تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: رييس جمهور دستور لغو محدوديت تردد شبانه را صادر كرد
شنبه، 29 آبان 1400 - 17:41     کد خبر: 36008

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:


رييس جمهور دستور لغو محدوديت تردد شبانه را صادر كرد

رئيس جمهور در جلسه ستاد ملي مبارزه با كرونا گفت: با توجه به واكسيناسيون عمومي، ممنوعيت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، سيد ابراهيم رئيسي روز شنبه در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا با گراميداشت هفته بسيج و تجليل از روحيه بسيجي دست اندكاران مقابله با بيماري كرونا، اظهارداشت: كادر بهداشت و درمان و همه دست اندركاران با روحيه جهادي و بسيجي در خط مقدم مقابله با بيماري كرونا مشغول ايثار و فداكاري هستند و با حفظ و تقويت اين روحيه مي توان بر مشكلات غلبه كرد.

رئيس جمهور افزود: دغدغه و اولويت اصلي دولت، صيانت از جان مردم است و  اين مسير را تا رسيدن به شرايط مطلوب با قوت ادامه خواهيم داد.

 رئيسي جديت در كنترل رفت و آمد از طريق مرزهاي كشور را حائز اهميت دانست و اظهار داشت: وزارت كشور و وزارت بهداشت و درمان وظيفه دارند با  حساسيت و جديت، تردد افراد از مرزها را كنترل كنند.

رئيس جمهور با تأكيد بر تداوم اعمال كنترل هاي هوشمند و تاثير آن در كنترل بيماري كرونا،‌ گفت: به هر ميزان كه ابعاد و حجم كنترل هاي هوشمند افزايش مي يابد، مي توان محدوديت هاي غير هوشمند را كاهش داد.

 رئيسي تأكيد كرد: با توجه به واكسيناسيون عمومي، ممنوعيت تردد شبانه در شهرها لغو شود.


برگشت به تلکس خبرها