تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: تيتر خاص روزنامه كيهان و انتقاد از بازيكنان تيم ملي كه سرود نخواندند/ عكس
سه شنبه، 1 آذر 1401 - 11:24     کد خبر: 36349

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

تيتر خاص روزنامه كيهان و انتقاد از بازيكنان تيم ملي كه سرود نخواندند/ عكس

روزنامه كيهان با تيتر جنجالي «ايران 2 - انگليس، اسرائيل، آل‌سعود و وطن‌فروشان داخلي و خارجي 6» به باخت تيم ملي فوتبال كشورمان از انگليس واكنش نشان داد.

تيتر خاص روزنامه كيهان و انتقاد از بازيكنان تيم ملي كه سرود نخواندند/ عكس
 

اين روزنامه نوشت:‌ «تيم ملي فوتبال ايران در حالي نتيجه بازي را آن هم با ركوردشكني تاريخي زدن 2 گل در جام جهاني به تيم قدرتمند انگليس واگذار كرد كه از هفته‌ها پيش، از رسانه‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلي و خارجي جنگ رواني- رسانه‌اي ناجوانمردانه و بي‌سابقه‌اي عليه اين تيم به راه انداخته بودند.»

كيهان و افزود: «اين رسانه‌هاي وابسته به رژيم صهيونيستي و آل‌سعود با كمك پادوهاي وطن‌فروش داخلي و خارجي، در تلاش براي ايجاد شكاف ميان مردم ايران و اعضاي تيم ملي فوتبال ايران و نيز توليد دوگانه‌هاي دروغين و كاذبي نظير «مردم- حاكميت» از هيچ دنائت و شناعتي فروگذار نكردند. »

 

1384912_796

اين روزنامه از تلاش براي بايكوت تيم ملي فوتبال نيز به تندي انتقاد كرد و نوشت: «پستي و وقاحت اين جماعت چه در ورزشگاه و چه در شبكه‌هاي اجتماعي تا جايي بود كه در جريان بازي تيم ملي فوتبال ايران و انگليس از يك‌سو در مقابل گلزني تيم رقيب خوشحالي و شادماني مي‌كردند اما از گلزني‌هاي مهدي طارمي ستاره تيم ملي ايران ابراز تأسف داشتند. »

كيهان همچنين از برخي بازيكنان تيم ملي به شدت انتقاد كرد و نوشت: «برخي از اعضاي تيم غيرت نداشتند و سرود نخواندند.»

اين روزنامه از عملكرد مهدي طارمي مهاجم تيم ملي كشورمان تمجيد كرد و نوشت: «مهدي طارمي با دو گل ارزشمند خود به قوي‌‌ترين انگليس ادوار جام‌جهاني به نوعي تاريخ‌‌سازي كرد و تنها بازيكن ايران در تاريخ جام‌جهاني لقب گرفت كه توانسته ۲ گل در جام‌جهاني بزند.»


برگشت به تلکس خبرها