تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: قصد آمريكا براي قطع ارتباط اقتصاد ايران با اقتصاد دنيا
سه شنبه، 14 اسفند 1397 - 08:09     کد خبر: 35259

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 


جهانگيري: ممكن است طراحي آمريكايي ها قطع ارتباط اقتصاد ايران با اقتصاد دنيا باشد، اما طراحي ما نبايد اين باشد.

به گزارش اسپوتنيك با استناد به توئيت اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور ايران، ممكن است طراحي آمريكايي ها قطع ارتباط اقتصاد ايران با اقتصاد دنيا قطع شود، اما طراحي ما نبايد اين باشد.

وي در صفحه خود در توييتر نوشت:«اين چه حرفي است كه اگر كسي از تصويب لوايح چهارگانه FATF مربوط به اقدامات مالي حمايت كند، عده اي او را متهم به خيانت مي كنند؟!

وقتي اقتصاد ايران دچار مشكل جدي مي شود كه ارتباط آن با اقتصاد دنيا قطع شود. ممكن است كه طراحي آمريكايي ها اين باشد كه ارتباط اقتصاد ايران با اقتصاد دنيا قطع شود، اما طراحي ما نبايد اين باشد. همه هم و غم ما بايد اين باشد كه اقتصاد ما با اقتصاد دنيا در تعامل باشد.

    اين چه حرفي است كه اگر كسي از تصويب #لوايح_چهارگانه FATF مربوط به اقدامات مالي حمايت كند، عده اي او را متهم به خيانت ميكنند؟!
    اگر بر روي تصويب لوايح اصرار مي شود بر اساس نياز كشور است اما در عين حال بايد دغدغه هاي مربوط به اين لوايح را هم در جاي خود مورد توجه قرار داد.
​اگر بر روي تصويب لوايح اصرار مي شود بر اساس نياز كشور است اما در عين حال بايد دغدغه هاي مربوط به اين لوايح را هم در جاي خود مورد توجه قرار داد».

    وقتي اقتصاد ايران دچار مشكل جدي مي شود كه ارتباط آن با اقتصاد دنيا قطع شود. ممكن است كه طراحي آمريكايي ها اين باشد كه ارتباط #اقتصادايران با #اقتصاددنيا قطع شود، اما طراحي ما نبايد اين باشد. همه هم و غم ما بايد اين باشد كه اقتصاد ما با اقتصاد دنيا در تعامل باشد.


برگشت به تلکس خبرها