تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: اعلام نتايج نقل و انتقالات رايانه‌اي فرهنگيان فارس
جمعه، 13 تیر 1393 - 00:59     کد خبر: 20024

فرهنگيان نيوز - تدبير:

رئيس اداره امور اداري و تشكيلات آموزش و پرورش فارس، از اعلام نتايج نقل و انتقالات رايانه‌اي فرهنگيان اين استان خبر داد.
خبرگزاري فارس: اعلام نتايج نقل و انتقالات رايانه‌اي فرهنگيان فارس

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش استان فارس، محمدرضا صابري با اعلام اين خبر افزود: فرهنگياني كه متقاضي نقل و انتقال در سال جاري بوده‌اند مي‌توانند براي مشاهده نتيجه درخواست خود به سامانه اينترنتي نقل و انتقال اداره كل آموزش و پرورش فارس به نشاني http://www.fa.enteghalat.com/  مراجعه كنند.

وي افزود: در استان فارس 4 هزار و 42 فرهنگي متقاضي شركت در نقل و انتقال بوده‌اند كه 3 هزار و  626 نفر از آنها مي‌توانستند براساس شيوه‌نامه در اين فرايند شركت كنند.

صابري ادامه داد: در اين مرحله از نقل و انتقال  كه به صورت رايانه‌اي بوده است 948 نفر منتقل شده‌اند.

رئيس اداره امور اداري و تشكيلات آموزش و پرورش فارس اضافه كرد: نتايج حاصل، برابر جداول نياز و مازاد و هماهنگي‌هاي لازم با اداره‌هاي آموزش و پرورش استان، انجام شده است.

وي خاطرنشان كرد: ادارات آموزش و پرورش ملزم هستند مدارك مورد نياز منتقلان شامل حكم انتقال، نمون‌برگ 502، لوح فشرده اطلاعات و نمون‌برگ شماره يك امتياز‌بندي را در اسرع وقت به اداره‌هاي مقصد ارسال كنند.

صابري تصريح كرد: اجراي حكم انتقال از  يكم مهرماه سال جاري خواهد بود و تمام حقوق و مزاياي منتقلان دائم، استثنا و موقت بايد از مبدا خدمتي قطع و توسط اداره مقصد پرداخت شود.

وي بيان كرد: چنانچه متقاضيان انتقال پس از رؤيت كارنامه اينترنتي در مورد انتقال نيافتن خود ابهامي داشته باشند مي‌توانند سؤال خود را فقط از طريق سامانه اينترنتي نقل و انتقالات ثبت و موضوع در كميسيون نقل و انتقالات اداره مبدا بررسي و پاسخ لازم به افراد داده شود.

رئيس اداره امور اداري و تشكيلات آموزش و پرورش فارس گفت: هيچ نيازي به حضور افراد در اداره كل آموزش و پرورش نيست.

وي ابراز داشت: در راستاي استفاده بهينه از بهره خدمتي همكاران شاغل در اين استان، پس از ساماندهي افراد در مناطق و شهرستان‌ها، براي رفع كمبود نيروي انساني اداره‌ها و همچنين حل مشكل تعدادي از متقاضيان، انتقال موقت در داخل استان براي مناطق و شهرستان‌هايي كه با كمبود نيرو مواجه هستند، با رعايت شرايط و ضوابط برابر شيوه‌نامه نقل و انتقالات موقت اقدام مي‌شود.


برگشت به تلکس خبرها