تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: جزئيات تعطيلي كشور اعلام شد | ممنوعيت تردد از ۱۲ ظهر فردا | ادارات و بانك‌ها هم تعطيل شدند
شنبه، 23 مرداد 1400 - 20:45     کد خبر: 35914

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

جزئيات تعطيلي كشور اعلام شد | ممنوعيت تردد از ۱۲ ظهر فردا | ادارات و بانك‌ها هم تعطيل شدند
سخنگوي ستاد ملي مقابله با كرونا جزئيات تعطيلي كشور، منع ترددها و تعطيلي ادارات و بانك‌ها و برخي ديگر از مشاغل را اعلام كرد.
به گزارش همشهري‌آنلاين به نقل از ايسنا، دكتر عليرضا رييسي، سخنگوي ستاد ملي مقابله با كرونا گفت: با توجه به وضعيت بحراني كشور، محدوديت‌هاي جديد كرونايي در جلسه امروز ستاد ملي مقابله با كرونا وضع شد. بر اساس تصميم اين ستاد و در جهت مديريت خيز پنجم بيماري در كشور، از فردا ساعت ۱۲ ظهر فردا منع تردد بين استاني اعمال خواهد شد و نبايد هيچ ترددي از استاني به استان ديگر صورت بگيرد به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و كاميون حمل غذا و غيره. بنابراين منع تردد از فردا (۲۴ مرداد) ساعت ۱۲ ظهر تا بامداد شنبه ۶ شهريور به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد. اين منع تردد سراسري و بين استاني خواهد بود.
وي گفت: تمام مجوزهايي كه قبلا براي ترددها صادر شده بود، لغو خواهد شد. علاوه بر اين افرادي كه بنا به هر دليلي تخلف و جريمه شدند، بعد از يك ماه اين جريمه دو برابر مي شود و حتما هم اخذ خواهد شد.
همه ادارات تعطيل‌اند
رييسي ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملي مقابله با كرونا، تعطيلي همه ادارات را هم داريم. از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پايان روز كاري شنبه هفته آينده (۳۰ مردادماه) همه ادارات به جز مشاغل ضروري مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نيروي انتظامي و... تعطيل خواهند بود.
او افزود: تعطيلي ادارات شامل بانك‌ها، اصناف، ادارات و ... است و تنها اصناف ضروري در گروه شغلي يك فعال خواهند بود.
سخنگوي ستاد ملي مقابله با كرونا تاكيد كرد: در رعايت پروتكل‌ها نيز سختگيري خواهد شد و مماشاتي صورت نخواهد گرفت.
دسته‌روي ممنوع
رييسي ادامه داد: امروز در ستاد ملي مقابله با كرونا، رييس جمهور هم تاكيد كردند همه دستگاه‌هاي اجرايي و ناظر بايد به شدت و قدرت وارد عمل شوند و ضمانت اجرايي در ارتباط با تخلفات نيز ميزان جرايم مشخص شده است و در اين زمينه دادستاني، نيروي انتظامي و اصناف موظف به رعايت هستند.
سخنگوي ستاد ملي مقباله با كرونا در ارتباط با ايام عزاداري ماه محرم، اظهار كرد: مقرر شد در فضاهاي بسته عزاداري ممنوع باشد و در اين ايام دسته‌روي هم نداشته باشيم.


برگشت به تلکس خبرها