فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: گابارد: ترامپ، آمريكا را به فاحشه عربستان تبديل كرده است
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 04:08     کد خبر: 35314

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

گابارد: ترامپ، آمريكا را به فاحشه عربستان تبديل كرده است
 

تولسي گابارد، يكي از نامزدهاي زن دموكرات انتخابات رياست جمهوري سال ۲۰۲۰ آمريكا ، در پيامي ويديويي از ترامپ و سياست هاي وي انتقاد كرد.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از مهر،تولسي گابارد ويدئويي را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر كرد و در آن به انتقاد دونالد ترامپ از «الهان عمر» نماينده مسلمان كنگره آمريكا و ادامه حمايت‌هاي كاخ سفيد از عربستان سعودي انتقاد كرده و بيان داشت: انتقاد رئيس جمهور ترامپ از الهان عمر كاملاً دو رويي بوده است.
وي افزود: ترامپ مي گويد كه ما هرگز وقايع ۱۱ سپتامبر را فراموش نمي‌كنيم ، درحاليكه خودش بزرگترين حامي القاعده در سوريه بوده است. ترامپ كشور ما را به «فاحشه» بزرگترين حامي القاعده يعني عربستان سعودي تبديل كرده است. كشوري كه ميلياردها دلار را هزينه مي‌كند تا تفسير افراطي و خشونت‌آميز خود از اسلام را در جهان گسترش دهد و اين شبيه همان كاري است كه القاعده و داعش و ديگر تروريست‌ها براي گسترش كارهاي خود انجام مي‌دهند.
تولسي گابارد پيش از اين نيز پيامي ويدئويي در خصوص اقدامات ترامپ براي حمايت از بنيامين نتانياهو و محمد بن سلمان و همچنين تروريست خواندن سپاه پاسداران ايران منتشر و از وي انتقاد كرده بود


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها