تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: وزير كشور به از برنامه اي كه از صدا و سيما پخش شد، شديدا انتقاد كرد.
شنبه، 17 فروردین 1398 - 08:33     کد خبر: 35293

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

انتقاد شديد وزير كشور از يك برنامه تلويزيوني
وزير كشور  به از برنامه اي كه از صدا و سيما  پخش شد، شديدا انتقاد كرد.

به گزارش اسپوتنيك به نقل از ايسنا، عبدالرضا رحماني، وزير كشور ايران با انتقاد از برنامه‌اي‌ پخش شده در صدا و سيما كه مجري با تمسخر به عملكرد مسئولان بعد از وقوع سيل اخير پرداخت، تاكيد كرد: عذرخواهي فايده‌اي ندارد و حتما رئيس صدا و سيما بايد برخورد كند.

وي در جلسه ستاد بحران پلدختر اظهار كرد: برخي خبرها و گزارش‌ها بي‌انصافي است.

وي بيان كرد: هر چند كه مي‌گوييم براي خدا و رضاي مردم كار مي‌كنيم اما وقتي جعل و دروغ در فضاي مجازي به خدمات‌رساني يك نهاد نسبت داده مي‌شود همه را بي‌انگيزه مي‌كند.

رحماني‌فضلي با اشاره به يكي از برنامه‌هاي اخير صدا و سيما كه در آن مجري با لحني تمسخر آميز عملكرد مسئولان درامداد رساني به سيل زدگان و مهار سيل را زير سوال برد، تصريح كرد: واقعا نمي‌دانم از چه زماني مسخره، تحقير، بي‌اعتماد و نااميد كردن مردم و توهين به مسئولاني كه برخاسته از راي مردم هستند هنر شده است؟

وزير كشور ايران با بيان اينكه ما چنين هنري نداريم، ادامه داد: عذرخواهي فايده‌اي ندارد و حتما رئيس صدا و سيما بايد برخورد كند.

وي ادامه داد: عده‌اي هم شروع به كف زدن براي اين فرد مي‌كنند كه از كار وي نيز بدتر است. رحماني‌فضلي با بيان اينكه آن شب عده‌اي در سيل گرفتار بودند، اضافه كرد: كشور ماسيل خيز است؛ مگر دولت و مسئولان سيل را آورده‌اند؟

وزير كشور ايران خاطرنشان كرد: تمام كشور پاي كار آمده‌اند اما يك آقايي به اسم هنر مي‌رود و همه را مسخره مي‌كند و حضار هم كف مي‌زنند.


برگشت به تلکس خبرها