تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: بابك افقهي : افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان ، مبالغ علي الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه كاركنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد كرد.
پنجشنبه، 28 مهر 1401 - 20:00     کد خبر: 36320

و متعاقب آن بعد از اين‌كه فرآيند قانوني طي شد و به تاييد شوراي نگهبان رسيد محاسبه دقيق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد. [ حقوق مهر بازنشستگان مشابه ماه هاي گذشته پرداخت شده است و تغييري نكرد ]

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)�'�http://www.shoghl.org/:

 شيوه پرداخت حقوق مهر ماه كارمندان و بازنشستگان
۱۴۰۱/۰۷/۲۸ ۰۸:۳۲

خبر آنلاين : بابك افقهي با اشاره به موضوع افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: دولت از آنجايي كه مصمم است كه اين طرح را انجام دهد مبالغ علي الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه كاركنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد كرد.
شيوه پرداخت حقوق مهر ماه كارمندان و بازنشستگان

معاون سازمان برنامه و بودجه كشور اعلام كرد: افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان فعلا در مهرماه به صورت علي الحساب پرداخت و مابه‌التفاوت آن در ماه‌هاي ديگر اعمال خواهد شد.

بابك افقهي با اشاره به موضوع افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: دولت از آنجايي كه مصمم است كه اين طرح را انجام دهد مبالغ علي الحساب مدنظر خودش را در حقوق مهرماه كاركنان و بازنشستگان خودش اعمال خواهد كرد.

وي افزود: من اين نويد را مي دهم كه در حقوق مهرماه پرداخت صورت خواهد گرفت و بعد از اينكه در مجلس نهايي شد و رقم دقيق آن مشخص شد، مابه‌التفاوت آن در ماه‌هاي ديگر اعمال خواهد شد.

معاون سازمان برنامه يادآور شد: از مهرماه انشاالله علي‌الحساب براي كاركنان و بازنشستگان به دستور رييس سازمان برنامه و بودجه اعمال خواهد شد و متعاقب آن بعد از اين‌كه فرآيند قانوني طي شد و به تاييد شوراي نگهبان رسيد محاسبه دقيق صورت خواهد گرفت و مابه.التفاوت انشاالله از آبان پرداخت خواهد شد.

 


برگشت به تلکس خبرها