تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: سگهاي قلاده بلند توهين نيست
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 - 19:59     کد خبر: 36091

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

حمله تند دبير كميسيون مشترك به مخالفان و منتقدان / «گرگ‌هاي مجازي و سگ‌هاي قلاده بلند» از طرح صيانت مي ترسند

حمله تند دبير كميسيون مشترك به مخالفان و منتقدان /  «گرگ‌هاي مجازي و سگ‌هاي قلاده بلند» از طرح صيانت مي ترسند

ديدبان ايران نوشت: ويس كرمي دبير كميسيون مشترك بررسي طرح صيانت و نماينده حامي صيانت در توييتي منتقدان و مخالفان اين طرح را «گرگ‌هاي مجازي و سگ‌هاي قلاده بلند» خواند. وي در اين باره در توئيتي نوشت: گرگ‌هاي مجازي و ‎سگ‌هاي قلاده بلند غربگرا از قانونمندي آن مي‌ترسند.

مهرداد ويس كرمي دبير كميسيون مشترك بررسي طرح صيانت و نماينده  حامي صيانت در توييتي منتقدان و مخالفان اين طرح را «گرگهاي مجازي و سگهاي قلاده بلند» خواند.

وي در توئيتي در باره اهميت طرح صيانت نوشت:

۱. به دليل اهميت، موضوعي حاكميتي و محتاج قانونگذاري است.

۲. در كشورهاي پيشرفته قانونمند است.

۳. چند وجهي،پيچيده و نيازمند مديريت فراقوه اي است.

۴. گرگ هاي مجازي و ‎سگهاي قلاده بلند غربگرا از قانونمندي آن مي‌ترسند.

۵. قانونمندي، به نفع كسب و كارهاي سالم مجازي است.

وي پيش از اين نيز گفته بود كه گفت: برخي از مسائل ماهيت حاكميتي دارند و تصميم‌گيري درباره آن در غالب يك وزارتخانه نمي‌گنجد و از آنجايي‌كه فضاي مجازي اهميت ويژه دارد بايد كل نظام درباره آن تصميم‌گيري كند. اين طرح بدون ترديد ۳ تا ۵ سال آزمايشي اجرا خواهد شد.

دبير كميسيون مشترك: منتقدان و مخالفان طرح صيانت «گرگ‌هاي مجازي و سگ‌هاي قلاده بلند» هستند

دبير كميسيون مشترك بررسي طرح صيانت ساعاتي پس از اين توئيت و در پي واكنش‌ها به استفاده‌ي اين نماينده‌ي مجلس از عبارت «‎سگ‌هاي قلاده بلند غربگرا» براي منتقدين طرح صيانت، در توئيت ديگري نوشت:

سگهاي قلاده بلند توهين نيست بلكه تعبيري است كه ريچارد المان (رئيس قديم سازمان سيا) در مورد كساني به كار مي‌برد كه كوركورانه و بدون مزد و مواجب، مقلد و مروج تفكر ليبرال دموكراسي آمريكايي هستند؛ بلند بودن قلاده به اين معناست كه نمي دانند با چند واسطه و نامحسوس، كنترل مي شوند.

كد خبر 1608384

برگشت به تلکس خبرها