تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: عمليات موشكي سپاه ضدتروريست‌ها در سلسله‌مراتب نظامي و تحت امر فرماندهي كل قوا انجام گرفت
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 13:15     کد خبر: 33961

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بخشي از جزئيات عمليات موشكي "ليلة‌القدر" ضد تروريست‌هاي تكفيري را تشريح كرد.
عمليات موشكي سپاه ضدتروريست‌ها در سلسله‌مراتب نظامي و تحت امر فرماندهي كل قوا انجام گرفت
به گزارش جهان نيوز، روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه شماره 2 خود بخشي از جزئيات عمليات موشكي "ليلة‌القدر" ضد تروريست‌هاي تكفيري را تشريح كرد.

متن اين اطلاعيه به‌شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم

با قدرداني از حمايت‌هاي قابل ستايش ملت شريف و قهرمان ايران از اقدام غرورانگيز و اقتدارآميز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اجراي عمليات موشكي "ليلة القدر" ضد مركز فرماندهي و مواضع تروريست‌هاي تكفيري در استان ديرالزور سوريه، بخشي از جزئيات اين عمليات اعلام مي‌گردد:

1 ــ عمليات موشكي "ليلة القدر" در سلسله‌مراتب نظامي و با هماهنگي ستادكل نيروهاي مسلح و تحت امر فرمانده معظم كل قوا (مد ظله العالي) انجام پذيرفت.

2 ــ كليه مراحل شناسايي و جمع‌آوري اطلاعات پيرامون وضعيت مقرها و موقعيت تروريست‌هاي تكفيري در منطقه ديرالزور، صرفاً توسط عوامل ميداني نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در فرآيندي دقيق و مطمئن صورت پذيرفت و در اختيار نيروي هوافضاي سپاه قرار گرفت.

3 ــ نيروي هوافضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مبتني بر اشراف اطلاعاتي حاصله، عمليات موشكي "ليلة‌ القدر" را طراحي كرد و با شليك 6 فروند موشك ميان‌برد زمين به زمين به‌سمت اهداف تعيين‌شده در ديرالزور سوريه به مرحله اجرا در آورد.

4 ــ در اين عمليات موفق، بيش از 170 تروريست تكفيري از جمله چند تن از فرماندهان و عناصر مؤثر آنان به هلاكت رسيده و علاوه بر مجروحيت تعدادي ديگر از تروريست‌ها، تلفات سنگيني بر ادوات، تجهيزات و سامانه‌هاي آنان وارد گرديد.

در پايان به ملت انقلابي و غيرتمند ايران و آحاد علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامي اطمينان داده مي‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به‌فضل الهي تحت فرماندهي فرمانده معظم كل قوا در صيانت از اقتدار و امنيت ملي كشور و مقابله با تهديدات دشمنان، لحظه‌اي درنگ نكرده و جبهه بدخواهان ميهن اسلامي را به‌سختي مجازات خواهد كرد.

روابط عمومي كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي


برگشت به تلکس خبرها