تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: 110 شركت اروپايي آماده همكاري نفتي با ايران
شنبه، 28 مهر 1397 - 06:46     کد خبر: 35093

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 

يكصد و ده شركت كوچك و متوسط اروپايي براي همكاري با شركت‌هاي ايراني اعلام آمادگي نمودند.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از ايسنا، رضا خياميان، رئيس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران از پيشنهاد انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت به دولت براي تعامل با شركت‌هاي كوچك اروپايي در زمان تحريم‌ها خبر داد.
خياميان در راستاي اين پيشنهاد گفت: انجمن با همكاري اتاق تهران در تلاش است از تعدادي از شركت‌هاي كوچك و متوسط اروپايي دعوت كند به تهران بيايند و سميناري تشكيل دهيم كه اين شركت‌ها با شركت‌هاي ايراني مذاكره كنند، جوينت شوند و همكاري بين شركت‌ها آغاز شود.
رئيس انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران همچنين در خصوص تمايل شركت هاي اروپايي اظهار داشت: ۱۱۰ شركت كوچك و متوسط اروپايي اعلام آمادگي كردند با شركت‌هاي ايراني جوينت شوند و در صنايع نفت و گاز ايران حضور داشته باشند. هدف ما اين است آن‌ها را به ايران دعوت كنيم و با شركت‌هاي ايراني كه هم سنخ آن‌ها هستند، مذاكره كنند، تعدادي از اين شركت‌ها با شركت‌هاي ايراني جوينت شوند و در نتيجه بتوانند پروژه‌ها را با همكاري يكديگر انجام دهند.
گفتني است پيش تر كميسيونر انرژي اتحاديه اروپا گفته بود كه هركدام از شركت‌هاي كوچك مي‌توانند از طريق European investment bank حدود ۲۰ ميليون يورو سرمايه‌گذاري كنند و اين پروژه‌ها را با بخش خصوصي ايران انجام دهند.


برگشت به تلکس خبرها