تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: قتل تكان‌دهنده يك كودك در مدينه منوره
یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 23:29     کد خبر: 35219

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

قتل تكان‌دهنده يك كودك در مدينه منوره

منابع خبري در عربستان سعودي از قتل تكان‌دهنده كودك هفت ساله در برابر چشمان مادرش در مدينه منوره خبر دادند.

قتل تكان‌دهنده يك كودك در مدينه منوره

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، وقوع قتل كودكي در يكي از مناطق شهر مدينه منوره در غرب عربستان سعودي، اهالي اين شهر و كاربران فضاي مجازي در عربستان سعودي را طي يك هفته گذشته به خود مشغول كرده است.

رسانه‌هاي سعودي گزارش داده‌اند، يك شهروند سعودي ۴۰ ساله در جنايتي وحشتناك، كودك سعودي هفت ساله را در برابر چشمان مادرش به قتل رسانده‌ است.

بر اساس اين گزارش، فرد جاني به اين كودك سعودي كه «زكريا بدر علي الجابر» نام دارد، به هنگام حضور با مادرش در يكي از مغازه‌هاي واقع در منطقه «حل التلال» مدينه منوره حمله كرده و با شيشه‌اي كه از مغازه شكانده، گلوي او را بريده است.

شاهدان قتل اين كودك هفت سالف، آن را وحشتناك توصيف كردند و گفتند كه از ديدن اين حادثه بسيار شوكه شده‌اند.

نيروهاي امنيتي فرد جاني را بلا فاصله دستگير كرده و او را براي انجام تحقيقات و بازجويي به زندان منتقل كرده‌اند.

گفته مي‌شود مادر كودك مذكور كه شاهد اين قتل بوده و بيماري قلبي داشته است، به حالت كما رفته و به بيمارستان منتقل شده است.

روزنامه عكاظ سعود نوشت كه اين مادر و پسر خردسالش از منطقه «الأحساء» واقع در شرق عربستان سعودي براي زيارت مسجد النبوي به مدينه منوره آمده بودند. روزنامه اليوم سعودي هم به نقل از «ناصر علي الفايز»، پدربزرگ كودك مقتول نوشت كه دخترش (مادر مقتول) در شهر جده مشغول به كار است و براي زيارت به مدينه رفته بود.

پدربزرگ زكريا در مورد حادثه قتل مي‌گويد كه قاتل شيشه يكي از مغازه‌ها را شكسته و با آن به سمت وي حمله كرده و گلوي او را بريده است.

هنوز هويت و انگيزه قاتل از اين جنايت مشخص نيست. برخي منابع رسمي از جمله روزنامه سبق مي‌گويند كه قاتل، پدر كودك بوده و در مقابل برخي نيز اعلام كردند كه قاتل مشكل رواني داشته است.

هنوز مقام‌هاي مسئول سعودي  و پليس مدينه منوره در  ارتباط با اين جنايت كه حدود يك هفته است فضاي رسانه‌اي مدينه و حتي عربستان را تحت تأثير قرار داده، بيانيه‌اي صادر نكرده‌اند.


برگشت به تلکس خبرها