تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: پايان جنگ آذري جهرمي با شركت‌هاي ارزش افزوده؟
دوشنبه، 13 آبان 1398 - 22:19     کد خبر: 35489

مردم با استفاده از كد دستوري #۶*۸۰۰* مي‌توانند مشاهده كنند شركت‌هاي ارزش افزوده در اين چند سال، چه مبلغي از آن‌ها كسب كرده‌اند.
ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:


پايان جنگ آذري جهرمي با شركت‌هاي ارزش افزوده؟
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با انتشار توييتي اعلام كرد، مردم با استفاده از كد دستوري #۶*۸۰۰* مي‌توانند مشاهده كنند شركت‌هاي ارزش افزوده در اين چند سال، چه مبلغي از آن‌ها كسب كرده‌اند. وي همچنين اعلام كرد، كاربران مي‌توانند شكايت خود را از طريق پيامك به شماره ۸۰۰۷ و به‌صورت كاملا رايگان ارسال كنند.

پايان جنگ آذري جهرمي با شركت‌هاي ارزش افزوده؟توئيت اخير آذري جهرمي اين تصور را ايجاد كرده كه دوران "ستاره/مربع‌" ها به پايان رسيده است
فرارو- "امشب شب تلخي براي كلاهبرداران است! " اين بخشي از توئيت وزير ارتباطات درباره اقدامات اين وزارت خانه عليه شركت‌هاي ارزش افزوده است. او در ادامه خطاب به كاربران نوشت: «پول‌هايي كه براي شركت‌هاي ارزش افزوده در اين چند سال از شما كسب شده را با #۶*۸۰۰* مي‌توانيد ببينيد. شكايتي هم داشتيد لطفا از طريق پيامك به ۸۰۰۷ بفرستيد. كاملا رايگان! براي خانواده نيز انجام دهيد كمكم كنيد حقتون رو بگيرم.»

به گزارش فرارو، محمد جواد آذري جهرمي وزير ارتباطات مدتي است كه با شركت‌هاي ارزش افزوده وارد جدالي حقوقي و رسانه‌اي شده است. آذري جهرمي كه از ابتداي حضورش در دولت بر فعاليت اين شركت‌هاي متمركز شد، معتقد است اين شركت‌ها از عدم اطلاع مردم سوء استفاده كرده و ميليارد‌ها تومان درآمد غير مشروع داشته اند.

وزير ارتباطات چندي پيش اعلام كرد "دامنه‌ي كلاهبرداري خدمات ارزش افزوده بسيار گسترده است و تنها در يك پرونده، ۳۳ ميليارد كه كلاهبرداري شده بود را به مردم برگردانديم. "

به‌گفته‌ي وي، پنج شركت در اين زمينه شناسايي شده‌اند كه اعلام كرده‌اند يك شركت پشت همه‌ي آن‌ها است.

وزارت ارتباطات براي مقابله با اين دسته از شركت‌ها "ستاره ۸۰۰ مربع" را راه اندازي كرد تا از اين طريق مردم بتوانند از سوءاستفاده‌هايي كه از آن‌ها صورت گرفته شده مطلع شوند و گزارش تخلف را به وزارت ارتباط اعلام كنند.

طبق اعلام وزير ارتباطات، جمع پول‌هايي كه شركت‌هاي خاص از محل اين سرويس‌ها از مردم مي‌گيرند سالانه سر به ۲۶۰۰ ميليارد تومان مي‌زند!
 
پس از آنكه چندي پيش وزير ارتباطات در مجلس شوراي اسلامي نطقي مهمي عليه شركت‌هاي ارزش افزوده انجام داد، بسياري از كاربران در فضاي مجازي خواستار تعطيلي اين شركت‌ها شدند. كاربران با هشتگ "پايان وس" ديدگاه‌هاي خود را در اين باره مطرح كردند. وزير ارتباطات نيز در ابتدا از ساماندهي آن‌ها سخن گفت، اما در ادامه حرف از تعطيلي كل بساط ارزش افزوده به ميان آورد.


برگشت به تلکس خبرها