تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: بيانيه شوراي هماهنگي موسسان مدارس غير دولتي در محكوميت اقدام غيراخلاقي مدرسه غرب تهران
سه شنبه، 22 خرداد 1397 - 05:02     کد خبر: 34873

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

 

تهران (پانا) - شوراي هماهنگي موسسان مدارس غيردولتي شهر تهران با صدور بيانيه اي اقدام ناشايست و غيراخلاقي حادثه اخير در مدرسه غرب تهران را محكوم و خواستار برخورد قانوني و مجازات خاطي شد.
متن اين بيانيه به شرح زير است:
«معلم شخصيت والايي است كه در انجام وظايف خطير تعليم وتربيت با خدا معامله مي كند و سختي هاي روزگار او را از عمل به وظيفه الهي اش باز نمي دارد. طي روزهاي اخير متاسفانه اخبار ناگواري از اقدام ناشايست و غيراخلاقي فردي معلم نما در سطح جامعه انتشار يافت كه احساسات آحاد مردم عزيز را جريحه دار نمود. بروز تخلف و اقدامي مغاير با شئون مدرسه و معلم از سوي يك فرد كه به لباس خيل كثير معلمان و مربيان متعهد جامعه درآمده بود يقيناً با انزجار جامعه شريف و نجيب فرهنگيان كشور و فعالان عرصه مقدس تعليم وتربيت در مجموعه مدارس دولتي و غيردولتي هم مواجه بوده و پرواضح است كه حساب اينگونه رفتار از خدمات گسترده آموزشي و تربيتي خادمان دلسوز اين عرصه در سطح كشور، شهر تهران و به ويژه در همان منطقه آموزشي كه اين حادثه تلخ رخ داده است به كلي جداست.
گواه اين مدعا نيز كسب موفقيت هاي افتخارآميز و پرشمار علمي، فرهنگي و قرآني چندين هزار مدرسه غيردولتي در طي سال است كه با همت و تلاش خالصانه ده ها هزار معلم و مربي دلسوز و متعهد رقم خورده است.
شوراي هماهنگي موسسان مدارس غيردولتي شهر تهران ضمن محكوميت اين اقدام ناشايست و به منظور مراقبت و محافظت از جايگاه و منزلت والا و حريم پاك و مقدس معلمي، از هيات بازرسي ويژه تعيين شده از سوي وزير محترم آموزش وپرورش و مسولان محترم دستگاه قضايي مصرانه درخواست مي نمايد


برگشت به تلکس خبرها