تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: تغيير در دستور كار مجلس با جمع آوري امضا مرسوم شده است/ وضعيت معلمان حق التدريس تعيين تكليف شود سرويس صحن
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 - 11:19     کد خبر: 34993

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


نايب رئيس كميسيون آموزش مجلس با اشاره به لزوم تعيين تكليف وضعيت معلمان حق التدريس در مجلس گفت: تغيير در دستور كار با جمع آوري امضا به رسم تبديل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري خانه ملت، قاسم احمدي لاشكي در نشست علني امروز (چهارشنبه، 10 تيرماه) مجلس شوراي اسلامي در تذكر شفاهي گفت: اگرچه براساس آيين نامه مي توان با جمع آوري امضا دستور كار را تغيير داد اما تغيير در دستور كار با اين روش به رسم تبديل شده، ممكن است مسئله اي كه از نظر برخي از نمايندگان از اهميت برخورداراست، براي كل كشور مهم نباشد.

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي افزود:حدود 2 سال است طرح تعيين تكليف معلمان حق التدريس و ساماندهي نيروي انساني آموزش و پرورش در حال بررسي است. دو هفته پيش لايحه حمايت از كودكان و نوجوانان با 51 بند در دستور كار قرار گرفت كه بررسي آن يك هفته زمان برد. امروز نيز همكاران طرحي مربوط به قانون چك را در دستور كار قرار دادند. اگرچه بررسي اين طرح مهم است اما غالب افرادي كه هدف اين طرح هستند، مجرم هستند، يعني مجرم بر معلم در مجلس ترجيح داده مي شود كه قانون آن 2 سال در مجلس مانده است.

نايب رئيس كميسيون آموزش مجلس ادامه داد: از آقاي پزشكيان و هيات رئيسه مجلس مي خواهم به هر طريق ممكن در هفته آتي به دو موضوع تاثير مثبت يا منفي سوابق تحصيلي در كنكور و تعيين تكليف معلمان حق التدريس رسيدگي كنند. /


برگشت به تلکس خبرها