فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: وزير آموزش و پرورش :به گفتمان ملّي براي اعتلاي آموزش و پرورش نيازمنديم
یکشنبه، 29 اسفند 1395 - 12:07     کد خبر: 33366

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:

در پيام وزير آموزش و پرورش در آستانه نو شدن سال آمده است: ما به گفتمان ملّي براي اعتلاي آموزش و پرورش نيازمنديم تا در آن مدرسه، مبناي توسعه به شمار آيد و معلم هويت و منزلتي تازه يابد و دانش آموز مهم ترين سرمايه ملّي محسوب شود.
وزير آموزش و پرورش در آستانه نو شدن سال، پيام عيدانه اي خطاب به معلمان و دانش آموزان كشور صادر كرد.
به گزارش فارس، در پيام نوروزي فخرالدين احمدي دانش آشتياني به فرهنگيان كشور آمده است: ما به گفتمان ملّي براي اعتلاي آموزش و پرورش نيازمنديم تا در آن مدرسه، مبناي توسعه به شمار آيد و معلم هويت و منزلتي تازه يابد و دانش آموز مهم ترين سرمايه ملّي محسوب شود. بنابراين از تمامي كنشگران و نقش آفرينان نظام تعليم و تربيت مي خواهم كه به يُمنِ اين ايام خجسته و اعياد مبارك، آموزش و پرورش را در نوروزي شدن و نوشوندگي مددرسان باشند.
درمتن پيام وزير آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان آمده است: «بهترين درس ها را بايد از زندگي بياموزيم، از طبيعت، از انسان ها و از كتاب هايي كه دنياهاي جديد را به ما نشان مي دهند، كتاب هايي فراتر از كتاب هاي درسي. پس اگر بخواهيم، مي توانيم آن چنان درس هايي از زندگي در بهار بياموزيم كه معلم ها و پدر و مادرهاي ما نيز از اين آموخته ها، شگفت زده شوند و حتي با رغبت و علاقه از ما بياموزند.
آموختن يك اتفاق دو سويه است نه يك سويه، در همين جا به عنوان يك معلم آماده ام از شما فرزندان دانش آموزم درس بياموزم، من اين را از بهار آموخته ام ...»


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها