RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
پنجشنبه، 27 آذر 1393 - 21:47   
  تازه ترین اخبار:اجساد عاملان حمله به یک مدرسه در پاکستان /تصاویر 15+      چگونه لکنت زبان یک دانش آموز را برطرف کنیم؟     جشنواره ملی خاطرات طنز در دوران دفاع مقدس     پوتین: غرب در ضعیف ساختن روسیه شکست خورد     امتحانات نهایی دانش‌آموزان 6 الی 24 دی ماه برگزار می‌شود     جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی مرصاد     آمریکا در فضای سایبری تحت محاصره قرار دارد      دستورالعمل اجرایی پایگاه تغذیه‌ی سالم     آگهی استخدام      دست کردن در توالت، تنبیه جدید دانش‌ آموزان!     گروگان‌گیری سیدنی نقشه مبتذل سیستم امنیتی استرالیا به تبعیت از آمریکا بود     روزی که انیشتن از آن می ترسید ، فرا رسید!     شیوه نامه برگزاری سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی ـ هنری      افزایش حقوق فرهنگیان ایثارگر     نرخ شیوع مواد مخدر در جامعه ایران چه قدر است؟     پیشمرگه های کرد عملیات پس گرفتن شهر سنِجار را از داعش آغاز کردند     همایش ملی حسابداری ایران     اقتصاددان MIT: حماقت رای دهندگان آمریکایی عامل اصلی تصویب قانون اوباماکر است     کارشناسان: لیزینگ مسکن، مردم را مال‌باخته می‌کند      شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه       
   آخرین مطالب  

  اجساد عاملان حمله به یک مدرسه در پاکستان /تصاویر 15+


  چگونه لکنت زبان یک دانش آموز را برطرف کنیم؟


  جشنواره ملی خاطرات طنز در دوران دفاع مقدس


  پوتین: غرب در ضعیف ساختن روسیه شکست خورد


  امتحانات نهایی دانش‌آموزان 6 الی 24 دی ماه برگزار می‌شود


  جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی مرصاد


  آمریکا در فضای سایبری تحت محاصره قرار دارد


  دستورالعمل اجرایی پایگاه تغذیه‌ی سالم


  آگهی استخدام


  دست کردن در توالت، تنبیه جدید دانش‌ آموزان!


- اندازه متن: + -  کد خبر: 10703دوشنبه، 11 شهریور 1392 - 18:23
ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش
  

با سلام احترام همکاران محترم می توانند نظراتی که به نظرشان مفید می دانند که وزیر یا دیگر مسوولین آموزش و پرورش در جریان باشند به صورت خلاصه، اعلام کرده و این پایگاه بدون دخل و تصرف نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد.

با پوزش برخی از نظرات مطرح شده به دلیل نکاتی که در ان درج می گردد از نشر آن معذوریم ولی اطمینان می دهیم بی کم و کاست به ارتباط مردمی وزارت آموزش پرورش منعکس می گردد. با تجدید احترام پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان نیوز

تعداد بازدید: 135026 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3602 نظر (فعال: 3350 ، در صف انتشار: 9، غیر قابل انتشار: 243)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
زمانی
|    | 1393/9/26 - 15:32 |     1     0     |
سلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقاء رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیکنند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.آن وقت اجازه دادند ما هم بازنشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت نموده ام.لطفا رسیدگی شود.امثال بنده هم وجود دارند.پرداخت این مبلغ بر عهده آموزش و پرورش است.خواستم این مسئله را هم جویا شوم که از هر مسئولی می پرسی که آقا چرا پولهای ما را نمیدهید؟میگند ما از هیچی خبر نداریم.آقایان مسئول لطفا رسیدگی نمایند.هی به فکر خود نباشید ودیگران را هم فکر نمایید.

محمد
|    | 1393/9/26 - 12:02 |     8     0     |
سلام بر بدترین وزیر آموزش و پرورش واقعاً گند زدی به این ارگان مقدس که معلمانشان فقیر و دانش آموزان زیر دستشان بی سواد

ناشناس
|    | 1393/9/25 - 18:31 |     4     3     |
خدمت همکارگلم علی کوشکی دهدشت سلام؛همکارعزیزوقتی سایت آموزش وپرورش راهکاری درحل وفصل مسائل جزئی وپیش پا افتاده ای مثل برخورد ومقابله با رانت وفساد درمنطقه وشهرستانی کوچک مثل شهرستان ما روندارد چگونه می توان دراین سایت به طرح کلی وحل شدن آنها امیدواربود،مسائل کلی را امیدواریم با ظهورآقا فرجی درحلشان فرجی حاصل گردد،پس اجازه دهید ما به انتشارهمین مسائل جزئی بسنده کنیم وامیدواربه حل آنها باشیم....

ناشناس
|    | 1393/9/24 - 22:38 |     4     1     |
با سلام خدمت معاون محترم آموزش ابتدایی وزیر؛ضمن تقدیراز حضورگرم حضرتعالی دراستان زنجان سوالی از خدمت عالی داشتیم مبنی براینکه درزمان حضورحضرتعالی وهمراهان دراستان چگونه است بجای دعوت از مدیران ومعاون آموزگاران وآموزگاران جهت شرکت در برنامه وبیان مسائل ومشکلات موجود،ازطارم زنجان معاونین پرورشی دیرستانهای حجاب،فاطمیه ویک سری افراد دیگربه عنوان شرکت کننده دربرنامه آورده شده بودند!!!!!؟؟؟فکرمی کنید دلیل این کارچیست؟

حسین
|    | 1393/9/25 - 16:27 |     3     2    
پاسخ: همکار عزیز حرف حق تلخه و کسی هم رسیدگی نمی کنه چرا خودتو ناراحت می کنی این افراد در تمام دورانها هستند

ام البنین سحاب فیض
|    | 1393/9/23 - 17:53 |     2     2     |
باسلام :
من ام البنین سحاب فیض فرزند عباسعلی سحاب فیض بازنشسته ی نیروی خدماتی آموزش وپرورش البته درقیدحیات نیستند با یه بدبختی درس خوندم لیسانس علوم تربیتی گرفتم با مدرک دانشگاه پیام نور مرکز اسداباد همسرم کارگر هستند وقتی که موقع پرداخت شهریه میشد با یک بدبختی به این در و اون درزدن جور میشد شهریه رو پرداخت میکردم مادرم با بی سرپرستی زحمت کشید مارو بزرگ کرد به این امید گفت ادامه تحصیل بده انشاالله معلم بشی خستگی سالهای زحمتم رو در بیاری ولی الان که لیسانس گرفتم آقای فانی اعلام کردند که استخدامی فقط از بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان صورت میگیره امسال برای کارشناسی ارشد شرکت کردم ولی باپیام آقای فانی امید درس خوندن ومعلم شدن رو از دست دادم مگه فقط دانشجویان فرهنگی و فرزندان فرهنگی حق معلم شدن دارن پس تکلیف ما چی میشه برای ما هم تصمیماتی بگیرین از شما خواهش میکنم آقای وزیر باعدالت برخورد کنید یه کاری بکنید که ما هم ضرر نکنیم ما جلوتر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان وارد دانشگاه شدیم منتظر تصمیمات شما هستم درسته دانشگاه فرهنگیان دانشگاه معتبریه ولی ما با مشکلات روحی سالهای پیش نتونستیم رتبه بیاریم و وارد این دانشگاه معتبر بشیم ولی خب عزممون رو جزم کردیم ودرس رو درهر شرایطی ادامه دادیم لطفا درحق ما لطف کنید

?
|    | 1393/9/25 - 00:26 |     2     0    
پاسخ: دانشگاه فرهنگیان کجاش معتبره ؟

ناشناس
|    | 1393/9/22 - 11:19 |     9     4     |
با سلام یکی از راهکارهای مبارزه با مفاسد اداری برخورد با رانت بازی درانتصابات می باشد- درهمایش مبارزه با مفاسد اداری وتحول درنظام اداری آذرماه 93-،حال این سوال مطرح است چرا این برخورد بارانت درانتصابات دراداره آموزش وپرورش طارم دراولویت کاری مسولین چه استانی وچه وزارتی قرار نمی گیرد جالب است بدانید هم خود آقای مدیر وهم معاونین ایشان وهمه تمامی مدیرومعاونین مدارس،سرپرستان خوابگاههای دانش آموزی و...در دوره جدید براساس رانت وپارتی برسرکارآمده اند وزیرمحترم شاید وقت آن رسیده که اقدامی درجهت نیل به عدالت صورت پذیرد،این که دیگه بارمالی نیاز نداره،فقط یه همت ویه یا علی می خواهد!

علی
|    | 1393/9/21 - 19:01 |     1     1     |
با سلام آقای وزیر لطفا به معلمانی که در دولت قبلی درمورد استخدامشون اجحافی صورت گرفته کمکشون کنید

ناشناس
|    | 1393/9/21 - 16:02 |     8     4     |
توروبه خدااگه مسولی هست ورسیدگی کننده ای یه تشریفی به طارم زنجان بیارین؛
بررسی بکنین نیروهای منصوب درمدیریت مدارس،سالنهای ورزشی،سرپرست خوابگاههای دانش آموزی،منصوبین دراعضای سرگروههای آموزشی مقاطع مختلف ونیروهای نشست درمدارس ونیروهایی که به عنوان مربی بهداشت مشغول هستند وحضراتی را که اضافه کاری حتی آموزش رو دارند!!!!!به قول آقای ....چه می کنه این رانت وپارتی درطارم.....

علی کوشکی دهدشت
|    | 1393/9/24 - 01:31 |     2     3    
پاسخ: دوست خوبم، اگر حرفی داری برو با مسئولین اداره شهرستان خودتون رودررو حرف بزن و بزار که مسائل کلان معیشتی معلمان را در این سایت مطرح کنیم.

دانشجوی بیکار
|    | 1393/9/20 - 20:36 |     0     2     |
ضمن عرض سلام دراموزش وپرورش باغبهادران استان اصفهان به دستور اداره نیروها بصورت ازاد و با پارتی بازی در مدرسه ها بکارگیری می شوند تو را به خدا لااقل قانونی وگزینشی کنید استخدامتان را
یه سری به دبیرستانهای شهری و ابتدایی روستاها در این منطقه بزنید وامارشان را بگیرید واقعا فاجعه است

امجد پشت تپی
|    | 1393/9/19 - 23:35 |     0     0     |
با سلام و احترام
در بهار89 بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده ام اما در تیر 90 و مهر 93 دوبار دچار بیماری صعب العلاج لنفوم مغزی شده ام و درحال درمان میباشم
پیشنهاد میشود بخشنامه ای صادر شود که:
با بیماران صعب العلاج که تاکنون مقام معلم کشوری را کسب کرده اند خارج از سهمیه در استان به ستاد مرکزی معرفی گردند. و امتیاز بالایی در نظر بگیرید.

همکاری از زنجان
|    | 1393/9/21 - 08:27 |     1     1    
پاسخ: تو را خدا به مدیر کل دستور بده بره تحقیق کنه ببینه واقعا اتفاقهای که افتاده مثل استفاده فامیلها و دوستان مسئولین اداره در پستهای اداره و مدارس و سرپست ها در شهرستان طارم درسته یا غلط من خواهش می کنم برن بپرسن و بررسی کنند من تا انجا که می دونم سرپرستان آببر دو نفر و خانم هستن و خودشان هم زنجانی

علی
|    | 1393/9/19 - 17:35 |     0     0     |
پاسخ: با سلام بنده علیخانی دبیر منطقه خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری و شوهرم کارمند رسمی پالایشگاه اصفهان و دارای یک فرزند یک ساله با توجه به فاصله نزدیک ۴۰۰ کیلومتری محل سکونتم در اصفهان و محل کارم وعدم پیش بینی شرایط بنده برای انتقالی وضعیت زندگیم به سمت جدایی پیش میرود، شمارا به تمام مقدسات عالم قسم برای رفع مشکل بنده راه حل و مساعدتی بفرمایید از آن طرف هم وزارت نفت به شوهرم انتقالی نمیدهد


آموزگارتبریز
|    | 1393/9/19 - 16:14 |     9     0     |
سلام .آقای وزیرشایدشمانیازمالی نداریدکی می خواهیدازمعلمانی که آرزودارندحقوقشان رامطالبه کنیدلااقل قدمی بردارید.باسپاس

مرتضی
|    | 1393/9/19 - 14:29 |     8     0     |
جناب اقای روحانی سلام
حضرت اقای وزیر سلام
من یک معلمم ، که فرزندم دانش اموز دبیرستان هاشمی نژاد 1 مشهد تیزهوشان دوره متوسطه اول می باشد . امسال حسب دستور حضرتعالی و معاونین محترمتان از بنده برای شهریه سالیانه 500000 تومان بابت شهریه کلاسهای فوق العاده وتکمیلی 504000 تومان و بابت سرویس 1200000 تا کنون پرداخت کرده ام و این مبلغ برای هریک از فرزندان پرداخت شده است یعنی معادل مبالغ فوق الذکر و کمی بیشتر را برای دخترم که در دبیرستان فرزانگان مشهد دانش اموز هست مجبور به پرداخت شده ام.
جناب وزیر
وقتی سیاستهای کلان اموزش و پرورش و شخص شما چنین هزینه ای را بر همکارتان تحمیل میکنید که هم اکنون بیش ازشش ماه حقوق ودستمزد اضافه کار معوق خدمت شما دارد و هنوز حق التدریس کلاسهای فروردین واردیبهشت او را پرداخت نکرده اید . و شخص بنده هم اکنون مبلغی حدود 5 میلیون تومان با همین حقوق ناجیز معلمی از اموزش و پرورش طلب دارم و بازای هر روز تاخیر دیر کرد اقساط وامم 28 درصد سود به بانکهای جمهوری اسلامی پرداخت میکنم . ایا این سیاست منصفانه است که فرزند نخبه معلم این مملکت برای مسایل مالی از تحصیل انهم در مدارس تیزهوشان باز بماند ؟
در دولت قبل اقای حاج بابایی ودولت خدمتگزار شهریه مدارس تیزهوشان برای معلمین را حذف کرده بودند شما چه کردید ؟
جناب وزیر عملکرد شخص شما بعنوان ضعیفترین وزیرکابینه و از قصه وزیری که بیشترین سطح ارتباط مردم با شماست و بیش از یک میلیون فرهنگی ناراضی به وجود اورده اید باعث شکست اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو خواهد شد از ما گفتن از شما هم نشنیدن وسیاست بازی

کیوان اقراری
|    | 1393/9/18 - 21:39 |     1     0     |
با سلام وخسته نباشید خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش
ما جمعی از فرهنگیان مناطق مرزی شهرستان پارس آباد مغان بخش تازه کند روستای اسماعیل کندی مجتمع رازی هستیم طی بخشنامه جدیدی که به آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ارشال شده است قرار است از حکم ما بند های مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب وهوا کسر شود در صورتی که ما در یک منطقه عشایری ایفای وظیفه می نماییم . از وزیر محترم خواهشمندیم پیگیری فرمایند.


مدیر مدرسه
|    | 1393/9/18 - 20:31 |     9     0     |
سلام وزیر.
حقوق ما رو نمی دید که هیچ تازه از حقوقمونم کم می کنید.
من دوست دارم فرهنگی نباشم و بیکار باشم توی خونم.
خوش به حال پرستارها حقوقشون ما رو کاشته تو گلدون اقای وزیر وزیر بهداشت یه الگویی برای شماست.

فرهنگی
|    | 1393/9/18 - 11:33 |     2     0     |
حق التدریس اردیبهشت و خرداد ماه 93 چه شد ؟

مرتضی نظری
|    | 1393/9/18 - 08:56 |     14     0     |
وزیر باید از خواب بیدار شود و از وزیر بهداشت یاد بگیرد. منزلت معلمان بر باد شده و معیشت آنها افتضاح است . وزیر در خواب غفلت است ما معلمان غیرت نداریم چرا هیچ اعتراضی نیست ؟ ما می گوییم نان نداریم وزیر می گوید کیفیت را درست می کنم. ما را فقط برای برگزاری انتخاباتها می خواهند. ما بدبختیم در یک کلام .

حسین
|    | 1393/9/17 - 22:03 |     12     0     |
با عرض سلام خدمت آقای وزیر
اقای وزیر شما هم وزیر هستید -وزیر بهداشت هم وزیر هس-اون هم فعالیت میکنه-شما هم فعالیت میکنید-این هم وضع حقوق ماست-شما خودتون با این یک میلیون میتونید زندگی کنید؟واقعا برا خودم متاسفم که معلم شدم -تو رو خدا اگر نمی توانید حقوقمان را افزایش دهید لاقل استعفا بدهید

زمانی بازنشسته 88
|    | 1393/9/17 - 19:45 |     2     0     |
سلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقاء رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیکنند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم با زن نشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود.امثال بنده وجود دارد.پرداخت این مبلغ بر عهده آموزش و پرورش است

ناشناس
|    | 1393/9/17 - 15:01 |     11     0     |
اقای وزیر شما رسما اموزش و پرورش رو نابود کردید !!!در استان البرز ساوجبلاغ ساعتهای مدارس اضافه شده که به جز خستگی برای بچه ها چیزی نداره حالا فکر کردید پنج شنبه ها بریم مدرسه اوضاع بهتر میشه؟ما به شما اعتراض داریم .شما ذره ای به فکر معلم نیستید باز صد رحمت به اقای حاجی بابایی

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 20:10 |     20     0     |
با سلام
قابل توجه ی وزیر
حقوق کادر بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت اضافه شد .
راستی وعده هایت چی شد وزیر محترم 20 درصدت کجا ؟ و...

مهدی
|    | 1393/9/18 - 23:54 |     2     5    
پاسخ: با سلام خدمت وزیر محترم ببخشید نامه نگاری بلد نیستم میرم سر اصل مطلب یامدم میاد اون قدیما مدرسه ما شنبه باز بود تا پنج شنبه و گاهی هم جمعه ها حتی تقویتی میرفتیم اما قربون این دولت این وزارت پنج شنبه رو که تعطیل کردین یه روز در هفته هم که نمیدونم معلمهای بالای 25 سال خدمت تشویقی دارن نمیان و هر دو هفته ای یه بار هم بچه هارو زورکی میبرن اردو البته رایگان نه پولی ینی هر دو هفته بچه های ما کلا 7 روز سر کلاس میرن حقا خداوکیلی تو رو ابولفضل این انصافه؟؟؟ ماکه در هفته 6 روز میرفتیم مدرسه هیچی نشدیم اونوقت بچه های ما هر دو هفته کلا 7 روز میرن مدرسه خوب یهو بگین مدرسه نیاین راحت تره به خدا به خدا که اینجوری هم ماها و هم بچه های ما بدبخت میشیم نه تنها من بلکه شمایی که داری این متن و میخونی ممنون میشم مسئولان دقیق پاسخ بدن

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 18:32 |     26     0     |
حیف به آرایی که به روحانی دادیم. آقای روحانی وضعیت حقوق معلمان در پایین ترین سطح قرار دارد. ضمناً همه معلمان با سوادتر از آنهایی هستند که مملکت را اداره می کنند. شما در سخنان اخیرتان با واگذاری مدارس به مردم می خواهید معلمان با سواد، مدارس را اداره کنند!!! مگر دانشگاه هایتان چنین است؟ مگر آموزش و پرورش نباید رایگان باشد؟ توهین شما به معلمان هدف اصلی نظام بوده و هست که شما از آن به صراحت سخن گفته ایید.

امید
|    | 1393/9/16 - 16:22 |     15     0     |
باسلام وخسته نباشید - قابل توجه مسئولین محترم وزحمت کش - تا سال 90-91 کمک هزینه ای به نام کمک هزینه ازدواج فرهنکیان یا فرزندان آنها وجود داشت نکنه آن هم مثل حق مسکن- حق سفر- فروشگاه فرهنگیان - پاداش ومرخصی - کارانه و.... در حال حذف شدنه ؟- درحالی که هروز به حقوق ومزایای سایر کارکنان اضافه میشه برعکس ان در آموزش وپرورش اتفاق می افتد چرا همه زورشان آموزش وپرورش می رسه؟ جناب وزیر محترم تورا به خدا یه حرکتی کن مثل وزیر بهدشت - این قدر ساکت وآرام ننشین در جلسات هیئت دولت - دیدی که اکثر وزارتخانه بجز آن 20درصد در طول سال چند 20درصد دیگر به حقوق کارمندانشان اضافه کردند اما شما هیچ کاری نکردید وهی وعده دادید از زمان رسیدن به وزارت در مورد 20درصد ابتدائیها ورتبه بندی وباز نشستگی پیش از موعد سخن می گوئید ولی به هیچ کدام عمل نکردید منتظر اقدامات عملی جنابعالی هستیم با تشکر

آموزگارتبریز
|    | 1393/9/16 - 10:07 |     9     0     |
باسلام آقای وزیرلطفابه وضعیت بیمه طلایی رسیدگی کنید.آیایکشعبه برای 5ناحیه آموزش وپرورش تبریزمی تواندمثمرثمرباشد.لطفارسیدگی کنید.باسپاس

آموزگارتبریز
|    | 1393/9/16 - 09:59 |     16     0     |
باسلام یاددارم ازدبستان درکتاب...درس اول صحبت نان بودوآب آنچه رادرخردسالی خوانده ایم ...همچنان درجستجویش مانده ایم.آقای وزیر

معلم تبریز
|    | 1393/9/15 - 21:27 |     17     0     |
با سلام، جناب وزیر چرا حق الزحمه اوراق تصحیح امتحانات نهایی خرداد و دی ماه سال تحصیلی92 به صورت کامل واریز نشد؟ چرا مسئولین حوزه تصحیح در پایان تصحیح گواهی پایان کار و تعداد اوراق تصحیح شده را صادر نکردند؟ چرا فیش حق الزحمات معوقات یا فیش حق الزحمه واریزی اوراق تصحیح شده به همکار داده نمی شود؟ من از کجا بدانم حق الزحمه دی ماه92 پرداخت شده است؟ مبلغی ناچیز پول واریز شده است آن را هم اخیراً از طریق صورتحساب بانک ملی متوجه شده ام .مسئولین امتحانات ناحیه5 تبریز می گویند تمامی اطلاعات کامپیوتر حذف شده است؟!!! آیا عدم شفافیت پرداختی و دریافتی در آموزش و پرورش به معنای اختلاس در سطح اداره کل یا وزارتخانه ها می تواند باشد؟
آیا آموزش و پرورش برای معلمان تا به حال از نظر خدمت رسانی و ادای وظایف اداری به طور شفاف عمل کرده است؟


سعید
|    | 1393/9/14 - 12:18 |     24     0     |
ووزیر بهداشت در مورد اجرای مرحله سوم طرح تحول و تلاش‌های خود برای اجرای آن گفت: به همراه ربیعی جلوی در ایستادیم تا رئیس جمهور از جلسه هیئت دولت خارج نشود و طرح تحول نظام سلامت را امضا کند.
یادبگیر آقای وزیر آموزش وپرورش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نشستی تو ساختمان وزارت انتظار داری همه چی درست شه .زردآلو بیا گلو که نیست.!!!!

گودینی
|    | 1393/9/14 - 02:13 |     1     3     |
با سلام وعرض خسته نباشید. مؤسسه جامعة القرآن یکی از معتبرترین مؤسسات قرآنی سطح کشور است که بانی آن ،فرزند گرامی علامه طباطبایی و مدیرآن نوه آن بزرگوار محمدحسین طباطبایی می باشد.نحوه تربیت مربی بسیار تخصصی دارد وقرآن آموزان این مؤسسه به درستی و فنی قرآن را یاد می گیرند. واحد خردسالان کنگاوراز توابع استان کرمانشاه از اداره آموزش و پرورش کنگاور تقاضای صدور مجوز نمود جهت نشرواشاعه فرهنگ قرآنی و تبلیغ بین دانش آموزان ابتدایی برای کسب معارف بیشتر دانش آموزان از قرآن کریم که با ممانعت حراست مواجه شده و با تعجب اجازه تبلیغ داده نشد. سؤال: گزینه 2 برای برگزاری کلاسها و آزمونهایش از ایشان نه تنها مجوز گرفته بلکه مدرسه های جهت تبلیغ بعداز ظهرها در اختیار دارد. اما تبلیغ آموزش قرآن ...!!! ما را چه شده است؟

مصطفی
|    | 1393/9/13 - 22:48 |     11     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم

اینجانب کارمند نیروگاه برق ئر استان گلستان هستم و خانم بنده فرهنگی در منطقه دشتیاری چابهار در استان سیستان و بلوچستان فاصله بین ما از هم 2200 کیلومتر می باشد. من ماهی دو روز بیشتر مرخصی ندارم در تمام ظول سال تحصیلی یک بار بیشتر نمی تونم همسر و دختر کوچیکم رو ببینم خواش می کنم برای یک لحظه هم که شده به فاصله بسیار زیاد ما فکر کنید صمیمانه ازتون خواهش می کنم به خاطر رضای خدا هم که شده شرایطی رو فراهم کنید تا همسرم انتقالی بگیره و بیاد پیشم .خواهش می کنم

عبدی
|    | 1393/9/13 - 23:44 |     2     2    
پاسخ: تخصصی کردن نیروهای تربیت بدنی و پرورشی یا تخصصی گرایی نوین را توضییح دهید فرهنگی از طا

ناشناس
|    | 1393/9/13 - 18:59 |     7     1     |
چرا به وضعیت بعضی از غیر انتفاعی ها رسیدگی نم کنید هنرستان فنی نیم رخ در منطقه 3سری بزنید ببینید چه خبر است بی بندباری وفقط مدیر وموسس به فکر پول است وآموزش وادب اسلامی صفر است ورفتار خیلی زننده ی با همکاران فرهنگی دارد

لرستانی
|    | 1393/9/13 - 12:41 |     26     0     |
آقای بیدار شو از وزیر بهداشت یاد بگیر طرح رتبه بندی چی شد؟ اگر در بودجه 94 نیاید ما چه خاکی بر سر کنیم ما تا کی باید شرمنده زن و بچه ی خویش باشیم

ارش
|    | 1393/9/13 - 00:55 |     13     0     |
بزرگترین سرمایه ی موردنیاز در شکل گیری و تداوم مناسبات و روابط سازنده بین انسان ها ،اعتماد متقابل است و در مجموعه ای که دارای اهداف مشخص است و قرار بر این است که همه ی اعضای مجموعه در جهت آن اهداف نقش خاص خود را ایفا کنند ،اگر عضوی از مجموعه به هر دلیل نتواند به کارگردانان اصلی اعتماد نماید و یا احساس کند که به نوعی نادیده انگاشته شده است و کسی قادر یا مایل به درک او و پاسخگوی پرسش های او نیست ،بدون شک سرخورده شده و به تدریج از ایفای نقش صحیح خود باز خواهد ماند.
واقعیت این است که متاسفانه در جامعه ی معلمان کشور بی اعتمادی به مسئولان به شدت احساس می شود واین حکایت تازه ای نیست و مربوط به این دولت و آن دولت نیز نمی شود. واقعیتی است که محصول اشتباهات مدیرانی از سال های دور تا امروز می باشد و کتمان آن نیز دیگر سودی نخواهد داشت.
با اندکی تامل در خصوص عوامل این بی اعتمادی ،به موارد بسیاری خواهیم رسید و در این نوشتار قصد داریم نمونه هایی از آن را بیان نماییم که هریک مصداق روشنی در تایید مدعای ماست:
۱- در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد که شرایط بیمه ی طلایی فرهنگیان تغییر نموده و مبلغ پرداختی فرهنگیان نیز افزایش می یابد ،به دنبال آن نیز تعدادی از فرهنگیان انصراف خود را به ادارات اعلام نمودند اما چند روز بعد مسئولان ارشد وزارت از طریق صداو سیما اعلام نمودند که خدمات بیمه طلایی به غیر از یک مورد تغییر دیگری ندارد و نیمی از حق بیمه نیز توسط آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد ،در دو ماه اول نیز به همین صورت عمل گردید پس از آن گفته شد که از این پس حق بیمه بطور کامل از حقوق کسر می شود و چند روز بعد نصف مبلغ به حساب مشمولین واریز خواهد شد و تا دو ما ه نیز این وعده عملی شد ولی این روند نیز دوام نیافت و پس از آن حق بیمه بطور کامل بر دوش بیمه شدگان قرار گرفت وظاهرا مسئولین نیز موظف نیستند در این رابطه توضیحی ارائه نمایند!
۲- در سال ۹۳ افزایش حقوقی که اعلام شد مانند سال های قبل از آن بسیار کمتر از نرخ تورم بود اما فرهنگیان با در نظرگرفتن شرایط مالی و اقتصادی دولت و در جهت همکاری و همراهی با دولت ،بنا را بر تحمل شرایط و بردباری گذاشتند اما به تدریج متوجه شدند که گویا تنگناهای ناشی از کمبود اعتبارفقط متوجه فرهنگیان است وگرنه کارکنان برخی ارگان ها و سازمان ها همانند سنوات قبل از افزایش حقوقی به مراتب بالاتر برخوردار شده اند.
۳- به دنبال اعتراضاتی که در دهه ی هشتاد نسبت به تبعیض در پرداخت ها و بی توجهی به مشکلات معلمان انجام شد ،رفع تمامی مشکلات و تبعیض ها به زمان اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری حواله گردید اما وقتی با کش و قوس های مختلف و تاخیرات متوالی بالاخره در سال ۸۸ در ظاهر اجرا گردید ،شیوه ی اجرای آن آنقدر نامناسب بود و با روح قانون و فلسفه ی اولیه آن فاصله داشت که نه تنها وعده های داده شده عملی نشد بلکه باعث تبعیضاتی ناروا بین کارکنان آموزش و پرورش نیز گردید که تا قبل از آن بی سابقه بود.
۴- در دولت قبلی برخی دستور العمل های کارشناسی نشده و بدعت گونه مانند افزایش پلکانی معکوس،تفاوت تطبیق و بند سایر باعث تبعیض های بیشتری گردید که امید می رفت در دولت فعلی اقدامات شایسته ای در جهت اصلاح آنها صورت گیرد اما متاسفانه بر خلاف تمامی انتظارات هیچ قدمی در این خصوص برداشته نشد.
۵- در آموزش و پرورش هیچ کانال مطمئنی برای پاسخگویی به پرسش های متعدد فرهنگیان و رفع ابهامات آنان طراحی نگردیده است به عنوان مثال یکی از فرهنگیان با سامانه ی تلفنی اعلام شده تماس گرفته و پرسشی را مطرح می نماید و به مدت سه ماه مرتب ارتباط برقرار نموده و با وارد نمودن شماره پیگیری منتظر جواب می ماند اما پاسخی دریافت نمی نماید بالاخره خسته شده و پس از تماس تلفنی با دبیرخانه متوجه می شود که به دلیل کاهش نیروهای دبیرخانه چندماهی است که به سوالات تلفنی پاسخ داده نمی شود!بگذریم از اینکه سامانه ی پاسخگویی اینترنتی نیز سالهاست با کمبود نیرو مواجه است! و امکان ملاقات حضوری با وزیر محترم و معاونین نیز محال به نظر می رسد.
۶- حق التدریس معلمان برخی تعهدات دیگر با تاخیرات چندین ماهه و گاهی بیشتر از یک سال تاخیر و در زمانی پرداخت می گردد که ارزش آن بسیار کمتر از زمان انجام کار است و تاکنون یک بار نیز کسی بابت آن از معلمان عذرخواهی ننموده است.البته فرهنگیان مطالبات چندین و چند ساله ی دیگری از قبیل یارانه وام مسکن ،هزینه ی سفر،هزینه ی مهدکودک فرزندان و…..غیره نیز دارند که حتی اگر به فرض محال هم اکنون نیز پرداخت گردد حتی یک بیستم ارزش اولیه ی خود را نخواهد داشت .
۷- سالهاست با پرداخت های ماهانه ی فرهنگیان موسسه ای مالی به نام صندوق ذخیره فرهنگیان با سرمایه ای هنگفت تاسیس شده که فرهنگیان با وجود مالکیت آن هیچ نظارتی بر عملکرد آن ندارند و با وجود برخورداری از بنیه مالی مناسب تاکنون هیچ گامی در جهت بهبود معیشت اعضا برنداشته است.
۸-در زمینه ی رسالت اصلی آموزش و پرورش یعنی برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی نیز که دغدغه ی اصلی معلمان نیز می باشد متاسفانه سالهاست شاهد اجرای طرح های نسنجیده و با تغییرات پی در پی می باشیم و هیچ گاه به نظرات مجریان اصلی آنها یعنی معلمان آنچنان که لازم است توجه نشده است.
۹- با روی کار آمدن دولت جدید حداقل انتطار معلمان پاسخگو بودن مسئولین به پرسش هایشان بود اما متاسفانه این حداقل انتظارشان نیز هنوز برآورده نشده است.
با وجود این موارد و موارد دیگری که مجال طرح آن نیست آیا جایی برای اعتماد باقی مانده است؟
امیدوارم با این نوشتار گام کوچکی در جهت ترویج روحیه ی پرسشگری و پاسخگویی در بین معلمان عزیز و مسئولین بزرگوار برداشته باشم و بابت نواقص احتمالی از همه ی عزیزان و بزرگواران پوزش می طلبم.

ارشد حیدری
|    | 1393/9/12 - 12:29 |     13     7     |
با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین دلسوز نظام آموزش و پرورش کشور نظرات و درد و دلهای بسیاری از عزیزان رامطالعه کردم و بیشتر درد و دلهای موردی و مقطی و شخصی مطرح گردیده بود و هر کدام د رجای خود قابل توجه و دقت امّا آنچه مهم و ضروری است و قابل توجه، نگاه و دیدگاه تصمیم گیران کشور است نسبت به آموزش و پرورش است مگر نه اینست که پایه و اساس علم آموزی و دانش کشور برخاسته از آموزش و پرورش است ! مگرنه این است که تمامی نیروهای کاری و اجرای وزارت خانه های و سازمانهای دیگر را آموزش و پرورش و آموزش عالی پرورانده و در اختیارشان قرار داده است؟! نقش آموزش و پرورش و آموزش عالی در جامعه کلیدی است اما سهمشان در استفاده از درآمد کشور چقدر است؟؟ آیا تمامی وزارت خانه ها بدهکار آموزش پوروش و عالی نیستند؟ این بدیهی ترین مسئله براحتی مورد غفلت قرار گرفته است به طوریکه یکی از مسئولین کشور می گفت تعداد آموزش و پرورشیان زیاد است و آموزش و پرورش در آمد زا نیست. این مسئول آنقدر کوته فکراست که در آمد را فقط در پول می بیند نه درعلم و دانش که زمینه تمامی پیشرفت ها است و می گفت به همین علت امکان افزایش حقوق و مزایا یشان وجود ندارد. مایه تاسف است!!! اگه تعدادشان زیاد است نقششان هم کلیدی است اگه نباشند شماهها هیچکدام نیستید!! اقای وزیر آیا شما نمی توانید طرحی را به مجلس ارائه دهید که از درآمد وزارت خانه های پر آمد همچون نفت، امور دارایی،نیرو و ... سهمی هم به آموزش و پرورش تزریق شود؟؟ در جامعه ای که با شعار عدالت و ایجاد مدینه فاضله اسلامی قیام کردیم و شهید دادیم و سالها جبهه رفتیم و خون دل خوردیم و همیشه در مبارزه با استعمار خارجی و داخلی بودیم دردناک و گریه آور است ببینیم مدرک معادلی در وزارت خانه ای دیگر دو و گاهی سه برابر کارمندان آموزش و پرورش حقوق و مزایا می گیرند. معلم امروز ما سر کلاس و سرکار خود دغدغه اش کرایه منزل و وامهای معوق شده و چکهای برگشتی است و آن وقت انتظار داریم معلمم محقق باشد، باعلم روز و با نیرو و شعف فراوان سر کلاس برود و همیشه علمش بروز باشد!!! آیا چشم نمی نهید به کشورهای حتی همسایه بنگریم که نگاهشان به معلم چگونه است؟؟؟ در بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی پزشکان غبطه می خورند که چرا معلم نشده اند!! وقتی نگاه دولتمردان به معلم و آموزش و پرورش اینگونه باشد که می بینیم و ارزش اجتماعی اش اینقدر نزول میکند نباید انتظاری بهتر از اتفاق شهر بروجرد داشته باشیم. بیاییم همه با هم تلاش وافر کنیم تا نگاه تصمیم گیران را به بخش علم آموزی کشور عوض کنیم در آن موقع است که بقیه مشکلات معلم و بخش آموزش و درکنار آن مشکلات اقتصادی این بخش مظلوم جامعه نیز به مرور حل خواهد شد. از اطاله کلام عذر خواهی میکنم. خدانگهدار تا بعد... اگر بودیم

معلم
|    | 1393/9/12 - 23:54 |     33     0    
پاسخ: همه ما صبر کردیم. به اشتباه از روز اول استخدام در این خرابه فرهنگی، به خود اطمینان می دادیم این رئیس جمهور حتماً گشایشی در معیشت، حقوق، سیاحت و آموزش کشور انجام خواهد داد. در آستانه بازنشتگی هستیم می بینیم اینها به هیچ چیزی که ما در ذهن و فکر می پرورانیم اعتقادی ندارند. جناب حیدری شما از امیدی حرف می زنید که دیده نمی شود!!!

ناهید خانم
|    | 1393/9/11 - 21:54 |     20     0     |
ببخشید
اقای محترم اداراتی دیگه کمبودنیرو ندارندیک معلم ابتدایی6پایه ومعاونت نداره شماحتمامدیرمجتمع هستی که صدات ازجای گرم در میادمابا ادارات دیگه چکار داریم بهتره فکرخودمون ودانش آموزان باشیم شماتشریف داری دفترمجتمع با4تامعاون که چپ وراستت قرارگرفتن بعدبخاطر کمبودنیرو یک معلم30تادانش آموزداره اونم6پایه کجای کاری؟فقط فکرپست ومقام خودت نباش مثل مابروکلاس وحرف زور نزن

علی
|    | 1393/9/19 - 18:17 |     2     2    
پاسخ: سلام آقای نادری عزیز یادت نبود من کفتم12 سال معلم راهنمای روستایی بودم خیلی از معلمان ما نه بخاطر مدیر مجتمع بلکه به خاطر خدا کار می کنند مدیر هر کس می خواهد باشد ولی این را بدانیم که به ابتدایی خیلی ظلم می شود خیلی از معلمان 28 سال به دنبال کار خودشان بودند این 2 سال آخر زمین و زمان را به هم می دوزند تا مدیر یا معاون شوند اگر موفق نشدند حداقل معاون آموزگار می شوند به خاطر پاداش و بازنشستگی تورا به خدا از مدیریت و کلاس چند پایه می دانند فقط می خواهند پاداش را بگیرند حداقل یکی نمی خواهد کار اینها را راست و ریست کند بخدا سنگ کسی را به سینه نمی زنم و کل خدمتم در ابتدایی به عنوان آموزگار - مدیر - و معلم راهنمای روستایی انجام وظیفه کردم حلا که دارند مدارس را نمونه دولتی ،سمپاد ، هیئت امنایی و و و... یه جوری شهریه ای می کنند نگذاریم بیش از حد به مدارس روستایی خسارت برسد معاون آموزگار همان مدیر آموزگار است گیرم که مدیر مجتمع نباشد به معاون آموزگار چه می رسد غیر از این است که باید به دنبال امور اداری و ده سامانه و نرم افزار باشد آیا این در وقت کلاس و به معاون آموزگار کمک نیست آیا همه ی مدارس ما حداقل 2 دستگاه رایانه و خط اینترنت را دارند وقتی که کار ما میزان است مدیر مجتمع نه آقا بالا سر است نه مشکل بلکه در بسیاری از کار ها و اجرای طرح ها به مدرسه ابتدایی کمک می کند و باعث صرفه جویی در وقت و نیرو می شود . مدیر مجتمع ما در آوردن بخشنامه ها جواب نامه ها ثبت نام دانش آموزان تهیه دفاتر آمار امتحانات ثبت نمرات کارنامه خریدها تهیه تجهیزات و تعمیرات و کلاس بدون معلم به ما کمک می کند . حرف من این است اگر نباشد به مدارس ما چه خدمتی می شود غیر از این است که اوقت کلاس گرفته نمی شود هی از بالا سری نگوییم این کار ها را که گفتم برای ما انجام می دهد من به معلم هایی که می گویند مدیر مجتمع بالا سری است در حرفشان شک دارم وقتی کار ما درست باشد نباید از بالاسری بترسیم خدا بر همه کار ما ناظر است و بالای سر ماست چرا از کسی بترسیم
نادری
|    | 1393/9/17 - 23:01 |     4     4    
پاسخ: سلام علی آقاواقعابرات متاسفم که قبلا از خدا نمی ترسیدی وبه قول خودت9میرفتی و11برمیگشتی حالادست زور مدیرمجتمع بالای سرت است وازترس به موقع میری ومی آیی خدابهت رحم کنه چه نون حلالی داشتی تو؟بعدم دلت برای پول بنزین وموبایل مدیرمجتمعت نسوزه اگه ضرب المثل معروف رابگم شایدتوهین بشه پس توفکرخودت باش علی آقا سایه ی خدا را احساس کن نه سایه ی مدیرمجتمع
ALI
|    | 1393/9/15 - 23:26 |     1     6    
پاسخ: سلام من یک آموزگارم که سال آخرین خدمتم را می گذرانم و به عنوان معاون آموزگار در یک کلاس سه پایه مشغول بکارم عزیزان من بیاییم کمی انصاف داشته باشیم همه خوب به یاد داریم که خیلی از مدیر آموزگاران روستایی به بهانه انجام امور اداری قبل از تشکیل مجتمع ها معروف بودند به 911 یعنی ساعت 9 سر کا ر می رفتند و ساعت 11 بر می گشتند زیرا ناظری نبود یک معلم راهنمای روستایی که حداقل در 15 روز یکبتار از مدارس بازدید می کرد ولی حالا همه کار ها خود به خود انجام می گیرد و بهانه ای برای سر کار نرفتن نداریم و مجبوریم منظم باشیم به خدا بنده 12 سال معلم راهنما روستایی بودم حداقل هر 15 روز یکبار ما از مدارس بازدید می کردیم کاری هم با انجام امور اداری نداشتیم فقط مشکلات را می نوشتیم و به اداره گزارش می کردیم بعضی وقتها هم این گزارش ها حتی خوانده نمی شد فقط کارشناس آموزش به دنبال غیبت از میان آنها می گشت و اگر غیبتی نبود آنها را برای همیشه بایگانی می کرد حالا مشکلات لیست نمی شود و به جایی گزارش نمی شوند بلکه مدیر و عوامل اجرایی به دنبال حل آنها هستند حرف حق بزنیم موارد اشکال ممکن است در بعضی مناطق باشد کلی تعمیم ندهید مدیر مجتمع ما بخدا در طول شب و روز وقت نمی شناسد و کار می کند و نمی رسد حق مدیریتش به هزینه موبایلش که با سایر مدارس در ارتباط است نمی رسد مدارس ما تلفن و اینترنت ندارند . پول بنزین و هزینه ماشین پیشکش. و از این همکاران می پرسم چرا دروغ می گویییم در چند سال اخیر یک ریال اضافه کار به عوامل اجرایی پرداخت نشده است حداقل خود مسئولین از این موضوع خبر دارند . در یک مجتمع تا349 دانش فقط یک نیروی آموزشی به عنوان مدیر انجام وظیفه می کند نفر دوم نیروی پرورشی است و سومین نفر نیروی دفتری است . با حذف مجتمع یک نیروی آموزشی که به عنوان مدیر مجتمع است . در مدرسه مرکز مجتمع که معاون آموزشی ندارد به عنوان مدیر باقی می ماند و معاون اجرایی و پرورشی نیز در یکی از این مدارس سازماندهی می شوند و نیروی مازادی باقی نمی ماند. حالا بعد از حذف مجتمع معاون آموزگار مدیر آموزگار می شود و به دنبال انجام امور اداری هر روز راهی اداره می گردد. هر مدرسه نیاز به حداقل دو دستگاه کامپیوتر و خط اینترنت دارد برای انجام امور ثبت نمرات توصیفی یا دانا و سامانه سناد و بکفا و.... 9 و بازار کافی نت ها گرم می شود . مجتمع شهری وظیفه ای نداشت زیرا مدارس مستقل خود انجام وظیفه می کردند ولی در روستا ها معاون آموزگار حداقل دیگر با امور اداری کاری ندارد و می تواند بیشتر به کلاس برسد . در یک مدرسه نمونه دولتی با 300 دانش برید نگاه کنید حداقل 12 نفر عوامل اجرایی دارد و همه کار می کنند چرا ما معلمان ابتدایی این همه بزرگنمایی می کنیم ممکن است در بعضی از مناطق اصلا درست عمل نکرده باشند من نمی دانم ولی در منطقه ما اینطور نیست این معاون آموزگار است که هر روز صبح دستور می دهد و انجام کار ها را از مدیر مجتمع طلب می کند . من با شناختی که از معلم راهنمای روستایی دارم خوب می دانم که دوران آن در دنیای پیشرفته با پایان رسیده و با لوازم و تکنولوژی امروزی کنترل و ارزشیابی مدارس یک کار پیش پا افتاده است بیایید کاری را که شروع کردیم کامل کنیم نه صورت مسئله را پاک کنیم .
ناشناس
|    | 1393/9/12 - 09:34 |     23     0    
پاسخ: اقای فانی بهتره وزیر بهداشت را الگوی خودت قرار بدی

ناشناس
|    | 1393/9/11 - 14:26 |     9     7     |
خدمت وزیر محترم سلام
کسی که در یک مقطع بیش از 5سال مدیر یا معاون است چه لزومی دارد به مقطع خودش برگردد و تدریس کند.هیچ بازدهی ندارد چند سال از دروس جدید و تدریس جدید دور بوده است

ناشناس
|    | 1393/9/11 - 14:21 |     7     25     |
مجتمع های روستایی خوب عمل می کنند

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 12:19 |     0     3    
پاسخ: من مدیر یکی از مدارس تحت پوشش مجتمع هستم .مدیر مجتمع نیستم
ناشناس
|    | 1393/9/14 - 13:38 |     10     0    
پاسخ: برای تو که مدیر و معاون مجتمع هستی و کاری نداری و فقط دستور میدی و حقوق خوبی میگیری آره خوب عمل کرده

حسنوند
|    | 1393/9/11 - 04:04 |     3     0     |
باسلام وزیر محترم به استحضار می رسانم که آموزش و پرورش شهرستان سلسله لرستان حدود 9ماه است که با سرپرست اداره می شود:
1- نامبرده بنام آقای جواد اسلام دوست دانشجو هستند وهفته ای سه روز - روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه درتهران هستند ودر محل کار حضور ندارند وسزاوار نیست که آموزش و ÷رورش این شهرستاناینطور وضعیتی داشته باشد مگر قحط رجال شده .2- طی 9ماهگذشته حتی سطل آشغال را هم عوض کرده آیا مگر کودتاه شده , مگر چه حادثه ای پیش آمده که اینطوری همهنیروهای قبلی این اداره را عزل نموده ایا دربین اینها هیچ نیرویارزشی وجود نداشت
3- شعار دولت اعتدال و تدبیر وامید است که نامبرده فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را ناامن کرده , از بس که مشغول عزل و نصب است ودرمحل کار خیلی کم حضور دارد داد همه فرهنگیان این منطقه و حتی همفکران خودش بلند شده . متاسفانه این موارد را به آقای کریمی فرد مدیر کل استان منعکس شده ولی رسیدگی نکردند .امیوارم که حضرتعالی در اینخصوص رسیدگی فرمائید باتشکر

علی
|    | 1393/9/10 - 10:14 |     23     0     |
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی
می خواستم نکاتی جهت یادآوری بیان کنم.
اکنون که هئیت دولت بودجه 94را تصویب می کند شایسته است که بودجه ی آموزش و پرورش را نیز توجه ویژه ای داشته باشند. همانطور که وزیر بهداشت طرح سلامت را در دولت و مجلس پیگیری می کنند جنابعالی نیز طرح آموزش را در دستور کار قرار دهید.

جناب آقای وزیر به جای این که طرح رتبه بندی را درهیئت دولت مطرح فرمایید. همان چیزی که در قانون خدمات کشوری هست برای فرهنگیان مانند ادارت دیگر درست اجرا کنید. نمونه ای را برای شما می گویم . در سال 92 حقوق بنده با مدرک فوق لیسانس سابقه ی 21 با کارمند قوه قضاییه سنوات خدمت 10 مدرک لیسانس 400هزار تومان اختلاف داشت یعنی حقوق بنده بیشتر از کارمند قوه قضاییه بود اما امروز همان کارمند یک ملیون تومان فوق العاده ویژه دریافت می کند. و اختلاف حقوق من نسبت به او 1200 هزار تومان است . یعنی امسال ایشان 1200 هزار تومان بیشتر می گیرد. اما امروز بنده از سال 92 باید منتظر 100 هزار تومان رتبه عالی باشم که هنوز متاسفانه اعمال نشده است . باید منتظر اضافه کاری از اول سال باشم که هنوز پرداخت نشده . اقای وزیر خواهشی که داریم قانون خدمات کشوری را درست اجرا کنید و اکر مشکل مالی وزارت خانه دارد .مانند وزیر بهداشت که دیروز درصدی از مالیات را در مجلس به سلامت اختصاص دادند شما هم ردیفی در بودجه به تصویب برسانید که به طور ثابت به آموزش کشور اختصاص داده شود. جناب آقای وزیر در دولت تدبیر امید می باشیم شایسته است تا تدبیری برای ما فرهنگیان داشته باشید. الفرصه تمرّ السحاب


علی
|    | 1393/9/10 - 10:13 |     6     1     |
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی
می خواستم نکاتی جهت یادآوری بیان کنم.
اکنون که هئیت دولت بودجه 94را تصویب می کند شایسته است که بودجه ی آموزش و پرورش را نیز توجه ویژه ای داشته باشند. همانطور که وزیر بهداشت طرح سلامت را در دولت و مجلس پیگیری می کنند جنابعالی نیز طرح آموزش را در دستور کار قرار دهید.

جناب آقای وزیر به جای این که طرح رتبه بندی را درهیئت دولت مطرح فرمایید. همان چیزی که در قانون خدمات کشوری هست برای فرهنگیان مانند ادارت دیگر درست اجرا کنید. نمونه ای را برای شما می گویم . در سال 92 حقوق بنده با مدرک فوق لیسانس سابقه ی 21 با کارمند قوه قضاییه سنوات خدمت 10 مدرک لیسانس 400هزار تومان اختلاف داشت یعنی حقوق بنده بیشتر از کارمند قوه قضاییه بود اما امروز همان کارمند یک ملیون تومان فوق العاده ویژه دریافت می کند. و اختلاف حقوق من نسبت به او 1200 هزار تومان است . یعنی امسال ایشان 1200 هزار تومان بیشتر می گیرد. اما امروز بنده از سال 92 باید منتظر 100 هزار تومان رتبه عالی باشم که هنوز متاسفانه اعمال نشده است . باید منتظر اضافه کاری از اول سال باشم که هنوز پرداخت نشده . اقای وزیر خواشی که داریم قانون خدمات کشوری را درست اجرا کنید و اکر مشکل مالی وزارت خانه دارد .مانند وزیر بهداشت که دیروز درصدی از مالیات را در مجلس به سلامت اختصاص دادند شما هم ردیفی در بودجه به تصویب برسانید که به طور ثابت به آموزش کشور اختصاص داده شود. جناب آقای وزیر در دولت تدبیر امید می باشیم شایسته است تا تدبیری برای ما فرهنگیان داشته باشید. الفرصه تمرّ السحاب


معلم
|    | 1393/9/9 - 20:47 |     41     0     |
با سلام خدمت وزیر پر تلاش!!!!!!!!!!!
جهت استحضار برای تشویق هنرمندان بی بضاعت صدا و سیما، همچنین تشویق وزیر بهداشت اعلام می گردد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام پرداخت به همه گروه های غیرپزشکی از جمله پرستاران از اول آبان ماه تغییر کرده و حقوق آنان افزایش یافته است.

ناشناس
|    | 1393/9/8 - 23:32 |     12     0     |
علت نابرابری مبلغ تفاوت تطبیق را توضیح دهید؟؟؟؟؟

فاطمه سادات
|    | 1393/9/6 - 22:58 |     24     1     |
سلام واقعاخوش به حال کارمندان بهداشت عجب وزیر خوبی دارندشمافقط حرف میزنی پس عملت کو؟حداقل سال بعداین مجتمع ها راجمع کنید چقدربایدازدست مدیران بیکار مجتمع ها دق بخوریم خدایی خاصیتشون چیه؟چرافکرکمبودنیروهاکه اکثراستانهارادرگیرکرده رانمی کنید؟درصورتی که هرمجتمع چندنفر آدم بیکار نشستند سیگار می کشند وچای میل می کنندواضافه کار میگیرندکلاسهای 30نفری 6پایه ابتدایی بایک معلم که فقط معلم بایدمبصری کنه انصاف کجاست؟هزینه فوت وازدواج3سال پیش هم هنوز پرداخت نشده

سعید
|    | 1393/9/12 - 14:14 |     3     3    
پاسخ: در جواب ناهید خانم :اول من مدیر نیستم دوم بازهم اعتقادم این است که معلم نباید پشت همکار خود را خالی کند.همینه که دیگران سو استفاده میکنند .سوم جایی که من تدریس میکنم همین الان هم منطقه جنگیه!!! .ولی اعتقاد دارم اونهایی هم که دارن تو وزارت کارمی کنند مثل شماها فکر می کنند که وضع معلمان اینجوری افتضاحه. یعنی تنگ نظرند به عبارتی
ناهید خانم
|    | 1393/9/11 - 22:04 |     7     1    
پاسخ: آقای مدیرمجتمع صدات از جای گرم در میادنشستی توی مجتمع4تامعاون نشستن چپ وراستت خبرنداری معلم باکلاس6پایه ی30نفری چه کارمیکنه ضمناتوباادارات دیگه چیکارداری آموزش وپرورش نیرو کم داره اوناکه ندارندنترس پست شماحفظ میشه شمابشینیدتوی مجتمع سرمانخوریدخدای ماهم بزرگه
سعید
|    | 1393/9/10 - 15:48 |     3     3    
پاسخ: خانم محترم شما که معلم هستی اینجوری در مورد همکارانتان جبهه گیری میکنی ودر موردشان حرف میزنی .وای به حال دیگران کارمندای دیگه مگه چه گلی به سر این مملکت زدن که معلما نزدن هراداره ایی که میری دو سه نفر نشسته اند دارند به قول شما چای وسیگار نوش جان می کنند .پایان ماه هم نفری حداقل 100 ساعت اضافه کاری دارند بدون اینکه 1ساعت اضافه وایسند.شما ازچی خبر داری!!!!؟؟؟ واقعا که از ماست که بر ماست.

پ.آ
|    | 1393/9/5 - 09:57 |     10     0     |
باسلام جناب وزیر من مادر 4فرزندم بخاطر مستاجری ومشکل مالی چند بار بهتون ایمیل زدم اما خبری نشد من احتیاج به کمک فوری دارم بعدبصورت وام برمیگردونم بخاطر حضور طلبکار هرروز تو مدرسه آبروم درخطره بفاطمه زهرا متشکرم

یوسف مشگین شهر
|    | 1393/9/4 - 21:21 |     16     0     |
سلام ، وزیرمحترم لطفا درمورد معیشت و مسکن فرهنگیان یک فکر اساسی بکنید چرا که پویایی وبالندگی جامعه در گروه تعدات آموزش وپرورش است واین میسر نمی شود مگر ...... خواهشمندم درمورد احیای دانشگاه فرهنگیان وجذب دانشجو از طریق کنکور مبادرت بفرمایید .... باز عاجزانه تقا ضا دارم کاری کنید که آموزش و پرورش جولانگاه سیاسیون ونمایندگان محترم نباشنند حتی در عزل ونصب مدیر یت ها و....

بیچاره معلم ابتدایی
|    | 1393/9/7 - 11:20 |     25     1    
پاسخ: امسال به دلیل انتقالی به مقطع ابتدایی فرستادنم به اجبار.
دو ماه از سال تحصیلی میگذره و من شاهد رنج بسیار معلمان ابتدایی هستم اما نمیدونم چرا اعتراض نمیکنند چرا تحصن نمی کنند چرا تن به این همه مشقت وسختی میدهند.
از یک طرف خرده فرمایش های مدیر پر مدعا و مغرور که فقط به خاطر ارتقا خودش معلم ابتدایی را مجبور به هر کاری میکند. از طرف دیگر طرح نظام ارزشیابی توصیفی که میتواند بسیار مطلوب باشد اما از آنجایی که کارشناسان بی تدبیر آن را هدایت میکنند چون باری بر دوش معلم سنگینی میکند.
بازرسان آموزش وپرورش و کارشناس گروههای آموزشی برای راحتی کار خود وبه جای آن که مبنای ارزشیابی خود را حضور در کلاس درس و پرسش از دانش آموز فقرار دهند به پوشه کاری بسنده کرده اند که اکثر نقاشی ها وکاردستی هایش را مادران می کشند ودرست می کنند.
برای هر پوشه چهار برگه خودارزیابی ومعلم ارزیابی و اولی ارزیابی و... قرار داده اند که باید پر شود. معلم بیچاره مجبور است 35 الی 40 پوشه کار را بی جهت بررسی کند در حالی که نه درفرایند آموزش ویادگیری تاثیر دادرن ونه درپروش کودک.
معلم ابتدایی در هفته دوبار باید تکلیف درسی ببیند هر بار40 دفتر مشق و اولیا ومدیر انتظار دارند غلطها نیز بررسی شود.
معلم ابتدایی باید 40 کتاب پیک آدینه را بررسی کند و امضا کند.
معلم ابتدایی بادید 40 دفتر رابط را بررسی و امضا کند.
معلم ابتدایی هر هفته باید دو الی سه املای کلاسی یا پایتخته ای بگوید و هربار چهل دفتر تصیحی کند.
معلم ابتدایی باید هربار 40 کتاب نوشتاری را بررسی وامضا کند.
معلم ابتدایی باید هر هفته به دلیل خرده فرمایش ها وطرح های احمقانه مدیر 40 برگه پشت وروی ریاضی و 40 برگه نوشتاری را به بچه ها بدهد و بعد در کلاس آنها را بررسی کند وامضا نماید.
معلم ابتدایی بادید هر ماه امتحان از درو مختلف برگزار کند. هربار 40 برگه دو یا سه صفحه ای تصحیح کند.
درس ریاضی، املا، نوشتاری، مطالعات اجتماعی، علوم، هدیه های زندگی،
معلم ابتدایی باید هربار امتحان شفاهی بگیرد از 40 دانش آموز
معلم ابتدایی باید هفت هشت کتاب را درس بدهد. و به بودجه بندی برساند.
به لطف مولفان کارنابلد دفتر تالیف این قدر تمرین در کتابها گنجانده شده که فرصت کار گروهی و مشارکتی برای دانش آموز نمی ماند ومعلم تنها می خواد به بودجه بندی برسد.
معلم ابتدایی یک معلم نیست که آموزش دهد و پرورش دهد وتربیت کند. معلم ابتدایی یک میرزا بنویس است که دایم درحال صحیح کردن وامضا کردن است.
از یک طرف باید پاسخگوی فرمایشات غیر منطقی مدیر باشد واز سوی دیگر منتظر پاسخگوی اولیا که از شرایط سخت حاکم بر کلاس بی اطلاعند و فقط انتظار از معلم دارند.
از سوی دیگر معلم ابتدایی باید جوابگوی خرده فرمایشات ادارات و گروههای آموزشی باشد که پشت سرهم طرح کرامت وجابربن حیان و ... را مطالبه می کنند.
بیچاره معلم ابتدایی که باید چهل دانش آموز سروکله بزند واز آن بدتر با چهل پدر وچهل مادر و مدیر و اداره ....
بیچاره معلم ابتدایی که آرام و بیصدا مشغول کارش است و حتی جرات اعتراض به این وضعیت اسفبار را ندارد چرا که هیچ وقت در مقطع راهنمایی و دبیرستان نبوده تا متوجه تفاوت شرایط خود با دیگر معلمان مقاطع بالا شود.
بیچاره معلم ابتدایی که کسی به دادش نمیرسد.
همکاری که مدیر میشود شروع به ظلم کردن به معلم میکند درحالی که تا دیروز خود اسیر این فشلر روحی وجسمی بوده اما انگار انتاقم تمام آن سالهای پر ازکار واسترس را میخواد امروز از معلمش بگیرد.
معلمی که سرگروه آموزشی میشود یا معلمی که کارشناس مقطع ابتدایی میشود به جای آن که راهی برای کم کردن مشکلات همکارانش بیابد خودش مشکلی بر مشکلات او می افزاید. با تبیعض ، بی توجهی و توهین با معلمان برخورد میکند. به جای تلاش برای کم کردن حجم کار معلم ، طرحهای غیرکارشناسانه خود را برمعلمان تحمیل می کند تا از رهگذر این طرح ها ارتقا مقام یافته یا تقدیر نامه ای بگیرد.
وا اسفا به حال مدیران مقطع ابتدایی .
وااسفا به حال مولفان کتابهای درسی مقطع ابتدایی که حتی یک لحظه خود را به جای معلم ابتدایی نمیگذارند.
وااسفا به حال مسئولانی که بی تدبیرانه وغیر کارشناسانه طرح ارزشیابی توصیفی را اجرا کرده اند و هر بار می خواهند عیب و کاستی کار را با اضافه کردن یک برگه جدید ارزشیابی و یک پوشه کار اشکالات طرحشان را رفعکنند و در این میان به تنها کسی که فکر نمیکنند معلمان ابتدایی است که باید این فشار کار ا تحمل کنند.
وای به حال مردمی که می گویند معلم ابتدایی چرا سه ماه تابستان تعطیل است وای به حال مردمی که می گویند چرا معلمان تعطیلات تابستان و نوروز را دارند.
درحالی که استادان دانشگاه همین تعطیلات را با چها برابر بیشتر حقوق و نصف این حجم کاری دارند. و کسی صدایش در نمیاید که چرا آنها تعطیلند اما همه به معلم میتازند.
وای به حال مسئولان که به داد معلمان ابتدایی نمیرسند.
من از دیدن مظلومیت همکاران این چند خط را نوشتم . من نهایت امسال در ابتدایی بمانم اما وای به حال معلمی که باید سی سال در این مقطع بماند.


ذاکر علمی
|    | 1393/9/4 - 11:30 |     4     3     |
باسلام واحترام خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش جناب آقای دکتر فانی

باعنایت به مشکل 12ساله ادامه تحصیل مدرک معادل فرهنگیان کارشناسی وارشد مستدعی است جنابعالی با هما هنگی رئیس جمهور محترم محبوب و همکاری دکتر نجفی سرپرست وزارت علوم خودتان در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت فرموده مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان یکباره تمام کنید . - انتظار تا کی جناب دکتر فانی



معلم
|    | 1393/9/7 - 11:31 |     3     0    
پاسخ: چرا اینقدر تبیعض و پارتی بازی.
معلمان دارای مدرک دکتری را در آموزش وپرروش نگه داشته اند به اجبار نیروهای فوق لیسانس دانشگاه فرهنگیان را گرفته اند و درهای آن را به روی غیر بسته اند.
چرا باید مدیر گروه دانشگاه فرهنگان یک فوقلیسانس تاریخ باشد درحالی که کلی دکترای تاریخ در اموزش وپرورش داریم.
چقدر بی عدالتی
چقدر سوءنیت
چقدر بی کفایتی

فرهنگی
|    | 1393/9/5 - 09:25 |     4     1    
پاسخ: آقای که می نویسی فامیل بازی و خانوادگی مگه خانم فاملیه یا برادر و یا خانم برادر فامیله و یا فامیل خانم فامیله نه بابا هیچکدوم فامیل نیست خودتو خسته نکن ط

ناشناس
|    | 1393/9/4 - 10:22 |     8     0     |
پس چرا وزارتخانه های دیگر بدون رتبه بندی حقوق کارمندانشان را افزایش می دهند مثل وزارت بهداشت ولی آ.پ باید با رتبه بندی اینکار را بکنه که شامل همه هم نشود ومشکل پابرجا بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس
|    | 1393/9/3 - 22:51 |     7     2     |
به نام الله عادل وعدالت گستر
با سلام وادب خدمت وزیر محترم ومسولین متعهد،خدوم ودارای تفکر تدبیروامید
متاسفانه درآموزش وپرورش شهرستان طارم زنجان بجای اینکه بابرقراری عدالت وپرهیز از رانت وفامیل بازی و... واستفاده از نظرات منصف وبجای منتقدین - که می توان تمامی موراد منتشرشده درسایت ارتباطی فرهنگیان را یک به یک در حضورکارشناسان منصف وقانونمندوزارتخانه ثابت کرد - دراقدامی عجیب با ارعاب وتهدید همکاران خواستارپایان دادن به انتشارمسائل می گردند.امید است با بررسی موضوع هم با بی عدالتی وهم قانون گریزی وهم اقدامات نسنجیده مسولین منطقه برخورد قانونی وعملی گردد. با تشکر

نظری
|    | 1393/9/2 - 12:52 |     0     3     |
باسلام من دارای مدرک لیسانس برنامه ریزی روستایی هستم و به دنبال کار میگردم خواهشا کمک کنید

سعید
|    | 1393/9/16 - 00:05 |     0     0    
پاسخ: saiedzare1358@gmail
حتما ایمل بزن برسی کنیم

حق گو
|    | 1393/9/13 - 23:59 |     2     0    
پاسخ: یک بچه هم اگه به بچه دیگه بگه احمق براش متاسف میشیم که تربیت خانوادگی نداری برات متاسفم فکر نکنم معلم باشی
ناشناس
|    | 1393/9/9 - 21:01 |     3     6    
پاسخ: به درک لیسانس برنامه ریزی داری. احمق جان برو استانداری، وزارت کار و... آموزش و پرورش را مورد مضحکه قرار داده ایی؟
محمدی از تبریز
|    | 1393/9/7 - 01:29 |     5     1    
پاسخ: لطفا هر چرت و پرت را بدون سند و مدرک در این سایت منتشر نکنید

فردین نامی هومان
|    | 1393/9/1 - 14:55 |     2     0     |
با سلام
سرپرست محترم آموزش وپرورش ، بنده در حال گرفتن نمایندگی موسسه زبان هستم اما فعلا بدلیل کمبود وضع مالی نتوانستم جای مناسبی را بگیرم و بدنبال یک شریک میگردم خواهشمندم دستور بفرمایید این موضوع را نادیده بگیرند و با مجوز اینجانب موافقت فرمایند و بنده نیز تعهد میدهم تا یک سال آینده یک مکان خوب اجاره کنم باتشکر

محمد
|    | 1393/9/3 - 23:25 |     9     7    
پاسخ: من از متانت جناب آقای رحمانی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان طارم تشکر و قدردانی می کنم و همیشه اطاقش برروی معلمان باز بوده و هست خدا همیشه حفظش کنه
ایوب
|    | 1393/9/2 - 18:21 |     6     0    
پاسخ: باسلام چرا به بهانه اجرای طرح رتبه بندی حدود 7ماه هست که از ارتقاءگروه خبره به عالی ممانعت میکنین ؟ وزارتخانه خانه های دیگه بدون هیچ گونه هیاهو وسر وصدا حقوق کارمندان خود راافزایش داده اند بهداشت و.... شما برای اخر سال از الان هیاهو راه انداختین واز 6-7 ماه قبل حق قانونی مارااجرا نمیکنین که میخواهیم تا عید چنین وچنان کنیم ...... واقعا که جای تقدیر داره کارتون ..
ناشناس
|    | 1393/9/2 - 15:47 |     2     6    
پاسخ: معاونت پرورشی طارم پرتحرک است کمی به معاونت آموزشی برسید آموزش هم فراموش می شود

ناشناس
|    | 1393/8/29 - 22:07 |     0     0     |
اینجانب به دلیل مشکلات مالی در آستانه دادگاه رفتن وزندانی شدن هستم نیاز به کمک مالی دارم مرا راهنمایی کنید.
پست الکترونیکی: davary894@yahoo.com

آقای فرهنگی
|    | 1393/9/5 - 13:32 |     6     0    
پاسخ: معاون پرورشی از چه نظر فعاله می تونید توضیح بدید
ناشناس
|    | 1393/9/1 - 14:42 |     4     0    
پاسخ: فقط کمیته امداد می تونه مشکل شما راحل کنه.

ناشناس
|    | 1393/8/26 - 23:59 |     15     4     |
مدیرکل محترم زنجان سلام؛به هندوستان ایران طارم سفرکردی ورفتی ولی ما منتظر انداختن طرح نواز سوی شمائیم،آخه واقعیتش طارم دوتا چیزش به هندوستان شبیه!یکی طبیعت زیباش ودیگری بی عدالتی در آموزش وپرورشش برای ما معلمان!

حسن
|    | 1393/9/1 - 08:15 |     5     0    
پاسخ: سلام همکا گرامی لطفا مبلغ بدهی و شماره حساب را مرقوم فرمایید تا هر کس خواست هر مبلغی که در حد توانش بود به حسابتان واریز کند
ناشناس
|    | 1393/8/29 - 19:02 |     8     1    
پاسخ: باورکنین خود مسولین وزارتی واستانی هم موندن با این سینک های طارم چه کنند!

غ ل
|    | 1393/8/26 - 20:02 |     3     0     |
ضمن عرض سلام و ادب خدمت خدمت جناب آقای دکتر فانی

احتراما چند سالی است که در تدوین کتابهای درسی روابط بین جمع آوری کنند گان مطالب و موضوعات دروس ماده درسی خصوصا ریاضی ، شکر آب می شود و دوگانگی بسیار زیادی در تهیه مطالب بو جود می آید باور کنید این جانب سنگ کسی را به سینه نمی زنم ، فرزندم متاسفانه فدای این نظام گسیخته گی شده وفقط دلهایمان برای آنها می سوزد و بس . از گفتن اینکه این نسل باید فدا شود هیچ باکی نداریم و خودمانیم و خودمان و اصطلاحا باید گفت که کی به کیه . واقعا در کجای دنیا در مدت زمان کمتر از 8 الی 9 ماه یک کتاب درسی تدوین و فورا برای کل کشور چاپ و عملیاتی شود-البته باید این سد ناتوانی شکسته شود- . خدا می داند که پس پرده چه می گذرد . جناب آقای دکتر ما مسئولیم و تک تک ما باید جوابگوی اعمالمان باشیم ودا می داند که چه در انتظارمان است . وقتی ما اصلا نمی دانیم چه پیش خواهد آمد و ... چگونه برنامه ریزی کنیم و ازانتظارات اهداف مراحل برنامه سخن گفته و حتم نماییم . کتابی که تدوین می شود تا آنجایی که تجربیات و سوادما اقتضا می کند باید در چند شهرستان برای اولین تدوین سال اول و سپس در چند استان برای سال دوم باید تدریس و عملیاتی گردد و پس از اعتبار سنجی مناسب کاری شسته و رفته تدوین و به کل کشور تعمیم دهیم .به هر حال گردن تمام آنهایی که می دانستید و نکردند و... . اکنون در کار انجام شده قرار گرفتیم و کاسه چه کنیم چه کنیم دست گرفتن خطایی است بزرگتر . باور کنید با توجه به سخن بزرگان تدوینی - خصوصا در سال جاری – که بی باکانه واقعا سنگ خود را به سینه می زدند - شاید به جرات بتوان گفت در تمام جلسات و در هر گیر و گرفتی ، بیان می شد – و تمام هم و غمشان این بود که من بیشتر کارها را انجام دادم ولی اسمم نیست کل عوامل اثر گذار بر تغییرات و تحولات بوده است . از حضرت عالی سوالی دارم مگر کتاب کار و تیز هوشان و ... که در بازار به وفور یافت می شود و هر کی هر کیه ، اینجا هم این جوره ؟ جناب آقای دکتر ، کتابی که توسط سازمان پژوهش و بر نامه ریزی درسی تهیه و تدوین می گردد و یک سند ملی درسی است چرا باید نام چند نفر حتما بر سر در آن بنویسیم ؟ لذا خواهشمندم این رویه بی مورد و نا بجا را از اسناد ملی آموزش و پرورش بر دارید . – متاسفانه این در خون ماست که در تمام کارها ، مجالس و ... باید لیستی از اسامی آورده شود و آنچه دیده نمی شود اصل کاری است .- شما را به خدا این پیشنهاد را تحلیل کنید . چیزی جز شایستگی در آن نیست . – یکی مسجد می ساخت در پایان کار دیگری آمد و تابلوی اسم خود را بر سر در آن گذاشت ، مرد خدایی آمد و غضبناک شد تابلو به زمین زد و دشنام گویان ،که من کار کرده ام و اسم تو باید آنجا باشد . عاقبت معلوم شد که همه برای خودم است و دیگر هیچ . – ببخشید

حقیقت گو
|    | 1393/8/26 - 07:53 |     2     0     |
با سلام و احترام و خسته نباشید
جناب وزیر سوال بنده از شما این هست چرا در شهرستان کازرون استان فارس کارشناس آموزش ابتدایی را فردی بدون تجربه و تخصص لازم انتخاب کرده اند . جناب با.... با داشتن 5سال سابقه که 4 سال آن شامل تدریس و یک سال مدیریت یکی از مدارس بوده و دارای مدرک حقوق می باشد به عنوان کارشناس آموزش ابتدایی !!!!! تعیین شده است !!! آیا فردی که هنوز تجربه کافی در امر تدریس ندارد و شناخت کافی نسبت به مسائل پیدا نکرده و حتی تخصصی در این امر نداشته و ندارد باید به سمت اداری برسد ؟!!!!!! جالب اینجاست ایشان سال گذشته مدیر یکی از مدارس انتخاب شدند و بسیاری از والدین از عملکرد ایشان ناراضی بودند . لطفا دستور فرمایید فردی با تجربه بالاتر و متخصص با رشته آموزش ابتدایی جایگزین گردد.تا به کی باید شاهد زد و بندهای اداری و نسبت های فامیلی باشیم و چوب عملکرد غلط مسئولین شهرستان را بخوریم

معلم عسلویه، پایتخت اقتصاد ایران
|    | 1393/8/26 - 00:10 |     7     1     |
با سلام. من معلم عسلویه هستم. خدا به داد ما برسه... و به داد همه ی معلمان ایران زمین... این چه آموزش و پرورشی داریم...گداخونه هست...دولتمردان نکنید ایتقدر ظلم به معلمای صبور و بی زبون.... ما هم خدایی داریما.... عسلویه آلایندگیش بیداد می کنه.... گرماش گورخرکشه... محرومیت وحشتناکه در این پایتخت اقتصادی.... معام بی انگیزه... دانش اموز سرگردان... به ابوالفضل کاری کنید...آموزش و پرورش ما داره به کما میره......

حسنی
|    | 1393/8/25 - 18:32 |     13     0     |
سلام آقای وزیر میشه روزی تبعیض ها تمام بشه ؟ اگر نمی تونی کاری کنی برو خانه بنشین تو را به خدا به اداره جوکار توجه کنید

صمد
|    | 1393/8/27 - 17:47 |     2     0    
پاسخ: اینکه فوق لیسانس عربی داشته باشی ودرسازماندهی گروه درسی عربی بعد ازلیسانس فرهنگ ومعارف اسلامی سازماندهی شوی چطور تبعضیه ؟ لطفا نظردهید .
ناشناس
|    | 1393/8/26 - 18:50 |     5     0    
پاسخ: آقای وزیری که دم از کمبود بودجه اموزش وپرورش میزنی این اردوی راهیان نور از آذربایجان شرقی دانش آموزان را به بازدید از مهاباد که میبره وکل هزینه غذاوبین راهی با آموزش وپرورش وتمام مسئولیت با مدیر مکمدرسه هست چه معنی داره در حالی که دم از کمبود بودجه داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|    | 1393/8/26 - 18:49 |     5     0    
پاسخ: آقای وزیری که دم از کمبود بودجه اموزش وپرورش میزنی این اردوی راهیان نور از آذربایجان شرقی دانش آموزان را به بازدید از مهاباد که میبره وکل هزینه غذاوبین راهی با آموزش وپرورش وتمام مسئولیت با مدیر مکمدرسه هست چه معنی داره در حالی که دم از کمبود بودجه داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلسوخته تبیعض
|    | 1393/8/25 - 23:58 |     12     0    
پاسخ: آن قدر تبیعض در آموزش و پرورش هست که فقط امام زمان می تواند آن را از بین ببرد دلتان به هیچ وزیری خوش نباشد

ناشناس
|    | 1393/8/24 - 11:38 |     5     0     |
طرح تغییر ساعت متوسطه دوم دیگه چه صیغه ای است؟ بعد از دو ماه گذشت از سال تحصیلی امکان اجرا نداره - این مدرسه محوریه ؟ مدیر متوسطه اول هستم با 20 سال سابقه کار این طرح خیلی مزخرفه . ببخشید ها وسط سال نمی شه این طرح های من داروردی را اجرا کرد . سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندند. الان ما چه مشکلی داریم که با این طرح برطرف بشه؟ این کارا رو نکنید آقا.

معلم
|    | 1393/9/7 - 11:28 |     1     0    
پاسخ: آقای وزیر مشکل آموزش وپرورش فقط تعطیلی روز پنجشنبه است؟!!
کلاس های چهل نفره وبیشتر مشکل نیست؟
کتاب هایی که دفتر تالیف تدوین میکند بدون آن که به کارایی آن ونیاز سنجی و ...توجه کند مشکل نیست؟
تبیعض وپارتی بازی حاکم بر ادارات آموزش وپروش و وزارت خانه مشکل نیست؟
ارزیابی عملکرد هر اداره حامی سرسخت رئیس وککارمندان اداره است نه طرفدار معلمی مورد ظلم واجحاف قرار گرفته است.
چرا نباید ارزیابی عمکلکرد بیرون از فضلی هر اداره و درمکانی مستق باشد تا بتواند مستقل و به دور از فشار روابط وپارتی بازی و ... به داد معلمان برسد....
چرا نظارتی بر ادارات نیست چرا هرکس هرطور میخواد با معلمان برخورد میکند تا زبان به اعتراض میگشایم با تحقیر و توهین مواجه میشویم؟
چرا کسی شا معلم را رعایت نمی کند حتی همکاری که خود فرهنگی است و در اداره نشسته /
وقتی نیروهای ادارات نه وجدان دارند و نه پابند ارزشها و اصول هستند حداقل ناظرین درست وجدی برایشان بگذارید؟
چرا به داد ما نمیرسید.

مخالف طرح های بی فایده
|    | 1393/8/26 - 00:01 |     14     0    
پاسخ: هر روز یک طرح شده کار آموزش و پرورش خسته شدیم از این همه طرح کاش به جای آن حقوق یا سایر مزایا به نفع فرهنگی و دانش آموز تغییر می کرد

ناشناس
|    | 1393/8/23 - 09:50 |     16     0     |
با سلام وعرض ادب محضر وزیر محترم
یک سوال از حضرت عالی دارم امید است زحمت بکشید جواب دهید تاکنون کدام قول جناب عالی به عمل تبدیل شده است؟
1- زنگ کتاب خوانی2- روز شاد وبانشاط3- 20 درصد حق ابتدایی 4- سرانه مدارس5- حل معضل گرمایشی مدارس6- توجه به معلمان با کلاس های چند پایه7- فرهنگ کارت
ضمنا جهت یاد آوری به محضر مبارک حضرت عالی عرض کنم که اگر تمام دنیا را به یک پدر ومادر بدهند آن هم با قباله منگوله دار ارزش نوک ناخن فرزندش را ندارد که بسوزد تا چه رسد به بیمه نمودن دانش آموزان

معلمان بیچاره
|    | 1393/8/25 - 15:38 |     18     0    
پاسخ: قابل توجه معلمان عزیز حقوق کارمندان وزارت بهداشت 20درصد افزایش پیدا کرد حکمشان را زده اتد .بیچاره معلمان !!!!!!!!!

معلم
|    | 1393/8/22 - 13:59 |     6     0     |
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به اعلام جزئیات حذف دفترچه‌های بیمه افراد تحت پوشش سازمان متبوعش پرداخت.

وی افزود: اکنون چهار میلیون و هشتصد هزار دفترچه در دست مردم داریم و امسال به طور جدی به سمت حذف این دفترچه‌ها حرکت می‌کنیم.کارت هوشمند در شهر کاشان انجام شد و نتایج آن موفقیت آمیز بود . در حال حاضر با تنها مشکلی که روبرو هستیم نبود شبکه در کشور است که بتواند امنیت تبادل اطلاعات را برقرار کند.

--------------
اینا بیمه دارند آموزش وپرورش هم بیمه داره ؟؟؟!!! آمار افراد تحت پوشش و نوع خدمات را ببینید ! تعدادشون با آموزش وپرورش برابر نباشه کمتر نیست .

بهارستان یک
|    | 1393/8/21 - 11:53 |     4     0     |
با سلام جمعی از فرهنگیان بهارستان یک جاده ساوه هنوز پول اضافه کاری اردیبهشت و خرداد سال گذشته را دریافت نکرده ایم و امسال نیز همان طور که بوش میاد با این وزیر خبری از دریافتی نباشد کمی از پولی که خرج اضافه در جاهای دیگری می شود کم کنید و به فکر ما باشید جالب این جاست که هیچ کس پاسخ گو نیست اصلا ما وزیر داریم ؟

ناشناس
|    | 1393/8/23 - 15:14 |     1     0    
پاسخ: این مشکل دراستان آذربایجانغربی هم است

ناشناس
|    | 1393/8/21 - 00:27 |     9     4     |
با سلام ،ادب وخسته نباشیدخدمت دست اندکاران سایت وهمچنین مسولین محترم وزارت آموزش وپرورش؛با نگاهی گذرا به مجموعه مدیران ومعاونین مدارس،سرپرستان خوابگاهها ومربیان بهداشت و.... ملاحظه می گردد که درصد بالای از این نیروها درشهرستان کوچک طارم از وابستگان واطرافیان مدیر ومعاونین اداره - بویژه بستگان معاونین پرورشی وآموزشی- یا سایر افراد وکارشناسان شاغل در اداره می باشند...
خدایا ماکه کسی را دراداره نداریم آیا روزی می شود ماهم بجای تحمل سختی ها ومشقتهای حضور درکلاس پست مدیر،معاونت یا ...بگیریم.
شود آیا به برم آن بت جانانه من!

درویش
|    | 1393/8/26 - 19:55 |     3     0    
پاسخ: اینا چیه می گید ، اگه هنر و هنرمندی در مدیریت و پسر خاله ها میخواید بیاد بیجار استان کردستان ، هرکه به فکر خویشه ...
رضایی از بندر گناوه
|    | 1393/8/22 - 23:47 |     3     0    
پاسخ: دوست عزیز امروزه با این خشکسالی مالی حاکم بر کشور مدیریت کردن هنره، اینقدر حرص و جوش دنیا را نخور بهترین کار تدریسه
خانم فرهنگی
|    | 1393/8/22 - 00:00 |     4     2    
پاسخ: گل گفتی گل گفتی مثل یه بلبل گفتی جواب عالی می دن غنچه بودی شکفتی

ناشناس
|    | 1393/8/20 - 20:52 |     19     0     |
با سلام
با توجه به عزیمت وزیر محترم به ژاپن لذا از دولت آن کشور ژاپن می خواهیم از نظرات و پیشنهادات آقای فانی کمال استفاده را خصوصا در جهت کیفیت بخشی به آموزش بدون بودجه توجه به معیشت فرهنگیان با وعده های سرخرمنی بنمایند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!با تشکر دوست داران آموزش مجانی

ناشناس
|    | 1393/8/19 - 18:58 |     9     0     |
پس رتبه خبره را کی می زنن ؟دیگه مردیم

بیغرض
|    | 1393/8/19 - 14:07 |     3     0     |
جناب آقای وزیر سلام علیکم
همانطور که اطلاع دارید تعدادی از نیروهای قراردادی خدمتگزار در سالهای گذشته برابر بخشنامه مهرآفرین به شرط خدمت در مناطق محروم به پیمانی تبدیل شدند. در استان ما ودر شهر ایلام تعدادی از این افراد که وابسته به مسئولین و کارشناسان دراداره کل و.. بودند بدون حتی یک روز خدمت در مناطق محروم همه آنها یا در اداره کل ویا در اداره شهرستان با ابلاغ مدرسه! کار اداری انجام میدهند! وبدتر اینکه تمام آنها به ایلام انتقال دائم شدند در حالیکه طبق قانون باید تا 10 سال در منطقه محروم کارمی کردند.
اما تعدادی از مانیروهای رسمی که تقاضای انتقال داریم به دلیل نبودن نیرو در مناطق نمیتوانیم منتقل بشویم.
خواهش میکنیم که به این تخلف قانونی یعنی انتقال این نیروهای پیمانی بدون انجام تعهد خدمت در مناطق محروم استان رسیدگی کنید.
اگر بازرسی به استان فرستاده شود درستی این موضوع مشخص میگردد.

مهدی
|    | 1393/8/22 - 14:02 |     2     0    
پاسخ: کدوم بازرس ؟ خود اداره کل مجوزه انتقال را میده !

فرهنگی ایلامی
|    | 1393/8/19 - 13:55 |     0     0     |
معاون پشتیبانی وزیر. سلام علیکم
اوضاع در معاونت پشتیبانی آموزش وپرورش استان ایلام آقای م.ج مناسب نیست. این بنده خدا هیچ اطلاعات وتخصصی در این حوزه ندارد و روزانه با مشکلاتی درتوجیه مسائل بودجه و اداری .. مواجه هستیم. لطفا تجدید نظر شود.

ایلام
|    | 1393/8/19 - 13:52 |     3     0     |
معاونت پشتیبانی وزیر- باسلام
چرا حق الزحمه امتحانات نهایی سال گذشته پرداخت نمیشود؟

مدیران و معاونان هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرهای استان آذربایجان شرقی
|    | 1393/8/18 - 22:07 |     2     1     |
الان ما مدیران و معاونان هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرهای استان آذربایجان شرقی مدت بیش از دوسال است با وجود ماندن در مدرسه بمدت 44 ساعت در هفته و دوساعت بیش از موظفیمان دو سال است ریالی اضافه کار نگرفته ایم ! آیا این کاهش حقوق بحق ما نیست ؟

آقایی
|    | 1393/8/16 - 19:45 |     2     0     |
با سلام چرا هدیه ازدواج در استان فارس پرداخت نمی شود؟

محمد
|    | 1393/8/19 - 16:30 |     1     0    
پاسخ: هرینه فوت که پرداخت می شود
ایلام
|    | 1393/8/19 - 14:13 |     1     0    
پاسخ: دراستان ایلام ما هم هیچ کدام ازاین کمک هزینه ها پرداخت نمیشود!
یک معاون پشتیبانی هم داریم م.ج که اصلا از این چیزها سردر نمیارد.

سعید
|    | 1393/8/17 - 22:48 |     1     0    
پاسخ: اخه پسر خوب مجبور بودی زن بگیری تا این همه درد سر بکشی
ف میم
|    | 1393/8/16 - 22:20 |     2     0    
پاسخ: جناب آقایی عزیز من 2 ساله عقد کردم وقتی مساله هدیه ازدواج رو مطرح کردم مسئول کارگزینی لبخند ژکوندی تحویلم داد و گفت تقریبا 2 سالی میشه قطع شده ! حالا از شانس بیسااااااااااااار خوبم تا زمانی که مجرد بودم اون 100 تومن که به خانم های مجرد میدن شامل حالم نمی شد ! فکر نکنم قلنبه شانس تر از من معلمی وجود داشته باشه !
حالا همه اینها به کنار 2 ساله در به در انتقالی به استان دیگر هستم تا زندگی مشترکم رو شروع کنم انتقالی بهم نمیدن و این مساله تدریس و زندگی و همه چیزم رو تحت الشعاع خودش قرار داده !
بخدا موندم این همه تلاش کردم که چی بشه ! آخرش از شغلم دست بکشم و مضحکه دیگران شم ؟


رضا
|    | 1393/8/15 - 12:52 |     9     5     |
خانم معلم ها خیلی از شوهراتون دور نشید
اینو جدی می گم به عنوان یه همکار


حسین
|    | 1393/9/12 - 20:42 |     1     0    
پاسخ: خانم معلمان از نهضت به آموزش و پرورش سرازیر شدند همه لیسانس غیر مرتبط چون نمی دونستند معلم می شن با شوهر غیر فرهنگی
همکار خواهر
|    | 1393/8/21 - 09:29 |     9     1    
پاسخ: سلام برادر بزرگوار اونقدر بدبختی داریم که شوهر بدبختمون فراموش کردیم با دوشیفت کارکردن و گرفتن کار در منزل فکر میکنید کی بفکر شوهرش میمونه و در ضمن این شوهر های امروزی همون بهتر فراموش بشن

آموزگار
|    | 1393/8/14 - 23:15 |     12     0     |
سلام آقای وزیراز20درصدخبری نشدکه هیچ اضافه تدریس معلمان 20سال به بالا حذف شد.27سال سابقه دارم تاحالا ازهیچ تعاونی مسکن نگرفتم ازوام مسکن هم تاالان استفاده نکرده ام لطفا درددل مارابخونیددردماراهم درمان کنید..باسپاس

فرهنگی هوشیار
|    | 1393/8/23 - 21:20 |     7     6    
پاسخ: معلمان ابتدایی دو تایم می گیر ند و بعد تصحیح و پرسش را به دانش آموزان محول می کنند آخه این هم شد کار بچه ها با هم همکاری می کنند و به هم نمره خیلی خوب یا همان بیست خودمان می دهند افت تحصیلی یعنی این و بیسواد بار آمدن دانش آموزان بعد هم 20 درصد اضافه می خواهند رو را برم
سعید
|    | 1393/8/19 - 00:20 |     5     10    
پاسخ: شما معلمای ابتدایی هم شورشو در اوردین هی میگین 20 درصد چی شد اول به اندازه 5درصد بیشتر از سایر معلمین کار کنین بعد ادعای 20 درصد داشته باشین
سلام
|    | 1393/8/17 - 17:41 |     4     5    
پاسخ: خوب 20درصد ابتدایی را حکماشونو زدند دیگه ،فردا پس فردا میاد می رسه به دستتون خوش بحالتون
omid
|    | 1393/8/15 - 18:30 |     7     0    
پاسخ: پس کو این 20 درصد فوق العاده شغل؟؟؟ از پس اضافه کردن همین 70 هشتادهزارتومنی که شیش ماهه توی بوق و کرنا کرده اید هم بر نیامدید؟؟؟
پس می رسیم به این سکانس فیلم که شما اقا جان جیب مارو نزن افزایش حقوق پیشکش...
به اذعان تمام معلمان این دوران دوران افول اموزش و پرورش هست... قبلنا همچین گل و بلبل نبوده ولی در دوره ی جدید کلا سقوط آزاد اتفاق افتاده...


علیرضا
|    | 1393/8/13 - 15:32 |     27     1     |
حذف نکردن مجتمع ها یعنی حمایت از ظلم و ستم مدیر مجتمع و نابود شدن مدارس صدرصد فرهنگیان مخالفند وزیر اقدام کن

ناشناس
|    | 1393/8/21 - 21:55 |     0     12    
پاسخ: سلام خدمت وزیر
اگر اقایانی که به مجتمع ها پیله کرده اند کمی به خود زحمت بدن و به روستاهای صعب العبور بیان به اهمیت مجتمع ها پی می برند.مدرسه من زیر پوشش مجتمع روستایی است . تما نیازهای خودمان با همکاری و مشورت برطرف می کنیم. بعضی ها خوششان نمیاد کم کاری کنندو کسی به آنها چیزی بگه مجتمع ها تو روستاها خوبند.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:03 |     14     2    
پاسخ: همت کنید محتمع های روستایی هم جمع بشه
شهرام د
|    | 1393/8/17 - 19:41 |     14     2    
پاسخ: امروز به ما گفتند مجتمع مان حذف شده از شادی همکاران در پوست خود نمی گنجیدند وزیر متشکریم به امید نابودی همه آنها و شادی همه ستم کشید گان از ظلم مدیران مجتمع
رسولی
|    | 1393/8/15 - 19:24 |     17     1    
پاسخ: اگر گوش شنوایی بود تا حالا مجتمع ای نبود
معاون مدرسه
|    | 1393/8/14 - 20:43 |     8     0    
پاسخ: چی شد ظلم وستم ظلم ستم در حق معلمین عدم توازن در پرداخت ها است
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 15:35 |     15     2    
پاسخ: ما هم امید وار هستیم هر چه سریع وزیر جهت انحلال مجتمع ها اقدام فرمایند

ناشناس
|    | 1393/8/12 - 15:48 |     21     0     |
خدا را شکر امسال بازنشسته می شوم و از شر مجتمع راحت این یک سال هم روش اما دلم برای بقیه همکاران می سوزد که باید این جنایت تاریخی حاج بابایی را باید تحمل کنند

علیرضا
|    | 1393/9/12 - 20:47 |     1     4    
پاسخ: من آخرین سال خدمتم است و معاون آموزگارم کمی انصاف داشته باشیم خیلی از معلمان روستایی به بهانه انجام امور اداری قبل از تشکیل مجتمع ها معروف بودند به 911 یعنی ساعت 9 سر کا ر می رفتند و ساعت 11 بر می گشتند زیرا ناظری نبود حالا همه کار ها خود به خود انجام می گیرد و بهانه ای برای سر کار نرفتن ندارند مجبورند منظم باشند به خدا بنده 12 سال معلم راهنما روستایی بودم هر 15 روز یکبار ما از مدارس بازدید می کردیم کاری هم با انجام امور اداری نداشتیم فقط مشکلات را می نوشتیم حالا مشکلات لیست نمی شود بلکه حل می شود حرف حق بزنید موارد اشکال ممکن است در بعضی مناطق باشد کلی تعمیم ندهید ما مدیر مجتمعی داریم بخدا در 24 ساعت 10 ساعت کار می کند و نمی رسد حق مدیریتش هزینه موبایلش است پول بنزین و هزینه ماشین پیشکش .
عارف
|    | 1393/8/23 - 21:23 |     11     0    
پاسخ: موافق مجتمع یعنی مدیر مجتمع با با حمع کنید این دیکتاتوری رو به افول است این قدر نگید در روستا اهمیت دارند اتفاقا بنیاد آموزش و پرورش در شهر و روستا را از بیخ و بن کند ه اند
مهران ابهر
|    | 1393/8/18 - 16:36 |     1     15    
پاسخ: حقوق معلمین از تمام کارمندان دولت زیاده چی می خواهید مگه
فرزاد
|    | 1393/8/15 - 19:27 |     14     0    
پاسخ: خوش به حال شما که باز شسته می شوید ما باید امپراتوری مدیران مجتمع را تحمل کنیم
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 15:34 |     15     0    
پاسخ: اگر خدا بخواهد با توجه به زیان های مجتمع وزیر آن را منحل می کند

ناشناس
|    | 1393/8/7 - 23:46 |     7     0     |
با سلام و درود فراوان.جناب آقای وزیر محبت فرمایید پس از تحقیق و بررسی منصفانه به اطلاع مسولان آموزش و پرورش استان فارس ناحیه 4 شیراز برسانید برخی همکاران که سالیان متمادی کارمند اداره بوده اند و سه چهار سال آخر خدمت خود را می گذرانند به دلیل برخورداری از حق مدیریت به عنوان مدیر یا معاون مدارس ابتدایی این ناحیه انتخاب می کنند که این امر موجبات دلسردی دیگر همکاران شده است چرا که هم تجربه کافی مدیریتی را ندارند و هم تجربه کار در این مقطع را، که با برخورد و رفتار نا آگاهانه خود موجبات نارضایتی همکاران، و برخی دانش آموزان و اولیاء آنان را فراهم می آورند.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:07 |     1     0    
پاسخ: تو منطقه ی ما خراسان حنوبی هم همین طوره تازه آقایون ادعا میکنن که حقمونه که مدیر بشیم
امیر
|    | 1393/8/15 - 02:12 |     8     0    
پاسخ: سلام این درد همه استانهاست که کادر اداری سالها در پشت شوفاژو زیر کولر سالها فرمان و دستور می دهدسنوات آخر بی تجربه گی خودرا مدیر یا معاون مدرسه می شودو چون کادر اداری بوده باید حتما معاونت ومدیریت را بدون دردسر به او واگذار نمایند این کجاش حق است بخدا ناحقی است جناب وزیر به داداین بی عدالتی ها باشید در شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی این ناحقی دادو بیداد میکند و هر کادر اداری جابرایش رزرو شده است بیشتریت بی عدالتی در شهرستان بوکان در حق فرهنگیان انجام می گیرد
یک همدرد و هم استانی شما
|    | 1393/8/12 - 17:47 |     7     0    
پاسخ: همکار عزیز این مساله در شهرستان کازرون نیز به وفور اتفاق می افتد و جالب اینجاست دیروز بعد از یک ماه و اندی که از آغاز بازگشایی مدارس می گذرد حکم کارگزینی من به دستم داده شد و متوجه شدم 72420 ریال از حقوق من در قسمت فوق العاده سختی کار کسر شده !
من سه سال هست در مدارس داخل شهر تدریس می کنم و امسال شمار دانش آموزانم که نیازمند آموزش ویژه و خاص هستند بیشتر از سالهای قبل می باشد اما از حقوقم کسر شده و عنوان شده حکم فوق العاده سختی کار شما کاهش می یابد .دست مسئولین محترم اداری درد نکند ! در طول سالها خدمتم می بینم که مسئولین اداری با نزدیک شدن زمان بازنشستگیشان از اداره کناره گیری می کنند و پست معاونت و مدیریت میگیرند تا با افزایش حقوق چشمگیری روبرو شوند .
آن وقت ما که ساعت ها حنجره زخم می کنیم باید با کاهش حقوق روبرو شویم . واقعا عدالتشان پیرو عدالت علی ع است ؟!

مهدی از زاهدان
|    | 1393/8/10 - 10:05 |     6     0    
پاسخ: سلام . فرهنگی عزیز دیرگفتی ولی گل گفتی .
ناشناس
|    | 1393/8/9 - 19:53 |     9     0    
پاسخ: همکارمحترم سلام؛متاسفانه وضعیت درسراسر کشوربه این منوال هستش واین از زرنگی نیروهای اداری است وظلمی نابخشودنی است تا زمان بازنشستگی آقایان تواداره کیف می کنند اضافه کاری وفلان،ودوسه سال آخر هم میان پیک نیک وبلاخره بازن نشستگی خودشون!


ناشناس
|    | 1393/8/7 - 14:08 |     8     1     |
با سلام وزیر محترم
با همه مشکلات مالی و غیره مدیر و معاون آموزشگاه تما فکر شان آموزش و فراهم کردن منابع مالی و دراز کردن پیش اولیا چرا باید 6ساعت تدریس کنند

جعفرطالبی
|    | 1393/8/7 - 02:09 |     0     0     |
ماده ی 51 قانون ایثارگری درخواست من هست و با وجود سئوال پاسخی دریافت نکردم . با توجه به اینکه وزارت جهاد کشاورزی 3 ماه است دارد 20 درصد حداقل حقوق را اجرا میکند


خمری
|    | 1393/8/7 - 01:45 |     3     1     |
باسلام : راجع به مرخصی زایمان برای بجه چهارم ،چرا در بقیه دستگاهها 6 ماه هست ولی در آموزش و پرورش 2 ماه ، آیا امکانش نیست بیشتر بشه من الان برام مشکله با بچه 2 ماهه برگردم سر کار . لطفا اقدامی انجام دهید با تشکر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان

حسن
|    | 1393/8/7 - 21:29 |     7     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی نیده اید که می گویند جواب هر سوالی اگر دقت کنید در خود ان سوال نهفته است خوب جانم خود شما دارید سوال می کنید چرا جهاد کشاورزی دران پرداخت می کنند خوب جوابش همینه دیگه :جهاد کشاورزیه عزیزم اینجا اموزش وپرورشه اونجا قراره درخت و سبزی و صیفی جات وخلاصه خوراک ملت رو پرورش بده شما دارید چیکار می کنید هان هیچ کاری اموزش میدی وپرورش میدی بچه ای ملت رو خیلی با هم فرق میکنه همکار گرامی


ناشناس
|    | 1393/8/5 - 09:57 |     4     2     |
سلام
میدونم اینارو نمیخونید ولی مینویسم ،چگونه یک مدیر یک کلاس درس داشته باشه نود دانش آموز و ده نیرو زیر دستش روهم هدایت کنه تجهیزات وارباب رجوع رو بیخیال ،جلسات روهم ولش !!عجیبه !!ازشما انتظاربیشتر نبود-راستی تفاوت مدیریت دبستان بادبیرستان چیه ؟دبستان120 دبیرستان 40 نورم استقلال مدیریت مدارس

ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:42 |     6     0    
پاسخ: عزیز !کی فکر آموزشه فقط فکر کم کردن بودجه هستن آن هم از نوع فرهنگیش !!!!!!!!! اگه راست می گن از حقوق ومزایای خودش کم کنند نه ساعت حق التدریس معلم بینوا که همیشه تو سری خور دولت ها بوده و هست و خواهد بود البته ما قشر معلم جماعت هر چی سرمون بیاد حقمونه از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!

آموزگار بازنشسته مهر 93
|    | 1393/8/4 - 12:54 |     12     1     |
با سلام جناب وزیر ما آموزگاران بازنشسته مهر 93 که تا زمان بازنشستگی در شرایط سخت ومناطق صعب العبور مشغول تدریس کلاسهای 5و6 پایه بوده ایم چرا نباید از افزایش 20درصدی برخوردار شویم لطفا به فکر ما باشید

علی زمانی
|    | 1393/8/2 - 11:44 |     7     1     |
باسلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقا رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیککند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم با زن نشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود

جعفرطالبی
|    | 1393/8/1 - 15:43 |     2     0     |
با سلام و آرزو ی سلامتی و عرصض تسلیت سوگواری سالار شهیدان . اینجانب جعفرطالبی دبیر ساکن چابکسر که آزاده و جانباز می باشم میخواستم بدانم آیا در خصوص عملی شدن ماده ی 51 قانون جامع ایثارگری اقدامی را انجام داده اید یا نه و اگر نه چرا بعضی از وزارتخانه ها انجام داده اند . آیا کرامت معلمی این است که آخر همه به این قشر توجه شود ؟


به نمایندگی ازجمعی ازبازنشستگان
|    | 1393/7/29 - 09:46 |     16     0     |
با سلام خدمت مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش
با توجه به اعلام حداقل دستمزد یک کارگز به مبلغ دومیلیون و دویست هزار تومان در ماه ، آیا نگاهی به احکام بازنشستگان فرهنگی انداخته اید ؟ آیا می توان با این مبلغ حقوق زندگی کرد ؟

یک دل سو خته
|    | 1393/8/1 - 15:23 |     11     0    
پاسخ: نه تنها بازنشستگان که شاغلین آموزش و پرورش هم در سختر ین شرایط زندگی با حقوق نا چیز دست به گریبان هستند فقط هفته معلم بود که از معلم در حد حرف یادی می شد که آن هم دارد سال به سال کم رنگ تر می شود کی وضعیت معلم بهبود پیدا می کند خدا می داند

ناشناس
|    | 1393/7/28 - 22:29 |     10     14     |
باسلام خدمت مسولین محترم آ. پ شهرستان طارم؛چرا برنحوه شروع وپایان مدارس نظارتی وجود ندارد متاسفانه هرمدرسه ای ورود وخروجش به صورت سلیقه ای است،لطفا بیشتر کنترل کنید.

اسرا
|    | 1393/7/30 - 23:38 |     6     14    
پاسخ: چه کسی نظارت کنه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به غیر از معاون پشتیبانی به فکر خودشان هستند تا برای فامیلهاشون پست ایجاد کنن مدیر معاون سر پرست سالن سرپرست شبانه روزی و غیره ..........
ناشناس
|    | 1393/7/30 - 13:21 |     6     10    
پاسخ: نه مدیرجان مدرسه روبیخیال،پست وبچسب وبه اطرافیانتان فیض برسون،از یکی دوسال فرصت مدیریتت خوب استفاده کن،مبادا گمراه بشی!

ناشناس
|    | 1393/7/28 - 13:13 |     10     14     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه اینکه مانند مدیر آموزش وپرورش طارم استقلال رای نداشته ودهنبین دیگران باشند!

ناشناس
|    | 1393/8/7 - 22:37 |     2     1    
پاسخ: خوش به حال آقا .... که حامی مثل تو داره،اگه بیل زنی باغچه خودت روبیل بزن بهت پست بدن!البته عزیزم زدی به جاده خاکی طرفت رو اشتباه گرفتی!
ناشناش
|    | 1393/8/7 - 00:36 |     3     5    
پاسخ: عزیزم اشتباه میکنی این القاب و عناوین مال ریس قبلی اداره بود نه برای آقای عمارلو ایشان فردی مستقل قاطع و آزاد اندیش هستند

احمد
|    | 1393/7/28 - 01:54 |     4     0     |
آقای وزیر شما که می گوید تمام معوقه ها پرداخت شده چرا دروغ هنوز معوقه بیمه طلایی دوسال پیش پرداخت نشده وحقوق مهرماه را نداده اند یکبار روز 24 یا 27 وبعضی وقتها آخر ماه اگر نمی توانی برو تا یکی دیگر بیاید تا مشکلات فرهنگیان را بر طرف کند

پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:58 |     0     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:20 |     1     0    
پاسخ: سلام اقا پیمان چه فرقی میکنه کجا باشه دلالیل خودت رو بگو تا ما هم روشن شیم تا حمایتت کنیم این که من در رنج و عذابم که نشد دلیل

پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:57 |     1     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.

منصور
|    | 1393/8/5 - 20:08 |     2     0    
پاسخ: آقا پیمان چرا این قدر زندگی را بر خودت سخت کر د ه ای کلاس نهم در مکتوسطه اول کارایی بهتری داره اگر تلاش کنی در هر مقطع ای باشی موفقی گلم

یک معلم
|    | 1393/7/26 - 13:52 |     0     4     |
سلام جناب وزیر آغازایام محرم تسلیت .

ر خ
|    | 1393/8/19 - 19:06 |     0     0    
پاسخ: حالا اگه پاچه خواری کنی چیزی گیرت می اومد خوب بود بپا چه به سرت بیاره این وزیر که بگویی یادت به خیر حاج بابایی
ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:38 |     1     0    
پاسخ: یاد سریال مهران مدیری به خیر پاچه خوار .....................

پیمان
|    | 1393/7/25 - 21:51 |     0     2     |
باسلام مجدد میخواستم بازهم تاکیدی بر روی پیشنهادم کنم از مسولیین محترم اموزش و پرورش خواهشمندم باایجاد برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را درمدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزارکنند چون بنده از این بابت رنج بسیار زیادی میبرم حتی در خوشی ها هم بسیار زیاد زیاد زیاد و به شدت ناراحت هستم پس امیدوارم که به پیشنهادم فکر کنید

پیمان
|    | 1393/7/23 - 16:20 |     0     3     |
باسلام بنده بازهم تاکید میکنم لطفا چاره ای دریابید یا به طور ازمایش فقط یک سال فقط یک سال کلاس نهم را در مدارس دوره ی دم دبیرستان برگزار کنید خواهشا.
خواهشا به پشنهادم فکر کنید

ناشناس
|    | 1393/7/27 - 22:44 |     3     0    
پاسخ: عزیزم چقدر تو عجولی،فعلا اصلا اجازه بده یک سال اصلا طرح اجرا بشه ببینین نتیجه چطور میشه!نکنه تو عزیز هم از مخالفان طرح 6.3.3 هستی؟
اگه میشه خواهش کن تا تعطیلی پنج شنبه هم کنسل نشه!


ناشناس
|    | 1393/7/22 - 21:14 |     13     11     |
باسلام: بنده ولی یکی از دانش اموزان دبیرستان فاطمیه شهرآببر طارم هستم.دوسال قبل مدرسه ای را تحت عنوان دبیرستان فاطمیه در مجتمع ادارت شهرآببر به بهره برداری رساندند درسال قبل دانش آموزان دخترما در این مکان به تحصیل مشغول شدند،ولی متاسفانه درسالتحصیلی جدید به دلایل نامعلوم این مدرسه را به دبیرستان پسرانه واگذارکردند وبچه های ما را به یک ساختمان چند ساله منتقل کردند.سوال این است اگر این ساختمان به نام دبیرستان دخترانه ساخته وتحویل شده بود چرا امسال به کام دیگران شد؟اگر مسائل ایاب وذهاب دانش آموزان بود،که همه بچه ها از سرویس استفاده می کنند؟اگر مسئله امنیتی بود،ساختمان که در کنارسپاه منطقه طارم واقع شده بود؟ لطفا رسیدگی فرمائید.

فرهنگی
|    | 1393/8/4 - 16:39 |     13     6    
پاسخ: وقتی که سرپرست سبانه روزی ولی عصر آببر از طریق تلفن با تهدید مدیر خوابگاه برکنار می شود و خانم معاون پرورشی طارم جایگزین می گردد برادرش و خانم برادرش سرپرست می شود وقتی دختر عموش معاون دبیرستان می شود وقتی فامیلهای خانم معاون پرورشی شهرستان طارم علی رغم تخصص گرای و غیر تخصص بودن ابقا می شود خوب این روز روشن است همه می بینند و می شنوند خوب بسم الله بازرسان را دعوت کنید بیایینددیگه خوب بازهم بگم
ناشناس
|    | 1393/7/25 - 22:40 |     4     8    
پاسخ: با سلام
از وقتی که به سایت فرهنگیان نیوز مراجعه میکنم همیشه در مورد شهرستان طارم مطالبی میبینم،عزیزان ،دوستان و همکاران محترم بیایید یکبار هم که شده از نوشتن مطالب انتقادی همراه با کینه و عداوت بر علیه رئیس اداره و معاونینش خوداری کنیم کلا بیش از شش ماه نشده که معاونین آموزش و پرورش انتصاب شده اند وقضاوت در مورد عملکردشان خیلی زود هست باید فرصت داده شود تا یک معاون در حیطه کاری خودش اقداماتی انجام دهد و بیلان کاری ارائه نماید،طبیعی است افرادی که در زمان مدیریت قبلی دارای پست و مقام بودند و هم اکنون بنا به دلایلی که قطعا با ادله میباشد برکنار شده اند ناراحت شده و برایشان قابل هضم نمیباشد،اما بنده به عنوان یک معلم نسبت به عملکرد مدیریت اموزش و پرورش طارم خیلی خوشبینم ،چرا که در طول مدت مدیریتشان با سعه صدر و تحمل انتقادات فضای لازم را برای معلمان شهرستان طارم ایجاد کرده اند ،عاجزانه خواهش میکنم از جو سازی و نوشتن مطالب خلاف واقعیت در سایت فرهنگیان نیوز خوداری کرده افرادی که به این سایت مراجعه میکنند برایشان حتما این سئوال پیش آمده است که طارم کجاست که همه روزه مطالبش مختص شهرستان طارم میباشد و این کار زیبنده فرهنگیان طارمی نمیباشد و هر گونه مشکل،انتقاد و پیشنهاد خود را شخصا به مدیر اموزش و پرورش انتقال داده واز پاسخ مدیر اداره قانع شوید چرا که شخصیت اقای عمارلو در ان حدی نیست که به انتقادات یک معلم بی تفاوت باشد،و هر گونه تصمیم ایشان بر اساس شایسته سالاری و به دور از حب و بغض میباشد،اگر همکاران محترم تحمل داشته باشند در پایان دوره مدیریت ایشان حقایق روشن خواهد شد.چرا که مدیران قبلی با واسطه و سفارش انتخاب شده اند و مجبور بودند به سفارشات مقامات مافوق عمل کنند اما نکته مثبت اقای عمارلو در این است که ایشان شخصا دنبال پست مدیریت اموزش و پرورش طارم نبودند و بخاطر خواسته کلیه فرهنگیان این سمت را قبول کرده اند و وامدار هیچ کس نمیباشند

ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:41 |     8     4    
پاسخ: این خانم فرهنگی چه کسی هست در گذشته در روزنامه های زنجان مطلب می نوشت ولی خیلی زرنگه هیچکس نمی شناسه
ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:17 |     9     4    
پاسخ: دانش آموزان فاطمیه بد شانس هستند معاون پرورش دبیرستان هم غیر تخصصی و از نیروهای ابتدایی هست
خانم فرهنگی
|    | 1393/7/25 - 20:28 |     11     6    
پاسخ: منم موافقم نویسنده محترم هستم واقعا حق دانش اموزان خوردن
نجفی
|    | 1393/7/25 - 01:10 |     11     7    
پاسخ: من از اولیا دانش آموزان فاطمیه هستم، مدرسه قبلی خیلی دور بود و برای بچه های ما که دختر بودند مشکلات زیادی پیش می اومد، از مسئولینی که اقدام به جابجایی مدرسه دخترانه به مرکز شهر آب بر نمودند از صمیم قلب سپاسگزارم.
معلم بی پاسخ
|    | 1393/7/23 - 14:08 |     8     6    
پاسخ: همشهری عزیز سلام:اگر دانش آموز شما وفرزندتان از مدرسه تازه ساخت به آموزشگاه قدیم ساختی منتقل شده هیچ وجه نگران نباش وپیگیر نشو،چون رسیدگی کننده ای نمی یابی! یافت می نشود گشته ایم ما

حسین فیروزی
|    | 1393/7/22 - 19:13 |     1     0     |
سلام چرانظرات وپیشنهادها راگزینش می کنید حیف این سایت نیست که وارد سیاستش میکنی.درمورد عدم تغییرات درمنطقه آموزش وپرورش بخش امامزاده بادرود استان اصفهان سوال کرده بودم ازآقای فانی وآقای قائدی ها نمی دونم کجایش ایرادداشت که آن ارتایید نکردید بازهم ممنونم




ناشناس
|    | 1393/7/22 - 17:46 |     13     0     |
همکاران عزیز این قدر غصه نخورید و زجه نزنید چراکه گوش شنوایی برای شما نیست !!!!!!!!!!
برای فرج آقا دعا کنید که گشایش کارها به دست اوست !
اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس
|    | 1393/8/2 - 12:05 |     3     0    
پاسخ: اقای وزیر یک سال بیشتر شد این چهار ماه شما تمام نشد ! البته ببخشید شما فرمودید بعد چهار ماه تفاوت و تغییر را احساس خواهند کرد و ما احساس تفاوت میکنیم اما به سمت وضعیت اسفناک !
ما خوب متوجه نشدیم شما درست فرمودید تا کی باید این احساس را داشته باشیم ؟


شیرین
|    | 1393/7/22 - 16:46 |     2     0     |
عالیه

پیمان
|    | 1393/7/22 - 16:03 |     0     2     |
باسلام بنده قبلا بازهم نظردادم و برای تاکید کردن وثابت کردن اینکه بنده ازاینکه کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار میشود سعی میکنم هروز بران تاکید کنم
از مسولین محترم خواهشمندم که با مشورت وبرنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید

چون بنده ازاین وضعیت بسیارزیاد نارحت و ازرده خاطر هستم طوری که حتی در مدرسه هم ناراحتی شدیدپیدامیکنم فقط به طور ازمایشی 1 بار کلاس نهم رادر مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید تا نتیجه ان را ببینید فقط خواهشا هرچه سریع به فکر چاره باشید لطفا خواهش میکنم

پیمان
|    | 1393/7/21 - 20:37 |     4     2     |
باسلام
بنده یک دانش اموزکلاس هشتمی هستم نظر من درمود بهبود نظام اموزش جدید این است که کلاس نهم باید درمدارس دوره ی دوم دبیرستان بر گزار شود چون معلمان راحت تر هستند دوم اینکه از هرنظر منتقی است
بنده از این بابت هم خیلی ناراضی هستم امیدوارم به پیشنهادم فکر کنید چون من از این بابت رنج زیادی میبرم


لیلا
|    | 1393/8/23 - 15:20 |     1     1    
پاسخ: همکاران عزیز این مطلب زیاد مهم نبود ندانسته و نخوانده منفی دادین مطالب مهم را بخوانید بعدا به درد سر نیفتین .این اقا پیمان دانش اموز است و میخواد هر طور شده بره به دوره ی دوم دبیرستان حتی شده با تغییر قوانین بنده هم گفتم پسرم املات رو درست کن و زیاد ناراحت نباش بنده معلم هستم و بیخیال هم نیستم پسرم هر چیزی راهی داره و علتی عجله هم چاره ساز نیست تا چشم به هم بزنی رفتی دوره ی دوم و برای همکاران خودم هم متاسفم با این ادراکات بسیار ............!
منم
|    | 1393/7/24 - 10:58 |     7     2    
پاسخ: تا وقتی افراد بی خیالی مثل سرکار باشند فقط دنبال غلط املایی می گردند. مشکلات هم که هیچ
لیلا
|    | 1393/7/22 - 17:42 |     1     4    
پاسخ: فرزندم زیاد رنج نبر ارام باش و غلط املایی خود را تصحیح کن منطقی با ط دسته دار نوشته میشود .

آموزگار
|    | 1393/7/20 - 09:48 |     19     1     |
باسلام.آقای وزیرمعلمان ابتدایی راامروزدریابیدکه فرداخیلی دیراست.متشکرم

علی
|    | 1393/7/20 - 00:27 |     17     1     |
باسمه تعالی
درد دل یک معلم
با سلام و عرض ادب محضر وزیر محترم اموزش و پرورش
مرقومه ذیل درد دلی است و یا شاید شکوایه ای از تعداد کثیری از فرهنگیان عزیز که امید وارم به سمع و نظر مبارک برسد

قال الامام السجاد - علیه السّلام - : حقُّ سائِسِکَ بالعِلمِ التَّعظیمُ لَهُ و التوفیرُ لمجلسِهِ وَ حسنُ الاستماعِ اِلیهِ
حق استاد تو این است که بزرگش داری و محضرش را محترم شماری و با دقت به سخنانش گوش دهی

انَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ حَتَّی النَّمْلَةِ فی حُجْرِها وَ حَتّی الْحُوتِ فِی البَحْرِ یُصَلُّونَ عَلی مُعَلِّمِ النّاس الْخَیْرَ»؛ کنز العمال، حدیث 28736
در روایات اسلامی، مقام معلم آنقدر والاست که خدا و فرشتگان و همة موجودات ـ حتی مورچه در لانة خود و ماهیان در دریاها ـ بر کسی که به مردم تعلیم خیر کند درود می‏فرستند،

با توجه به اطلاعاتی که بنده از سایتها کسب نمودم اقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش از شغل شریف معلمی دور نبوده اند و از تذریس در کلاس های درس تا عالیترین مقام وزارت در منصب های متفاوتی خدمت نموده اند که خود حاکی از این است که از درد دل معلمان عزیز تا حدودی واقفند. اینک می خواهم درد دل معلمانی را بشنود که از نظر وجهه اجتماعی و رفاه و ممعیشت کمترین جایگاه را در میان اقشار جامعه دارند.
بدون شک رضایت شغلی و تامین مخارج زندگی ،دغدغه ای است که خواه ناخواه بر روند تدریس معلم اثر می گذارد .اگر شخص وزیر ندیده که معلمی بعد از اتمام درس برای پرداخت اجاره خونه اش به سراغ شغل دوم و یا حتی سوم برود اینجانب شاهد و ناظر بوده ام که معلم بعد از اتمام درس شبها تا پاسی از شب مسافر کشی کرده درسته متناسب با شان معلم نیست اما صاحب خونه کرایه خونه را می خواهد و شاهد بوده ام که بر حسب اتفاق شاگردش را سوار کرده و دانش اموز هنگام پیاده شدن می دونید چی گفته اقا اجازه بفرما 200تومان کرایت دلا بسوز
اقای وزیر درد دل معلمان ،که وزرا شاگرد انها بوده اند و پزشکان متخصص از وجود انها کسب علم نموده اند مهندسین عزیز زیر بنای علم خویش را از وجود انها بنا نهاده اند گوش کن .
من ندیده ام یعنی بعد از 25سال سابقه کاری نتوانسته ام که حتی به جاهای دینی کشور خودم هم بروم تا چه رسد به کشور خارجی اما شنیدم از زبان امثالهم که جایگاه معلم در دیگر کشورها چگونه است .
ایا وقت ان نرسیده است که شان و منزلت معلم را نیز همانند سایر قیاسهایی که با دیگر کشورها انجام می گیرد مقایسه کنید ؟ و یا حتی با دیگر ادارات و ارگانها در داخل کشور که بلا استثنا همه ی کارمندانشان علم ودانش خود را مدیون معلم هستند.
شک نکنید نیازهای مادی و اقتصادی معلمان تاثیر فراوانی بر حالات رو حی روانی آنها دارد که به تبع در روش تدریس نیز بی تاثیر نخواهد بود. بیشتر افسردگی ها ،خشونت ها،و تند خوییها ریشه در بعد اقتصادی دارد که با کمترین توچهی از ناحیه دولت مردان قابل جبران می باشد .
همکلاسیهای ما معلمان در ادارات دیگر هنگام سفر از بهترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند اما ما معلمان همچنان در همان کلاسها که میز و نیمکت هایش را جمع کرده اند اسکان می ابیم .
کاش این فقر و تنگدستی فقط متوجه شخص معلم میشد . چرا بودجه مدارس نیز تقلیل یافته است؟ بنده در مدرسه ای در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت لرستان هستم که مدیر مجتمع و خود م نیز هنوز بدیهای سنوات گذشته را که به صورت قرضی از مغازه داران خریداری نموده ایم پرداخت ننموده ایم که سال جدید شروع می شود و بدهی هایی جدید.
در مدرسه ای که بنده به عنوان معاون دبیر مشغول خدمت می باشم به هر کدام از دانش اموزان دعوت نامه ای دادم که در فلان روز جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان هست اما روز موعود از 120ولی دانش اموز5نفر تشریف نیاوردند این در حالی است که اکثر اولیا دانش اموزان کوچ نشین هستند و حتی بعضی از دانش اموزان نیز همراه انها می باشند و تا نزدیکای ابان از درس و مدرسه محروم میباشند . وقتی هم بعد مدتی تازه تشریف فرما می شوند اگر رعایت مقررات را از انها بخواهی که از اداره نامه بیاورند باید مدیون محرومیت دائم فرزندان انها از تحصیل باشی چرا که اکثردانش اموزان کمک کار خانواده ها هستند .
طبق بخشنامه های متعدد و مکرر گرفتن هر گونه وجه خلاف مقررات است از طرف دیگر مدارس بودجه ندارند و از راه مشارکت اولیا و خییرین اقدام کنید در حالی که دانش اموزان این منطقه از دادن پول بیمه هم اجتناب می کنند تا چه رسد به کمکهای مردی برای مدرسه !
حال با این اوصاف حال ما معلمان زحمت کش و مدیران بدون بودجه را درک کنید اقای وزیر
به امید شنیدن و دیدن این گونه نامه ها و دستورات لازم از ناحیه وزیر محترم


مسافرکویر
|    | 1393/8/29 - 01:52 |     1     0    
پاسخ: ناله راهرچندمیخواهم که پنهان در کشم
سینه میگویدکه من تنگ آمدم فریادکن


ناشناس
|    | 1393/7/19 - 22:35 |     14     1     |
خوبه حداقل یه فضایی برای خالی کردن عقده های دل مان داریم وگرنه دق می کردیم
الغرض ، جناب وزیر محترم قول افزایش حقوق معلمان ابتدایی را دادید و ما هم برایش چاله کندیم ولی از افزایش خبری که نشد هیچ ،بلکه با حذف حق تقلیل معلمان بالای بیست سال هم مواجه شدیم چطور کاهش زود اجرا می شود وبدون سرو صدا ولی افزایش را در بوق وکرنا می کنید و آخرش هم خبری نیست
شمارو به خدا کمی محتاط تر طرح هایتان را اجرایی کنید آخر مدیر چگونه می تواند کلاس معلمان بالای بیست سال را در نبود آنها اداره کند که یه جای پرداخت 4ساعت حق التدریس به معلم بینوا راضی به خانه نشینی او شدید تکلیف آموزش بچه های بی گناه چه می شود که باید یک روز خود را به بطالت طی کنند ؟ واقعا مدیر چگونه می تواند جایگزین مناسبی برای معلم کلاس اول ابتدایی باشد در مدارسی که چند معلم بالای بیست سال دارد چگونه قابل اجراست یعنی کمر دولت با پرداخت این یک روز اضافه کاری می شکست؟!!!!!!!!!!!!!!!!

م ب
|    | 1393/7/19 - 11:07 |     3     0     |
سلام : فقط در یک ناحیه آ پ در زاهدان معلم ورزش به تعداد 26 نفر کمبود نیرو روبرو است. آیا نباید پرسید شهری که ایاب و ذهاب دانش آموزان با ماشین صورت می گیرد و ورزش و نرمش درحد یک صبحگاه است و تفریح دانش آموزان تلویزیون و اینترنت و لب تاب و پی اس پی و انواع کلاسهای تقویت ذهن و زبان انگلیسی و ... است ضروری تر به نظرمی آید یا دانش آموزان در روستاها و شهرهای کوچک که کیلومترها راه پیاده روی می کنند و از تن و بدن سالمتری برخوردارهستند و بعضی موقعها به معلم ورزش می گویند اجازه دهید ورزش نکنیم چون بدنمان تحلیل نرود تا بتوانیم خود رابه منزل برسانیم. خدایا چرا دنیا وارونه شده . درعجبم اصل ، فرع شده و فرع ،‌اصل شده است .

ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 23:10 |     1     0     |
با سلام جناب آقای فانی تا حالا کدام استان یاشهر یاشهرستان دیده اید سرایداری با مدرک سیکل هم سرایدار وخدمت گزارباشد ، انبار دار باشد،ماشین نویس با شد، راننده داخل شهر باشد،سرویس کا ر وسایل سرمایشی وگرمایشی باشد برق کار باشد بعد وقتی که به مرخصی احتیاج دارم 100 بهانه سر راهم وجود دارد وبا دریافت مبلغ 150/000هزار تومان اضافه کار باید امورات را بدون قید وشرطی انجام دهم این اتفاقات در استان کرمانشاه شهرستانهای مرزی اتفاق می افتد لطفاًرسیدگی کنید وهم جانباز هستم وهم فرزند شهید

ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     2     0     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه معاون پرورشی که در همه مسائل دخالت می کند ورئیس از ترس هیچ تصمیمی نگیرد مخصوصاً کرمانشاه معاون پروزشی که هنوز طرز استفاده از رایانه را یاد نگرفته است

اسدپور سرپل ذهاب
|    | 1393/7/18 - 20:15 |     2     0     |
چرا پیامهای منو سانسور میکنید؟ چرا پخش نمیکنید؟ چرا معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان سرپل ذهاب رفتار بسیار زشت ونژاد پرستانه ای با همکاران دارد

فرهنگی
|    | 1393/7/28 - 00:11 |     0     0    
پاسخ: آقای اسد پور حق با شماست . این آقادر عصر بوق زندگی می کند و او خودش را حاکم آموزش و پرورش می داند.افکارش را به زور بردیگران تحمیل می کند. پارتی بازیهایش برای فرهنگیان اقوام خانمش برهیچکس پوشیده نیست.
صادق ادیب سرپل ذهاب
|    | 1393/7/22 - 13:26 |     1     0    
پاسخ: آقای اسدپور راست میگه. کسی نیست با این آقای به اصطلاح فرهنگی برخورد کند؟کارش از رفتارنژاد پرستانه گذشته.افکارش هنوز تو 40سال پیش به سر میبره. افسوس برایش.............

آذربایجان غربی
|    | 1393/7/17 - 22:41 |     7     8     |
ایده بسیار جالب و به جایی است که زوجین فرهنگی که هر دو مدیر هستند به یکی حق مدیریت تعلق نگیرد کاش در استان ما هم اجرا شود

ناشناس
|    | 1393/7/19 - 20:29 |     4     2    
پاسخ: راست میگه الان دوستان و اقوام رئیس همگی چند ساعت تدریس دارند از معلمان تشنه تدریس و نون حلال طارم
ناشناس
|    | 1393/7/19 - 19:33 |     6     6    
پاسخ: نه من و نه همسرم، هیچ کدام مدیر نیستیم ولی با این طرح مزخرف مخالفم. مدیری که حق مدیریت نگیرد نمی تواند بهینه کار کند. مگر در سایر ارگانها چنین طرح احمقانه انچام می گیرد؟ هر مدرسه باید یک مدیر داشته باشد. بعضا سه مدرسه را یک مدیر بی کفایت اداره می کند. اینها غیر سازنده است. اینها بد است . ولی کسی که مدیر است به دلیل اینکه همسرش مدیر است نباید حق مدیریت بگیرد واقعا خنده دار و بی معنی است. تبریز
ناشناس
|    | 1393/7/19 - 10:11 |     4     0    
پاسخ: آیا شما لیاقت نیروها را با زوج فرهنگی بودن می سنجید یا صلاحت و لیلقت حرفه ای نیروها. اگراینطور باشد باید انگیزه چهل درصد نیروها از بین برود. این شامل خود قانونگذاران نیز می شود
ناشناس
|    | 1393/7/18 - 19:59 |     9     1    
پاسخ: عزیزم آرزو نکن؛چون 1-این طرح را در منطقه طارم زنجان برای کسانی که در اداره فامیلی نداشتند اجرا کردند وخودشون را استثنا قرار دادند.2- بااین اوصاف خانمهایی که آقاهاشون در سایر ادارات مشغولند وفقط پول پاداششون به اندازه پول ودریافتی یک ساله یک معلم است باید در اولویبت حذف از مدیریت قرار بگیرند.

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:27 |     11     5     |
راحت ترین سازماندهی برای کمترین وپایین ترین دارنده امتیاز در رشته تربیت بدنی دبیران رشته تربیت بدنی شهرستان طارم- 8 ساعت نشست درکانون،6ساعت فعالیت پرورشی،4ساعت مربی بهداشت و6 ساعت تدریس تربیت بدنی-

حسن
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     12     1    
پاسخ:
به راستی بر اساس چه منطقی می گویید طرح خوبی است
ایا دو کارمند بانک که زنو شوهر هستند اگر در دو شعبه مختلف رییس شدند قابل قبول است که فقط یکی از انها حق ریاست دریافت کند
واگر یک مرد فرهنگی که مدیر استو مجرد ویک زن فرهنگی که او هم مجرد استو در یک مدرسه دیگر مدیر است وهرد و هم دارند حق مدیریت می گیرند بعد که این دو با هم ازدواج کردند باید یکیشان از حق مدیریت محروم شود اگر حق مدیریت قانونی است وحق مدیر چه اتفاقی افتاده که در صورت ازدواج دو فرهنگی یکی از ان ها باید از حق مدیریت محروم شود
ببینید در دیگر ارگان ها همچین قانونی وجود دارد والله این قانون اگه جایی مطرح بشه بیشتر اسباب خنده اس نمید ونم چرا این همکار عزیزو گرامی فرمود ه اند که قانون به جایی است در ضمن بنده نه خودم مدیرم نه همسرم

لیلا
|    | 1393/7/18 - 16:08 |     6     1    
پاسخ: این خیلی کار میکنه مازادهای ما گاهی به مدرسه و یا اداره سر میزنن تا یادشون بمونه هنوز معلمن اخه بیچاره ها چندین ساله مازاد میمونن!
در اداره ی ما یه ورال طنز مانند در حال وقوع است با وجود کلاس و درس مربوطه همکارای زرنگ و اشنا دار ما میگن میخواهیم مازاد بمانیم و بعد از یک یا دو هفته که نشست خونش میگن باشه بیا برو بیکاری بشین دفتر فلان مدرسه ی نزدیک . این راسته به خدا
و انکس که جز خدا کسی را ندارد با سابقه ی بیست سال میرود به روستا ان هم 24 ساعت کامل .جالب و بسیار تلخ و واقعی .
این سازماندهی است که از اول سال تحصیلی سنگش را به سینه میزنید .اگر بگوییم سازمان ندهی بهتر است .حق کشی که بهتر تر است .

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 23:57 |     7     1    
پاسخ: با سلام
فکر نمی کنم این لایحه هم به جایی برسد ، چون تنها گروهی که به فراموشی سپرده شده در این جامعه، فقط معلمانند چون نه در مجموعه کارمند طبقه بندی می شوند و نه در مجموعه کارگران.و در این مملکت هر کس به فکر خودش هست ؛حالا معلمان با یک میلیون دریافتی چه بکند ، چه بخورد ،کسی مسئول نیست ، نه وزیری ، نه وکیلی و نه رییسی به فکر هست با آن که وزیر و وکیل و مهندس همه از معلمند، و همچنین نماینده در صدر مجلس. اما تا از معیشت معلم سخن به میان می آید همه به فکر بار مالی می افتند،ما معلمین حرف مان این است که اگر بار مالی مد نظر تان هست که چرا سایر کارمندان دو سه برابر معلمین می گیرند ،آخر چرا تبعیض. ایران که فقط مال آن ها نیست ،مگر آن شرکت نفتی یا بانکی ها ،منابع نفتی و بانکی مال خودشان هست که باید بیشتر بگیرند یا ارثیه پدری شان. تا حرف می زنی می گویند شماتعطیلات زیاد دارید ،پس چرا به آموزش عالی گیر نمی دهید ،آنجا که هفته ای هیجده ساعت تدریس می کنند و تعطیلات شان هم بیشتر است.آقای وزیر خودتان می دانید که تا معیشت معلمان درست نشود آموزش و پرورش ما خوب نمی شود وهر سال بدتر از سال قبل میشود وتا آموزش و پرورش اصلاح نشود جامعه اصلاح نخواهد شد، حالا خودتان می دانید و سایرین ،نمایندگان که چه می خواهید بکنید با آن که می دانم ای ها همه شعار است و ره به جایی نخواهد برد، وتنها یک کلام که خیلی متاسفم.


بچه فامیل.
|    | 1393/7/16 - 20:49 |     2     0     |
درود بر شما.
اداره آموزش و پرورش آذرشهر استان آذربایجان شرقی نیاز جدی به رسیدگی و ساماندهی دارد. خواهشمند است پیگیری نمایید.
یا علی.

بیچاره
|    | 1393/8/13 - 18:39 |     1     0    
پاسخ: باشه چشم پس فردا می ام برای رسیدگی !!!!!!!!!!
میگم بهتره دیگه به مسئولین چیزی نگیم و از اونا چیزی نخواهیم طفلی مسئولین چی کار کنن مگه بیکارن .خوب یه میلیون معلم شاغل و نیم میلیون باز نشسته هستیم دیگه مگه ما مهمیم یا مثلا کار شاقی انجام میدیم .


ابراهیمی
|    | 1393/7/16 - 20:43 |     2     0     |
با سلام،مسئولی که این پیام مارو میخونی و به وزیر هم نمیگی.ما حقوق شیفت دوم را از پارسال طلبکاریم ودریافت نکردیم.یا زن و بچه دار نیستی مفهوم خرج و مخارج زندگی را درک کنی و یا دریافتی شما به قدری هست که مثل ما به فکر اجاره خونه و هزینه های دیگه نباشی.اما اگه وجدان داشته باشید از اکثر سازمان ها کمتر میگیریم تازه به موقع هم نمیگیریم یا میشه مطالبات که هرسال چند بار در رسانه ها اعلام میشه که مطالبات فرهنگیان را دادیم که این هم دروغه . من از سال 76 طلبکارم پس کو؟آدرس ایمیلم که دادم اگه فکر میکنید اشتباه میگم بگید براتون مدرک بیارم معلم اگه قراره صداقت داشته باشه باید باهاش صادق باشید.
ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی


ناشناس
|    | 1393/7/16 - 13:52 |     11     1     |
وزیر محترم سال جدید شروع شد قول کمک به ابتدایی کجا؟

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:18 |     2     25     |
با سلام خدمت وزیر محترم
از مجتمع روستایی که زیر نظر آن هستیم راضی و کمال تشکر دارم
مدیر یکی از مدارس روستایی

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:47 |     20     2    
پاسخ: فقط تو یه نفر راضی هستی چون مدیر مجتمع هستی
کم توقع
|    | 1393/7/17 - 12:24 |     9     0    
پاسخ: واقعا راست میگی
مدیر مدرسه روستایی
|    | 1393/7/17 - 11:06 |     13     1    
پاسخ: همکار گرامی خودت مستقل باشی که هم مزایای حقوقی ات بالاتر است و هم بهتر می توانی مشکلات را حل کنی ما که راضی از مجتمع روستایی نیستم سودش چیست که راضی هستی بگو ما هم بدانیم چون ضرر آنها که تاکنون کمر مرا شکسته در تعجب هستم از رضایت شما

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:17 |     2     22     |
با سلام خدمت وزیر محترم
یکی از مدیران مدارس روستایی هستم از مجتمع اموزشی که زیر نظر آن هستم تشکر می کنم چون روستای ما از مناطق محروم هرمزگان است دسترسی به اداره و شهر برای انجام کارهای مدرسه که به اینترنت نیاز دارد مشکله تمام کارهای مدرسه ما را مجتمع انجام داده است .مجتمع های روستایی لازم و مفیدند

مدیر مدرسه روستا
|    | 1393/7/17 - 11:19 |     13     2    
پاسخ: همکار گرامی مگر وقتی مجتمع ها نبودند کارها را چطور انجام می گرفت دسترسی به اینترنت که آسان است به خودت سخت نگیر با ما شعار انحلال مجتمع ها چه شهری چه روستایی را بده چون این غد ه های سر طانی جز نابودی درمانی ندارند
اکبر
|    | 1393/7/17 - 11:09 |     11     0    
پاسخ: همکار گرامی دسترسی به اینترنت که آب خوردن شده چرا این قدر کار را برای خود مشکل کرد ه ای که زیر ستم مجتمع روستایی باشی با ما هم صدا شو این غده سرطانی را از بین ببریم
محمد
|    | 1393/7/15 - 22:59 |     20     1    
پاسخ: برادرخودت کامپیوتر یاد بگیر تا به مرکز وابسته نباشی هیچ مزایایی جز دردسر ودخالت ندارند زودتر حذف شود اقای وزیر این کار بی خود

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:19 |     19     0     |
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و احترام ابدی

عیدتان مبارک و به امید روزی که جهت میز و مقام و قدرت قربانی انسانی نداشته باشیم.

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:57 |     11     9    
پاسخ: آرزویی دست نیافتنی،وقتی برای مدیر ومعاون شدن دراداره ائتلافی ازمبلغین دردوره انتخابات با هم لابیگری می کنند.........وبه تعدادی هم پست مدیر ومعاون آموزشگاهها را می دهند این آرزو دست نیافتنی است در منطقه ما طارم که اینگونه است!
ناشناس
|    | 1393/7/13 - 21:50 |     10     9    
پاسخ: آرزو برجوانان عیب نیست،ولی همکارمحترم این آرزو را ماباید به گور ببریم.در منطقه ماطارم برای انتخاب مدیر ومعاونین اداره اعتلافی مابین اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی تشکیل شد واعضای این اعتلاف مثل گوشت قربانی تمام پستها ی اداری وحتی مدیریتی را بسین خود تقسیم کردند.انگار که فقط باید اعضای ستاد حق دارند ودولت برای ایشان است دیگران چه کسانی که پای صندوق رای رفتند و حتی به رئیس جمهور منتخب رای دادند هیچ حقی ندارند!

معلم
|    | 1393/7/12 - 17:25 |     11     0     |
یک سوال دارم: در ایام خاصی مثلا قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی در مدارس شبانه روزی دانش آموزان در مدارس حاضر نمی شوند و مسئولان معلمها را به موجب بخشنامه های ارسال شده از بالا موظف می کنند در مدرسه بمانند و حتی در این ایام از مدارس خالی بازدید می کنند . وظیفه معلم تدریس است و در مدرسه بدون دانش آموز و با اوضاع کتابخانه مدرسه معلم نه می تواند تدریس کند نه مطالعه. هر معلم نیز حساب تعطیلیهای احتمالی رادر برنامه کلی خود دارد تا از برنامه عقب نیفتد و در صورت نیاز داوطلبانه و مخلصانه کلاس فوق العاده برگزار می کند. تا جایی که میدانم این وزارت وزارت آموزش و پرورش است نه وزارت مچگیری هر چندشما رییس هستید و ما زیردست و هرچه امر کنید ملزم به اطاعتیم اما میخواهم بدانم که این کار مسئولین اداره در راستای کدام هدف آموزشی یا پرورشی است؟

شهلا
|    | 1393/7/16 - 14:49 |     10     0    
پاسخ: این که قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی بازرس ها چهت بازدیدذ می آیند دل ما مدیر و معاون ها هم خون شده تا قبل از تحویل سال باید در مدرسه بمانیم تا آنها بیایند و بعد هم با توبیخی ما را زیر سوال ببرند دانش آموز نمی آید ما ضربه می خوریم اگه به خانه ما بیایید گویی جنگ جهانی سوم است همه به استقبال عید و خانه تکانی و ما در مدرسه به اجبار ما ند ه ایم و داستان همچنان ادامه دارد باور بفرمایید ما هم دل داریم و بگذارید قبل از شروع سال تحصیلی به اوضاع خانه خود سر و سامانی بدهیم

مظفری
|    | 1393/7/11 - 16:39 |     3     0     |
با سلام
من آموزگاری از استان فارس با 10سال سابقه تدریس هستم !!!
حدود 3 سال هست استخدام پیمانی آموزش پرورش شدم و ازمن تعهد 5 ساله خدمت گرفتند . 4 ساله با همسرم که ساکن مشهد مقدس می باشد عقد کردم و هر چه تلاش می کنم با انتقالی ام به شهر مشهد موافقت شود مسئولین اون رو خلاف قوانین ذکر می کنند این در حالی هست که دو نفر از همکارانم با سوابق و امتیازات کمتر از من در مهرماه سال جاری انتقالی گرفتند و به شهر شیراز رفتند ...واقعا انصاف هست 4 سال زندگی من زمین در هوا معلق بماند تا بالاخره روزی روزگاری مسئولی دل به حال من و امثال من بسوزاند و با انتقالی داده شده موافقت کند؟
متاسفانه همسرم شرایط شغلیش به گونه ای نیست که بتونه به اینجا نقل مکان کنه و اخیرا بابت این مساله دچار اختلاف شدیم . مسئول کارگزینی شهرستان در برابر درخواست انتقالیم برگشت گفت :مگه روز اول همسرتون اطلاع نداشت زنش کارمنده ؟!!!!میخوام بدونم کجای دنیا این استدلال می تونه باعث شه تا دو نفر یکدیگر رو برای ازدواج انتخاب یا رد کنند؟ خواهش می کنم رسیدگی کنید تا مشکل من و امثال من حل شه .
سپاسگذارم

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:17 |     5     2    
پاسخ: بیخودی بحث نندازین همه فرهنگیان مرکز استان ها مثل تهرانی ها حقوق می گیرن مگه یه معلمی که در اصفهان .تبریز و....حقوق می گیره کدوم بندش با تهرانی ها فرق میکنه دریافتی همه فرهنگیان به ویزه معلمین در تهران ومراکز استان ها یکی است مال تهران بیشتر نباشه مطمئنا کمتر نیست .

ناشناس
|    | 1393/7/11 - 00:14 |     9     13     |
مدیرکل محترم استان زنجان ومدیر محترم آموزش و پرورش طارم؛چرا باوجود اینکه قرار بود هیچ زوج فرهنگی همزمان حق مدیریت دریافت نکنند روستاهای قلات ودهنه و ... استثنا شدند وآقا و خانم .... را دوباره مدیر ومعاون دادید!!!؟؟

معلم عصبانی بیطرف
|    | 1393/7/13 - 09:18 |     13     10    
پاسخ: همکار عقده ای
تو چه جوری اسمتو گذاشتی معلم،و ادعا میکنی که به روز هسنی،تو که از اتفاقات کوچکترین شهر کشور که همه همدیگه رو میشناسن خبری نداری میخوای به دانش آموزانت چی یاد بدی،اصلا روستای قلات که مدرسه اش با ابتدایی ادغام شده و مدیرش هم رفته تدریس،بی انصاف خجالت نمیکشی میای تو سایت فرافکنی میکنی،افراد زیادی هم میان عجولانه قضاوت میکنن،بابا یه بار برو پیش رییس اداره و بگو که داری اشتباه میکنی و یه روز تو جای رییس اداره بشین اگه تا ظهر دوام آوردی من شغل معلمی رو میذارم کنار.....تو اون دنیا باید جوابگو باشی از خدا بی خبر

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 01:50 |     12     7    
پاسخ: چرا مگه زوج فرهنگی گناه کردند. هر کسی به جای خود. هیچ جای ایران این بحث ها نیست به جز طارم.

علی علوی
|    | 1393/7/10 - 11:53 |     17     5     |
هرچه بودجه اموزش وپرورش بیش تر شود به معلم چیزی نمی رسد اما به مدیران ومعاونین از آن بالا به به پایین سیر می شوند

نا شناس
|    | 1393/7/8 - 23:26 |     18     0     |
سلام . عرض کردید پنج شنبه ها رفتن به مدرسه اجباری نیست چرا ما را مجبور می کنند درقیدار مدرسه بریم من خیلی ناراحتم چون ابتدایی هستم

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:23 |     6     5    
پاسخ: اگه تو هم فامیل رئیس یا مسولین اداررتون مثل اداره طارم بودی،مطمئن باش این طرح در مدرسه شما اجرا نمی شد!
ناشناس
|    | 1393/7/11 - 17:51 |     12     0    
پاسخ: عزیزم تا تو روز پنج شنبه مدرسه نری،وزیر سال بعد چطوری بتونه بگه عدم تعطیلی پنج شنبه طرح موفقی بوده،تو ناراحت نباش تو برو آقایان هم همین الان دارن نظرات کارشناسی مربوط به موفقیت طرح رو آماده می کنن!

مربی
|    | 1393/7/5 - 15:30 |     5     1     |
آقای وزیر که طرح استخدام فرزندان فرهنگی را دنبال می کنید کاش کمی هم به فکر مربیانی بودید که 10 سال با کمترین حقوق ومزایا کارکردن به امید استخدام شدن آنها به گردن همه حق دارند اما مربیانی که با مشکلات فراوانی که هرگز شما توجهی به آنها نمی کنید حقی ندارند . دراین چند سال هرگز وزیری که پشتیبان مربیان باشد وکمی زحمات آنان را ببیند نداشته ایم حتی کلمه ای تشکر آمیز از زبان وزیری نشنیده ایم وهرگز ارزشی برای کارما قائل نشده اید ولی ما همچنان امید به خداوندی داریم که شاهد وناظر کار ما بوده است.

ناشناس
|    | 1393/7/8 - 14:30 |     13     11    
پاسخ: دیروز خبر انتصاب کارشناس تعاون طارم ما و بسیاری از دوستان ضرر کرده را خوشحال کرد از آقای جعفری می خواهیم بدون توجه به نزدیکان و دوستان و لابیان خود نسبت به شفاف سازی وام ها ، لیزینگ فرهنگیان و. . . به صورت درج بخشنامه و اطلاع رسانی از سایت اداره حق حقوق هیچ کس را به دیگری ندهند تا رضایت خدا و بندگان زحمت کش در روستاهای بدون امکانات اطلاع رسانی از ایشان راضی شوند
ایرانی
|    | 1393/7/8 - 14:02 |     7     0    
پاسخ: با سلام

من در عجبم چند هفته پیش آموزش و پرورش اعلام کمبود 7000 معلم کرده بود

بعد یک مرتبه بین جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد آموزش و پرورش صحبت هایی شد جهت جذب نیرو از این سازمان بدون اینکه تقی بفهمه یا نقی لیست رو پر کردن فرستادن مراکز استانها

در عجب من بماند .... وزیر عزیز و محترم شما که نیرو نیاز داشتید چرا این مربیان بخت برگشته رو جذب نکردید

حالا این دوستان زحمت کش رو قبول نداشتید چرا جذب رو بین خودتان در دیگر سازمانها خصوصی کرد ید مگه مدارک یا آدم بیکار خارج از هلال احمر یا ادارات دیگر قطی بوده یا ما آدم نیستیم یا ایرانی نیستیم من به نوبه خودم دوست داشتم شرکت کنم آنهم با آزمون من نه اداری هستم نه چیز دیگر یک فرد بیکار که چند سالی هستش با مدرک کارشناسی خودم برای استخدام همه جا سر میزنم ولی کجا بود استخدامی بخدا فردایی هم هست


ناشناس
|    | 1393/7/4 - 18:05 |     2     2     |
باسلام:مسولین محترم ببخشیدا دختر من توی مدرسه ی استعدادها ی درخشان درس می خواند ،همین جوریش درسها دو سه برابر سایر مدرسه ها است ساعت حضور در مدرسه از ساعت هفت صبح تا دو وچهل و پنج دقیه عصر است ایا به نظر شما کیفیت اموزش در ساعات اخر روز پایین نمی اید بنظر من کمیت جای کیفیت اموزش را اشغال کرده لطفا در این مورد تجدید نظر کنید درس خواندن با اعمال شاقه

همکار
|    | 1393/7/7 - 16:37 |     7     3    
پاسخ: باسلام خدمت تمامی همکاران ارجمند
یکی ازکارهای نادرست درآموزش وپرورش که ظلمی درحق عوامل اجرائی مدارس ودبیران ومعلمان ودانش آموزان عزیز می شود ، این است که کادر اداری را که درآستانه بازنشستگی هستند به مدارس انتقال میدهند ودرپستهای مدیریت ومعاونت مدارس برای آنها ابلاغ صادرمی کنندتااین عزیزان نیزبا مزایای مدیریت مدرسه بازنشسته شوند.امیداست که روزی این رویه غلط ازآموزش وپرورش کل کشور خصوصا ناحیه4تبریز برچیده شود و شاهد این بداخلاقی ها نباشیم.


بنی اسدی
|    | 1393/7/4 - 11:48 |     5     0     |
با سلام اینجانب فوق لیسانس کارافرینی از استان س و ب هستم 8 سال سابقه تدریس در اموزش وپرورش را دارم وهمچنین رسمی می باشم،بعد از 4 سال انتقال موقت از بلوچستان به زاهدان وعلی رغم اینکه تنها نیروی کارافرینی در کل استان می باشم بدلایل واهی مریض بودن همکار فرهنگی ملاک نیست با انتقال حقیر موافقت نکردند در صورتی که رای کمیسیون پزشکی به بیماری من مثبت بود.ودر حال حاضر در منزل بسر می برم.بعد از این همه تاکید مقام معظم رهبری به کارافرینی،ایا اینگونه رفتار مسیولین درست است ؟چرا هیچ کس به فریاد ما نمیرسد؟

فرهنگی
|    | 1393/7/3 - 17:07 |     2     1     |
سلام اقای دکتر فانی
روز یک شنبه 6 مهر ماه روز سرنوشت برای ما همکاران معادلی است. شما رو به خدا سوگند می دهیم با تعامل و همکاری با وزارت علوم و آقای میلی منفرد مشکل ادامه تحصیلمان رو حل کنید.آقای فانی مجوز ادامه تحصیل برای فرهنگیان هدیه ای گران بها از سوی شما خواهد بود و یادگاری ماندنی . خواهش می کنیم از این فرصت به گونه ای استفاده شود که حق ما ار بین نرود. با سپاس

محمد
|    | 1393/7/15 - 18:21 |     1     1    
پاسخ: می خواهی ادامه تحصیل بدی که چی بشه. مگه آخر و عاقبت کسانی را که ادامه تحصیل دادند نمی بینی؟

ایرانی
|    | 1393/7/3 - 17:03 |     3     0     |
عرض سلام وخدا قوت جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم دولت تدبیر وامید
باعنایت به مشکل چندساله ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدر ک معادل که با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و برگزاری آزمون مدرک گرفتند باتوجه به شعار دولت تدبیر وامید دستور فرمایید این مشکل را بطور کامل بدون بند و تبصره باهماهنگی جناب آقای دکتر نجفی سرپرست محترم وزارت علوم درد آشنای فرهنگیان محترم حل شود تا باتوجه به شعار دولت کریمه بارقه امید در دل فرهنگیان محترم ایجاد شود . حالا که وزارت علوم در مقاطع مختلف بدون آزمون دانشجو می پذیرد.انتظار می رود دولت محترم تدبیر وامید باعمل به شعار خودش این مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان محترم بعداز سال های 77 تا 82 به یکباره حل کرده تا این گره کور بدست شما عزیزان باز شود .
آقای دکتر فانی اکنون وقت نتیجه گیری در این کشمکش 12 ساله است. فرصتی پیش آمده تا حق فرهنگیان را بگیرید و یادگاری ارزشمندی از خود به جای بگذارید. منتظر خبرهای خوب از جلسه کمیسیون مشورتی در روز شنبه 6 مهر ماه هستیم. خداوند یاورتان باد

مشاور
|    | 1393/7/3 - 00:24 |     10     6     |
با سلام خدمت خدمتگذاران دولت تدبیر و امید
شما که با این بلایی که بر سر جایگاه مشاوره و مشاوران مدارس آوردید ما را حسابی نا امید کردید.شما با هیچچ تئجیهی نمی توانید این بی حرمتی را جبران کنید.خوب معنی تدبیر را هم فهمیدیم

ناشناس
|    | 1393/7/14 - 22:28 |     8     3    
پاسخ: من خودم مشاور یکی از آموزشگاه های طارمم، متاسفانه وقتی معاون پ اداره در جلسه مشاوران از مشاور به عنوان موش آور یاد می کنند از دیگران دیگر هیچ انتظاری نیست!
فرهنگی از طارم
|    | 1393/7/4 - 14:07 |     18     12    
پاسخ: با سلام خدمت مدیر محترم اداره آ.پ طارم
معاون آموزشی حضرتعالی دم از قانون گرایی می زنند.چرا در خصوص برادر محترم معاون پرورشی که زوج فرهنگی هستند به قول شما ابتکار معاون محترمتون که هر دو حق مدیریت دریافت می نمایند اجرا نگر دید با این کارهاتون آبروی هرچی قانون وعدالت هست را بردید.احتمالا بعضی افراد در اداره حق وتو دارند.

ناشناس
|    | 1393/7/3 - 20:02 |     16     7    
پاسخ: سلام همکارعزیز،متاسفانه این آقایان سرهمه قسمتها ودوایر این بلا را آوردند،فکر می کنک این آقایان به ویژه در طارم9هیچ تعلق خاطری به دولت امید هم ندارند والا با این اقدامات مردم رابه این صورت ناامید نمی کردند!

معلم خسته
|    | 1393/7/2 - 19:38 |     21     0     |
آیامشکلات آموزش و پرورش با 40نفره شدن وگاهی بیشتر کلاس ها حل می شود ؟ آیا مسولان آموزش و پرورش تجربه اداره و تدریس درچنین کلاس هایی را دارند؟ من برای خودم متاسفم که معلم شدم ..........................

ناشناس
|    | 1393/7/3 - 11:25 |     2     3    
پاسخ: باسلا م و عرض ادب به استحضار میرسانم اضافه کاری شیفت غیر موظف شش ماهه دوم مدیر معاونین هنوز واریز نشده لطفا مساعدت نمایید .متشکرم

جمعی ازهمکاران
|    | 1393/7/1 - 21:50 |     4     1     |
سلام

آقای وزیرسلام مارابپذیرید

ماجمعی ازمعلمان و همچنین اولیاء به اطلاع می رسانیم که درمنطقه ضیااباد ازاستان قزوین بدون هیچ دلیل کارشناسی اقدام به افزایش ساعات کلاس هفتم و هشتم تاساعت 2 بعدازظهرنموده اند که مشکلات بسیاری برای دانش آموزان و معلمان که اکثرا غیربومی بوده شده است ازجمله : خستگی روحی و جسمی و بخاطرعدم صرف ناهار مشکلات گوارشی و سایرمشکلات حوزه سلامت گشته و همچنین به هم خوردن سرویسهای دانش آموزی و معلمان که با 2مقطع دیگریکسان بودشده خواهشمنداست رسیدگی شود.
باتشکر

ادیبی
|    | 1393/6/31 - 23:16 |     2     1     |
باعرض سلام کارت صدرا را از فروشگاه فرهنگیان گرفتیم و هر ماه از حقوقمان کم شده ولی برای دریافت وام به هر بانکی که مراجعه میکنیم میگویند شما به بانک سرمایه بدهکارید وبه این دلیل وام نمیدهند و باید قسط این چند ماه را به اضافه جریمه به بانک سرمایه پرداخت کنیم وبعد کارمان در بانکهای دیگر راه بیفتد جالب اینکه وزارت خانه شما میگوید به ماربط ندارد وبه وزارت تعاون واو نیز میگوید به اداره تعاونیهای استان تهران ربط دارد و انها هم میگویند حضوری مراجعه کنید مسؤلین محترم لطفا برای معیشت ما کاری نکنید

سلیمانی
|    | 1393/6/31 - 22:36 |     1     1     |
با سلام با توجه به اعلام کردن که مربیان طبق روال سال گذشته فعالیت کنند چرا خراسان شمالی به مربیان خود اجازه فعالیت نمی دهد .

ناشناس
|    | 1393/6/31 - 21:44 |     6     0     |
در هنرستان ها ساعات اضافه را به نام مدیر ومعاونین زده اند ویکی دبیر وهنرآموز واستادکار هم به همون کلاس .واین تدریس را معلم بیچاره عهده دار خواهد شد وبنام موظفی معاون رد میشه .آقا یون این کار عملا اشتباه وظلم بزرگیه .با این کارها دربودجه آموزش وپرورش صرفه جویی نمیشه .واین بخشنامه از ده سال پیش بوده ولی به خاطر معایبش اجرا نمی شد

علیرضا صدری
|    | 1393/6/31 - 15:18 |     4     0     |
باسلام.جناب وزیر که در صداوسیماباافتخارمیگویید وزارت آموزش و پرورش تنهاوزارتی است که پارتی بازی در ان وجودندارد.من دبیری هستم که افتخارمیکنم30سال فقط به تدریس اشتغال داشتم ولی همسرم 22سال سابقه خدمت دردکه18 سال آن معاون ومدیر دبیرستان بوده و اکنون که دستور حذف مجتمع هارا داده اید,درناحیه3کرج مدیران دبیرستان های دخترانه راباسلیقه شخصی و پارتی بازی جابجامیکنندو کسانی که یک سال سابقه مدیریت دارندویاچندماهی از خدمتشان باقی مانده را نصب و همسرم را که18سال سابقه مدیریت و همکاری شبانه روزی هنگام تصحیح اوراق نهایی با اداره داشته هنوزکه93/6/31 میباشد جایی در سازماندهی مدیریت ندارد.این بی عدالتی را باکدام عدالت دولت آقای روحانی همسو میدانید؟

ناشناس
|    | 1393/6/28 - 18:37 |     14     0     |
با سلام، اقای وزیر، نه حقوق و معیشت معلم را بهبود دادید! نه وضعیت مدارس را از لحاظ کیفیت تحصیل و برگزاری مناسب آزمونها.
حوزه های تصحیح نهایی داریم که خود مسولین حوزه با اخاذی و گرفتن رشوه در سالهای قبل، اوراق امتحانات نهایی دانش آموزان را دست خوش تغییراتی می کردند. حال که نمرات نهایی حائز اهمیت هستند این کارها ، برای مسئولین خوش خلق بعضی حوزه ها کار عادی شده است. از جمله حوزه تصحیح هنرستان نمونه اکبریه ناحیه 5 تبریز، که رئیس حوزه آن هم مدیر یک هنرستان و مدیر دو دبیرستان شیفت صبح و عصر و هم رئیس حوزه!!! است.بعضی منشی های این آقا هم تدریس خصوصی ریاضی می کند و هم نمره قبولی دانش آموزان را تضمین می کند. این مسئله ظلم بزرگی است که موجب تضییع حقوق دیگر دانش آموزان شده است. باید مسئولین حوزه تصحیح نفس مطهر و پاکی داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد کنند نه آن را ترویج دهند. آدم شرم می کند در چنین حوزه ایی مشغول باشد. لطفاً رسیدگی کنید.
شهریور93


همکار ابتدایی
|    | 1393/6/27 - 17:44 |     10     0     |
سلام. 20 درصدی که قراره به ابتداییها اضافه کنن 20درصد از فوق العاده شغل است یا 20 درصد از حقوق پایه؟؟؟؟ لطفا پاسخ دهید متشکرم

جهانبخش باروجی
|    | 1393/7/14 - 22:35 |     4     0    
پاسخ: تا جائی که یادم می گفتند احکام در آغازین روز مدرسه تحویل همکاران می شود بعد گویا توصییه به صبر و مقاومت کردند که وضع خرابه حال بماند رو فوق العاده شغل یا حقوق فعلاً گویا از اصل خبری نیست و شاید 20 درصد مثل همیشه سال 94 بره بالا ،همکاران تحمل کنید شاید منظور این بود که آمار کلاس 20 درصد از قانون قبلی در ابتدائی بیشتر میشه ما فکر کردیم حقوق میگن .نگران نباشید درست میشه فقط نمی دونم کی؟!!
علی
|    | 1393/7/2 - 20:33 |     1     0    
پاسخ: میگن فوق العاده شغل هست نه چیزه دیگه توی خیلی از سایت ها این رو نوشته

معلم
|    | 1393/6/27 - 13:36 |     11     0     |
حوزه های تصحیح نهایی داریم که خود مسولین حوزه با اخاذی و گرفتن رشوه در سالهای قبل، اوراق امتحانات نهایی دانش آموزان را دست خوش تغییراتی می کردند. حال که نمرات نهایی حائز اهمیت هستند این کارها ، برای مسئولین خوش خلق بعضی حوزه ها کار عادی شده است. از جمله حوزه تصحیح هنرستان نمونه اک.... ناحیه 5 تبریز، که رئیس حوزه آن هم مدیر یک هنرستان و مدیر دو دبیرستان شیفت صبح و عصر و هم رئیس حوزه!!! است.بعضی منشی های این آقا هم تدریس خصوصی ریاضی می کند و هم نمره قبولی دانش آموزان را تضمین می کند. این مسئله ظلم بزرگی است که موجب تضییع حقوق دیگر دانش آموزان شده است. باید مسئولین حوزه تصحیح نفس مطهر و پاکی داشته باشند و با هر گونه تخلف برخورد کنند نه آن را ترویج دهند. آدم شرم می کند در چنین حوزه ایی مشغول باشد. لطفاً رسیدگی کنید.



ناشناس
|    | 1393/6/27 - 09:58 |     3     0     |
جناب آقای دکتر حسینی مدیر کل محترم آپ خراسان رضوی . با سلام و تبریک باز گشایی مدارس و عرض خدا قوت محضر حضرتعالی و روسای محترم و پر تلاش نواحی: همان گونه که مستحضرید و بارها از طریق بخشنامه های مختلف مبنی بر عدم استفاده از کتب کمک آموزشی که افزون بر کتب درسی چیزی جز اتلاف وقت و عدم تکمیل تدریس کتب اصلی نمی باشد شاهد این هستیم که بعضی مدیران از همین ابتدای سال تحصیلی همکاران را مجبور به استفاده از این کتب می نمایند که بنا بر گفته اساتید دانشگاه و کارشناسان ذیربط به جز صدمه به یادگیری دانش آموزان مخصوصا در ابتدایی فرزندانمان را از تحصیل دل زده و منزوی می سازد . مستدعی است در این مورد طی بخشنامه و یا دستورالعمل عزیزان همکار را راهنمایی فرمایید . با سپاس و آرزوی موفقیت بیشتر

مهدی
|    | 1393/6/26 - 16:33 |     1     1     |
جناب آقای وزیر
اداره آموزش و پرورش سلماس رو نماینده محترم هدایت میکند - 400 دانش آموز بی گناه رو در دهستان سیلاب در مدرسه تخریبی 50 ساله قدمت آموزش می دهند انتصاب مدیران و معاونان مدارس ازطریق رابطه مداری است بسیاری از کارکنان اداره از کار اداری می زنند و فوق لیسانس می خوانند
مدیر بسیاری از مدارس که کادر خواهر دارند مرد هستند -به دانش آموزان پسر روستایی که طبیعتا 17 16 ساله هستند خانم های معلم درس می دهند و.......
نیستید ببینید چه شیر تو شیری هست اینجااگرچه میدانم مارا دروغگو به حساب می یارین اما واقعیت هیچگاه پنهان نمی ماند و من ساکت ....

فرهنگی
|    | 1393/6/27 - 14:06 |     5     0    
پاسخ: در اداره آموزش و پرورش هشترود آذربایجان شرقی هم اوضاع به همین منوال است. نماینده مجلس ، اطرافیانشو آورده اداره و اداره و مدیریت مدارس شهری و روستایی را داده به دست آدمایی که شایستگی ندارند. همیشه همینجوری بوده و هست و ......

vida
|    | 1393/6/25 - 19:06 |     2     0     |
من وهمسرم که زوج فرهنگی هستیم و دو فرزندمون در مدارس سمپاد درس میخوانند امروز برای ثبت نام فرزندانمان مراجعه کردیم و برای هر کدوم حدود دو ونیم میلیون تومان چک دادیم بخشی از این مبلغ برای سرویس است اما حدود ششصد هزارتومان دبیرستان هاشمی نژاد مشهد برای کلاسهای فوق العاده و بخشی هم به عنوان شهریه علی الحساب از ما دریافت کرد
واقعا بچه های سمپادی فرهنگیان که بعد از گذشتن از هفت خوان رستم وارد این دبیرستانها شده اند وقتی چنین مبالغی باید پرداخت کنند ان هم در دبیرستانی که ظاهرا دولتی است وای به حال مدارس غیر دولتی
برای این اصل مسلم قانون اساسی یعنی تحصیل رایگان که اقایان هزاران توجیه دارند اما کشورهایی که یک میلیاردیم ایران منابع زیرزمینی ملی و پتانسیلهای یک اقتصاد قوی را ندارند تمام هزینه های تحصیل حتی سرویس وغذا رایگان است
بعد مرتب سمینار و جلسه بگذارید که چرا معزها از ایران فرار میکنند شما بگویید چرا باید با این شرایط بمانند؟
جناب اقای وزیر
کمی فقط کمی علاوه بر میزتان به فکر فرزندان همکاانتان باشید و حداقل درمدارس دولتی یک مزیتی برای فرزندان فرهنگیان قایل باشید

ذاکر علمی
|    | 1393/6/25 - 14:09 |     3     3     |
باعرض سلام وخدا قوت جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم دولت تدبیر وامید
باعنایت به مشکل 14 ساله ادامه تحصیل مدر ک معادل فرهنگیان محترم کاردانی وکارشناسی وکارشناسی ارشد که با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و برگزاری آزمون مدرک گرفتند باتوجه به شعار دولت تدبیر وامید دستور فرمایید این مشکل را بطور کامل بدون بند و تبصره باهماهنگی جناب آقای دکتر نجفی سرپرست محترم وزارت علوم درد آشنای فرهنگیان محترم حل شود تا باتوجه به شعار دولت کریمه بارقه امید در دل فرهنگیان محترم ایجاد شود . حالا که وزارت علوم در مقاطع مختلف بدون آزمون دانشجو می پذیرد.انتظار می رود دولت محترم تدبیر وامید باعمل به شعار خودش این مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان محترم بعداز سال های 77 تا 82 به یکباره حل کرده تا این گره کور بدست شما عزیزان باز شود . وهمکاران بتوانند در کنکور کارشناسی ارشد مهر یا آبان ماه 93 شرکت بکنند . با تشکر


حمیدضا هوشمند سروستانی
|    | 1393/6/23 - 23:16 |     2     3     |
با سلام اینجانب نفر دوم آزمون کارشناسی ارشد 93 دانشگاه آزاد در رشته آموزش ریاضی واحد علوم و تحقیقات هستم اما به لحاظ اینکه دارنده مدرک معادل از ضمن خدمت فرهنگیان شیراز هستم امکان ادامه تحصیل نمیباشم خواهشا جهت حل معضل اینجانب و سایر همکاران فرهنگی اقدام نمائید .تلفن تماس 09171871961

راد
|    | 1393/6/23 - 18:57 |     1     0     |
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
خواهشمندم در رابطه با مشکلات مربیان بهداشت با وضعیت رسمی که ساعت کاری انان که 30 ساعت در هفته با دریافت حقوق 24 ساعت درهفته و750 نفر دانش اموز که با کاهش جمعیت دانش اموزان وحضور در مدارس متعدد حضور مربی درهر مدرسه هفته ای یک روز باعث کاهش مراقبت مستمروکیفیت کاری شده لطفا مساعدت واقدام لازم را در رابطه با تقلیل ساعت کاری وتعداددانش اموزان تحت پوشش مربیان مبذول فرمایند همانطور که مربیان قرانی تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی از 44ساعت به 24ساعت موافقت گردیده وهم چنین در سالهای گذشته هم موافقت با نیروها ی مشاوره صورت گرفته .درپایان از مساعدت وهمراهی و پاسخ حضرتعالی کمال تشکر را دارم .


حمید سلیمانی
|    | 1393/6/22 - 00:15 |     1     1     |

ریاست محترم مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور جناب آقای بابالو
با سلام و احترام
ما به عنوان جمعی از معلمانی که به لطف خدای بزرگ در سال گذشته ماموریت آموزشی خود را در مدارس خارج از کشور به پایان رسانده ایم به اطلاع حضرتعالی می رسانیم :در تاریخ اول تیرماه 91به دنبال قطع حق بدی آب و هوا از احکام حقوقی فرهنگیان در برخی مناطق کشور ،برای جبران این کاهش مبلغی تحت عنوان «سایر» به احکام حقوقی اضافه گردید، اما متاسفانه فرهنگیانی که در آن تاریخ مشخص ولو همان یک روز در ماموریت خارج از کشور به سر می بردند از مزایای این بند محروم گردیدند و پس از پایان مامریت یا مرخصی نیز مبلغ مذکور به حقوق آنان اضافه نگردید و گویا قرار بر این است که تا پایان خدمت نیز از مزایای این بند محروم باشند و حتی نیروهای تبعی که هیچ فوق العاده ای نیز در خارج از کشور دریافت ننموده اند مشمول این اجحاف شده اند.
بدیهی است که این امر رویکردی تبعیض آمیز و منافی عدالت بوده و با هیچ منطقی قابل توجیه نمی باشد ،بطوری که مسئولین امور اداری اموزش و پرورش نیز در رده های مختلف نسبت به غیرمنطقی و ناعادلانه بودن آن اعتراف و اتفاق نظر دارند اما بعد از گذشت یک ونیم سال از این اجحاف روشن هیچ اقدام مثبتی در خصوص اصلاح این رویه یا قانون صورت نگرفته است.
لازم به یادآوری است همانگونه که مطلع می باشید اکثر معلمانی که در این رابطه مورد ظلم قرار گرفته اند ،در حین انجام ماموریت خارج از کشورنیز به دلیل مشکلات ناشی از تاخیر ده ماهه در دریافت فوق العاده ارزی صدمات مادی و معنوی بسیاری را متحمل شدند.
لذا ما امضا کنندگان این نامه به دلیل آنکه فقط به سبب ماموریت خارج از کشورهدف این ظلم آشکار قرار گرفته ایم ودر واقع به ناحق تاوان این ماموریت را می پردازیم از حضرتعالی به عنوان متولی امور مدارس خارج ازکشور و معلمان اعزامی به آن مدارس ملتمسانه استدعا داریم لطف فرموده و در جهت رفع کامل این نابرابری و ظلم بزرگ از طریق مراجع ذیصلاح اقدامات مقتضی را معمول فرمایید و مراتب را تا حصول نتیجه پیگیری نمایید.
ما با علم به منش عدالت جویانه و سابقه ی درخشان حضرتعالی در این زمینه و روحیه ی عدالت خواهی که در همه ی مسئولان ارشد نظام سراغ داریم ،یقین داریم در کوتاهترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن اقدامات موثر آن مقام محترم خواهیم بود.
با سپاس و احترام مجدد
جمعی از معلمان اعزامی به خارج از کشور


lali
|    | 1393/6/25 - 07:40 |     5     4    
پاسخ: خدایا بعضی ها رو چند ماه چند ماه توی شرکتهای مختلف حقوق نمی دن . بعضی ها هم مثل این بندگان خدا از سیری دردشون گرفته . قربون خدا بشم .

ناشناس
|    | 1393/6/19 - 03:26 |     11     1     |
با سلام
اگر می خواهید یک مدیر موفق باشید به کار زیردستانتان توجه کنید و مدیر موثری باشید از هوشمندی کارکنانتان نهراسید و به آنها مجال رشد بدهید. این مساله چیزی از توانمندی شما کم نمی کند بلکه مجموعه تحت مدیریتتان قوی می شود براستی چرا نماینده خوب زادگاهتان نمی شوید یک انسان مهربان در همه جا حضورش پر رنگ و در دل و جان جا دارد تا ابد حتی اگر روزی دیگر مدیرتان نباشد.

مهدی
|    | 1393/6/20 - 07:49 |     9     0    
پاسخ: سلام هموطن گرامی ، مقیم روسیه . واقعاً مطلب دلنشینی نوشته اید . خداوند حافظ شما باشد.

ناشناس
|    | 1393/6/18 - 09:41 |     13     2     |
اینقدر توی این سایت جلوی مردم زیر آب یکدیگرو نزنید،
همیشه مسائل فرهنگیان علنی میشه ولی کارکنان ارگان های دیگه نم پس نمیدن.
ما هر چی بگیم اثر نمیکنه،کو گوش شنوا؟
اصلا این پیامها رو کسی میخونه؟جز خود معترضان؟
این خود فرهنگیان هستن که باید برای خود ارزش قائل بشن.

همکاران منطقه صالح آباد،تربت جام
|    | 1393/6/18 - 09:25 |     9     0     |
لطفا در خصوص عدم پرداخت هزینه های درمان توسط بیمه آتیه سازان پیگیری نمایید.
مدت دو ماه هست که نسخه های بیمه را دریافت نمودن اما هزینه ای پرداخت نشده است.

حیدری
|    | 1393/6/23 - 17:26 |     2     0    
پاسخ: با سلام
امروز 93/6/23مدارک پزشکی ما را بیمه پس داد و گفتندفقط از اول شهریور مدارک را قبول می کند کسانی که قبل از یک شهریور پرونده دارند مورد قبول بیمه نیست.


فرهنگی
|    | 1393/6/18 - 09:06 |     7     0     |
این چه بیمه تکمیلی هستش که بعد از گذشت یک ماه هیچ پولی به ما نداده؟
الان یک ماه هستش که رسیدهای بیمه رو به دفتر بیمه دادیم ولی هیچ پولی دریافت نکردیم.
خدا خیر بده بیمه قبلی رو!
آیا وزیر هم تحت پوشش همین بیمه هست و از مشکلات فرهنگیان خبر داره؟
دولتی که بهداشت و درمان از همه ی مسائل براش مهمتره، چرا وضعیت فرهنگیانش اینطوریه؟هر سال وضعیت بیمه ای داره بدتر میشه؟

علیزاده
|    | 1393/6/14 - 12:24 |     0     0     |
با سلام وادب .اینجانب علیزاده موسس اموزشگاه زبان دخترانه در منطقه ای کم درامد هستم .بااینکه مدت دوسال دراین منطقه کارم راشروع کردم تعداد شاگردان کمی دارم که فقط بخاطر رضای خدابکارم ادامه میدهم.جهت اخذ مجوز پسرانه اقدام کردم که گفتندباید سه سال از فعالیت شما گذشته باشد.مسعول محترم بنده تقاضادارم در صورت امکان به من اجازه داده شود تابا اخذ مجوز پسرانه حداقل کارم را کامل کنم.از انجای که بند خلاف قوانین اقدام نمکنم .تقاضادارم در این امر خیر مرا یاری فرمایید .باتشکر علیزاده تلفن 09364640564

alisj
|    | 1393/6/13 - 14:28 |     47     43     |
باسلام خدمت مدیرکل آپ زنجان
ضمن عرض سلام وخسته نباشید در شهرستان طارم در قسمت پرورشی واقعا بی عدالتی شده چرا که در این حوزه تخصص جای خودش را داده به فامیل و رفیق بازی ؟ چرا که نیروهای تخصصی پرورشی برای 24 ساعت باید چند مدرسه بروند درصورتی که پستهای معاون پرورشی داده اند به افراد غیر تخصصی که از رشته های جغرافی -ادبیات -الی.... وما که رشته تخصصی خودمان پرورشی هست باید برای پرشدن 24ساعت به چند روستا برویم جناب مدیرکل واقعا این انصافه تورا خدا در این مورد پیگیری فرمایید چرا که این عزیزانی که اصلا تخصصی در این باره ندارن چه میخواهند در مورد مسائل تربیتی به دانش آموزان بگوییند درصورتی که طبق آیین نامه پرورشی الویت اول با نیروهای تخصصی این رشته پرورشی هست اگر نشد به نیروهای دیگر آن هم کسی که یه مطالبی در این باره بلد باشند ولی این شهرستان برعکس عمل میکنند لذا عاجزانه تقاضای پیگیری از شما مدیرکل تلاش گر دولت تدبیر امید را خواهانیم
نیروهای پرورشی طارم

khakhs
|    | 1393/6/27 - 00:17 |     31     15    
پاسخ: دوست عزیزم وقتی یک معاون پرورشی که مرتبط با پرورشی بود برمیدارن وکسی دیگر را جایگزین میکنند در اینصورت چه کسی میخواهد جوابگو باشد ؟.
نیروی پرورشی
|    | 1393/6/25 - 21:29 |     32     14    
پاسخ: با بی عدالتی که در حوزه پرورشی طارم صورت گرفته ومدیران آموزش وپرورش طارم نیز پاسخگو نیستند ،نیروهای پرورشی انگیزه ای برای ادامه کار ندارند ،لطفا رسیدگی فرمایید.
ناشناس
|    | 1393/6/21 - 00:54 |     30     15    
پاسخ: جناب شهروند ما بی انصاف نیستیم ولی همین کسی که شما سنگش به سینش میزنی همین که گفته من از نیروهای تخصصی دفاع میکند 2نفر از فامیلش در پست پرورشی هستند که اصلا رشته آنها یه چیز دیگر هست اگر جناب معاون راست میگویید از همین فامیل های خودش شروع کند تا برادریش ثابت کنه ؟ !!!!
شهروند طارمی
|    | 1393/6/18 - 23:07 |     26     32    
پاسخ: دوست من کمی انصاف داشته باش، من هم یک مربی 20 ساعته هستم، متأسفانه افراد غیرتخصصی در گذشته وارد پرورشی شده اند نه الان و معاونت جدید از کسانی که تخصص و توانمندی داشته باشند دفاع می کند و آنهایی هم که منافعشان به خطر می افتد در مقابل این تغییر مقاومت می کنند.
ناشناس
|    | 1393/6/17 - 23:42 |     37     6    
پاسخ: وزیرمحترم کی میخواهی جلوی توزیع سرپرست بخش هشت نفر برای یک کارگاه طارم زنجان را بگیریداگر درست نیست ما را توجیح کنیدمگر آموزش وپرورش حساب کتاب نداره آنراهم به ما هنرآموزان ندادند به دوستانشان دادند
ناشناس
|    | 1393/6/14 - 00:26 |     27     19    
پاسخ: آره با بی تدبیری بودجه غارت میشه حق مدیریت توزیع می کنندبرای بیکاران کار برای ابتدایی ها- جلوی حرام خوری برخی ها را وزیر محترم بگیرد

مهرداد
|    | 1393/6/13 - 11:52 |     3     0     |
با سلام واحترام به مدیریت محترم سایت وزین وپربیننده فرهنگیان نیوز،
خواهشمند است این مطلب مربوط به بیمه تکمیلی مثلا طلائی که البته به اذعان همگان با این خدمات حتی مسی هم نیست را حتما در سایت درج فرمائید شاید مسئولین وزارتخانه فکری به حال معلمین لرستانی نمایند،
برای تعدادی از معلمین لرستانی به رغم سپری شدن نزدیک به شش ماه از سال 93 هنوز هلوگرام بیمه طلائی صادر نشده است ،ومتاسفانه تعداد این قبیل افراد به گفته آقای ساکی مسئول تعاون ورفاه اداره کل استان لرستان بیش از دو هزار نفر فرهنگی می باشد که بادر نظر گرفتن میانگین 3 نفر برای هر خانوار 6000هزار نفر هزینه بیمه طلائی را پرداخت می نمایند بدون این که کوچکترین منفعت واستفاده ای از بیمه داشته باشند ،جالب است بدانید علت این امر ناتوانی بیمه آتیه سازان در نظارت وصدور هلوگرام ها می باشد شاید هم با این کار فقط فرصت سوزی می نمایند تا هزینه کمتری را پرداخت نمایند
به هر حال وزیر محترم ودست اندرکاران این موضوع در مقابل خدا،وجدان وفرهنگیان محترم مسئول ومدیونند مگر اینکه اعتقادی به این امر نداشته باشند که اون دیگر مقوله ای جداست
خواهشا حتما درج فرمائید برای اطمینان می توانید به عنوان یک فرهنگی که هلوگرام بیمه طلائی صادر نشده است با جناب ساکی از لرستان تماس بگیرید با موبایل تماس بگیرید تا صحت اظهارات بنده تائید وآنگاه نسبت به درج مطلب اقدام فرمائید
06614201178

حسن
|    | 1393/6/13 - 23:04 |     13     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی این وضعیت در بیشتر شهر ستان ها برقرار است البته در شهرستان دیر وکنگان از توابع استان بوشهر هلوگرام گویا امده و الصاق میشود بر روی دفترچه ها اما مشکل اساسی این است که این بیمه اتیه سازان با هیچ بیمارستان و مطب خصوصی و ازمایشگاهیی طف قرار داد نیست مثلا در دوشهرستان دیر وکنگان با بیمارستان قرار داد ندارد ئدر این دو شهرستان تنها با دو دکتر عمومی قرار داد دارد ویک ازمایشگاه اما مراجعه بیشتر مردم به دکترای متخصص است و نه عمومی وبیشتر هم بیمارستان در واقع در این مدت ما تنها حق بیمه پرداخت میکنیم و خدمتی دریافت نمی کنیم و این قرار داد می تواند مثال خوبی باشد برای دبیران تاریخ برای مشابه سازی قرار داد ترکمانچای وگلستان در ذهن دانش اموزان زمانی ما خیال می کردیم قرار داد دو طرفه است اما اکنون معنای واقعی بیمه وقرار داد را فهمیدیم از ماه هر ماه پرداخت حق بیمه واز اتیه سازان هر ما وعده ووعید راستی هنوز مشخص نشده این بیمه اتیه سازان متعلق به چه کسی یا کسانی است واصلا دلال این قرار داد شیرین برای اتیه سازان چه کسی بوده وچقذر پورسانت گرفته


فاطمه
|    | 1393/6/12 - 20:20 |     4     0     |
سلام
درباره آزمون مدرسان خانواده روز بعد از مصاحبه به ما گفتند که نمرات و اشخاص قبولی از تهران معرفی شده اند. می خواستم بدانم چرا خانمی با سه سال سایقه آموزشی بدون هیچ خدمتی در مناطق محروم در این مصاحبه قبول و اینجانب با 17 سال سابقه و حضور در مناطق مختلف به این سادگی و فقط با چند پرسش و پاسخ ده دقیقه ای کنار گذاشته شدم؟ و چرا اعلام می شود این قبولی ها از جانب تهران اعلام شده....
از آموزش و پرورش یزد مزاحم شدم.

فرهنگی
|    | 1393/6/12 - 11:26 |     3     0     |
این طرح مدارس فن وحرفه به نظرم نباید برای همه استانها یک نسخه پیچید علاوه برکلاسهای عمومی برای همه استانها - کلاسهای خاصی هم باید درنظر گرفت یعنی اینکه براساس اقلیم و طبیعت هراستان و کارهاو فن های خاص هراستان برنامه ریزی شود مثلاً درمناطقی که به دریا راه دارد کلاسهای آموزشی شیلات و ماهیگیری و هنرها و صنایع دستی دریایی به آنها آموزش بدهند دراستانهای که قطب کشاورزی درآنها رونق دارد کلاس آموزش صحیح کشاورزی . استانهایی که باصنعت سر و کاردارند نیز به همین گونه اعمال شود. استانهایی که به مرزها دسترسی دارند کلاسهای آموزشی صحیح واردات و صادرات. . دراین پیشنهاد خیلی از شغلها احیا می شود و ریشه بیکاری از بن و بیخ کنده می شود

بی نام و نشان
|    | 1393/6/23 - 14:12 |     2     0    
پاسخ: توضیح بدهید این جریانش چیه

ناشناس
|    | 1393/6/12 - 10:30 |     4     0     |
باسلام حذف مخالف وموافق سخنان و عدم امکان پاسخگویی به سوالات و مسائل طرح شده باعث کمرنگ شدن این رسانه صدای معلم خواهد بود خواهش داریم نسبت به بازسازی آن براساس شیوه های نو و ارسال مطالب برای روسا آن را رونق دهید به جای پاسخ بنویسید نظر شما
یا سوال شود موارد مشابه یا مخالف مسئله در منطقه شما هست؟
اگر اقدام نکنید باعث گرایش معلمان به سایر رسانه ها و تضعیف این شیوه مدرن خواهد بود گر چه مسولین دل خوش ندارند ولی این رسانه توانسته جلوی تصمیمات افسارگسسه و غیرقانونی برخی مسولین را بگیرد و تجدید نظرکنند یا به عیبهای خود که همواره خودشان انتقاد می کردند و الان دارند همان را انجام می دهند برسند معلم روستا از تبریز

ناشناس
|    | 1393/6/12 - 10:16 |     7     5     |
از اینکه آقای معاون آموزشی ط به فامیلهای خودش می رسد قابل تقدیر است چراکه قبلا دیگران این کار را می کیردند چیزی که عوض داره گله نداره

سلیمانی
|    | 1393/6/12 - 09:07 |     3     0     |
با سلام خواهشا به رفتار دور از ادب مسوول امور اداری اداره کل آذربایجانغربی رسیدگی فرمایید که حتی طرز حرف زدن با ارباب رجوع را هم بلد نیست

ناشناس
|    | 1393/6/11 - 21:55 |     11     0     |
اقای وزیر حقوق ها را بالا ببرو بازنشستگی پیش موعد را بگذلراجراشود

امیدوار
|    | 1393/6/11 - 07:57 |     3     0     |
در این پیشنهاد تغییر سیستم آموزشی اگر دولت آن را اجرایی کند ، شغل کاذب ، تاحدود زیادی برداشته خواهد شد . زیرا کسی که شغل و فن وحرفه یاد دارد دیگرنیازی ندارد که به دنبال کارهای فصلی و کوتاه مدت برود و امنیت شغلی نداشته باشد به خصوص اگر زیرپوشش و لوای دولت هم برود و تسهیلات قابل توجهی به آنهابدهند ودرقبال این تسهیلات از آنها کاربا منفعت عمومی درحیطه شغلی که فراگرفته اند را بخواهند جواب می دهد .

صفر حسن پور
|    | 1393/6/10 - 23:48 |     1     0     |
با سلام به حضور وزیر محترم اموزش وپرورش از زبان جمع انبارداران هنرستانهای تبریز در حقوق این همکاران تفاوت تطبیق به مبلغ 1089411 ریال سایر به مبلغ 708747 ریال می باشد ظاهرن در افزایش سالانه این دو مورد افزایش نمی یابد خواهشمنداست در این مورد نظر و مورد لطف قرار دهید با تشکر کارمند جزئ شما صفر حسن پور

فرهنگی
|    | 1393/6/10 - 07:53 |     4     0     |
مدیرمحترم سایت فرهنگیان نیوز با سلام و احترام خداقوتی می گویم به شما وهمه همکاران فرهنگی عزیز. این پیشنهاد که داده شده- بازنگری درسیستم آموزشی و مدارس فنی حرفه ای و عقب کشیدن 2یا4ساله سیستم آموزشی- خواهشمند است این پیشنهاد را درمکانی برای نطرسنجی بگذارید زیرااین یک کارملی است و ارزش نظرسنجی رادارد.
نظرمن این است که : دانشجویان تحصیلکرده بعد از این سیستم آموزشی باخیالی راحت به امنیت شغلی می رسند واینکه دراین سیستم آموزشی دولت به دنبال کاراین افراد خواهد بود نه اینکه آنهابه دنبال کاردولتی . زیرا دراین سیستم آموزشی مدرک به ارزش واقعه ای خواهد رسید و مدرک گرایی کارایی خودراازدست خواهد داد . همچنین این سیستم آموزشی بااصل 44 و کوچک سازی دولت نیز همخوانی دارد بدون اینکه نیرویی از کار بیکارشود وزارت آموزش و پرورش ازاین گستردگی حال حاضر رهایی می یابد و کلیه کارکنان و دبیران پایه متوسطه چه ستادی چه آموزشی ، دبیران دبیرستانها وهنرستانها ، خود رازیرمجموعه وزارت علوم وتحقیقات در میآورد . زیرادراین پیشنهاد دانشجویان بعد ازکنکور وارد هنرستان یا دبیرستان و پس از آن دانشگاهها می شوند و به خودی خود دریک جابجایی تقریباً یک تناسبی مابین این دو وزارتخانه ازنظرنیروی انسانی خواهد افتاد . ازطرفی سازمان فنی حرفه ای هم که زیرنظر وزارت علوم وتحقیقات است کارایی و بازدهی بالایی پیداخواهد کرد. همچنین دراین طرح و پیشنهاد به نظر می رسد طرح شهاب نیز به خودی خود به صورت گسترده و اتوماتیک وار قابل اجراخواهد بود .


فرهنگی
|    | 1393/6/9 - 11:02 |     4     0     |
مدارس کار آیا واقعا عملی است . درمدارس فن و کار می توان ، اساتید و سرپرستان را از مهندسان جویای کار و زیرمجموعه نیز تکنسین ها و سراستادها و استادهای باتجربه فن وکار باسالهاتجربه حتی بازنشسته برای دانش جویان فن وکار استفاده نمود. یک باکس کامل از باتجربه ها و تحصیلکرده ها در مدارس فن و حرفه . چقدرعالی می شود . حتی می توان درآمدزایی هم در این مدارس داشت.

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان
|    | 1393/6/8 - 13:47 |     4     0     |
با سلام میشه درباره آزمون جامع صلاحیت برای ورود به آموزش و پروش رو یکم توضیح بدین ممنون

ناشناس
|    | 1393/6/7 - 02:42 |     9     2     |
با سلام
مسئول محترم سایت طرح جدید بسیار بجاست یک نظریه فقط مربوط به یک شخص است مثبت یا منفی معنی ندارد و قسمت پاسخ هم برای دوستان تندیل شده بود به یک میدان جنگ روانی.
باری به هر جهت خواهشمند است این تریبون برقرار باشد همگان میدانند که انعکاس موجود و ما پشتیبان داریم.
با آرزوی موفقیت برای آقای وزیر محترم و همه مسئولین

ناشناس
|    | 1393/6/6 - 22:02 |     5     2     |
باسلام خدمت وزیر محترم،برنامه اولویت دارحضرتعالی باید بالابردن منزلت اجتماعی معلمان باشد،متاسفم از بابت این امر که در دوره وزارت حضرت عالی - با وجود اینکه باتدبیر وامید به پای صندوقهای رای رفته بودیم -شاهد مصادیق بارز جسارت وتوهین وبه پایین کشیده شدن جایگاه ومنزلت معلم هستیم،شاید مسولین شهرستان طارم فکر کنند نویسنده این مطلب از بستگان یا خود افراد ذینفع یا مدیران ومسولین قبلی آموزش وپرورش باشد ولی من با جرات وجسارت می گویم من یک معلم ساده بیش نیستم وفقط می گویم این راه که می رویم به ترکستان است. درمنطقه ما یک نفر از اداره دادگستری برای پست بخشداری چورزق ماموریت داشت ودونفر از همکاران خودمان در پست معاونت فرمانداری منطقه وبخشداری مرکزی شهرستان، واقعا جای تاسف است که پس از تغییر دولت بگوییم که فرد مامور از دادگستری پس از اتمام ماموریت وبازگشت به اداره متبوع خود به سمت مسول کارگزینی اداره کل استان خود رسید ولی همکاران ما چی؟مسولان ما در اداره آ. پ طارم این همکاران را در اداره ما حتی مانع از انتصاب ایشان به عنوان معاون آموزگاردر مدارس تابعه مجتمع روستایی شدند!حال به نظر شما در دوره بعدی وگروه بعدی پیروز انتخابات جه بر سرهم خواهیم آورد خدا می داند.آموزش وپرورش متاسفانه دچار سیاست زدگی محض شده است .

مجید ابراهیمی
|    | 1393/6/5 - 18:48 |     9     2     |
باسلام.جناب آقای فانی این نهایت بی عدالتیه که با پذیرفتن مسئولیت ،بااین تراکم و فشارکار ،ازپرداخت حقوق نوبت دوم خبری نیست.چرا مدیر و معاونینی که دوشیفت بودند نوبت دوم خود را هنوز دریافت نکرده اند.همین مسائل موجب دلسردی در کار شده است.من وقتی پیام هایی که همکاران برای شما نوشته اند را مطالعه می کنم بسیار افسوس میخورم،زیرا همش مشکلات معیشتی و جابجایی های رابطه ای مطرح شده!!!یک فرهنگی باید به قدری تامین باشد به جای این صحبت ها با شما در امور ارتقاء آموزش و پرورش کشور تعامل داشته باشد نه از عقده های درونی !!!
درپناه حق باشید.

ناشناس
|    | 1393/6/5 - 16:30 |     13     1     |

به نام یگانه هستی بخش
ما در نامه های متعددی که یا به طور مستقیم به وزارت آموزش و پرورش و یا به صورت سرگشاده به رسانه ها ارسال نمودیم و با دلایل روشن تر از روز به تبعیضات ناشی از بند سایر در احکام حقوق فرهنگیان اعتراض نمودیم و در ابتدا با یک جوابیه ی تکراری و نامربوط و سپس با سکوت و بی اعتنایی مطلق روبرو شدیم ، اما از آنجا که دفاع از حقوق مان را یک وظیفه می دانیم یک بار دیگر پرسش های خود را که تاکنون بدون جواب مانده است ،به مسئولین امر یادآوری می نماییم و منتظر پاسخ می مانیم:
1-آیا محروم شدن تعدادی از فرهنگیان از قسمتی از حقوق که همکاران شان تحت هر عنوانی دریافت می نمایند،فقط به این دلیل که در یک بازه ی زمانی خاص در مرخصی یا ماموریت بوده اند ،مصداق بارز تبعیض و نابرابری نیست؟
2-آیا مصوبه ای که با پیشنهاد ناپخته و عجولانه آموزش و پرورش در دولت تصویب شده و مسبب این تبعیضات گشته است ، در حالی که با اندکی تغییر می توانست چنین نباشد همانند وحی منزل است و قابل اصلاح نیست؟
3-آیا تاکنون در جهت دفاع از حق همکاران تان حداقل یک بار پیشنهاد اصلاح آن را به دولت ارایه نموده اید؟
4-آیا ممکن است بدون طرح پیشنهاد از طرف آموزش و پرورش ،کسی به فکر اصلاح این مصوبه باشد ؟
5-چرا گفت و گوی مستقیم با معلمان ذی نفع را در این رابطه نپذیرفتید و حاضر نشدید راهکارهای پیشنهادی ما را بشنوید؟ بارها از طریق دفتر معاونت پشتیبانی و دفتر مدیر کل امور اداری در خواست وقت ملاقات نموده ایم
6-اگر به دنبال دردسر نیستید و به این ظلم بزرگ رضایت می دهید ؛ آیا به مسئولیت شرعی و اخلاقی آن نیز اندیشیده اید؟
7-چرا روابط عمومی آموزش و پرورش سکوت پیشه نموده و در مقام پاسخگویی بر نمی آید؟
8-حال که برخی دولت مردان اصولگرا در این خصوص اصل مسلم عدالت را زیر پا گذاشتند ،چرا دولت مردان اصلاح طلب یا معتدل فکری برای اصلاح یا تعدیل آن نمی کنند؟
9- اگر به ادعای شما به هیچ عنوان نمی توان نیروهایی که در اوایل سال 91 در مرخصی یا ماموریت بودند را مشمول این بند قرار داد ،چرا در برخی استان ها و حتی در برخی نواحی استان ما هم اکنون مزایای این بند به این گونه نیروها نیز پرداخت می شود و فقط در بعضی مناطق این محرومیت برای آنها وجود دارد؟ مصداق ها با صراحت و به صورت شفاهی به اطلاع کارشناسان امور اداری وزارت و استان رسیده است اما نتیجه بخش نبوده است
10-اگر دلیل این بی توجهی کمبود اعتبارات می باشد ،آیا نباید با همین اعتبارات موجود حداقل عدالت در پرداخت ها برقرار گردد؟
مطمئن باشید ما در دفاع از حقوق خود و همکاران مان و اجرای عدالت تحت هر شرایطی کوتاه نخواهیم آمد ، چرا که قرار بر این است که برای آینده سازان این مرز و بوم الگوی عدالت خواهی باشیم.

حسن
|    | 1393/6/6 - 08:29 |     9     1    
پاسخ: سلام
همکاران گرامی چرا خاطر شریف مسولان بزرگوار وکوشای خود را با این مشکلات جزیی مکدر می کنید بیخیال این بند و این ماده ها مگر شما نمی دانید که مسولان وروسای اموزش وپرورش وجناب وزیر اینقدر مشغله دارند واینقدر گرم ارتقای سطح اموزش وپرورش هستند که دیگر مجالی برای این امور بی اهمیت ندارند من که پیشنهاد می دهم با این موارد حاشیه ای توقفی در روند پیشرفت امور توسط این عزیزان مسوول و خدوم ایجاد نکنید که در غیر این صورت مدیون هستید که وقت این نوابغ دوران را تلف کرد ه اید


علی
|    | 1393/6/4 - 17:29 |     10     2     |
چراباید از فرزندان معلمان در مدارس تیز هوشان 550000تومان شهریه گرفته شودما از وزیر قبلی واقعا متشکریم که معلمان را بیشتر درک میکرد

مهدی سرزهی کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان
|    | 1393/6/4 - 13:31 |     7     0     |
بسمه تعالی
جناب آقای فانی وزیر محترم آ موزش و پرورش
باسلام و احترام :
همانگونه که مستحضر ید آموزش و پرورش پس از پایان مقطع دبیرستان ، دانش آموزان را به نوعی رها می سازد و این امرباعث گردیده تا کسانی که کنکور قبول می شوند وارد دانشگاه شوند و بقیه هم یا برای سربازی آماده شوند یا اینکه وارد دانشگاههای غیرانتفاعی مختلف شوند که این نوع نطام آموزشی ضربات جبران ناپذیری به جامعه زده است و تمامی بیکاریها ، دیرازدواج کردن ها ،‌ بی رغبتی ها درمحصلین دانشگاهها به جهت عدم شغل مناسب یا بیکاری بعد از گرفتن مدرک دانشگاهی و خیلی معصلات دیگر که می توان آن را درجامعه مشاهده کرد . باعث گردیده که بسیاری از نابسامانی های امروز واقع گردد و این سرچشمه از سالهای دور دارد جایی که دست اندرکاران شروع به برنامه ریزی نمودند و لی برنامه آنها برای دو دهه آموزشی جواب می داد و این نوع سیستم آموزشی برای زندگی ما جوابگو نبود و هم اکنون دیگر این سیستم جز ضرر بازدهی ندارد. حال سئوال پیش می آید که نباید بازنگری درافکار پیشینیان که کار رابدست گرفتند ایجاد گردد . ما هم اکنون مکلفیم هم چنان که کودکان را برای سواد آموزی راهی مدارس می کنیم و اسرار داریم که کودکان سواد را فراگیرند ، برای بعد از آموزش آنها نیز فکر و تدبیری بیاندیشیم و آموزش و پرورش باید همراه دانش آموزان باشد نه اینکه بعد از دوازده سال درس ، آنها را رها نماید . به نظر می آید اگر از سن 14 سالگی برای نوحوانان دختر و پسر کاری صورت گیرد بهتر است از اینکه درسن 18 سالگی برای آنها تعیین راهکارشود .بدین صورت که 4 سال یا 2 سال تعیین سرنوشت فرزندانمان را به عقب بکشیم و ازسن 14 یا 16 سالگی برای آنها تعیین تکلیف کنیم و کتب درسی را در این دوره 8 یا 10 ساله اول با شیوه جدید برنامه ریزی نمائیم و بعد از این دوره 8 یا 10 ساله که درس رابه اتمام رساندند باامتحان کنکور وارد مقطع دبیرستان ، هنرستان و دانشگاههای مختلف فنی و علوم پزشکی و ادبیات و.... دانشستان شوند و آنهایی که قبول نشدند وارد مدارس فنی حرفه ای اجباری به مدت 2 یا 4 سال بشوند و به صورت عملی کاریاد بگیرند لطفاً این مدارس فنی حرفه ای را با هنرستانها اشتباه نگیرید هنرستانها برای افراد درس خوان و کسانی که وارد دانشگاه می شوند و به نوعی مهندسان و طراحان آینده کشور خواهد بود و مهندسان آینده شرکتها و کارخانه هایی که ، تعدادی از همین اشخاصی که به مدت 2 یا 4 سال وارد مدارس اجباری فنی و حرفه ای یا کارو حرفه شده اند خواهند بودیعنی درس خوانده های هنرستان و دانشگاه رئیس و بازماندگان از تحصیل مرئوسین باتجربه دختران با اعطای تسهیلات وارد بازار رقابتی کارشوند. و پسران هم که نوبتی هم باشد نوبت انجام خدمت مقدس سربازی است همانگونه که مستحضرید ، دوران سربازی، اول خدمت درمورد فن و حرفه ای که سربازان یاد دارند سئوال می شود و از آنها معمولا درهمان حرفه درطی خدمت مقدس استفاده می شود که این روند چه سودسرشاری را برای نیروهای نظامی ، انتظامی دارد و بعد از این دو سال نیز ، همین روال برای پسران اعمال شود . در این تغییر 2یا4 ساله ، فوایدی نهفته است که سالهای سال ما را به معضلی بزرگ دچار کرده است ولی با این سیستم آموزشی دیگر مشکلات الان را ازقبیل : دیپلمه های جوان و بدون حرفه و فن، مدرک گرایی و کم سوادی محصلینی که وارد دانشگاه شده اند افرادی که باید فن یاد می گرفتند بالاجباروارد دانشگاههای پولی شدند ، بالارفتن سن ازدواج به دلیل نبود شغل ، بیکاری تحصیل کرده ها، بیکاری افرادبازمانده از کنکور، فراوانی دانشگاههای مختلف پولی ازقبیل آزاد ، جامع علمی کاربردی که نه تنها دردی راازجامعه برطرف نکرد بلکه توقع خانواده ها و جوانان را بیشتر کرد برای اینکه هزینه های هنگفتی برای خانواده های جوانان به همراه داشت و ازطرفی جوانان تحصیلکرده بیکارتحویل جامعه داد به خاطر همین موضوع ازدولت توقع پست دولتی دارندو خیلی موارد دیگرکه اگرانسان باتدبیر به این موضوع فکرکند میبیند واقعاً چه معظلاتی که پیش آمده و دولتمردان و مردم را گرفتارکرده است و از طرفی هم باید کاربری دانشگاههای پولی را تغییر داد و مدارس کار و فن و حرفه را درآنها جایگزین کرد. در این سیستم دختران فن و حرفه دیگرنیازی نیست دنبال کار های کاذب باشند بلکه درمنازل خود نیزمی توانند تولیدی داشته باشند یاباتجربه این 4 سال وارد کارخانه و شرکتهاشوند و حتی این افراد اگربعد ازمدتی خواستند تحصیلات دانشگاهی را ادامه دهند می توانند بعد از این 2 یا 4 سال وارد کنکور سراسری شوند و خیلی محسنات دیگر که از توان نوشتن خارج است ، امیدواریم روزی برسد که علاوه براحترام به افکار پیشینیان ، اما بازنگری هم در عملکرد هابشود.


فریدون
|    | 1393/6/18 - 12:28 |     4     0    
پاسخ: سلام . سیستم شش ، سه ، سه آموزش و پرورش که چند سالی است خود را درگریبان مدارس آویزان کرده ، جواب نمی دهد . این کپی برداری غلط از سیستم ژاپن کارایی ندارد . دوستان مستحضرید هر چیزی از فرهنگ سرچشمه می گیرد ولی متاسفانه درایران به فرهنگ و ادارات فرهنگی نگاه بلند نظرانه ای نیست و کارهایی هم که شده نتیجه زیاد جالبی را دربرنداشته است . دکتر شریعتی میگه : رفتم خاور دور ، اسلام نبود ولی اسلام رادیدم . آمدم خاور میانه و نزدیکتر ایران ، اسلام بود ولی اسلام راندیدم . مثالی می زنم تا قضیه رو شنتر شود و سطح فرهنگ ژاپنیها با ما ایرانی ها معلوم بشه. یکی از دوستان سالهای دوران دبیرستان ، برایم قصه ای از ماموریت پدرش به ژاپن بازگو کرد . می گفت: پدرم دهه ی 40 برای ماموریت از طرف اداره برق راهی ژاپن شد . روزی از روزها به دلیل حال ندار بودن و عدم حوصله به محل کارخانه مراجعه نمی کند ولی کارت را جهت زدن و اعلام ورود به دوستش می دهد که دستگاه کارت خوان ورود راثبت کند . دوستشون هم کارت ورود ایشان رامی زند. ژاپنیها متوجه می شن که از نیروهای خارجی یک نفر نیست ولی کارت زده شده . نگران میشن و همه جمع می شن . دوستشون مجبورمیشه قضیه را تعریف کنه . همه ژاپنیها مبهوت میشن و با بهت به همدیگر نگاه می کنند یکی میگه : مگر چنین چیزی امکان داره که کسی نیاد و کارت ورودش بخوره . حالا به نظرشما با این تفاوت زیاد آیا سیستم شش ، سه ، سه ، ژاپن در ایران کارآمد خواهد بود .
مهری
|    | 1393/6/6 - 08:31 |     5     0    
پاسخ: سلام . به نظرمن بعد از بیمه سلامت وزارت بهداشت ، این یک انقلابی است برای آموزش و پرورش و دولت تدبیرو امید . انشاالله که دومین وزارتخانه بااین نوع پیشنهادات دررده دوم کاریزرگ دولت باشدو بعد ازآن هم وزارتخانه علوم و تحقیقات

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 23:40 |     7     1     |
98 درصد بودجه صرف حقوق کارمندان آپ می شود حالا بودجه بیست هزار میلیارد تومان هست هرکارمند میانگین باید چقدر بگیرد
اگر چنین نیست بودجه کجا حیف می شود

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 21:19 |     11     19     |
آقای وزیر اقتصادمقاومتی در استان زنجان بیمعنی است چراکه تمام سرپرستان شبانه روزی دو روز مدرسه می مانند اضافهکاری می گیرند حق مدیریت می گیرندچند سرپرست برای چند نفر دانش اموزان چرا فقط اسم بچه ها را می نویسند کسی توخوابگاه نیست دوستان و سفارشی هابا رشته غیرتخصصی درهنرستانها سرپرست بخش می زنندمدیریت واضافهکاری می گیرندیک هنرستان می بینی چندین نفرمدیریت می گیرندماهنرآموزان انگیزمون ازبین رفته کسی نمیتونه این را حل کنه دریک مدرسه متوسطه دوم چندنفرمعاون دارن حق مدیریت و اضافه کاری میگیرندمعاون عمومی دیگه چیه چسباندند اقتصادمقاومتی را نمی توانی اجراکنی چون نمیدانی پولها کجا حیف ومیل میشه فقط به تعداد معلمان نگاه می کنید نه اینکه کجا کارمی کنند چندروزکارمی کنند چقدرمدیریت و اضافه کاری می گیرنند خواهش می کنیم شعار نده این پستها که برای مدرسه سودی نداره فقط جیب برخی را پرمی کنه حذف کن کار را به کاردان بده وسلام!

ناشناس
|    | 1393/6/4 - 01:37 |     4     8    
پاسخ: عزیز جان برو پیگیری کن چندسال مدیران و معاونان و حتی سرپرستان اضافه کاری ندارن اینو خود وزیر می دونند برو تحقیق کن اما در مورد سرپرست کارگاه و معاونت فنی هنرستانها با شما موافقم اما این بدون که اینها در دوره های قبلی سازماندهی شده اند نه در این دوره.......در مورد معاون عمومی با شما کاملا موافقم که در دو سال گذشته در مدارس سازماندهی شده اند بدون اینکه کاری انجام دهند

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 20:55 |     9     1     |
حقوق شهریورماه کی پرداخت میشه قول دادم بچه ها را ببرم مسافرت. تابستان تمام میشه!

حسن
|    | 1393/6/4 - 22:29 |     3     0    
پاسخ: سلام همکار عزز بیستو هشتم پرداخت شد بوشهر بقیه جاها رو نمیدونم بعدم خوب حقوق هر سی روز یه باره دیگه حالا ممکنه یه ماه سوم بریزن خوب ماه بعدیم سی روز میشه سوم ماه دیگه من که میگم هر چه دیرتر بدن بهتره باور کن دیرتر خر ج میشه

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:52 |     19     26     |
باکمال احترام و بدون غرض ورزی بیان می کنیم اداره طارم به دلیل نداشتن نیروی آشنا به قانون و تحمیل قوانین از طرف برخی به کارشناسان باعث گردیده فلانی جاش رو بدون توجه به امتیاز اطرافیان عوض کنه انشاءالله درست نیست میگن پول رد و بدل میشه. فلانی ها که در سایر مقطع ها هستند تغییر مقطع دادند وضعیتشان معلوم نیست.فلانی از طریق پست معاونت می خواهد به روستاهای نزدیک بیاید و دل معلمان آبرومند را برنجاند کسی حرف نزند هیچ منزلتی برایش قایل نیستند می بینید در این چندسال چند نفر از منطقه فرار خواهندکرد .اداره کل هم نیروهای بازرسی دوست این عزیزان و تازه کار هستند کی می خواهد رسیدگی کند این همه مشکلات کی خیلی ها بیان نشد ازندانستن مقرارت از طرف نیروهای تازه وارد و پیگیرامور شخصی هست از طرف معلمان قهرمان ابتدایی

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 11:27 |     11     22    
پاسخ: همکارعزیز چرا رای مخالف میدی،مگه از پول ردوبدل شده چیزی به شما می ماسه،تحقیق کن تابدونی درسته جابجایی دونفر از حوزه درام وآببر،انتقال یک نفر از یک مدرسه ابتدایی به مدرسه دیگر جهت معاونت
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:09 |     6     29    
پاسخ: از نجابت معاون آموزشی سو استفاده می کنند ایشون باید جلوی برخی سو استفاده ها را بگیرند سوابق نادرستی برای خود درست نکنند

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 14:06 |     6     18     |
بی قانونی وبی عدالتی واوج رانت در ناحیه 2زنجان،لطفا پیگیری شود.

ناشناس
|    | 1393/6/13 - 23:02 |     7     17    
پاسخ: اتفاقا در شهرستان طارم اکثریت فرهنگیان ازمدیریت جدید وتیمش بسیار راضی هستند اینهایی که می نویند یک نفر بیش نیست چون مدیریتی که حقش نبوده راازدست داده ساقول اقای رییس
مهدی
|    | 1393/6/5 - 11:25 |     3     2    
پاسخ: ماکه ازنخعی زاهدان راضیم خداخیردهد
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:32 |     17     22    
پاسخ: از نظر بی قانونی وبی عدالتی و رانت فکر نمی کنیم به پای اداره طارم برسید

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:52 |     20     25     |
در رابطه با طرح آقای معاون آموزشی طارم که یکی از زوجین باید حق مدیریت دریافت کنه این سوال را دارم که آیا این طرح مشمول حال مدیران مرکز شهرستان نمی شود یا مسئله چیز دیگری است خواهشمندم شفاف سازی نمایید.مثال مدیران مدرسه های ابتدایی آببر همراه با معاونین این مدرسه ها،این خانم ها که هم خودشان حق مدیریت میگیرند هم همسرانشان چرا این طرح برای آنها اجرا نشده است آیا فامیل یا فامیل دوستان مقامات اداره شهرستان هستند. سرپرستانی که همسرانشان معاون اداره هستند چطور؟

عبدالله
|    | 1393/6/13 - 17:43 |     9     7    
پاسخ: اولین اجرای عدالت آقای مع در طارم اجرا شد همسر خودش و کسی که تا به حال یک ریال برای آموزش و پرورش کار نکرده اند در شهر آب بر مدیریت و معاونت گرفتند .این بود شعار های شما .شما که فقط حرص خودتان را میخوردید!!

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:44 |     16     23     |
لطفا مسولین پاسخگوباشند،آیا می شود همکاری را که براساس امتیازدر مدرسه دیگری سازماندهی شده است به جای همکاری که درمدرسه محل سازماندهی خود داوطلب معاونت بوده،سابقه بیشتری دارد،سابقه مدیریت ومعاونت دارد و... معاون داد؟اگر اینگونه است چرا سازماندهی نیروها؟ درآموزش وپرورش طارم همکاری را پس از سازماندهی در دبستان .... در دبستان ....می خواهند معاون بدهند!.

ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:31 |     13     21    
پاسخ: تا این مساله به چالش نرسیده سریعا از طرف اداره کل پیگیری شودصبرمعلمهاحدی دارد
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 21:20 |     13     21    
پاسخ: غیرقانونی هست باید امتیاز آن مدرسه را داشته باشد بازرسان اداره کل پی گیری خواند کردوگر نه به وزارت می رویم توهین به شعور معلمان است

ناشناس
|    | 1393/6/1 - 23:12 |     22     18     |
ابتکاری نودر سازماندهی نیروهای ابتدایی شهرستان طارم؛جابجایی بی سروصدای دو همکار بااختلاف امتیاز بیش از 250 امتیاز ،تبانی دست های پشت پرده چه می کند،به ولله آخرعدالته.

قیداری
|    | 1393/6/1 - 22:43 |     6     4     |
سلام . مااز مدیریت آموزش و پرورش قیدار کمال تشکر داریم .نیروهای ابتدایی را از مقاظع دیگر به ابتدایی آورده است.

سمیرا بهزادی
|    | 1393/6/1 - 12:43 |     9     2     |

با سلام خدمت وزیر محترم...
من سمیرا بهزادی هستم... کارشناس روانشناسی و کارشناس ارشد تاریخ... پدر و مادرم و خانوادم همگی از فرهنگیان بودند و هستند...
چندین سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاه دارم ولی حق التدریس. چندین مقاله چاپی دارم و عاشق تدریس هستم...
عاجزانه خواهشمندم به اوضاع ما بچه فرهنگیان تحصیلکرده بیکار رسیدگی ویژه ای شود...
با تشکر
سمیرا بهزادی


علی علوی
|    | 1393/6/1 - 06:58 |     6     5     |
من قبلا گفته بودم خود معلمان بیش تر از همه زیر پای یکدیگر را می زنند ببینید چهار نفر مخالف به این نظر رای دادند برای همین معلم هرگزبه هیچ جا نمی رسد سوال من این بود که همه معلمان بالای بیست سال 4 ساعت تقلیل ساعت کاردارند مگر مربیان بهداشت وهابی هستند که تقلیل ساعت به ان ها نمی دهند؟

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 13:09 |     36     16     |
قابل توجه مسولین وکلیه همکاران محترم؛
نوکردن میز وصندلی مدیرومعاونین اداره شهرستان طارم مهمتر است یا تدارک نیمکت برای دانش آموزان در کلاس درس یا دبیر وآموزگاری که صندلی برای نشستن در کلاس ندارند!؟


علی
|    | 1393/6/2 - 00:25 |     22     20    
پاسخ: اقای بی عدالت لطفا خوب تحقیق کن این میز ونیمکت با تلاش وپیگیری مدیریت محترم اموزش وپرورش ومعاونان از طریق خیرین شهرستان تهیه شده است ودر ضمن چه عیبی دارد چون مدیرقبلی نتونست حتی میز وصندلی اداره را تغیر دهد ناراحتیتد
ناشناس
|    | 1393/6/1 - 19:59 |     18     16    
پاسخ: همکار گرامی تا کنون متوجه نشد ه ای آنچه در کشور ما اهمیت ندارد معلم و دانش آموز است
ناشناس
|    | 1393/6/1 - 13:33 |     17     17    
پاسخ: همکار عزیز فکر کردن به دانش آموزان اصلا دغدغه مدیریت ومعاونین اداره نیست .اینها بیشتر تو فکر این هستن که چطور تو دورانی که دست اینهاست نهایت استفاده را هم خودشان ببرن وهم فامیل هایشان که مغازه میز وصندلی فروشی دارن.
ناشناس
|    | 1393/6/1 - 12:41 |     14     17    
پاسخ: راستی چرا تهیه میز و صندلی و.... برای اداره به مناقصه گذاشته نمی شود وباید از یک جای خاص تهیه شود؟

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 07:39 |     0     2     |
با سلام می خواستم بدینوسیله از رییس آموزش وپرورش شهرستان نیشابور به خاطر تلاشهای بی وقفه و اجرای عدالت آموزشی وخانه تکانی در مدیریت ها که باعث خوشحالی بسیاری از همکاران شده است تشکر ویژه کنم .واز خدا توفیق روز افزون برایشان خواستارم.

ناشناس
|    | 1393/6/6 - 05:15 |     0     1    
پاسخ: آقای قوامی نژاد موفق باشیدبعد از سالهاتغییرات را احساس کردیم

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 00:00 |     8     0     |
سلام جناب اقای وزیر . استدعا دارم بابازنشستگی پیش از موعد معلمان مازاد مثلا زبان انگلیسی متوسطه اول که ساعاتش نصف شده وخیلی مازاد هستند موافقت فرمایید تا انهایی که مایل هستند خارج شوند. منتظر موافقت حضرتعالی هستیم هر چه زودتر قبل از شروع سال تحصیلی 93-94

مشاوران مدارس
|    | 1393/5/30 - 09:58 |     18     8     |
بخشنامه در وزارت آموزش وپرورش مبنی بر انتقال مشاوران مقاطع راهنمایی به مقطع ابتدایی وحذف کامل مشاوره مقطع راهنمایی، به صورت اجباری صادر شده است این در حالی است که نه تنها مقطع راهنمایی نیاز جدی به مشاوره دارد بلکه در سال تحصیلی بعدی نیز دانش آموزان کلاس نهم نیاز به انتخاب رشته دارند ونیاز مشاور خیلی زیاد در مدارس راهنمایی احساس می گردد .
چرا وقتی آقای وزیر اعلام می کند که چندین هزار نیروی مازاد داریم با برنامه ریزی غیر اصولی نیرو های آموزش دیده فعال مدارس خصوصا مشاوران را به مقاطع دیگر انتقال می دهد
این در حال است که تمام بزرگان ومتفکران آموزش در تمام کشورها به وجود مشاوران حتی در مدارس ابتدایی نیز اذعان دارند ولی در کشور ما نتنها تمام هزینه های صرف شده برای ایجاد پست مشاوره در مدارس راهنمایی را به حساب نمی آورند بلکه امکانات موجود را نیز از میان می برند
در مورد حذف کامل پست مشاورهمدارس راهنمایی وتوجه نکردن مسئولان حوزه آموزشی کشور خصوصا چند نکته مورد توجه است
1- وجود مشاور در تمام مقاطع یکی از ضروریات بوده وهست ویکی از علل پیشرفت کشور های غربی دنبال نمودن وجود مشاوران در تمام سازمانها وصنایع از قرن نوزدهم بوده است
2- با وجود نیروهای مازاد در آموزش وپرورش به گفته خود وزیر پس چرا از این نیرو ها استفاده نمی شود
3- تمام مشاوران مدارس که قبلا در مدارس بودند به صورت فعال و تخصصی کار می کردند
4- در یک ماه با قیمانده از سال تحصیلی چطور می توان آموزشهای لازم برای حضور در مدارس ابتدایی را انجام داد
5- استخدام مشاوران که در دولت قبل انجام گردید با صرف هزینه های زیاد از جمله کلاس های ضمن خدمت زیاد ی انجام شد پس چرا باید یک کار را چند بار تکرار کنیم
6- هم اکنون مشکلات روانی ورفتاری زیادی گریبان گیر دانش آموزان راهنمایی است چرا با تصمیمات غلط به بیشتر شدن مشکلات دامن زده می شود
7- تمام شماوران مدارس فعال وبه صورت تخصصی استخدام شد ه اند و نیروی مازاد محسوب نمی شوند چرا باید یک نیروی فعال ومتخصص به همین راحتی وبا اجبار به دوره دیگر فرستاده شود



دبیر
|    | 1393/6/26 - 10:11 |     8     0    
پاسخ: آ پ کمبود نیرو نداره حداقل در همه مناطق کمبود ندارد .چرا مشاوران را اذیت می کنید.
این همه نیروی نهضتی وخدمتکار و...استخدام شدند الکی خوب انها برن ابتدایی. چرا نیروی تخصصی مشاوره برود ابتدایی!!!!!!!!!!!

مشاوران مدارس
|    | 1393/6/4 - 11:18 |     9     1    
پاسخ: به همه دوستانی که به این پست نظر دادند سلام می کنم خسته نباشید
اولا بهتر نگاههارو به مشاوره ومربیلپان پرورشی تغییر بدهیم شاید شما وقتی یک مشاور را می بیسنید فکر می کنید کاری ندارد وبیکار است ولی این را بدانید کشورهای صنعتی بزرگ اصل مشاوره و راهنمایی رو یک قرن پیش شروع کردند وحالا ماهم یک قرن از اونها عقب هستیم به تمام همکار ایی که به این پست نظر منفی دادند چرا بعد نیم قرن هنوز معامان عزیز نتوانسته اند تقلبب رو از کلاسهاشون حذف کنند چرا هنوز نتوانسته اند به دانش آموزان معتاد کمکی کنند چرا ترک تحصیل زیاد است آیا فکر نمی کنید در مدارس مسئولی باید به طور تخصصی این مساول رو دنبال کنه فراموش نکنید اگر در ایران چشم دیدن یک پست مشاوره را معلمان ندارند در مدارس خارج از کشور ما یک تیم تخصصی شامل مشاور ،مددکار ،پزشک ،روانشناس ،روانپزشک وجود داره یکم تامل کنید

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 22:51 |     1     5    
پاسخ: مشاوران از چندتاکاری که تومدارس کردن وضع بهتر شده را بگن
مشاوران مدارس
|    | 1393/6/3 - 13:10 |     9     6    
پاسخ: متاسفم برای کسانی که به مشاوره به عنوان خوردن وخوابیدن نگاه می کنند متاسفم
لیلا
|    | 1393/5/31 - 01:16 |     9     12    
پاسخ: خوب بیاین تو ابتدایی تدریس کنین . دیگه وقت خوردن و خوابیدن تمام شده یه کم هم پول حلال در بیارین. تازه ٢٠درصد هم حقوقتان افزایش می یابد .
همکار
|    | 1393/5/31 - 00:54 |     9     4    
پاسخ: درزنجان چرا تمام مجتمع ها را حذف نکردید؟چه نفعی دارند که ما بی خبریم؟باید یک سال دیگرعذاب بکشیم؟؟
ناشناس
|    | 1393/5/31 - 00:16 |     9     6    
پاسخ: آقای وزیر حالا فهمیدم که داری کار می کنید
من هم موافق هستم که بیکاری این عزیزان روحیه معلمان را از بین می برد
به پرورشی ها هم فکری بکنید
اداره هم هرچه ابتدایی هست به مدارس بفرستید

یک نفر بی صدا
|    | 1393/5/30 - 22:06 |     14     13    
پاسخ: لطفا به فریاد بی صدای مشاوران ومربیان پرورشی برسید .مارو دارند اجبارا به ابتدایی می فرستند آموزگار بشویم / در صورتی که استخدام ما به عنوان نیروی مشاوره بوده نه نیروی ابتدایی چرا تیشه به ریشه چهار سال فعالیت مشاوران می زنید
مشاوران مدارس
|    | 1393/5/30 - 21:52 |     14     10    
پاسخ: متاسفانه معلوم نیست چه کسی پشت این تصمیمات قرار داره . اگر جامعه دانش آموز سالمی نداشته باشیم آموزش دیگر معنایی ندارد
آقای وزیر که می گویید متوسطه اول مشاوره در آن تکمیل شده است . چگونه یک مشاور می تواد در یک منطقه چهار دبیرستان را با این همه کار بگرداند
کی می خواهید سلیقه هایتان را کنار بگذارید /متاسفم که مشاوره را انتخاب کردم وچهار سال زحمتم در کار وتحصیلاتم از بین رفت


علی علوی
|    | 1393/5/29 - 19:30 |     3     9     |
چرا مربیان بهداشت دارای بیست سال سابقه اموزشی تقلیل ساعت کار 4ساعت ندارند؟

علی علوی
|    | 1393/6/3 - 07:28 |     5     0    
پاسخ: حق معلمان همین است که حقوق بخور نمیر را به ان ها ندهند در میان کارمندان معلمان از همه بیش تر زیراب یکدیگر را می زنند

ناشناس
|    | 1393/5/28 - 17:57 |     23     10     |
در رابطه با طرح آقای معاون آموزشی که یکی از زوجین باید حق مدیریت دریافت کنه این سوال را دارم که آیا این طرح مشمول حال مدیران مرکز شهرستان نمی شود یا مسئله چیز دیگری است خواهشمندم شفاف سازی نمایید.مثال مدیران مدرسه های ابتدایی آببر همراه با معاونین این مدرسه ها،این خانم ها که هم خودشان حق مدیریت میگیرند هم همسرانشان چرا این طرح برای آنها اجرا نشده است آیا فامیل یا فامیل دوستان مقامات اداره شهرستان هستند. سرپرستانی که همسرانشان معاون اداره هستند چطور؟


ناشناس
|    | 1393/6/1 - 13:21 |     11     8    
پاسخ: اولا همکار محترم اگر قرار است سال بعد این طرح در مدارس شهر آببر اجرا شود چرا جناب آقای رییس حاج خانومشون را معاون دارن میدن؟ شاید مقامات اداری هم شامل این طرح نمیشوند ویا این طرح قرار بعد از سه یا چهار سال ب در رابطه با آنها اجرا شود!وثانیا بقیه مدارس را هم میگذاشتین سال بعد با آببریها این طرح رو اجرا میکردین به این شکل احساس بی عدالتی بیشتری میشود .در ضمن فکر کنم به شما همکار محترم هم قول پستی ومقامی دادن که زود قانع شدین
یک معلم
|    | 1393/5/31 - 14:51 |     15     9    
پاسخ: با سلام
در پاسخ شما همکار محترم باید عرض کنم که بنده به عنوان یکی از معترضین به این طرح سئوال کردم و جواب قانع کنند ه ای دریافت کردم این طرح امسال در روستاها و از سال آینده در شهر آب بر اجرا خواهد شد،چرا یکبار به خودتان زحمت نمیدهید و علت را جویا نمیشوید وبلا فاصله مراجعه میکنید به سایت،مگر این سایت جای پرسش و پاسخ در باره مسائل جزئی میباشد،بیایید در سطح کلان در باره مشکلات اموزش و پرورش صحبت بکنیم ،آیا انصاف هست شما همکار محترم و همسرتان مجموعا ششصد هزارتومان حق مدیریت یا معاونت بگیرید اما یک معلم با همسر خانه دارش فقط تدریس کند خب چه اشکالی دارد معلمی که سالها تدریس کرده دو سال هم مدیر شود هم حق مدیریت بگیرد وهم برای آینده تجربه کسب کند اگر فقط به خاطر پول اومدی معلم شدی وای برمن،ضمنا مگر آنهایی که الان مدیر مدرسه هستند تو شکم مادرشان مدیریت یاد گرفته اند،فاین تذهبون؟

لیلا
|    | 1393/5/31 - 13:19 |     9     3    
پاسخ: در ناحیه یک اردبیل اقایی مدیر مجتمع است و همسرش معاونش . چون که کارشناس ابتدایی با انها نسبت فامیلی دارد.
ناشناس
|    | 1393/5/30 - 21:32 |     9     6    
پاسخ: خیر،به دلیل اینکه تعداد مدیران شهری بهرمند از این موهبت زیادند واگردست روی آنها گذاشته شود تعداد مخالفان خیلی زیاد خواهد شد،سازماندهی مدیران ومعاونین شهرآببر را بی خیال می شویم

ناشناس
|    | 1393/5/28 - 15:17 |     7     1     |
چرا مناطق در اجرای نقل و انتقالات سلیقه ای عمل می کنند؟
به همکارانی که مازاد هستند انتقالی نمی دهند ولی با انتقالی همکارانی که در گروه خویش با کمبود مواجه هستند موافقت می شود!!!

علی علوی
|    | 1393/5/28 - 06:53 |     6     0     |
در سال گذشته مربیان بهداشتی که بالای بیست سال بودند سیستم بکفا 4ساعت تقلیل کار را کم نمی کرد تازه سیستم نمی توانست مربیان را به مدارس استثنایی بفرستد. در مملکت ما هیچ کس به فکر دیگران نیست همه به فکر خود هستند خصوصا مسولین .

ناشناس
|    | 1393/5/27 - 23:04 |     20     2     |
سلام وزیر جان تورابه جان مادرت با 25 سال بازنشستگی معلمان مرد که دیگر نا و نفس براشون نمونده و عاجزانه درخواست بازنشستگی میکنند موافقت کنید بگذارید بلکه اینها صباحی بیشتر بالاسر خانواده های فقیر خود باشند

سراج
|    | 1393/6/2 - 18:27 |     3     2    
پاسخ: این کار را نکن یک سوم حقوقت کم میشه. تازه آنهایی هم که با 25 سال و سی روز کامل رفتند الان اکثرا پشیمان هستند. بویژه اگر شغل دوم نداشتند الان بیکار هستند.
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 06:49 |     2     1    
پاسخ: البته جناب وزیر بعضی آقایان 25 سال به بالا دلیل استعفاشون نرسیدن به خواسته هاشون وضایع شدنشونه .

فرهنگی
|    | 1393/5/27 - 13:05 |     16     2     |
باسلام. راجع به طلب هامون از آموزش و پرورش سئوال دارم. که کی قراره واریز شن؟؟؟؟؟؟

دو ساله ازدواج کردم و هدیه ازدواج ندادن هنوز

یک ساله انتقالی گرفته ام و هزینه سفر ندادن هنوز

یک ساله از امتحانات نهائی میگذره اما حق الزحمه مراقب ها رو واریز نکردن

الانم که رفتیم مسابقات کشوری به عنوان مربی، نمیدونم حق ماموریت پرداخت می شه یانه؟؟؟

ماها که وقت گذاشتیم از خونه و استراحتمون زدیم آخرش دست خالی موندیم.

فقط بگید قراره واریز بشه یا ما الکی چشم انتظار نباشیم؟؟؟؟؟ با تشکر

ثنا
|    | 1393/5/31 - 13:23 |     3     0    
پاسخ: با سلام بنده امسال انتقال دائم گرفتم هزینه سفر چقدر می شود. به چه کسی باید مراجعه کنیم. لطفا جواب دهید.
حسن
|    | 1393/5/30 - 13:39 |     8     0    
پاسخ: سلام
همکار عزیز تو چقد عجولی عجله کار شیطونه صبر کن صبر.گر صبر کنی ز معلمی پول دربیاری
دوست عزیز تو اگر دنبال پول وحقوق خوب بودی نباید معلم میشدی معلمی عشق است داداش البته سو ءتفاهم نشه فردا عشقی کار کنی بگی معلمی عشقه ها هر چند اونایی که عشقی کار میکنن تو این کار موفقن


ناشناس
|    | 1393/5/26 - 19:35 |     20     0     |
سلام دراردیبهشت 93حق بیمه 25درصد اضافه شده بوددرقیش مردادنیز دوباره 25درصداضافه شده ومعوقه آن نیز کم شده می خواستم بپرسم مگر درسال چند بارباید حق بیمه اضافه شود مگر چه خدماتی ارائه می کند که این قدرباید گران شود.

مهسا
|    | 1393/5/26 - 09:11 |     11     1     |
نا حیه 2 ارومیه اعتراض به رفتارهای ناشایست
سلام و عرض ادب اقای وزیر چرا به رفتارهای ناحیه 2 چیزی نمیگویید ما معلمان نهضت از دستشان خیلی ناراحتیم وباعث شده دیگر انگیزه برای رفتن به روستاها نداشته باشیم اقای قلی زاده و ثنایی نشسته اند زیر کولر و اصلا معلمان نهضت را که از صبح تا بعد از ظهر درگرما به تدریس و شاگرد جمع کنی مشغولیم درک نمیکنند به بهانه مختلف به ازمون های تعداد اندکی از معلمان سر میزنند و امتحان میگیرند و انقدر سوال پیچ میکنند که شاگردانمان هر چه بلد بودن فراموش میکنند و انها را مردود میکنند اقای وزیر این انصاف نیست شما میدانید که حق الزحمه ما را برحسب قبولی شاگردانمان میدهند و خدا را خوش نمی اید که عمدا این کار را بکنند چرا برای فامیلهای خودشان این کاررا نمیکنند چرا چرا چرا ما کسی را نداریم و فقط از شما عاجزانه تمنا میکنیم این دو را به جای دیگر بفرستین یا سمت دیگر شما را به خدا قسم و به دین و ایمانتان کاری کنید

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 13:47 |     18     0     |
جناب آقای دکتر فانی : خدمت شما ارادت داریم به خدای احد و واحد به هیچ وجه قصد تخریب نیست بلکه واقعیتهایی است که داره اتفاق میفته و وظیفه ی ما هم اطلاع رسانی است . به کلنیک شماره یک فرهنگیان مشهد مراجعه کردم از درد دندان به خودم می پیچیدم گفتند اول معاینه .... پس از معاینه گفتند یک هفته دیگر نوبت شماست . گفتم من نه می تونم چیزی بخورم و نه می تونم بخوابم . دارم از درد می میرم . آقای دکتر رو کرد به پرستار و گفت اورژانسی !! پزستار گفت یک هفته ی دیگه ! مجددا دکتر گفت مثل اینکه متوجه نیستید گفتم اورژانسی . پرستار گفت تا هفته ی دیگه پره ... من بیچاره دردمند گفتم تکلیف ما چیه تا هفته ی دیگه با توجه به اینکه نه می تونم بخورم و نه بخوابم باید از بهشت رضا اجازه بگیرم بیام خدمتتون !!! پرستار گفت خدا حافظ درد شما به ما ربطی نداره .......... آیا همین انصافه آقای وزیر ؟؟؟؟؟؟؟؟ ضمنا آقای دربانیان مدیر عامل مجموعه را هم سراغشان را گرفتم گفتند تشریف ندارن . آیا نباید در مواقع اورژانسی به داد معلمین بیچاره رسید ؟/ آیا کمکی که به معلمین می کنیم اندازه توقعاتمان هست ؟؟؟؟

hasan
|    | 1393/5/26 - 23:28 |     7     0    
پاسخ: سلام همکار محترم خوبه شما کلینیک فرهنگیان داری ما که الان اسمش رو از شماشنیدیم هم هزینه بیمه خدمات درمانی میدیم هم هزینه بیمه حلبی اما دریغ از خدماتی که ارائه بشه هر مطب دکتر خصوصی بریم با هزینه خودمونه چون بیمه حلبی اصلا با هیچ مطب متخصصی قرار دادی نداره واین چی بود گفتین کلینیک فرهنگیانم که نه دیدیم و نه شنیده بودیم که الان از شما شنیدیم برو خدا رو شکر کن همکار گرامی اینجا بودی تو استان بوشهر باید یه 300-400 تومنی از جیب مبارک هزینه میکردی معلمیا داداش نکنه فک کردی مدیری معاون وزارت خونه ای یا نماینده ای چیزی هستی داداش معلمی معلمیم شغل انبیاس انبیا هم که جز معدودی اکثرا تو سختی بودن وم رارت های ابلاغ وحی رو تحمل میکردن حالا شما یه دندون درد ناقابل امونت رو برده نگو همکار وزیر ناراحت میشه غصه اش میگیره نمیتونه شب راحت بخوابه نکن همکار نگو

ناشناس
|    | 1393/5/25 - 09:15 |     9     1     |
ستخدام
سلام اقای وزیر خودتان میدانید دهه 60 ها واقعا نسل سوخته هستند و به خاطر پیامدهای جنگ هم در مورد قبولی در کنکور و هم در مورد ازدواج و هم در مورد کار با مشکل مواجه شده اند ایا دولت محترم نمیخواهد برای دهه 60 ها فکری کند انها چه گناهی داشتند که حالا باید 33سال زجر بکشند درست هست در زمان جنگ کوچک بودند اما سرنوشتشان را بدجوری عوض کرد و همان دهه 60 ها به امید استخدام هستند در نهضت فرد به فرد یا پیش دبستانی و غیره از این جا به انجا و هزاران جا برای استخدام شاید بتوانند استخدام شوند و به زندگی تاریک خود تا اینجا سروسامان بدهند اقای وزیر ما به چه کسی گوییم چرا هیچ کس نفهمید که دهه 60 ها زجر کش شدن چرا این همه برای استخدامشان کوتاهی میکنید دهه 60 هایی که تحمل کردند هر سختی را خواهش منیم برای دهه 60 ها فکری نمایید زیرا نه از کودکی نه از نوجوانی و نه از جوانی خود بهره بردند من دهه 60 و فرد به فرد نهضت و همکارانم پیش دبستانی از شما عاجزانه خواهش میکنیم به فکر ما باشید مسئولین محترم دهه 60ها واقعا نسل سوخته هستند حتی سن ازدواج نیز برای اینها بالا رفت وضعیت اقتصادی نیز همین طور گرانی که غوغا کردحالا زحمت کشیدن و چند ساله کوه و بیابان و روستا میگویند برای نهضتی ها کار نیست ازمون پیش دبستانی لغو شد


ناشناس
|    | 1393/5/25 - 01:29 |     21     3     |
تورابه خدا بابازنشستگی 25 سال انهایی که میخواهند موافقت کنید

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 15:10 |     31     4     |
حذف مجتمع ها چه شد ما همچنان منتظریم

ناشناس
|    | 1393/7/16 - 15:06 |     6     0    
پاسخ: همکار گرامی من خودم معاون مجتمع هستم هر طرحی جهت پیشرفت دانش آموزانم بخواهم اجرا کنم از پول سرانه خبری نیست دانش آموز ممتاز و تلاش گر از اهدای چوایز محروم شد هاند چون مدیر مجتمع فقطی به دانش آموزان مدرسه خودش نظر لطف دارد امکانات اداره بیشتر به مدرسه خودش سرازیر می شود به هر معلم من بدون اجازه مرخصی می دهد و این من هستم که باید نبود معلم را جبران کنم وقتی هم به دبیرم که یک هفته مرخصی داد ه بود اعتراض کردم فرمودند من مدیر مجتمع هستم و تشخیص می دهم و دبیر من هم در مقابل من با پوزخند که تو چه کاره هستی به خدا ما دلمان برای این دانش آموز که حقش ضایع شده می سوزد فردای قیامت باید جوابگو باشیم اگه خواستی باز هم از ظلم مدیران مجتمع در روستا برات می گویم امید که قانع شده باشی
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 14:01 |     3     15    
پاسخ: همکارمحترم میشه 2مورد از ظلم های مجتمع در حق خودت روبشمری،نکنه می خواستی معاون یا مدیر بشی،نشدی دلت پره!
ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:17 |     28     3    
پاسخ: امروز بخشنامه ای به استا نها ابلاغ شد مبنی بر این که مجتمع های شهری را شناسایی و آنهایی را که موفق تشخیص می دهند استمرار داشته باشند مجتمع روستایی هم که باقی می ماند من ماندم این مجتمع ها چه گلی به سر مدارس زد ه اند جز تنش و تنفر و تفرقه ارمغانی ندا شته اند چه کسی پشت آنهاست که انحلالش این قدر برای وزیر سخت است و دارد با بخشنامه ها قول اولش مبنی بر انحلال را دور می زند
ناشناس
|    | 1393/5/24 - 23:52 |     31     0    
پاسخ: شنیده شده که انحلال مجتمع های شهری شروع شده اما مجتمع روستایی باقی می ماند این یعنی ظلم آشکار به روستا ییان زحمت کش که همه جا حقشان ضایع شده آقای وزیر با این ظلم نفرین روستاییان را به جان نخر نکن برادر من ما هم از مجتمع ها آسیب فراوان دید هایم روستایی را هم منحل کن و دعای ما را بدرقه راهت کن

ناشناس
|    | 1393/5/24 - 12:11 |     32     4     |
آقای وزیر تکلیف مجتمع ها را روشن کن سال تحصیلی دارد از راه می رسد و ما چشم انتظار انحلال آنها هستیم تا با شور و شوق وارد کلاس درس شویم

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 20:01 |     17     1    
پاسخ: آقای وزیر کجایی چرا صدای مخالفین مجتمع ها را نمی شنوی یعنی این همه اعتراض ثابت نمی کند که چقدر همکاران از این غده سرطانی خسته اند
ناشناس
|    | 1393/5/30 - 16:45 |     21     3    
پاسخ: انحلال مجتمع ها کار خدا پسندا نه ای است که می تواند باعث پیشرفت مدارس شود پس آقای وزیر در انجام این کار عجله کنید
ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:38 |     29     2    
پاسخ: اگر به قول اولش انحلال مجتمع ها عمل نکند جای بسی تاسف برای ما که وزیرمان قدرت تصمیم گیری ندارد
ناشناس
|    | 1393/5/25 - 22:25 |     25     2    
پاسخ: مگر به خواب انحلال مجتمع ها را ببینیم
ناشناس
|    | 1393/5/24 - 23:54 |     28     2    
پاسخ: برای رسیدن مدارس چه روستایی و چه شهری به آرامش حذف مجتمع ها از واجبات است وزیر محترم اقدام فرمایید

ناشناس
|    | 1393/5/23 - 22:08 |     21     3     |
سلام اقای وزیر دیروز خبرهایی شنیدم که خیلی ها را متاثر کرد خدا کند که شایعه باشد اما 90 درصد گفتند که صحت دارد در دوره قبل انگار خیلی ها را بدون ازمون در مشاغل دولتی گذاشتند یکی از انها اموزش پرورش هست که تعدادی را با مدرک ابتدایی و راهنمایی و غیره معلم کردند ایا این درست است که معلمان نهضتی و پیش دبستانی ما جوانی خودشان را بگذارند و زحمت بکشند بخدا در حد حرف نیست پدرمان در می اید خدا شاهده که خیلی سخته انوقت با پارتی وارد اموزش پرورش میشوند و ابروی هر چه معلم هست را میبرند چون نمیدانند چه درسی و چگونه بگویند ایا درست هست ؟ از شما خواستار رسیدگی هستیم وقتی برای پیش دبستانی و نهضت جا ندارید چطور برای انهایی که با هزار دروغ و نیرنگ استخدام شدند جا هست


ناشناس
|    | 1393/5/23 - 12:08 |     8     0     |
سلام خواهشمندم با توجه نا امنی های منطقه سیستان و بلوچستان نسبت به انتقالی های این منطقه تجدید نظر بفرمایید با تشکر

محمد
|    | 1393/5/30 - 19:54 |     1     0    
پاسخ: ای عزیز من صدتا نامه این ور واون ور درباره اعتراض به قوانین از من دراوردی اقای نخعی نوشتم همه با هم دست دارن از کی کمک میخوای

a
|    | 1393/5/22 - 19:03 |     10     0     |
باسلام.من دانشجویورودی92 به دانشگاه فرهنگیان هستم.وتا 4/20/93 دانشجوی این دانشگاه بوده ام اما بهم خبردادن درازمایش گوشم کمی مشکل داره وبه همین علت بایدمنتظربمانم که جواب نهایی بیایدوالان تقریبایک ماه هست که من منتظرجواب نهایی هستم ولی خبری نیستوحکم همه زده شده غیرازمن واینکه جزوردیهانیستم که بتوانم برم دنبال کارای رشته بعدم.حالامن بااین بلاتکلیفی چه کنم

لیلا
|    | 1393/8/2 - 12:15 |     0     0    
پاسخ: ایا برای اون همه نهضتی که امدن اپ این تستها انجام شد؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1393/5/22 - 17:13 |     16     0     |
ما مربیان پیش دبستانی دیگه باید منتظر معجزه باشیم چون همه مسوولین با هم هماهنگ شدن نگذارند ما استخدام شویم
خدایا هوای ما رو داشته باش

ناشناس
|    | 1393/5/22 - 15:21 |     16     50     |
معاونت محترم پرورشی شهرستان طارم:قراربود تامعاونت پرورشی مدارس را از حیاط خلوت بودن خارج نموده وافراد توانمند ومرتبط با رشته پرورشی یا تربیت بدنی ویا مشاوره به قول خوذتان در سه حیطه مرتبط .
با این اوصاف چگونه شد که از تصمیم منصرف شدید وسازماندهی نشدند؟

ناشناس
|    | 1393/6/4 - 19:27 |     3     4    
پاسخ: امسال سازماندهی نیروهای ابتدایی بود وبهترین فرصت که نیروهای ابتدایی که در حوزه پرورشی هستند برگردند واز نیروهای پرورشی در حیطه خودشان استفاده شود ولی از این فرصت استفاده نشد چون اگه قرار بود استفاده بشه خیلی از فامیل ها باید از معاونت در می آمدند مثل معاون فاطمیه وخیلی های دیگه
ناشناس
|    | 1393/6/2 - 23:51 |     4     3    
پاسخ: باید فرصت کار به مسئولین داد، انصافا من شنیدم ایشان همیشه از مربیان توانمند دفاع می نمایند و بعضی افراد قبلی نیز آنچنان به این حوزه چسبیده اند که اصلا ارث پدری می دانند ، من مطمئنم که حداقل وضع پرورشی اگر بهتر نشود، بدتر از گذشته هم نخواهد شد.....
ناشناس
|    | 1393/5/30 - 21:34 |     6     1    
پاسخ: سلام همکارمحترم اپرا مینی روخیلی خوب اومدی،
همکاران محترم لطفا کورکورانه رای مخالف ندهید.

ناشناس
|    | 1393/5/28 - 18:30 |     8     5    
پاسخ: همکار محترم لازم نیست تو دردسر بیفتین وبرای نشان دادن تعداد مخالفین بیشتر از برنامه اپرا مینی استفاده کنین .اینجا فقط یک سوال کرده بودیم درباره آن چیزی که خود معاون پرورشی گفته بودند وقولشو داده بودن. مرد وقولش.وحال معلوم شد تمام قول های مسئولین در حد حرف هستش وعملی وجود ندارد
ناشناس
|    | 1393/5/24 - 10:08 |     11     41    
پاسخ: دوست عزیز چون همگی یکی رو تو اداره داشتند!

ناشناس
|    | 1393/5/21 - 00:40 |     25     46     |
چرا بایدمسولینی که 2یا 3ماه از انتصابشان درپستهای مدیریت ومعاونت آموزش وپرورش شهرستان طارم نگذشته تمام فامیلهای خود را درپستهای مدیریتی،معاونتی یا سرپرستی منصوب نمایند،ودرکل رسیدگی به مشکلات آموزشی وپرورشی فراموش شده ،انگارکه آقایان فقط دغدغه جایگزین کردن وپست دادن به خویشاوندان خود را دارند.ازمسولین محترم انتظاربرقراری عدالت وشایسته سالاری به جای فامیل بازی ورانت راداریم برای مامعلمانی که فکرنمی کنیم تا آخردوران خدمتان فامیلی داشته باشیم تا به پستهای مدیریتی برسیم.

ناشناس
|    | 1393/5/31 - 09:29 |     6     3    
پاسخ: همکارمحترم،اگرمی توانید طرحی نودراندازید،اپرامینی لورفته،به جای رای مخالف طرحهای قانونی یاعزل وانتصابهای درچارچوب قانون راذکرنمائید.معاون شدن خانم آقای رئیس یا سرپرست شدن خانم آقای معاون یا تغییرمقطع دادن فردی که فامیلش در اداره ... است ویا ....! سوال اینه چرا به ما میرسه،آسمون .....
ناشناس
|    | 1393/5/25 - 12:49 |     32     11    
پاسخ: فاقا همکار عزیز متاسفانه درزمان مدیران قبلی روابط بیشتر حاکم بود تا شایسته سالاری وشما هم چون دراین دوره یا حذف شده ایداوبا روابطروسای قبلی سرکار امده بودید اظهار ناراحتی می کنید
ناشناس
|    | 1393/5/24 - 08:34 |     12     44    
پاسخ: تصمیمات برای اداره از جای دیگری دیکته می شود،ومدیریت محترم باید مجری اوامرباشند ولاغیر
م ک
|    | 1393/5/23 - 14:58 |     15     45    
پاسخ: چون آقایان می دانند 2سال دیگه بازنشسته می شوند در شهرستاه طارم، روابط را در دستور کار قرار داده اند وشایسته سالاری برایشان معنایی ندارد!!!!!!

صفورا یارزمان
|    | 1393/5/20 - 21:39 |     17     0     |
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسولین
این خواهش وتمنا فقط از طرف یک مربی پیش دبستانی نیست.
شما را به تمام مقدسات عالم قسم میدیم کمکمان کنید من دانشجو ارشد رشته جغرافیاوفرزند فرهنگی که2سال و نیم مربی پیش دبستانی در بخش خصوصی در استان ایلام که یک منطقه محرومی میباشدهستم.
شما را به خدا قسم میدم به دادمان برسین.
باتشکر

ناشناس
|    | 1393/5/20 - 14:36 |     11     0     |
چرا مناطق با وجود عدم نیاز با انتقالی همکاران موافقت نمی کنند؟

ریحانه
|    | 1393/5/20 - 10:30 |     14     4     |
با سلام خدمت وزیرمحترم اموزش وپرورش :چراپیمانیهای سال89 تبدیل وضعیت نمی شوند ؟چرابه فکر این بیچاره ها نیستید؟مگه اینها انسان نیستند؟چراشما هیچ قدمی برای این بدبختها برنمی دارید؟ باتشکر

ریحانه
|    | 1393/5/20 - 10:29 |     12     4     |
با سلام خدمت وزیرمحترم اموزش وپرورش :چراپیمانیهای سال89 تبدیل وضعیت نمی شوند ؟چرابه فکر این بیچاره ها نیستید؟مگه اینها انسان نیستند؟چراشما هیچ قدمی برای این بدبختها برنمی دارید؟ باتشکر

ناشناس
|    | 1393/5/19 - 17:50 |     7     0     |
با سلام به وزیر محترم
اگر شما به دنبال سخن رهبری برای افزایش جمعیت و ازدواج باشید نباید حقوق دانشجویان فرهنگی را کم میکردید همان گونه که دولت قبلی این کار را میکرد و با کاهش حقوق مخالف بود ولی شما میگویید که الا وبالله باید کسر حقوق شود بر چه اساس حتی تابستان ها! واقعا انصافتان را شکر
با تشکر

حسن
|    | 1393/5/23 - 09:39 |     6     0    
پاسخ: سلام
گل بود به سبزه نیز آراسته شد امروز در خبره ا خواندم که دولت تدبیر وامید به نوزادان متولد 93 یارانه پرداخت نمی کند اگر این قانون است چرا در رسانه های ملی و صدا وسیما خبر رسانی نشده امروز که پیگیری کردم در سایت های نختلفی نوشته بود که نوزادان متولد نود وسه محروم از یارانه بحثی بر سر این موضوع نیست که این مبلغ 45 تومان دردی از ادم دوا می کند یا نه درد اینجاس که بخش های خبری مانند بیست و سی که گر پشه ای بجنبد در نزد انان عیان است چرا در این باره خبری نمی دهند سیاستی که الان حدود 5 ماه است که اجرایی شده وتمام نوزادان متولد 93 محروم از دریافت یارانه قانونی خود شده اندچقدر این دولت صداقت دارد ومایه ی امید است راست گفته اند به عکس زنگی را نام نهند کافور


م.ا
|    | 1393/5/18 - 18:19 |     13     2     |
آیا نباید گریه کرد؟
وقتی صحبت از آموزش و پرورش می شود صحبت از صداقت و دست پاکی است ولی متاسفانه در جایی سرانه دانش آموزی گم مشود ،فوق العاده کاری های معاونین مدرسه گم می شود سال به سال معاونین هنرستان الزهرا ایثارگران تعویض می شوند به خاط این که ندانند پولهای سرانه و فوق العاده کاری کجا می روند قصه ای را خواهم گفت دل هرکس را که برای آموزش و پرورش می تپد به درد خواهد آورد بعد از خواندن این مطلب بگویید آیا نباید گریه کرد ؟
و این چنین آغاز می شود :
در هنرستان الزهرا ایثارگران سبزوار -خراسان رضوی معاونین هنرستان به علت اینکه فوق برنامه آنها به حسابشان واریز نمشود معترضند و چند این مرحله به اداره مراجعه می کنند که حق خود را بگیرند ولی متاسفانه سال به سال اداره به تعویض آنها روی می آورند تا در سال جاری معاونین وقت به اداره آموزش و پرورش سبزوار می روند تا حق خود را بگیرند در این رفت و آمدها که اعتراضات زیاد می شود مشخص می شود سرانه دانش آموزی نیز گم شده است می گویند مدیر به حساب معاونین اداره می ریخته است حتی روز تولد خانم مدیر یکی از معاونیین اداره یک عدد کوشی موبایل خریده است. برای اینکه اوضاع را ظاهرا آرام کنند مدیر آموزشگاه را برکنار می کند به صورت ظاهری و مدیر دیگری جاگزین می کنند که خطش با مدیر قبلی یکی است وقبلا نیز پرونده داشته است مورد تاید حراست نیست و نمی تواند مدیر باشد و آموزش متوسطه اداره ،را قانون دور میزند وآموزشگاه را تبدیل به مجتمع می کند ومدیر قبلی در پست خود باقی می ماند و مدیر جدید معاون می شود ولی معاونیین مدرسه در حال تعویض هستند به خاطر اینکه از حق خود دفاع کرده اند آقای وزیر آموزش و پرورش رسیدگی کنید هنوز که دیر نشده است و رسانه ای .

ناشناس
|    | 1393/5/18 - 11:38 |     41     0     |
در خبرها اومده خط فقر زیر دو میلیون وسیصدهزار هست .پس فرهنگیان دیگه ته خط فقرند .می دونی یه معلم نمی تونه دیگه ماهی دو بار برا خونواده اش میوه بگیره ؟؟؟

راضیه گنجی
|    | 1393/5/18 - 09:27 |     4     0     |
با سلام
از شما خواهشمندم در مورد جایگزینی دانش آموزانی که به شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی راه پیدا می کنند و صلاحیت اخلاقی ندارند تبصره ای جدید بدهید .
بنده مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان بروجرد هستم . سال گذشته متاسفانه با دانش آموزی روبرو شدیم که به دلیل نائب رئیس شدنش در مجلس دانش آموزی تمامه قوانین و مقررات سازمان دانش آموزی و اداره ی آموزش و پرورش شهرستان را زیر پا گذاشت و مشکلاتی را برای بنده و همکارانم به وجود آورد که مفصل است .
در سال جاری هم در شورای جدید دانش آموزی داریم که مشکل آفرین است خواهشمندم برای جایگزینی آن با شخصی دیگر که دارای حسن خلق است همکاری لازم را مبذول فرمایید . با تشکر

دبیر
|    | 1393/5/17 - 12:48 |     7     0     |
در منطقه رباط کریم اصلا به نزدیکی محل خدمت و دسترس بودن مدرسه توجه نمیشود ، با و جود هزینه های زیاد رفت و آمد ، مسئول متوسطه میگوید طرح ابقا داریم و هیچکس جایجا نمیشود . دبیر از تهران به پرند میفرستند از پرند به رباط کریم و از رباط کریم به پرند ...
یک کمی هم از فکر مبارکشان استفاده کنند و دبیران را بفهمند .
سازماندهی یعنی این ؟!!!

همکار
|    | 1393/5/16 - 16:46 |     27     6     |
دراستان زنجان مجتمع های شهری گلچین شده نورچشمی ها ماندندوبقیه حذف شدندمگر بد نبودند چرا گلچین کردید ؟همه مجتمع ها بایدحذف شوند

رضا