تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: هيچ ردپايي از دخالت من در تخلفات صندوق ذخيره فرهنگيان وجود ندارد
جمعه، 27 مرداد 1396 - 11:01     کد خبر: 34167

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

بطحايي در جلسه كميسيون آموزش مجلس:
بخش اول

هيچ ردپايي از دخالت من در تخلفات صندوق ذخيره فرهنگيان وجود ندارد

وزير پيشنهادي آموزش و پرورش به مسائل مطرح شده درباره تخلف وي در صندوق ذخيره فرهنگيان پاسخ داد.

http://uupload.ir/files/101i_img_20170814_015739.jpg
به گزارش حوزه مجلس گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان وزير پيشنهادي آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز يكشنبه 22 مرداد در نشست كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حاشيه‌هاي ايجاد شده درباره عضويتش در هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان گفت: بنده دو سال معاون اداري مالي صندوق ذخيره فرهنگيان بودم و عضويت حقوقي و نه حقيقي در صندوق داشته ام.

وي افزود: وظيفه هيات امنا تعيين خط مشي كلان براي صندوق بود و همچنين به اين دليل كه بنده در امور مالي سررشته داشتم و توانايي بررسي صورت هاي مالي را دارا بودم به برنامه‌هاي مالي و صورت‌هاي مالي نيز رسيدگي مي‌كردم.

وزير پيشنهادي آموزش و پرورش دولت دوازدهم با بيان اينكه در جريان بررسي صورت‌هاي مالي متوجه ايراداتي در مراودات مالي شده است، گفت: اين با وجودي بود كه موسسه حسابرس اسناد مالي، موسسه معتبري بود؛ اين موضوع را سريعاً به آقاي فاني وزير وقت آموزش و پرورش انتقال دادم و ايشان نيز از بنده، دكتر مظفر و دكتر حاجي كه ديگر اعضاي هيات امنا بودند، ماموريت دادند كه اين موضوع را به صورت جدي رسيدگي كنيم.

وي با اشاره به اينكه بررسي‌هاي مالي ما تا بهمن ماه 1394 به طول انجاميد، ادامه داد: اقدامات لازم در اين خصوص در وزارت اطلاعات و قوه قضائيه صورت گرفت و متخلفين در اين زمينه مشخص و احصا شدند.

بطحايي اضافه كرد: رئيس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان نيز شاهد تمامي اين مراحل بود و وزارت اطلاعات، قوه قضائيه رئيس كميته تحقيق و تفحص به بنده اعلام كردند كه هيچ ردپايي مبني بر اينكه تخلفات مالي از جانب بنده صورت گرفته باشد، وجود ندارد؛ اين مسائل را به اين دليل بيان كردم كه نمايندگان در اين خصوص دغدغه داشتند و بايد به اين دغدغه ها پاسخ داده مي شد.

* حتي از صندوق ذخيره فرهنگيان حق عضويت دريافت نكردم

وزير پيشنهادي آموزش و پرورش دولت دوازدهم افزود: بنده حتي در طي 2 سال عضويت در هيات امناي صندوق ذخيره فرهنگيان، حق عضويت هم دريافت نكردم و همگان در صندوق مي توانند در اين خصوص شهادت دهند.

وي ادامه داد: همچنين از سوي برخي نمايندگان درخصوص سلامت مالي و تجمل طلبي بنده سوال شد كه بايد پاسخ دهم بنده به هيچ وجه اهل تجملات نيستم و حتي اتومبيل سواري من خودري تندر مدل 88 ساخت داخل است.


برگشت به تلکس خبرها