تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: 👏👏ميانگين حقوق فرهنگيان به 2 ميليون و 200 هزار تومان رسيده است
سه شنبه، 5 اردیبهشت 1396 - 14:44     کد خبر: 33543

فرهنگيان نيوز - تدبير https://telegram.me/edufarhangian:


خبرگزاري فارس: ميانگين حقوق فرهنگيان به 2 ميليون و 200 هزار تومان رسيده است
معاون حقوقي و امور مجلس وزير آموزش و پرورش گفت: ميانگين حقوق فرهنگيان از يك ميليون و 200 هزار تومان در سال 92 به 2 ميليون و 200 هزار تومان در سال 96 رسيده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاري فارس، يوسف نجفي معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به نيابت از فخرالدين احمدي دانش آشتياني وزير آموزش و پرورش با حضور در مناطق سيل‌زده آذربايجان شرقي ضمن ابراز همدردي و ابلاغ پيام تسليت احمدي دانش آشتياني به خانواده‌هاي داغدار و آسيب ديده سيل اخير، اظهار داشت: با اعتبار اختصاص داده شده، مشكلات مدارس سيل‌زده در كمترين زمان ممكن حل خواهد شد.

وي تصريح كرد: مأموريت اصلي دستگاه تعليم و تربيت كشور، بحث پرورش استعدادهاي بالقوه و به فعليت رساندن آن در كلاس‌هاي درسي است.

نجفي با اشاره به اينكه يكي ديگر از رسالت‌هاي آموزش و پرورش فرهنگ‌سازي است، افزود: اخلاق، تربيت، مهارت، علم، نحوه اجتماعي شدن و شكل‌گيري شخصيت در كلاس‌هاي درسي اتفاق مي‌افتد و اين نشانگر نقش بي‌بديل دستگاه تعليم و تربيت در كشور است.

وي با اشاره به اينكه تكريم مقام و شأن فرهنگيان در دولت تدبير و اميد بيشتر از گذشته بوده است، افزود: در اين راستا با تلاش مجموعه وزارت آموزش و پرورش، ميانگين حقوق فرهنگيان از يك ميليون و 200 هزار تومان در سال 92 به 2 ميليون و 200 هزار تومان در سال 96 رسيده است.

نجفي با اشاره به اينكه آموزش و پرورش بنيان توسعه است، خاطر نشان ساخت: در برنامه ششم توسعه و در بودجه سال 96 نگاه ويژه‌اي به آموزش پرورش شده و شاهد تحول اساسي در دستگاه تعليم و تربيت در آينده نزديك خواهيم بود.


برگشت به تلکس خبرها