تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: نشست هشت تشكل اصلاح طلب ، اصوالگرا با جليلي
شنبه، 13 بهمن 1397 - 22:18     کد خبر: 35214

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 ‍ فرج كميجاني دبير كل مجمع فرهنگيان ايران اسلامي درباره نشست هشت تشكل اصلاح طلب ، اصوالگرا با جليلي در گفتگو با سايت خبري تحليلي "فرهنگيان خبر" گفت  :

” اين جلسه با دعوت آقاي جليلي از جايگاه نماينده مقام معظم رهبري در شوراي امنيت ملي و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و از طريق عادل عبدي مشاور وزير آموزش و پرورش در امور تشكل ها با حضور همه تشكل هاي اصول گرا و اصلاح طلب تشكيل شد و در خصوص مسائل مختلف آموزش و پرورش خيلي شفاف و بي پرده با ايشان صحبت شد و تشكلها انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح كردند .

كميجاني اين نشست را خوب ارزيابي كرده چنين گفت :
 جلسه بسيار خوبي بود و در راستاي پي گيري مطالبات صنفي و سياسي معلمان صورت گرفت
و در خصوص آزادي معلمان زنداني هم به تفضيل صحبت شد .
دبير كل مجمع فرهنگيان ايران اسلامي تصريح كرد :
به اتفاق تشكل هاي فرهنگيان با دعوت آقاي جليلي و اينكه گفته شد ايشان از جايگاه نماينده رهبري در شوراي امنيت ملي در اين نشست شركت ميكنند حضور پيدا كرديم و همچنين در اين نشست از فضاي امنيتي حاكم به آموزش و پرورش انتقاد شد .
وي در پايان اشاره كرد : بالاخره ما اصلاح طلبيم و وقتي از جايگاه حاكميتي دعوت ميشويم بايد شركت كنيم و باب گفتگو را باز بگذاريم شايد بتوان از اين طريق براي بهبود وضعيت جامعه ، خصوصا آموزش و پرورش هر چند گام كوچكي برداريم.
 ما اصلاح طلبان شعار گفتگوي ملي سر مي دهيم و بايد با حفظ هويت  اصلاح طلبي خود در اين نوع جلساتي كه گفت وگو محور تشكيل ميشود شركت كنيم . شركت در اين جلسات با حفظ هويت اصلاح طلبي يك نكته قوت محسوب ميشود نه نكته ضعف.


برگشت به تلکس خبرها