فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: ابلاغ آيين‌نامه حمايت قضايي «آمران به معروف و ناهيان از منكر» در آموزش و پرورش به استان‌ها
شنبه، 3 تیر 1396 - 06:44     کد خبر: 33978

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 ابلاغ آيين‌نامه حمايت قضايي «آمران به معروف و ناهيان از منكر» در آموزش و پرورش به استان‌ها
خبرگزاري فارس: ابلاغ آيين‌نامه حمايت قضايي «آمران به معروف و ناهيان از منكر» در آموزش و پرورش به استان‌ها

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاري فارس، محمدرضا مسيب زاده مديركل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست شوراي امر به معروف و نهي از منكر وزارت آموزش و پرورش كه در ساختمان مرحوم علاقه‌مندان برگزار شد، اظهار كرد: تشكيل شوراي امر به معروف و نهي از منكر در آموزش و پرورش داراي اهميت خاص است و تلاش مي‌كنيم اين جلسات تداوم داشته باشد.

وي با بيان اينكه همه اقدامات وزارت آموزش و پرورش، امر به معروف در امور تربيتي و آموزشي دانش‌آموزان است، گفت: معلمان، دانش‌آموزان و دانشجويان فارغ از ساختار اداري آموزش و پرورش، بايد در اجراي اين دو فريضه مهم، پيشگام باشند.

مسيب زاده با اشاره به ساختار تشكيلاتي قانون حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر، تصريح كرد: در اين قانون سه حيطه تشكيلاتي، «يادآوران» ويژه دانش‌آموزان، «ياوران» ويژه معلمان، فرهنگيان و كاركنان اداري و «طلايه داران» ويژه دانشجو معلمان دانشگاه‌هاي فرهنگيان و شهيد رجايي تعريف شده است كه در آيين‌نامه ارسالي، وظايف در سطوح استاني، منطقه‌اي و مدرسه‌اي تبيين و تشريح شده است.

مديركل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در نظر داريم جلسات اين شورا بر طبق جدول زمان بندي تشكيل شود و در آن، به دنبال تهيه محتواي مناسب و موردنياز براي دانش‌آموزان هستيم.

وي افزود: انتشار كتاب، كتابچه، بروشورهاي تبليغاتي، مجلات، كليپ‌هاي جذاب هنري در خصوص امر به معروف و نهي از منكر و تهيه بانك‌هاي اطلاعاتي به لحاظ محتوايي، از ديگر مواردي است كه در اين شورا به آن پرداخته مي‌شود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها