تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: احكام دولت درباره ضريب حقوق كارمندان ابطال شد
پنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 05:04     کد خبر: 35346

فرهنگيان نيوز -تدبير تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

احكام دولت درباره ضريب حقوق كارمندان ابطال شد  @laborrelations
حميدرضا حاجي بابايي در گفتگو با خبرگزاري صدا و سيما مطرح كرد ؛همه احكام صادره از دولت درباره ضريب حقوق كاركنان كشوري و لشكري باطل و غيرقانوني است

توضيحات رييس ديوان محاسبات درباره نحوه افزايش حقوق‌ها

رئيس ديوان محاسبات گفت: تفاوت و انحرافاتي در زمينه افزايش ۱۸ درصدي حقوق بازنشستگان براي همسان سازي و اعمال افزايش ۴۰۰ هزار توماني و ضريب ۱۰ درصدي به حقوق كاركنان وجود دارد.

عادل آذر با اشاره به پيگيري موضوع افزايش حقوق ها در ديوان محاسبات گفت: پس از آنكه دولت بخشنامه‌اي در خصوص احكام مرتبط با افزايش حقوق‌ها بر اساس بودجه سال ۹۸ صادر كرد، ابهاماتي از سوي حسابرسان ديوان محاسبات و برخي نمايندگان مطرح شد.

رئيس ديوان محاسبات كل كشور با اشاره به نامه‌نگاري حاجي بابايي با ديوان محاسبات، اظهار داشت: با دريافت نامه و ابهامات پيش آمده، بخشنامه‌هاي دولت مورد بررسي قرار گرفت و به اين جمع بندي رسيديم كه تفاوت و انحرافاتي در زمينه افزايش ۱۸ درصدي حقوق بازنشستگان براي همسان سازي و اعمال افزايش ۴۰۰ هزار توماني و ضريب ۱۰ درصدي به حقوق كاركنان وجود دارد.

وي تاكيد كرد: در نامه اي عنوان شد كه تا برگزاري نشست سه جانبه بين سازمان امور استخدامي، ديوان محاسبات كل كشور و نمايندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات رفع و رجوع شود، پس از آنكه به فرمول واحد در زمينه افزايش حقوق‌ها رسيديم احكام اجرايي صادر و ابلاغ شود.

رئيس ديوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعيين و تكليف افزايش حقوق‌ها بيان داشت: منتظر پاسخ معاون رئيس جمهور هستيم اگر آقايان همكاري كنند حداكثر تا پايان ارديبهشت ماه مي‌توانيم به جمع بندي برسيم.


برگشت به تلکس خبرها