تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: تعلل مديرمدرسه، دانش آموزان را روي زمين نشاند
جمعه، 21 مهر 1396 - 18:01     کد خبر: 34310

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

عكس هاي مربوط به دانش آموزان يك مدرسه در سيستان و بلوچستان كه بر روي زمين، پاي درس معلم نشسته بودند، با واكنش مسئولان آموزش و پرورش اين استان مواجه شد و آنها اعلام كرده اند كه در اين استان و شهرستان هاي اطراف آن هيچ دانش آموزي روي زمين درس نمي خواند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي خبرگزاري آنا، در روزهاي اخير تصاويري در فضاي مجازي منتشر شد كه نشان مي داد دانش آموزان مدرسه اي در روستاي «رگيتي» بخش پلان منطقه دشتياري چابهار واقع در استان سيستان و بلوچستان در كلاسي مشغول به تحصيل هستند كه هيچ گونه تجهيزاتي از جمله ميز و نيمكت ندارد و دانش آموزان روي زمين مي نشينند.
عليرضا راشكي، مدير اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان سيستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعي خبرگزاري آنا با توجه به انتشار اين تصاوير، ضمن تكذيب وجود مدارس فاقد امكانات در استان، گفت: مدارس استان سيستان و بلوچستان به لحاظ امكانات و تجهيزات داراي شرايط مناسبي نيستند.
هيچ دانش آموزي روي زمين درس نمي خواند
وي افزود: هر ساله اعتباري در اختيار ما قرار مي گيرد كه بخشي از آن براي نوسازي و بخش ديگر براي تاسيس مدارس صرف مي شود، كه ما اين اعتبارات را بين مديران ادارات آموزش و پرورش تقسيم مي كنيم تا بر اساس نياز منطقه تصميم گيري كنند.
راشكي با تاكيد براينكه هيچ يك از دانش آموزان استان سيستان و بلوچستان در مدارس روي زمين درس نمي خوانند، گفت: تاكنون تمام مواردي كه روساي ادارات به ما اطلاع داده اند پيگيري شده است به گونه اي كه مي توانيم بگوييم ممكن است مدرسه اي در استان سيستان و بلوچستان و شهرستان هاي اطراف آن باشد كه نياز به نوسازي داشته باشد


برگشت به تلکس خبرها