RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
جمعه، 9 آبان 1393 - 22:06   
  تازه ترین اخبار:ترس مردم استرالیا از مسلمانان بیشتر شده است     برنامه جالب بانک سرمایه برای آشنایی دانش آموزان با بانکداری الکترونیک     عشق به زمین، کودکان ایرانی را در مسابقه نقاشی رومانی صاحب جایزه کرد     فراخوان ارسال مقاله "مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان"     تنظیم لایحه رتبه بندی معلمان     پیکر بی‌جان راننده خرم آبادی مفقود شده در سیل پیدا شد / سرنوشت معلم مدرسه هنوز نامعلوم است     همایش ملی بهینه سازی زنجیره تولید     تاسیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی در روسیه     همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدروکربن ها     واکنش شریعتمداری به تازه‌ترین اظهارات روحانی     محمود عباس ممنوعیت ورود به بیت‌المقدس را 'اعلام جنگ' خواند     معلمان مکزیکی به محل اقامت فرماندار ایالت «گررو» حمله‌ور شدند+تصاویر     'مجازات به کاهش مصرف مواد مخدر کمک نمی‌کند'     اپل آماده فروش آی فون به ایران     اعدام ۶۰۰ شیعه در موصل توسط داعش      گوگل با یک کپسول نانومتری درون انسان‌ها را هم جستجو می‌کند     افتخار مدیر شرکت آمریکایی اپل به همجنس گرایی     (تصاویر)حادثه کشته شدن دانش آموزان در سیلاب لرستان بسیار عجیب و پیچیده است       بایدها و نبایدهای استفاده کودکان از موبایل     پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در اسفند با اعتبار ۱۰۵ هزار میلیاردی       
   آخرین مطالب  

  ترس مردم استرالیا از مسلمانان بیشتر شده است


  برنامه جالب بانک سرمایه برای آشنایی دانش آموزان با بانکداری الکترونیک


  عشق به زمین، کودکان ایرانی را در مسابقه نقاشی رومانی صاحب جایزه کرد


  فراخوان ارسال مقاله "مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان"


  تنظیم لایحه رتبه بندی معلمان


  پیکر بی‌جان راننده خرم آبادی مفقود شده در سیل پیدا شد / سرنوشت معلم مدرسه هنوز نامعلوم است


  همایش ملی بهینه سازی زنجیره تولید


  تاسیس واحد دانشگاه آزاد اسلامی در روسیه


  همایش تخصصی آموزشی اندازه گیری هیدروکربن ها


  واکنش شریعتمداری به تازه‌ترین اظهارات روحانی


- اندازه متن: + -  کد خبر: 10703دوشنبه، 11 شهریور 1392 - 18:23
ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش
  

با سلام احترام همکاران محترم می توانند نظراتی که به نظرشان مفید می دانند که وزیر یا دیگر مسوولین آموزش و پرورش در جریان باشند به صورت خلاصه، اعلام کرده و این پایگاه بدون دخل و تصرف نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد.

با پوزش برخی از نظرات مطرح شده به دلیل نکاتی که در ان درج می گردد از نشر آن معذوریم ولی اطمینان می دهیم بی کم و کاست به ارتباط مردمی وزارت آموزش پرورش منعکس می گردد. با تجدید احترام پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان نیوز

تعداد بازدید: 127082 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3439 نظر (فعال: 3205 ، در صف انتشار: 3، غیر قابل انتشار: 231)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/7 - 23:46 |     1     0     |
با سلام و درود فراوان.جناب آقای وزیر محبت فرمایید پس از تحقیق و بررسی منصفانه به اطلاع مسولان آموزش و پرورش استان فارس ناحیه 4 شیراز برسانید برخی همکاران که سالیان متمادی کارمند اداره بوده اند و سه چهار سال آخر خدمت خود را می گذرانند به دلیل برخورداری از حق مدیریت به عنوان مدیر یا معاون مدارس ابتدایی این ناحیه انتخاب می کنند که این امر موجبات دلسردی دیگر همکاران شده است چرا که هم تجربه کافی مدیریتی را ندارند و هم تجربه کار در این مقطع را، که با برخورد و رفتار نا آگاهانه خود موجبات نارضایتی همکاران، و برخی دانش آموزان و اولیاء آنان را فراهم می آورند.



ناشناس
|    | 1393/8/7 - 14:08 |     2     0     |
با سلام وزیر محترم
با همه مشکلات مالی و غیره مدیر و معاون آموزشگاه تما فکر شان آموزش و فراهم کردن منابع مالی و دراز کردن پیش اولیا چرا باید 6ساعت تدریس کنند



جعفرطالبی
|    | 1393/8/7 - 02:09 |     0     0     |
ماده ی 51 قانون ایثارگری درخواست من هست و با وجود سئوال پاسخی دریافت نکردم . با توجه به اینکه وزارت جهاد کشاورزی 3 ماه است دارد 20 درصد حداقل حقوق را اجرا میکند




خمری
|    | 1393/8/7 - 01:45 |     2     1     |
باسلام : راجع به مرخصی زایمان برای بجه چهارم ،چرا در بقیه دستگاهها 6 ماه هست ولی در آموزش و پرورش 2 ماه ، آیا امکانش نیست بیشتر بشه من الان برام مشکله با بچه 2 ماهه برگردم سر کار . لطفا اقدامی انجام دهید با تشکر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان

حسن
|    | 1393/8/7 - 21:29 |     1     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی نیده اید که می گویند جواب هر سوالی اگر دقت کنید در خود ان سوال نهفته است خوب جانم خود شما دارید سوال می کنید چرا جهاد کشاورزی دران پرداخت می کنند خوب جوابش همینه دیگه :جهاد کشاورزیه عزیزم اینجا اموزش وپرورشه اونجا قراره درخت و سبزی و صیفی جات وخلاصه خوراک ملت رو پرورش بده شما دارید چیکار می کنید هان هیچ کاری اموزش میدی وپرورش میدی بچه ای ملت رو خیلی با هم فرق میکنه همکار گرامی




ناشناس
|    | 1393/8/5 - 09:57 |     2     0     |
سلام
میدونم اینارو نمیخونید ولی مینویسم ،چگونه یک مدیر یک کلاس درس داشته باشه نود دانش آموز و ده نیرو زیر دستش روهم هدایت کنه تجهیزات وارباب رجوع رو بیخیال ،جلسات روهم ولش !!عجیبه !!ازشما انتظاربیشتر نبود-راستی تفاوت مدیریت دبستان بادبیرستان چیه ؟دبستان120 دبیرستان 40 نورم استقلال مدیریت مدارس

ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:42 |     1     0    
پاسخ: عزیز !کی فکر آموزشه فقط فکر کم کردن بودجه هستن آن هم از نوع فرهنگیش !!!!!!!!! اگه راست می گن از حقوق ومزایای خودش کم کنند نه ساعت حق التدریس معلم بینوا که همیشه تو سری خور دولت ها بوده و هست و خواهد بود البته ما قشر معلم جماعت هر چی سرمون بیاد حقمونه از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!



آموزگار بازنشسته مهر 93
|    | 1393/8/4 - 12:54 |     4     1     |
با سلام جناب وزیر ما آموزگاران بازنشسته مهر 93 که تا زمان بازنشستگی در شرایط سخت ومناطق صعب العبور مشغول تدریس کلاسهای 5و6 پایه بوده ایم چرا نباید از افزایش 20درصدی برخوردار شویم لطفا به فکر ما باشید



علی زمانی
|    | 1393/8/2 - 11:44 |     3     1     |
باسلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقا رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیککند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم با زن نشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود



جعفرطالبی
|    | 1393/8/1 - 15:43 |     2     0     |
با سلام و آرزو ی سلامتی و عرصض تسلیت سوگواری سالار شهیدان . اینجانب جعفرطالبی دبیر ساکن چابکسر که آزاده و جانباز می باشم میخواستم بدانم آیا در خصوص عملی شدن ماده ی 51 قانون جامع ایثارگری اقدامی را انجام داده اید یا نه و اگر نه چرا بعضی از وزارتخانه ها انجام داده اند . آیا کرامت معلمی این است که آخر همه به این قشر توجه شود ؟




به نمایندگی ازجمعی ازبازنشستگان
|    | 1393/7/29 - 09:46 |     13     0     |
با سلام خدمت مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش
با توجه به اعلام حداقل دستمزد یک کارگز به مبلغ دومیلیون و دویست هزار تومان در ماه ، آیا نگاهی به احکام بازنشستگان فرهنگی انداخته اید ؟ آیا می توان با این مبلغ حقوق زندگی کرد ؟

یک دل سو خته
|    | 1393/8/1 - 15:23 |     7     0    
پاسخ: نه تنها بازنشستگان که شاغلین آموزش و پرورش هم در سختر ین شرایط زندگی با حقوق نا چیز دست به گریبان هستند فقط هفته معلم بود که از معلم در حد حرف یادی می شد که آن هم دارد سال به سال کم رنگ تر می شود کی وضعیت معلم بهبود پیدا می کند خدا می داند



ناشناس
|    | 1393/7/28 - 22:29 |     6     12     |
باسلام خدمت مسولین محترم آ. پ شهرستان طارم؛چرا برنحوه شروع وپایان مدارس نظارتی وجود ندارد متاسفانه هرمدرسه ای ورود وخروجش به صورت سلیقه ای است،لطفا بیشتر کنترل کنید.

اسرا
|    | 1393/7/30 - 23:38 |     2     12    
پاسخ: چه کسی نظارت کنه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به غیر از معاون پشتیبانی به فکر خودشان هستند تا برای فامیلهاشون پست ایجاد کنن مدیر معاون سر پرست سالن سرپرست شبانه روزی و غیره ..........

ناشناس
|    | 1393/7/30 - 13:21 |     2     10    
پاسخ: نه مدیرجان مدرسه روبیخیال،پست وبچسب وبه اطرافیانتان فیض برسون،از یکی دوسال فرصت مدیریتت خوب استفاده کن،مبادا گمراه بشی!



ناشناس
|    | 1393/7/28 - 13:13 |     3     12     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه اینکه مانند مدیر آموزش وپرورش طارم استقلال رای نداشته ودهنبین دیگران باشند!

ناشناس
|    | 1393/8/7 - 22:37 |     0     0    
پاسخ: خوش به حال آقا .... که حامی مثل تو داره،اگه بیل زنی باغچه خودت روبیل بزن بهت پست بدن!البته عزیزم زدی به جاده خاکی طرفت رو اشتباه گرفتی!

ناشناش
|    | 1393/8/7 - 00:36 |     1     1    
پاسخ: عزیزم اشتباه میکنی این القاب و عناوین مال ریس قبلی اداره بود نه برای آقای عمارلو ایشان فردی مستقل قاطع و آزاد اندیش هستند



احمد
|    | 1393/7/28 - 01:54 |     2     0     |
آقای وزیر شما که می گوید تمام معوقه ها پرداخت شده چرا دروغ هنوز معوقه بیمه طلایی دوسال پیش پرداخت نشده وحقوق مهرماه را نداده اند یکبار روز 24 یا 27 وبعضی وقتها آخر ماه اگر نمی توانی برو تا یکی دیگر بیاید تا مشکلات فرهنگیان را بر طرف کند



پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:58 |     0     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.



پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:57 |     0     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.

منصور
|    | 1393/8/5 - 20:08 |     1     0    
پاسخ: آقا پیمان چرا این قدر زندگی را بر خودت سخت کر د ه ای کلاس نهم در مکتوسطه اول کارایی بهتری داره اگر تلاش کنی در هر مقطع ای باشی موفقی گلم



یک معلم
|    | 1393/7/26 - 13:52 |     0     1     |
سلام جناب وزیر آغازایام محرم تسلیت .

ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:38 |     0     0    
پاسخ: یاد سریال مهران مدیری به خیر پاچه خوار .....................



پیمان
|    | 1393/7/25 - 21:51 |     0     1     |
باسلام مجدد میخواستم بازهم تاکیدی بر روی پیشنهادم کنم از مسولیین محترم اموزش و پرورش خواهشمندم باایجاد برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را درمدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزارکنند چون بنده از این بابت رنج بسیار زیادی میبرم حتی در خوشی ها هم بسیار زیاد زیاد زیاد و به شدت ناراحت هستم پس امیدوارم که به پیشنهادم فکر کنید



پیمان
|    | 1393/7/23 - 16:20 |     0     2     |
باسلام بنده بازهم تاکید میکنم لطفا چاره ای دریابید یا به طور ازمایش فقط یک سال فقط یک سال کلاس نهم را در مدارس دوره ی دم دبیرستان برگزار کنید خواهشا.
خواهشا به پشنهادم فکر کنید

ناشناس
|    | 1393/7/27 - 22:44 |     1     0    
پاسخ: عزیزم چقدر تو عجولی،فعلا اصلا اجازه بده یک سال اصلا طرح اجرا بشه ببینین نتیجه چطور میشه!نکنه تو عزیز هم از مخالفان طرح 6.3.3 هستی؟
اگه میشه خواهش کن تا تعطیلی پنج شنبه هم کنسل نشه!




ناشناس
|    | 1393/7/22 - 21:14 |     8     7     |
باسلام: بنده ولی یکی از دانش اموزان دبیرستان فاطمیه شهرآببر طارم هستم.دوسال قبل مدرسه ای را تحت عنوان دبیرستان فاطمیه در مجتمع ادارت شهرآببر به بهره برداری رساندند درسال قبل دانش آموزان دخترما در این مکان به تحصیل مشغول شدند،ولی متاسفانه درسالتحصیلی جدید به دلایل نامعلوم این مدرسه را به دبیرستان پسرانه واگذارکردند وبچه های ما را به یک ساختمان چند ساله منتقل کردند.سوال این است اگر این ساختمان به نام دبیرستان دخترانه ساخته وتحویل شده بود چرا امسال به کام دیگران شد؟اگر مسائل ایاب وذهاب دانش آموزان بود،که همه بچه ها از سرویس استفاده می کنند؟اگر مسئله امنیتی بود،ساختمان که در کنارسپاه منطقه طارم واقع شده بود؟ لطفا رسیدگی فرمائید.

فرهنگی
|    | 1393/8/4 - 16:39 |     4     3    
پاسخ: وقتی که سرپرست سبانه روزی ولی عصر آببر از طریق تلفن با تهدید مدیر خوابگاه برکنار می شود و خانم معاون پرورشی طارم جایگزین می گردد برادرش و خانم برادرش سرپرست می شود وقتی دختر عموش معاون دبیرستان می شود وقتی فامیلهای خانم معاون پرورشی شهرستان طارم علی رغم تخصص گرای و غیر تخصص بودن ابقا می شود خوب این روز روشن است همه می بینند و می شنوند خوب بسم الله بازرسان را دعوت کنید بیایینددیگه خوب بازهم بگم

ناشناس
|    | 1393/7/25 - 22:40 |     2     1    
پاسخ: با سلام
از وقتی که به سایت فرهنگیان نیوز مراجعه میکنم همیشه در مورد شهرستان طارم مطالبی میبینم،عزیزان ،دوستان و همکاران محترم بیایید یکبار هم که شده از نوشتن مطالب انتقادی همراه با کینه و عداوت بر علیه رئیس اداره و معاونینش خوداری کنیم کلا بیش از شش ماه نشده که معاونین آموزش و پرورش انتصاب شده اند وقضاوت در مورد عملکردشان خیلی زود هست باید فرصت داده شود تا یک معاون در حیطه کاری خودش اقداماتی انجام دهد و بیلان کاری ارائه نماید،طبیعی است افرادی که در زمان مدیریت قبلی دارای پست و مقام بودند و هم اکنون بنا به دلایلی که قطعا با ادله میباشد برکنار شده اند ناراحت شده و برایشان قابل هضم نمیباشد،اما بنده به عنوان یک معلم نسبت به عملکرد مدیریت اموزش و پرورش طارم خیلی خوشبینم ،چرا که در طول مدت مدیریتشان با سعه صدر و تحمل انتقادات فضای لازم را برای معلمان شهرستان طارم ایجاد کرده اند ،عاجزانه خواهش میکنم از جو سازی و نوشتن مطالب خلاف واقعیت در سایت فرهنگیان نیوز خوداری کرده افرادی که به این سایت مراجعه میکنند برایشان حتما این سئوال پیش آمده است که طارم کجاست که همه روزه مطالبش مختص شهرستان طارم میباشد و این کار زیبنده فرهنگیان طارمی نمیباشد و هر گونه مشکل،انتقاد و پیشنهاد خود را شخصا به مدیر اموزش و پرورش انتقال داده واز پاسخ مدیر اداره قانع شوید چرا که شخصیت اقای عمارلو در ان حدی نیست که به انتقادات یک معلم بی تفاوت باشد،و هر گونه تصمیم ایشان بر اساس شایسته سالاری و به دور از حب و بغض میباشد،اگر همکاران محترم تحمل داشته باشند در پایان دوره مدیریت ایشان حقایق روشن خواهد شد.چرا که مدیران قبلی با واسطه و سفارش انتخاب شده اند و مجبور بودند به سفارشات مقامات مافوق عمل کنند اما نکته مثبت اقای عمارلو در این است که ایشان شخصا دنبال پست مدیریت اموزش و پرورش طارم نبودند و بخاطر خواسته کلیه فرهنگیان این سمت را قبول کرده اند و وامدار هیچ کس نمیباشند


ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:41 |     3     2    
پاسخ: این خانم فرهنگی چه کسی هست در گذشته در روزنامه های زنجان مطلب می نوشت ولی خیلی زرنگه هیچکس نمی شناسه

ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:17 |     3     3    
پاسخ: دانش آموزان فاطمیه بد شانس هستند معاون پرورش دبیرستان هم غیر تخصصی و از نیروهای ابتدایی هست

خانم فرهنگی
|    | 1393/7/25 - 20:28 |     6     5    
پاسخ: منم موافقم نویسنده محترم هستم واقعا حق دانش اموزان خوردن

نجفی
|    | 1393/7/25 - 01:10 |     7     6    
پاسخ: من از اولیا دانش آموزان فاطمیه هستم، مدرسه قبلی خیلی دور بود و برای بچه های ما که دختر بودند مشکلات زیادی پیش می اومد، از مسئولینی که اقدام به جابجایی مدرسه دخترانه به مرکز شهر آب بر نمودند از صمیم قلب سپاسگزارم.

معلم بی پاسخ
|    | 1393/7/23 - 14:08 |     6     5    
پاسخ: همشهری عزیز سلام:اگر دانش آموز شما وفرزندتان از مدرسه تازه ساخت به آموزشگاه قدیم ساختی منتقل شده هیچ وجه نگران نباش وپیگیر نشو،چون رسیدگی کننده ای نمی یابی! یافت می نشود گشته ایم ما



حسین فیروزی
|    | 1393/7/22 - 19:13 |     1     0     |
سلام چرانظرات وپیشنهادها راگزینش می کنید حیف این سایت نیست که وارد سیاستش میکنی.درمورد عدم تغییرات درمنطقه آموزش وپرورش بخش امامزاده بادرود استان اصفهان سوال کرده بودم ازآقای فانی وآقای قائدی ها نمی دونم کجایش ایرادداشت که آن ارتایید نکردید بازهم ممنونم






ناشناس
|    | 1393/7/22 - 17:46 |     11     0     |
همکاران عزیز این قدر غصه نخورید و زجه نزنید چراکه گوش شنوایی برای شما نیست !!!!!!!!!!
برای فرج آقا دعا کنید که گشایش کارها به دست اوست !
اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس
|    | 1393/8/2 - 12:05 |     1     0    
پاسخ: اقای وزیر یک سال بیشتر شد این چهار ماه شما تمام نشد ! البته ببخشید شما فرمودید بعد چهار ماه تفاوت و تغییر را احساس خواهند کرد و ما احساس تفاوت میکنیم اما به سمت وضعیت اسفناک !
ما خوب متوجه نشدیم شما درست فرمودید تا کی باید این احساس را داشته باشیم ؟




شیرین
|    | 1393/7/22 - 16:46 |     2     0     |
عالیه



پیمان
|    | 1393/7/22 - 16:03 |     0     2     |
باسلام بنده قبلا بازهم نظردادم و برای تاکید کردن وثابت کردن اینکه بنده ازاینکه کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار میشود سعی میکنم هروز بران تاکید کنم
از مسولین محترم خواهشمندم که با مشورت وبرنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید

چون بنده ازاین وضعیت بسیارزیاد نارحت و ازرده خاطر هستم طوری که حتی در مدرسه هم ناراحتی شدیدپیدامیکنم فقط به طور ازمایشی 1 بار کلاس نهم رادر مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید تا نتیجه ان را ببینید فقط خواهشا هرچه سریع به فکر چاره باشید لطفا خواهش میکنم



پیمان
|    | 1393/7/21 - 20:37 |     4     2     |
باسلام
بنده یک دانش اموزکلاس هشتمی هستم نظر من درمود بهبود نظام اموزش جدید این است که کلاس نهم باید درمدارس دوره ی دوم دبیرستان بر گزار شود چون معلمان راحت تر هستند دوم اینکه از هرنظر منتقی است
بنده از این بابت هم خیلی ناراضی هستم امیدوارم به پیشنهادم فکر کنید چون من از این بابت رنج زیادی میبرم


منم
|    | 1393/7/24 - 10:58 |     6     1    
پاسخ: تا وقتی افراد بی خیالی مثل سرکار باشند فقط دنبال غلط املایی می گردند. مشکلات هم که هیچ

لیلا
|    | 1393/7/22 - 17:42 |     1     4    
پاسخ: فرزندم زیاد رنج نبر ارام باش و غلط املایی خود را تصحیح کن منطقی با ط دسته دار نوشته میشود .



آموزگار
|    | 1393/7/20 - 09:48 |     18     1     |
باسلام.آقای وزیرمعلمان ابتدایی راامروزدریابیدکه فرداخیلی دیراست.متشکرم



علی
|    | 1393/7/20 - 00:27 |     12     1     |
باسمه تعالی
درد دل یک معلم
با سلام و عرض ادب محضر وزیر محترم اموزش و پرورش
مرقومه ذیل درد دلی است و یا شاید شکوایه ای از تعداد کثیری از فرهنگیان عزیز که امید وارم به سمع و نظر مبارک برسد

قال الامام السجاد - علیه السّلام - : حقُّ سائِسِکَ بالعِلمِ التَّعظیمُ لَهُ و التوفیرُ لمجلسِهِ وَ حسنُ الاستماعِ اِلیهِ
حق استاد تو این است که بزرگش داری و محضرش را محترم شماری و با دقت به سخنانش گوش دهی

انَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ حَتَّی النَّمْلَةِ فی حُجْرِها وَ حَتّی الْحُوتِ فِی البَحْرِ یُصَلُّونَ عَلی مُعَلِّمِ النّاس الْخَیْرَ»؛ کنز العمال، حدیث 28736
در روایات اسلامی، مقام معلم آنقدر والاست که خدا و فرشتگان و همة موجودات ـ حتی مورچه در لانة خود و ماهیان در دریاها ـ بر کسی که به مردم تعلیم خیر کند درود می‏فرستند،

با توجه به اطلاعاتی که بنده از سایتها کسب نمودم اقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش از شغل شریف معلمی دور نبوده اند و از تذریس در کلاس های درس تا عالیترین مقام وزارت در منصب های متفاوتی خدمت نموده اند که خود حاکی از این است که از درد دل معلمان عزیز تا حدودی واقفند. اینک می خواهم درد دل معلمانی را بشنود که از نظر وجهه اجتماعی و رفاه و ممعیشت کمترین جایگاه را در میان اقشار جامعه دارند.
بدون شک رضایت شغلی و تامین مخارج زندگی ،دغدغه ای است که خواه ناخواه بر روند تدریس معلم اثر می گذارد .اگر شخص وزیر ندیده که معلمی بعد از اتمام درس برای پرداخت اجاره خونه اش به سراغ شغل دوم و یا حتی سوم برود اینجانب شاهد و ناظر بوده ام که معلم بعد از اتمام درس شبها تا پاسی از شب مسافر کشی کرده درسته متناسب با شان معلم نیست اما صاحب خونه کرایه خونه را می خواهد و شاهد بوده ام که بر حسب اتفاق شاگردش را سوار کرده و دانش اموز هنگام پیاده شدن می دونید چی گفته اقا اجازه بفرما 200تومان کرایت دلا بسوز
اقای وزیر درد دل معلمان ،که وزرا شاگرد انها بوده اند و پزشکان متخصص از وجود انها کسب علم نموده اند مهندسین عزیز زیر بنای علم خویش را از وجود انها بنا نهاده اند گوش کن .
من ندیده ام یعنی بعد از 25سال سابقه کاری نتوانسته ام که حتی به جاهای دینی کشور خودم هم بروم تا چه رسد به کشور خارجی اما شنیدم از زبان امثالهم که جایگاه معلم در دیگر کشورها چگونه است .
ایا وقت ان نرسیده است که شان و منزلت معلم را نیز همانند سایر قیاسهایی که با دیگر کشورها انجام می گیرد مقایسه کنید ؟ و یا حتی با دیگر ادارات و ارگانها در داخل کشور که بلا استثنا همه ی کارمندانشان علم ودانش خود را مدیون معلم هستند.
شک نکنید نیازهای مادی و اقتصادی معلمان تاثیر فراوانی بر حالات رو حی روانی آنها دارد که به تبع در روش تدریس نیز بی تاثیر نخواهد بود. بیشتر افسردگی ها ،خشونت ها،و تند خوییها ریشه در بعد اقتصادی دارد که با کمترین توچهی از ناحیه دولت مردان قابل جبران می باشد .
همکلاسیهای ما معلمان در ادارات دیگر هنگام سفر از بهترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند اما ما معلمان همچنان در همان کلاسها که میز و نیمکت هایش را جمع کرده اند اسکان می ابیم .
کاش این فقر و تنگدستی فقط متوجه شخص معلم میشد . چرا بودجه مدارس نیز تقلیل یافته است؟ بنده در مدرسه ای در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت لرستان هستم که مدیر مجتمع و خود م نیز هنوز بدیهای سنوات گذشته را که به صورت قرضی از مغازه داران خریداری نموده ایم پرداخت ننموده ایم که سال جدید شروع می شود و بدهی هایی جدید.
در مدرسه ای که بنده به عنوان معاون دبیر مشغول خدمت می باشم به هر کدام از دانش اموزان دعوت نامه ای دادم که در فلان روز جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان هست اما روز موعود از 120ولی دانش اموز5نفر تشریف نیاوردند این در حالی است که اکثر اولیا دانش اموزان کوچ نشین هستند و حتی بعضی از دانش اموزان نیز همراه انها می باشند و تا نزدیکای ابان از درس و مدرسه محروم میباشند . وقتی هم بعد مدتی تازه تشریف فرما می شوند اگر رعایت مقررات را از انها بخواهی که از اداره نامه بیاورند باید مدیون محرومیت دائم فرزندان انها از تحصیل باشی چرا که اکثردانش اموزان کمک کار خانواده ها هستند .
طبق بخشنامه های متعدد و مکرر گرفتن هر گونه وجه خلاف مقررات است از طرف دیگر مدارس بودجه ندارند و از راه مشارکت اولیا و خییرین اقدام کنید در حالی که دانش اموزان این منطقه از دادن پول بیمه هم اجتناب می کنند تا چه رسد به کمکهای مردی برای مدرسه !
حال با این اوصاف حال ما معلمان زحمت کش و مدیران بدون بودجه را درک کنید اقای وزیر
به امید شنیدن و دیدن این گونه نامه ها و دستورات لازم از ناحیه وزیر محترم




ناشناس
|    | 1393/7/19 - 22:35 |     12     0     |
خوبه حداقل یه فضایی برای خالی کردن عقده های دل مان داریم وگرنه دق می کردیم
الغرض ، جناب وزیر محترم قول افزایش حقوق معلمان ابتدایی را دادید و ما هم برایش چاله کندیم ولی از افزایش خبری که نشد هیچ ،بلکه با حذف حق تقلیل معلمان بالای بیست سال هم مواجه شدیم چطور کاهش زود اجرا می شود وبدون سرو صدا ولی افزایش را در بوق وکرنا می کنید و آخرش هم خبری نیست
شمارو به خدا کمی محتاط تر طرح هایتان را اجرایی کنید آخر مدیر چگونه می تواند کلاس معلمان بالای بیست سال را در نبود آنها اداره کند که یه جای پرداخت 4ساعت حق التدریس به معلم بینوا راضی به خانه نشینی او شدید تکلیف آموزش بچه های بی گناه چه می شود که باید یک روز خود را به بطالت طی کنند ؟ واقعا مدیر چگونه می تواند جایگزین مناسبی برای معلم کلاس اول ابتدایی باشد در مدارسی که چند معلم بالای بیست سال دارد چگونه قابل اجراست یعنی کمر دولت با پرداخت این یک روز اضافه کاری می شکست؟!!!!!!!!!!!!!!!!



م ب
|    | 1393/7/19 - 11:07 |     3     0     |
سلام : فقط در یک ناحیه آ پ در زاهدان معلم ورزش به تعداد 26 نفر کمبود نیرو روبرو است. آیا نباید پرسید شهری که ایاب و ذهاب دانش آموزان با ماشین صورت می گیرد و ورزش و نرمش درحد یک صبحگاه است و تفریح دانش آموزان تلویزیون و اینترنت و لب تاب و پی اس پی و انواع کلاسهای تقویت ذهن و زبان انگلیسی و ... است ضروری تر به نظرمی آید یا دانش آموزان در روستاها و شهرهای کوچک که کیلومترها راه پیاده روی می کنند و از تن و بدن سالمتری برخوردارهستند و بعضی موقعها به معلم ورزش می گویند اجازه دهید ورزش نکنیم چون بدنمان تحلیل نرود تا بتوانیم خود رابه منزل برسانیم. خدایا چرا دنیا وارونه شده . درعجبم اصل ، فرع شده و فرع ،‌اصل شده است .



ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 23:10 |     1     0     |
با سلام جناب آقای فانی تا حالا کدام استان یاشهر یاشهرستان دیده اید سرایداری با مدرک سیکل هم سرایدار وخدمت گزارباشد ، انبار دار باشد،ماشین نویس با شد، راننده داخل شهر باشد،سرویس کا ر وسایل سرمایشی وگرمایشی باشد برق کار باشد بعد وقتی که به مرخصی احتیاج دارم 100 بهانه سر راهم وجود دارد وبا دریافت مبلغ 150/000هزار تومان اضافه کار باید امورات را بدون قید وشرطی انجام دهم این اتفاقات در استان کرمانشاه شهرستانهای مرزی اتفاق می افتد لطفاًرسیدگی کنید وهم جانباز هستم وهم فرزند شهید



ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     2     0     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه معاون پرورشی که در همه مسائل دخالت می کند ورئیس از ترس هیچ تصمیمی نگیرد مخصوصاً کرمانشاه معاون پروزشی که هنوز طرز استفاده از رایانه را یاد نگرفته است



اسدپور سرپل ذهاب
|    | 1393/7/18 - 20:15 |     2     0     |
چرا پیامهای منو سانسور میکنید؟ چرا پخش نمیکنید؟ چرا معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان سرپل ذهاب رفتار بسیار زشت ونژاد پرستانه ای با همکاران دارد

فرهنگی
|    | 1393/7/28 - 00:11 |     0     0    
پاسخ: آقای اسد پور حق با شماست . این آقادر عصر بوق زندگی می کند و او خودش را حاکم آموزش و پرورش می داند.افکارش را به زور بردیگران تحمیل می کند. پارتی بازیهایش برای فرهنگیان اقوام خانمش برهیچکس پوشیده نیست.

صادق ادیب سرپل ذهاب
|    | 1393/7/22 - 13:26 |     1     0    
پاسخ: آقای اسدپور راست میگه. کسی نیست با این آقای به اصطلاح فرهنگی برخورد کند؟کارش از رفتارنژاد پرستانه گذشته.افکارش هنوز تو 40سال پیش به سر میبره. افسوس برایش.............



آذربایجان غربی
|    | 1393/7/17 - 22:41 |     7     8     |
ایده بسیار جالب و به جایی است که زوجین فرهنگی که هر دو مدیر هستند به یکی حق مدیریت تعلق نگیرد کاش در استان ما هم اجرا شود

ناشناس
|    | 1393/7/19 - 20:29 |     3     2    
پاسخ: راست میگه الان دوستان و اقوام رئیس همگی چند ساعت تدریس دارند از معلمان تشنه تدریس و نون حلال طارم

ناشناس
|    | 1393/7/19 - 19:33 |     6     5    
پاسخ: نه من و نه همسرم، هیچ کدام مدیر نیستیم ولی با این طرح مزخرف مخالفم. مدیری که حق مدیریت نگیرد نمی تواند بهینه کار کند. مگر در سایر ارگانها چنین طرح احمقانه انچام می گیرد؟ هر مدرسه باید یک مدیر داشته باشد. بعضا سه مدرسه را یک مدیر بی کفایت اداره می کند. اینها غیر سازنده است. اینها بد است . ولی کسی که مدیر است به دلیل اینکه همسرش مدیر است نباید حق مدیریت بگیرد واقعا خنده دار و بی معنی است. تبریز

ناشناس
|    | 1393/7/19 - 10:11 |     3     0    
پاسخ: آیا شما لیاقت نیروها را با زوج فرهنگی بودن می سنجید یا صلاحت و لیلقت حرفه ای نیروها. اگراینطور باشد باید انگیزه چهل درصد نیروها از بین برود. این شامل خود قانونگذاران نیز می شود

ناشناس
|    | 1393/7/18 - 19:59 |     6     1    
پاسخ: عزیزم آرزو نکن؛چون 1-این طرح را در منطقه طارم زنجان برای کسانی که در اداره فامیلی نداشتند اجرا کردند وخودشون را استثنا قرار دادند.2- بااین اوصاف خانمهایی که آقاهاشون در سایر ادارات مشغولند وفقط پول پاداششون به اندازه پول ودریافتی یک ساله یک معلم است باید در اولویبت حذف از مدیریت قرار بگیرند.



ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:27 |     9     5     |
راحت ترین سازماندهی برای کمترین وپایین ترین دارنده امتیاز در رشته تربیت بدنی دبیران رشته تربیت بدنی شهرستان طارم- 8 ساعت نشست درکانون،6ساعت فعالیت پرورشی،4ساعت مربی بهداشت و6 ساعت تدریس تربیت بدنی-

حسن
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     11     1    
پاسخ:
به راستی بر اساس چه منطقی می گویید طرح خوبی است
ایا دو کارمند بانک که زنو شوهر هستند اگر در دو شعبه مختلف رییس شدند قابل قبول است که فقط یکی از انها حق ریاست دریافت کند
واگر یک مرد فرهنگی که مدیر استو مجرد ویک زن فرهنگی که او هم مجرد استو در یک مدرسه دیگر مدیر است وهرد و هم دارند حق مدیریت می گیرند بعد که این دو با هم ازدواج کردند باید یکیشان از حق مدیریت محروم شود اگر حق مدیریت قانونی است وحق مدیر چه اتفاقی افتاده که در صورت ازدواج دو فرهنگی یکی از ان ها باید از حق مدیریت محروم شود
ببینید در دیگر ارگان ها همچین قانونی وجود دارد والله این قانون اگه جایی مطرح بشه بیشتر اسباب خنده اس نمید ونم چرا این همکار عزیزو گرامی فرمود ه اند که قانون به جایی است در ضمن بنده نه خودم مدیرم نه همسرم


لیلا
|    | 1393/7/18 - 16:08 |     6     1    
پاسخ: این خیلی کار میکنه مازادهای ما گاهی به مدرسه و یا اداره سر میزنن تا یادشون بمونه هنوز معلمن اخه بیچاره ها چندین ساله مازاد میمونن!
در اداره ی ما یه ورال طنز مانند در حال وقوع است با وجود کلاس و درس مربوطه همکارای زرنگ و اشنا دار ما میگن میخواهیم مازاد بمانیم و بعد از یک یا دو هفته که نشست خونش میگن باشه بیا برو بیکاری بشین دفتر فلان مدرسه ی نزدیک . این راسته به خدا
و انکس که جز خدا کسی را ندارد با سابقه ی بیست سال میرود به روستا ان هم 24 ساعت کامل .جالب و بسیار تلخ و واقعی .
این سازماندهی است که از اول سال تحصیلی سنگش را به سینه میزنید .اگر بگوییم سازمان ندهی بهتر است .حق کشی که بهتر تر است .


ناشناس
|    | 1393/7/17 - 23:57 |     7     1    
پاسخ: با سلام
فکر نمی کنم این لایحه هم به جایی برسد ، چون تنها گروهی که به فراموشی سپرده شده در این جامعه، فقط معلمانند چون نه در مجموعه کارمند طبقه بندی می شوند و نه در مجموعه کارگران.و در این مملکت هر کس به فکر خودش هست ؛حالا معلمان با یک میلیون دریافتی چه بکند ، چه بخورد ،کسی مسئول نیست ، نه وزیری ، نه وکیلی و نه رییسی به فکر هست با آن که وزیر و وکیل و مهندس همه از معلمند، و همچنین نماینده در صدر مجلس. اما تا از معیشت معلم سخن به میان می آید همه به فکر بار مالی می افتند،ما معلمین حرف مان این است که اگر بار مالی مد نظر تان هست که چرا سایر کارمندان دو سه برابر معلمین می گیرند ،آخر چرا تبعیض. ایران که فقط مال آن ها نیست ،مگر آن شرکت نفتی یا بانکی ها ،منابع نفتی و بانکی مال خودشان هست که باید بیشتر بگیرند یا ارثیه پدری شان. تا حرف می زنی می گویند شماتعطیلات زیاد دارید ،پس چرا به آموزش عالی گیر نمی دهید ،آنجا که هفته ای هیجده ساعت تدریس می کنند و تعطیلات شان هم بیشتر است.آقای وزیر خودتان می دانید که تا معیشت معلمان درست نشود آموزش و پرورش ما خوب نمی شود وهر سال بدتر از سال قبل میشود وتا آموزش و پرورش اصلاح نشود جامعه اصلاح نخواهد شد، حالا خودتان می دانید و سایرین ،نمایندگان که چه می خواهید بکنید با آن که می دانم ای ها همه شعار است و ره به جایی نخواهد برد، وتنها یک کلام که خیلی متاسفم.




بچه فامیل.
|    | 1393/7/16 - 20:49 |     2     0     |
درود بر شما.
اداره آموزش و پرورش آذرشهر استان آذربایجان شرقی نیاز جدی به رسیدگی و ساماندهی دارد. خواهشمند است پیگیری نمایید.
یا علی.



ابراهیمی
|    | 1393/7/16 - 20:43 |     2     0     |
با سلام،مسئولی که این پیام مارو میخونی و به وزیر هم نمیگی.ما حقوق شیفت دوم را از پارسال طلبکاریم ودریافت نکردیم.یا زن و بچه دار نیستی مفهوم خرج و مخارج زندگی را درک کنی و یا دریافتی شما به قدری هست که مثل ما به فکر اجاره خونه و هزینه های دیگه نباشی.اما اگه وجدان داشته باشید از اکثر سازمان ها کمتر میگیریم تازه به موقع هم نمیگیریم یا میشه مطالبات که هرسال چند بار در رسانه ها اعلام میشه که مطالبات فرهنگیان را دادیم که این هم دروغه . من از سال 76 طلبکارم پس کو؟آدرس ایمیلم که دادم اگه فکر میکنید اشتباه میگم بگید براتون مدرک بیارم معلم اگه قراره صداقت داشته باشه باید باهاش صادق باشید.
ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی




ناشناس
|    | 1393/7/16 - 13:52 |     11     1     |
وزیر محترم سال جدید شروع شد قول کمک به ابتدایی کجا؟



ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:18 |     2     21     |
با سلام خدمت وزیر محترم
از مجتمع روستایی که زیر نظر آن هستیم راضی و کمال تشکر دارم
مدیر یکی از مدارس روستایی

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:47 |     15     2    
پاسخ: فقط تو یه نفر راضی هستی چون مدیر مجتمع هستی

کم توقع
|    | 1393/7/17 - 12:24 |     5     0    
پاسخ: واقعا راست میگی

مدیر مدرسه روستایی
|    | 1393/7/17 - 11:06 |     8     1    
پاسخ: همکار گرامی خودت مستقل باشی که هم مزایای حقوقی ات بالاتر است و هم بهتر می توانی مشکلات را حل کنی ما که راضی از مجتمع روستایی نیستم سودش چیست که راضی هستی بگو ما هم بدانیم چون ضرر آنها که تاکنون کمر مرا شکسته در تعجب هستم از رضایت شما



ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:17 |     2     17     |
با سلام خدمت وزیر محترم
یکی از مدیران مدارس روستایی هستم از مجتمع اموزشی که زیر نظر آن هستم تشکر می کنم چون روستای ما از مناطق محروم هرمزگان است دسترسی به اداره و شهر برای انجام کارهای مدرسه که به اینترنت نیاز دارد مشکله تمام کارهای مدرسه ما را مجتمع انجام داده است .مجتمع های روستایی لازم و مفیدند

مدیر مدرسه روستا
|    | 1393/7/17 - 11:19 |     9     2    
پاسخ: همکار گرامی مگر وقتی مجتمع ها نبودند کارها را چطور انجام می گرفت دسترسی به اینترنت که آسان است به خودت سخت نگیر با ما شعار انحلال مجتمع ها چه شهری چه روستایی را بده چون این غد ه های سر طانی جز نابودی درمانی ندارند

اکبر
|    | 1393/7/17 - 11:09 |     7     0    
پاسخ: همکار گرامی دسترسی به اینترنت که آب خوردن شده چرا این قدر کار را برای خود مشکل کرد ه ای که زیر ستم مجتمع روستایی باشی با ما هم صدا شو این غده سرطانی را از بین ببریم

محمد
|    | 1393/7/15 - 22:59 |     15     1    
پاسخ: برادرخودت کامپیوتر یاد بگیر تا به مرکز وابسته نباشی هیچ مزایایی جز دردسر ودخالت ندارند زودتر حذف شود اقای وزیر این کار بی خود



ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:19 |     18     0     |
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و احترام ابدی

عیدتان مبارک و به امید روزی که جهت میز و مقام و قدرت قربانی انسانی نداشته باشیم.

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:57 |     9     9    
پاسخ: آرزویی دست نیافتنی،وقتی برای مدیر ومعاون شدن دراداره ائتلافی ازمبلغین دردوره انتخابات با هم لابیگری می کنند.........وبه تعدادی هم پست مدیر ومعاون آموزشگاهها را می دهند این آرزو دست نیافتنی است در منطقه ما طارم که اینگونه است!

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 21:50 |     8     9    
پاسخ: آرزو برجوانان عیب نیست،ولی همکارمحترم این آرزو را ماباید به گور ببریم.در منطقه ماطارم برای انتخاب مدیر ومعاونین اداره اعتلافی مابین اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی تشکیل شد واعضای این اعتلاف مثل گوشت قربانی تمام پستها ی اداری وحتی مدیریتی را بسین خود تقسیم کردند.انگار که فقط باید اعضای ستاد حق دارند ودولت برای ایشان است دیگران چه کسانی که پای صندوق رای رفتند و حتی به رئیس جمهور منتخب رای دادند هیچ حقی ندارند!



معلم
|    | 1393/7/12 - 17:25 |     6     0     |
یک سوال دارم: در ایام خاصی مثلا قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی در مدارس شبانه روزی دانش آموزان در مدارس حاضر نمی شوند و مسئولان معلمها را به موجب بخشنامه های ارسال شده از بالا موظف می کنند در مدرسه بمانند و حتی در این ایام از مدارس خالی بازدید می کنند . وظیفه معلم تدریس است و در مدرسه بدون دانش آموز و با اوضاع کتابخانه مدرسه معلم نه می تواند تدریس کند نه مطالعه. هر معلم نیز حساب تعطیلیهای احتمالی رادر برنامه کلی خود دارد تا از برنامه عقب نیفتد و در صورت نیاز داوطلبانه و مخلصانه کلاس فوق العاده برگزار می کند. تا جایی که میدانم این وزارت وزارت آموزش و پرورش است نه وزارت مچگیری هر چندشما رییس هستید و ما زیردست و هرچه امر کنید ملزم به اطاعتیم اما میخواهم بدانم که این کار مسئولین اداره در راستای کدام هدف آموزشی یا پرورشی است؟

شهلا
|    | 1393/7/16 - 14:49 |     4     0    
پاسخ: این که قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی بازرس ها چهت بازدیدذ می آیند دل ما مدیر و معاون ها هم خون شده تا قبل از تحویل سال باید در مدرسه بمانیم تا آنها بیایند و بعد هم با توبیخی ما را زیر سوال ببرند دانش آموز نمی آید ما ضربه می خوریم اگه به خانه ما بیایید گویی جنگ جهانی سوم است همه به استقبال عید و خانه تکانی و ما در مدرسه به اجبار ما ند ه ایم و داستان همچنان ادامه دارد باور بفرمایید ما هم دل داریم و بگذارید قبل از شروع سال تحصیلی به اوضاع خانه خود سر و سامانی بدهیم



مظفری
|    | 1393/7/11 - 16:39 |     3     0     |
با سلام
من آموزگاری از استان فارس با 10سال سابقه تدریس هستم !!!
حدود 3 سال هست استخدام پیمانی آموزش پرورش شدم و ازمن تعهد 5 ساله خدمت گرفتند . 4 ساله با همسرم که ساکن مشهد مقدس می باشد عقد کردم و هر چه تلاش می کنم با انتقالی ام به شهر مشهد موافقت شود مسئولین اون رو خلاف قوانین ذکر می کنند این در حالی هست که دو نفر از همکارانم با سوابق و امتیازات کمتر از من در مهرماه سال جاری انتقالی گرفتند و به شهر شیراز رفتند ...واقعا انصاف هست 4 سال زندگی من زمین در هوا معلق بماند تا بالاخره روزی روزگاری مسئولی دل به حال من و امثال من بسوزاند و با انتقالی داده شده موافقت کند؟
متاسفانه همسرم شرایط شغلیش به گونه ای نیست که بتونه به اینجا نقل مکان کنه و اخیرا بابت این مساله دچار اختلاف شدیم . مسئول کارگزینی شهرستان در برابر درخواست انتقالیم برگشت گفت :مگه روز اول همسرتون اطلاع نداشت زنش کارمنده ؟!!!!میخوام بدونم کجای دنیا این استدلال می تونه باعث شه تا دو نفر یکدیگر رو برای ازدواج انتخاب یا رد کنند؟ خواهش می کنم رسیدگی کنید تا مشکل من و امثال من حل شه .
سپاسگذارم

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:17 |     4     2    
پاسخ: بیخودی بحث نندازین همه فرهنگیان مرکز استان ها مثل تهرانی ها حقوق می گیرن مگه یه معلمی که در اصفهان .تبریز و....حقوق می گیره کدوم بندش با تهرانی ها فرق میکنه دریافتی همه فرهنگیان به ویزه معلمین در تهران ومراکز استان ها یکی است مال تهران بیشتر نباشه مطمئنا کمتر نیست .



ناشناس
|    | 1393/7/11 - 00:14 |     7     12     |
مدیرکل محترم استان زنجان ومدیر محترم آموزش و پرورش طارم؛چرا باوجود اینکه قرار بود هیچ زوج فرهنگی همزمان حق مدیریت دریافت نکنند روستاهای قلات ودهنه و ... استثنا شدند وآقا و خانم .... را دوباره مدیر ومعاون دادید!!!؟؟

معلم عصبانی بیطرف
|    | 1393/7/13 - 09:18 |     12     8    
پاسخ: همکار عقده ای
تو چه جوری اسمتو گذاشتی معلم،و ادعا میکنی که به روز هسنی،تو که از اتفاقات کوچکترین شهر کشور که همه همدیگه رو میشناسن خبری نداری میخوای به دانش آموزانت چی یاد بدی،اصلا روستای قلات که مدرسه اش با ابتدایی ادغام شده و مدیرش هم رفته تدریس،بی انصاف خجالت نمیکشی میای تو سایت فرافکنی میکنی،افراد زیادی هم میان عجولانه قضاوت میکنن،بابا یه بار برو پیش رییس اداره و بگو که داری اشتباه میکنی و یه روز تو جای رییس اداره بشین اگه تا ظهر دوام آوردی من شغل معلمی رو میذارم کنار.....تو اون دنیا باید جوابگو باشی از خدا بی خبر


ناشناس
|    | 1393/7/13 - 01:50 |     10     6    
پاسخ: چرا مگه زوج فرهنگی گناه کردند. هر کسی به جای خود. هیچ جای ایران این بحث ها نیست به جز طارم.



علی علوی
|    | 1393/7/10 - 11:53 |     17     3     |
هرچه بودجه اموزش وپرورش بیش تر شود به معلم چیزی نمی رسد اما به مدیران ومعاونین از آن بالا به به پایین سیر می شوند



نا شناس
|    | 1393/7/8 - 23:26 |     16     0     |
سلام . عرض کردید پنج شنبه ها رفتن به مدرسه اجباری نیست چرا ما را مجبور می کنند درقیدار مدرسه بریم من خیلی ناراحتم چون ابتدایی هستم

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:23 |     4     5    
پاسخ: اگه تو هم فامیل رئیس یا مسولین اداررتون مثل اداره طارم بودی،مطمئن باش این طرح در مدرسه شما اجرا نمی شد!

ناشناس
|    | 1393/7/11 - 17:51 |     10     0    
پاسخ: عزیزم تا تو روز پنج شنبه مدرسه نری،وزیر سال بعد چطوری بتونه بگه عدم تعطیلی پنج شنبه طرح موفقی بوده،تو ناراحت نباش تو برو آقایان هم همین الان دارن نظرات کارشناسی مربوط به موفقیت طرح رو آماده می کنن!



مربی
|    | 1393/7/5 - 15:30 |     5     1     |
آقای وزیر که طرح استخدام فرزندان فرهنگی را دنبال می کنید کاش کمی هم به فکر مربیانی بودید که 10 سال با کمترین حقوق ومزایا کارکردن به امید استخدام شدن آنها به گردن همه حق دارند اما مربیانی که با مشکلات فراوانی که هرگز شما توجهی به آنها نمی کنید حقی ندارند . دراین چند سال هرگز وزیری که پشتیبان مربیان باشد وکمی زحمات آنان را ببیند نداشته ایم حتی کلمه ای تشکر آمیز از زبان وزیری نشنیده ایم وهرگز ارزشی برای کارما قائل نشده اید ولی ما همچنان امید به خداوندی داریم که شاهد وناظر کار ما بوده است.

ناشناس
|    | 1393/7/8 - 14:30 |     10     10    
پاسخ: دیروز خبر انتصاب کارشناس تعاون طارم ما و بسیاری از دوستان ضرر کرده را خوشحال کرد از آقای جعفری می خواهیم بدون توجه به نزدیکان و دوستان و لابیان خود نسبت به شفاف سازی وام ها ، لیزینگ فرهنگیان و. . . به صورت درج بخشنامه و اطلاع رسانی از سایت اداره حق حقوق هیچ کس را به دیگری ندهند تا رضایت خدا و بندگان زحمت کش در روستاهای بدون امکانات اطلاع رسانی از ایشان راضی شوند

ایرانی
|    | 1393/7/8 - 14:02 |     7     0    
پاسخ: با سلام

من در عجبم چند هفته پیش آموزش و پرورش اعلام کمبود 7000 معلم کرده بود

بعد یک مرتبه بین جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد آموزش و پرورش صحبت هایی شد جهت جذب نیرو از این سازمان بدون اینکه تقی بفهمه یا نقی لیست رو پر کردن فرستادن مراکز استانها

در عجب من بماند .... وزیر عزیز و محترم شما که نیرو نیاز داشتید چرا این مربیان بخت برگشته رو جذب نکردید

حالا این دوستان زحمت کش رو قبول نداشتید چرا جذب رو بین خودتان در دیگر سازمانها خصوصی کرد ید مگه مدارک یا آدم بیکار خارج از هلال احمر یا ادارات دیگر قطی بوده یا ما آدم نیستیم یا ایرانی نیستیم من به نوبه خودم دوست داشتم شرکت کنم آنهم با آزمون من نه اداری هستم نه چیز دیگر یک فرد بیکار که چند سالی هستش با مدرک کارشناسی خودم برای استخدام همه جا سر میزنم ولی کجا بود استخدامی بخدا فردایی هم هست




ناشناس
|    | 1393/7/4 - 18:05 |     2     1     |
باسلام:مسولین محترم ببخشیدا دختر من توی مدرسه ی استعدادها ی درخشان درس می خواند ،همین جوریش درسها دو سه برابر سایر مدرسه ها است ساعت حضور در مدرسه از ساعت هفت صبح تا دو وچهل و پنج دقیه عصر است ایا به نظر شما کیفیت اموزش در ساعات اخر روز پایین نمی اید بنظر من کمیت جای کیفیت اموزش را اشغال کرده لطفا در این مورد تجدید نظر کنید درس خواندن با اعمال شاقه

همکار
|    | 1393/7/7 - 16:37 |     7     3    
پاسخ: باسلام خدمت تمامی همکاران ارجمند
یکی ازکارهای نادرست درآموزش وپرورش که ظلمی درحق عوامل اجرائی مدارس ودبیران ومعلمان ودانش آموزان عزیز می شود ، این است که کادر اداری را که درآستانه بازنشستگی هستند به مدارس انتقال میدهند ودرپستهای مدیریت ومعاونت مدارس برای آنها ابلاغ صادرمی کنندتااین عزیزان نیزبا مزایای مدیریت مدرسه بازنشسته شوند.امیداست که روزی این رویه غلط ازآموزش وپرورش کل کشور خصوصا ناحیه4تبریز برچیده شود و شاهد این بداخلاقی ها نباشیم.




بنی اسدی
|    | 1393/7/4 - 11:48 |     5     0     |
با سلام اینجانب فوق لیسانس کارافرینی از استان س و ب هستم 8 سال سابقه تدریس در اموزش وپرورش را دارم وهمچنین رسمی می باشم،بعد از 4 سال انتقال موقت از بلوچستان به زاهدان وعلی رغم اینکه تنها نیروی کارافرینی در کل استان می باشم بدلایل واهی مریض بودن همکار فرهنگی ملاک نیست با انتقال حقیر موافقت نکردند در صورتی که رای کمیسیون پزشکی به بیماری من مثبت بود.ودر حال حاضر در منزل بسر می برم.بعد از این همه تاکید مقام معظم رهبری به کارافرینی،ایا اینگونه رفتار مسیولین درست است ؟چرا هیچ کس به فریاد ما نمیرسد؟



فرهنگی
|    | 1393/7/3 - 17:07 |     2     1     |
سلام اقای دکتر فانی
روز یک شنبه 6 مهر ماه روز سرنوشت برای ما همکاران معادلی است. شما رو به خدا سوگند می دهیم با تعامل و همکاری با وزارت علوم و آقای میلی منفرد مشکل ادامه تحصیلمان رو حل کنید.آقای فانی مجوز ادامه تحصیل برای فرهنگیان هدیه ای گران بها از سوی شما خواهد بود و یادگاری ماندنی . خواهش می کنیم از این فرصت به گونه ای استفاده شود که حق ما ار بین نرود. با سپاس

محمد
|    | 1393/7/15 - 18:21 |     0     1    
پاسخ: می خواهی ادامه تحصیل بدی که چی بشه. مگه آخر و عاقبت کسانی را که ادامه تحصیل دادند نمی بینی؟



ایرانی
|    | 1393/7/3 - 17:03 |     2     0     |
عرض سلام وخدا قوت جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم دولت تدبیر وامید
باعنایت به مشکل چندساله ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدر ک معادل که با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و برگزاری آزمون مدرک گرفتند باتوجه به شعار دولت تدبیر وامید دستور فرمایید این مشکل را بطور کامل بدون بند و تبصره باهماهنگی جناب آقای دکتر نجفی سرپرست محترم وزارت علوم درد آشنای فرهنگیان محترم حل شود تا باتوجه به شعار دولت کریمه بارقه امید در دل فرهنگیان محترم ایجاد شود . حالا که وزارت علوم در مقاطع مختلف بدون آزمون دانشجو می پذیرد.انتظار می رود دولت محترم تدبیر وامید باعمل به شعار خودش این مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان محترم بعداز سال های 77 تا 82 به یکباره حل کرده تا این گره کور بدست شما عزیزان باز شود .
آقای دکتر فانی اکنون وقت نتیجه گیری در این کشمکش 12 ساله است. فرصتی پیش آمده تا حق فرهنگیان را بگیرید و یادگاری ارزشمندی از خود به جای بگذارید. منتظر خبرهای خوب از جلسه کمیسیون مشورتی در روز شنبه 6 مهر ماه هستیم. خداوند یاورتان باد



مشاور
|    | 1393/7/3 - 00:24 |     8     6     |
با سلام خدمت خدمتگذاران دولت تدبیر و امید
شما که با این بلایی که بر سر جایگاه مشاوره و مشاوران مدارس آوردید ما را حسابی نا امید کردید.شما با هیچچ تئجیهی نمی توانید این بی حرمتی را جبران کنید.خوب معنی تدبیر را هم فهمیدیم

ناشناس
|    | 1393/7/14 - 22:28 |     5     2    
پاسخ: من خودم مشاور یکی از آموزشگاه های طارمم، متاسفانه وقتی معاون پ اداره در جلسه مشاوران از مشاور به عنوان موش آور یاد می کنند از دیگران دیگر هیچ انتظاری نیست!

فرهنگی از طارم
|    | 1393/7/4 - 14:07 |     12     11    
پاسخ: با سلام خدمت مدیر محترم اداره آ.پ طارم
معاون آموزشی حضرتعالی دم از قانون گرایی می زنند.چرا در خصوص برادر محترم معاون پرورشی که زوج فرهنگی هستند به قول شما ابتکار معاون محترمتون که هر دو حق مدیریت دریافت می نمایند اجرا نگر دید با این کارهاتون آبروی هرچی قانون وعدالت هست را بردید.احتمالا بعضی افراد در اداره حق وتو دارند.


ناشناس
|    | 1393/7/3 - 20:02 |     10     7    
پاسخ: سلام همکارعزیز،متاسفانه این آقایان سرهمه قسمتها ودوایر این بلا را آوردند،فکر می کنک این آقایان به ویژه در طارم9هیچ تعلق خاطری به دولت امید هم ندارند والا با این اقدامات مردم رابه این صورت ناامید نمی کردند!



معلم خسته
|    | 1393/7/2 - 19:38 |     21     0     |
آیامشکلات آموزش و پرورش با 40نفره شدن وگاهی بیشتر کلاس ها حل می شود ؟ آیا مسولان آموزش و پرورش تجربه اداره و تدریس درچنین کلاس هایی را دارند؟ من برای خودم متاسفم که معلم شدم ..........................

ناشناس
|    | 1393/7/3 - 11:25 |     1     2    
پاسخ: باسلا م و عرض ادب به استحضار میرسانم اضافه کاری شیفت غیر موظف شش ماهه دوم مدیر معاونین هنوز واریز نشده لطفا مساعدت نمایید .متشکرم



جمعی ازهمکاران
|    | 1393/7/1 - 21:50 |     4     0     |
سلام

آقای وزیرسلام مارابپذیرید

ماجمعی ازمعلمان و همچنین اولیاء به اطلاع می رسانیم که درمنطقه ضیااباد ازاستان قزوین بدون هیچ دلیل کارشناسی اقدام به افزایش ساعات کلاس هفتم و هشتم تاساعت 2 بعدازظهرنموده اند که مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و معلمان که اکثرا غیربومی بوده شده است ازجمله : خستگی روحی و جسمی و بخاطرعدم صرف ناهار مشکلات گوارشی و سایرمشکلات حوزه سلامت گشته و همچنین به هم خوردن سرویسهای دانش آموزی و معلمان که با 2مقطع دیگریکسان بودشده خواهشمنداست رسیدگی شود.
باتشکر



ادیبی
|    | 1393/6/31 - 23:16 |     2     1     |
باعرض سلام کارت صدرا را از فروشگاه فرهنگیان گرفتیم و هر ماه از حقوقمان کم شده ولی برای دریافت وام به هر بانکی که مراجعه میکنیم میگویند شما به بانک سرمایه بدهکارید وبه این دلیل وام نمیدهند و باید قسط این چند ماه را به اضافه جریمه به بانک سرمایه پرداخت کنیم وبعد کارمان در بانکهای دیگر راه بیفتد جالب اینکه وزارت خانه شما میگوید به ماربط ندارد وبه وزارت تعاون واو نیز میگوید به اداره تعاونیهای استان تهران ربط دارد و انها هم میگویند حضوری مراجعه کنید مسؤلین محترم لطفا برای معیشت ما کاری نکنید



سلیمانی
|    | 1393/6/31 - 22:36 |     1     1     |
با سلام با توجه به اعلام کردن که مربیان طبق روال سال گذشته فعالیت کنند چرا خراسان شمالی به مربیان خود اجازه فعالیت نمی دهد .



ناشناس
|    | 1393/6/31 - 21:44 |     6     0     |
در هنرستان ها ساعات اضافه را به نام مدیر ومعاونین زده اند ویکی دبیر وهنرآموز واستادکار هم به همون کلاس .واین تدریس را معلم بیچاره عهده دار خواهد شد وبنام موظفی معاون رد میشه .آقا یون این کار عملا اشتباه وظلم بزرگیه .با این کارها دربودجه آموزش وپرورش صرفه جویی نمیشه .واین بخشنامه از ده سال پیش بوده ولی به خاطر معایبش اجرا نمی شد



علیرضا صدری
|    | 1393/6/31 - 15:18 |     4     0     |
باسلام.جناب وزیر که در صداوسیماباافتخارمیگویید وزارت آموزش و پرورش تنهاوزارتی است که پارتی بازی در ان وجودندارد.من دبیری هستم که افتخارمیکنم30سال فقط به تدریس اشتغال داشتم ولی همسرم 22سال سابقه خدمت دردکه18 سال آن معاون ومدیر دبیرستان بوده و اکنون که دستور حذف مجتمع هارا داده اید,درناحیه3کرج مدیران دبیرستان های دخترانه راباسلیقه شخصی و پارتی بازی جابجامیکنندو کسانی که یک سال سابقه مدیریت دارندویاچندماهی از خدمتشان باقی مانده را نصب و همسرم را که18سال سابقه مدیریت و همکاری شبانه روزی هنگام تصحیح اوراق نهایی با اداره داشته هنوزکه93/6/31 میباشد جایی در سازماندهی مدیریت ندارد.این بی عدالتی را باکدام عدالت دولت آقای روحانی همسو میدانید؟



ناشناس
|    | 1393/6/28 - 18:37 |     14     0     |
با سلام، اقای وزیر، نه حقوق و معیشت معلم را بهبود دادید! نه وضعیت مدارس را از لحاظ کیفیت تحصیل و برگزاری مناسب آزمونها.
حوزه های تصحیح نهایی داریم که خود مسولین حوزه با اخاذی و گرفتن رشوه در سالهای قبل، اوراق امتحانات نهایی دانش آموزان را دست خوش تغییراتی می کردند. حال که نمرات نهایی حائز اهمیت هستند این کارها ، برای مسئولین خوش خلق بعضی حوزه ها کار عادی شده است. از جمله حوزه تصحیح هنرستان نمونه اکبریه ناحیه 5 تبریز، که رئیس حوزه آن هم مدیر یک هنرستان و مدیر دو دبیرستان شیفت صبح و عصر و هم رئیس حوزه!!! است.بعضی منشی های این آقا هم تدریس خصوصی ریاضی می کند و هم نمره قبولی دانش آموزان را تضمین می کند. این مسئله ظلم بزرگی است که موجب تضییع حقوق دیگر دانش آموزان شده است. باید مسئولین حوزه تصحیح نفس مطهر و پاکی داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد کنند نه آن را ترویج دهند. آدم شرم می کند در چنین حوزه ایی مشغول باشد. لطفاً رسیدگی کنید.
شهریور93




همکار ابتدایی
|    | 1393/6/27 - 17:44 |     10     0     |
سلام. 20 درصدی که قراره به ابتداییها اضافه کنن 20درصد از فوق العاده شغل است یا 20 درصد از حقوق پایه؟؟؟؟ لطفا پاسخ دهید متشکرم

جهانبخش باروجی
|    | 1393/7/14 - 22:35 |     3     0    
پاسخ: تا جائی که یادم می گفتند احکام در آغازین روز مدرسه تحویل همکاران می شود بعد گویا توصییه به صبر و مقاومت کردند که وضع خرابه حال بماند رو فوق العاده شغل یا حقوق فعلاً گویا از اصل خبری نیست و شاید 20 درصد مثل همیشه سال 94 بره بالا ،همکاران تحمل کنید شاید منظور این بود که آمار کلاس 20 درصد از قانون قبلی در ابتدائی بیشتر میشه ما فکر کردیم حقوق میگن .نگران نباشید درست میشه فقط نمی دونم کی؟!!

علی
|    | 1393/7/2 - 20:33 |     1     0    
پاسخ: میگن فوق العاده شغل هست نه چیزه دیگه توی خیلی از سایت ها این رو نوشته



معلم
|    | 1393/6/27 - 13:36 |     11     0     |
حوزه های تصحیح نهایی داریم که خود مسولین حوزه با اخاذی و گرفتن رشوه در سالهای قبل، اوراق امتحانات نهایی دانش آموزان را دست خوش تغییراتی می کردند. حال که نمرات نهایی حائز اهمیت هستند این کارها ، برای مسئولین خوش خلق بعضی حوزه ها کار عادی شده است. از جمله حوزه تصحیح هنرستان نمونه اک.... ناحیه 5 تبریز، که رئیس حوزه آن هم مدیر یک هنرستان و مدیر دو دبیرستان شیفت صبح و عصر و هم رئیس حوزه!!! است.بعضی منشی های این آقا هم تدریس خصوصی ریاضی می کند و هم نمره قبولی دانش آموزان را تضمین می کند. این مسئله ظلم بزرگی است که موجب تضییع حقوق دیگر دانش آموزان شده است. باید مسئولین حوزه تصحیح نفس مطهر و پاکی داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد کنند نه آن را ترویج دهند. آدم شرم می کند در چنین حوزه ایی مشغول باشد. لطفاً رسیدگی کنید.





ناشناس
|    | 1393/6/27 - 09:58 |     3     0     |
جناب آقای دکتر حسینی مدیر کل محترم آپ خراسان رضوی . با سلام و تبریک باز گشایی مدارس و عرض خدا قوت محضر حضرتعالی و روسای محترم و پر تلاش نواحی: همان گونه که مستحضرید و بارها از طریق بخشنامه های مختلف مبنی بر عدم استفاده از کتب کمک آموزشی که افزون بر کتب درسی چیزی جز اتلاف وقت و عدم تکمیل تدریس کتب اصلی نمی باشد شاهد این هستیم که بعضی مدیران از همین ابتدای سال تحصیلی همکاران را مجبور به استفاده از این کتب می نمایند که بنا بر گفته اساتید دانشگاه و کارشناسان ذیربط به جز صدمه به یادگیری دانش آموزان مخصوصا در ابتدایی فرزندانمان را از تحصیل دل زده و منزوی می سازد . مستدعی است در این مورد طی بخشنامه و یا دستورالعمل عزیزان همکار را راهنمایی فرمایید . با سپاس و آرزوی موفقیت بیشتر



مهدی
|    | 1393/6/26 - 16:33 |     1     1     |
جناب آقای وزیر
اداره آموزش و پرورش سلماس رو نماینده محترم هدایت میکند - 400 دانش آموز بی گناه رو در دهستان سیلاب در مدرسه تخریبی 50 ساله قدمت آموزش می دهند انتصاب مدیران و معاونان مدارس ازطریق رابطه مداری است بسیاری از کارکنان اداره از کار اداری می زنند و فوق لیسانس می خوانند
مدیر بسیاری از مدارس که کادر خواهر دارند مرد هستند -به دانش آموزان پسر روستایی که طبیعتا 17 16 ساله هستند خانم های معلم درس می دهند و.......
نیستید ببینید چه شیر تو شیری هست اینجااگرچه میدانم مارا دروغگو به حساب می یارین اما واقعیت هیچگاه پنهان نمی ماند و من ساکت ....

فرهنگی
|    | 1393/6/27 - 14:06 |     5     0    
پاسخ: در اداره آموزش و پرورش هشترود آذربایجان شرقی هم اوضاع به همین منوال است. نماینده مجلس ، اطرافیانشو آورده اداره و اداره و مدیریت مدارس شهری و روستایی را داده به دست آدمایی که شایستگی ندارند. همیشه همینجوری بوده و هست و ......



vida
|    | 1393/6/25 - 19:06 |     2     0     |
من وهمسرم که زوج فرهنگی هستیم و دو فرزندمون در مدارس سمپاد درس میخوانند امروز برای ثبت نام فرزندانمان مراجعه کردیم و برای هر کدوم حدود دو ونیم میلیون تومان چک دادیم بخشی از این مبلغ برای سرویس است اما حدود ششصد هزارتومان دبیرستان هاشمی نژاد مشهد برای کلاسهای فوق العاده و بخشی هم به عنوان شهریه علی الحساب از ما دریافت کرد
واقعا بچه های سمپادی فرهنگیان که بعد از گذشتن از هفت خوان رستم وارد این دبیرستانها شده اند وقتی چنین مبالغی باید پرداخت کنند ان هم در دبیرستانی که ظاهرا دولتی است وای به حال مدارس غیر دولتی
برای این اصل مسلم قانون اساسی یعنی تحصیل رایگان که اقایان هزاران توجیه دارند اما کشورهایی که یک میلیاردیم ایران منابع زیرزمینی ملی و پتانسیلهای یک اقتصاد قوی را ندارند تمام هزینه های تحصیل حتی سرویس وغذا رایگان است
بعد مرتب سمینار و جلسه بگذارید که چرا معزها از ایران فرار میکنند شما بگویید چرا باید با این شرایط بمانند؟
جناب اقای وزیر
کمی فقط کمی علاوه بر میزتان به فکر فرزندان همکاانتان باشید و حداقل درمدارس دولتی یک مزیتی برای فرزندان فرهنگیان قایل باشید



ذاکر علمی
|    | 1393/6/25 - 14:09 |     3     3     |
باعرض سلام وخدا قوت جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم دولت تدبیر وامید
باعنایت به مشکل 14 ساله ادامه تحصیل مدر ک معادل فرهنگیان محترم کاردانی وکارشناسی وکارشناسی ارشد که با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و برگزاری آزمون مدرک گرفتند باتوجه به شعار دولت تدبیر وامید دستور فرمایید این مشکل را بطور کامل بدون بند و تبصره باهماهنگی جناب آقای دکتر نجفی سرپرست محترم وزارت علوم درد آشنای فرهنگیان محترم حل شود تا باتوجه به شعار دولت کریمه بارقه امید در دل فرهنگیان محترم ایجاد شود . حالا که وزارت علوم در مقاطع مختلف بدون آزمون دانشجو می پذیرد.انتظار می رود دولت محترم تدبیر وامید باعمل به شعار خودش این مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان محترم بعداز سال های 77 تا 82 به یکباره حل کرده تا این گره کور بدست شما عزیزان باز شود . وهمکاران بتوانند در کنکور کارشناسی ارشد مهر یا آبان ماه 93 شرکت بکنند . با تشکر




حمیدضا هوشمند سروستانی
|    | 1393/6/23 - 23:16 |     2     3     |
با سلام اینجانب نفر دوم آزمون کارشناسی ارشد 93 دانشگاه آزاد در رشته آموزش ریاضی واحد علوم و تحقیقات هستم اما به لحاظ اینکه دارنده مدرک معادل از ضمن خدمت فرهنگیان شیراز هستم امکان ادامه تحصیل نمیباشم خواهشا جهت حل معضل اینجانب و سایر همکاران فرهنگی اقدام نمائید .تلفن تماس 09171871961



راد
|    | 1393/6/23 - 18:57 |     1     0     |
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
خواهشمندم در رابطه با مشکلات مربیان بهداشت با وضعیت رسمی که ساعت کاری انان که 30 ساعت در هفته با دریافت حقوق 24 ساعت درهفته و750 نفر دانش اموز که با کاهش جمعیت دانش اموزان وحضور در مدارس متعدد حضور مربی درهر مدرسه هفته ای یک روز باعث کاهش مراقبت مستمروکیفیت کاری شده لطفا مساعدت واقدام لازم را در رابطه با تقلیل ساعت کاری وتعداددانش اموزان تحت پوشش مربیان مبذول فرمایند همانطور که مربیان قرانی تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی از 44ساعت به 24ساعت موافقت گردیده وهم چنین در سالهای گذشته هم موافقت با نیروها ی مشاوره صورت گرفته .درپایان از مساعدت وهمراهی و پاسخ حضرتعالی کمال تشکر را دارم .




حمید سلیمانی
|    | 1393/6/22 - 00:15 |     1     1     |

ریاست محترم مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جناب آقای بابالو
با سلام و احترام
ما به عنوان جمعی از معلمانی که به لطف خدای بزرگ در سال گذشته ماموریت آموزشی خود را در مدارس خارج از کشور به پایان رسانده ایم به اطلاع حضرتعالی می رسانیم :در تاریخ اول تیرماه 91به دنبال قطع حق بدی آب و هوا از احکام حقوقی فرهنگیان در برخی مناطق کشور ،برای جبران این کاهش مبلغی تحت عنوان «سایر» به احکام حقوقی اضافه گردید، اما متاسفانه فرهنگیانی که در آن تاریخ مشخص ولو همان یک روز در ماموریت خارج از کشور به سر می بردند از مزایای این بند محروم گردیدند و پس از پایان مامریت یا مرخصی نیز مبلغ مذکور به حقوق آنان اضافه نگردید و گویا قرار بر این است که تا پایان خدمت نیز از مزایای این بند محروم باشند و حتی نیروهای تبعی که هیچ فوق العاده ای نیز در خارج از کشور دریافت ننموده اند مشمول این اجحاف شده اند.
بدیهی است که این امر رویکردی تبعیض آمیز و منافی عدالت بوده و با هیچ منطقی قابل توجیه نمی باشد ،بطوری که مسئولین امور اداری اموزش و پرورش نیز در رده های مختلف نسبت به غیرمنطقی و ناعادلانه بودن آن اعتراف و اتفاق نظر دارند اما بعد از گذشت یک ونیم سال از این اجحاف روشن هیچ اقدام مثبتی در خصوص اصلاح این رویه یا قانون صورت نگرفته است.
لازم به یادآوری است همانگونه که مطلع می باشید اکثر معلمانی که در این رابطه مورد ظلم قرار گرفته اند ،در حین انجام ماموریت خارج از کشورنیز به دلیل مشکلات ناشی از تاخیر ده ماهه در دریافت فوق العاده ارزی صدمات مادی و معنوی بسیاری را متحمل شدند.
لذا ما امضا کنندگان این نامه به دلیل آنکه فقط به سبب ماموریت خارج از کشورهدف این ظلم آشکار قرار گرفته ایم ودر واقع به ناحق تاوان این ماموریت را می پردازیم از حضرتعالی به عنوان متولی امور مدارس خارج ازکشور و معلمان اعزامی به آن مدارس ملتمسانه استدعا داریم لطف فرموده و در جهت رفع کامل این نابرابری و ظلم بزرگ از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات مقتضی را معمول فرمایید و مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.
ما با علم به منش عدالت جویانه و سابقه ی درخشان حضرتعالی در این زمینه و روحیه ی عدالت خواهی که در همه ی مسئولان ارشد نظام سراغ داریم ،یقین داریم در کوتاهترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن اقدامات موثر آن مقام محترم خواهیم بود.
با سپاس و احترام مجدد
جمعی از معلمان اعزامی به خارج از کشور


lali
|    | 1393/6/25 - 07:40 |     5     4    
پاسخ: خدایا بعضی ها رو چند ماه چند ماه توی شرکتهای مختلف حقوق نمی دن . بعضی ها هم مثل این بندگان خدا از سیری دردشون گرفته . قربون خدا بشم .



ناشناس
|    | 1393/6/19 - 03:26 |     11     1     |
با سلام
اگر می خواهید یک مدیر موفق باشید به کار زیردستانتان توجه کنید و مدیر موثری باشید از هوشمندی کارکنانتان نهراسید و به آنها مجال رشد بدهید. این مساله چیزی از توانمندی شما کم نمی کند بلکه مجموعه تحت مدیریتتان قوی می شود براستی چرا نماینده خوب زادگاهتان نمی شوید یک انسان مهربان در همه جا حضورش پر رنگ و در دل و جان جا دارد تا ابد حتی اگر روزی دیگر مدیرتان نباشد.

مهدی
|    | 1393/6/20 - 07:49 |     9     0    
پاسخ: سلام هموطن گرامی ، مقیم روسیه . واقعاً مطلب دلنشینی نوشته اید . خداوند حافظ شما باشد.



ناشناس
|    | 1393/6/18 - 09:41 |     13     2     |
اینقدر توی این سایت جلوی مردم زیر آب یکدیگرو نزنید،
همیشه مسائل فرهنگیان علنی میشه ولی کارکنان ارگان های دیگه نم پس نمیدن.
ما هر چی بگیم اثر نمیکنه،کو گوش شنوا؟
اصلا این پیامها رو کسی میخونه؟جز خود معترضان؟
این خود فرهنگیان هستن که باید برای خود ارزش قائل بشن.



همکاران منطقه صالح آباد،تربت جام
|    | 1393/6/18 - 09:25 |     9     0     |
لطفا در خصوص عدم پرداخت هزینه های درمان توسط بیمه آتیه سازان پیگیری نمایید.
مدت دو ماه هست که نسخه های بیمه را دریافت نمودن اما هزینه ای پرداخت نشده است.

حیدری
|    | 1393/6/23 - 17:26 |     2     0    
پاسخ: با سلام
امروز 93/6/23مدارک پزشکی ما را بیمه پس داد و گفتندفقط از اول شهریور مدارک را قبول می کند کسانی که قبل از یک شهریور پرونده دارند مورد قبول بیمه نیست.




فرهنگی
|    | 1393/6/18 - 09:06 |     7     0     |
این چه بیمه تکمیلی هستش که بعد از گذشت یک ماه هیچ پولی به ما نداده؟
الان یک ماه هستش که رسیدهای بیمه رو به دفتر بیمه دادیم ولی هیچ پولی دریافت نکردیم.
خدا خیر بده بیمه قبلی رو!
آیا وزیر هم تحت پوشش همین بیمه هست و از مشکلات فرهنگیان خبر داره؟
دولتی که بهداشت و درمان از همه ی مسائل براش مهمتره، چرا وضعیت فرهنگیانش اینطوریه؟هر سال وضعیت بیمه ای داره بدتر میشه؟



علیزاده
|    | 1393/6/14 - 12:24 |     0     0     |
با سلام وادب .اینجانب علیزاده موسس اموزشگاه زبان دخترانه در منطقه ای کم درامد هستم .بااینکه مدت دوسال دراین منطقه کارم راشروع کردم تعداد شاگردان کمی دارم که فقط بخاطر رضای خدابکارم ادامه میدهم.جهت اخذ مجوز پسرانه اقدام کردم که گفتندباید سه سال از فعالیت شما گذشته باشد.مسعول محترم بنده تقاضادارم در صورت امکان به من اجازه داده شود تابا اخذ مجوز پسرانه حداقل کارم را کامل کنم.از انجای که بند خلاف قوانین اقدام نمکنم .تقاضادارم در این امر خیر مرا یاری فرمایید .باتشکر علیزاده تلفن 09364640564



alisj
|    | 1393/6/13 - 14:28 |     36     42     |
باسلام خدمت مدیرکل آپ زنجان
ضمن عرض سلام وخسته نباشید در شهرستان طارم در قسمت پرورشی واقعا بی عدالتی شده چرا که در این حوزه تخصص جای خودش را داده به فامیل و رفیق بازی ؟ چرا که نیروهای تخصصی پرورشی برای 24 ساعت باید چند مدرسه بروند درصورتی که پستهای معاون پرورشی داده اند به افراد غیر تخصصی که از رشته های جغرافی -ادبیات -الی.... وما که رشته تخصصی خودمان پرورشی هست باید برای پرشدن 24ساعت به چند روستا برویم جناب مدیرکل واقعا این انصافه تورا خدا در این مورد پیگیری فرمایید چرا که این عزیزانی که اصلا تخصصی در این باره ندارن چه میخواهند در مورد مسائل تربیتی به دانش آموزان بگوییند درصورتی که طبق آیین نامه پرورشی الویت اول با نیروهای تخصصی این رشته پرورشی هست اگر نشد به نیروهای دیگر آن هم کسی که یه مطالبی در این باره بلد باشند ولی این شهرستان برعکس عمل میکنند لذا عاجزانه تقاضای پیگیری از شما مدیرکل تلاش گر دولت تدبیر امید را خواهانیم
نیروهای پرورشی طارم

khakhs
|    | 1393/6/27 - 00:17 |     20     15    
پاسخ: دوست عزیزم وقتی یک معاون پرورشی که مرتبط با پرورشی بود برمیدارن وکسی دیگر را جایگزین میکنند در اینصورت چه کسی میخواهد جوابگو باشد ؟.

نیروی پرورشی
|    | 1393/6/25 - 21:29 |     23     14    
پاسخ: با بی عدالتی که در حوزه پرورشی طارم صورت گرفته ومدیران آموزش وپرورش طارم نیز پاسخگو نیستند ،نیروهای پرورشی انگیزه ای برای ادامه کار ندارند ،لطفا رسیدگی فرمایید.

ناشناس
|    | 1393/6/21 - 00:54 |     20     15    
پاسخ: جناب شهروند ما بی انصاف نیستیم ولی همین کسی که شما سنگش به سینش میزنی همین که گفته من از نیروهای تخصصی دفاع میکند 2نفر از فامیلش در پست پرورشی هستند که اصلا رشته آنها یه چیز دیگر هست اگر جناب معاون راست میگویید از همین فامیل های خودش شروع کند تا برادریش ثابت کنه ؟ !!!!

شهروند طارمی
|    | 1393/6/18 - 23:07 |     25     21    
پاسخ: دوست من کمی انصاف داشته باش، من هم یک مربی 20 ساعته هستم، متأسفانه افراد غیرتخصصی در گذشته وارد پرورشی شده اند نه الان و معاونت جدید از کسانی که تخصص و توانمندی داشته باشند دفاع می کند و آنهایی هم که منافعشان به خطر می افتد در مقابل این تغییر مقاومت می کنند.

ناشناس
|    | 1393/6/17 - 23:42 |     28     6    
پاسخ: وزیرمحترم کی میخواهی جلوی توزیع سرپرست بخش هشت نفر برای یک کارگاه طارم زنجان را بگیریداگر درست نیست ما را توجیح کنیدمگر آموزش وپرورش حساب کتاب نداره آنراهم به ما هنرآموزان ندادند به دوستانشان دادند

ناشناس
|    | 1393/6/14 - 00:26 |     17     19    
پاسخ: آره با بی تدبیری بودجه غارت میشه حق مدیریت توزیع می کنندبرای بیکاران کار برای ابتدایی ها- جلوی حرام خوری برخی ها را وزیر محترم بگیرد



مهرداد
|    | 1393/6/13 - 11:52 |     3     0     |
با سلام واحترام به مدیریت محترم سایت وزین وپربیننده فرهنگیان نیوز،
خواهشمند است این مطلب مربوط به بیمه تکمیلی مثلا طلائی که البته به اذعان همگان با این خدمات حتی مسی هم نیست را حتما در سایت درج فرمائید شاید مسئولین وزارتخانه فکری به حال معلمین لرستانی نمایند،
برای تعدادی از معلمین لرستانی به رغم سپری شدن نزدیک به شش ماه از سال 93 هنوز هلوگرام بیمه طلائی صادر نشده است ،ومتاسفانه تعداد این قبیل افراد به گفته آقای ساکی مسئول تعاون ورفاه اداره کل استان لرستان بیش از دو هزار نفر فرهنگی می باشد که بادر نظر گرفتن میانگین 3 نفر برای هر خانوار 6000هزار نفر هزینه بیمه طلائی را پرداخت می نمایند بدون این که کوچکترین منفعت واستفاده ای از بیمه داشته باشند ،جالب است بدانید علت این امر ناتوانی بیمه آتیه سازان در نظارت وصدور هلوگرام ها می باشد شاید هم با این کار فقط فرصت سوزی می نمایند تا هزینه کمتری را پرداخت نمایند
به هر حال وزیر محترم ودست اندرکاران این موضوع در مقابل خدا،وجدان وفرهنگیان محترم مسئول ومدیونند مگر اینکه اعتقادی به این امر نداشته باشند که اون دیگر مقوله ای جداست
خواهشا حتما درج فرمائید برای اطمینان می توانید به عنوان یک فرهنگی که هلوگرام بیمه طلائی صادر نشده است با جناب ساکی از لرستان تماس بگیرید با موبایل تماس بگیرید تا صحت اظهارات بنده تائید وآنگاه نسبت به درج مطلب اقدام فرمائید
06614201178

حسن
|    | 1393/6/13 - 23:04 |     13     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی این وضعیت در بیشتر شهر ستان ها برقرار است البته در شهرستان دیر وکنگان از توابع استان بوشهر هلوگرام گویا امده و الصاق میشود بر روی دفترچه ها اما مشکل اساسی این است که این بیمه اتیه سازان با هیچ بیمارستان و مطب خصوصی و ازمایشگاهیی طف قرار داد نیست مثلا در دوشهرستان دیر وکنگان با بیمارستان قرار داد ندارد ئدر این دو شهرستان تنها با دو دکتر عمومی قرار داد دارد ویک ازمایشگاه اما مراجعه بیشتر مردم به دکترای متخصص است و نه عمومی وبیشتر هم بیمارستان در واقع در این مدت ما تنها حق بیمه پرداخت میکنیم و خدمتی دریافت نمی کنیم و این قرار داد می تواند مثال خوبی باشد برای دبیران تاریخ برای مشابه سازی قرار داد ترکمانچای وگلستان در ذهن دانش اموزان زمانی ما خیال می کردیم قرار داد دو طرفه است اما اکنون معنای واقعی بیمه وقرار داد را فهمیدیم از ماه هر ماه پرداخت حق بیمه واز اتیه سازان هر ما وعده ووعید راستی هنوز مشخص نشده این بیمه اتیه سازان متعلق به چه کسی یا کسانی است واصلا دلال این قرار داد شیرین برای اتیه سازان چه کسی بوده وچقذر پورسانت گرفته




فاطمه
|    | 1393/6/12 - 20:20 |     3     0     |
سلام
درباره آزمون مدرسان خانواده روز بعد از مصاحبه به ما گفتند که نمرات و اشخاص قبولی از تهران معرفی شده اند. می خواستم بدانم چرا خانمی با سه سال سایقه آموزشی بدون هیچ خدمتی در مناطق محروم در این مصاحبه قبول و اینجانب با 17 سال سابقه و حضور در مناطق مختلف به این سادگی و فقط با چند پرسش و پاسخ ده دقیقه ای کنار گذاشته شدم؟ و چرا اعلام می شود این قبولی ها از جانب تهران اعلام شده....
از آموزش و پرورش یزد مزاحم شدم.



فرهنگی
|    | 1393/6/12 - 11:26 |     3     0     |
این طرح مدارس فن وحرفه به نظرم نباید برای همه استانها یک نسخه پیچید علاوه برکلاسهای عمومی برای همه استانها - کلاسهای خاصی هم باید درنظر گرفت یعنی اینکه براساس اقلیم و طبیعت هراستان و کارهاو فن های خاص هراستان برنامه ریزی شود مثلاً درمناطقی که به دریا راه دارد کلاسهای آموزشی شیلات و ماهیگیری و هنرها و صنایع دستی دریایی به آنها آموزش بدهند دراستانهای که قطب کشاورزی درآنها رونق دارد کلاس آموزش صحیح کشاورزی . استانهایی که باصنعت سر و کاردارند نیز به همین گونه اعمال شود. استانهایی که به مرزها دسترسی دارند کلاسهای آموزشی صحیح واردات و صادرات. . دراین پیشنهاد خیلی از شغلها احیا می شود و ریشه بیکاری از بن و بیخ کنده می شود

بی نام و نشان
|    | 1393/6/23 - 14:12 |     2     0    
پاسخ: توضیح بدهید این جریانش چیه



ناشناس
|    | 1393/6/12 - 10:30 |     4     0     |
باسلام حذف مخالف وموافق سخنان و عدم امکان پاسخگویی به سوالات و مسائل طرح شده باعث کمرنگ شدن این رسانه صدای معلم خواهد بود خواهش داریم نسبت به بازسازی آن براساس شیوه های نو و ارسال مطالب برای روسا آن را رونق دهید به جای پاسخ بنویسید نظر شما
یا سوال شود موارد مشابه یا مخالف مسئله در منطقه شما هست؟
اگر اقدام نکنید باعث گرایش معلمان به سایر رسانه ها و تضعیف این شیوه مدرن خواهد بود گر چه مسولین دل خوش ندارند ولی این رسانه توانسته جلوی تصمیمات افسارگسسه و غیرقانونی برخی مسولین را بگیرد و تجدید نظرکنند یا به عیبهای خود که همواره خودشان انتقاد می کردند و الان دارند همان را انجام می دهند برسند معلم روستا از تبریز



ناشناس
|    | 1393/6/12 - 10:16 |     7     5     |
از اینکه آقای معاون آموزشی ط به فامیلهای خودش می رسد قابل تقدیر است چراکه قبلا دیگران این کار را می کیردند چیزی که عوض داره گله نداره



سلیمانی
|    | 1393/6/12 - 09:07 |     2     0     |
با سلام خواهشا به رفتار دور از ادب مسوول امور اداری اداره کل آذربایجانغربی رسیدگی فرمایید که حتی طرز حرف زدن با ارباب رجوع را هم بلد نیست



ناشناس
|    | 1393/6/11 - 21:55 |     10     0     |
اقای وزیر حقوق ها را بالا ببرو بازنشستگی پیش موعد را بگذلراجراشود



امیدوار
|    | 1393/6/11 - 07:57 |     3     0     |
در این پیشنهاد تغییر سیستم آموزشی اگر دولت آن را اجرایی کند ، شغل کاذب ، تاحدود زیادی برداشته خواهد شد . زیرا کسی که شغل و فن وحرفه یاد دارد دیگرنیازی ندارد که به دنبال کارهای فصلی و کوتاه مدت برود و امنیت شغلی نداشته باشد به خصوص اگر زیرپوشش و لوای دولت هم برود و تسهیلات قابل توجهی به آنهابدهند ودرقبال این تسهیلات از آنها کاربا منفعت عمومی درحیطه شغلی که فراگرفته اند را بخواهند جواب می دهد .



صفر حسن پور
|    | 1393/6/10 - 23:48 |     1     0     |
با سلام به حضور وزیر محترم اموزش وپرورش از زبان جمع انبارداران هنرستانهای تبریز در حقوق این همکاران تفاوت تطبیق به مبلغ 1089411 ریال سایر به مبلغ 708747 ریال می باشد ظاهرن در افزایش سالانه این دو مورد افزایش نمی یابد خواهشمنداست در این مورد نظر و مورد لطف قرار دهید با تشکر کارمند جزئ شما صفر حسن پور



فرهنگی
|    | 1393/6/10 - 07:53 |     4     0     |
مدیرمحترم سایت فرهنگیان نیوز با سلام و احترام خداقوتی می گویم به شما وهمه همکاران فرهنگی عزیز. این پیشنهاد که داده شده- بازنگری درسیستم آموزشی و مدارس فنی حرفه ای و عقب کشیدن 2یا4ساله سیستم آموزشی- خواهشمند است این پیشنهاد را درمکانی برای نطرسنجی بگذارید زیرااین یک کارملی است و ارزش نظرسنجی رادارد.
نظرمن این است که : دانشجویان تحصیلکرده بعد از این سیستم آموزشی باخیالی راحت به امنیت شغلی می رسند واینکه دراین سیستم آموزشی دولت به دنبال کاراین افراد خواهد بود نه اینکه آنهابه دنبال کاردولتی . زیرا دراین سیستم آموزشی مدرک به ارزش واقعه ای خواهد رسید و مدرک گرایی کارایی خودراازدست خواهد داد . همچنین این سیستم آموزشی بااصل 44 و کوچک سازی دولت نیز همخوانی دارد بدون اینکه نیرویی از کار بیکارشود وزارت آموزش و پرورش ازاین گستردگی حال حاضر رهایی می یابد و کلیه کارکنان و دبیران پایه متوسطه چه ستادی چه آموزشی ، دبیران دبیرستانها وهنرستانها ، خود رازیرمجموعه وزارت علوم وتحقیقات در میآورد . زیرادراین پیشنهاد دانشجویان بعد ازکنکور وارد هنرستان یا دبیرستان و پس از آن دانشگاهها می شوند و به خودی خود دریک جابجایی تقریباً یک تناسبی مابین این دو وزارتخانه ازنظرنیروی انسانی خواهد افتاد . ازطرفی سازمان فنی حرفه ای هم که زیرنظر وزارت علوم وتحقیقات است کارایی و بازدهی بالایی پیداخواهد کرد. همچنین دراین طرح و پیشنهاد به نظر می رسد طرح شهاب نیز به خودی خود به صورت گسترده و اتوماتیک وار قابل اجراخواهد بود .




فرهنگی
|    | 1393/6/9 - 11:02 |     4     0     |
مدارس کار آیا واقعا عملی است . درمدارس فن و کار می توان ، اساتید و سرپرستان را از مهندسان جویای کار و زیرمجموعه نیز تکنسین ها و سراستادها و استادهای باتجربه فن وکار باسالهاتجربه حتی بازنشسته برای دانش جویان فن وکار استفاده نمود. یک باکس کامل از باتجربه ها و تحصیلکرده ها در مدارس فن و حرفه . چقدرعالی می شود . حتی می توان درآمدزایی هم در این مدارس داشت.



دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
|    | 1393/6/8 - 13:47 |     4     0     |
با سلام میشه درباره آزمون جامع صلاحیت برای ورود به آموزش و پروش رو یکم توضیح بدین ممنون



ناشناس
|    | 1393/6/7 - 02:42 |     9     2     |
با سلام
مسئول محترم سایت طرح جدید بسیار بجاست یک نظریه فقط مربوط به یک شخص است مثبت یا منفی معنی ندارد و قسمت پاسخ هم برای دوستان تندیل شده بود به یک میدان جنگ روانی.
باری به هر جهت خواهشمند است این تریبون برقرار باشد همگان میدانند که انعکاس موجود و ما پشتیبان داریم.
با آرزوی موفقیت برای آقای وزیر محترم و همه مسئولین



ناشناس
|    | 1393/6/6 - 22:02 |     5     2     |
باسلام خدمت وزیر محترم،برنامه اولویت دارحضرتعالی باید بالابردن منزلت اجتماعی معلمان باشد،متاسفم از بابت این امر که در دوره وزارت حضرت عالی - با وجود اینکه باتدبیر وامید به پای صندوقهای رای رفته بودیم -شاهد مصادیق بارز جسارت وتوهین وبه پایین کشیده شدن جایگاه ومنزلت معلم هستیم،شاید مسولین شهرستان طارم فکر کنند نویسنده این مطلب از بستگان یا خود افراد ذینفع یا مدیران ومسولین قبلی آموزش وپرورش باشد ولی من با جرات وجسارت می گویم من یک معلم ساده بیش نیستم وفقط می گویم این راه که می رویم به ترکستان است. درمنطقه ما یک نفر از اداره دادگستری برای پست بخشداری چورزق ماموریت داشت ودونفر از همکاران خودمان در پست معاونت فرمانداری منطقه وبخشداری مرکزی شهرستان، واقعا جای تاسف است که پس از تغییر دولت بگوییم که فرد مامور از دادگستری پس از اتمام ماموریت وبازگشت به اداره متبوع خود به سمت مسول کارگزینی اداره کل استان خود رسید ولی همکاران ما چی؟مسولان ما در اداره آ. پ طارم این همکاران را در اداره ما حتی مانع از انتصاب ایشان به عنوان معاون آموزگاردر مدارس تابعه مجتمع روستایی شدند!حال به نظر شما در دوره بعدی وگروه بعدی پیروز انتخابات جه بر سرهم خواهیم آورد خدا می داند.آموزش وپرورش متاسفانه دچار سیاست زدگی محض شده است .



مجید ابراهیمی
|    | 1393/6/5 - 18:48 |     9     2     |
باسلام.جناب آقای فانی این نهایت بی عدالتیه که با پذیرفتن مسئولیت ،بااین تراکم و فشارکار ،ازپرداخت حقوق نوبت دوم خبری نیست.چرا مدیر و معاونینی که دوشیفت بودند نوبت دوم خود را هنوز دریافت نکرده اند.همین مسائل موجب دلسردی در کار شده است.من وقتی پیام هایی که همکاران برای شما نوشته اند را مطالعه می کنم بسیار افسوس میخورم،زیرا همش مشکلات معیشتی و جابجایی های رابطه ای مطرح شده!!!یک فرهنگی باید به قدری تامین باشد به جای این صحبت ها با شما در امور ارتقاء آموزش و پرورش کشور تعامل داشته باشد نه از عقده های درونی !!!
درپناه حق باشید.



ناشناس
|    | 1393/6/5 - 16:30 |     13     1     |

به نام یگانه هستی بخش
ما در نامه های متعددی که یا به طور مستقیم به وزارت آموزش و پرورش و یا به صورت سرگشاده به رسانه ها ارسال نمودیم و با دلایل روشن تر از روز به تبعیضات ناشی از بند سایر در احکام حقوق فرهنگیان اعتراض نمودیم و در ابتدا با یک جوابیه ی تکراری و نامربوط و سپس با سکوت و بی اعتنایی مطلق روبرو شدیم ، اما از آنجا که دفاع از حقوق مان را یک وظیفه می دانیم یک بار دیگر پرسش های خود را که تاکنون بدون جواب مانده است ،به مسئولین امر یادآوری می نماییم و منتظر پاسخ می مانیم:
1-آیا محروم شدن تعدادی از فرهنگیان از قسمتی از حقوق که همکاران شان تحت هر عنوانی دریافت می نمایند،فقط به این دلیل که در یک بازه ی زمانی خاص در مرخصی یا ماموریت بوده اند ،مصداق بارز تبعیض و نابرابری نیست؟
2-آیا مصوبه ای که با پیشنهاد ناپخته و عجولانه آموزش و پرورش در دولت تصویب شده و مسبب این تبعیضات گشته است ، در حالی که با اندکی تغییر می توانست چنین نباشد همانند وحی منزل است و قابل اصلاح نیست؟
3-آیا تاکنون در جهت دفاع از حق همکاران تان حداقل یک بار پیشنهاد اصلاح آن را به دولت ارایه نموده اید؟
4-آیا ممکن است بدون طرح پیشنهاد از طرف آموزش و پرورش ،کسی به فکر اصلاح این مصوبه باشد ؟
5-چرا گفت و گوی مستقیم با معلمان ذی نفع را در این رابطه نپذیرفتید و حاضر نشدید راهکارهای پیشنهادی ما را بشنوید؟ بارها از طریق دفتر معاونت پشتیبانی و دفتر مدیر کل امور اداری در خواست وقت ملاقات نموده ایم
6-اگر به دنبال دردسر نیستید و به این ظلم بزرگ رضایت می دهید ؛ آیا به مسئولیت شرعی و اخلاقی آن نیز اندیشیده اید؟
7-چرا روابط عمومی آموزش و پرورش سکوت پیشه نموده و در مقام پاسخگویی بر نمی آید؟
8-حال که برخی دولت مردان اصولگرا در این خصوص اصل مسلم عدالت را زیر پا گذاشتند ،چرا دولت مردان اصلاح طلب یا معتدل فکری برای اصلاح یا تعدیل آن نمی کنند؟
9- اگر به ادعای شما به هیچ عنوان نمی توان نیروهایی که در اوایل سال 91 در مرخصی یا ماموریت بودند را مشمول این بند قرار داد ،چرا در برخی استان ها و حتی در برخی نواحی استان ما هم اکنون مزایای این بند به این گونه نیروها نیز پرداخت می شود و فقط در بعضی مناطق این محرومیت برای آنها وجود دارد؟ مصداق ها با صراحت و به صورت شفاهی به اطلاع کارشناسان امور اداری وزارت و استان رسیده است اما نتیجه بخش نبوده است
10-اگر دلیل این بی توجهی کمبود اعتبارات می باشد ،آیا نباید با همین اعتبارات موجود حداقل عدالت در پرداخت ها برقرار گردد؟
مطمئن باشید ما در دفاع از حقوق خود و همکاران مان و اجرای عدالت تحت هر شرایطی کوتاه نخواهیم آمد ، چرا که قرار بر این است که برای آینده سازان این مرز و بوم الگوی عدالت خواهی باشیم.

حسن
|    | 1393/6/6 - 08:29 |     9     1    
پاسخ: سلام
همکاران گرامی چرا خاطر شریف مسولان بزرگوار وکوشای خود را با این مشکلات جزیی مکدر می کنید بیخیال این بند و این ماده ها مگر شما نمی دانید که مسولان وروسای اموزش وپرورش وجناب وزیر اینقدر مشغله دارند واینقدر گرم ارتقای سطح اموزش وپرورش هستند که دیگر مجالی برای این امور بی اهمیت ندارند من که پیشنهاد می دهم با این موارد حاشیه ای توقفی در روند پیشرفت امور توسط این عزیزان مسوول و خدوم ایجاد نکنید که در غیر این صورت مدیون هستید که وقت این نوابغ دوران را تلف کرد ه اید




علی
|    | 1393/6/4 - 17:29 |     10     2     |
چراباید از فرزندان معلمان در مدارس تیز هوشان 550000تومان شهریه گرفته شودما از وزیر قبلی واقعا متشکریم که معلمان را بیشتر درک میکرد



مهدی سرزهی کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان
|    | 1393/6/4 - 13:31 |     7     0     |
بسمه تعالی
جناب آقای فانی وزیر محترم آ موزش و پرورش
باسلام و احترام :
همانگونه که مستحضر ید آموزش و پرورش پس از پایان مقطع دبیرستان ، دانش آموزان را به نوعی رها می سازد و این امرباعث گردیده تا کسانی که کنکور قبول می شوند وارد دانشگاه شوند و بقیه هم یا برای سربازی آماده شوند یا اینکه وارد دانشگاههای غیرانتفاعی مختلف شوند که این نوع نطام آموزشی ضربات جبران ناپذیری به جامعه زده است و تمامی بیکاریها ، دیرازدواج کردن ها ،‌ بی رغبتی ها درمحصلین دانشگاهها به جهت عدم شغل مناسب یا بیکاری بعد از گرفتن مدرک دانشگاهی و خیلی معصلات دیگر که می توان آن را درجامعه مشاهده کرد . باعث گردیده که بسیاری از نابسامانی های امروز واقع گردد و این سرچشمه از سالهای دور دارد جایی که دست اندرکاران شروع به برنامه ریزی نمودند و لی برنامه آنها برای دو دهه آموزشی جواب می داد و این نوع سیستم آموزشی برای زندگی ما جوابگو نبود و هم اکنون دیگر این سیستم جز ضرر بازدهی ندارد. حال سئوال پیش می آید که نباید بازنگری درافکار پیشینیان که کار رابدست گرفتند ایجاد گردد . ما هم اکنون مکلفیم هم چنان که کودکان را برای سواد آموزی راهی مدارس می کنیم و اسرار داریم که کودکان سواد را فراگیرند ، برای بعد از آموزش آنها نیز فکر و تدبیری بیاندیشیم و آموزش و پرورش باید همراه دانش آموزان باشد نه اینکه بعد از دوازده سال درس ، آنها را رها نماید . به نظر می آید اگر از سن 14 سالگی برای نوحوانان دختر و پسر کاری صورت گیرد بهتر است از اینکه درسن 18 سالگی برای آنها تعیین راهکارشود .بدین صورت که 4 سال یا 2 سال تعیین سرنوشت فرزندانمان را به عقب بکشیم و ازسن 14 یا 16 سالگی برای آنها تعیین تکلیف کنیم و کتب درسی را در این دوره 8 یا 10 ساله اول با شیوه جدید برنامه ریزی نمائیم و بعد از این دوره 8 یا 10 ساله که درس رابه اتمام رساندند باامتحان کنکور وارد مقطع دبیرستان ، هنرستان و دانشگاههای مختلف فنی و علوم پزشکی و ادبیات و.... دانشستان شوند و آنهایی که قبول نشدند وارد مدارس فنی حرفه ای اجباری به مدت 2 یا 4 سال بشوند و به صورت عملی کاریاد بگیرند لطفاً این مدارس فنی حرفه ای را با هنرستانها اشتباه نگیرید هنرستانها برای افراد درس خوان و کسانی که وارد دانشگاه می شوند و به نوعی مهندسان و طراحان آینده کشور خواهد بود و مهندسان آینده شرکتها و کارخانه هایی که ، تعدادی از همین اشخاصی که به مدت 2 یا 4 سال وارد مدارس اجباری فنی و حرفه ای یا کارو حرفه شده اند خواهند بودیعنی درس خوانده های هنرستان و دانشگاه رئیس و بازماندگان از تحصیل مرئوسین باتجربه دختران با اعطای تسهیلات وارد بازار رقابتی کارشوند. و پسران هم که نوبتی هم باشد نوبت انجام خدمت مقدس سربازی است همانگونه که مستحضرید ، دوران سربازی، اول خدمت درمورد فن و حرفه ای که سربازان یاد دارند سئوال می شود و از آنها معمولا درهمان حرفه درطی خدمت مقدس استفاده می شود که این روند چه سودسرشاری را برای نیروهای نظامی ، انتظامی دارد و بعد از این دو سال نیز ، همین روال برای پسران اعمال شود . در این تغییر 2یا4 ساله ، فوایدی نهفته است که سالهای سال ما را به معضلی بزرگ دچار کرده است ولی با این سیستم آموزشی دیگر مشکلات الان را ازقبیل : دیپلمه های جوان و بدون حرفه و فن، مدرک گرایی و کم سوادی محصلینی که وارد دانشگاه شده اند افرادی که باید فن یاد می گرفتند بالاجباروارد دانشگاههای پولی شدند ، بالارفتن سن ازدواج به دلیل نبود شغل ، بیکاری تحصیل کرده ها، بیکاری افرادبازمانده از کنکور، فراوانی دانشگاههای مختلف پولی ازقبیل آزاد ، جامع علمی کاربردی که نه تنها دردی راازجامعه برطرف نکرد بلکه توقع خانواده ها و جوانان را بیشتر کرد برای اینکه هزینه های هنگفتی برای خانواده های جوانان به همراه داشت و ازطرفی جوانان تحصیلکرده بیکارتحویل جامعه داد به خاطر همین موضوع ازدولت توقع پست دولتی دارندو خیلی موارد دیگرکه اگرانسان باتدبیر به این موضوع فکرکند میبیند واقعاً چه معظلاتی که پیش آمده و دولتمردان و مردم را گرفتارکرده است و از طرفی هم باید کاربری دانشگاههای پولی را تغییر داد و مدارس کار و فن و حرفه را درآنها جایگزین کرد. در این سیستم دختران فن و حرفه دیگرنیازی نیست دنبال کار های کاذب باشند بلکه درمنازل خود نیزمی توانند تولیدی داشته باشند یاباتجربه این 4 سال وارد کارخانه و شرکتهاشوند و حتی این افراد اگربعد ازمدتی خواستند تحصیلات دانشگاهی را ادامه دهند می توانند بعد از این 2 یا 4 سال وارد کنکور سراسری شوند و خیلی محسنات دیگر که از توان نوشتن خارج است ، امیدواریم روزی برسد که علاوه براحترام به افکار پیشینیان ، اما بازنگری هم در عملکرد هابشود.


فریدون
|    | 1393/6/18 - 12:28 |     4     0    
پاسخ: سلام . سیستم شش ، سه ، سه آموزش و پرورش که چند سالی است خود را درگریبان مدارس آویزان کرده ، جواب نمی دهد . این کپی برداری غلط از سیستم ژاپن کارایی ندارد . دوستان مستحضرید هر چیزی از فرهنگ سرچشمه می گیرد ولی متاسفانه درایران به فرهنگ و ادارات فرهنگی نگاه بلند نظرانه ای نیست و کارهایی هم که شده نتیجه زیاد جالبی را دربرنداشته است . دکتر شریعتی میگه : رفتم خاور دور ، اسلام نبود ولی اسلام رادیدم . آمدم خاور میانه و نزدیکتر ایران ، اسلام بود ولی اسلام راندیدم . مثالی می زنم تا قضیه رو شنتر شود و سطح فرهنگ ژاپنیها با ما ایرانی ها معلوم بشه. یکی از دوستان سالهای دوران دبیرستان ، برایم قصه ای از ماموریت پدرش به ژاپن بازگو کرد . می گفت: پدرم دهه ی 40 برای ماموریت از طرف اداره برق راهی ژاپن شد . روزی از روزها به دلیل حال ندار بودن و عدم حوصله به محل کارخانه مراجعه نمی کند ولی کارت را جهت زدن و اعلام ورود به دوستش می دهد که دستگاه کارت خوان ورود راثبت کند . دوستشون هم کارت ورود ایشان رامی زند. ژاپنیها متوجه می شن که از نیروهای خارجی یک نفر نیست ولی کارت زده شده . نگران میشن و همه جمع می شن . دوستشون مجبورمیشه قضیه را تعریف کنه . همه ژاپنیها مبهوت میشن و با بهت به همدیگر نگاه می کنند یکی میگه : مگر چنین چیزی امکان داره که کسی نیاد و کارت ورودش بخوره . حالا به نظرشما با این تفاوت زیاد آیا سیستم شش ، سه ، سه ، ژاپن در ایران کارآمد خواهد بود .

مهری
|    | 1393/6/6 - 08:31 |     5     0    
پاسخ: سلام . به نظرمن بعد از بیمه سلامت وزارت بهداشت ، این یک انقلابی است برای آموزش و پرورش و دولت تدبیرو امید . انشاالله که دومین وزارتخانه بااین نوع پیشنهادات دررده دوم کاریزرگ دولت باشدو بعد ازآن هم وزارتخانه علوم و تحقیقات



ناشناس
|    | 1393/6/3 - 23:40 |     7     1     |
98 درصد بودجه صرف حقوق کارمندان آپ می شود حالا بودجه بیست هزار میلیارد تومان هست هرکارمند میانگین باید چقدر بگیرد
اگر چنین نیست بودجه کجا حیف می شود



ناشناس
|    | 1393/6/3 - 21:19 |     11     19     |
آقای وزیر اقتصادمقاومتی در استان زنجان بیمعنی است چراکه تمام سرپرستان شبانه روزی دو روز مدرسه می مانند اضافهکاری می گیرند حق مدیریت می گیرندچند سرپرست برای چند نفر دانش اموزان چرا فقط اسم بچه ها را می نویسند کسی توخوابگاه نیست دوستان و سفارشی هابا رشته غیرتخصصی درهنرستانها سرپرست بخش می زنندمدیریت واضافهکاری می گیرندیک هنرستان می بینی چندین نفرمدیریت می گیرندماهنرآموزان انگیزمون ازبین رفته کسی نمیتونه این را حل کنه دریک مدرسه متوسطه دوم چندنفرمعاون دارن حق مدیریت و اضافه کاری میگیرندمعاون عمومی دیگه چیه چسباندند اقتصادمقاومتی را نمی توانی اجراکنی چون نمیدانی پولها کجا حیف ومیل میشه فقط به تعداد معلمان نگاه می کنید نه اینکه کجا کارمی کنند چندروزکارمی کنند چقدرمدیریت و اضافه کاری می گیرنند خواهش می کنیم شعار نده این پستها که برای مدرسه سودی نداره فقط جیب برخی را پرمی کنه حذف کن کار را به کاردان بده وسلام!

ناشناس
|    | 1393/6/4 - 01:37 |     4     8    
پاسخ: عزیز جان برو پیگیری کن چندسال مدیران و معاونان و حتی سرپرستان اضافه کاری ندارن اینو خود وزیر می دونند برو تحقیق کن اما در مورد سرپرست کارگاه و معاونت فنی هنرستانها با شما موافقم اما این بدون که اینها در دوره های قبلی سازماندهی شده اند نه در این دوره.......در مورد معاون عمومی با شما کاملا موافقم که در دو سال گذشته در مدارس سازماندهی شده اند بدون اینکه کاری انجام دهند



ناشناس
|    | 1393/6/3 - 20:55 |     9     1     |
حقوق شهریورماه کی پرداخت میشه قول دادم بچه ها را ببرم مسافرت. تابستان تمام میشه!

حسن
|    | 1393/6/4 - 22:29 |     3     0    
پاسخ: سلام همکار عزز بیستو هشتم پرداخت شد بوشهر بقیه جاها رو نمیدونم بعدم خوب حقوق هر سی روز یه باره دیگه حالا ممکنه یه ماه سوم بریزن خوب ماه بعدیم سی روز میشه سوم ماه دیگه من که میگم هر چه دیرتر بدن بهتره باور کن دیرتر خر ج میشه



ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:52 |     19     26     |
باکمال احترام و بدون غرض ورزی بیان می کنیم اداره طارم به دلیل نداشتن نیروی آشنا به قانون و تحمیل قوانین از طرف برخی به کارشناسان باعث گردیده فلانی جاش رو بدون توجه به امتیاز اطرافیان عوض کنه انشاءالله درست نیست میگن پول رد و بدل میشه. فلانی ها که در سایر مقطع ها هستند تغییر مقطع دادند وضعیتشان معلوم نیست.فلانی از طریق پست معاونت می خواهد به روستاهای نزدیک بیاید و دل معلمان آبرومند را برنجاند کسی حرف نزند هیچ منزلتی برایش قایل نیستند می بینید در این چندسال چند نفر از منطقه فرار خواهندکرد .اداره کل هم نیروهای بازرسی دوست این عزیزان و تازه کار هستند کی می خواهد رسیدگی کند این همه مشکلات کی خیلی ها بیان نشد ازندانستن مقرارت از طرف نیروهای تازه وارد و پیگیرامور شخصی هست از طرف معلمان قهرمان ابتدایی

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 11:27 |     11     22    
پاسخ: همکارعزیز چرا رای مخالف میدی،مگه از پول ردوبدل شده چیزی به شما می ماسه،تحقیق کن تابدونی درسته جابجایی دونفر از حوزه درام وآببر،انتقال یک نفر از یک مدرسه ابتدایی به مدرسه دیگر جهت معاونت

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:09 |     5     29    
پاسخ: از نجابت معاون آموزشی سو استفاده می کنند ایشون باید جلوی برخی سو استفاده ها را بگیرند سوابق نادرستی برای خود درست نکنند



ناشناس
|    | 1393/6/2 - 14:06 |     6     17     |
بی قانونی وبی عدالتی واوج رانت در ناحیه 2زنجان،لطفا پیگیری شود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 23:02 |     7     16    
پاسخ: اتفاقا در شهرستان طارم اکثریت فرهنگیان ازمدیریت جدید وتیمش بسیار راضی هستند اینهایی که می نویند یک نفر بیش نیست چون مدیریتی که حقش نبوده راازدست داده ساقول اقای رییس

مهدی
|    | 1393/6/5 - 11:25 |     3     2    
پاسخ: ماکه ازنخعی زاهدان راضیم خداخیردهد

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:32 |     16     22    
پاسخ: از نظر بی قانونی وبی عدالتی و رانت فکر نمی کنیم به پای اداره طارم برسید



ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:52 |     19     25     |
در رابطه با طرح آقای معاون آموزشی طارم که یکی از زوجین باید حق مدیریت دریافت کنه این سوال را دارم که آیا این طرح مشمول حال مدیران مرکز شهرستان نمی شود یا مسئله چیز دیگری است خواهشمندم شفاف سازی نمایید.مثال مدیران مدرسه های ابتدایی آببر همراه با معاونین این مدرسه ها،این خانم ها که هم خودشان حق مدیریت میگیرند هم همسرانشان چرا این طرح برای آنها اجرا نشده است آیا فامیل یا فامیل دوستان مقامات اداره شهرستان هستند. سرپرستانی که همسرانشان معاون اداره هستند چطور؟

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 17:43 |     8     7    
پاسخ: اولین اجرای عدالت آقای مع در طارم اجرا شد همسر خودش و کسی که تا به حال یک ریال برای آموزش و پرورش کار نکرده اند در شهر آب بر مدیریت و معاونت گرفتند .این بود شعار های شما .شما که فقط حرص خودتان را میخوردید!!



ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:44 |     15     23     |
لطفا مسولین پاسخگوباشند،آیا می شود همکاری را که براساس امتیازدر مدرسه دیگری سازماندهی شده است به جای همکاری که درمدرسه محل سازماندهی خود داوطلب معاونت بوده،سابقه بیشتری دارد،سابقه مدیریت ومعاونت دارد و... معاون داد؟اگر اینگونه است چرا سازماندهی نیروها؟ درآموزش وپرورش طارم همکاری را پس از سازماندهی در دبستان .... در دبستان ....می خواهند معاون بدهند!.

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:31 |     12     21    
پاسخ: تا این مساله به چالش نرسیده سریعا از طرف اداره کل پیگیری شودصبرمعلمهاحدی دارد

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:20 |     12     21    
پاسخ: غیرقانونی هست باید امتیاز آن مدرسه را داشته باشد بازرسان اداره کل پی گیری خواند کردوگر نه به وزارت می رویم توهین به شعور معلمان است



ناشناس
|    | 1393/6/1 - 23:12 |     21     18     |
ابتکاری نودر سازماندهی نیروهای ابتدایی شهرستان طارم؛جابجایی بی سروصدای دو همکار بااختلاف امتیاز بیش از 250 امتیاز ،تبانی دست های پشت پرده چه می کند،به ولله آخرعدالته.



قیداری
|    | 1393/6/1 - 22:43 |     6     4     |
سلام . مااز مدیریت آموزش و پرورش قیدار کمال تشکر داریم .نیروهای ابتدایی را از مقاظع دیگر به ابتدایی آورده است.



سمیرا بهزادی
|    | 1393/6/1 - 12:43 |     9     2     |

با سلام خدمت وزیر محترم...
من سمیرا بهزادی هستم... کارشناس روانشناسی و کارشناس ارشد تاریخ... پدر و مادرم و خانوادم همگی از فرهنگیان بودند و هستند...
چندین سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاه دارم ولی حق التدریس. چندین مقاله چاپی دارم و عاشق تدریس هستم...
عاجزانه خواهشمندم به اوضاع ما بچه فرهنگیان تحصیلکرده بیکار رسیدگی ویژه ای شود...
با تشکر
سمیرا بهزادی




علی علوی
|    | 1393/6/1 - 06:58 |     5     5     |
من قبلا گفته بودم خود معلمان بیش تر از همه زیر پای یکدیگر را می زنند ببینید چهار نفر مخالف به این نظر رای دادند برای همین معلم هرگزبه هیچ جا نمی رسد سوال من این بود که همه معلمان بالای بیست سال 4 ساعت تقلیل ساعت کاردارند مگر مربیان بهداشت وهابی هستند که تقلیل ساعت به ان ها نمی دهند؟



ناشناس
|    | 1393/5/31 - 13:09 |     35     16     |
قابل توجه مسولین وکلیه همکاران محترم؛
نوکردن میز وصندلی مدیرومعاونین اداره شهرستان طارم مهمتر است یا تدارک نیمکت برای دانش آموزان در کلاس درس یا دبیر وآموزگاری که صندلی برای نشستن در کلاس ندارند!؟


علی
|    | 1393/6/2 - 00:25 |     21     19    
پاسخ: اقای بی عدالت لطفا خوب تحقیق کن این میز ونیمکت با تلاش وپیگیری مدیریت محترم اموزش وپرورش ومعاونان از طریق خیرین شهرستان تهیه شده است ودر ضمن چه عیبی دارد چون مدیرقبلی نتونست حتی میز وصندلی اداره را تغیر دهد ناراحتیتد

ناشناس
|    | 1393/6/1 - 19:59 |     18     16    
پاسخ: همکار گرامی تا کنون متوجه نشد ه ای آنچه در کشور ما اهمیت ندارد معلم و دانش آموز است

ناشناس
|    | 1393/6/1 - 13:33 |     17     17    
پاسخ: همکار عزیز فکر کردن به دانش آموزان اصلا دغدغه مدیریت ومعاونین اداره نیست .اینها بیشتر تو فکر این هستن که چطور تو دورانی که دست اینهاست نهایت استفاده را هم خودشان ببرن وهم فامیل هایشان که مغازه میز وصندلی فروشی دارن.

ناشناس
|    | 1393/6/1 - 12:41 |     14     17    
پاسخ: راستی چرا تهیه میز و صندلی و.... برای اداره به مناقصه گذاشته نمی شود وباید از یک جای خاص تهیه شود؟



ناشناس
|    | 1393/5/31 - 07:39 |     0     2     |
با سلام می خواستم بدینوسیله از رییس آموزش وپرورش شهرستان نیشابور به خاطر تلاشهای بی وقفه و اجرای عدالت آموزشی وخانه تکانی در مدیریت ها که باعث خوشحالی بسیاری از همکاران شده است تشکر ویژه کنم .واز خدا توفیق روز افزون برایشان خواستارم.

ناشناس
|    | 1393/6/6 - 05:15 |     0     1    
پاسخ: آقای قوامی نژاد موفق باشیدبعد از سالهاتغییرات را احساس کردیم



ناشناس
|    | 1393/5/31 - 00:00 |     8     0     |
سلام جناب اقای وزیر . استدعا دارم بابازنشستگی پیش از موعد معلمان مازاد مثلا زبان انگلیسی متوسطه اول که ساعاتش نصف شده وخیلی مازاد هستند موافقت فرمایید تا انهایی که مایل هستند خارج شوند. منتظر موافقت حضرتعالی هستیم هر چه زودتر قبل از شروع سال تحصیلی 93-94



مشاوران مدارس
|    | 1393/5/30 - 09:58 |     18     8     |
بخشنامه در وزارت آموزش وپرورش مبنی بر انتقال مشاوران مقاطع راهنمایی به مقطع ابتدایی وحذف کامل مشاوره مقطع راهنمایی، به صورت اجباری صادر شده است این در حالی است که نه تنها مقطع راهنمایی نیاز جدی به مشاوره دارد بلکه در سال تحصیلی بعدی نیز دانش آموزان کلاس نهم نیاز به انتخاب رشته دارند ونیاز مشاور خیلی زیاد در مدارس راهنمایی احساس می گردد .
چرا وقتی آقای وزیر اعلام می کند که چندین هزار نیروی مازاد داریم با برنامه ریزی غیر اصولی نیرو های آموزش دیده فعال مدارس خصوصا مشاوران را به مقاطع دیگر انتقال می دهد
این در حال است که تمام بزرگان ومتفکران آموزش در تمام کشورها به وجود مشاوران حتی در مدارس ابتدایی نیز اذعان دارند ولی در کشور ما نتنها تمام هزینه های صرف شده برای ایجاد پست مشاوره در مدارس راهنمایی را به حساب نمی آورند بلکه امکانات موجود را نیز از میان می برند
در مورد حذف کامل پست مشاورهمدارس راهنمایی وتوجه نکردن مسئولان حوزه آموزشی کشور خصوصا چند نکته مورد توجه است
1- وجود مشاور در تمام مقاطع یکی از ضروریات بوده وهست ویکی از علل پیشرفت کشور های غربی دنبال نمودن وجود مشاوران در تمام سازمانها وصنایع از قرن نوزدهم بوده است
2- با وجود نیروهای مازاد در آموزش وپرورش به گفته خود وزیر پس چرا از این نیرو ها استفاده نمی شود
3- تمام مشاوران مدارس که قبلا در مدارس بودند به صورت فعال و تخصصی کار می کردند
4- در یک ماه با قیمانده از سال تحصیلی چطور می توان آموزشهای لازم برای حضور در مدارس ابتدایی را انجام داد
5- استخدام مشاوران که در دولت قبل انجام گردید با صرف هزینه های زیاد از جمله کلاس های ضمن خدمت زیاد ی انجام شد پس چرا باید یک کار را چند بار تکرار کنیم
6- هم اکنون مشکلات روانی ورفتاری زیادی گریبان گیر دانش آموزان راهنمایی است چرا با تصمیمات غلط به بیشتر شدن مشکلات دامن زده می شود
7- تمام شماوران مدارس فعال وبه صورت تخصصی استخدام شد ه اند و نیروی مازاد محسوب نمی شوند چرا باید یک نیروی فعال ومتخصص به همین راحتی وبا اجبار به دوره دیگر فرستاده شود



دبیر
|    | 1393/6/26 - 10:11 |     7     0    
پاسخ: آ پ کمبود نیرو نداره حداقل در همه مناطق کمبود ندارد .چرا مشاوران را اذیت می کنید.
این همه نیروی نهضتی وخدمتکار و...استخدام شدند الکی خوب انها برن ابتدایی. چرا نیروی تخصصی مشاوره برود ابتدایی!!!!!!!!!!!


مشاوران مدارس
|    | 1393/6/4 - 11:18 |     8     1    
پاسخ: به همه دوستانی که به این پست نظر دادند سلام می کنم خسته نباشید
اولا بهتر نگاههارو به مشاوره ومربیلپان پرورشی تغییر بدهیم شاید شما وقتی یک مشاور را می بیسنید فکر می کنید کاری ندارد وبیکار است ولی این را بدانید کشورهای صنعتی بزرگ اصل مشاوره و راهنمایی رو یک قرن پیش شروع کردند وحالا ماهم یک قرن از اونها عقب هستیم به تمام همکار ایی که به این پست نظر منفی دادند چرا بعد نیم قرن هنوز معامان عزیز نتوانسته اند تقلبب رو از کلاسهاشون حذف کنند چرا هنوز نتوانسته اند به دانش آموزان معتاد کمکی کنند چرا ترک تحصیل زیاد است آیا فکر نمی کنید در مدارس مسئولی باید به طور تخصصی این مساول رو دنبال کنه فراموش نکنید اگر در ایران چشم دیدن یک پست مشاوره را معلمان ندارند در مدارس خارج از کشور ما یک تیم تخصصی شامل مشاور ،مددکار ،پزشک ،روانشناس ،روانپزشک وجود داره یکم تامل کنید


ناشناس
|    | 1393/6/3 - 22:51 |     1     4    
پاسخ: مشاوران از چندتاکاری که تومدارس کردن وضع بهتر شده را بگن

مشاوران مدارس
|    | 1393/6/3 - 13:10 |     8     6    
پاسخ: متاسفم برای کسانی که به مشاوره به عنوان خوردن وخوابیدن نگاه می کنند متاسفم

لیلا
|    | 1393/5/31 - 01:16 |     9     11    
پاسخ: خوب بیاین تو ابتدایی تدریس کنین . دیگه وقت خوردن و خوابیدن تمام شده یه کم هم پول حلال در بیارین. تازه ٢٠درصد هم حقوقتان افزایش می یابد .

همکار
|    | 1393/5/31 - 00:54 |     9     4    
پاسخ: درزنجان چرا تمام مجتمع ها را حذف نکردید؟چه نفعی دارند که ما بی خبریم؟باید یک سال دیگرعذاب بکشیم؟؟

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 00:16 |     9     6    
پاسخ: آقای وزیر حالا فهمیدم که داری کار می کنید
من هم موافق هستم که بیکاری این عزیزان روحیه معلمان را از بین می برد
به پرورشی ها هم فکری بکنید
اداره هم هرچه ابتدایی هست به مدارس بفرستید


یک نفر بی صدا
|    | 1393/5/30 - 22:06 |     13     13    
پاسخ: لطفا به فریاد بی صدای مشاوران ومربیان پرورشی برسید .مارو دارند اجبارا به ابتدایی می فرستند آموزگار بشویم / در صورتی که استخدام ما به عنوان نیروی مشاوره بوده نه نیروی ابتدایی چرا تیشه به ریشه چهار سال فعالیت مشاوران می زنید

مشاوران مدارس
|    | 1393/5/30 - 21:52 |     13     10    
پاسخ: متاسفانه معلوم نیست چه کسی پشت این تصمیمات قرار داره . اگر جامعه دانش آموز سالمی نداشته باشیم آموزش دیگر معنایی ندارد
آقای وزیر که می گویید متوسطه اول مشاوره در آن تکمیل شده است . چگونه یک مشاور می تواد در یک منطقه چهار دبیرستان را با این همه کار بگرداند
کی می خواهید سلیقه هایتان را کنار بگذارید /متاسفم که مشاوره را انتخاب کردم وچهار سال زحمتم در کار وتحصیلاتم از بین رفت




علی علوی
|    | 1393/5/29 - 19:30 |     3     9     |
چرا مربیان بهداشت دارای بیست سال سابقه اموزشی تقلیل ساعت کار 4ساعت ندارند؟

علی علوی
|    | 1393/6/3 - 07:28 |     5     0    
پاسخ: حق معلمان همین است که حقوق بخور نمیر را به ان ها ندهند در میان کارمندان معلمان از همه بیش تر زیراب یکدیگر را می زنند



ناشناس
|    | 1393/5/28 - 17:57 |     23     10     |
در رابطه با طرح آقای معاون آموزشی که یکی از زوجین باید حق مدیریت دریافت کنه این سوال را دارم که آیا این طرح مشمول حال مدیران مرکز شهرستان نمی شود یا مسئله چیز دیگری است خواهشمندم شفاف سازی نمایید.مثال مدیران مدرسه های ابتدایی آببر همراه با معاونین این مدرسه ها،این خانم ها که هم خودشان حق مدیریت میگیرند هم همسرانشان چرا این طرح برای آنها اجرا نشده است آیا فامیل یا فامیل دوستان مقامات اداره شهرستان هستند. سرپرستانی که همسرانشان معاون اداره هستند چطور؟


ناشناس
|    | 1393/6/1 - 13:21 |     11     8    
پاسخ: اولا همکار محترم اگر قرار است سال بعد این طرح در مدارس شهر آببر اجرا شود چرا جناب آقای رییس حاج خانومشون را معاون دارن میدن؟ شاید مقامات اداری هم شامل این طرح نمیشوند ویا این طرح قرار بعد از سه یا چهار سال ب در رابطه با آنها اجرا شود!وثانیا بقیه مدارس را هم میگذاشتین سال بعد با آببریها این طرح رو اجرا میکردین به این شکل احساس بی عدالتی بیشتری میشود .در ضمن فکر کنم به شما همکار محترم هم قول پستی ومقامی دادن که زود قانع شدین

یک معلم
|    | 1393/5/31 - 14:51 |     15     9    
پاسخ: با سلام
در پاسخ شما همکار محترم باید عرض کنم که بنده به عنوان یکی از معترضین به این طرح سئوال کردم و جواب قانع کنند ه ای دریافت کردم این طرح امسال در روستاها و از سال آینده در شهر آب بر اجرا خواهد شد،چرا یکبار به خودتان زحمت نمیدهید و علت را جویا نمیشوید وبلا فاصله مراجعه میکنید به سایت،مگر این سایت جای پرسش و پاسخ در باره مسائل جزئی میباشد،بیایید در سطح کلان در باره مشکلات اموزش و پرورش صحبت بکنیم ،آیا انصاف هست شما همکار محترم و همسرتان مجموعا ششصد هزارتومان حق مدیریت یا معاونت بگیرید اما یک معلم با همسر خانه دارش فقط تدریس کند خب چه اشکالی دارد معلمی که سالها تدریس کرده دو سال هم مدیر شود هم حق مدیریت بگیرد وهم برای آینده تجربه کسب کند اگر فقط به خاطر پول اومدی معلم شدی وای برمن،ضمنا مگر آنهایی که الان مدیر مدرسه هستند تو شکم مادرشان مدیریت یاد گرفته اند،فاین تذهبون؟


لیلا
|    | 1393/5/31 - 13:19 |     9     3    
پاسخ: در ناحیه یک اردبیل اقایی مدیر مجتمع است و همسرش معاونش . چون که کارشناس ابتدایی با انها نسبت فامیلی دارد.

ناشناس
|    | 1393/5/30 - 21:32 |     9     6    
پاسخ: خیر،به دلیل اینکه تعداد مدیران شهری بهرمند از این موهبت زیادند واگردست روی آنها گذاشته شود تعداد مخالفان خیلی زیاد خواهد شد،سازماندهی مدیران ومعاونین شهرآببر را بی خیال می شویم



ناشناس
|    | 1393/5/28 - 15:17 |     7     1     |
چرا مناطق در اجرای نقل و انتقالات سلیقه ای عمل می کنند؟
به همکارانی که مازاد هستند انتقالی نمی دهند ولی با انتقالی همکارانی که در گروه خویش با کمبود مواجه هستند موافقت می شود!!!



علی علوی
|    | 1393/5/28 - 06:53 |     6     0     |
در سال گذشته مربیان بهداشتی که بالای بیست سال بودند سیستم بکفا 4ساعت تقلیل کار را کم نمی کرد تازه سیستم نمی توانست مربیان را به مدارس استثنایی بفرستد. در مملکت ما هیچ کس به فکر دیگران نیست همه به فکر خود هستند خصوصا مسولین .



ناشناس
|    | 1393/5/27 - 23:04 |     20     2     |
سلام وزیر جان تورابه جان مادرت با 25 سال بازنشستگی معلمان مرد که دیگر نا و نفس براشون نمونده و عاجزانه درخواست بازنشستگی میکنند موافقت کنید بگذارید بلکه اینها صباحی بیشتر بالاسر خانواده های فقیر خود باشند

سراج
|    | 1393/6/2 - 18:27 |     3     2    
پاسخ: این کار را نکن یک سوم حقوقت کم میشه. تازه آنهایی هم که با 25 سال و سی روز کامل رفتند الان اکثرا پشیمان هستند. بویژه اگر شغل دوم نداشتند الان بیکار هستند.

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:49 |     2     1    
پاسخ: البته جناب وزیر بعضی آقایان 25 سال به بالا دلیل استعفاشون نرسیدن به خواسته هاشون وضایع شدنشونه .



فرهنگی
|    | 1393/5/27 - 13:05 |     16     2     |
باسلام. راجع به طلب هامون از آموزش و پرورش سئوال دارم. که کی قراره واریز شن؟؟؟؟؟؟

دو ساله ازدواج کردم و هدیه ازدواج ندادن هنوز

یک ساله انتقالی گرفته ام و هزینه سفر ندادن هنوز

یک ساله از امتحانات نهائی میگذره اما حق الزحمه مراقب ها رو واریز نکردن

الانم که رفتیم مسابقات کشوری به عنوان مربی، نمیدونم حق ماموریت پرداخت می شه یانه؟؟؟

ماها که وقت گذاشتیم از خونه و استراحتمون زدیم آخرش دست خالی موندیم.

فقط بگید قراره واریز بشه یا ما الکی چشم انتظار نباشیم؟؟؟؟؟ با تشکر

ثنا
|    | 1393/5/31 - 13:23 |     3     0    
پاسخ: با سلام بنده امسال انتقال دائم گرفتم هزینه سفر چقدر می شود. به چه کسی باید مراجعه کنیم. لطفا جواب دهید.

حسن
|    | 1393/5/30 - 13:39 |     8     0    
پاسخ: سلام
همکار عزیز تو چقد عجولی عجله کار شیطونه صبر کن صبر.گر صبر کنی ز معلمی پول دربیاری
دوست عزیز تو اگر دنبال پول وحقوق خوب بودی نباید معلم میشدی معلمی عشق است داداش البته سو ءتفاهم نشه فردا عشقی کار کنی بگی معلمی عشقه ها هر چند اونایی که عشقی کار میکنن تو این کار موفقن




ناشناس
|    | 1393/5/26 - 19:35 |     20     0     |
سلام دراردیبهشت 93حق بیمه 25درصد اضافه شده بوددرقیش مردادنیز دوباره 25درصداضافه شده ومعوقه آن نیز کم شده می خواستم بپرسم مگر درسال چند بارباید حق بیمه اضافه شود مگر چه خدماتی ارائه می کند که این قدرباید گران شود.



مهسا
|    | 1393/5/26 - 09:11 |     11     1     |
نا حیه 2 ارومیه اعتراض به رفتارهای ناشایست
سلام و عرض ادب اقای وزیر چرا به رفتارهای ناحیه 2 چیزی نمیگویید ما معلمان نهضت از دستشان خیلی ناراحتیم وباعث شده دیگر انگیزه برای رفتن به روستاها نداشته باشیم اقای قلی زاده و ثنایی نشسته اند زیر کولر و اصلا معلمان نهضت را که از صبح تا بعد از ظهر درگرما به تدریس و شاگرد جمع کنی مشغولیم درک نمیکنند به بهانه مختلف به ازمون های تعداد اندکی از معلمان سر میزنند و امتحان میگیرند و انقدر سوال پیچ میکنند که شاگردانمان هر چه بلد بودن فراموش میکنند و انها را مردود میکنند اقای وزیر این انصاف نیست شما میدانید که حق الزحمه ما را برحسب قبولی شاگردانمان میدهند و خدا را خوش نمی اید که عمدا این کار را بکنند چرا برای فامیلهای خودشان این کاررا نمیکنند چرا چرا چرا ما کسی را نداریم و فقط از شما عاجزانه تمنا میکنیم این دو را به جای دیگر بفرستین یا سمت دیگر شما را به خدا قسم و به دین و ایمانتان کاری کنید



ناشناس
|    | 1393/5/25 - 13:47 |     18     0     |
جناب آقای دکتر فانی : خدمت شما ارادت داریم به خدای احد و واحد به هیچ وجه قصد تخریب نیست بلکه واقعیتهایی است که داره اتفاق میفته و وظیفه ی ما هم اطلاع رسانی است . به کلنیک شماره یک فرهنگیان مشهد مراجعه کردم از درد دندان به خودم می پیچیدم گفتند اول معاینه .... پس از معاینه گفتند یک هفته دیگر نوبت شماست . گفتم من نه می تونم چیزی بخورم و نه می تونم بخوابم . دارم از درد می میرم . آقای دکتر رو کرد به پرستار و گفت اورژانسی !! پزستار گفت یک هفته ی دیگه ! مجددا دکتر گفت مثل اینکه متوجه نیستید گفتم اورژانسی . پرستار گفت تا هفته ی دیگه پره ... من بیچاره دردمند گفتم تکلیف ما چیه تا هفته ی دیگه با توجه به اینکه نه می تونم بخورم و نه بخوابم باید از بهشت رضا اجازه بگیرم بیام خدمتتون !!! پرستار گفت خدا حافظ درد شما به ما ربطی نداره .......... آیا همین انصافه آقای وزیر ؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا آقای دربانیان مدیر عامل مجموعه را هم سراغشان را گرفتم گفتند تشریف ندارن . آیا نباید در مواقع اورژانسی به داد معلمین بیچاره رسید ؟/ آیا کمکی که به معلمین می کنیم اندازه توقعاتمان هست ؟؟؟؟

hasan
|    | 1393/5/26 - 23:28 |     7     0    
پاسخ: سلام همکار محترم خوبه شما کلینیک فرهنگیان داری ما که الان اسمش رو از شماشنیدیم هم هزینه بیمه خدمات درمانی میدیم هم هزینه بیمه حلبی اما دریغ از خدماتی که ارائه بشه هر مطب دکتر خصوصی بریم با هزینه خودمونه چون بیمه حلبی اصلا با هیچ مطب متخصصی قرار دادی نداره واین چی بود گفتین کلینیک فرهنگیانم که نه دیدیم و نه شنیده بودیم که الان از شما شنیدیم برو خدا رو شکر کن همکار گرامی اینجا بودی تو استان بوشهر باید یه 300-400 تومنی از جیب مبارک هزینه میکردی معلمیا داداش نکنه فک کردی مدیری معاون وزارت خونه ای یا نماینده ای چیزی هستی داداش معلمی معلمیم شغل انبیاس انبیا هم که جز معدودی اکثرا تو سختی بودن وم رارت های ابلاغ وحی رو تحمل میکردن حالا شما یه دندون درد ناقابل امونت رو برده نگو همکار وزیر ناراحت میشه غصه اش میگیره نمیتونه شب راحت بخوابه نکن همکار نگو



ناشناس
|    | 1393/5/25 - 09:15 |     9     1     |
ستخدام
سلام اقای وزیر خودتان میدانید دهه 60 ها واقعا نسل سوخته هستند و به خاطر پیامدهای جنگ هم در مورد قبولی در کنکور و هم در مورد ازدواج و هم در مورد کار با مشکل مواجه شده اند ایا دولت محترم نمیخواهد برای دهه 60 ها فکری کند انها چه گناهی داشتند که حالا باید 33سال زجر بکشند درست هست در زمان جنگ کوچک بودند اما سرنوشتشان را بدجوری عوض کرد و همان دهه 60 ها به امید استخدام هستند در نهضت فرد به فرد یا پیش دبستانی و غیره از این جا به انجا و هزاران جا برای استخدام شاید بتوانند استخدام شوند و به زندگی تاریک خود تا اینجا سروسامان بدهند اقای وزیر ما به چه کسی گوییم چرا هیچ کس نفهمید که دهه 60 ها زجر کش شدن چرا این همه برای استخدامشان کوتاهی میکنید دهه 60 هایی که تحمل کردند هر سختی را خواهش منیم برای دهه 60 ها فکری نمایید زیرا نه از کودکی نه از نوجوانی و نه از جوانی خود بهره بردند من دهه 60 و فرد به فرد نهضت و همکارانم پیش دبستانی از شما عاجزانه خواهش میکنیم به فکر ما باشید مسئولین محترم دهه 60ها واقعا نسل سوخته هستند حتی سن ازدواج نیز برای اینها بالا رفت وضعیت اقتصادی نیز همین طور گرانی که غوغا کردحالا زحمت کشیدن و چند ساله کوه و بیابان و روستا میگویند برای نهضتی ها کار نیست ازمون پیش دبستانی لغو شد




ناشناس
|    | 1393/5/25 - 01:29 |     21     3     |
تورابه خدا بابازنشستگی 25 سال انهایی که میخواهند موافقت کنید



ناشناس
|    | 1393/5/24 - 15:10 |     30     4     |
حذف مجتمع ها چه شد ما همچنان منتظریم

ناشناس
|    | 1393/7/16 - 15:06 |     4     0    
پاسخ: همکار گرامی من خودم معاون مجتمع هستم هر طرحی جهت پیشرفت دانش آموزانم بخواهم اجرا کنم از پول سرانه خبری نیست دانش آموز ممتاز و تلاش گر از اهدای چوایز محروم شد هاند چون مدیر مجتمع فقطی به دانش آموزان مدرسه خودش نظر لطف دارد امکانات اداره بیشتر به مدرسه خودش سرازیر می شود به هر معلم من بدون اجازه مرخصی می دهد و این من هستم که باید نبود معلم را جبران کنم وقتی هم به دبیرم که یک هفته مرخصی داد ه بود اعتراض کردم فرمودند من مدیر مجتمع هستم و تشخیص می دهم و دبیر من هم در مقابل من با پوزخند که تو چه کاره هستی به خدا ما دلمان برای این دانش آموز که حقش ضایع شده می سوزد فردای قیامت باید جوابگو باشیم اگه خواستی باز هم از ظلم مدیران مجتمع در روستا برات می گویم امید که قانع شده باشی

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 14:01 |     3     13    
پاسخ: همکارمحترم میشه 2مورد از ظلم های مجتمع در حق خودت روبشمری،نکنه می خواستی معاون یا مدیر بشی،نشدی دلت پره!

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:17 |     26     3    
پاسخ: امروز بخشنامه ای به استا نها ابلاغ شد مبنی بر این که مجتمع های شهری را شناسایی و آنهایی را که موفق تشخیص می دهند استمرار داشته باشند مجتمع روستایی هم که باقی می ماند من ماندم این مجتمع ها چه گلی به سر مدارس زد ه اند جز تنش و تنفر و تفرقه ارمغانی ندا شته اند چه کسی پشت آنهاست که انحلالش این قدر برای وزیر سخت است و دارد با بخشنامه ها قول اولش مبنی بر انحلال را دور می زند

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 23:52 |     29     0    
پاسخ: شنیده شده که انحلال مجتمع های شهری شروع شده اما مجتمع روستایی باقی می ماند این یعنی ظلم آشکار به روستا ییان زحمت کش که همه جا حقشان ضایع شده آقای وزیر با این ظلم نفرین روستاییان را به جان نخر نکن برادر من ما هم از مجتمع ها آسیب فراوان دید هایم روستایی را هم منحل کن و دعای ما را بدرقه راهت کن



ناشناس
|    | 1393/5/24 - 12:11 |     30     4     |
آقای وزیر تکلیف مجتمع ها را روشن کن سال تحصیلی دارد از راه می رسد و ما چشم انتظار انحلال آنها هستیم تا با شور و شوق وارد کلاس درس شویم

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 20:01 |     15     1    
پاسخ: آقای وزیر کجایی چرا صدای مخالفین مجتمع ها را نمی شنوی یعنی این همه اعتراض ثابت نمی کند که چقدر همکاران از این غده سرطانی خسته اند

ناشناس
|    | 1393/5/30 - 16:45 |     19     3    
پاسخ: انحلال مجتمع ها کار خدا پسندا نه ای است که می تواند باعث پیشرفت مدارس شود پس آقای وزیر در انجام این کار عجله کنید

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:38 |     27     2    
پاسخ: اگر به قول اولش انحلال مجتمع ها عمل نکند جای بسی تاسف برای ما که وزیرمان قدرت تصمیم گیری ندارد

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:25 |     23     2    
پاسخ: مگر به خواب انحلال مجتمع ها را ببینیم

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 23:54 |     26     2    
پاسخ: برای رسیدن مدارس چه روستایی و چه شهری به آرامش حذف مجتمع ها از واجبات است وزیر محترم اقدام فرمایید



ناشناس
|    | 1393/5/23 - 22:08 |     21     3     |
سلام اقای وزیر دیروز خبرهایی شنیدم که خیلی ها را متاثر کرد خدا کند که شایعه باشد اما 90 درصد گفتند که صحت دارد در دوره قبل انگار خیلی ها را بدون ازمون در مشاغل دولتی گذاشتند یکی از انها اموزش پرورش هست که تعدادی را با مدرک ابتدایی و راهنمایی و غیره معلم کردند ایا این درست است که معلمان نهضتی و پیش دبستانی ما جوانی خودشان را بگذارند و زحمت بکشند بخدا در حد حرف نیست پدرمان در می اید خدا شاهده که خیلی سخته انوقت با پارتی وارد اموزش پرورش میشوند و ابروی هر چه معلم هست را میبرند چون نمیدانند چه درسی و چگونه بگویند ایا درست هست ؟ از شما خواستار رسیدگی هستیم وقتی برای پیش دبستانی و نهضت جا ندارید چطور برای انهایی که با هزار دروغ و نیرنگ استخدام شدند جا هست




ناشناس
|    | 1393/5/23 - 12:08 |     8     0     |
سلام خواهشمندم با توجه نا امنی های منطقه سیستان و بلوچستان نسبت به انتقالی های این منطقه تجدید نظر بفرمایید با تشکر

محمد
|    | 1393/5/30 - 19:54 |     1     0    
پاسخ: ای عزیز من صدتا نامه این ور واون ور درباره اعتراض به قوانین از من دراوردی اقای نخعی نوشتم همه با هم دست دارن از کی کمک میخوای



a
|    | 1393/5/22 - 19:03 |     10     0     |
باسلام.من دانشجویورودی92 به دانشگاه فرهنگیان هستم.وتا 4/20/93 دانشجوی این دانشگاه بوده ام اما بهم خبردادن درازمایش گوشم کمی مشکل داره وبه همین علت بایدمنتظربمانم که جواب نهایی بیایدوالان تقریبایک ماه هست که من منتظرجواب نهایی هستم ولی خبری نیستوحکم همه زده شده غیرازمن واینکه جزوردیهانیستم که بتوانم برم دنبال کارای رشته بعدم.حالامن بااین بلاتکلیفی چه کنم

لیلا
|    | 1393/8/2 - 12:15 |     0     0    
پاسخ: ایا برای اون همه نهضتی که امدن اپ این تستها انجام شد؟؟؟؟؟



ناشناس
|    | 1393/5/22 - 17:13 |     16     0     |
ما مربیان پیش دبستانی دیگه باید منتظر معجزه باشیم چون همه مسوولین با هم هماهنگ شدن نگذارند ما استخدام شویم
خدایا هوای ما رو داشته باش



ناشناس
|    | 1393/5/22 - 15:21 |     16     50     |
معاونت محترم پرورشی شهرستان طارم:قراربود تامعاونت پرورشی مدارس را از حیاط خلوت بودن خارج نموده وافراد توانمند ومرتبط با رشته پرورشی یا تربیت بدنی ویا مشاوره به قول خوذتان در سه حیطه مرتبط .
با این اوصاف چگونه شد که از تصمیم منصرف شدید وسازماندهی نشدند؟

ناشناس
|    | 1393/6/4 - 19:27 |     3     4    
پاسخ: امسال سازماندهی نیروهای ابتدایی بود وبهترین فرصت که نیروهای ابتدایی که در حوزه پرورشی هستند برگردند واز نیروهای پرورشی در حیطه خودشان استفاده شود ولی از این فرصت استفاده نشد چون اگه قرار بود استفاده بشه خیلی از فامیل ها باید از معاونت در می آمدند مثل معاون فاطمیه وخیلی های دیگه

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:51 |     4     3    
پاسخ: باید فرصت کار به مسئولین داد، انصافا من شنیدم ایشان همیشه از مربیان توانمند دفاع می نمایند و بعضی افراد قبلی نیز آنچنان به این حوزه چسبیده اند که اصلا ارث پدری می دانند ، من مطمئنم که حداقل وضع پرورشی اگر بهتر نشود، بدتر از گذشته هم نخواهد شد.....

ناشناس
|    | 1393/5/30 - 21:34 |     6     1    
پاسخ: سلام همکارمحترم اپرا مینی روخیلی خوب اومدی،
همکاران محترم لطفا کورکورانه رای مخالف ندهید.


ناشناس
|    | 1393/5/28 - 18:30 |     8     5    
پاسخ: همکار محترم لازم نیست تو دردسر بیفتین وبرای نشان دادن تعداد مخالفین بیشتر از برنامه اپرا مینی استفاده کنین .اینجا فقط یک سوال کرده بودیم درباره آن چیزی که خود معاون پرورشی گفته بودند وقولشو داده بودن. مرد وقولش.وحال معلوم شد تمام قول های مسئولین در حد حرف هستش وعملی وجود ندارد

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 10:08 |     11     41    
پاسخ: دوست عزیز چون همگی یکی رو تو اداره داشتند!



ناشناس
|    | 1393/5/21 - 00:40 |     25     46     |
چرا بایدمسولینی که 2یا 3ماه از انتصابشان درپستهای مدیریت ومعاونت آموزش وپرورش شهرستان طارم نگذشته تمام فامیلهای خود را درپستهای مدیریتی،معاونتی یا سرپرستی منصوب نمایند،ودرکل رسیدگی به مشکلات آموزشی وپرورشی فراموش شده ،انگارکه آقایان فقط دغدغه جایگزین کردن وپست دادن به خویشاوندان خود را دارند.ازمسولین محترم انتظاربرقراری عدالت وشایسته سالاری به جای فامیل بازی ورانت راداریم برای مامعلمانی که فکرنمی کنیم تا آخردوران خدمتان فامیلی داشته باشیم تا به پستهای مدیریتی برسیم.

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 09:29 |     6     3    
پاسخ: همکارمحترم،اگرمی توانید طرحی نودراندازید،اپرامینی لورفته،به جای رای مخالف طرحهای قانونی یاعزل وانتصابهای درچارچوب قانون راذکرنمائید.معاون شدن خانم آقای رئیس یا سرپرست شدن خانم آقای معاون یا تغییرمقطع دادن فردی که فامیلش در اداره ... است ویا ....! سوال اینه چرا به ما میرسه،آسمون .....

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 12:49 |     32     11    
پاسخ: فاقا همکار عزیز متاسفانه درزمان مدیران قبلی روابط بیشتر حاکم بود تا شایسته سالاری وشما هم چون دراین دوره یا حذف شده ایداوبا روابطروسای قبلی سرکار امده بودید اظهار ناراحتی می کنید

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 08:34 |     12     44    
پاسخ: تصمیمات برای اداره از جای دیگری دیکته می شود،ومدیریت محترم باید مجری اوامرباشند ولاغیر

م ک
|    | 1393/5/23 - 14:58 |     15     45    
پاسخ: چون آقایان می دانند 2سال دیگه بازنشسته می شوند در شهرستاه طارم، روابط را در دستور کار قرار داده اند وشایسته سالاری برایشان معنایی ندارد!!!!!!



صفورا یارزمان
|    | 1393/5/20 - 21:39 |     17     0     |
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسولین
این خواهش وتمنا فقط از طرف یک مربی پیش دبستانی نیست.
شما را به تمام مقدسات عالم قسم میدیم کمکمان کنید من دانشجو ارشد رشته جغرافیاوفرزند فرهنگی که2سال و نیم مربی پیش دبستانی در بخش خصوصی در استان ایلام که یک منطقه محرومی میباشدهستم.
شما را به خدا قسم میدم به دادمان برسین.
باتشکر



ناشناس
|    | 1393/5/20 - 14:36 |     11     0     |
چرا مناطق با وجود عدم نیاز با انتقالی همکاران موافقت نمی کنند؟



ریحانه
|    | 1393/5/20 - 10:30 |     14     4     |
با سلام خدمت وزیرمحترم اموزش وپرورش :چراپیمانیهای سال89 تبدیل وضعیت نمی شوند ؟چرابه فکر این بیچاره ها نیستید؟مگه اینها انسان نیستند؟چراشما هیچ قدمی برای این بدبختها برنمی دارید؟ باتشکر



ریحانه
|    | 1393/5/20 - 10:29 |     12     4     |
با سلام خدمت وزیرمحترم اموزش وپرورش :چراپیمانیهای سال89 تبدیل وضعیت نمی شوند ؟چرابه فکر این بیچاره ها نیستید؟مگه اینها انسان نیستند؟چراشما هیچ قدمی برای این بدبختها برنمی دارید؟ باتشکر



ناشناس
|    | 1393/5/19 - 17:50 |     7     0     |
با سلام به وزیر محترم
اگر شما به دنبال سخن رهبری برای افزایش جمعیت و ازدواج باشید نباید حقوق دانشجویان فرهنگی را کم میکردید همان گونه که دولت قبلی این کار را میکرد و با کاهش حقوق مخالف بود ولی شما میگویید که الا وبالله باید کسر حقوق شود بر چه اساس حتی تابستان ها! واقعا انصافتان را شکر
با تشکر

حسن
|    | 1393/5/23 - 09:39 |     6     0    
پاسخ: سلام
گل بود به سبزه نیز آراسته شد امروز در خبره ا خواندم که دولت تدبیر وامید به نوزادان متولد 93 یارانه پرداخت نمی کند اگر این قانون است چرا در رسانه های ملی و صدا وسیما خبر رسانی نشده امروز که پیگیری کردم در سایت های نختلفی نوشته بود که نوزادان متولد نود وسه محروم از یارانه بحثی بر سر این موضوع نیست که این مبلغ 45 تومان دردی از ادم دوا می کند یا نه درد اینجاس که بخش های خبری مانند بیست و سی که گر پشه ای بجنبد در نزد انان عیان است چرا در این باره خبری نمی دهند سیاستی که الان حدود 5 ماه است که اجرایی شده وتمام نوزادان متولد 93 محروم از دریافت یارانه قانونی خود شده اندچقدر این دولت صداقت دارد ومایه ی امید است راست گفته اند به عکس زنگی را نام نهند کافور




م.ا
|    | 1393/5/18 - 18:19 |     13     2     |
آیا نباید گریه کرد؟
وقتی صحبت از آموزش و پرورش می شود صحبت از صداقت و دست پاکی است ولی متاسفانه در جایی سرانه دانش آموزی گم مشود ،فوق العاده کاری های معاونین مدرسه گم می شود سال به سال معاونین هنرستان الزهرا ایثارگران تعویض می شوند به خاط این که ندانند پولهای سرانه و فوق العاده کاری کجا می روند قصه ای را خواهم گفت دل هرکس را که برای آموزش و پرورش می تپد به درد خواهد آورد بعد از خواندن این مطلب بگویید آیا نباید گریه کرد ؟
و این چنین آغاز می شود :
در هنرستان الزهرا ایثارگران سبزوار -خراسان رضوی معاونین هنرستان به علت اینکه فوق برنامه آنها به حسابشان واریز نمشود معترضند و چند این مرحله به اداره مراجعه می کنند که حق خود را بگیرند ولی متاسفانه سال به سال اداره به تعویض آنها روی می آورند تا در سال جاری معاونین وقت به اداره آموزش و پرورش سبزوار می روند تا حق خود را بگیرند در این رفت و آمدها که اعتراضات زیاد می شود مشخص می شود سرانه دانش آموزی نیز گم شده است می گویند مدیر به حساب معاونین اداره می ریخته است حتی روز تولد خانم مدیر یکی از معاونیین اداره یک عدد کوشی موبایل خریده است. برای اینکه اوضاع را ظاهرا آرام کنند مدیر آموزشگاه را برکنار می کند به صورت ظاهری و مدیر دیگری جاگزین می کنند که خطش با مدیر قبلی یکی است وقبلا نیز پرونده داشته است مورد تاید حراست نیست و نمی تواند مدیر باشد و آموزش متوسطه اداره ،را قانون دور میزند وآموزشگاه را تبدیل به مجتمع می کند ومدیر قبلی در پست خود باقی می ماند و مدیر جدید معاون می شود ولی معاونیین مدرسه در حال تعویض هستند به خاطر اینکه از حق خود دفاع کرده اند آقای وزیر آموزش و پرورش رسیدگی کنید هنوز که دیر نشده است و رسانه ای .



ناشناس
|    | 1393/5/18 - 11:38 |     40     0     |
در خبرها اومده خط فقر زیر دو میلیون وسیصدهزار هست .پس فرهنگیان دیگه ته خط فقرند .می دونی یه معلم نمی تونه دیگه ماهی دو بار برا خونواده اش میوه بگیره ؟؟؟



راضیه گنجی
|    | 1393/5/18 - 09:27 |     4     0     |
با سلام
از شما خواهشمندم در مورد جایگزینی دانش آموزانی که به شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی راه پیدا می کنند و صلاحیت اخلاقی ندارند تبصره ای جدید بدهید .
بنده مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بروجرد هستم . سال گذشته متاسفانه با دانش آموزی روبرو شدیم که به دلیل نائب رئیس شدنش در مجلس دانش آموزی تمامه قوانین و مقررات سازمان دانش آموزی و اداره ی آموزش و پرورش شهرستان را زیر پا گذاشت و مشکلاتی را برای بنده و همکارانم به وجود آورد که مفصل است .
در سال جاری هم در شورای جدید دانش آموزی داریم که مشکل آفرین است خواهشمندم برای جایگزینی آن با شخصی دیگر که دارای حسن خلق است همکاری لازم را مبذول فرمایید . با تشکر



دبیر
|    | 1393/5/17 - 12:48 |     7     0     |
در منطقه رباط کریم اصلا به نزدیکی محل خدمت و دسترس بودن مدرسه توجه نمیشود ، با و جود هزینه های زیاد رفت و آمد ، مسئول متوسطه میگوید طرح ابقا داریم و هیچکس جایجا نمیشود . دبیر از تهران به پرند میفرستند از پرند به رباط کریم و از رباط کریم به پرند ...
یک کمی هم از فکر مبارکشان استفاده کنند و دبیران را بفهمند .
سازماندهی یعنی این ؟!!!



همکار
|    | 1393/5/16 - 16:46 |     24     6     |
دراستان زنجان مجتمع های شهری گلچین شده نورچشمی ها ماندندوبقیه حذف شدندمگر بد نبودند چرا گلچین کردید ؟همه مجتمع ها بایدحذف شوند

رضا
|    | 1393/7/16 - 15:08 |     2     0    
پاسخ: درسته همکار گرامی شعار همه فرهنگیان حذف مجتمع هاست



مهسا
|    | 1393/5/16 - 06:53 |     17     1     |
استخدام
سلام اقای وزیر خودتان میدانید دهه 60 ها واقعا نسل سوخته هستند و به خاطر پیامدهای جنگ هم در مورد قبولی در کنکور و هم در مورد ازدواج و هم در مورد کار با مشکل مواجه شده اند ایا دولت محترم نمیخواهد برای دهه 60 ها فکری کند انها چه گناهی داشتند که حالا باید 33سال زجر بکشند درست هست در زمان جنگ کوچک بودند اما سرنوشتشان را بدجوری عوض کرد و همان دهه 60 ها به امید استخدام هستند در نهضت فرد به فرد یا پیش دبستانی و غیره از این جا به انجا و هزاران جا برای استخدام شاید بتوانند استخدام شوند و به زندگی تاریک خود تا اینجا سروسامان بدهند اقای وزیر ما به چه کسی گوییم چرا هیچ کس نفهمید که دهه 60 ها زجر کش شدن چرا این همه برای استخدامشان کوتاهی میکنید دهه 60 هایی که تحمل کردند هر سختی را خواهش منیم برای دهه 60 ها فکری نمایید زیرا نه از کودکی نه از نوجوانی و نه از جوانی خود بهره بردند من دهه 60 و فرد به فرد نهضت و همکارانم پیش دبستانی از شما عاجزانه خواهش میکنیم به فکر ما باشید مسئولین محترم دهه 60ها واقعا نسل سوخته هستند حتی سن ازدواج نیز برای اینها بالا رفت وضعیت اقتصادی نیز همین طور گرانی که غوغا کردحالا زحمت کشیدن و چند ساله کوه و بیابان و روستا میگویند برای نهضتی ها کار نیست ازمون پیش دبستانی لغو شد



محمد یکدانه
|    | 1393/5/15 - 07:07 |     15     5     |
باسلام :اگرسیاست دولت برای افزایش فرزند است چرا به فکر زوج های فرهنگی نیستند و مشکلات زوج های فرهنگی را در پست بندی و محل خدمت در نظر نمی گیرند ؟

ناشناس
|    | 1393/5/15 - 22:08 |     33     2    
پاسخ: در خبرها اومده خط فقر زیر دو میلیون وسیصدهزار هست .پس فرهنگیان دیگه ته خط فقرند .می دونی یه معلم نمی تونه دیگه ماهی دو بار برا خونواده اش میوه بگیره ؟؟؟



ساحل
|    | 1393/5/14 - 18:37 |     6     1     |
در شهرستان راسک از استان سیستان و بلوچستان تدریس میکنم به نام معلم های دیگر به عنوان نیروی ازاد رییس اموزش و پرورش اینجا با مدیر مجتمع ها باهم دستشون توی یک کاسه است از معلم ازاد استفاده میکنند مبلغ ناچیزی به ما میدن و بقیه هم به جیب خودشون میره درخواست کمبود نیرو هم نمیدهند شوهر من هم فرهنگی هستش تو رو خدا یه کاری بکنید که من هم بتونم توی این ازمون شرکت بکنم حقم ضایع نشه



یک همکار مشهدی
|    | 1393/5/13 - 16:11 |     29     2     |
با سلام اگه وزیر محترم در فکر فرهنگیان است اولا احکام رتبه بندی مانند عالی را اجرا کنند الان حدود 15 ماه است عمل نشده ثانیا مطالبات آن چه می شود؟



ناشناس
|    | 1393/5/12 - 23:11 |     19     13     |
آقای تمجیدی لطفا با اطلاع قبلی به فرهنگیان محترم به طارم سفر کنید



ناشناس
|    | 1393/5/12 - 22:53 |     7     7     |
امسال با خروج یکی از نیروهای .... و رفتن ایشان به اداره شاهد موفقیت های خوبی برای هنرستان شهرمان خواهیم بود



ناشناس
|    | 1393/5/12 - 14:00 |     20     2     |
با سلام حضوربرادر سید مصطفوی مدیر کل آموزش وپرورش استان آذربایجان غربی و خسته نباشید به آن بزرگوار

جناب مدیر کل ما فرهنگیان شهرستان بوکان مگر بیش از 90درصد به دولت تدبیر امید رای ندادیم و در پیروزی دولت امید تاثیر گذار نبودیم ولی با تمام این توصیف ها چرا باید همچنان تحت مدیریت فکر و اندیشه ی مدیریت مدیرهای دولت احمدی نژاد باشیم ............. چشم به راه تدبیر نوین در این دیار هسیم

صابر خضر زاده
|    | 1393/5/30 - 00:38 |     4     0    
پاسخ: سلام وزیر محترم : ایا صحت دارد که ا قای عثمانی نماینده بوکان از شما برای ابقاء احمدرحمانی مدیر بوکان برای مدت یک سال نامه گرفته و تحویل مدیر کل اذربایجان غربی داده ؟ پس تغییر دولت یعنی چه ؟ نظر فرهنگیان کجا؟



farhangi
|    | 1393/5/11 - 14:55 |     50     0     |
سخنان جناب فانی از بدو روی کار آمدن به سمت وزیر آپ در چند کلمه خلاصه میشود:
به دنباله ... هستم. امیدوارم بتوانیم .. به .... طرح تحول اشاره میکنم
برطرف کردن مشکلات فرهنگیان امر مهمی است. با هماهنگی با ... در تلاش هستیم بازنشستگان باید مورد توجه قرار گیرند و ...........
این وعدها دیگر برای ما فرهنگیان نان و آب نمیشود باید عمل کنید جناب فانی عمل عمل عمل.یک مدیر هرگز نمیگوید امیدوارم بلکه همیشه میگوید میروم و عمل میکنم.پس به وعدهای خود عمل کنید یا یکدفعه بگویید کاری از دستم بر نمی آید و خلاص



ناشناس
|    | 1393/5/11 - 14:49 |     19     18     |
متاسفانه شنیدیم همسر خانومی درتلاش هست تا جناب آقای رییس را متقاعدنمایدتا بدون در نظر گرفتن مدرک ومقطع ایشان، اورابه هدفشان که ارثیه پدری مدیریت هست برسانند از جناب آقای عمارلو خواهشمندیم تا با درایت تصمیم بگیرند

حسن
|    | 1393/7/7 - 21:13 |     1     1    
پاسخ: ما فرهنگیان شهرستان طارم از مدیریت محترم آ.پ جناب حاج آقا عمارلو عاجزانه خواهشمندیم که هر چه سریعتر تکلیف آقای اینجابزن اداره را که قبل از ایشان همه کاره اداره بودند روشن کنند و با ابلاغ تدریس ایشان در مقطع ابتدایی در یکی از روستاهای طارم،انگیزه سایر فرهنگیان را تقویت نموده و عدالت برقرار شود.
با تشکر




ناشناس
|    | 1393/5/9 - 16:19 |     25     8     |
درآینده نزدیک پست اتوماسیون اداری به هوشمندسازی و اتوماسیون تغیرنام داده و همهی معلمان عزیزازآن بخصوص معاون پشتیبانی باحمایت کامل درجهت تضعیف روحیه معلمان طارم استفاده خواهدشدتاهرگزبه تغییرات دل نبندندوبه فکرانتخابات دیگرباشند

همکار
|    | 1393/5/11 - 00:25 |     29     4    
پاسخ: پس حذف مجتمع ها چی شد؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/5/10 - 23:31 |     20     8    
پاسخ: عزیزم عجله نکن،عجله کارشیطونه،بذارین یه کم جوهرابلاغ خشک بشه ، جوری نباشه که مردم فکرکنن مدیر خدای ناکرده پارتی بازی میکنه یا جناحی عمل می کنه،گاماس گاماس انشاالله همه مسائل حل میشه،البته براانتصاب مدیر باید مدیری عزل بشه البته طوری که کسی صداشو در نیاره!!! زیادجوشی نشین براحاج خانم درخواست دادن البته بین خودمون بمونه!نامحرم زیاده!!!!!!!!!!!



ناشناس
|    | 1393/5/9 - 13:48 |     25     8     |
آقای مدیر توانایی ات اینقدرکم بودکه برای اصلاحات به جای تغییرافراداتاقهاراجابجامیکنی یه روزی پشیمان خواهی شدچندنفرازفامیلات مدیرنشدندآنهارافراموش نکن

ک.م
|    | 1393/5/21 - 14:30 |     13     5    
پاسخ: البته آقای مدیر بجای اصلاحات و به فکر جذب سرانه برای مدارس از اعتبارات موجود برای خرید میز و صندلی آنچنانی برای اتاقهای معاونین و خود اعتبارات آموزش و پرورش را هزینه میکنند دانش اموزان عزیز و مدیران به فکر خودتون باشید

ناشناس
|    | 1393/5/11 - 18:08 |     14     5    
پاسخ: ماخیلی وقته رفتیم تا در انتخاباتی دیگر قهرمان شویم گر چه همه این عزیزان اون موقع بازنشسته هستند



ناشناس
|    | 1393/5/9 - 00:51 |     13     3     |
جناب آقای دکتر حسینی مدیر کل محترم آموزش و پرورش خراسان رضوی و روسای محترم نواحی و مناطق : بر شما افتخار باد که ضمن ارج نهادن به امرهم شوری بینهم و احترام به نظر جمعی معلمین در جهت انتخاب مدیران توسط معلمین بارقه ی امیدی برای فرهنگیان ترسیم نمودید . امید است در راستای اهداف ارزشمندتان بیش از پیش موفق باشید .

محمد
|    | 1393/5/11 - 17:03 |     5     1    
پاسخ: سلام ازااقای مدیر کل درموارد زیر تشکر کن اگر جدیت دارد 1-برقراری حق مرزی برای شهرهای مرزی که میرکل سیستان وبلوچستان باجدیت تمام این هفته برا ی تمام استان حق مرزی رابا پیگیری استان دار برقرارنمود وهمه را خوشحال کرد 2-پیگیری حذف مجتمع های شهری وروستایی تاامید رابه مدارس بیاورد



ناشناس
|    | 1393/5/7 - 01:43 |     14     15     |
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عید سعید فطر را تبریک عرض نموده و امیدوارم حضرت علی ع یار و نگهدارتان باشد.

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 02:56 |     25     6    
پاسخ: با سلام تبریک که مخالف یا موافق ندارد عجیب است این مطلب فردی است.




فرهنگی میانه ای
|    | 1393/5/5 - 19:45 |     37     1     |
ما فرهنگیان و دبیران منطقه میانه از استان آذربایجان شرقی از صندوق ذخیره فرهنگیان که سالهاست حق عضویت پرداخت می کنیم و حداقل دو میلیون تومان سپرده داریم ! تا کنون نتوانسته ایم حتی دو میلیون تومان وام قرض الحسنه بگیریم !؟
بانک سرمایه نیز که در اکثر شهرستانها شعبه ندارد! پس به چه دردمان می خورد!؟
مطلبی را دیدیم درباره مبالغ و برداشتهای غیرقانونی از بانک سرمایه ! توسط دو نفر !؟ ما که از حق خودمان نی گذریم و مسئولین کوتاهی کننده در این زمینه را حلال نمی کنیم .
امیدواریم هر شخص و مسئولی غیرقابل هدایت ! که از بیت المال و حق الناس و مخصوصا از جیب فرهنگیان مظلوم ایران اختلاس کرده و می کند سایه اش از روی سر ما کم شود!

دبیران
|    | 1393/5/11 - 18:53 |     3     1    
پاسخ: باسلام ضمن تشکر از مدیریت محترم سایت در خصوص انتشار نظرات همکاران محترم.امیدواریم در مورد مدیر شهرستان میان... چاره اندیشی شود واقعا ایشان شمشیر را از رو بسته اند و جای به غیرخودی نمی دهند و فقط و فقط با هزینه اداره کادو و کارت هدیه به دفاتر.............محترم می برند بلکه چند صباحی بیشتر حکومت کنند .افراد و خویشاوندان ایشان اعتبارات و درامد خانه معلم را به یغما می برند به امام حسین من شاهد هستم .تمام افرادی که از ایشان نیستند در حد امکان با حیله گری بی ابرو می کند .بدبختی اینجاست که از اعضای فعال ستاد احمدی نژاد بودند به نظر مدیر کل برنامه برای تغییر ایشان ندارد .در کل احساس می شود شعارهای دولت تدبیر نیز هدفمند بوده و هدف گذاشتن کلاه گشاد بر سر مردم بوده وبس..باتشکر قلبی از دست اندرکاران عزیز سایت فرهنگیان نیوز که امکان درد دل را برای همکاران محیا کرده اند .

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 23:45 |     9     1    
پاسخ: با سلام خدمت وزیر محترم چندین سال قبل صندوق ذخیره حسب مورد اشخاص را به بانک معرفی می کرد و یک تسهیل نسبی بود و خیلی از همکاران از این امکان استفاده نمودند شاید اکنون مدیر وقت صندوق بتوانند با چنین امکاناتی مشکل برخی را که نیاز فوری دارند با سپرده خودشان حل کنند.

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 02:46 |     16     3    
پاسخ: با سلام صندوق ذخیره و نه صندوق قرض الحسنه ضمن اینکه 19 سال است که فعالیت دارد و در حال حاضر نظارت کامل وجود دارد و بانک سرمایه هم مربوط به زمان مدیریت قبل بوده و در حال حاضر یک شخص بسیار بسیار موجه که بی نیاز از مال دنیاست مدیرعامل بانک است و در رابطه با دوست خراسانی منظورتان چه خدمتی است.

همکار
|    | 1393/5/7 - 20:21 |     21     11    
پاسخ: ما فرهنگیان عضو صندوق ، خواستار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم. هرچه سریعتر عملی شود. بیش از 15 سال است که فعالیت دارد و نظارتی برآن نیست.

همکاران میاندوابی
|    | 1393/5/6 - 20:04 |     5     1    
پاسخ: با سلام حضور مبارک جناب آقای دکتر فانی
در شهرستان میاندواب همکارانی که به دولت تدبیر و امید رای داده اند واقعا توسط مدیر اداره مورد هجمه واقع می شود و گفته این اشخاص جای در این شهرستان ندارند....با نهایت سپاس 93/5/5


ناشناس
|    | 1393/5/5 - 23:33 |     14     0    
پاسخ: در مشهد هم که شعبه دارد هیچ خدماتی ارائه نمی دهد



آموزگار درمانده از همه جا
|    | 1393/5/5 - 19:44 |     5     2     |

سلام
از شما درخواست میکنم بصورت تلفنی با معلمان اموزش وپرورش باغبهادران از استان اصفهان تماس بگیرید و به درددلشان گوش کنیدتا از زحما..............ت 9 ساله ریییس و معاونین اداره واستون بگویند/ 5/5/1393

همکار
|    | 1393/5/7 - 20:21 |     12     0    
پاسخ: ما فرهنگیان عضو صندوق ، خواستار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم. هرچه سریعتر عملی شود. بیش از 15 سال است که فعالیت دارد و نظارتی برآن نیست.

فرهنگی
|    | 1393/5/7 - 16:46 |     25     0    
پاسخ: با سلام خدمت آقایی که هر بار اومد پشت تریبون اعلام میکنه فرهنگیان در آینده نزدیک فیش حقوقی خود را چک کنن. ٩ماه اومد اینجوری میگه ٨ماه داره سر حقوق معلمان ابتدایی چانه زنی میکنه اونم از وضعیت نا معلوم رتبه بندی . اقای محترم وقتی نمیتونی، بکش کنار یکی دیگه بیاد .خجالت هم خوب چیزیه . یه چندرغار میخوای اضافه کنی عالمو آدمو خبر دار کردی اما هنوز خبری نیست. در صورتی که سازمانهای دیگه بی سرو صدا حقوق کارمنداشونو تا 70 درصد میبرن بالا. اقای محترم بازم بگو بوقو کرنا نمیکنیم رسوامون کردی



ناشناس
|    | 1393/5/5 - 17:43 |     33     2     |
وزیر محترم یک روز بیا رسانه ملی پاسخ همکارانت را بده کلی درد دل دارند مرهمی باش بر دل ریش شان

ناشناس
|    | 1393/5/7 - 13:39 |     16     1    
پاسخ: حالا شاید دری به تخته خورد و پاسخی داد این قدر نومید نباشید آخه وزیر هم دل داره

اموزگار
|    | 1393/5/6 - 09:16 |     34     1    
پاسخ: ایشان چه پا سخی دارد .چرا مصوبه افزایش امتیاز فوق العاده شغل امسال دولت برای کارمندا را فقط برای اداری ها اجرا کرد -مصوبه فوق العاده 20درصد دولت برای معلم ها اجرا نکرد-:جواب وزیر :تعداد معلم ها زیاد است .بود جه نداریم. وحرف های تکراری دیگر.



معلم ابتدایی
|    | 1393/5/5 - 15:51 |     37     1     |
بابا شورش در آوردی معلمان ابتدایی از همه لحاظ بیشترین حساسیت را متوجهشان می کنید بعدش انقدر در شرایط فعلی در مضیغه ی مالی هستند که هیچ انگیزه ای ندارن تور به خدا کمی بفکرشون باشید



ناشناس
|    | 1393/5/5 - 15:35 |     30     3     |
آقای وزیر لطف کن تکلیف مجتمع ها را روشن کن که دمار از روزگار مان در آوردند با کدام روحیه سال آینده به کلاس های درس برویم با حذف آن امید به زندگی و تدریس را به ما برگردان به احترام این ماه مبارک

ناشناس
|    | 1393/5/11 - 02:11 |     11     1    
پاسخ: با سلام حرف دل خیلی از معلمین غیر انتفاعی را زدید با۱۰سال سابقه در اردیبهشت ماه برگه پایان قرار داد را به ما می دهند می گویند در سال جدید اگر به شما نیاز داشتیم به شما اطلاع می دهیم چرا نبایداین موسسه ها قرار داد لا اقل یک ساله با ما بندند نه هشت ماهه،حرف از حقوق ومزایا را نزنید که دیگر دل ما خونه با ده سال سابقه حقوق مارا انقدر پایین میدهند وقتی هم اعتراض میکنیم می گوبند طبق قانون کار در صورتی که پایین ترین حقوق را می دهند این در حالی است که خود آموزش وپرورش هم هیچ گونه امتیازی به ما نمی دهد وقتی هم اعتراضی شود میگویند شما غیر دولتی هستید هیچ حقی شامل شما نمی گردد

ناشناس
|    | 1393/5/10 - 11:24 |     12     1    
پاسخ: آقای وزیر لطفا معلمین مدارس غیر انتفاعی را که 8 سال است خدمت صادقانه می کنند را دریابید من به عنوان مربی پرورشی تا کنون چندین بار دانش آموزانم نمونه استانی شد ه اند آیا نا حقی نیست که ما نیر و هایی که می توانیم با دست پر وارد آموزش و پرورش شویم و خدمان ارزند ه ای کنیم کنار گذاشته شد ه ایم و با ساعتی محاسبه کردن حقوق و بیمه حق ما ضایع شود و تابستان هم که هیچ سابقه بیمه و حقوقی نداریم و این باعث دلسردی ما شده ما دارای مدرک ارشد با کمترین حقوق داریم خدمت می کنیم و نیروی جوانی ما هدر می رود بدون آن که به آینده کاری خود امیدی داشته باشیم شما که از کمبود معلم می گویید ما را در مدارس ابتدایی استخدام کنید تا با جان و دل در خدمت فرزندان این مرز و بوم باشیم به امید یاری شما خ- پ از خوزستان

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 21:24 |     19     1    
پاسخ: بیهوده ترین طرح که تاکنون در آموزش و پرورش آمده مجتمع های سرا سر دردسر است حذف آنها بهترین خدمت به فرهنگیان است

ناشناس
|    | 1393/5/7 - 18:24 |     26     3    
پاسخ: آره خدا خیرت بده اگه ما را از شر مجتمع ها راحت کنی آقای وزیر

ناشناس
|    | 1393/5/7 - 13:41 |     23     1    
پاسخ: تکلیف روشن است چون به نفع نور چشمی ها مدیران مجتمع است پا بر جا می ماند وگرنه این همه صدای مخالف باید جوابش حذف مجتمع ها بود نه سکوت معنی دار



قیداری
|    | 1393/5/4 - 23:59 |     13     2     |
سلم به تازگی بخشنامه شده که فیش آب و برق و گاز مدارس را مدیران پرداخت کنند از ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حذف مجتمع ها کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ناشناس
|    | 1393/5/4 - 13:33 |     10     2     |
ما هنرآموزان خدابنده زنجان از مدیرمحترم درصدوربخشنامه ممنوعیت بکارکیری نیروهای غیرتخصصی درپستهای مدیریت استادکاری و سرپرست بخش که این رویه ازدوره مدیرکل قبلی درمدارس باب شده بودوبه دوستان وآشنایان میرسیدوحق نیروهای تخصصی ازبین می رفت وافت شدیددانش آموزان را به جامیگذاشت تشکرمیکنیم

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 13:31 |     6     2    
پاسخ: البته برای دوستان و آشنایان

ناشناس
|    | 1393/5/7 - 23:39 |     9     3    
پاسخ: عجب بخور بخور بی حساب

ناشناس
|    | 1393/5/5 - 00:03 |     7     6    
پاسخ: ما از مسولین منطقه... که این کار رانکردندومارادرک کردندتشکرمیکنیم



مریم
|    | 1393/5/4 - 12:57 |     24     1     |
میگم بیاین یه کاری یه دفعه انجام بدین حالا که می خواهین مقطع ابتدایی را 7را هم بهش اضافه کنین یه دفعه تمام راهنمایی را بندازین گردن ابتدایی اخه بیچاره ها خیلی خسته می شوند انوقت کلاسهای ابتدایی را هر کلاس 150 نفری کنید وتا جمعه هم بیاین مدرسه شاید کیفیت اموزش کمی بالا بیاد ومعلمان ابتایی این قدر با این حقوق بالا از بیکاری در بیان



ناشناس
|    | 1393/5/3 - 19:23 |     14     1     |
وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم
برخی از مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ، مدیران نالایقی دارند که با وجود اطلاع اداره کل و وزارتخانه ، هیچ اقدامی در رابطه با جابجایی آنان صورت نمی گیرد. از جمله آنان منطقه 16تهران می باشد که فقط به رتبه های ظاهری و گزارشات کاذب اکتفا می کند.
مدیر منطقه ، دوستان خود را در پست های مهم قرار داده و با کمی توجه و بررسی در رفتار و منش آنان ، بی لیاقتی تک تک آنها را متوجه خواهید شد. کاش برگه هایی نظرسنجی توسط معتمدین خود در مناطق ، توزیع می کردید البته برگه ها در همان روز جمع آوری شود تا مشکلی برای پرسنل منطقه ایجاد نشود. و عملکرد مدیران مناطق را ارزیابی می کردید.
روزی که دولت تدبیر و امید آمد بسیار خوشحال شدیم و فکر می کردیم مدیر منطقه ما هم تغییر خواهد کرد اما زهی خیال باطل.
کاش بررسی می کردید که ایشان چگونه و به پشتوانه چه کسی در این منصب قرار گرفته و....
کارکنان آموزش و پرورش منطقه 16

همکار
|    | 1393/5/11 - 13:47 |     2     0    
پاسخ: چه فرقی می کنه چه اینوری چه اونوری تا بوده همین بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



ناشناس
|    | 1393/5/3 - 11:41 |     36     42     |
با سلام وادب حضور وزیر محترم جناب آقای فانی
این روئسای آموزش وپرورش با چه هدفی انتخاب شده اند؟هدف خدمت در سنگر تعلیم وتربیت است یا چیز دیگری است؟چرا این همه تبییض در بین معلمان مخصوصا معلمان ابتدایی وجود دارد.چرا باید خانم یا آقایی به دلیل وجود بند پ اصلا سازماندهی نشوند ودر مقاطع راهنمایی یا دبیرستان مدیر یا معاون باشند خواهشمندیم پاسخگو باشین

ناشناس
|    | 1393/5/9 - 13:33 |     15     17    
پاسخ: به قول برنامه ورزشی فردوسی پور. چه میکنه این بند پ پ پ پ

ناشناس
|    | 1393/5/8 - 10:56 |     23     17    
پاسخ: سازماندهی امسال واقعا شبیه یه جوک بودنمیدونیم چه کسی برنامه ریخته

ناشناس
|    | 1393/5/6 - 01:07 |     25     22    
پاسخ: در شهرستان طارم معلمی هست با مدرک ابتدایی از وقتی استخدام شده روی مدرسه ابتدایی رو ندیده وفقط تومدارس راهنمایی مدیر بوده ویا تدریس می کرده وبجای اینکه در مقطع ابتدایی سازماندهی بشوند در تلاش برای گرفتن پست مدیریت یا معاونت آن هم فقط در مقطع متوسطه اول ودوم هستند واقعا ما معلمان احساس میکنیم مدیریت یا معاونت برای ایشان شده ارثیه پدری !!!

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 23:19 |     23     17    
پاسخ: آقای فانی وزیر محترم خواهش
تکلیف معلما را روشن کن
یا ابتدایی یا متوسطه


ناشناس
|    | 1393/5/3 - 18:25 |     13     18    
پاسخ: اینجا بحث رشته نیست مدرکش نوشته فوق دیپلم یا لیسانس آموزش ابتدایی. مدرک دیگه باشه اشکال نداشت

مریم
|    | 1393/5/3 - 16:24 |     13     0    
پاسخ: در شهرستان نمین استان اردبیل هم همین طور شده. به خدا خیلی ناراحتم . به خاطر بی برنامه ریزیهای غیر منطقی و باند بازی های فامیلی و جناحی . وقتی اعتراض می کنی می گویند که به رشته آنها نیاز داریم . این چه نیازی است که ١٢ ساعت تدریس به فلانی می دهی تا بره راحتتر درسشو بخونه.



ناشناس
|    | 1393/5/2 - 15:57 |     17     2     |
سلام آقای وزیر خود آموزرش و پرورش همه مدارس را شهریه ای کرده است اصلا در سطح شهر ها مدرسه دولتی پیدا نمی شود برای هر مدرسه دولتی یک اسمی گذاشتند که از مردم پول بگیرند مدرسه هیئت امنایی سمپاد نمونه دولتی شهری روستایی شاهد وووو حال نه سیاست گذارم نه با این حرف ها کاری دارم به این مسئول ارزشیابی و رسیدگی به شکایات مردمی بگویید کم در رسانه ها صحبت کند که موقع ثبت نام هیچ پولی گرفته نشود این حرف ها باعث شده مدارس روستایی پول بیمه و کتاب را نیز پرداخت نمی کنند آنقدر در رسانه ها صحبت کرده که مدیران مدارس روستایی نتوانستند پول کتاب را از اولیاء بگیریم شما که یک ریال سرانه دانش آموزی پرداخت نمی کنید حداقل برای مدارس شهر ها این حرف ها را بزنید که شهریه های میلیونی می گیرند قانونی این را بگویید که یک خانواده در روستا باید هزینه پول کتاب و بیمه را موقع ثبت نام بدهد که این مال 30 سال پیش است آقای وزیر مدرسه ای که سرانه ندارد آیا خانواده بعد از ثبت نام نباید هزینه پوشه پرونده پوشه توصیفی و دفترچه طرح کرامت را که اجباری هزینه آن از مدارس توسط ادارات دریافت می شود و هزینه تکثیرات طرح توصیفی را هر خانواده خود قبول کند



صمد
|    | 1393/5/2 - 15:50 |     10     0     |
فرصت برابر آموزشی کجاست
سلام آقای وزیر مدارس شهری را با تغییر نام در سال های قبل تحت عنوان نمونه های روستایی و شهری ، سمپاد هیئت امنایی شاهد و خود دولت شهریه ای کردند . همه دانش آموزان سال اول متوسطه یک شهر برابر با ظرفیت این مداس خاص نیستند این مدارس صندلی خالی دارند در شهر های کوچک مدارس غیر دولتی یارای رقابت با دولت را نداشتند و جمع شدند حال سوال اینجاست این مدارس دولتی دوکلاژه نیاز به سرانه ندارند مقداری از این پول ها هم صرف هوشمند سازی و غیره می شود هر چند این وسایل خاک می خورند بد نیست مدارس پر از زرق و برق می شوند ولی سوال مهم اینجاست که تکلیف مدارس روستایی که یک ریال سرانه ندارند چه می شود اگر همراه پول کتاب پول مجله و طرح کرامت را گرفتی که گرفتی و گر نه مدیر باید خودش بپردازد قبلا سرانه ای بود
آقای وزیر آن قدر این معاونان محترمتان در رسانه ها داد زدند که موقع ثبت نام دانش آموز هیچ پولی گرفته نشود در مدارس روستایی دیگر اولیاء دانش آموزان پول کتاب و بیمه را هم نمی دهند سرانه دانش آموزی هم که نداریم پول کتاب را از کجا واریز کنیم
ما مدیران روستا ها طبق ماده 30 آیین نامه اجرایی در خرداد ماه حتی بدون حضور اولیاء و بدون پول کتاب و بیمه دانش آموزان را در مدارس ثبت نام کرده ایم شاهد سامانه سناد
حتی بدون پرداخت یک ریال در روستا ها کسی از کلاس و ثبت نام محروم نمی شود به سامانه سناد مراجعه کنید کلیه دانش آموزان ابتدایی مدارس روستایی کشور ثبت نام شدند
حال این پول کتاب و بیمه و خرید پوشه بعد از ثبت نام که مشکل ساز شده است
از شما وزیر بزرگوار تقاضا دارم که از معاونان محترم مخصوصا معاون ارزیابی بفرمایید در رسانه ها فرمایش کنند اولیاء محترم دانش آموزان مدارس روستایی ما از سامان سناد بررسی کردیم همه ی فرزندان شما ثبت نام شده اند و ثبت نام نشده در روستا نداریم ماده 30 خلاص
اولیاء محترم در طول تابستان هر موقع توانستند به مدرسه مراجعه کنند پول کتاب و بیمه و اگر در توان داشتند پول پوشه پرونده، مجله ،طرح کرامت و.. را بپردازند
حرف آخر حال بیایید این مدارس روستایی را که سر پول کتاب دعواست و معاونان محترم وزیر هر روز مدیران را تحدید می کنند با مدارس دوکلاژه شهری مقایسه کنید که از یک طرف مانند مدسه دولتی کلیه ی امکانات دولتی را می گیرند واز طرفی همه دانش آموزان را یا نمونه یا تیز هوش می کنند و اولیاء سراسیمه یک میلیون به حساب می ریزند و شادی می کنند که فرزندشان یک شبه نمونه و تیز هوش شده و خودش خبر نداشته است
اختلاف امکانات آموزشی مدارس شهری دو گلاژه دولتی با مدارس صرفا دولتی روستایی بدون سرانه قابل جبران نیست اصل مهم واساسی فرصت برابر آموزشی کجا رفت




نرگس
|    | 1393/5/2 - 13:17 |     13     1     |
با سلام از فرهنگیانی که فرزند مهد کودکی داشتند خواسته شد تا شکایت کنند ومدارک ان را برای دریافتهزینه مهدکودک فرزندانشان ارسال نمایند بااینکه یکسال از این موضوع میگذرد اما هیچ اقدامی نکرده اند



آریا
|    | 1393/5/2 - 12:47 |     7     2     |
با سلام. فارغ التحصیل کارشناس اموزش ابتدایی از دانشگاه آزاد در سال 85 هستم.مدت 3 سال است که مجبورم در غیر انتفاعی در مشهد با حقوقی کمتر از یک کارگر تدریس میکنم.فرزند ایثارگر هم هستم.از زمان فارغ التحصیلی تا کنون آموزش و پرورش اقدام به استخدامی ان هم این رشته نکرده است.چرا دانشگاه آزاد در این رشته دانشجو پذیرفته؟کاملا از نام رشته پیداست.فارغ التحصیلان این رشته نیروی متخصص برای خدمت در آموزش و پرورش هستند.پس چرا اموزش و پرورش با وجود کمبود نیرو اقدام به استخدمی نمیکند؟چرا هنوز بازنشستگان به عنوان اضافه کار خدمت میکنند؟تکلیف من چیست؟زمانی که من این رشته را انتخاب کردم بخاطر شغلی که میخواستم داشته باشم در آینده انتخاب کردم و ادامه دادم.حالا عده ای که کارشناس هم هستند قانونی گذاشته اند به عنوان دانشگاه فرهنگیان!!ورود به اموزش و پرورش رابا ورود به این دانشگاه ختم کرده اند!!چه کسی پاسخگوی این بی برنامگیست؟شما بگویید من با این تخصص در کدا م سازمان یا ارگان یا شرکتی میتوانم کار کنم؟!!گذشتن از سد کنکور که برای ما وجود داشت و 4سال با مکافات ادامه تحصیل دادن در دانشگاه پدرم فلج 4 اندام است ٰ و گذراندن بهترین سالهای عمر برای به دست آوردن تخصص برای داشتن شغلی آبرومند همه ی اینها الکی بوده؟؟؟!!! باید کسی پاسخگوی این همه بی عدالتی و بی برنامگی باشد!! بنده با وزیر قبلی مکاتبه داشته ام ایشان که زحمت پاسخ دادن هم به خود ندادند.اما جنابعالی چطور؟

پارمیدا
|    | 1393/5/3 - 18:35 |     6     4    
پاسخ: خوب خواهرم برو در منزل به مادرتان کمک کنید هنوز پسرها بیکارنند نمی توانند کار پیدا کنند شما از کارکردن حرف می زنید



ناشناس
|    | 1393/5/2 - 12:38 |     9     0     |
سلام اقای وزیر،شماذرسفرهایتان به بعضی از استانها عنوان کردید که مدارس را مردم اداره کنند ومسئوللین انجمن واولیاء دراداره هم مرتب درگوش مدیران میخوانند که مدیری زرنگ تراست که ازمردم پول بیشتری بگیرد واینها دلیلی شد تامدیران ما بشوند مامورین دریافت پول درمدارس تابه هر طریقی وباچنگ ودندان درصدد گرفتن پول شوند بخصوص درمدارس خاص وشاهد ،ودراین راه برای اولیا ودانش اموز با تذکرات وزنگ زدنها وپیامهای متعدد آبرویی نمی گزارندوحتی به فرهنگیان هم به بهانه کلاسهای فوق برنامه که هنوزازطرف اداره معنی نشده رحمی نمی کنند ماهزینه کلاسهای تقویتی درروز پنج شنبه را صد درصد پرداخت میکنیم لطفا بفرمایید ساعت اموزشی دردبیرستان در روز چند ساعت است؟که مسئولین ساعت 12/30 تا13/30 رافوق برنامه می دانند وطلب پول میکنند واقعا بسیار جای تاسف داردکه هیچ کس جلوی این بی عدالتی در حق فرهنگیان را نمی گیرد



صابر عظیمی
|    | 1393/5/2 - 12:03 |     17     1     |
با سلام خدمت وزیر محترم. من یکی از معلمان ابتدایی هستم که در مقطع دکتری تخصصی رشته برنامه ریزی درسی از دانشگاه سرارسری شیراز پذیرفته شده ام. به همین دلیل تقاضای انتقال موقت به شیراز را دادم و قبول شد ولی متاسفانه چون مقطع تدریس من ابتدایی است اداره شیراز اظهار می دارد که شما باید در کلاس ابتدایی تدریس کنید 24 ساعت کل هفته و اصلا شرایط جهت ادامه تحصیل ما معلمان ابتدایی فراهم نیست. به نظر جناب عالی من چه باید بکنم؟ از سویی هزینه های زندگی مانع از گرفتن مرخصی بدون حقوق می شود. از شما تقاضا دارم یک سازوکار قانونی جهت ادامه تحصیل فرهنگیان در سطوح تحصیلات تکمیلی، مخصوصا برای معلمین ابتدایی به جهت برنامه تدریس 5 روز هفته شان تدوین فرمایید. چراکه بنده معتقدم آموزش و پرورش به عنوان پرچم دار گسترش علم و دانایی در کشور بهتر است به ادامه تحصیل و توانمندتر شدن هر چه بیشتر نیروهای خویش همت گمارد. باز هم از تمام لطف و محبتتان به جامعه معلمین صمیمانه تشکر می نمایم.
ایمیل: taninetarbiyat@gmail.com



ناشناس
|    | 1393/5/2 - 11:29 |     29     0     |
دوستان عزیز و همکاران محترم خودتان را زحمت ندهید مطمئن باشید در این مملکت هیچ کس به فکر آموزش و پرورش نیست . همه ی مسئولین هم مشکلات را می دانند و هم راهکار آن را . اما دریافت من بعد از 23 سال جان کندن و تدریس در پایه ی اول ابتدایی این است که سیاست مسئولین این مملکت این است که آموزش و پرورش در فقر باشد و این چیزی است که در عمل ثابت شده است . من به راستی دلیلش را نمی دانم ولی واقعیت همین است . مثلا مسئولین بی ارزش وزارت می گویند 99 درصد بودجه صرف پرداخت حقوق می شود سئوال این است که مگر این مملکت مال عده ای خاص است خوب اگر دروغ نمی گویید به جای اینکه 70درصد و بیشتر به حقوق سایر دستگاهها اضافه کنید بودجه ی بیشتری به آموزش و پرورش بدهید تا99 درصدش صرف حقوق نشود کمی از پاداش ، اضافه کار ، حق ماموریت و هزینه ی همایش های سایر دستگاهها کمتر کنید تا چیزی هم به آموزش و پرورش برسد یا اگر این را هم نمی کنید حداقل کمتر دروغ بگویید ما بیشتر از این همه دروغ گفتن و شعار دادن شما ناراحتیم به جای این همه آسمان و ریسمان بافتن راست و خدایی بگویید آموزش و پرورش همین است هرکس میخواهد بسم الله هرکس هم نمی خواهد به سلامت . ضمناً از مسئولین سایت خواهش می کنم این مطلب را چاپ کنند. با تشکر

محمد
|    | 1393/5/8 - 17:29 |     13     0    
پاسخ: همکار عزیز حرف دل همه جامعه فرهنگیان را زدی ولی نمی دانیم چرا گوش شنوایی نیست؟

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 21:50 |     23     0    
پاسخ: همکار محترم درست فرمودی اما ما منتظر هستیم وزیر محترم جهت بالا بردن انگیزه همکاران مشکلاتی چون افزایش حقوق و انحلال مجتمع ها را هر چه زودتر در رسانه اعلام و این دل شکستگان را به آر امش برساند



علی علوی
|    | 1393/5/1 - 16:41 |     38     0     |
این جز بدبختی ما معلمان است که پرداخت حقوق هرماه در سایت اعلام می شود.به خدا قسم سه سال پیش در سفر به مشهد که بودم یکی از کارمندان وزارت نیرو گفت نیروی دیپلمه ما که در اداره کار نمی کند وجز نیروهای پرتی محسوب می شوند در آن زمان دو میلیون وهفت صد هزار تومان حقوق می گرفت.در آن زمان من شش صد هزار تو مان می گرفتم.حالا ببین در این مملکت کدام مسوول خدایی حرف راست را زد.

ناشناس
|    | 1393/5/4 - 02:09 |     26     1    
پاسخ: fبا سلام خدمتتان عرض کنم که صندوق ذخیره در زمان آقای دکتر نجفی و به منظور ذخیره ای جهت آینده فرهنگیان محترم تاسیس گردید و با یک دفتر کوچک اکنون تبدیل به یک بنگاه بزرگ اقتصادی شده و تا آنجا که اینجانب حقیر میدانم با اینکه مدیران مختلف در طی این سالها عهده دار این مسئولیت خطیر بوده اند لیکن از جنس فرهنگی نبوده اند و اکنون با تصمیم گیری به حق آقای دکتر فانی کار به اهلش سپرده شده و این گروه درستکار و مهربان سعی در ارائه خدمات بیشتر و بهتر را دارند و انشاالله که با همت خداوند متعال بتوانند نظر شما را تامین کنند.

فرهنگی
|    | 1393/5/2 - 13:55 |     30     0    
پاسخ: باعرض سلام . به نقل قول از همکار فرهنگی :

بیش از دو دهه هست که صندوق ذخیره ی فرهنگیان داریم که اگر متوسط واریزی های کارمند را ده هزار تومان بگیریم و همین مبلغ سهم دولت هم اضافه کنیم میشه ماهی 20 میلیارد تومان . این مبلغ را ضرب در 12 ماه سال و ضرب در تعداد سال های تاسیس آن کنید . با این سرمایه صدها نفر به گنج افسانه ای رسیده اند. اما سهم معلم ؟؟؟ صدقه ی سود مدیران ارشد. نمی شد این سرمایه را صرف ساخت و ساز ، تاسیس بیمه ، ایجاد بانک فرهنگیان ، صندوق های رفاهی به کام فرهنگیان ، نه به نام فرهنگیان کرد ؟؟ ما در حال حاضر حدود 13 میلیون دانش آموز داریم و یک میلیون معلم . به طور متوسط میشه 13 دانش آموز یک معلم بدون احتساب مدارس غیر دولتی چه نیازی به استخدام نیروی جدید هست ؟ چرا به عنوان حق التدریس به معلمان موجود نمی دهند ؟ بهتر از سرویس دانش آموز کلاس خودت بودن نیست ؟ ساعت موظف را به 30 ساعت افزایش بدهند با 30 درصد افزایش حقوق برای افراد متقاضی . افزایش رفاه معلم و ایجاد انگیزه در معلمان . ده ها راه کاهش هزینه و افزایش بودجه هست.




ناشناس
|    | 1393/4/31 - 23:36 |     32     1     |
با عرض سلام اقای وزیر پس بیمه طلایی را که درست کردی از ان طرف بیمه خدمات درمانی را صد درصد گران کردید اخر یک معلم با چهار نفر چگونه می تواند ماهی 100000 هزارتومان حق بیمه طلایی وخدمات درمانی بدهد خوب بهتر است همان حقوق را خودتان به این حساب ها بریزد وما هم تا اخر برج گرسنه بمانیم گناه ما چیست که جبهه رفته ایم ولی مجروح نشده ایم انها همه چیز برایشان رایگان است اخر ما هم توی این مملکت زندگی می کنیم ومدت 3سال هم جبهه داریم ولی زخمی نشدیم الان 30 سال است که هیچ کاری برای اموز وپرورش نکردید حقوقی که هر سال اضافه می شود به بقیه سازمانها هم اضافه می شود تازه بیشتر از اموزش وپرورش ایا برای ما مانند سایر سازمانها وام درست کردید ایا هزینه مسکن می دهید ایا بن غذا می دهید ایا پول دارو ودرمان را مانند بانک وشرکت نفت می دهید ما را نابود کردید که خداوند باعث بانی را نابود کند الان یک سال است که می گویی دنبال افزایش حقوق هستم پس کو فقط چسبیدی به پست وزارت نمایندگان هم که جدیدا برای تبلیغات اینده خود از خواب بیدار شده اند وشروع کرده اند به دلسوزی برای معلمان هر کس به معلم رای دهد سخت در اشتباه است خواهشمند این مطالب را چاپ کنید شاید مسولین با حقوقهای 15 تا 20میلیونی فکری هم برای حقوق 1میلیونی معلم که ان هم با بیمه طلایی وخدمات درمانی می رود به هوش بیایند خدا کند که این دروغ راست دراید



ناشناس
|    | 1393/4/31 - 20:18 |     21     2     |
با عرض سلام خدمت افای وزیر بهتر است فقط از نیروهای ابتدایی برای سال تحصیلی 93-94 استفاده کنید نه نیروهای راهنمایی ودبیرستان چرا تا حالا نیروهای راهنمایی ودبیرستان به ابتدایی نمی امدند حالا که می خواهند بازنشسته شوند می ایند نه تجربه دارند نتوان تدریس در ابتدایی فقط اگر نمی خواهید سال تحصیلی سر هم کنید از نیروهای ابتدایی استفاده کنید وهر کدام در پست خودشان واول از نیروهایی که از اول مهر به بعد باز نشسته می شوند استفاده کنید نه نیروهایی که قبلا بازنشسته شدند وبهتر است به دست مناطق سپرده شود به امید خد که به گوش مسولین برسد وفکر عاقلانه کنند حق نگه دار کسانی که برای رضای خدا کار می کنند نه برای پست ودرست کردن پست ومقام برای فامیل



ناشناس
|    | 1393/4/31 - 18:21 |     42     2     |
وزیر محترم طاغات وعبادات قبول 20 درصد ابتدایی چی شد تورا به حق این ماه مبارک در عید فطر اعلامش نمایید.

مریم
|    | 1393/5/2 - 13:49 |     21     2    
پاسخ: ٢٠٠هزار تومان برای مقطع ابتدایی & ١٠٠هزار تومان برای حق عایله مندی متاهلین زن . چه می شود! !!!!!!!!!!

ناشناس
|    | 1393/5/1 - 23:28 |     14     5    
پاسخ: با سلام وقبولی طاعات وعبادات به دلم روشن است وزیر محترم اعلام می کند انشا الله پیشاپیش عیدتون مبارک



ناشناس
|    | 1393/4/31 - 16:50 |     25     0     |
آقای وزیر چرا تبیعیض قا ئل می شوید ما بازنشستگان که عمری به این مردم خدمت کر د ه ایم چرا حقوق ما چند روز بعد از شاغلین پرداخت می شود که شرمند ه خانواده می شویم لطفا اقدام فرمایید و با شاغلین پرداخت شود



ناشناس
|    | 1393/4/31 - 16:23 |     34     3     |
وزیر محترم ما همچنان با مشکلات فراوان در انتظار اقدامات اساسی هستیم افزایش حقوق و حذف مجتمع و ادامه تحصیل فرهنگیان مهمترین مشکلات است رسیدگی فرمایید

ناشناس
|    | 1393/5/5 - 15:27 |     21     0    
پاسخ: همکار محترم پاسخ مسئولین ما هم شنیدن داره که چرا حقوق معلم کم است فرمودند آموزش و پرورش در آمد زا نیست طرح افزایش حقوق معلمان بار مالی دارد مردیم از خوشی که این قدر مسئو لین به ما بها دادند

حسن
|    | 1393/5/1 - 01:16 |     38     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی انتظار چیز خوبیه اگر انتظاری باشه همراه با امید فرج اما انتظار از این وزیر و این وزارت خونه انتظار بیهوده اس مطمئن باشید روزگاری در همین سایت نوشته بود وکلا وپزشکان به مرکل اعتراض کرد ه اند در المان که حقوق ما کم است وچرا حقوق معلمان بیشتر است جواب داده بود چطور انتظار دارید حقوق شما از کسانی که شما را اموزش داد ه اند وتربیت کرده اند بیشتر باشد که اتفاقا این جواب را منطقی دانسته بودند اما اکنون اگر روزی رقم واقعی دریافتی دیگر وزارت خانه ها اعلام شود خدا میداند صدای سوتی که از سر ما بلند می شود بی شباهت به نفخه ی صور اسرافیل نباشد.
به راستی یک شهردار چقدر حقوق وپاداش دارد هنوز گزارش 20-30 را از یاد نبرده ایم که پاداش شهردار شیراز که توسط شورا تصویب شده بود 50 میلیون بود پادش یک سال معادل حقوق 4 سال یک معلم واین به جز حقوق ماهیانه بود و در جواب هم فرمودند که سال های پیش چرا چیزی نم گفت صدا وسیما که بیشتر بوده این پاداش هاو در تمام شهر ها همین است وهمچنین یک فرماندار واستاندار ونماینده چقدر دریافتی دارد خدا می داند وخودشان و به ما هم مربوط نیست نوش جانشان ما حسود نیستیم لابد لیاقت داشته اند و در این کشور لیاقت هر کس وعر ضه اش نسبتی مستقیم دارد با درامدی که دارد این جمله را شاید شنیده باشید از زبان اولیا که بچه درستو بخون اقلا شاید هیچی نشی معلمی بشی فکر می کنید اگر حقوق معلم هم ماهی 5 میلیون تومان بود این همه بی ارزش بود جناب وزیر می فرمایند ما حقوق بگیر زیاد داریم و 99 درصد بودجه صرف پرداخت حقوق می شود بیاید امتحانی کنیم در هر اداره کل که برویم بنده حاضرم شرط ببندم که می توان ان اداره را تنها با 30 درصد پرسنل اداره کرد وحکمت بقیه را نمی دانم نمی گویم که اون بندگان خدا را اخراج کنند چون یکی هم ممکن است بگوید توی معلم خودتم بروی باز یکی هست با حقوق کمتر کار بی فایده تو را انجام دهد اما میگویم جناب وزیر ما باید همه چیز کشورمان به همه چیزش بیاید همانطور که با اتلاف نیرو وهزینه زیاد پراید 7 میلیونی را 20 میلیون تحویل ملت می دهیم در امو زش وپرورش هم مطمئن باشید خیلی جاها اتلاف بودجه دارید که نوبت به معلم که می رسد اسمان می تپد ایا نمی توان مانند سال های 60 تا 70 کتاب ها را از دانش اموزان تح-ویل گرفت تا سال بعد هزینه ای نجومی صرف کاغذ جدید برای چاپ کتاب نشود ایا شما حساب کرد هاید که اگر به 80 درصد دانش اموزان تب لت یا لپ تاپ بدهید جهت ذخیره کردن منابع درسی در ان این هزینه با صرفه جویی حاصل از چاپ نکردن کتاب در 2 سال قابل جبران است خلاصه درد زیاد است ودرمان هم اسان اما همتی نیست و هر وزیری امد تنها کاری که کرد نظام اموزشو پرورش را با روش ازمون وخطا تغییر داد وحرف زد ونظریه داد اما عمل نکردتا الان که اگر 60 یا نهایتش 100 هزار تومان به حقوق معلم اضافه شود چنان در بوق وکرنا می کنند گویی که معدنی از طلا را به نام هر معلم زده اند اما چرا از افزایش 70 درصدی در برخی ارگان ها خبری نیست
محتسب فتنه در این شهر ز من داند ومی
لیک من همه را از چشم شما می بینم




سمانه
|    | 1393/4/31 - 11:59 |     51     0     |
آیا کسی هست که به مشکلات مطروحه در این سایت رسیدگی کند؟ به نظر هیچ فریاد رسی نیست.


ناشناس
|    | 1393/5/5 - 15:28 |     24     0    
پاسخ: نه عزیز کسی نیست خودت را اذیت نکن



علی علوی
|    | 1393/4/31 - 08:18 |     28     0     |
حق بیمه دفتر چه خدمات درمانی پدر ومادر 52000تومان شد واقعا خدمات درمانی چه خدماتی می دهد؟ وقتی دفتر چه بیمه سلامت رایگان شد چرا برای کارمندان این قدر اضافه کردند کار این دولت از دولت قبلی مشکوک تر و بدتر است.

ناشناس
|    | 1393/5/1 - 23:24 |     20     0    
پاسخ: خوب فکری کردی حذف کن ما هم هستیم آزاد برویم درمان کنیم ارزونتر پایمان در می آید

ملکی
|    | 1393/5/1 - 09:06 |     15     0    
پاسخ: برای حذف دفترچه های بیمه خدمت درمانی خودمان چه کاری می توانیم انجام دهیم ؟ اگه کسی میدونه بگه. من می خوام دفترچه ام رو حذف کنم .



فرهنگ
|    | 1393/4/31 - 02:55 |     24     8     |
با سلام خدمت وزیر محترم لطف کنید فکری به حال فرهنگیان دیپلمه کنید . تا اونا هم بتوانند مدرک لیسانس و بالاتر دریافت کنند. خواهشمند است دستور فرمایید مثل سابق ضمن خدمت روی کار بیاید تا دیگر دیپلمه ای در آموزش و پرورش نماند. تعداد دیپلمه ها در آموزش و پرورش کم نیستند.

ناشناس
|    | 1393/5/5 - 15:30 |     16     2    
پاسخ: این که رای مخالف می دهی جهت ادامه تحصیل فرهنگیان چه چیزی را ثابت می کند یعنی دوست نداری غیر از خودت کسی پیشرفت کند امید وارم این طور نباشه

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 21:19 |     20     4    
پاسخ: وقتی معلم دیپلم و فوق دیپلم دوست دارند ادامه تحصیل دهند حیف نیست وزارت به این علاقه بی توجه باشد راه را برایشان باز کنید تا ادامه دهند

فرشید
|    | 1393/4/31 - 18:16 |     12     1    
پاسخ: سلام خواهشمندیم رسیدگی بفرمایید چرا حق الزحمه کارورزی هنرستانهای آذربایجان غربی سال 92 و همچنین اضافه کاری اسفند ماه 92 فرهنگیان آذیبایجان غربی واریز نشده پس کی می خوایید بدید


ناشناس
|    | 1393/4/31 - 16:52 |     22     5    
پاسخ: اگر زمینه ادامه تحصیل فرهنگیان فراهم باشد آنها ادامه تعحصیل می دهند و این به نفع آموزش و پرورش است که نیروی متخصص به مدارس می فرستد

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 16:05 |     17     4    
پاسخ: درست فرمودی اگر راهی برای ادامت تحصیل دیپلم و فوق دیپلم باشد مثلا به فرهنگیان اجازه داده شود بدون آزمون در دانشگاه ادامه تحصیل دهند آنها امتحان خود را با سالها خدمت پس داد ه اند پس به خاطر این که با معلومات بیشتر در کلاس درس حاضر شوند جا دارد با آسانترین روش ادامه تحصیل دهند که به نفع آموزش و پزپرورش است که نیروهای با تحصیلات عالی داشته باشد



مهسا
|    | 1393/4/31 - 01:24 |     30     2     |
استخدام
سلام اقای وزیر دیروز خبرهایی شنیدم که خیلی ها را متاثر کرد خدا کند که شایعه باشد اما 90 درصد گفتند که صحت دارد در دوره قبل انگار خیلی ها را بدون ازمون در مشاغل دولتی گذاشتند یکی از انها اموزش پرورش هست که تعدادی را با مدرک ابتدایی و راهنمایی و غیره معلم کردند ایا این درست است که معلمان نهضتی و پیش دبستانی ما جوانی خودشان را بگذارند و زحمت بکشند بخدا در حد حرف نیست پدرمان در می اید خدا شاهده که خیلی سخته انوقت با پارتی وارد اموزش پرورش میشوند و ابروی هر چه معلم هست را میبرند چون نمیدانند چه درسی و چگونه بگویند ایا درست هست ؟ از شما خواستار رسیدگی هستیم وقتی برای پیش دبستانی و نهضت جا ندارید چطور برای انهایی که با هزار دروغ و نیرنگ استخدام شدند جا هست



مهسا
|    | 1393/4/31 - 01:23 |     14     1     |
استخدام
سلام اقای وزیر دیروز خبرهایی شنیدم که خیلی ها را متاثر کرد خدا کند که شایعه باشد اما 90 درصد گفتند که صحت دارد در دوره قبل انگار خیلی ها را بدون ازمون در مشاغل دولتی گذاتند که یکی از انها اموزش پرورش هست که تعدادی را با مدرک ابتدایی و راهنمایی و غیره معلم کردند ایا این درست است که معلمان نهضتی و پیش دبستانی ما جوانی خودشان را بگذارند و زحمت بکشند بخدا در حد حرف نیست پدرمان در می اید خدا شاهده که خیلی سخته انوقت با پارتی وارد اموزش پرورش میشوند و ابروی هر چه معلم هست را میبرند چون نمیدانند چه درسی و چگونه بگویند ایا درست هست ؟ از شما خواستار رسیدگی هستیم وقتی برای پیش دبستانی و نهضت جا ندارید چطور برای انهایی که با هزار دروغ و نیرنگ استخدام شدند جا هست



ناشناس
|    | 1393/4/30 - 23:04 |     17     9     |
مدیرکل محترم استان زنجان اعلام نمایید بازرسین به امتیاز همکاران که بدون تدریس امتیاز سواد آموزی بدون تدرس با جایگزین بخصوص در طارم کرفتند وحق ما را ضایع کردندرسیدگی شود البته مستقیما به سوادآموزان مراجعه شودو خاطی را را توبیخ کنید

ناشناس
|    | 1393/5/16 - 06:53 |     11     3    
پاسخ: مروج فرهنگ زیرآب زنی متاسفانه خود مسولین اداره اند،برای اینکه به اهداف از قبل برنامه ریزی شده وتغییرات مورد دلخواه خود دست یابند.اگر مدیریت محترم اولین کسی را که برای زیرآب زنی اقدام می کنند با رفتاروبرخورد درست متوجه عواقب این کارزشت وناپسندسازند،مطمئن باشیم که چنین رفتارهایی تکرار نخواهد شد.علف هرززمانی رشد می کند که شرایط برای رشدش فراهم باشد....!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 11:18 |     18     10    
پاسخ: در اداره شهرستان طارم همه کارکنان زیرآب همدیگر را می زنند چون تنها راه خودشیرینی نزد رییس ومعاوناش همین شیوه است

ناشناس
|    | 1393/5/2 - 02:46 |     24     10    
پاسخ: دیگردر اداره نیروی قابل اعتماد وجود ندارد



محمد
|    | 1393/4/30 - 22:53 |     8     0     |
جناب آقای وزیر هر استانی برای شروع و پایان ثبت نام قانون خاص خودش رواعلام می کنه در حالی که در آیین نامه آموزشی که شورای عالی که بالاترین مرجع تصمیم گیری در آموزش وپرورش است آن را مصوب نموده است شروع و پایان ثبت نام در مقاطع مختلف مشخص شده است شما بفرمایید عدول از قانون تاکی و این بی نظمی را چکونه توجیه می کنید یا آیین نامه هارا اصلاح کنید یا جلو این بی نظمی هارا بگیرید مردم تاکی باید چوب بی برنامه گی های مسئولین را بخورند



باستانی
|    | 1393/4/30 - 13:51 |     18     1     |
مثل اینکه تنها کاری که در آموزش و پرورش نمی شود تعلیم و تربیت است / این همه مسئله ؟ باعث تأسفه . . . مدارس ما که تبدیل به بنگاه معاملات اقتصادی شده اند بنده به عنوان همکارفرهنگی و از دیدگاه مردمی وقتی پا به مدرسه فرزندم می گذارم بجای امور آموزشی و تربیتی فقط و فقط دغدغه من شده پول فوق برنامه / شهریه / پول روپوش / کلاس کنکور و تست / کتابهای کمک درسی/سرویس ایاب و ذهاب و سایر هزینه های دیگر. . . مگر یادم رفته که پدران ما رنگ مدرسه را هم نمی دیدند مدرسه هم به وظیفه اش عمل می کرد بچه ها هم بخوبی درس می خواندند. . . بعد از سی سال خدمت چنین روزهایی را پیش بینی نمی کردم مسیر امروز آ و پ به سمت قهقرا و انحطاط رو به حرکت است . مسئولین محترم خود را بخواب نزنید / دستانی که کمک می کنند از لبهایی که دعا می خوانند مقدس ترند .

دبیر
|    | 1393/5/1 - 19:17 |     11     0    
پاسخ: با فرمایش شما کاملا موافقم حرف دل خیلى ها رو زدین،ما تو مدارس دولتى چقدر زحمت مى کشیم اونوقت مدارس غیر انتفاعى فقط کاسبى مى کنند با بچه هاى بالاى معدل ١٩ !!!!!



ذاکر علمی
|    | 1393/4/30 - 12:11 |     10     1     |
باسلام واحترام جناب آقای دکتر فانی

با آرزوی قبولی طاعات وعبادات لطفا دستور عاجل پیگیری آیین نامه اجرایی ادامه تحصیل مدارک معادل فرهنگیان را بفرمایید . مگر به فرزندان محترم وزارت علومی ها این همکاران مدارک معادل تدریس نمی کنند ،چرا مشکل ادامه تحصیل مدر ک معادل فرهنگیان عزیز وخدوم وزحمتشکش بعد از سال 77 تا 81 را این عزیزان وزارت علومی ها حل نمی کنند؟ !!!!!!!! انتظار تا کی جناب آقای دکتر فانی ؟ چرا باید تاوان اشتباه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را همکاران بدهند اگر همکاران محترم می دانستند در دانشگاه های آزاد به راحتی وبدون درد سر ادامه تحصیل می دادند . حالا که اکثر دانشگاه ها بدون آزمون دانشجو جذب می کنند در حالی که همکاران محترم در آزمون مراکز عالی قبول شده اند . این همه تنگ نظری چرا ؟ درضمن هیچ گونه اشاره ای به
امکان شرکت نمودن فرهنگیان دارای مدرک معادل بعد ازسال های 77 تا 81 در آزمون های ورودی بالاتر مصوب جلسه شماره93/708/دش 25/1/1393 در دفترچه آزمون کاردانی به کارشناسی وکا رشناسی ارشد پیام نور سازمان
سنجش امسال هیچ گونه اشاره ای به این مصوبه نشده است. وحرفی از سال های 77تا 81 زده نشده است . بازهم همکاران فرصت طلایی رااز دست داده اند . ؟؟؟؟




دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
|    | 1393/4/30 - 00:45 |     22     9     |
با سلام خدمت وزیر محترم و فرهنگیان عزیز آقای وزیر شمارا به جان عزیزانتان قسم یه فکری به حال ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بکنین این دانشگاه ها پدر مارو در آوردند این ماه یعنی تیر ماه که اصلا یک روز هم در خوابگاه و دانشگاه نبودیم از هرکدام ما 260 هزار تومن به حساب دانشگاه از حقوق این ماه ما برداشتن و معلوم نیست این مبلغ که اگه رو هم جمع بشه چیزی حدود 200میلیون میشه به کجا رفته بابا ما دانشجویان رو این پول حساب کردیم اومدیم اینجا به خدا بالای 80درصد دانشجوها ناراضی هستن از ورود به دانشگاه تورو خدا نذارین این دانشگاه ها هرچه دلشان میخواد از حقوق ناچیز ما بردارن خیلی از دانشجویان با این پول خرج خونه میدن آخه ما با 140 تومان چیکار میتونیم بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
|    | 1393/5/1 - 13:58 |     7     0    
پاسخ: دوست عزیز دانشگاه فرهنگیان تبریز از ورودی های 92 از هرکامشان از حقوق تیر ماه 260 هزار کم کردن

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 10:35 |     7     5    
پاسخ: بعضی استان ها مثلاً کردستان ،در تابستان که هیچی ، در طول سال تحصیلی هم حتی یک ریال بابت هزینه غذایی یا خوابگاه کسر از دانشجویان خود کسر نکرده اند .

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 10:21 |     4     9    
پاسخ: مگه شما دانشجوها چقدر میگیرید که 260تومان یه مقدارشه کی گفته شما باید حقوق بگیرید ما که از جیب پدر مادرمون معلم شدیم ادعای حقوق میکردیم که شما مدعی شدی

دانشجو معلم
|    | 1393/4/30 - 18:07 |     9     2    
پاسخ: واسه شما خیلی خوب کم کردن به ما سو دو هزار تومن حقوق دادن
آقا ما پرسیدیم میگن واسه غدا و خوابگاه کم شده
ما که از اون غذا لب نمی زنیم انقد که مزخرفه ،فقط مواد غذایی حیف میشه ،خدا که نمی بخشه
دانشگاه آزاد انقد هزینه نمی گیره که اینا گرفتن
واقعا که...
دانشگاهای دیگرم یه نگاه بندازن


دانشجوی فرهنگیان
|    | 1393/4/30 - 17:51 |     9     3    
پاسخ: میگم خوبه ایشون140 تومن براش میمونه من 32000تومن حقومه،نه دلیل میگین برای کم کردنش و نه اطلاعیه میدین،بابا از دانشگاه های دیگه هم بیشتر دارید پول میگرید تو روخدا یه کاری کنید من خرج خانواده امو میدادم

مربی پیش دبستان
|    | 1393/4/30 - 13:27 |     6     8    
پاسخ: همیشه ناراضی ها دارید میرید درس می خونید پول هم می گیرید باز هم ناراضی

ناشناس
|    | 1393/4/30 - 11:44 |     6     8    
پاسخ: یکی نیست به این ورودی های 91 و 92 بگوید مگر ورودی های 88 آدم نبودند که حقوق نمی گرفتند از پول خانواده خرج تحصیل را دادند و سه سال هم استخدام نشدند و پس از تقسیم نیرو هم به دورترین نقاط فرستاده شدند بهتر است واقعا انصاف را هم در نظر بگیرند

فرهاد
|    | 1393/4/30 - 11:22 |     6     7    
پاسخ: برید خداتونو شکر کنید که این هم میدن.نا شکری نکنین

لیلا
|    | 1393/4/30 - 10:40 |     13     6    
پاسخ: انصراف بدن حالا کجاشو دیدین؟؟؟؟ اینطوری نمیتونین ادامه بدین. به خدا راست میگم.



ناشناس
|    | 1393/4/29 - 13:19 |     23     27     |
سازماندهی شد باز هم تبعیض چرا برخی نیروهای ابتدایی مدارس شهری ابتدایی طارمسازماندهی نشدند

م ا
|    | 1393/5/12 - 23:59 |     12     5    
پاسخ: شروع به کارمعاون آموزشی ط... با دروغ همراه بوددیگر

آن سرش پیداست در تودیع اعلام کرده در تمامی مقاطع مدیریت کرده درحالی که فقط در طول دوره خدمتش یک سال معاون اموزگار بوده و حالا مسئولیت سه مقطع به ایشان واگذار شده که جای تاسف زیادی داردو .....


ناشناس
|    | 1393/5/8 - 22:50 |     11     2    
پاسخ: چه کسی گفته این همکاران لیاقت دارند ولی همکاران سازماندهی شده نه؟ زن معاون پرورشی سابق لیاقتش از همکاران دیگر بیشتره یا مثلاً زن مسئول حراست قبلی ؟ مطمئن باش همکارانی که سازماندهی شده و کسی را در اداره به عنوان بند پ ندارند لیاقتشون خیلی بیشتر از حد تصور شماست.

ناشناس
|    | 1393/5/6 - 00:49 |     13     3    
پاسخ: میشه بگین کدوم یکی رو برگردوندند معاون دبیرستان..............ویا آقای .................تازه دارند خانم یا یا آقایی رو با مدرک ابتدایی مدیر مقطع متوسطه اول ودوم می دهند در یکی از روستا ها کجای کارین شما؟

ناشناس
|    | 1393/5/5 - 01:08 |     9     8    
پاسخ: گفتم بعضی نیروها را برگشت داده اند نمی شه ره صدساله را یک شبه پیمود با صبر و حوصله اشتباهات دوره قبلی حل خواهد شد

ناشناس
|    | 1393/5/4 - 04:45 |     10     3    
پاسخ: دوره قبل یعنی چه شما امسال ما را سازماندهی کلی کردید سال دیگه میگین سازماندهی نداریم

ناشناس
|    | 1393/5/4 - 04:32 |     10     5    
پاسخ: زمان حل کردنش همان سازماندهی بود که گذشت ،وهیچ کدوم از این نورچشمی ها سازماندهی نشدند

ناشناس
|    | 1393/5/4 - 00:35 |     11     4    
پاسخ: نیروهای ابتدایی در دوره قبلی و دورههای قبلی رفتن مقاطع بالاتر نه در این دوره ،همه می دونید که مدیر و معاون اداره کمتر از شش ماه که معرفی شدن ، ان شاء ا... با حوصله و مدیریت مشکلات حل خواهد شد ، همه می دونید که یک شبه نمی توان همه مشکلات دوره قبلی را حل کرد پس دعا کنید و منتظر بمانید

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 18:41 |     12     5    
پاسخ: پس تا چندروز یا ماه تابستان امتیاز آنها را هم مثل امتیاز ما روی دیوار بچسبانید و دلیل انتخاب این نیروها ی ابتدایی را در معاونتها و مدیریت های متوسطه اول و دوم بیان میکنید بفرمایید با مدرک ابتدایی اینها در متوسطه چکار می کنندامتیازشان به کدام روستامیخورد باعدالت مارراخوش حال کنین نه حرف اگه نتونستیدبگین نمی تونیم . . .

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 18:22 |     14     14    
پاسخ: به نظر بنده همکاران نیروی ابتدایی که در دبیرستان انجام وظیفه میکنند بخاطر لیاقت و سابقه کاری درخشانی که دارند مسئولیت این کار را که در توان خود میبینند بر عهده میگیرند

ناشناس
|    | 1393/5/2 - 02:47 |     17     11    
پاسخ: آقای وزیر یه نامه بده همه ابتدایی ها به ابتدایی برگردند بدون رانت

معلمی از شهرستان طارم
|    | 1393/5/1 - 23:46 |     24     12    
پاسخ: با سلام و قبولی طاعات و عبادات
از وقتی که به سایت فرهنگیان نیوز مراجعه میکنم همیشه در مورد شهرستان طارم مطالبی میبینم،عزیزان ،دوستان و همکاران محترم بیایید یکبار هم که شده از نوشتن مطالب انتقادی همراه با کینه و عداوت بر علیه رئیس اداره و معاونینش خوداری کنیم کلا بیش از دو ماه نشده که معاونین آموزش و پرورش انتصاب شده اند وقضاوت در مورد عملکردشان خیلی زود هست باید فرصت داده شود تا یک معاون در حیطه کاری خودش اقداماتی انجام دهد و بیلان کاری ارائه نماید،طبیعی است افرادی که در زمان مدیریت قبلی دارای پست و مقام بودند و هم اکنون بنا به دلایلی که قطعا با ادله میباشد برکنار شده اند ناراحت شده و برایشان قابل هضم نمیباشد،اما بنده به عنوان یک معلم نسبت به عملکرد مدیریت اموزش و پرورش طارم خیلی خوشبینم ،چرا که در طول مدت مدیریتشان با سعه صدر و تحمل انتقادات فضای لازم را برای معلمان شهرستان طارم ایجاد کرده اند ،عاجزانه خواهش میکنم از جو سازی و نوشتن مطالب خلاف واقعیت در سایت فرهنگیان خوداری کرده و هر گونه مشکل،انتقاد و پیشنهاد خود را شخصا به مدیر اموزش و پرورش انتقال داده واز پاسخ مدیر اداره قانع شوید چرا که شخصیت اقای عمارلو در ان حدی نیست که به انتقادات یک معلم بی تفاوت باشد،و هر گونه تصمیم ایشان بر اساس شایسته سالاری و به دور از حب و بغض میباشد،اگر همکاران محترم تحمل داشته باشند در پایان دوره مدیریت ایشان قطعا حق به حقدار خواهد رسید،چرا که مدیران قبلی با واسطه و سفارش انتخاب شده اند و مجبور بودند به سفارشات مقامات مافوق عمل کنند اما نکته مثبت اقای عمارلو در این است که ایشان شخصا دنبال پست مدیریت اموزش و پرورش طارم نبودند و بخاطر خواسته کلیه فرهنگیان این سمت را قبول کرده اند و وامدار هیچ کس نمیباشندنبوده


ناشناس
|    | 1393/5/1 - 09:09 |     24     18    
پاسخ: چرا مخالف زدید دوست دارید چند نفر را نام ببرم که نیروی ابتدایی هستند اما در مقاطع بالاتر مدیر یا معاون یا مربی بهداشت هستند یا حتی تدریس دارند همه هم کسی را در اداره دارند

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 23:16 |     20     16    
پاسخ: بامنفی دادن میخواهیدحقایق راپنهان کنید همه بیدارند

لیلا
|    | 1393/4/30 - 22:06 |     16     5    
پاسخ: تو مدارس هیات امنایی مدیر خودش معلمان را انتخاب می کنه. اگه مدیر آشنا نداشته باشی باید بری روستا یا مدارس حاشیه. چون اکثر مدارس داخل شهری هیات امنایی اند.

ناشناس
|    | 1393/4/30 - 13:17 |     19     32    
پاسخ: همکار عزیز آنها نور چشمی هستند نه تنها سازماندهی نشدند بلکه این نیروهای لبتدایی در مقطع متوسطه معاون هستند

fgfgt
|    | 1393/4/30 - 12:36 |     22     33    
پاسخ: چون بند پ دارند که خیلی قوی هم هستند مثل سال های قبل. مطمئن باش که این همکاران گرامی بعداً از مدیریت ، معاونت مدارس یا از مدارس آببر سر در خواهند آورد.



علی
|    | 1393/4/29 - 01:08 |     17     2     |
اقای وزیر ایا با 89ذانش اموز مدرسه باید معاون اموزگار داشته باشد یا هر پایه با 13 دانش اموز باید چند پایه باشد خواهش میکنم این قانون را اصلاح کنید بالای 70 دانش اموز مدیر مستقل و10 دانش اموز کلاس تک پایه باشد

معلم
|    | 1393/5/1 - 00:23 |     19     0    
پاسخ: معلم ابتدایی هستم. به خدا مجبوریم قبولی بدیم یکی از شاگردان من که امسال با معدل ١۵ قبول شد اسمش را نمی تونه بنویسه امسال می ره راهنمایی’’ اما فارسی اول را نمی تونه بخونه. ریاضی اعداد رو نمی تونه بنویسه .

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 16:21 |     20     0    
پاسخ: کاملا حرف های این همکار محترم را قبو.ل دارم ابتدایی اساس آموزش و پرورش است نباید کیفی می شد اگر هم کیفی می شد در پایان سال از طرف ادارات امتحان کتبی به عمل می آمد و توسط معلمین مدارس دیگر تصحیح می شد و هر کس که از عهده امتحان در می آمد به کلاس بالاتر می رفت من مدیر راهنمایی هستم دانش آموزانی که با این روش بالا آمد هاند به راهنمایی که می آیند بزرگترین مشکل آنها املای فارسی و ریاضی است و در نهایت چون کشش ندارند خیلی ها تر ک تحصیل می کنند یا قبلا هر پایه را دو سال طی می کردند و با تبصره و تک ماده و در نهایت ارفاق به کلاس بالاتر می رفتند و باز روز از نو لطف کنید مدارس ابتدایی را درک کنید برای ما هم مشکل ساز شد ه اند چند پایه بودن و تعداد زیاد دانش آموز در یثک کلاس را اصلاح فرمایید هر کلاس 15 دانش آموز

ناشناس
|    | 1393/4/30 - 04:55 |     20     1    
پاسخ: به نظر من هر مدرسه باید مدیر و معاون مستقل داشته باشد حال چه 30 دانش آموز چه 70 و هر کلاس با 10 دانش آموز یک پایه باشد چون غیر این باشد نه پیشرفت درسی است نه نظم و انضباط و هم معلم توان درس را به خوبی ندارد و هم دانش آموز از تلاش باز می ماند پس هر مدرسه کادر دفتر و کلاس مستقل بهترین نتیجه را خواهد داد

حسن
|    | 1393/4/30 - 04:42 |     31     0    
پاسخ: سلام
ادم میمونه در بهت وحیرت که نرم استاندارد کلاس که تو کتابا توسط همین اساتید بزرگ که الان شدن برنامه ریز اموزش وپرورش نوشته شده وبه ما میگفتن پس چیه اخه کجای دنیا کلاس اول با 30 تا 38 د انش اموز تشکیل میشه لابد حواب میدین افغانستان نیجریه سودان اونا هم فک کنم اینجور میست سال هاست همه میدونن کلاس اول بالای 15تا 18 نفر یعنی فاجعه وظلم در حق دانش اموز دانش اموزی که یه خورده ضعیف باشه یا والدینش نتونن تو خونه درسا رو با هاش کار کنن فانحه اش خوندس وچیزی یاد نمیگیره که البته مسولان فکر اونجا رو هم کردن وبا کیفی کردن نمره اونا هم میان بالا امار بگیرید ببینید چند نفر از دانش اموزان کلاس پنجم جدول ضرب رو بلدن یا میتونن یه متن رو بنویسند بدون غلط املایی که گذشتیم اصلا فارسی بنویسند به خدا کلاس پنجم وششم داریم که دانش اموز سوادش در حد کلاس دوم ابتدایی مونده چون تو کلاسای 30 نفر به بالا بوده و معلم هنر کرده تونسته فقط کتاب رو تموم کنه به چه توجیهی این کار رو انجام میدین مگه کلاس درس اونم برا ابتدایی فیلم وکارتونه که جمعیت زیادی بشینند ونگاه کنن وبعد برن به سلامت باور کنید اون دانش اموزانی که قبل راهنمایی ترک تحصیل میکنن یا تو دبیرستان در جا میزنن ومشکل دارن نمیگم دیپلم نمیگیرن چون این روزا همه دیپلم که هیچ ارشد رو هم اگه بخوان بدون درس خوندن وفهمیدن گرفتن تموم اونا مشکلشون از پایه اول شروع میشه که در س ر وبه علت شلوغی کلاش متوجه نمیشن خونه هم کسی رو ندارن باهاشون کار کنه کم کم نادانسته هاشون جمع میشه وملقب میشن به خنگ و ضعیف و در س نخوان، مسولانی که نرم 30 تا 35 نفر رو معین کردین برا کلاسای اول ابتدایی و متوسطه دوم علت این کار چیه کمبود معلم نداشتن بودجه برا تشکیل دوکلاس یعنی این هزینه ای که امروز صرفه جویی میکنید فکر نمیکنید بعدا باید 100 برابرشو هزینه کنید برا اصلاح دانش اموزانی که ترک تحصیل میکنند ا ز معلما بپرسید که ایا افت تحصیلی دانش اموزان در یک کلاس 15 تا 18 نفری بیشتره یا یک کلاس 35 نفری
والسلام علی من اتبع الهدی




ناشناس
|    | 1393/4/28 - 22:00 |     11     13     |
با عرض سلام خدمت وزیر اقای وزیر برای بکار گیری نیروهایی که باز نسشته می شوند بهتراست اول از نیروهایی که از اول مهر 93--94 بازنشسته می شوند بکار گیری شود 2نیروهاییکه در ابتدایی هستند درالویت باشند چون نیرو در ابتدایی مورد نیاز است با توجه به اینکه نیروهایی که مدیر بوده اند دوباره با توجه به تجاربانها در همان پست بکار گیری شوند چون اگر از نیرهای جدید استفاده کنند برای پست های مدیر یتی به ضر اموش وپرورش است با توجه تجارب انها ونیرهایی که تا اول مهر باز نشسته می شوند درالویت بعدی باشند چون الان نیرهایی که در راهنمایی ودبیرستان بوده اند می خواهند به ابتدایی بیایند نهتجربه کافی در ابتدایی دارند ونه توان تدریس در ابتدایی پس بهتر است از نیروهای ابتدایی برای کمبود استفاده شود وهر کدام در پست خودشان وانهایی که از اول مهر بازنسشته می شوند نه تمام نیروها وبهتر است به دست مناطق سپرده شود نه مراکز استانها خواهشمند اس ت این مطالب را بنویسید وبه گوش مسولین برسانید شاید نیم نگاهی به ان بیندازند اگر وقت وحوصلهاش را داشته باشن خدا نگهدارتان 28---4-93



ناشناس
|    | 1393/4/28 - 21:38 |     5     3     |
عرض سلام



ناشناس
|    | 1393/4/28 - 20:45 |     12     11     |
سلام فقط از نیروهای ابتدایی که از مهر 93 بازنشسته مشوند برای خدمت مجدد استفاده شود مخصو صا برای پست های مدریتی



ناشناس
|    | 1393/4/28 - 14:43 |     26     1     |
انصاف داشته باشید سرانه مدارس دولتی را واریز کنید . بابا پول برای خرید گچ و ماژیک وایت برد را هم دیگه نداریم.

سمیه
|    | 1393/4/29 - 10:07 |     13     0    
پاسخ: اگر ما حقوقی داشتیم که آموزش و پرورش بدهی های 6 ماهۀ ما را از بیمه طلایی که هنوز پرداخت نشده می داد. هرچه مراجعه می کنیم می گویند به علت بدهی 4 میلیارد تومانی قبلی آموزش و پرورش به بیمه ایران مطالبات فرهنگیان از بیمه طلایی پرداخت نمی شود. تا کی این بی حرمتی ها ادامه دارد.



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 15:24 |     41     1     |
با سلام خدمت وزیر محترم
خواهشمند است با توجه به اینکه حقوق ما فرهنگیان به نسبت دیگر کارمندان دولت خیلی کم است وکفاف مخارج زندگی را نمی دهد وتا اخر برج نمی ماند حداقل ازافزایش حقوق که خبری نیست این حقوق تیر ماه رو تااخرین لحظات سی ویکم نگه ندارین تا ما هم شرمنده ی خانواده نشیم با احترام



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 15:21 |     23     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم
خواهشمند است با توجه به اینکه حقوق ما فرهنگیان به نسبت دیگر کارمندان دولت خیلی کم است وکفاف مخارج زندگی را نمی دهد وتا اخر برج نمی ماند حداقل ازافزایش حقوق که خبری نیست این حقوق تیر ماه رو تااخرین لحظات سی ویکم نگه ندارین تا ما هم شرمنده ی خانواده نشیم با احترام

ناشناس
|    | 1393/4/29 - 18:36 |     14     0    
پاسخ: با عرض خسته نباشید به سایت محترم .همکارها متوجه شدین تیر ماه شده ومبلغ فیشمون هنوز تثبیت نشده وهرماه کمتر میشه چطور افزایش قیمت ها راتحت کنترل در آورده ویکی یکی افزایش میدن ؛کسورات مختلف فیش هامون از قبیل بیمه ومالیات و...ماراهم آرام آرام کم می کنن وکسورات را افزایش میدن که یهو سکته نزنییم .



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 14:45 |     27     2     |
چرا در روستا ها در مقطع ابتدایی چند پایه است مثلا 10 دانش آموز پایه اول با 10 پایه چهارم این بزرگترین اشتباه است و ضربه اساسی به دانش آموز هر دو پایه است ابتدایی پایه و اساس آموزش و پرورش است و دانش آموز باید با پایه قوی بالا برود پس اگر می خواهید دانش آموزان بدون مشکل به مفطع دیگر بروند حتی 5 دانش آموز باید یک معلم داشته باشد می توان آموزگار بیشتر استخدام کرد تا مشکل حل شود

ناشناس
|    | 1393/4/29 - 21:37 |     22     1    
پاسخ: این همه در این مملکت پول هدر می رود حالا اگر این پول را خرج کنیم و معلم ابتدایی بیشتری استخدام بشه تا کلاس چند پایه نباشد و هم معلم و هم دانش آموز راحت خواهنذ بود

مهدی
|    | 1393/4/28 - 19:39 |     27     0    
پاسخ: معلم کمبود ندارند فقط سازماندهی نادرست انجام میدن و عده ای بدون کلاس با ابلاغ های صوری حقوق دریافت می کنند و تعدادی هم با کلاس های چند پایه جای اونها کار میکنند .

ناشناس
|    | 1393/4/28 - 15:38 |     18     0    
پاسخ: ما هم مخالف چند پایه بودن مدارس ابتدایی هستیم چون هم معلم و هم دانش آموز خسته می شوند و بازده کار نصف می شود چون ساعت برای دو پایه نصف است درس را با عجله می دهند و دانش آموز به سختی یاد می گیرد این در حالی است که دانش آموز پایه دیگر به کار هایی مثل مشق نوشتن و نقاشی مشغول می شود تا نوبت تدریس به او برسد این یعنی در حق دانش آموز روستا ظلم چون به اندازه یک دانش آموز ابتدایی یک شهر باید مطالب را در به جای یک سال تحصیلی نیم فرا گیرد

لاله
|    | 1393/4/28 - 01:57 |     32     1    
پاسخ: من آموزگار دو پایه هستم. به خدا برای معلم خیلی سخت می شود و همچنین برای دانش آموزان.
عده ای بیکار می گردند و عده ای هم دوبله کار می کنند. آیا این عدالت است.


ناشناس
|    | 1393/4/27 - 22:50 |     22     1    
پاسخ: نباید انتظار داشت دانش آموز ابتدایی در کلاس دو پایه پیشرفتی داشته باشد پس بهتر است هر پایه با یک معلم باشذد تا هم دانش آموز و هم معلم بیشتر موفق شوند

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 22:48 |     22     1    
پاسخ: بله چند پایه بودن کلاس های ابتدایی باعث شده وقتی به مقطه راهنمایی متوسطه 1 می آیند در دروس خود به خصوص دیکته و ریاضی ضعیف هستند من با 15 سال سابقه در مقطه راهنمایی این را به چشم خود دید هام پس بهتر است هر پایه یک معلم باشد

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 22:28 |     23     1    
پاسخ: بله چند پایه بودن کلاس های ابتدایی باعث شده وقتی به مقطه راهنمایی متوسطه 1 می آیند در دروس خود به خصوص دیکته و ریاضی ضعیف هستند من با 15 سال سابقه در مقطه راهنمایی این را به چشم خود دید هام پس بهتر است هر پایه یک معلم باشد



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 14:07 |     35     1     |
بهتر است وزیر محترم بعد از ماه مبارک رمضان به نحوی اقدامات سال تحصیلی را به اطلاع برساند و مواردی مثل افزایش حقوق مثل سایر ادارات دیگر و تکلیف مجتمع ها و سنوات ارفاقی و گواهینامه نوع دوم و همچنین ادامه تحصیل فرهنگیان بدون آزمو ن حق مرومیت مناطق محروم

ناشناس
|    | 1393/4/29 - 00:59 |     22     0    
پاسخ: فکر نکنم این وزیر کاری برای ما انجام دهد امیدی بهش نیست

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 23:52 |     24     1    
پاسخ: وزیر جان دعا کردیم به حرمت ماه مبارک رمضان به فکر فرهنگیان بیفتی امید واریم دعایمان مستجاب شود

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 22:29 |     22     1    
پاسخ: با انجام اقدامات به موقع وزیر مدارس با شور و شوق بیشتر شروع به کار خواهند کرد



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 13:49 |     17     3     |
اقای وزیر باسلام
من یکی از مربیان پیش دبستانی هستم با شش سال سابقه کار در مدارس دولتی با کلی امیدواری قرار بود در ازمونی که مجلس محترم تصویب کرده بود ومهلتش هم تمام میشود شرکت کنیم واز مهر ماه به امید خدا استخدام شویم ولی به یکباره ما را از خواب استخدامی بیدار کردند ومی گویند کدام استخدامی دلتان خوش است اصلا این قانون باید نابود شود
اقای وزیر محترم به ما که رسید اسمان تپید .فقط به ما بفرمایید چند سال دیگر بدون هیچ چشمداشتی کار کنیم خیلی از مربیان ما حقوق اندکی که می گیرند را صرف کرایه ی رفت وامد می کنند خواهشمندیم به این امر رسیدگی شود



ناشناس
|    | 1393/4/27 - 13:18 |     16     2     |
اقای وزیر باسلام
من یکی از مربیان پیش دبستانی هستم با شش سال سابقه کار در مدارس دولتی با کلی امیدواری قرار بود در ازمونی که مجلس محترم تصویب کرده بود ومهلتش هم تمام میشود شرکت کنیم واز مهر ماه به امید خدا استخدام شویم ولی به یکباره ما را از خواب استخدامی بیدار کردند ومی گویند کدام استخدامی دلتان خوش است اصلا این قانون باید نابود شود
اقای وزیر محترم به ما که رسید اسمان تپید .فقط به ما بفرمایید چند سال دیگر بدون هیچ چشمداشتی کار کنیم خیلی از مربیان ما حقوق اندکی که می گیرند را صرف کرایه ی رفت وامد می کنند خواهشمندیم به این امر رسیدگی شود



تابیده
|    | 1393/4/25 - 23:20 |     12     1     |
وزیر محترم لطفا با وجدان آگاه پاسخ دهید؟
با این اوضاع مالی وزارتخانه و فرمان رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی چه اقدامی برای انحلال ادارات مستقل موجود در بخش های شهرستانها که واقعا امار به اندازه یک مدرسه دارند انجام دادید؟
آیا اصلا شما و سایر دست اندرکاران وزارتی می دانید این گونه منطقه ای بصورت مستقل با رییس و چند معاون و چندین کارشناس متصدی و راننده و ... وجود دارند و هر سال هزاران میلیارد توامان هزینه رو دست وزارتخانه می گذارند؟
آیاد این ایده مستقل بودن ادارات بخش های کوچک شهرستان که مربوط به اواخر دهه 60 و اواخر دهه هفتاد که آمار زیاد دانش آموزان بودند بایستی الان که آماره آنها به کمتر از 600 دانش آموز رسیده باقی بماند؟
آیا می دانید که این ادارات با دروغ و دغل بازی گزارشات و آمار غلط به اداره کل می دهند و متقابلا اداره کل به شما تا این ادارات حفظ شود؟
آیا اصلا به سایت سناد شما یا معاونیتان نگاه کردیده و به امار آنها نظر انداختین؟واقعا جای تاسف دارد
نمونه منطقه کاغذکنان از ادارات تابعه استان آذربایجانشرقی با 700 دانش آموز و بیش از200 معلم در حالیکه مرکز بخش شهرمیانه نیاز مند معلم به تعداد بالاست

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 23:56 |     12     2    
پاسخ: حالا چه اشکال داره بخش ها هم اداره داشته باشند مجتمع ها را بگو کلی نیروی بیکار دور خود جمع کر د هاند ادره یک بخش حداقل مشکل چند مدرسه را حل می کند و باعث پیشرفت بخش ها است اگر ادارات مختلف دائر باشه بی خیال ادارات بخش ها و شهر های کوچک باش



ناشناس
|    | 1393/4/25 - 22:19 |     43     3     |
حذف مجتمع شعار همه ی فرهنگیان است

ناشناس
|    | 1393/4/30 - 20:31 |     19     2    
پاسخ: ما از خیر افطاری گذشتیم مجتمع ها را حذف کنند

ناشناس
|    | 1393/4/26 - 00:20 |     27     1    
پاسخ: چه افطاری؟ ازبس مشایی ها پول مردم وبانک ها را در کیسه هاشون خالی کردن حالا دولت در ریختن حقوق فرهنگیان مونده چون جبران این دزدی ها را فقط با حقوق فرهنگیان میشه جبران کرد .



ناشناس
|    | 1393/4/25 - 22:13 |     30     4     |
چرا اعطای گواهینامه نوع دوم را بر اساس دور ه های ضمن خدمت محاسبه می کنید در صورتی که اگر بر اساس سنوات خدمت باشد ارزش تجربه همکاران خیلی بالاتر از این دو ر ه ها می باشد هر کس 20 سال سابقه داشت گواهینامه را بهش بد هید

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 22:31 |     18     1    
پاسخ: ملاک گواهینامه نوع دوم فعلا در ابهام مانده چون یک شوخی بیشتر نبود

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 14:12 |     19     2    
پاسخ: گواهینامه نوع دوم حق کسانی است که سالها در آموزش و پرورش زحمت کشید ه اند نه گواهی ضمن خدمت که صد تبصره براش گذاشتند که شامل کسی نشود

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 14:10 |     19     2    
پاسخ: بهتر است از فکر گواهینامه نوع دوم بیرون بیایید چون یک شعر بیشتر نبود و با شرط هایی که گذاشتند اگر هم اجرا می شد شامل کسی نمی شد

ناشناس
|    | 1393/4/26 - 17:51 |     18     1    
پاسخ: هرکی ندونه گواهینامه ها در حال صادر شدن هستند . دلت خوش ها ! کدوم گواهینامه ؟ کدوم مدرک ؟ لین ها فقط میخوان ما را سرگرم کنند.

ناشناس
|    | 1393/4/26 - 14:39 |     19     2    
پاسخ: جهت خسته نباشی به فرهنگیان زحمت کش که همیشه در حق شان ظلم شده دادن گواهینامه نوع دوم با توجه به سنوات خدمت 15 سال به بالا فکر خوبی است

ناشناس
|    | 1393/4/26 - 14:37 |     16     3    
پاسخ: درسته خیلی از گواهینامه ها فقط کپی از روی کتاب سر جلسه امتحان است بعضی هم که اصلا سر جلسه نرفته گواهی به آنها می دهند که با افتخار به ما می خندند بابا ما همین طور برامون گواهی صادر می شه شما باید برید سر جلسه ولی تجربه و سنوات خدمت تقلبی نمی شه البته در این مملکت امکان هر چیزی هست به هر حال سنوات خدمت بهتره برای اعطای گواهینامه نوع دوم تقلبی اش کمتر است



عشق معلمی
|    | 1393/4/25 - 11:07 |     18     13     |
با سلام
وزیر محترم لطفا سهمیه ای در آزمون استخدام آموزش و پرورش برای فرزندان فرهنگی بیکار در نظر گرفته شود که بتوانند به صورت آزاد در این آزمون مربیان پیش دبستانی شرکت کنند .

ناشناس
|    | 1393/4/26 - 17:31 |     22     1    
پاسخ: خودمان چه خیری از آموزش و پرورش دیدیم که حالا فرزندانمان را گر فتار کنیم می فرستیم شغل آزاد تا مثل یک نجیب زاده زند گی کند شکم گرسنه خودمان هنوز یادمان نرفته این عزیزان را بدبخت نمی کنیم



هاشم گوهری
|    | 1393/4/25 - 10:30 |     5     1     |
باسلام سال گذشته نیروهای خدماتی بامدرک دانشگاهی غیرازمدرک آموزش و پرورش ابتدایی جهت پست آموزگاری تغییر وضعیت داده شدند امسال برای کسانی که مدرک آموزش و پروش ابتدایی دارند برای تغییر وضعیتشتان چه کاری انجام خواهدشد



salary
|    | 1393/4/25 - 03:22 |     44     14     |
من فارغ از خط و خطوط سیاسی آقای حاج بابایی را دلسوزتر دیدم و خدمات رفاهی ایشان برای معلمان واقعا بیشتر بود.

ناشناس
|    | 1393/5/3 - 04:46 |     17     8    
پاسخ: خوب یا بد حاجی بابایی دیگر نیست مقایسه نکنید با اطمینان عرض میکنم نویسنده حداقل سه پاسخ یک نفر است ضمن اینکه کشمش دم دارد القاب را با احترام ذکر نمایید شما فرهنگی هستید و نه یک شخص بیسواد.

ناشناس
|    | 1393/4/27 - 14:14 |     19     2    
پاسخ: حالا ببینیم فانی چند اشتباه می کند وزارت شده جای آزمون خطا و انجام ندادن آنچه به نفع فرهنگی و دانش آموز است

جهانی