کد خبر: 26030صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 23 اردیبهشت 1394 - 13:05
نقل و انتقال معلمان پایتخت ؛ مرداد ماه
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

دوره نقل و انتقال معلمان پایتخت به مرداد موکول شد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این مطلب گفت : به دلیل برخی محدویت‌ها از جمله کمبود 1700 آموزگار و 3700 دبیر مرد ، انتقال فرهنگیان در پایتخت محدود است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود ثقفی افزود : امسال به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها بحث نقل و انتقال داخلی را در شهر تهران مطرح نیست و چنانچه بخشی از این محدودیت‌ها رفع شود ، در مرداد ماه به شکل محدود و رایانه‌ای نقل و انتقال فرهنگیان را در سطح مناطق شهر تهران انجام خواهیم داد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در تهران با کمبود شدید دبیر مرد مواجه هستیم، گفت: معمولا متقاضیانی که قصد دارند، از منطقه‌ای به منطقه دیگر منتقل شوند؛ شامل دو گروه هستند. یک گروه دبیران مرد هستند که منطقه مبدا به دلیل کمبود با انتقالشان مخالفت می‌کند و دیگری نیروهای زن دبیری که درخواست نقل و انتقال آنها با مخالفت از سوی منطقه مقصد به دلیل ازدیاد دبیران زن مواجه می‌شود، به همین دلیل موضوع نقل و انتقالات معلمان در تهران را به انجام مقدماتی موکول کردیم که منتظر نتایج اجرای آن هستیم .
مسعود ثقفی همچنین افزود، امسال احتمال بازنشستگی 3 هزار نفر از فرهنگیان شهر تهران وجود دارد.
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: آزاد شدن ورود آموزگار و دبیر مرد به شهر تهران، اجازه استفاده از نیروهای حق‌التدریس در دوره ابتدایی، اجازه استخدام، اجازه خرید خدمات و تصویب استفاده از بخش غیردولتی، اجازه حق‌التدریس بیش از 8 ساعت به دبیران بازنشسته مرد و موافقت با ادامه خدمت آموزگاران و دبیران مرد ازجمله راهکارهای برون رفت از وضعیت کنونی و کمک به نقل و انتقال داخلی در شهر تهران است.

 

تعداد بازدید: 1196 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،