تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: معلمان به اجبار دانش آموزان را به رشته نظري يا فني سوق ندهند
چهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 17:42     کد خبر: 34157

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

معاون اداره كل امور تربيتي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: بايد نظام آموزشي ما به گونه اي باشد كه دانش آموز با ميل خود انتخاب رشته كند و معلمان آن ها را به اجبار به يك رشته نظري يا فني سوق ندهند.

به گزارش خبرگزاري تسنيم از زنجان ، محمد مصطفوي ظهر امروز در آيين افتتاح اردوهاي آموزشي هميار مشاور قطب چهار كشوري با ابراز خرسندي از طرح خوب و موفق هميار مشاور اظهار داشت: بايد ياري رساندن را از ابتدا به فرزندان و دانش آموزان آموزش دهيم.
وي با بيان اينكه مدارس و كانون ها بايد در زندگي دانش آموزان نقش به سزايي داشته باشد، عنوان كرد: چه اشكالي دارد جشن هاي تولد دانش آموزان و مناسبت هاي مذهبي را در مدارس و كانون ها در كنار هم كلاسي هايش برگزار كنيم.
معاون اداره كل امور تربيتي و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: بايد مشاركت اولياي دانش آموزان با مدارس بيشتر شود و فقط براي پول گرفتن آن ها را دعوت نكنيم و مي توانيم از طرح هاي خوبي براي تعامل بيشتر با اوليا استفاده كنيم.
وي به هميار مشاوران دانش آموز توصيه و عنوان كرد: يكي از اصلي ترين شرط هاي مشاوري رازداري است و اگر اين اصل را رعايت كنيد ديگران به شما اعتماد مي كنند.
مصطفوي تاكيد كرد: بايد نظام آموزشي ما به گونه اي باشد كه دانش آموز با ميل خود انتخاب رشته كند و معلمان آن ها را به اجبار به يك رشته نظري يا فني سوق ندهند.


برگشت به تلکس خبرها