تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: شرايط نقل و انتقال فرهنگيان اعلام شد
جمعه، 17 اردیبهشت 1395 - 11:27     کد خبر: 29786

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:


جامعه > مشكلات مردم - بخشنامه نقل‌ و انتقال فرهنگيان در سال ۹۵ ابلاغ شد و براين اساس شرايطي براي انتقال دائم و موقت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، برخي معلمان كه تقاضاي انتقالي كرده بودند درمورد شرايط آن در سال جدسد سوال داشتند. در همين زمينه بخشنامه نقل و انتقال نيروي انساني آموزش و پرورش در سال تحصيلي 95-96 از سوي سيد محمد بطحايي معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد.

در اين بخشنامه آمده است: به منظور افزايش بهره‌وري و كارآيي كاركنان وزارت آموزش و پرورش و افزايش رضايت شغلي فرهنگيان، استفاده بهينه از نيروي انساني موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال كاركنان رسمي، آزمايشي و پيماني شاغل در واحدهاي آموزشي متقاضي انتقال دائم و موقت درون و برون استاني با رعايت ضوابط و مقررات مربوط به اداره كل اموزش و پرورش استان‌ها تفويض مي‌شود.

متقاضيان انتقال برون استاني در صورت دارا بودن شرايط شيوه نامه بايد با مراجعه به سايت نقل و انتقال به آدرس ENTEGHAL.MEDU.IR نسبت به ثبت درخواست و تكميل فرم امتيازبندي خود اقدام و سپس مدارك لازم را جهت بررسي به امور اداري و تشكيلات آموزش و پرورش منطقه مبدأ ارائه كنند.

تعيين و تدوين ضوابط و مقررات نقل و انتقال درون استاني براساس نياز اعلام شده مناطق و با تأييد كميته برنامه‌ريزي استان به عهده اداره كل آموزش و پرورش استان مربوط خواهد بود.

درخواست ثبت شده متقاضيان در سامانه مشروط به عدم نياز مبدأ است به گونه‌اي كه در منطقه مبدأ در گروه و جنس متقاضي هيچ حق التدريسي پرداخت نشود و نياز مقصد به گونه‌اي باشد كه در منطقه مقصد در گروه و جنس متقاضي هيچ كسري ساعت موظفي نباشد و انقال با رعايت بند الف ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه و ساير ضوابط مورد بررسي قرار گرفته و زمينه انتقال افراد مطابق جداول نياز و عدم نيازي كه توسط كميته برنامه ريزي استان تأييد شده و امتياز كسب شده اقدام شود.

شرايط و مقررات انتقال دائم:


دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاريخ 31 شهريور 95 به حكم كارگزيني براي مستخدمين رسمي آزمايشي و پيماني.

تبصره: مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدريس، نهضت سوادآموزي، ساير دستگاه‌ها، تحصيل فارغ‌التحصيلان مراكز تربيت معلم،‌تربيت دبير، خدمت نظام وظيفه و قرارداد كارمعين جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذكر محسوب نخواهد شد.

نداشتن تعهد خاص به منطقه مبدأ.

همسر جانبازان در صورت تغيير محل اشتغال جانباز با ارائه تأييديه از مراجع ذيصلاح به استناد ماده 17 آئين نامه اجرايي ماده 13 قانون تسهيلات استخدامي و اجتماعي جانبازان بدون رعايت شرايط فوق منتقل مي‌شوند.

شرايط و مقررات انتقال موقت:‌


دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاريخ 31 شهريور 95 به موجب حكم كارگزيني براي مستخدمين رسمي، آزمايشي و پيماني.

مستخدميني كه در سال تحصيلي 95-96 جهت ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد و بالاتر در رشته‌هاي مورد نياز آموزش‌وپرورش در دانشگاه‌هاي دولتي (غير از علمي كاربردي و پيام نور) با ارائه مدارك مستند متقاضي انتقال موقت به استان محل تحصيل باشند.

همسر همكاران فرهنگي كه جهت ادامه تحصيل در رشته مورد نياز متقاضي انتقال موقت يا مأمور به تحصيل (مشمولين تبصره ذيل ماده 61 قانون مديريت خدمات كشوري) باشد.

متقاضياني كه به تشخيص كميته برنامه‌ريزي منطقه و تأييد كميته برنامه‌ريزي استان مبدا و مقصد داراي شرايط حاد و خاص باشند.

افرادي كه متقاضي انتقال به منطقه آزاد كيش (هرمزگان) هستند.

جدول زمان‌بندي نقل و انتقال


ثبت‌نام در سامانه و ارائه مدارك به امور اداري منطقه مبدا توسط متقاضيان از اول خرداد تا 24 تير 95.

كنترل بررسي فرم‌هاي درخواست و امتياز بندي متقاضيان و اعلام نظر در سامانه توسط آموزش و پرورش منطقه مبدا از تاريخ 16 خرداد تا 31 تير 95.

بررسي درخواست متقاضيان و اعلام نظر توسط آموزش و پرورش مبدا از تاريخ 20 خرداد تا 7 مرداد 95.

بررسي درخواست متقاضيان و اعلام نظر توسط آموزش‌وپرورش مقصد از تاريخ 2 مرداد تا 20 مرداد 95.

اعلام نتيجه توسط آموزش و پرورش مبدا در تاريخ 31 مرداد 95.


برگشت به تلکس خبرها