تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: ارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ايراني استخدام مي‌كند +عكس
شنبه، 29 آبان 1400 - 11:07     کد خبر: 36006

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

ارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ايراني استخدام مي‌كند +عكس

 
ارمنستان با ۵۰۰ دلار حقوق، چوپان ايراني استخدام مي‌كند +عكس - اسپوتنيك ايران, 1920, 20.11.2021

© Fotolia / Asferico
پرورش يك ميليون راس دام و جذب نيروي انساني ايراني با حقوق ۵۰۰ دلاري در ارمنستان در فضاي مجازي ايران خبرساز شده است.
به گزارش اسپوتنيك، آگهي استخدامي براي جذب چوپان ايراني در ارمنستان، در ميان كاربران ايراني در صفحات اجتماعي منتشر مي‌شود كه با سوالات و واكنش‌هاي كاربران همراه شده است. در اين آگهي‌‌ها آمده است توليدكنندگان دام ارمنستاني خواهان استخدام چوپان ايراني مسلط به زبان عربي هستند.

منصور پوريان، رئيس مجمع ملي صادركنندگان دام در رابطه با اين آگهي‌ها گفت: " من براي تاييد يا تكذيب اين خبر از دوستانم كه در اين كشور فعاليت اقتصادي دارند پرس‌وجو كردم. آن‌ها بر اين باورند كه ارمنستان براي تصاحب بازار عراق و حوزه خليج فارس توليد يك ميليون راس دام را در دستور كار خود قرار داده است و اينكه ميزان توليد دام سبك در ارمنستان زياد و قابل توجه است؛ بنابراين آن‌ها از ظرفيت توليد خود براي تصاحب بازار‌هاي بزرگي، چون تلاش دارند كه بازار‌هاي بزرگ عراق، كويت، قطر، امارات، عمان و عربستان استفاده مي‌كنند.


كاربران ايراني با ابراز تاسف عنوان مي‌كنند در اين ميان، ايران بازار دام را از اين طريق از دست مي‌دهند. برخي از كاربران به موقعيت شغلي ايجاد شده اشاره مي‌كنند و عنوان مي‌كنند جمعي از جوانان ايراني اگر با زبان عربي آشنايي كافي داشتند با توجه به وضعيت اقتصادي كشور، بدون درنگ خود را براي اين موقعيت كاري آماده مي‌كردند. گروهي از كاربران نيز با ناراحتي عنوان مي‌كنند پس از آگهي استخدام نيروي ايراني در برخي از كشورهاي همسايه اكنون آگهي مربوط به ارمنستان را بايد بنگريم و به حال وضعيت سخت جوانان ايراني با وجود مسئولان بي‌تدبير بگرييم.


برگشت به تلکس خبرها