تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: آخرين خبر از آزمون استخدامي معلمان
جمعه، 4 اردیبهشت 1394 - 10:51     کد خبر: 25842

فرهنگيان نيوز - تدبير:

مديركل دفتر وزارتي آموزش‌وپرورش با اشاره به اينكه آئين نامه اجرايي رتبه‌بندي در حال تنظيم است و پس از آن جهت اجراي مدارس و مناطق ابلاغ مي‌شود، گفت: پس از اخذ مجوز كتبي از سازمان مديريت،‌ضوابط و جزييات آزمون استخدامي اعلام خواهد شد.
به گزارش شبكه خبر دانشجويان البرز(اسنا)، محمد فاضل در خصوص آزمون استخدامي وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت:‌ اين آزمون انشاءالله در تابستان امسال برگزار مي‌شود.


وي در پاسخ به اين پرسش « مجوز كتبي آزمون استخدامي از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي رياست جمهوري صادر شده است؟» افزود: اعطاي مجوز به صورت شفاهي اعلام شده است اما هنوز مجوز كتبي ابلاغ نشده است. به محض اينكه مجوز كتبي را از سازمان مديريت اخذ كنيم، جزئيات و دستورالعمل‌هاي آزمون استخدامي را ابلاغ خواهيم كرد.


مشاور وزير آموزش‌وپرورش و مديركل دفتر وزارتي در پاسخ به اين پرسش « نيروهاي شركتي و مربيان پيش دبستاني در اين آزمون استخدامي در اولويت هستند؟» بيان كرد:‌ هنوز جزئيات دقيق اعلام نشده است، بنابراين نمي‌توان اظهار نظر قطعي كرد اما قرار است تا فرزندان فرهنگيان، مربيان پيش دبستاني و نيروهاي شركتي در اولويت باشند.


فاضل در خصوص آخرين وضعيت تدوين جزئيات و آئين نامه‌‌هاي طرح رتبه بندي معلمان اظهار داشت:‌ آئين نامه اجرايي طرح رتبه‌بندي در حال تنظيم است و پس از آن جهت اجراي مدارس و مناطق ابلاغ مي‌شود.


وي افزود:‌ فراخواني را به منظور اعلام نظرات فرهنگيان درخصوص رتبه بندي اعلام كرده‌ايم و از فرهنگيان تقاضا داريم تا پيشنهادات و نظرات خود را در رابطه با اين طرح عنوان كنند تا بتوانيم آئين نامه اجرايي را بر اساس نظرات فرهنگيان تدوين كنيم.


مشاور وزير آموزش‌وپرورش و مديركل دفتر وزارتي در پاسخ به اين پرسش «‌كار تدوين آئين نامه اجرايي طرح رتبه بندي چه زماني به پايان مي‌رسد؟» عنوان كرد: اميدواريم هر چه زودتر كار تدوين آئين نامه‌هاي اجرايي به نتيجه برسد اما از آنجاييكه بايد بخشي از كار در دولت تدوين شود از زمان بندي اجراي كار در دولت اطلاعي نداريم.

 


برگشت به تلکس خبرها