تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: انتقام سخت اما جالب دانش آموزي از مديريت مدرسه
یکشنبه، 11 آبان 1399 - 14:34     کد خبر: 35738

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

انتقام سخت اما جالب دانش آموزي از مديريت مدرسه 
دانش آموز يك مدرسه به شيوه خود از مدير مدرسه انتقام گرفت!

به گزارش اسپوتنيك، كليپي اين روزها در شبكه هاي اجتماعي دست به دست مي چرخد كه انتقام سخت و متفاوت يك دانش آموز را از مديريت مدرسه به شيوه خود به تصوير مي كشد.

ماجرا از اين قرار است كه دانش آموزي به دلايلي از طرف مديريت تنبيه انضباطي مي شود. پس از آن اين دانش آموز براي انتقام از مديريت مدرسه، در غذاي سلف مدرسه داروي اسهال اسب ريخته و همه دانش آموزان را درگير بيرون روي مي كند.

او با اين كار خود نظم مدرسه را بهم ريخته و سبب شده كه همه دانش آموزان روز خود را بجاي كلاس درس، در سرويس بهداشتي بگذرانند. همچنين سرويس هاي بهداشتي مدرسه نيز بعلت تعدد دانش آموزان بسيار كثيف و به اصطلاح منفجر شده است.

بسياري از كاربران با ديدن اين كليپ بسيار خنديده و معتقدند كه دانش آموزان نسل جديد بسيار عجيب و غريب هستند. عده اي ديگر از كاربران معتقدند كه او به شيوه جالبي از مديريت مدرسه انتقام گرفته و اين هوش او را مي رساند. به گفته اين دسته از كاربران، استعداد و هوش اين دانش آموز بايد در راه درست پرورش يابد و مسئولين مدرسه ديگر نبايد او را تنبيه كنند چرا كه انتقام سختي از آنها گرفته خواهد شد.


برگشت به تلکس خبرها