تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: همسان سازي حقوق معلمان خلاف قانون است!
دوشنبه، 8 شهریور 1400 - 11:58     کد خبر: 35922

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

همسان سازي حقوق معلمان خلاف قانون است!
رييس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اينكه همسان سازي حقوق معلمان خلاف قانون بود، گفت: در اين زمينه تجديد نظر خواهيم كرد.

معاون رييسي:همسان سازي حقوق معلمان خلاف قانون است!

مسعود ميركاظمي با اشاره به اينكه همسان سازي حقوق معلمان خلاف قانون بود، گفت: در اين زمينه تجديد نظر خواهيم كرد.

رييس سازمان برنامه و بودجه با بيان اينكه، همسان‌سازي حقوق معلمان خلاف قانون بود و ١٨٠٠ ميليارد كسري بودجه آورديم گفت: تعهدي داريم كه جلوي بي انضباطي را بگيريم و اگر شرايط را مديريت نكنيم فشار اصلي بر قشر ضعيف از جمله معلمان خواهد آمد و بنا داريم از طريق روال قانوني اين كار را انجام دهيم؛ در آموزش و پرورش با يك مجوزي كه مغاير با قوانين بوده احكامي را صادر كردند كه اصلاح احكام سه روز طول مي كشد تا آن را منطبق با قانون كنند و براي اينكه اين سه روز حقوق دچار مشكل نشود از طريق فايل ماه قبل حقوق را پرداخت كرديم ولي اگر قرار به تغيير باشد بايد منبع براي آن ديده شود تا بتوانيم آن را انجام دهيم چون حدود اختلاف آن هزار و 800 ميليارد تومان در سال است كه مغاير با برنامه است و اگر قرار بر افزايش باشد بايد در دولت تعيين تكليف شود.

وي همچنين درباره پاداش بازنشستگي هم گفت: آنچه كه در چارچوب قانون است حتما دنبال خواهيم كرد و به تدريج در دستور پرداخت قرار مي دهيم البته كار خيلي سختي است ولي اميدواريم با انقباظي كردن برخي هزينه ها كه مي توان آنها را كنترل كرد امسال را بگذرانيم تا وارد برنامه سال 1401 شويم كه اتفاقات اساسي بايد بيفتد.
آقاي ميركاظمي درباره تدوين برنامه هفتم توسعه افزود: بايد برنامه هاي گذشته را بررسي كنيم كه چرا در همه برنامه ها تقريباً شاخص ها مطلوب نبودند؛ اگر اين ها را خوب تحليل كنيم قطعاً در برنامه هاي آتي اينها را در نظر خواهيم گرفت.


برگشت به تلکس خبرها