تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: امضاي لايحه دائمي كردن قانون خدمات كشوري توسط دكتر روحاني
چهارشنبه، 27 دی 1396 - 10:21     کد خبر: 34505

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
امضاي لايحه دائمي كردن قانون خدمات كشوري توسط دكتر حسن روحاني
ايلنا : معاون پارلماني رئيس‌جمهور از امضاي لايحه دائمي شدن خدمات كشوري از سوي رئيس‌جمهور خبر داد و تاكيد كرد: قانون آزمايشي خدمات كشوري براي دائمي شدن امروز تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود.
حسينعلي اميري پيش از ظهر امروز پس از پايان نشست هيات دولت درخصوص آخرين وضعيت لايحه قانون خدمات كشوري گفت: يكي از مهمترين قوانين كشور در دهه اخير كه بسيار مورد پيگيري بود، قانون خدمات كشوري است.
امروز رئيس‌جمهور لايحه دائمي كردن قانون خدمات كشوري را امضا كرد
وي با بيان اينكه اين قانون در سال ۸۶ به صورت آزمايشي تصويب شد، اظهار داشت: در يك دهه گذشته ايرادات و اشكالات اين قانون مشخص شده است. نمايندگان در دولت‌ها و ادوار گذشته گذشته، به صورت مرتب پيگير اين موضوع بودند كه دولت لايحه دائمي كردن قانون خدمات كشوري را ارائه كند. در دولت يازدهم و دوازدهم و مجلس دهم، نمايندگان پيگير ارائه قانون دائمي كردن خدمات كشوري بودند.
معاون پارلماني رئيس‌جمهور با بيان اينكه در اواخر دولت يازدهم و در چند ماه گذشته سازمان امور اداري و استخدامي اقدامات كارشناسي خوبي درخصوص اين لايحه انجام داد، تصريح كرد: امروز رئيس‌جمهور لايحه دائمي كردن قانون خدمات كشوري را امضا كردند و دبير محترم هيات دولت نيز اين قانون را به من دادند تا تقديم مجلس شوراي اسلامي بكنم.
قانون آزمايشي خدمات كشوري براي دائمي شدن امروز تقديم مجلس مي‌شود
اميري با بيان اينكه قانون آزمايشي خدمات كشوري براي دائمي شدن امروز تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود، خاطرنشان كرد: تا قبل از اين مسئله، قوانين متعددي در حوزه خدمات كشوري داشته باشيم كه موجب شده بود برداشت‌هاي متعدد و متفاوتي از قوانين به عمل آيد و در نتيحه حقوق و مزاياي كارمندان دولت در دستگاه‌هاي دولت به خاطر آن تفاوت برداشت‌ها متفاوت بود و همين مسئله موجب حجم قابل توجهي از شكايات كارمندان دولت از بخش‌هاي اجرايي در ديوان عدالت اداري تشكيل شده بود.
نصراله خليلي فرهنگي بازنشسته – تهران


برگشت به تلکس خبرها