تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: حكم اعدام نويد افكاري در زندان عادل آباد شيراز اجرا شد. او به قتل در سال 97 متهم شده بود
شنبه، 22 شهریور 1399 - 22:21     کد خبر: 35699

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

نويد افكاري اعدام شد

روند رسيدگي به اين پرونده از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود كه تا ابتداي امسال به طول انجاميد.
 

نويد افكاري اعدام شدحكم اعدام نويد افكاري در زندان عادل آباد شيراز اجرا شد. او به قتل در سال 97 متهم شده بود.

به گزارش ايلنا، رئيس كل دادگستري فارس با بيان اينكه "حكم قصاص نفس يك متهم به قتل صبح امروز پس از انجام تشريفات قانوني استيذان و با اصرار اولياء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد" گفت: اين متهم ۴۶ روز پس از ارتكاب جنايت در شهريور ماه ۹۷ دستگير و پرونده وي پس از تكميل تحقيقات توسط بازپرس ويژه قتل در دادسراي عمومي و انقلاب شيراز با صدور قرار جلب به دادرسيِ معاون دادستان عمومي و انقلاب شيراز جهت رسيدگي به دادگاه كيفري يك استان فارس ارسال گرديد.

حجت الاسلام والمسلمين سيد كاظم موسوي افزود: پس از برگزاري جلسه علني رسيدگي به اين پرونده، شعبه اول دادگاه كيفري يك استان كه با حضور دو قاضي تشكيل گرديد متهم اصلي پرونده را به قصاص نفس محكوم كرد.

اين مقام ارشد قضايي استان بيان داشت: پس از اين نيز رأي صادره با اعتراض وكيل مدافع متهم در شعبه ۳۵ ديوان عالي كشور بررسي كه در نهايت حكم صادره مبني بر قصاص نفس قطعيت يافت و پس از انجام تشريفات قانوني استيذان و با اصرار اولياء دم و خانواده مقتول به مرحله اجرا گذارده شد.

  روند رسيدگي به اين پرونده از سال ۱۳۹۷ آغاز شده بود كه تا ابتداي امسال به طول انجاميد.

مركز رسانه قوه قضائيه هم در توضيحي درباره اجراي اين حكم اعلام كرد: تمامي فرايندهاي قضايي پرونده نويد افكاري در حضو وكلاي وي انجام شد و حكم قصاص وي در مراجع مختلف قضايي به تاييد رسيد. حكم قصاص نويد افكاري با اصرار اوليا دم با عنوان حق الناس و حق شخصي آنها بامداد امروز به مرحله اجرا در آمد.


برگشت به تلکس خبرها