تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: تشكيل كارگروهي در مجلس براي بررسي شرايط معيشتي و همسان‌سازي حقوق بازنشستگان !!!؟
یکشنبه، 7 مرداد 1397 - 03:08     کد خبر: 34987

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
تشكيل كارگروهي در مجلس براي بررسي شرايط معيشتي و همسان‌سازي حقوق بازنشستگان !!!؟
ربيعي عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي مي‌گويد تلاش مي‌شود تا در بودجه 98 اعتباراتي به موضوع همسان‌سازي حقوق بازنشستگان تخصيص يابد!
خديجه ربيعي به « تجمع چند روز گذشته بازنشستگان مقابل ساختمان مجلس شوراي اسلامي» اشاره كرد و درباره بررسي مطالبات بازنشستگان در كميسيون اجتماعي مجلس توضيح داد: كميسيون اجتماعي پيگير مطالبات و مشكلات همه اقشار مختلف از جمله بازنشستگان است اما با توجه به تعدد موضوعاتي كه وجود دارد، موضوع بازنشستگان در دستور كار و اولويت هيأت رئيسه كميسيون اجتماعي قرار دارد.
وي درخصوص اجراي قانون همسان‌سازي حقوق بازنشستگان گفت: در سال 96 راجع به همسان‌سازي حقوق بازنشستگان موارد متعددي بررسي شد و قرار بر اين شد تا در سال 97 نيز اين موضوع پيگيري شود تا بتوانيم در بودجه سال 98 همسان‌سازي را نيز در بودجه لحاظ كنيم.
اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه شرايط معيشتي و همسان‌سازي حقوق بازنشستگان عمده‌ترين مطالبات اين قشر است، گفت: جلسات متعددي را درباره حل مسايل مربوط به بازنشستگان و به ويژه صندوق‌هاي بازنشستگي برگزار كرديم و اكنون كارگروهي براي بررسي اين مسايل در مجلس تشكيل شده و اين كارگروه كار خود را آغاز كرده است.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي – وزير تعاون
خواسته هاي صنفي ومعيشتي ما بازنشستگان كشوري از وزير تعاون ، مدير عامل صندوق بازنشستگي و كانونهاي به اصطلاح بازنشستگي تا برگزاري روز تكريم در شهريور ماه :
معيشت! رسيدن به حقوق بالاي خط فقر و چهار ميليوني با همتراز ي و همسان سازي آن طبق قانون مديريت خدمات كشوري مصوب سال 86و... .
سلامت! برخورداري از يك بيمه جامع و كامل و كارآمدپايه و تكميلي بطوريكه پاسخگوي تامين هزينه هاي درماني ما را داشته باشد .
منزلت ! برخورداري از جايگاه واقعي و سطح بالاي امكانات و تسهيلات رفاهي براي بازنشستگان طبق الگوهاي ديگر كشورهاي جهان و.... ...
اگر برنامه اي مدون و مطلوب براي رسيدن به خواسته هاي فوق داريد ما بازنشستگان كشوري حمايت مي كنيم! و اگر نداريد هر گونه مراسم در اين روز را تحريم و با برگزاري تجمعات در تمام كشور اعتراض صنفي و معيشتي خودرا اعلام مي نماييم.....
سخن بازنشستگان كشوري نصراله خليلي


برگشت به تلکس خبرها