تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: زمان اجراي ضريب افزايش حقوق فرهنگيان در سال ۹۶
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 09:17     کد خبر: 33533

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:


بخشنامه تعيين ضريب حقوق كاركنان وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شده است كه براين اساس افزايش ۱۰ درصدي حقوق فرهنگيان در سال ۹۶ اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، بخشنامه تعيين ضريب حقوق كاركنان از سوي معاونت توسعه مديريت و پشتيباني آموزش و پرورش ابلاغ شد كه بر اين اساس ضريب حقوق سال 96 و حداقل و حداكثر حقوق مزاياي مستمر شاغلان مشخص شده است.

مطابق اين بخشنامه، ضريب حقوق سال 96 شاغلين مشمول قانون مديريت خدمات كشوري 1.695 ريال است همچنين حداقل حقوق و مزاياي مستمر شاغلان موضوع ماده 76 قانون مديريت خدمات كشوري براي كارمندان دستگاه‌هاي اجرايي مشمول اين قانون و ساير مشمولين ماده مذكور در سال 96 به ميزان 10 ميليون و 350 هزار ريال و حداكثر حقوق اين كاركنان 7 برابر حقوق مذكور در اين بند به ميزان 72 ميليون و 450 هزار ريال خواهد بود.

در همين رابطه شهباز بيگي معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش‌وپرورش شهرستان‌هاي استان تهران به تسنيم گفت: اين بخشنامه ناظر به افزايش 10 درصدي حقوق فرهنگيان در سال 96 است كه با ابلاغ آن به ادارات كل آموزش‌وپرورش استان‌ها، آن را به واحد كارگزيني براي اجرا ارجاع كرديم.

وي افزود: نگارش اين بخشنامه نيز به دست ما رسيده است تا براساس آن افزايش 10 درصدي حقوق فرهنگيان را در سال 96 اعمال كنيم.

معاون توسعه مديريت و پشتيباني اداره كل آموزش‌وپرورش شهرستان‌هاي استان تهران در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين افزايش حقوق از فروردين اعمال مي‌شود؟ گفت:‌ حقوق فروردين بسته شده است و مجدد نمي‌توان احكام را صادر كرد و  آن را در حقوق ارديبهشت اعمال خواهيم كرد.

به گزارش تسنيم، امور اداري وزارت آموزش‌وپرورش نيز با ابلاغ اطلاعيه‌اي به استان‌ها خواستار صدور احكام افزايش ضريب سال جاري شد.


برگشت به تلکس خبرها