فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: نجفي صحنه قتل همسر دوم خود را براي پليس بازسازي كرد
شنبه، 11 خرداد 1398 - 07:42     کد خبر: 35361

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 نجفي صحنه قتل همسر دوم خود را براي پليس بازسازي كرد
 
نگارش از Euronews
محمد علي نجفي، شهردار سابق تهران روز جمعه به محل قتل ميترا استاد، همسر دوم خود منتقل شد تا صحنه قتل او را براي پليس بازسازي كند.

به گزارش خبرگزاري‌هاي ايران گروه‌هايي از پليس آگاهي و دادسرا محمد علي نجفي را در جريان بازسازي صحنه قتل همراهي مي‌كردند.

ميترا استاد روز سه شنبه گذشته هفتم خرداد در محل زندگي خود در برج آرميتا واقع در منطقه سعادت آباد به قتل رسيد. وزير آموزش و پرورش ايران در دوران رياست جمهوري اكبر هاشمي رفسنجاني ساعاتي بعد به قتل همسر دوم خود اعتراف كرد.

بنا به گزارش ها محمد علي نجفي روز جمعه از پاركينگ برج مسكوني آرميتا وارد محل قتل شد و حدود يك ساعت بعد نيز محل را ترك كرد.

به خبرنگاران اجازه حضور در محل بازساني صحنه قتل داده نشد. پيش از اين حضور گزارشگر صدا و سيما در اداره آگاهي پليس در روز قتل ميترا استاد بحث برانگيز شده بود.
انتقاد عارف از نحوه پوشش قتل همسر دوم نجفي در صدا وسيما

محمدرضا عارف، رئيس فراكسيون اميد در مجلس ايران روز جمعه از نحوه پوشش اخبار مربوط به قتل ميترا استاد در صدا و سيما انتقاد كرد.

رئيس فراكسيون اميد گفت: «اين پرونده يك پرونده شخصي است و بايد صدا و سيما اجازه مي‌داد مانند ساير پرونده‌هاي شخصي روند طبيعي خود را طي كند و بعد اطلاع‌رساني كند.»

همكار سابق محمد علي نجفي در دولت محمد خاتمي افزود: «واقعا از رفتارهاي صورت گرفته به خصوص صدا و سيما در جريان پرونده آقاي نجفي گلايه‌مندم و اعتراض داريم و دلخوريم.»

محمدرضا عارف در سه سال اول دولت اول محمد خاتمي وزير پست، تلگراف و تلفن بود و محمد علي نجفي نيز در همان دوران رياست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشت.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها