تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: آموزش و پرورش، انتقال حقوق فرهنگيان به بانك سرمايه را تكذيب كرد
دوشنبه، 2 اسفند 1395 - 12:51     کد خبر: 33144

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:



مديركل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش انتقال و جابجايي حقوق و مزاياي فرهنگيان را به هر بانك خصوصي بويژه بانك سرمايه تكذيب كرد.

به گزارش ايلنا، در واكنش به اخباري مبني بر انتقال حساب حقوق و مزاياي فرهنگيان از بانك ملي به بانك سرمايه اظهار كرد: وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبات قانوني موظف است از طريق بانك هاي دولتي نسبت به پرداخت حقوق و مزايا اقدام نمايد.

وي افزود: به همين علت هيچ گونه تصميم و صحبتي در سطح وزارتخانه و مديران عالي مبني بر انتقال حقوق و ساير منابع درآمدي به بانك سرمايه يا هر بانك خصوصي ديگري صورت نپذيرفته است.

مديركل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه بانك عامل ما طبق روال گذشته، بانك ملي است گفت: بانك ملي ظرف دو، سه سال گذشته همكاري و تعامل خوبي در زمينه تسهيلات و كمك به ساختارهاي مالي و پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان با وزارت آموزش و پرورش داشته است.

مجاوري تاكيد كرد: بنابراين هرگونه انتقال و جابجايي حقوق و مزاياي فرهنگيان را به هر بانك خصوصي بويژه بانك سرمايه تكذيب مي‌كنيم و طبق مصوبه دولت كه همه پرداخت ها از طريق بانك مركزي باشد، سه چهار ماه است كه حساب يكپارچه حقوق و مزاياي كاركنان رسمي را در دست اجرا داريم.


برگشت به تلکس خبرها