تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: استاندار بوشهر: انقلاب به پاكسازي ضدانقلاب از بدنه اداري، اجرايي و حاكميتي نياز دارد / دليلي ندارد معلم، استاد و كارمند ضد انقلاب بمانند
سه شنبه، 26 مهر 1401 - 09:50     کد خبر: 36307

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

استاندار بوشهر: انقلاب به پاكسازي ضدانقلاب از بدنه اداري، اجرايي و حاكميتي نياز دارد / دليلي ندارد معلم، استاد و كارمند ضد انقلاب بمانند

استاندار بوشهر: انقلاب به پاكسازي ضدانقلاب از بدنه اداري، اجرايي و حاكميتي نياز دارد / دليلي ندارد معلم، استاد و كارمند ضد انقلاب بمانند

ايرنا نوشت : محمدي‌زاده گفت: دستگير شده هاي آشوب‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه اين ضد انقلاب تا مدرسه، اداره، دانشگاه و كارمندان و در حوزه صنعت تا مديريت نيز نفوذ كرده است و شاهد بوديم كه در عسلويه برخي از مديران با اين جريان همراه شده بودند.

احمد محمدي‌زاده در نشست ائمه جماعات با استاندار و فرمانداران اين استان بيان كرد: رمز موفقيت امروز ايران اسلامي، همدلي و وحدت است، خاكريز انقلاب را بايد بزرگ كرد و نبايد جريانات مختلف را ا ز حمايت انقلاب عقب زد تا جبهه انقلاب را روز به روز قوي‌تر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاشات اخير، ادامه داد: در قبال اين رخدادها در سه بخش تقسيم‌كار صورت گرفته است كه شامل دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي، عمراني و صنعتي و بخش فرهنگي مي‌شود.

محمدي‌زاده توضيح داد: در بخش نخست دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي وظيفه مديريت صحنه و ايجاد امنيت را به عهده دارند؛ اگر اين آشوبها در همان گام نخست در صحنه مديريت نشده بود، دشمن براي پيشبرد اهدافش گام به گام جلو مي‌آمد و وضعيت دشواري ايجاد مي‌شد.

وي با اشاره به وضعيت امنيتي و مطلوب استان بوشهر در زمان حاضر، بيان كرد: اكنون اين جريان ضد انقلاب در نطفه خفه شده و نيروهاي امنيتي استان آرايش خود را پيدا كرده و در همه نقطه هاي آلوده استان مستقر است.
استاندار بوشهر اضافه كرد: به گفته رهبري دشمن مي‌خواهد مسئولان را مشغول كند تا از كار عمراني و اقتصادي خود عقب بيفتند، كارخانه ها تعطيل شود، نارضايتي زياد شود و صنعت ما دچار مشكل شود، بنابراين بخش دوم تقسيم كار مربوط به بخش هاي اقتصادي، عمراني و كارافريني است و دستگاه هاي متولي عمراني و اقتصادي بدون هيچ نگراني ار بابت اقدامات امنيتي فعاليت كنند و اگر احساس نگراني كردند اعلام كنند تا براي اين بخش‌ها نگهبان مقرر شود.

استاندار بوشهر گفت: امروز نيز همانند دفاع مقدس همه كفر و نفاق دست به دست هم داده اند و با همه اختلافات داخلي كه خودشان دارند در براندازي نظام جمهوري اسلامي وحدت نظر دارند و بديهي است كه ما بايد در مقابل آنها مجاهدت كنيم.

وي افزود: اگر دولت مردمي ايران قوي ورق اقتصادي را به سمت تغيير نمي برد، دشمن دست به اين اقدامات نمي‌زدند و امروز چون دشمن در جنگ اقتصادي با نمود طليعه هاي موفقيت كشور در اين حوزه ، احساس ناكامي كرده همه توان خود را براي توقف اين روند به كار گرفته است.

محمدي‌زاده گفت: اين توطئه‌ها از اين نظر كه ما را هوشيار كرد تا ضعف‌هاي خود را بشناسيم جنبه مثبت داشت چرا كه برخي از كاستي‌ها و مشكلات امنيتي و فرهنگي در اين جريانات نمودار شد.

وي عنوان كرد: اگر اين اغتشاشات رخ نداده بود، بسياري از مشكلات منطقه پارس جنوبي در استان بوشهر مغفول مي‌ماند؛ به عنوان نمونه در حوزه امنيت با اينكه حدود پنج ميليارد دلار براي ساخت يك پالايشگاه و ۴ ميليارد دلار براي احداث يك واحد پتروشيمي هزينه شده، اما حفاظت پيراموني آن با يك فنس انجام مي‌شود كه به سادگي بريده مي‌شود.

استاندار بوشهر اضافه كرد: وضعيت كمپ‌هاي اقامتي كارگران از نظر كار فرهنگي بسيار ضعيف است و اين اتفاقات فرصتي را براي شناخت ايرادها مشخص كرد تا با برطرف كردن آن انقلاب گام‌هاي خود را به جلو بردارد.

محمدي‌زاده اظهار كرد: امروز يك ضد انقلاب جديدي در كشور ا شكل گرفته است كه مانند گروه‌هاي پيشين ساختار پيدا كرده، راس مديريتي و اجزا تشكيلاتي و روابط سازماني دارد و با نام‌هاي متفاوتي فعاليت مي‌كند و ما در شناخت اعماق آنها ضعف داريم. وي يادآور شد: به دستگاه هاي امنيتي تاكيد شده است كه طراحي كننده ها و برنامه ريزهاي اين آشوب‌ها را دستگير كنند .

استاندار بوشهرگفت: دستگير شده هاي آشوب‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه اين ضد انقلاب تا مدرسه، اداره، دانشگاه و كارمندان و در حوزه صنعت تا مديريت نيز نفوذ كرده است و شاهد بوديم كه در عسلويه برخي از مديران با اين جريان همراه شده بودند.
محمدي‌زاده تاكيد كرد: انقلاب به يك پاكسازي ضد انقلاب از بدنه اداري، اجرايي و حاكميتي كشور نياز دارد و دليلي ندارد كه معلم، استاد و كارمند ضد انقلاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌هاي ما فعاليت كند.

استاندار بوشهر ادامه داد: امروز دشمن توانسته است از ميان جوانان و نوجوانان كشور يارگيري كرد، "از بچه‌هاي ما يك پياده نظام درست كند" و اين امر يك واقعيت است كه در مدارس، دانشگاه‌ها و از ميان دستگير شده ها مشاهده مي‌شود.

وي يادآور شد: ائمه جمعه بويژه آيت الله صفايي بوشهري نماينده ولي فقيه در استان بوشهر نقش بسيار خوبي در ايجاد شرايط مطلوب در اين استان داشتند كه شايسته قدرداني است.


برگشت به تلکس خبرها