تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: زندگي زناشوئي ترامپ در خطر!
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 - 12:43     کد خبر: 33159

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:
 
زندگي زناشوئي ترامپ در خطر!

 

باشگاه خبرنگاران/ پايگاه ديلي ميرور انگليس در مطلبي به بررسي وضعيت زندگي زناشويي دونالد ترامپ و ملانيا پرداخت.

پايگاه ديلي ميرور انگليس در مطلبي به نقل از يك كارشناس زبان بدن از احتمال برهم خوردن زندگي زناشويي ملانيا و دونالد ترامپ، پس از صحنه هاي متعددي كه پس از به قدرت رسيدن ترامپ در برابر دوربين ها به ثبت رسيده است، خبر داد.

اين پايگاه در مقاله اي با عنوان "آيا ازدواج ملانيا و دونالد ترامپ در برابر چشمانمان در حال نابودي است؟" به نقل از جودي جيمز، تحليلگري كه چندين اثر در ارتباط با "زبان بدن" دارد، مي نويسد: اين مواضع از زمان مراسم تحليف ترامپ در واشنگتن در بيستم ماه گذشته ميلادي آشكار شد. اين رفتارها به خلاف مواضعي است كه باراك اوباما، رئيس جمهور سابق آمريكا با همسرش داشت و در آن جوي صميمانه حاكم بود.

وي در ادامه مي گويد: برخي مواضعي كه ترامپ و ملانيا به تازگي بروز داده اند، نشان مي دهد آنها كلا از يكديگر دور هستند و روابط خوبي ندارند. تنش در روابط آنها به خصوص در مراسم تحليف ترامپ و زمان ديدار ترامپ و ملانيا با اوباما و همسرش آشكار بود؛ بطوري كه ترامپ با تنها رها كردن ملانيا براي تبريك به اوباما و همسرش مي شتابد.

ديلي ميروز در پايان مي نويسد: هر زمان كه ترامپ بسوي نفوذ و قدرت به پيش مي رود؛ مي بينيم دور شدن وي از ملانيا افزايش مي يابد؛ اين در حالي است كه ما انتظار همگرايي بيشتر و حمايت هاي متقابل را از آنها داريم.


برگشت به تلکس خبرها