فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: رييس كميسيون آموزش: هيچ تعرضي به دانش آموزان غرب تهران نشده است
سه شنبه، 22 خرداد 1397 - 06:04     کد خبر: 34874

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

 

در واقع ما مي خواهيم جلوي اين روند را كه معلمان بي حساب و كتاب در مدارس غيرانتفاعي به كار گرفته مي شوند را بگيريم.
رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره نگراني هاي پيش آمده درخصوص اتفاق مدرسه غيرانتفاعي معين گفت: اين امر باعث شد طرحي در مجلس داشته باشيم كه كه در رابطه با نحوه پذيرش معلم در مدارس غيرانتفاعي دقت نظر بيشتري انجام شود.
محمدمهدي زاهدي، رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در مورد آخرين بررسي ها در رابطه با وضعيت مدرسه غيرانتفاعي معين به شبستان گفت: طبق آخرين گزارش هايي كه به ما ارايه شده است هيچ تعرضي از سوي معلم به دانش آموزان صورت نگرفته است البته كار خلاف شرع انجام شده است، بحث مشروبات الكلي، نشان دادن فيلم هاي مستهجن به دانش آموزان انجام شده است كه اينها خلاف شرع است.
وي در مورد اينكه آيا مشروبات الكلي در مدرسه بين دانش آموزان توزيع شده است، اظهار داشت: در رابطه با نوشيدن مشروبات الكلي در مدرسه ما گزارشي نداريم و بحث در رابطه با ۳-۴ نفري است كه ارتباط داشته اند.
زاهدي با بيان اينكه هيچگونه تعرضي از سوي معلم به دانش آموزان صورت نگرفته است، يادآور شد: در حال حاضر پرونده در دست قوه قضاييه است و در حال بررسي دقيق بر روي اين موضوع هستند.
رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح كرد: اين اتفاق در حوزه مدرسه بسيار سنگين و سخت است و به دليل همين موضوع و نگراني هايي كه در اين بحث مطرح بوده است باعث شد كه ما طرحي را در مجلس داشته باشيم كه در اين طرح در رابطه با نحوه پذيرش معلم در مدارس غيرانتفاعي دقت نظر بيشتري انجام شود يعني اينكه معلماني كه قرار است در مدارس غيرانتفاعي به كار گرفته شوند


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها