RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
سه شنبه، 12 اسفند 1393 - 23:13   
  تازه ترین اخبار:ملک ها به فروش نمی رسد / مسکن دیر نقد می شود     دست ما بود 5 میلیارد دلار برای آموزش و پرورش می دادیم!     مقاله نخستین کنفرانس منابع طبیعی ،محیط زیست و توسعه ی پایدار       کنفرانس بین المللی مدیریت ، فرهنگ و توسعه اقتصادی      روزهای پنج‌ شنبه‌ سال 94 تعطیل می‌شود؟     مدارس تا ۲۷ اسفند دایر است/پیک نوروزی فروشی نیست      افزایش 15 درصدی شهریه‌های متغیر دانشگاه‌ آزاد     گزارش تصویری تجمع فرهنگیان شاهرود مقابل اداره آموزش و پرورش     همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست     آگهی استخدام     8 درصد دانشجویان ترکیه در کودکی قربانیِ آزار جنسی بوده‌اند      معلمان:«ما از فرق می نالیم، نه از فقر»+تصاویر     دانلود مناظره چالشی کوچک زاده و زیباکلام(مربوط به انتخابات ریاست جمهوری)      تذکرهای کتبی نمایندگان؛از تسهیلات خرید مسکن جانبازان تا معیشت معلمان     دستور تعطیلی یک مدرسه در سوئد به علت وقوع خشونت و جنایت در آن      اعتراض به حضور معلمان پاکستانی در تیم های واکسیناسیون فلج اطفال     تداوم وضعیت فعلی بازار مسکن در سال آینده      لزوم بهداشت دندان در مدارس      مقاله نخستین کنگره بین المللی جامع مدیریت ایران     عضو کمیسیون امنیت ملی: مدیریت اقتصادی در وزارت آموزش و پرورش اصلاح شود       
   آخرین مطالب  

  ملک ها به فروش نمی رسد / مسکن دیر نقد می شود


  دست ما بود 5 میلیارد دلار برای آموزش و پرورش می دادیم!


  مقاله نخستین کنفرانس منابع طبیعی ،محیط زیست و توسعه ی پایدار


  کنفرانس بین المللی مدیریت ، فرهنگ و توسعه اقتصادی


  روزهای پنج‌ شنبه‌ سال 94 تعطیل می‌شود؟


  مدارس تا ۲۷ اسفند دایر است/پیک نوروزی فروشی نیست


  افزایش 15 درصدی شهریه‌های متغیر دانشگاه‌ آزاد


  گزارش تصویری تجمع فرهنگیان شاهرود مقابل اداره آموزش و پرورش


  همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست


  آگهی استخدام


- اندازه متن: + -  کد خبر: 10703دوشنبه، 11 شهریور 1392 - 18:23
ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش
  

با سلام احترام همکاران محترم می توانند نظراتی که به نظرشان مفید می دانند که وزیر یا دیگر مسوولین آموزش و پرورش در جریان باشند به صورت خلاصه، اعلام کرده و این پایگاه بدون دخل و تصرف نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد.

با پوزش برخی از نظرات مطرح شده به دلیل نکاتی که در ان درج می گردد از نشر آن معذوریم ولی اطمینان می دهیم بی کم و کاست به ارتباط مردمی وزارت آموزش پرورش منعکس می گردد. با تجدید احترام پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان نیوز

تعداد بازدید: 149311 ، امتیاز کاربران: 9.7 (75 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3799 نظر (فعال: 3531 ، در صف انتشار: 15، غیر قابل انتشار: 253)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/12/8 - 19:44 |     3     0     |
حق لباس - حق مسکن - حق سفر - بن غیر نقدی - پاداش - ماموریت و.... همه کارمندان دارند به غیر فرهنگیان. به معلم 3 هزارتومان روزمعلم میدهند ولی به پرستار 300هزارتومان روزپرستار میدهند.

امیر
|    | 1393/12/7 - 21:58 |     7     0     |
باسلام خدمت مقام عالی وزارت.احتراما گلایه ای چندازآن مقام عالی دارم.ازمیزان حقوق پایین فرهنگیان که اطلاع دارید.بنده با25 سال سابقه کارومدرک کارشناسی ارشدکه درروستاخدمت می کنم 1700000میگیرم که درمقایسه بادیگرکارمندان ومخارج زندگی کفاف نمی دهد.
واما حرف اصلی بنده،شما دربهمن دررسانه ها اعلام کردیدکه تا آخربهمن مطالبات فرهنگیان پرداخت میشودالان 7اسفندشدهیچ خبری ازحق التدریس نیست.هنوزدراستان خراسان رضوی ابلاغها نهایی نشده وبامشکل مواجه هست.سوال این است آیاشماازمسایل مالی وامورآموزش وپرورش اطلاعی نداریدکه مسایل مالی رارسانه ای می کنیددرصورتی که به آن جامه عمل پوشانده نمی شود؟ آیااطلاع داریدبااین خلف وعده های شماچقدروجهه شمادربین فرهنگیان خدشه دارشده؟

دبیر
|    | 1393/12/9 - 17:46 |     2     0    
پاسخ: ارزش نیروی انسانی .......!!!!!

چینی های قدیم برای اینکه از شر حمله ی دشمنان در امان باشند دیوار بزرگ چین را ساختند؛ اما در صد سال اول ساخت دیوار ، سه بار دشمنانشان بدان نفوذ کرده و با چینی ها جنگیدند.
دشمنان از دیوار بالا نرفتند بلکه به دربانها رشوه داده و از آنها گذشتند.
چینی ها به ساخت بنای سد استوار پرداختند اما برای ساخت نگهبانهایش کاری نکردند غافل از اینکه نیروی انسانی مهمترین مسئله است.
یکی از شرق شناسان می گوید:
برای انهدام یک تمدن ، سه چیز را باید منهدم کرد:
اول خانواده
دوم نظام آموزشی
سوم الگوها و اسوه ها
برای اولی منزلت مادر به عنوان مربی کودکان را متزلزل کن تا مادر از اینکه مربی کودکان خویش باشد خجالت بکشد.
برای دومی از منزلت معلم بکاه و در جامعه او را بی ارزش کن.
برای سومی منزلت نخبگان و دانشمندان را هدف قرار ده تا کسی آنها را الگوی خویش قرار ندهد.

و چه روزگاریست امروز کشورم که ازهرسه رنج میبرد و کس نمیداند!!!


امیر
|    | 1393/12/7 - 21:57 |     2     0     |
باسلام خدمت مقام عالی وزارت.احتراما گلایه ای چندازآن مقام عالی دارم.ازمیزان حقوق پایین فرهنگیان که اطلاع دارید.بنده با25 سال سابقه کارومدرک کارشناسی ارشدکه درروستاخدمت می کنم 1700000میگیرم که درمقایسه بادیگرکارمندان ومخارج زندگی کفاف نمی دهد.
واما حرف اصلی بنده،شما دربهمن دررسانه ها اعلام کردیدکه تا آخربهمن مطالبات فرهنگیان پرداخت میشودالان 7اسفندشدهیچ خبری ازحق التدریس نیست.هنوزدراستان خراسان رضوی ابلاغها نهایی نشده وبامشکل مواجه هست.سوال این است آیاشماازمسایل مالی وامورآموزش وپرورش اطلاعی نداریدکه مسایل مالی رارسانه ای می کنیددرصورتی که به آن جامه عمل پوشانده نمی شود؟ آیااطلاع داریدبااین خلف وعده های شماچقدروجهه شمادربین فرهنگیان خدشه دارشده؟

رضایی
|    | 1393/11/28 - 11:48 |     8     0     |
چرابااعلام پرداخت تمام مطالبات معوقه ی رتبه شغلی پرداخت نشده /بهتر نیست قبل از پرداخت مطالبات موضوع ازرسانه ملی پخش نشود تا کی ریاکاری؟

ناشناس
|    | 1393/11/28 - 00:58 |     2     1     |
باسلام درمنطقه ما با آن پراکندگی جغرافیایی که نزدیک ترین روستا تاشهر 40کیلومتر است ودور ترین روستاها 190کیلومتر پارتی حرف اول می زند هر که رابطه ندارد باید 15 الی 30 سال در روستا خدمت کند وهر که پارتی دارد در شهر مدیرویا معاون است خواهشمند است رسیدگی کنید از سمیرم

حسین
|    | 1393/11/27 - 18:14 |     1     1     |
باسلام پس چرا این افزایش حقوق شامل ما که معاون آموزگار ابتدایی هستیم نشد اصلا چه فرقی بین آموزگار ومعاون آموزگار وجود دارد هردو که تمام وقت درخدمت مقطع ابتدایی هستند

علی
|    | 1393/11/27 - 12:08 |     5     0     |
در پاسخ به بخش نامه های وزارت آموزش و پرورش

1-با توجه به بخش نامه ی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مر بوط به بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان دو شرط گذاشته شده است که هر دو مورد توهین و تحقیر و تضیع حق فرهنگیان محترم است . الف- شرط اول در صورت داشتن بیماری صعب العلاج تقریبا مشرف به موت ب-در صورت مازاد بودن .
جناب وزیر ضمن حذف سنوات ارفاقی دو تا شرطی که معمولا شامل بیشتر فرهنگیان نمی شود را برای بازنشستگی در نظر گرفته است و در حقیقت معنای آن خلاص شدن از شر معلمان است نه اقدامی در جهت رفاه حال فرهنگیان .
بد تر از همه تاریخ پایانی 25 سال خدمت را 29/12/93 قرار داده است در صورتی که شمارش سال تحصیلی از مهر ماه تا مهر ماه سال آینده است مانند مهر 93 تا مهر 94.
بدیهی است که اکثر فرهنگیان محترم از مهر ماه یا حداکثر آبان و آذر و دی ماه شروع به کار کرده اند نه از اسفند ماه .
2-با توجه به بخش نامه ی مربوط ثبت دوره های جامانده از ضمن خدمت و امتیاز دهی به دوره های ضمن خدمت مبنای احتساب را سال 79 قرار داده اید واقعا چه مبنای منطقی دارید؟
چرا سال 79 ؟ آیا به ضمن خدمت های پیش از 79 امتیازی داده اید که اکنون آنها را محاسبه نمی کنید ؟ آیا نمی دانید که بیشترین تراکم ضمن خدمت فرهنگیان محترم بین سال های 77-78-79-80-81 است .بعد از این سال ها چندان ساعت ضمن خدمت چشمگیری ارائه نشده که معلمان آن را جهت امتیاز ارائه نمایند.
3- در بحث وام 5 میلیونی ؟ آیا مشکل یک فرهنگی واقعا وام 5 میلیونی است ؟ اگر این وام را گرفت از کدام حقوق ماهانه ی خود اقساط را بپردازد ؟ آیا این نگاه گدا پرورانه بر قشر مظلوم و محترم فرهنکی نیست ؟ چگونه است که در نهادهای دیگر مثل بانک هاسالانه یکی دو بار وام کلان پنجاه میلیونی و حتی بیشتر با درصد پایین به کارمندان داده می شود اما وقتی نوبت به معلم می رسد وام 5 میلیونی در نظر گرفته می شود آن هم در هر مدرسه چهار یا پنج نفر ؟
جمعی از فرهنگیان


احمد
|    | 1393/11/26 - 09:25 |     3     0     |
با سلام . چرا برای بردن دانش آموزان به راهیان نور از کادر اداری استفاده میکنند و از همکاران که دوره دیده اند استفاده نمی کنند و این آقایان ضمن اینکه جایشان در اداره خالی است ماموریتی می گیرند که مربوط به کارشان نیست

طارم
|    | 1393/12/6 - 10:40 |     0     0    
پاسخ: ما از زحمات عالی تشکر میکنیم اقای اخراجی.........البته تا جایی ک میدانیم شما فردی باتجربه و بادرایت بودید این اداره و این فرهنگیان مدیون شمایند....

س
|    | 1393/11/26 - 09:18 |     0     0     |
چرا نماینده شهر ما اسفراین فقط طرفداران نزدیک خودش را از آموزش و پرورش به دانشگاه انتقال می دهد در حالی که این همه تحصیل کرده بیکار داریم

ناشناس
|    | 1393/11/28 - 09:02 |     0     0    
پاسخ: کوته فکران دیروز ،روشنفکران امروز .باسلام دادن خودتان را متمدن نشان ندهید مردم خودشان خوب می شناسند

ئئئ
|    | 1393/11/23 - 12:47 |     5     0     |
اسخ: آقای وزیر
این چه وضعیه!؟ آموزش و پرورش در بست در اختیار ستاد و باند نماینده اداره می شود، به معلمین خودش پاسخگو نیست، رابطه و باند بازی در آن حرف اول را می زند، بی قانونی های زیادی در آن صورت می گیرد!!! بعنوان یک نمونه کوچیک برخی از دوستان و نزدیکان آنان حق سرپرستی بخش، حق معاونت و غیره دریافت می کنند در حالی که یا با مقطع و رشته تحصیلی شان متفاوت و مغایر می باشد و یا اصلا در جای دیگری مشغول می باشند و روزگار می گذرانند! معلم نگون بختی که پای تابلو گچ می خورد و در عین حال نیازمند؟؟؟
شما رو به خدا قسم کاری کنید پیگیری نمایید کارشناس بفرستید البته نه از استان که کارشناسی شان صوری و ماستکی است! جلوی بسیاری از این بی قانونی ها را بگیرید رئیس و باندش به پشتوانه اینکه نماینده با آنهاست دارند پادشاهی می کنند، این موارد در نهایت به پای شما نوشته می شوند همچنان که به پای قبلی ها نیز نوشته شدند و باعث می شوند که بدنه آموزش و پرورش از عملکرد تان احساس نارضایتی کنند که متاسفانه این احساس نارضایتی از وزارت شما دارد بتدریج در بین فرهنگیان در حال گسترش است !!!

دوست سقراط
|    | 1393/11/25 - 21:49 |     1     0    
پاسخ: از حکایتهای سقراطی و ارسطوی خبری نیست برو یک کمی به قران و نهج البلاغه نظاره کن و بعد اندیشه نما
ناشناس
|    | 1393/11/25 - 11:57 |     2     0    
پاسخ: کاش من هم از مخابرات می امدم وارزیاب معلمان میشدم
همکار
|    | 1393/11/24 - 23:20 |     2     0    
پاسخ: وزیر محترم بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای مثل حذف واضافه کردن مجتمع که هیچ نفعی به معلمان ندارد به فکر عزت و آبرو و معیشت معلمان باش

علی
|    | 1393/11/22 - 23:43 |     17     1     |
سخنی مستقیم با وزیر و نمایندگان ملت در خانه ملت :
بارها این سوال برایمان پیش امده که علت این همه تبعیض و فرق حقوقی و معیشتی ما با وزارتخانه های دیگر برای چیست ؟از همه فرهنگیان هم فی الواقع میخواهم که به این سوال عمیقا فکر کنند؟
یاد اور میشوم باید از این شغل فرهیختگی و وارستگی ببارد و یک فرهنگی نباید محتاج 5 میلیون وام باشد . و یا برای اضافه شدن حقوقش در به در به دنبال اوردن مدرک ضمن خدمت باشد و یا دائم استرس بازنشستگی داشته باشد که نکند یک دفعه قانونی وضع شود و پاداش سنواتی او هم به دست فراموشی سپرده شود ویا منتظر فروش اموال آموزش و پرورش باشیم ویا دیوارهای مدارس را برای تبلیغات بدهیم تا این پول تامین شود؟
اگر تعداد ما زیاد است در عوض با بیشترین تعداد در صف تظاهرات 13 ابان و 22 بهمن با دانش اموزان شرکت کرده ایم . برگزاری تمامی حوزه های اخذ رای در مدارس به عهده معلمان بوده است . پس ای نماینده فرهنگیان و ای نمایندگان مجلس بیایید متفکرانه تر به این قضیه نگاه کنید .ایا با امین دولت چنین رفتاری صحیح است؟
ای وزیر زمانی که ساعت کاری معلمان از 22 ساعت در هفته به 24 ساعت در هفته در زمان جنگ تبدیل شد دم بر نیاوردیم از طرف دیگر مالیات هم به طور مرتب از حقوق ما سر هر برج برداشته می شود در صورتی که خودتان می دانید خیلی ها از دادن مالیات در این مملکت در می روند .
1- چرا هیچ وزیری تا به حال نیامده برای یکبار در تلویزیون و یا یک رسانه ملی حقوق معلمان ایران را با کشور های دیگر مقایسه کند ؟و یا زندگی ما را با انها مقایسه کند ؟و از نظر تعداد شغلی که بطور همزمان یک معلم دارد را با معلمان دیگر کشور ها مقایسه نماید؟
2- چند درصد معلمان ما راننده تاکسی هستند ویا به عنوان پادو در معاملات ملکی کار میکنند؟و چند درصد کشاورزند؟چند درصد شاگرد خصوصی می توانند داشته باشند؟چند در صد از وامهای کم بهره سود جسته اند؟و ......
3- برای حفظ و نگهداری معلمان پس از استخدام وزرای سابق چه کرده اند؟ چه برنامه هایی انجام شده است ؟نتیجه 200 جلسه کارشناسی شما برای معیشت معلمان چه شد؟
راستی یادم رفت شما وزیر یک درصد بودجه آموزش و پرورش هستید!!!!
4- ایا نسبت تعداد معلمان ایران را با کشور های دیگر مقایسه کرده اید؟ایا صرف زیاد بودن یک میلیونی معلمان در یک کشور دلیل خوبی برای خوب زندگی نکردن انهاست؟
5- ایا نمایندگان ملت در خانه ملت و وزیر آموزش و پرورش صدای معلمان سبزواری را نشنیده اند ؟که به راستی صدای انها صدای فرهنگیان کل کشور است .
6- ایا با این وضع میشود تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایجاد کرد؟
7- ایا یک سری به فیش حقوقی کارکنان دیگر وزارتخانه ها زده اید؟
8- سوال دیگر این است که واقعا فکر میکنید درصد قبولی های مدارس واقعی است؟شاید شما ساده اید ویا ما خیلی ساده هستیم !!!؟با توجه به برداشتن امتحانات نهایی در پایه پنجم و نهم قدیم و توصیفی شدن نمرات درآموزش و پرورش و با اوردن دوره اول و دوم متوسطه و با نابودی آزمایشگاههای مدارس و استفاده از مدیرا ن و معاونین به صورت موظف در سر کلاسها ، مشکلات حل شد و تحول بنیادین صورت پذیرفته و یا مپذیرد؟
9- برداشتن مردودی در سال اول و دوم دبیرستان و دیگر پایه ها دردی دواکرد؟
10-ایا با وجود بیش از 100نماینده معلم در دوره های قبل در مجلس درد معیشتی معلمان حل شد؟
11-چرا مستند سازان و خبرنگاران و روزنامه نگاران ما به زندگی معلمان ایران نمی نگرند؟
12- چرا بودجه 94آموزش و پرورش کم است چرا کمیسیون اموزش و پرورش کاری نمی کند؟
13-افزایش بودجه 1400 میلیارد تومانی کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دردی از معیشت معلمان را کم نمی کند زیرا بیشتر بابت سرانه مدارس شبانه روزی و کارهای فرهنگی و نو سازی مدارس می شود.
دل گر چه در این بادیه بسیار شتافت یک موی ندانست ولی موی شکافت
از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید




حضور محترم وزیر اقای فانی و دست اندرکاران وزاتخانه :

1- به معاونت تشکیلات اداری –
2- بخشنامه باز نشستگی پیش از موعد بدون سنوات ارفاقی شما بسیار توهین امیز بود و این نه تنها توهین به من بلکه به تمامی فرهنگیان سراسر کشور بوده است حتما باید سرطان داشته باشیم تا بازنشسته شویم یا کاری را انجام نده یا درست انجام دهید ما را چی حساب کرده اید؟؟

2-به معاونت نیروی انسانی :
بخشنامه شما در ارتباط با جمع اوری و ثبت ضمن خدمتهای بعد از سال 79 بسیار توهین امیز بوده و شما خود می دانید که بیشترین ضمن خدمتهایی که فرهنگیان گذرانیده اند قبل از سال 79 می باشد و حالا شما می خواهید گواهینامه هایی را در ارتقا شغلی حساب کنید که امتیاز هیچ فرهنگی به ان نرسد این چه تدبیر و اندیشه ای برای بهتر شدن وضعیت معیشتی فرهنکیان است؟

3-به معاونت پشتیبانی وزارتخانه _
بخشنامه توهین امیز وام 5 میلیونی با بهره 12 درصد شما یک تراژدی است در یک مدرسه 40 نفره شامل 5 نفر خواهد شد این نشان از بدبختی فرهنگیان کشور است که چقدر بدبخت و خوار و ذلیل شده ایم . عجبا ما می گوییم حقوقمان کم است و کفاف زندگیمان را نمی دهد شما وام می دهید پس چه کسی قسط ان را می خواهد بدهد ؟
درود بر وزیر و شما دست اندرکاران وزاتخانه ی عریض و طویل آموزش و پرورش







رحیم
|    | 1393/11/24 - 20:07 |     6     0    
پاسخ: سلام همکار گرامی چه خوب دردهای فرهنگیان را بیان کردی اما چه سود که گوش شنوایی برای این همه در بی درمان یافت نمی شود آقای وزیر تا کی می خواهی شعار بدهی کمی هم عمل کن

همکارشما
|    | 1393/11/22 - 18:32 |     4     0     |
کلاس درس
معلم با لبخندی وارد کلاس شدوبه برنامه آن روز که حل تمرین ها بود پرداخت. دانش آموزی شروع کردبه حل تمرین ..خیلی هم خوب توضیح می داد گاهی معلم سؤال می کرد تا حواس بچه ها بیشتر جمع کلاس باشد ولی تعدادی از بچه ها باز هم گوش نمی دادند. ته دلشان قرص بود، کتابی تهیه کرده بودند که پاسخ همه تمرین ها را داشت چرا زحمت گوش دادن به خودشان بدهند؟!! معلم با خود می گفت: پس وعده جمع آوری این جور به اصطلاح کتاب ها، کی عملی می شود؟
دفتر انتشاراتی
مدیر انتشاراتی، حساب فروش آن روز را بررسی کرد ولبخند حریصانه شیطنت آمیزی برگوشه لبش نشست وبا خود گفت: تا تنبلی هست، کار ما هم سکه است وقهوه خود را هرت کشید.


ناشناس
|    | 1393/11/22 - 10:58 |     1     3     |
باسلام خدمت مدیرکل آموزش وپرورش زنجان،سوالی که ازخدمت عالی دارم این است؛چرامدیرآموزش وپرورش سلطانیه را به دلیل ..برکناری کردی ولی مدیرطارم با این همه بی عدالتی،بی قانونی ورانت و...ککش هم گزیده نمیشه!!؟نکنه واقعا قضیه به خاطر فشاردست های پشت پرده ازجمله استانداری وفرمانداری است؟جناب مدیرکل یه همتی بکن باباوزیرکشوراستاندارالبرز روبرکنارکرد!درحالی که شمااندرخم یک کوچه این!!!

بی غم
|    | 1393/11/20 - 15:00 |     3     1     |
قصر بی عیب و نقص پادشاه
پادشاهی قصری زرنگار بنا کرد و سپس حکیمان و ندیمان را فرا خواند و گفت: آیا در این بنا عیبی می بینید؟

همگان زبان به تحسین گشودند و از بی عیب بودن آن کاخ گفتند، تا این که معلمی برخاست و گفت: قصر نیکویی است اما حیف که رخنه ای در آن دیده می شود که اگر این رخنه نبود این کاخ با قصر فردوس برابر بود.

شاه گفت: کدام رخنه، من رخنه ای نمی بینم. گفت: آن رخنه را فقط عزرائیل می بیند و این رخنه برای عبور او و گرفتن جان شما ساخته شده است.
گرچه این قصر است خرم چون بهشت مرگ بر چشم تو خواهد کرد زشت


معلم 5
|    | 1393/11/20 - 00:42 |     0     2     |
طارم منطقه ای که تمام معلمینش باید از آن بگریزند

ناشناس
|    | 1393/11/23 - 19:17 |     0     0    
پاسخ: حضرت علی ع فرمود باافراد منافق معاشرت نکنید زیرا انها ظاهر فریبنده و باطن پلیدی دارند چون به روی ادم سلام می کنند و پشت سرادم حرف می زنند فرزند ارسطو
شاگرد ارسطو
|    | 1393/11/21 - 08:55 |     0     0    
پاسخ: همکاری که به ظاهر سلام می دی و انتظاری علیک داری اولابی جنبه و بی ظرفیتی و دوما عقده ای هستی برو خودت را اصلاح کن اگرچه در این سن سال اصلاح شدنت ناشدنی است

حکایت شیرین سقراط
|    | 1393/11/18 - 11:49 |     2     1     |


روزی سقراط حکیم مردی را دید که خیلی ناراحت بود.

علت ناراحتی اش را پرسید. شخص پاسخ داد :

در راه که می آمدم یکی از آشنایان را دیدم. سلام کردم جواب نداد و با بی اعتنایی و خودخواهی گذشت و رفت و من از این طرز رفتار او خیلی رنجیدم.

سقراط گفت : چرا رنجیدی ؟

مرد با تعجب گفت: خوب معلوم است که چنین رفتاری ناراحت کننده است.

سقراط پرسید : اگر در راه کسی را می دیدی که به زمین افتاده و از درد به خود می پیچد.

آیا از دست او دلخور و رنجیده می شدی ؟

مرد گفت : مسلم است که هرگز دلخور نمی شدم. آدم از بیمار بودن کسی دلخور نمی شود.

سقراط پرسید: به جای دلخوری چه احساسی می یافتی و چه می کردی؟

مرد جواب داد : احساس دلسوزی و شفقت و سعی می کردم طبیب یا دارویی به او برسانم.

سقراط گفت : همه این کارها را به خاطر آن می کردی که او را بیمار می دانستی،‌آیا کسی که رفتارش نا درست است، روانش بیمار نیست ؟

بیماری فکری و روان نامش غفلت است. و باید به جای دلخوری و رنجش نسبت به کسی که بدی می کند و غافل است دل سوزاند و کمک کرد


سینوهه
|    | 1393/11/20 - 13:14 |     2     0    
پاسخ: ناکسی گر از کسی بالا نشیند صبر کن روی دریا خس نشیند قعر دریا گوهر است
ناشناس
|    | 1393/11/19 - 23:41 |     1     0    
پاسخ: همکار گرامی ناراحت نباش مسئولین اداره حتما برخورد در خور توجه می کنند منتظر باش دویا سه روزی دیگه مشخص می شود طارم
طارم
|    | 1393/11/19 - 14:25 |     0     0    
پاسخ: همکار گرامی برو شکایت خودرا پس بگیر و از اولیا رضایت هم باید به اداره جواب بدی هم به بالاهاو گرنه ............................

نا شناس ها
|    | 1393/11/15 - 11:42 |     5     0     |
با سلام و عرض ادب ، خواهشمندیم با دقت زیاد شرایط و مدارک دریافت تسهیلات کالا را مطالعه نمایید. آیا یک فرهنگی 12500000 ریال پس انداز دارد تا بتواند آن را در بانک بخواباند تا یک وام 5 میلیونی دریافت نمایند؟ کپی اجاره نامه و گواهی امضا از دفتر خانه رسمی؟ و در آخر قسط آن ماهانه از حقوق کسر می شود ؟ آیا از فرهنگی خوش حساب تر و با نظم تر در ادارات دیگر سراغ دارید ؟ آن هم باز پرداخت 12%؟ لطفأ به قشر مظلوم فرهنگی توهین نکنید.


ناشناس
|    | 1393/11/15 - 23:43 |     3     1    
پاسخ: من عدالت ناب را در چهره این مسئولین به عیان دیدم !
من هیچ اعتماد و اعتقادی به حرف هیچ مسئولی ندارم !!!!!!!!!!!!!!


محمد علی صالحیان
|    | 1393/11/14 - 23:03 |     5     0     |
سلام
خواهش می کنم فقط بفرمائید که چرا معاون آموزگاری که هر روز مسیر 75 کیلومتری با وسیله شخصی خودش باید بره و در مسیر هم سه معاون آموزگار دیگر رو هم برسونه و پنج پایه تدریس کنه نباید فوق العاده شغل بگیره و بقیه معلمها بگیرن. این عدالت نیست .حداقل یکبار بیاین ببینین ما کجا تدریس میکنیم با چه شرایطی بعد تصمیم بگیرید .


بهنام جوادی
|    | 1393/11/16 - 18:23 |     7     4    
پاسخ: شما هم 300000هزا حق معاونت می کیریدشما مدیران ومعاون آموزگاران چقدرطمعتون زیاده

معلم
|    | 1393/11/14 - 21:33 |     7     0     |
سلام در حالیکه در خیلی از جاها بدون هیچ اعلامی در صدا سیما و داد و فریاد دارند حقوق چند میلیونی میدهند برای یک وام 5 میلیونی با بهره 12 در صد آنهم برای تعداد ی ببینید چه می کنند ! ! ! خد ا عاقبت همه بخصوص ما فرهنگیان را با این مسولین خووووو ب ختم بخیر بگرداند

محمود
|    | 1393/11/18 - 21:23 |     0     0    
پاسخ: آقای وزیر
این چه وضعیه!؟ آموزش و پرورش لاهیجان در بست در اختیار ستاد و باند نماینده اداره می شود، به معلمین خودش پاسخگو نیست، رابطه و باند بازی در آن حرف اول را می زند، بی قانونی های زیادی در آن صورت می گیرد!!! بعنوان یک نمونه کوچیک برخی از دوستان و نزدیکان آنان حق سرپرستی بخش، حق معاونت و غیره دریافت می کنند در حالی که یا با مقطع و رشته تحصیلی شان متفاوت و مغایر می باشد و یا اصلا در جای دیگری مشغول می باشند و روزگار می گذرانند! ویا مثلا در آخرین مورد افتضاح قرعه کشی وام 5میلیون تومانی شان می باشد که اکثریت کادر اداری و افراد وابسته به خود را مستحق وام دانسته و اسمشان را در لیست برندگان قرار دادند در حالی که برخی از آنها دارای تمکن مالی بالایی هستند و شرایط گرفتن وام را ندارند واز طرف دیگر معلم نگون بختی که پای تابلو گچ می خورد و در عین حال نیازمند است از وام محروم می ماند!!!
شما رو به خدا قسم کاری کنید پیگیری نمایید کارشناس بفرستید البته نه از استان که کارشناسی شان صوری و ماستکی است! جلوی بسیاری از این بی قانونی ها را بگیرید رئیس و باندش به پشتوانه اینکه نماینده با آنهاست دارند پادشاهی می کنند، این موارد در نهایت به پای شما نوشته می شوند همچنان که به پای قبلی ها نیز نوشته شدند و باعث می شوند که بدنه آموزش و پرورش از عملکرد تان احساس نارضایتی کنند که متاسفانه این احساس نارضایتی از وزارت شما دارد بتدریج در بین فرهنگیان در حال گسترش است !!!

علی
|    | 1393/11/17 - 21:36 |     0     0    
پاسخ: آموزش وپرورش هیچ حمایتی از شما نمیکنه و طرفدار اون چماق بدست خواهد بود . اگر یه شرکت خصوصی بود در حمایت از کارمنداش طبق قانون مجازات اسلامی بدلیل توهین به کارمندش شکایت میکرد اما این آموزش وپرورش خیییییر!!!
امیر
|    | 1393/11/16 - 23:04 |     0     0    
پاسخ: وام با15درصد ی بدینوسیله اصلاح می گردد
ناشناس
|    | 1393/11/15 - 23:04 |     1     3    
پاسخ: سلام،اون اولیا تازه شده عین مدیرومعاونین اداره طارم،دیگه معلمان طارمی فکرکنم با این همه بداخلاقی و...مجموعه مدیریتی طارم اینقدرپوست کلفت شدند که به این بادها وچماقها نلرزند،بیخیالی طی کن همکارمحترم،مساله روگنده اش نکن،البته اخراج هم شرایط وضوابطی داره!
فرهنگی
|    | 1393/11/15 - 16:43 |     1     0    
پاسخ: اتفاقی ناگوار در مدرسه هندی کندی شهرستان طارم به تاریخ ۱۳ بهمن ۹۳ .متاسفانه یکی از اولیا چماق به دست وارد محیط مدرسه شده و در جمع دانش اموزان به همکاران حمله ور شده است ان هم فقط به بهانه اخراج دانش اموز از کلاس.البته سابقا نیز شاهد اتفاقات مشابهی در مدارس این روستا هندی کندی بالا بوده‌ایم
مراتب به اطلاع اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم رسیده است.جامعه فرهنگیان منتظر پاسخ درخور اداره متبوع و قوه قضائیه میباشد با توجه به اینکه همکاران شاغل در مدارس این روستا امنیت جانی ندارند.
مطلب فوق در فیس بوک ؛وایبر ؛سایت فرهنگیان و سایر شبکه های اجتماعی باز نشر شد لطفا شما هم بازنشر کنید


ناشناس
|    | 1393/11/14 - 18:31 |     3     0     |
همکاران این بخشنامه مربوط به واگذاری اقساطی ماشین های مدل خارجی با اقساطی که با حقوق سه تا معلم هم نمیشه اقساط ماهانه اش را دید بس جالب است راستی روسایی که این بخشنامه را امضا وبه نواحی فرستادن یه نگاهی هم نکردن واقعا فک کنم یه اشتباهی توی احکام ما فرهنگی ها رخ داده وبا توجه به این مبالغ یه صفری از حکم همه ما فرهنگیان کم شده .

عزت گلشن
|    | 1393/11/14 - 17:07 |     0     0     |
سلام .... خبر جدید. حقوق معلمان درکمتر ین سطح مستخدمین قرار گرفت لذا معلمین به عدالت کارت قرمز دادند..................... بالاخره دلمان پر وتنفرمان از ....بیش ....

هر روز بدتر از دیروز معلّم لطفا حقوق ما را افزایش دهید تا آتش فقر زندگی مارا نسوزاند .خدا شما را اصلاح کند تا عدالت را رعایت کنید.

عزت گلشن
|    | 1393/11/14 - 17:03 |     0     0     |
سلام .... خبر جدید. حقوق معلمان درکمتر ین سطح مستخدمین قرار گرفت لذا معلمین به عدالت کارت قرمز دادند..................... بالاخره دلمان پر وتنفرمان از ....بیش ....

هر روز بدتر از دیروز معلّم

فرهنگیان عزیز حجاب انسان را از بیماریها دور می سازد.
|    | 1393/11/11 - 13:43 |     2     4     |
پوشش حجاب انسان را از بیماریها دور می سازد.

خوب است بدانید بیماری ابولا که در کشورهای آفریقایی جان بسیاری را گرفت درحال حاضر علاوه برواکسن راه پیشگیری و فرار از بیماری را حجاب و پوشش دانستند و درفیلمهایی هم که نشان داده می شود عیان است که پرستاران و دکترها با پوشش به بیماران نزدیک می شوند.
چرا اسلام به لباس گشاد برای آقایان و چادر برای خانمها تاکید کرده است آیا واقعاً حجاب محدودیت است یا مصونیت ؟

جواب این پرسش از زبان علم پزشکی
علم پزشکی درکشورهای اروپایی و امریکایی به این نتیجه رسیده است که پوشش مسلمانان دلیلی را درخود نهفته دارد ، همه انسانها امواجی از خود ساطع می کنند که این امواج بر روی انسانهای دیگر نیز اثر دارد ، معمولاً خانمها درمقابل بیماریها مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند چون هورمونی دربدنشان ترشح می شود که استقامت آنها رادربرابر درد بیشترمی کند اما موی سر خانمها در مقابل امواج ساطع شده مقاومتی ندارد و به راحتی انرژی های ساطع شده از افراد دیگر را به خود جذب می کند اما سیستم موی سر مردان به این امواج واکنش نشان می دهد و اجازه ورود نمی دهد. پوشیدن لباس تنگ برای مردان علاوه بر آزردگی بدن ، این امواج را هم به راحتی از طریق چسبیدن لباس به بدن جذب می کند . سیستم بدنی خانمها اگرنمایان باشد ، بیشترین جذب امواج را از انسانهای دیگر دارد .
وزیر بهداشت اعلام کرد اینهمه می گویند سرطان ایران را فراگرفته بدانید ما یک ششم کشورهای اروپایی سرطان داریم . جالب است بدانید تحقیقات بعمل آمده نشان از آن می دهد کسانی که حجاب و عفاف را پیشه راه خود قرارندادند بیشتر به این درد گرفتارشده اند.

فرهنگی
|    | 1393/11/14 - 14:40 |     1     0    
پاسخ: اکبری در ادامه در مورد طرح‌های جدید مرکز تحقیقات سرطان گفت: یکی از طرح‌های ما معنویت درمانی بود که ما روی آن کار کردیم یعنی تمرکز ما روی معنویت درمانی و تغییرا جسمانی است که ثابت کردیم که اگر توجه ویژه به معنویات داشته باشیم، بیان ژنی ما تغییر می‌کند و این تغییر در جسم ما تغییر ایجاد می‌کند

معلم ازدانش آموزان خواست برای نوشته زیر انشا بنویسند:
|    | 1393/11/11 - 13:30 |     2     0     |

معلم ازدانش آموزان خواست برای نوشته زیر انشا بنویسند:

هزاران نفر برای باریدن باران دعا می کنند غافل از آنکه خداوند باکودکی است که چکمه هایش سوراخ است .

یکی از دانش آموزان این چنین نوشت .
به نام خدا که عادل و دادگراست .
خانم معلم ازمون خواسته درمورد متن بالا انشاء بنویسیم من هم چند خط بیشتر به ذهنم نرسید . انشائ من درمورد این نوشته این است که نبایدهزارنفر بروند نماز باران ، بلکه یک نفرازاین هزار نفر باید برود فروشگاه کفش برای کودک چکمه بخرد تا خداوند به باران دستورباریدن بدهد . چون کاری رو باید انجام می دادند که انجام ندادند و آن هم خریدن چکمه برای کودک بوده است. خداهم ناراحت شده و به باران دستورداده که نبارد چون اون کودک پاهیش خیس می شود . همکلاسی های خوب من یعنی درست است که هزارنفر چکمه ای را از کودکی دریغ کنند بنابراین به نظرمن حقشان است که خداوند باران را ازآنها دریغ کند . این بودانشاء من. خدانگهدارو محافظ همه ما است.
ارسالی مهدی سرزهی

فرهنگی فقیر
|    | 1393/11/7 - 12:38 |     18     1     |
خواهشا برای اینکه به وضعیت معیشتی معلمان در برابربقیه کارکنان دولت رسیدگی شود انها را تحت پوشش کمیته امداد قراردهید

آ مهدوی
|    | 1393/11/11 - 19:08 |     4     0    
پاسخ: آقای وزیر 14 درصد افزایش حقوق و عیدی 600 هزار تومان یعنی بی توجهی به زحمات معلمین و دلسردی آنها به کارشان چرا که وضعیت بد اقتصادی آنها و شرمندگی همسر و فرزندان روحیه را از آنها خواهد گرفت یک اقدام اساسی کن که سال 94 شادمان شویم

ناشناس
|    | 1393/11/6 - 23:32 |     7     0     |
آقای فانی به داد فرهنگیان برسید زیر چرخهای گرانی له می شوند اگر خود را وزیر آموزش پرورش می دانید

ناشناس
|    | 1393/11/6 - 23:29 |     6     0     |
آقای فانی کاش معلم نمی شدم تاشرمنده خانوادهام شوم کاش آبدارجی یک بانک بو دم تا معلم

moazeni
|    | 1393/10/30 - 00:04 |     22     0     |
بعد از سالها تدریس در ابتدایی و تحمل رنج و سختی و تحمل بی عدالتی در مقطع ابتدایی نسبت به سایر مقاطع ما معلمین ابتدایی استان خراسان رضوی اعتراض شدید خود را نسبت به گزینه ای بنام مقرری ماه اول در احکام خود مبنی بر کاهش به اصطلاح 20 درصد افزایش حقوق ابتدایی در حکم ماه دی ماه خود اعلام میداریم.همکاران وضع و بهبود معیشتی معلمین به خط هشدار رسیده و کفکف زندگی را نمیدهد پس با هم متحد باشیم و اعتراضات پی در پی خود را به مسیولین و رییس جمهور و نمایندگان برسانید.

ولی دانش آموز
|    | 1393/10/28 - 23:03 |     5     4     |
چراباگذشت 3.5 ماه از سال تحصیلی یکی از معلمان روستای ما زرنی را اداره آموزش وپرورش طارم بدون کم شدن آمار دانش آموزان این روستا به روستای دیگرانتقال داد؟

ناشناس
|    | 1393/11/4 - 22:11 |     0     2    
پاسخ: خوب این هم یه نوع تخصص گرایی است دیگه چرا شیره مالیدن خوب قول دادن برای امسال اجرایی کنند
ناشناس
|    | 1393/11/3 - 21:35 |     6     4    
پاسخ: چرا دربین این همه مربی پرورشی و معاون پرورشی در شهرستان طارم که همه انها هم مدارج علمی دارند و هم با تجربه هستند چرا معاون آموزشی دبیرستان آببر که نه مربی پرورشی هست و نه معاون پرورشی هست و نه مربی پیشتازان و فرزانگاه هست جهت گذراندن دوره مربی پیشتازان و فرزانگان توسط معاون پرورشی اداره به تهران فرستاده شده است بس حق مامربیان چه می شود ا ین تبعیض نیست از وزیر می خواهیم به این بی قانونی رسیدگی فرمایید
ناشناس
|    | 1393/11/3 - 09:44 |     7     1    
پاسخ: تخصص گرایی لفظی برای شیره مالیدن سر من و توست این رو وزیر هم میدونه
ناشناس
|    | 1393/11/2 - 16:16 |     5     6    
پاسخ: هرچه از طارم نوشتند درسته حتی من شنیدم رئیس اداره برای نگهداری خود در قدرت برادر خانم مسئول ارشد شهرستان را که مجرد می باشد و خودش هم مربی پرورشی هست خیلی جالبه بعنوان معاون آموزشی دبیرستان منصوب کرده است و علی رغم شعار تخصص گرایی نیروها واقعا که ........
مرتضی
|    | 1393/10/29 - 11:35 |     8     6    
پاسخ: خواهر معاون پرورشی آموزگار درس تربیت بدنی می باشد و باید در ابتدایی تدریس کند برادرش او را در دبیرستان سازماندهی و از یک طرف یکی فامیلهای سببی که رشته تربیت بدنی دارد و نیروی مقطع دبیرستان می باشد جغرافی تدریس می کند ما یه خواهشی دارییم به این بی قانونی رسیدگی شود شهرستان طارم
مرتضی
|    | 1393/10/29 - 11:31 |     8     4    
پاسخ: بعد از گذشت نصف سال تحصیلی اداره طارم چرا همچنان سازماندهی می کند چرا بچه های منطقه محروم با دو معلم و روشهای تدرسی متفاوت دچار سر در گمی می شوند چرا اینو اول سال نکردن آیا کسی هست جویا شود

همین الان لیوان هایتان را زمین بگذارید
|    | 1393/10/28 - 08:16 |     1     8     |



دبیری درشروع کلاس درس ، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند.بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است ؟
شاگردان جواب دادند 50 گرم ، 100 گرم ، 150 گرم ........ دبیر گفت : من هم بدون وزن کردن ، نمی دانم دقیقا وزنش چقدراست . اما سوال من این است : اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ شاگردان گفتند : هیچ اتفاقی نمی افتد . دبیر پرسید :خوب ، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم ، چه اتفاقی می افتد ؟ یکی از شاگردان گفت : دست تان کم کم درد میگیرد.
حق با توست . حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه ؟
شاگرد دیگری جسارتا گفت : دست تان بی حس می شود . عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند و فلج می شوند . و مطمئنا کارتان به بیمارستان خواهد کشید ....... و همه شاگردان خندیدند . استاد گفت : خیلی خوب است . ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییرکرده است ؟ شاگردان جواب دادند : نه
پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات می شود ؟ درعوض من چه باید بکنم ؟
شاگردان گیج شدند . یکی از آنها گفت : لیوان را زمین بگذارید.
دبیر گفت : دقیقا مشکلات زندگی هم مثل همین است .
اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید اشکالی ندارد . اگر مدت طولانی تری به آنها فکر کنید ، به درد خواهند آمد . اگر بیشتر از آن نگه شان دارید ، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکرکردن به مشکلات زندگی مهم است . اما مهم تر آن است که درپایان هر روز و پیش از خواب ، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرند .
هر روز صبح سرحال و قوی بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هرمسئله و چالشی که برایتان پیش می آید ، برآیید!
پس همین الان لیوان هاتون رو زمین بذارید
زندگی کن....
ارسالی مهدی سرزهی

طارررررررررررررررررم
|    | 1393/11/16 - 10:31 |     0     0    
پاسخ: از ماست که بر ماست ی خانم شده مشاور رییس اداره این قافله به نا کجا اباد میرود
ناشناس
|    | 1393/11/1 - 14:36 |     14     4    
پاسخ: من از رئیس اداره طارم بخاطر برکناری مدیر مجتمع و خانمش و کارشناس آمار و بودجه و سرپرست شبانه روزی تشکر می کنیم اگرچه کار اصلی و رسالت رئیس اداره در رابطه با مسایل آموش و پرورش می باشد بازهم انرژی خودرا صرف جابجای نیرو کرده بازهم در خور تشکر است امیدوارم کارها و جابجای خودرا به اتمام برساند مشاور خ
ناشناس
|    | 1393/10/30 - 08:52 |     5     5    
پاسخ: همکار محترم کسانی مجوز مدارس غیر انتفاعی در طارم را اخذ کردند هرروز تو سایت فرهنگیان هستند هم خود هم دیگران راترغیب می کنند بیایند سایت و به نفع رییس و معاونان کامنت مثبت بدهند و انها منافع فردی خود را دنبال می کنند گول انهارا نخورید با تشکر و در ضمن از وزیر می خواهم به این ناعدالتی ها رسیدگی بفرماید
سینوهه 3
|    | 1393/10/29 - 23:08 |     6     3    
پاسخ: مدیرکل محترم استان زنجان یه سئوال دارم مگه سازماندهی نیروها بر حسب امتیاز نیست بس چرا استثنا و فامیل بازی در میارن

ناشناس آ پ
|    | 1393/10/27 - 23:39 |     4     0     |
با سلام ،
طبق بخشنامه هر سال حکم و ابلاغ جهت دریافت فیش لباس مراقبین سلامت مدارس به اداره منطقه ارسال می شود ولی بیش از سه سال است که هیچ گونه وجهی در این خصوص پرداخت نمی شود . آیا مبلغ ده هزار تومان که هزار تومان آن هم مالیات می باشد پرداخت نمی شود .
جای بسی تاسف دارد که اگر قرار بر ندادن این مبلغ ناچیز می باشد چرا این همه وقت و زمان و هزینه کاغذ می شود که مدارک ارایه شود و دست آخر همه چیز با گذشت زمان به دست فراموشی سپرده می شود .
خواهشمند است رسیدگی فرمایید .
آقای وزیر لطفا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشید .
هیچ گونه توجیهی ندارد که با یک سخن از قبل دیکته شده بودجه نداریم صورت مسئله را پاک کنید .

گمنامان آموزش و پرورش
|    | 1393/10/27 - 23:27 |     6     0     |
با سلام ،
با توجه به ساعت موظفی 30 ساعته و حضور مداوم در تمامی روزهای کاری هفته مراقبین بهداشت مدارس مقطع ابتدایی و تحت پوشش دادن بیش از 750 نفر دانش آموز در حیطه فعالیت کاری ، آیا انصاف است که این طبقه از پرسنل در هیچ جای این سازمان دیده نشوند .و از هیچ گونه مزایای معاونت 30ساعته ، آموزشی ، اضافه کاری و همچنین تقلیل ساعت برخوردار نمی باشند. چرا این افزایش حقوق معلمان ابتدایی شامل حال ما مربیان بهداشت مدارس نمی شود . تا کی باید این روند ادامه داشته باشد و حق ما نادیده شود . یا مثل مشاوران 24 ساعته شویم و یا حقوق ما را نیز همچون سایر آموزگاران ابتدایی افزایش دهید.
با آرزوی تعجیل ظهور آقا امام زمان عج

ناشناس
|    | 1393/10/27 - 22:36 |     14     2     |
معلما رو تیرباران کردن.کجاهی تبلیغ میکنن حقوقارو اضافه کردن.این ماه که ریختن حساب مقرری. مالیات هم که زیاد کردن. از ماههای قبل هم کمتر حقوق میدن. خداازشون نگذره.منکه حلال نمیکنم. چرا سایرادارات حقوقاشون چندبرابر میشه ولی مقرری ماه اول ازشون کسر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟چرا معلم ها جزو قشر مستضعف جتمعه هستند؟؟؟؟؟؟؟؟چرااحترامی براشون قایل نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟

رامیار
|    | 1393/10/27 - 17:52 |     5     0     |
باسلام خواهشمندیم نسبت به واگذاری خانه های سازمانی شفاف سازی شود چون این موردبیشتردردست روسای مناطق میباشد انها هم فقط درفکر دوروبری های خودشانند

یک فرهنگی
|    | 1393/10/25 - 11:15 |     19     0     |
چند سالی از سوابق معلمان حق التدریسی که سال هاست استخدام شده اند به دلیل بخشنامه یکی از وزرای پیشین که اجازه نمی داد بیش از دوازده ساعت در هفته تدریس داشته باشیم مورد محاسبه قرار نگرفته است .بنده در این سال ها همواره بیست وچهار ساعت در هفته کار کرده ام وامضای بنده در دفتر حضور وغیاب این مساله راثابت می کند ولی دوازده ساعت آن توسط مدرسه پرداخت می شده است، خواهشمند است این سوابق مورد محاسبه قرار گیرد .

داستان کوتاه
|    | 1393/10/24 - 14:15 |     16     2     |
عکس یادگارى
عکاس سر کلاس درس آمده بود تا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیرد. معلم هم داشت همه بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع شوند. معلم گفت: ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه‌تون بزرگ شدید به این عکس نگاه کنید و بگوئید این احمده، الان دکتره. یا اون مهرداده، الان وکیله.یکى از بچه‌ها از ته کلاس گفت: این هم آقا معلمه، الان مرده !!!! ارسالی مهدی سرزهی

گوله نمک
|    | 1393/10/28 - 19:40 |     5     1    
پاسخ: با توجه به کامنت همکار بالایی لابد به جای سی سال چهل سال کارکرده تا سی سالش پرشود. ههههه!!!!!
ناشناس
|    | 1393/10/27 - 16:22 |     3     0    
پاسخ: داستان جالبی بود وای کاش به غیر از معلمان بقیه هم آخر و عاقبت در انتظارشان را باور می کردند
ناشناس
|    | 1393/10/27 - 12:39 |     4     0    
پاسخ: جناب آقای وزیر،پیری ومرکه گیری با با یه مقدار بجنب
زمانی
|    | 1393/10/25 - 01:36 |     3     0    
پاسخ: بیچاره معلم که خودشو فراموش کرده و کارش شده تعریف و تمجید از دانش آموزان و اولیای آنان.

ناشناس
|    | 1393/10/24 - 11:19 |     5     0     |
خسته نباشید..............................

محمد جواد سامی
|    | 1393/10/23 - 21:45 |     8     6     |
اوراسپاس وشما را سلام
با توجه به افزایش 20درصد حقوق آموزگاران دوره ابتدائی وعدم صدور احکام مذکور برای مدیر آموزگاران که نزدیک به 70 دانش آموز دارند آیا دور از عدالت نیست! درست که ما حق مدیریت می گیریم در حالی اسم آموزگاری را نیزیدک می کشیم حداقل به حقوق مدیر آموزگاران هم اضافه می شد تا تبعیضی در این زمینه نباشد در حالی که مدرسه شهری است وسال گذشته مبلغی به علت مجتمع شدن از ماکسر شد وبه مدیران مجتمع اضافه شد اکنون که به قبل برگشته ومدرسه مستقل شده ومجتمع های شهری حذف شده این مبلغ کمافی السابق است لطف کنید باانعکاس این مورددر این قشر زحمت کش هم انگیزه ایجاد کنید اگرطولانی شدبه بزرگواری خود ببخشیدباتشکر


عرفان
|    | 1393/10/29 - 07:29 |     2     2    
پاسخ: من تعجب می‌کنم که مدیر و معاون در هفته 36 ساعت ابلاغ خورده اند حال اینکه معلم ابتدایی 24 ساعت در هفته ابلاغ خورده است و جالب‌تر اینکه آقایان همزمان با معلمان می‌آیند و می‌روند و هرگز دم بر نمی‌آورند که در هفته 12 ساعت و در ماه 48 ساعت اضافه می‌گیرند بدون اینکه در مدرسه باشند واقعا که . . . خیلی ناراحت هستین برین سر کلاس . . . بهتر از شما هم هستن که مدیر یا معاون شوند ...
آموزگار
|    | 1393/10/24 - 20:42 |     11     0    
پاسخ: همون بهتر که برا مدیر ومعاون شدن دیگه زیر اب نمیزنیم

معاون آموزگار
|    | 1393/10/23 - 09:32 |     8     1     |
با سلام از محضر مسئولین محترم سایت عاجزانه تقاضا مندیم موضوع اختصاص 700 امتیاز دوره ابتدایی ، برای آموزگاران محترمی گه تدریس می نمایند وحق مسلم معاون آموزگارانی است که علاوه بر کار مدیریتی تدریس تمام وقت دارند پی گیری شود .
تو را به خدا روزگار ما را ببین برای حق مسلم خود باید گدایی کنیم .

ناشناس
|    | 1393/10/24 - 11:24 |     2     9    
پاسخ: وزیر محترم : تو را خدا به مدیر کل دستور بده بره تحقیق کنه ببینه واقعا اتفاقهای که افتاده مثل استفاده فامیلها و دوستان مسئولین اداره در پستهای اداره و مدارس و سرپست ها در شهرستان طارم درسته یا غلط من خواهش می کنم برن بپرسن و بررسی کنند من تا انجا که می دونم سرپرستان آببر دو نفر و خانم هستن و خودشان هم زنجانی

ذاکر علمی
|    | 1393/10/22 - 15:11 |     6     2     |
باسلام واحترام خدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی

ضمن تقدیر وتشکر از مصوبه 18 آذر در مورد ادامه تحصیل مدرک معادل فرهنگیان مقتضی است دستور عاجل برای ابلاغ مصوبه را بفرمایید .

ناشناس
|    | 1393/10/22 - 13:52 |     4     0     |
آقای وزیر یک ضرب مثلی است که مفهومش چنین است « توان آب آوردن نداشتی چشمه را هم گل آلود کردی » شما که توان رتبه بندی فرهنگیان را نداشتی حداقل دستور می دادی طبق دستورالعمل قبلی رتبه عالی همکاران را اعمال بکنند . از زمانی که جناب عالی به وزارت رسیدی این حق قانونی عده ای از همکاران که از موعد مقرر رتبه عالی آنها گذشته است محروم شده اند . این در حالی است که همکارانی که قبلا رتبه عالی گرفته اند حقوقشان در فیش آنها اعمال می شود . اگر چنین تصمیمی گرفته اید چرا رتبه عالی این عده از همکاران را قطع نمی کنید تا همه با هم برابر شوند . از آن گذشته این ماههایی که حقوق رتبه عالی برخی از همکاران داده نشده به حساب چه کسی واریز خواهد شد . این تصمیم شما عین حق کشی بود

ناشناس
|    | 1393/10/23 - 20:36 |     6     0    
پاسخ: همکار محترم فقط رتبه عالی نیست خبره راهم نزدن .مگر نمی دانید ........... اقتصاد مقاومتی فقط در آموزش وپرورش اجرا میشه

حمید
|    | 1393/10/22 - 11:10 |     4     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم لطفا سنوات ارفاقی معلمان استثنایی از 88/01/01 تا 91/10/12 اجرا نشده لطفا پیگیری نمایید. با تشکر

منتقد نحوه پذیرش تربیت معلم
|    | 1393/10/22 - 01:03 |     3     2     |
با سلام
در اخبار شنیدیم که آموزش وپرورش با کسری بودجه از نوع شدید مواجه شده است.سوال من از آقای فانی این است که واقعا با چه تدبیری در دولت تدبیر تصمیم گرفتند این همه برای تربیت معلم نیرو جذب کنند.زمانی قبولی در تربیت معلم براساس رتبه های دورقمی وسه رقمی بود به عنوان مثال در سال85 دوست اینجانب با رتبه 300 پذیرفته شد.ولی مشاهده شددر امسال وسالهای گذشته افرادی با رتبه های افتضاح 10هزار وبالاتر پذ یرفته شدندیا حدود 100نفر برای آموزش ابتدایی در یکسال در یک شهرنیرو گرفتند واز همان ابتدای تحصیل با دریافت حقوق مخارج زیادی بر این سازمان تحمیل کردند.با توجه به اینکه در حال حاضر شمار زیادی افراد فارغ التحصیل از بهترین دانشگاهها مثل صنعتی شریف و... بیکار هستندوهرکدام در سنین بالای 30 سال بدون آینده ای روشن و ناامید و افسرده آیا این حرکت وادامه آن درست است.زمانیکه فارغ التحصیلان تربیت معلم از نخبگان بودند وضع درس ومدرسه جوری است که همه دانش آموزان برای قبولی در کنکور به کلاسهای خصوصی مراجعه میکنند وای به حال روزی که این معلمان جدید بخواهند زمام امور را بدست بگیرند.خداوند به همه ما قدرت تفکر وتدبر بدهد انشاا...


جوابیه
|    | 1393/11/2 - 17:46 |     0     0    
پاسخ: سلام
چرا واقعا اینقدر بی اساس وبا اطلاعات نادرست قضاوت میکنید ...!!!!!؟؟؟؟صحبت های شما شاید راجع به سال اول پذیرش این دانشگاه صحیح باشد اما در پذیریش سال های92و93 به هیچ عنوان اینگونه نبوده به خصوص در سال 93 حداقل دانشجویان دبیری با رتبه های برتر وارد شده اند البته گاهی هم به دلیل پذیریش بوم به بوم ممکن است برخی با رتبه های نه چندان خوب وارد شوند که تعدادشان اندک است ولی نباید همه را به یک دید نگاه کرد.


معاون اموزگار
|    | 1393/10/21 - 21:02 |     9     4     |
اقای وزیر اموزش و پرورش مگه ملاک فوق العاده شغل تدریس تمام وقت در کلاس نیست چرا به معاون اموزگاران تعلق نمیگیره ما همه معترض این حکم هستیم خجالت اوره کارتون . بد بیان بگین دولت تدبیر و امید

علی رضا ع
|    | 1393/10/21 - 20:22 |     1     0     |
سلام آقای وزیر در مورد بازنشستگی پیش ازموعد در تابستان گذشته در نمازخانه مجلس ودر حضور نماینده شهرمان قول قطعی دادی اما هیچ اقدامی نکردی پس مافرهنگیان برای مشکلاتمان به کی مراجعه بکنیم

ناشناس
|    | 1393/10/22 - 22:51 |     4     2    
پاسخ: آقای ...
مهرماه که دبیر زیست نداشتیم الان هم تخصصی نیست
این بود ادعایتان

توسی
|    | 1393/10/22 - 09:03 |     8     2    
پاسخ: چرا دانش آموزان منطقه محروم شهرستان طارم از نعمت دبیران فیزیک و زیست شناسی محروم شدند و به جای انها دبیر علوم تجربی و محیط زیست جایگزین شدند مستدعی است دستور پیگیری صادر گردد و به این نوع بی عدالتی برخورد قانونی صورت گیرد

سید
|    | 1393/10/21 - 17:24 |     19     1     |
سلام این همه ظلم در حق معلمین ابتدایی باعث شده اکثر شان به سن باز نشستگی نرسند در تمام دنیا به این مقطع توجه ای خاص دارند بجز مملکت ما تمام هفته باید سر کلاس باشیم با اعصاب فولادی حالا با این وزیر بی خاصیت هم مشکل چند برابر شده خدا یا لعنتش کن

کردستان
|    | 1393/10/24 - 20:48 |     3     1    
پاسخ: خدا مسئولین و ... قبلی را بیامرزد ک کل سیستم اموزش پرورش ایران را به هم ریخت ک سال ها طول میکشه ب حالت اول برگرده
معلم
|    | 1393/10/22 - 01:39 |     2     5    
پاسخ: این جمله ی آخری حتی حقانیت بیان شما سید بزرگوار را خراب کرد اگر منطقی نقد کنیم بالاخره گشایشی حاصل می شود ولی با توهین چیزی عوض نمی شود

کمال
|    | 1393/10/21 - 12:36 |     3     5     |
سلام چطور میشه با وزیر محترم آموزش و پرورش ملاقات حضوری با وقت قبلی داشت با سپاس

ناشناس
|    | 1393/10/19 - 21:14 |     6     3     |
آ قای وزیر
بنده ی حقیر معاون آموزگارم با 60 دانش آموز و 5 کلاس درس و خودم یک پایه تدریس می کنم 2 روز مربی پرورشی دارم که بیشتر مواقع در جلسات است و 3 روز دیگر خودم باید کارهای پرورشی را انجام بدهم و کارهای را که انجام می دهم و بابت آن ها حق مدیریت می گیرم عبارتند از 1- مرسم آغازین 2- جوابگوی اداره ، مجتمع ، کارکنان و اولیاء محترم دانش آموزان 3- نماز جماعت 4- کتاب خانه 5- تنظیم جلسات شورای مدرسه ، شورای معلمان و انجمن اولیا ومربیان 5- تنظیم اسناد اعم از آموزشی ، پروشی واداری ومالی ، برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی ، ارزشیابی کارکنان و از همه مهمتر ارزشیابی دانش آموزان و مسابقات فرهنگی وهنری و جشنواره های علمی 6- مسئولیت تمام آموزشگاه به عهده این حقیر است 7- تنظیف کلاس های درس دفتر و سرویس های بهداشتی 8- آماده سازی مدرسه از لحاظ سرمایشی وگرمایشی نفت کردن وروشن کردن بخاری ها 9-شرکت در جلسات اداره و همایش ها و کارگروه ها 10- گدایی از اولیا در جهت پرداخت هزینه های آموزشگاه که این همه کار برای دریافت حق مدیریت است وما هم قبول داریم چرا که اگر سخت است می توانیم برویم و یا به قولی گر جگر شیر نداری مدیریت بی پول نکن اما وزیر محترم علاوه بر این همه کار تدریس وظیفه ی مهمتری است که داریم و اگر کوتاهی کنیم گناه یک عده دانش آموز معصوم بر گردن داریم و وای از روز حساب وکتاب آخرت ولی وزیر جان حضرت عالی که پدر آموزش وپرورش هستی چرا نباید حق ابتدایی که 700 امتیاز است و انتظار داریم برای رسانه ها وعموم اطلاع رسانی شود که 20 درصد نیست وقضیه اینقدر یزرگ نشود به ما تعلق نمی گیرد امید واریم آن مهربان پدر یا این حق مسلم را به ما بدهند یا فرزندان خود را قانع نمایند که حق ما نیست در پایان ضمن عرض پوزش از محضر وزیر محترم گوش زد می نمایم همانطور که ما در برابر دانش آموزان در روز جزاء باید پاسخگو باشیم حضرت عالی هم باید جوابگوی رفتار وکردار خود باشید . والسلام







زهره حسن پور
|    | 1393/10/19 - 18:55 |     5     15     |
آقای وزیر چرا حقوق مدیر ابتدایی که نه معاون آموزشی ونه پرورشی دارد ودر یک مدرسه ابتدایی 121 نفره خودش همه کاره است آیا سزاوار است که فقط حقوق معلمان افزایش یابد؟لطفاپاسخگو باشید

آموزگار
|    | 1393/10/25 - 00:10 |     1     1    
پاسخ: چقدر حسودن این معاون اموزگاران
ناشناس
|    | 1393/10/21 - 22:38 |     0     0    
پاسخ: ای کاش نظارتها را بیشتر میکردید
ناشناس
|    | 1393/10/20 - 00:35 |     8     5    
پاسخ: خانم حسن پور شمام برای مدیر شدن بال بال نزن میخواستی مدیر نشی چرا همه باید چوب شما رو بخورن اول فکر کنید لطفا بعد اظهار نظر کنین

دهقانی بندرعباس
|    | 1393/10/19 - 12:34 |     20     0     |
آقای وزیر سلام! ...تو را خدا باور کنید ما معلمان زیر خط فقریم...آبروی ما جلوی همسر و فرزندانمان رفت...کرایه کشی هم کفاف زندگی نمی دهد...چرا فکری نمی کنید ؟؟

ناشناس
|    | 1393/10/18 - 23:29 |     19     0     |
بیست سالی است که معلم شده ام. هر سال وضع حقوق و معیشت ما بدتر می شود. ای اهالی دولت تدبیر! ای کسانی که به وجدان و انسانیت قائل هستید، ما تا کی با فقر و تبعیض شما زندگی کنیم. به خدا مرگ از این زندگی بهتر است. حقوقی که شما به ما معلمان سر کلاس ها می دهید، مایه شرمندگی و ننگ ماست. این حقوق 10 روز هم دوام نمی آورد. ضمناٌ خاطرنشان کنم، حقوق 4 نفر معلم هم نمی تواند یک خانواده4 نفری مستأجر را اداره کند. ما معلمان نه تفریح داریم نه گردش و مسافرت. هیچ چیز نداریم. آیا در هئیت دولت و کل نظام فرد عاقلی نیست که بین ما معلمان و شماها قضاوت کند. این چه مملکتی است که ما داریم، پر از تبعیض، پر از بی عدالتی و پر از فقر فرهنگی و مادی است!!!

معلّم تبریز
|    | 1393/10/18 - 23:27 |     16     0     |
بیست سالی است که معلم شده ام. هر سال وضع حقوق و معیشت ما بدتر می شود. ای اهالی دولت تدبیر! ای کسانی که به وجدان و انسانیت قائل هستید، ما تا کی با فقر و تبعیض شما زندگی کنیم. به خدا مرگ از این زندگی بهتر است. حقوقی که شما به ما معلمان سر کلاس ها می دهید، مایه شرمندگی و ننگ ماست. این حقوق 10 روز هم دوام نمی آورد. ضمناٌ خاطرنشان کنم، حقوق 4 نفر معلم هم نمی تواند یک خانواده4 نفری مستأجر را اداره کند. ما معلمان نه تفریح داریم نه گردش و مسافرت. هیچ چیز نداریم. آیا در هئیت دولت و کل نظام فرد عاقلی نیست که بین ما معلمان و شماها قضاوت کند. این چه مملکتی است که ما داریم، پر از تبعیض، پر از بی عدالتی و پر از فقر فرهنگی و مادی است!!!

حمید
|    | 1393/10/18 - 21:36 |     5     5     |
باسلام خدمت وزیر محترم چرا افزایش حقوق مهر ماه 93 برای آموزگاران ابتدایی شامل معاون آموزگاران که از یک پایه تا پنج پایه تدریس می کنند وحتی کار خدمتگزاری مدارس نیز به عهده دارند واز مدیران مستقلومدیران مجتمع بیشتر کار وفعالیت می کنند این افزایش نمیشه وچرا این قدر تبعیض قائل میشید واین معاونان دلسر دوناامید میکنید

ناشناس
|    | 1393/10/19 - 21:21 |     13     0    
پاسخ: با سلام
اولا از اول مهر نیست و از اول دیماه با کسر مقرری ماه اول از ماه 11 حساب می شود
ثانیا گوش اگر گوش وزیر وناله اگر ناله ی تو آن که به جایی نرسد فریاد است
ثالثا این سایت را برای این درست کرده اند که ما را تخلیه روحی کنند و یا به قولی هیچ آدابی وترتیبی مجو هرچه می خواهد دل تنگت بگو و الا نوشتن همان است ونخواندن و پی گیری نکردن همان همکار محترم این حقیر را ببخشید وقت به خیر


علیرضا
|    | 1393/10/18 - 01:04 |     17     0     |
با سلام خدمت وزیر آموزش پرورش در یک کلام شما با این سکوتتان در قبال وضعیت معیشتی فرهنگیان در روز جزا باید پاسخگو باشید ........... به دست آوردن پست به قیمت سوختن آخرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر هم واقعا شما رو نمیذارن کار کنید خودتان استعفا بدین

علیرضا
|    | 1393/10/18 - 01:01 |     9     0     |
با سلام خدمت وزیر آموزش پرورش در یک کلام شما با این سکوتتان در قبال وضعیت معیشتی فرهنگیان در روز جزا باید پاسخگو باشید ........... به دست آوردن پست به قیمت سوختن آخرت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر هم واقعا شما رو نمیذارن کار کنید خودتان استعفا بدین

امان اله جهانی
|    | 1393/10/17 - 20:59 |     8     0     |
جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش وپرورش
در مورد مطالبات معوق فرهنگیان دستورات لازم پرداخت را بدهید . با تشکر

ناشناس
|    | 1393/10/18 - 16:27 |     6     0    
پاسخ: آقای جهانی عزیز:ایکاش شما وزیر بودین

ملایر
|    | 1393/10/16 - 23:11 |     6     6     |
باعرض سلام بلاخره 20 درصد ابتدایی به صورت دست و پا شکسته زده شد .تقریبا 80 هزار تومان از دویست هزارتومان ولی چرا شامل معلم ابتدایی شده ومعاون اموزگار ولی شامل مدیر ومعاون ابتدایی نشده با این همه کار وبدبختی که روی دوش مدیر ابتدایی ومدیر مجتمع است معاون اموزگاز 270 هزار تومان حق معاونت میگیرد وهیچ کاری ازمعاونت انجام نمیدهد ولی مدیر مجنمع ابتدایی در روستاها باید بیسوادان را باسواد کند .تهیه سوخت برای مدارس انجام دهد ونظارت بر مدارس دیگر وتمام کارهایی که به عهده ی مدیر است از جمله ثبت نام در سناد کلاس بندی تهیه دفتر امار وکلیه کارهایی که مسئولیت ان به عهده مدیر است و جواب گو بودن در مقابل اداره ولی موقع افزایش حقوق شامل مدیر نشده درسال تحصیلی هم مبلغی به کار کنان اداری اضافه شد ولی شامل مدیر نشد آخر ای وزیر دولت ناتدبیر ونا امید والا خدا نگه دارد حاجی بابایی را تو هم متل ما پیر شده ای ومغزت کار نمیکند با این افزایش ها فقط به ضرر مدیران کار کردی مدیری که صبح تاغروب باید خون دل بخورد وهمه کار وزندگی اش را صرف مدرسه کند

اموزگار
|    | 1393/10/23 - 00:34 |     4     1    
پاسخ: چرا اون زمونا که با رابطه مدیر شدی و وام خرید خودرو می گرفتی .برای خودت کسی شده بودی از بی عدالتی حرفی نمی زدی ؟ حالا چطور شده که نق می زنی رفیق
ناشناس
|    | 1393/10/20 - 00:50 |     5     0    
پاسخ: میخوای شمام از سال بعد برو دو دو تا چهار تا درس بده تا از اون پول شامل تو هم بشه فعلا ک دست ما نرسیده
آموزگار
|    | 1393/10/19 - 21:43 |     6     0    
پاسخ: خوب بیا اموزگار شو

بنده خدا
|    | 1393/10/16 - 21:51 |     2     0     |
باسلام اینجانب مربی پیش دبستانی هستم قضیه سکاکی ودرس خوندنش در40سالگی روحتماشنیدیدکه وقتی دراثربرخورد قطره آب سنگ فرورفته وگودشد حالافقط زحمتکشان وسابقه داران آموزش وپرورش بنده می گویم چندین سال ودرهزاران هزارسایت هامجلات وروزنامه هادرباره استخدام مربیان پیش دبستانی مطرح میگردد امااصلاآن فرورفتگی هم ایجادنمیشودمتاسفم برای خودمان که موقع انتخابات فقط باچشممان انتخاب میکنیم وحقایق رانمی بینیم

معلّم تبریز
|    | 1393/10/16 - 21:41 |     3     0     |

بیست سالی است که معلم شده ام. هر سال وضع حقوق و معیشت ما بدتر می شود. ای اهالی دولت تدبیر! ای کسانی که به وجدان و انسانیت قائل هستید. ما تا کی با فقر و تبعیض شما زندگی کنیم. به خدا مرگ از این زندگی بهتر است. حقوقی که شما به ما معلمان سر کلاس ها می دهید، مایه شرمندگی و ننگ ماست. این حقوق 10 روز هم دوام نمی آورد. ضمناٌ خاطرنشان کنم، حقوق 4 نفر معلم هم نمی تواند یک خانواده4 نفری مستأجر را اداره کند. ما معلمان نه تفریح داریم نه گردش و مسافرت. هیچ چیز نداریم. آیا در هئیت دولت و کل نظام فرد عاقلی نیست که بین ما معلمان و شماها قضاوت کند. این چه مملکتی است که ما داریم، پر از تبعیض، پر از بی عدالتی و پر از فقر فرهنگی و مادی است!!!


معاون آموزگار اردبیل
|    | 1393/10/16 - 21:23 |     2     1     |
با سلام و خسته نباشید.
فوقالعاده مدیران تغییر کرد شامل حال معاون آموزگارن نشد. حالا هم فوق العاده آموزگاران اضافه شده باز به معاون آموزگاران تعلق نمی گیرد. هستند معاون آموزگارانی با شش پایه تدریس.لطفا حقوق آنها را ضایع نکنید

ناشناس
|    | 1393/10/20 - 21:25 |     2     0    
پاسخ: کاش خودم وزیر بودم؟
یک مدیر
|    | 1393/10/20 - 01:49 |     3     0    
پاسخ: تصمیم احمقانه ای بود

بی سواد و گرسنه
|    | 1393/10/16 - 10:08 |     3     8     |
با سیاست های بسیار درستی که هم اکنون مسئولان آموزش و پرورش و دیگر بزرگان اتخاذ می فرمایند جامعه به سمتی می رود که خدا رو شکر مردم هم بی سواد بشن و هم گرسنه.شرایطی بسیار عالی برای تحقق همان سیاست کثیف اما کارامد قدیمی.
نگران طغیان همین مردمی باشید که آنها را هیچ فرض می کنید.
مردم ایران خیلی بزرگن اینجوری باهاشون رفتار نکنید.

امیدی
|    | 1393/10/16 - 00:06 |     0     0     |
با سلام و خسته نباشید از جناب وزیر خواهشمندیم اگر با توجه به سختی کار در مدارس ابتدایی اقدام به افزایش حقوق ایشان نموده اند نیم نگاهی نیز به هنر اموزان مدارس فنی داشته باشند با توجه به تخصصی بودن دروس تعدد کتاب ها که مرتب به روز میشود تدریس نظری و عملی دروس که از مطالب درسی دانشگاهی می باشد و وارد هنرستان شده برگزاری آزمون های نظری و عملی به ظور جداگانه مدارک تحصیلی فنی و قابل قبول هنر آموزان و... از ایشان انتظار داریم زحمات این قشر از فرهنگیان را نیز مد نظر قرار دهند به اعتقاد بنده حقیر انرژی و زحمتی که یک دبیر فنی در سه یا چهار روز تقبل می کند به مراتب بار ها و بارها سخت تر از روزهای کاری بیشتر است خواهشمندیم با توجه به شرح وظایف در افزایش حقوق عنایت فرمایند .با سپاس


آموزگارتبریز
|    | 1393/10/15 - 22:59 |     11     1     |
ای کاش آقای حاجی بابایی وزیراسبق یکسال زودتررتبه بندی معلمان رااجرامی کرد.ای کاش به وضعیت معیشتی معلمان بیشتررسیدگی می کردندوای کاش به درددل آنهاگوش ورسیدگی می کردندوای کاش......

ناشناس
|    | 1393/10/22 - 14:29 |     6     0    
پاسخ: متاسفم به حال همکار فرهنگی چون شما را کنار گذاشته اند این همه ناراحتی شما فقط همه چیز را برای خودتان می خواهید چرا درزمان روسای قبلی این حرف ها را نمی گفتید
بیساری
|    | 1393/10/18 - 23:02 |     3     4    
پاسخ: مدیر کل محترم استان زنجان به خوابگاه بدون دانش آموز ولی عصر آببر که مدیر خوابگاه آن فقط و فقط به ساختمان خالی مدیریت می کند نظارت فرمایید

معلم
|    | 1393/10/15 - 14:53 |     9     1     |
همکاران عزیز یک مسئله را توجه داشته باشید توزیع فقر اگر یکسان باشد خود نوعی عدالت است.تفاوت حقوق معلمان با سایر نهادها سر به فلک می زند اما از تبعیض فاحش بین خود معلمان به کجا شکایت ببریم یک معلم ریاضی فعال از هم طراز خودش در رشته معارف سه گروه عقب تر افتاده از معاون ومدیر مدرسه که بماند.البته زمانی تفاوت 300 یا400 هزار تومان چشم گیر بود اما الان این تفاوت دردی از نور چشمی ها هم دوا نمی کند واین ها زمینه یک نارضایتی را بوجود می آورد تجربه دهه های گذشته برای مدیران جدید باید درس خوبی باشد

محمد
|    | 1393/10/14 - 17:21 |     21     0     |
سلام آقای وزیرهمین بگویم که من از این مقدار حقوق دریافتی خجالت میکشم بگویم معلمم کدام تدبیر کدام امید همهمامعلمان زیر خط فقریم

نا شناس
|    | 1393/10/19 - 22:17 |     1     5    
پاسخ: تو حق خودت بگیر به دیگران چکارداری
ناشناس
|    | 1393/10/17 - 21:54 |     9     5    
پاسخ: مدیر کل محترم استان زنجان به خوابگاه بدون دانش آموز ولی عصر آببر که مدیر خوابگاه آن فقط و فقط به ساختمان خالی مدیریت می کند نظارت فرمایید

اصغری
|    | 1393/10/12 - 20:04 |     2     5     |
سلام آقای وزیرخواهش می کنم یه فکری برای مدرک معادل کارشناسی ارشدبکنیددکتری قبول شدم ثبت نام نمی کنندمیگن مدرارشدازمرکزآموزش مدیریت داریدبه دادمابرسید.

ناشناس
|    | 1393/10/13 - 20:10 |     4     3    
پاسخ: آیا میدانید پرنده معروف به یاکریم چگونه پرنده ای هست و نحوه زندگی و مدیریت آن چطور می باشد؟
آموزگار ششم
|    | 1393/10/13 - 14:08 |     6     1    
پاسخ:
با سلام و احترام
جناب وزیر و مسئولین محترم
میخواهم بدانم معاون آموزش ابتدایی شهرستان کازرون جناب آقای بتوا.... به چه حقی در جلسه روز پنج شنبه مورخ 93/10/11 به خودش اجازه داد کلیه معلمین رو متهم کنه به اینکه این گروه منبع و منشا معضلاتند !!!!
ایشون در روز پنجشنبه با وقاحت تمام برگشت به کلیه معلمین توهین کرد و عنوان کرد اگر ما در جامعه دزد ..بزهکار ..قاتل و .......داریم همه این مسائل برمیگرده به معلم و عملکرد او !!!!
یکی نیست به این فرد که 4 ماهه پست معاونت آموزش ابتدایی گرفته بگه خود شما تا چند سال پیش معلم بودی
به چه حقی تمامی معضلات و مشکلات جامعه و خانواده و محیط و ....رو در معلم خلاصه می کنی و خدمات او رو زیر سوال می بری ؟
ایشون به چه حقی خودش رو جامعه شناس و روانشناس و عقل کل میدونه و اجازه چنین توهینی به ما
معلمین میده ؟

بارها با بدترین شیوه ممکن به ما توهین کرده و شکایات ما به رئیس اداره بی فایده بوده
تا کی باید شاهد این همه توهین باشیم و اجازه بدیم عزت نفس معلم رو زیر پا له کنه


نقل قولی از یکی ازهمکاران بازنشسته فرهنگی :
|    | 1393/10/9 - 14:50 |     5     0     |
چندین سال قبل برای ادامه تحصیل در دانشگاه ، وارد دانشگاه تهران شدم، چند وقتی از شروع سال تحصیلی گذشته بود که یک کار گروهی برای دانشجویان تعیین شد که در گروه های سه چهارنفری با برنامه زمانی مشخصی باید انجام میشد.

دقیقا یادمه از دختری که درست توی نیمکت بغلیم مینشست و اسمش کتایون بود پرسیدم که برای این کار گروهی تصمیمش چیه و هم گروهی های ما چه کسانی هستند؟

گفت اول باید برنامه زمانی رو ببینه، ظاهرا برنامه دست یکی از دانشجوها به اسم فرهاد بود.
پرسیدم : کدوم فرهاد ؟

کتایون گفت همون پسری که موهای قهوه ای قشنگ و لختی داره و ردیف جلو میشینه
گفتم چند تا فرهاد داخل کلاس هستند فامیلیش رابگو؟
گفت نمی دونم ولی همون پسر خوش تیپی که معمولا پیراهن و شلوار روشن شیکی تنش میکنه

گفتم نمیدونم منظورت کیه؟

گفت همون پسری که کیف وکفشش همیشه ست هست باهم

بازم نفهمیدم منظورش کی بود

اونجا بود که کتایون تون صداشو یکم پایین آورد و گفت فرهاد دیگه، همون پسر مهربونی که روی ویلچیر میشینه
این بار دقیقا فهمیدم کیو میگه ولی به طرز غیر قابل باوری رفتم تو فکر،

آدم چقدر باید نگاهش به اطراف مثبت باشه که بتونه از ویژگی های منفی و نقص ها چشم پوشی کنه

چقدر خوبه مثبت دیدن

یک لحظه خودمو به جای کتایون گذاشتم ، اگر از من در مورد فرهاد میپرسیدن و فرهاد رو میشناختم، چی میگفتم؟

حتما سریع میگفتم همون معلوله دیگه
وقتی نگاه کتایون رو با دید خودم مقایسه کردم خیلی خجالت کشیدم

شما چی فکر میکنید؟

چقد عالی میشه اگه ویژگی های مثبت افراد رو بیشتر ببینیم و بتونیم از نقص هاشون چشم پوشی کنیم.
ارسالی مهدی سرزهی


فرهنگی
|    | 1393/10/16 - 08:25 |     1     0    
پاسخ: سلام ناهید خانم . قانون جذب می گوید:

وقتی به چیزی فکر می کنی ، چه آن چیز را بخواھی و چه نخواھی ، ھمین فکرکردن وھمین

تمرکزکردن روی آن چیز باعث می شود که بلافاصله در بخشی ازکائنات آن چیز واقعی شود!

این یعنی ما انسان ھا در درونمان از یک قابلیتی برخورداریم به نام قدرت تبدیل فکر و نیت به

اشیا و اتفاقای حقیقی و واقعی وفیزیکی!

ناهید
|    | 1393/10/10 - 01:38 |     6     0    
پاسخ: آقای سرزهی این مطلبی که نوشتیدچه ربطی به سختی های آموزش وپرورش داره فکرکنم بازنشست شدی داری فکرمثبت میکنی حتما ازنظرمالی دررفاه هستی که داری مثبت اندیشی میکنی اگه جای مابودی با20دانش آموزوکلا س چندپایه ودستورات مدیرمحترم مجتمع وبی احترامی ایشان فکرنوشتن مقاله درسایت نبودی برادرفکرنان باش که خربزه آب است

محمدی
|    | 1393/10/9 - 13:36 |     8     0     |
سلام می خواستم ببینم می شه پایه نهم رو جهشی خوند یا نه

علیپور
|    | 1393/10/8 - 12:51 |     4     3     |
سلام واحترام
بنده به عنوان یک معلم خواهشنمد هستم مورد زیر را پیگیری نمایید
معاون آموزش وپرورش ناحیه 1 همدان وکارشناسی بازرسی آموزش وپرورش ناحیه در ساعت کاری وغیر کاری به کار بنگاه مشاور املاک مشغول هستند آیا واقعا شان یک معاون اداره درست است به این کارهها که باید به فکر آموزش ورپورش باشد به فکر جیب خود است و کلا مشغول رهن دادن خانه وفروش خانه ها می باشد

سینوهه
|    | 1393/10/10 - 19:12 |     20     1    
پاسخ: خدایا به بندگانت قبل از اعطای پستی ظرفیت آن را عطا فرما تا معنی این کلمه پست در موردشان معنی دیگری ندهد
سینوهه
|    | 1393/10/10 - 19:11 |     17     1    
پاسخ: قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
ناشناس
|    | 1393/10/9 - 23:28 |     4     0    
پاسخ: چشم پیگیری می کنیم
سینوهه
|    | 1393/10/9 - 22:01 |     76     29    
پاسخ: ضمن سلام و خسته نباشید
از تدبیر و درایت مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان طارم زنجان خصوصا در هفته ی اخیر سپاسگزاریم.
خداییش 10 سال بود منتظر این اتفاق بودیم، که با درایت تمام و کمال متانت در این هفته انجام شد.
مدیریت محترم برایتان آرزوی سلامت و سربلندی داریم
موفق باشید.

ناشناس
|    | 1393/10/9 - 09:37 |     22     59    
پاسخ: وزیر محترم خواهشا چگونگی برکناری سه سرپرست شبانه روزی ولی عصر آببر که منجر به جایگزین شدن خانم معاون پرورشی اداره شده را سریعا دستور پیگیری صادر فرمایید

ناشناس
|    | 1393/10/8 - 09:04 |     19     2     |
با سلام خدمت وزیر محترم. آقای وزیر ،چرا فوق العاده شغل کادر ستادی و اداره آموزش و پرورش 2414000ریال هست ولی معلمان که این همه زحمت میکشند 965600ریال؟ چرا این همه بی عدالتی ؟ در حالی که قانون نگفته به معلمان این مبلغ را بدهید. حتی از 2برابر هم زیاد تر. چه کسی باید از حق معلمان دفاع نماید؟ خواهشمند است حق و حقوق معلمان را بدهید و چیز اضافه نمی خواهیم.تشکر

ناشناس
|    | 1393/10/12 - 22:02 |     5     1    
پاسخ: عالی بود.امیدواریم وزیر پاسخگو باشد به این بی عدالتی . البته کادر علاوه بر این اضافه کار ساعتی و ماموریت و حق الزحمه و.....دارند به همین علت معلمان فراموش شده است.

رحیم مفاخری
|    | 1393/10/7 - 23:45 |     15     0     |
پایه ششم که همان اول راهنمایی بود حدود 10 معلم درس هایش را تدریس می کرد حالا در ابتدایی باید یک معلم با داشتن کلاس چند پایه تمام دروس را تدریس نماید این است نطام اموزشی ما بعد از 36 سال

ناشناس
|    | 1393/10/16 - 00:12 |     0     0    
پاسخ: ای بابا تازه شدن شبیه دبیران فنی حد اقل ایشان عملی تدریس نمی کنند خودش جای شکر داره!!!!!
فرهنگی
|    | 1393/10/10 - 01:43 |     4     0    
پاسخ: پس ماچکارکنیم که کلاس ششم مدرسمون مختلطه وفقط بایدچهارچشمی مواظب باشیم
همکار
|    | 1393/10/8 - 21:58 |     8     0    
پاسخ: باید پایه ششم هم به متوسطه اول ملحق شود چون رفتار دانش آموز پایه ششم همانند آنهاست و درس ها یش هم در ردیف آنها هم معلم ابتدایی راحت می شه هم دانش آموز با چند معلم متخصص پیشرفت بهتری دارد

معلم
|    | 1393/10/7 - 21:13 |     31     1     |
آقای وزیر آیا اضافه نمودن حقوق فرهنگیان با افزایش 14 در صد ویا حتی 17 در صد مشکل معیشتی آنان را حل میکند ؟ به دنبال چاره بهتری برای کار باشید وقتی در آمد کشور برای گروهی از سردمداران باشد مشکل حل نخواهد شد باید دنبال تعدیل در امدهای از ما بالاترها بشود تا فرهنگیان بتوانند راحتتر تنفس کنند شما به عنوان مسیول بیشتر تفکر و اقدام نمایید.

جمعی از ختمتگزاران
|    | 1393/10/6 - 13:02 |     4     3     |
باسلام و عرض ادب چرا خمتگزاران مدرک آنان اعمال نمگردد و اضافه کار به آنان تعلق نمیگیرد امیدواریم که در دولت تدبیر وامید این مشکل حل گردد لذا از شما وزیر محترم خواهشمند است مشکلات ما را در نظر بگیرید با تشکر موفق باشید

یک فرهنگی
|    | 1393/10/5 - 21:44 |     32     0     |
سلام آقای وزیر بخدا از وقتی که اومدی وضع همه رابهم زدی نه تلاشی میکنی نه دفاعی میکنی پس داری چکار میکنی؟شمادرمقابل خدامسئولیداون از حق فوت وازدواج که ازسال90به بعددیگه پرداخت نشده این وضع مجتمعها که بخشنامه کردیدهمه هزینه ها ائم ازسرانه وکمک های مردمی بایدبرودحساب مجتمع آنوقت معاون مدرسه حتی پول نداره یک چسب بخره بایدیاالتماس کنه به مدیرمجتمع یابازخواست پس بده که چرایک چسب خریده واقعاآفرین به وزیر بهداشت که خیلی جدی تصمیم میگره وحتی رسانه ایش میکنه فکرکن آموزش وپرورش مهمتره یا.........یادمون باشه از زیر دستان ما دکترها دکتر میشن پس به آموزش وپرورش اهمیت دهید

آموزگار
|    | 1393/10/7 - 17:41 |     11     1    
پاسخ: سرانه را مدیر مجتمع به دارو و دکتر می دهد . کمک های مردمی رو معاون مدرسه.
تو مدرسه ما که یکی از روستاهای اردبیل است. مدیر مجتمع تا به حال یک ماژیک هم به معلمان نداده. یا خودمان می خریم یا معاون مدرسه . که اون هم کمک های مردمی را با زور از بچه ها جمع می کند . وبا درامد یک میلیون تومانی در ماه ، ماژیک و کاغذ را به معلمان می دهد. ان هم به بعضی از معلمان که صداشون در میاد.


ناشناس
|    | 1393/10/5 - 20:44 |     25     1     |
با نام خدا ، جناب وزیر جنابعالی تا به حال ، در عمل هیچ کاری نکرده اید. نه حقوق ما معلمان فرق کرده!!! نه فرق بین دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس معلوم است. نه معلم بیست سال سابقه دار و معلم تازه ورود فرقی دارند. نه به خدا حقوق سه معلم می تواند یک خانه مستاجری را اداره کند. ضمناً در بیمه آتیه سازان معلمان مثل بچه ها دنبال نوبت گرفتن برای هزینه های بیمه هستند!!! حداقل ظاهر آموزش و پرورش و بیمه مسخره طلایی که برای خیلی ها که نزدیک وزارت هستند شغل تریلیاردی است!!! پذیرش و بیمه را سامان دهند.
لطفاً رسیدگی و مشکلات معلمان را بر طرف کنید .

معلم تبریز
|    | 1393/10/5 - 15:47 |     18     0     |
با نام خدا ، جناب وزیر جنابعالی تا به حال ، در عمل هیچ کاری نکرده اید. نه حقوق ما معلمان فرق کرده!!! نه فرق بین دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس معلوم است. نه معلم بیست سال سابقه دار و معلم تازه ورود فرقی دارند. نه به خدا حقوق سه معلم می تواند یک خانه مستاجری را اداره کند. ضمناً در بیمه آتیه سازان معلمان مثل بچه ها دنبال نوبت گرفتن برای هزینه های بیمه هستند!!! حداقل ظاهر آموزش و پرورش و بیمه مسخره طلایی که برای خیلی ها که نزدیک وزارت هستند شغل تریلیاردی است!!! پذیرش و مدت بیمه را سامان دهند.
لطفاً رسیدگی و مشکلات معلمان را بر طرف کنید تا ابرهای سیاه رنگ از آسمان مملکت دور شود!!!!!!!!!!!!!

رضا
|    | 1393/10/7 - 17:15 |     20     1    
پاسخ: آقای وزیر بهداشت یک کلاس برای وزیر ما بگذار شاید از تجربیات شما استفاده کرد و یاد آورد که فرهنگی مظلوم هم باید به حقش برسد

آموزگارتبریز
|    | 1393/10/4 - 20:15 |     11     0     |
سلام آقای فانی وزیرآموزش وپرورش لطفادرمورداجرای برنامه پرداخت حقوق معلمان توسط مدیران تجدیدنظرفرمایید.به نظر من وقریب به اتفاق اکثرهمکاران این کارموجب تحقیرونارضایتی معلمان شده وبه شان ومنزلت اجتماعی آنان وخانواده ایشان لطمه جبران ناپذیری واردمی کندوانگیزه کارراازآنهامی گیرد. خواهشمندیم همکاران نقطه نظرات خودشان رابیان کنند باسپاس

شادمهر
|    | 1393/10/7 - 17:13 |     12     0    
پاسخ: نه بگذارید اجراش کنه مدیر به معلم حقوق بده تا بفهمه سرنوشت طر ح های بی فکر به کجا می انجامد تو را خدا این وزیر فکر می کنه و حرف میزنه

آموزگارتبریز
|    | 1393/10/4 - 20:05 |     0     0     |
سلام

ستایش
|    | 1393/10/7 - 17:17 |     9     0    
پاسخ: سلام مشکل شما چی بود فقط سلام خوب علیک السلام

ایمانی
|    | 1393/10/1 - 23:15 |     2     0     |
بخش نامه طبقه شغلی تشویقی که برای 5 سال متوالی ارزش یابی حد اقل 85 باشد کسانی را که سال 90-91 در مرخصی زایمان بوده اند را شامل نمیشود؟

کلمه متوالی برای سال 88 تا 92 جایگاهی ندارد و بیخود است؟

تکلیف کسانی که سال 90-91 در مرخصی رایمان بوده اند را در این بخشنامه مشخص کنید؟

اسدی
|    | 1393/10/5 - 16:30 |     3     0    
پاسخ: سلام؛
اینجانب یکی از دبیران آموزش و پرورش هستم با مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه شهید بهشتی و 20 سال سابقه تدریس در نظام آموزش و پرورش پس از 20 سال تلاش در این عرصه و مشاهده ی مشکلات فراوان از نزدیک ، و دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات ، تصمیم گرفتم کتابی بنویسم در نقد نظام آموزش و پرورش و نقد کار صدا و سیما در قسمت هایی که به نوعی تداخل در انجام وظایف آموزش و پرورش دارد . در این کتاب به عنوان ناظری که خود در همه ی صحنه ها حضور داشته است ، به نقد و بررسی بسیاری از معایب موجود در نظام آموزش و پرورش کشور پرداخته ام و در مواردی پیشنهادهایی هم برای اصلاح امور ارائه کرده ام . از وزیر محترم آموزش و پرورش واز تمام مسؤولان کشوری از جمله رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین مسؤولین سازمان صدا و سیما که در پیگیری و اصلاح قوانین و مقررات امور اجتماعی نقش و وظیفه دارند ، تقاضا میکنم این کتاب را مطالعه کنند . همچنین از همکاران محترم فرهنگی هم خواهشمندم کتاب نامبرده را مطالعه کنند و نظرات و انتقاداتشان را در وبلاگ : asadi21.blogfa.com به اشتراک بگذارند ؛
عنوان کتاب :
: « زنگ بیداری »
نقدی بر کارکرد نهادهای آموزش و پرورش و صدا و سیما در
تربیت فرزندان ما
همچنین از مسؤولان محترم سایت فرهنگیان نیوز به خاطر اینکه معرفی این کتاب را در سایت خود قرار داده اند صمیمانه تشکر میکنم .


فرهنگی
|    | 1393/10/1 - 21:56 |     0     1     |
باسلام ایاحقوق آذرماه 93کلیه شهرستانها باعنوان کسری بیمه تامین اجتماعی کم شده است یافقط فرهنگیان تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان شوش دانیال

یک داستان ارسالی مهدی سرزهی
|    | 1393/10/1 - 09:49 |     10     2     |


یک دانشجو برای ادامه تحصیل و گرفتن دکترا همراه با خانواده اش عازم استرالیا شد. در آنجا پسر کوچکشان را در یک مدرسه استرالیایی ثبت نام کردند تا او هم ادامه تحصیلش را در سیستم آموزش این کشور تجربه کند.
روز اوّل که پسر از مدرسه برگشت، پدر از او پرسید: پسرم تعریف کن ببینم امروز در مدرسه چی یاد گرفتی؟
پسر جواب داد: امروز درباره خطرات سیگار کشیدن به ما گفتند، خانم معلّم برایمان یک کتاب قصّه خواند و یک کاردستی هم درست کردیم.
پدر پرسید: ریاضی و علوم نخواندید؟ پسر گفت: نه
روز دوّم دوباره وقتی پسر از مدرسه برگشت پدر سؤال خودش را تکرار کرد. پسر جواب داد: امروز نصف روز را ورزش کردیم، یاد گرفتیم که چطور اعتماد به نفسمان را از دست ندهیم، و زنگ آخر هم به کتابخانه رفتیم و به ما یاد دادند که از کتاب های آنجا چطور استفاده کنیم.
بعد از چندین روز که پسر می رفت و می آمد و تعریف می کرد، پدر کم کم نگران شد چرا که می دید در مدرسه پسرش وقت کمی در هفته صرف ریاضی، فیزیک، علوم، و چیزهایی که از نظر او درس درست و حسابی بودند می شود. از آنجایی که پدر نگران بود که پسرش در این دروس ضعیف رشد کند به پسرش گفت:
پسرم از این به بعد دوشنبه ها مدرسه نرو تا در خانه خودم با تو ریاضی و فیزیک کار کنم.
بنابراین پسر دوشنبه ها مدرسه نمی رفت. دوشنبه اوّل از مدرسه زنگ زدند که چرا پسرتان نیامده. گفتند مریض است. دوشنبه دوّم هم زنگ زدند باز یک بهانه ای آوردند. بعد از مدّتی مدیر مدرسه مشکوک شد و پدر را به مدرسه فراخواند تا با او صحبت کند.
وقتی پدر به مدرسه رفت باز سعی کرد بهانه بیاورد امّا مدیر زیر بار نمی رفت. بالاخره به ناچار حقیقت ماجرا را تعریف کرد. گفت که نگران پیشرفت تحصیلی پسرش بوده و از این تعجّب می کند که چرا در مدارس استرالیا اینقدر کم درس درست و حسابی می خوانند.
مدیر پس از شنیدن حرف های پدر کمی سکوت کرد و سپس جواب داد:
ما هم ۵۰ سال پیش مثل شما فکر می کردیم.


مهدی
|    | 1393/10/10 - 08:28 |     1     0    
پاسخ: امام کاظم علیه السلام می فرماید : خوب است که فرزند در کودکی به جَست و خیز بپردازد تا در بزرگ سالی بردبار شود. و سپس افزود: جز این کار سزاوار نیست . در واقع انسان در کودکی باید روحیه ی ستیزه جویی ، هم چنین ترس ها و تردیدهای خود را به وسیله ی بازی ارضا کند تا در بزرگ سالی بتواند بردباری پیشه کند. هم چنین کودکان همواره براثر ناکامی های گوناگون به عقده های درونی مبتلا می شوند که تخلیه ی این عقده ها در بازی میسّر است؛ زیرا با موفقیت هایی که در بازی به دست می آورند، ناکامی های زندگی را فراموش خواهند کرد، یا به شیوه های گوناگون؛ نظیر: داد و فریاد کردن، یا به گونه ای منطقی در بازی با هم بازی ها یا اسباب بازی های خود، عقده های خود را خالی می کنند . و همین امر موجب تعادل و آرامش درونی آن ها خواهد شد .
فرهنگی
|    | 1393/10/4 - 09:10 |     1     0    
پاسخ: معلم بزرگ ، شاگردش را به دانش رهنمون نمی کند بلکه وی راتابالاترین حدتوانایی فکر ،‌پرورش می دهد.
آبراهام لینکلن

نگران آینده
|    | 1393/10/1 - 23:02 |     10     0    
پاسخ: سلام 100 سال دیگه هم این طور فکر می کنیم وقتی از پایه اول تا ششم را در یک کلاس می گذارند به اسم چند پایه کو پیشرفت به خواب ببینیم

مجتمع غدیر عمان قروه درجزین
|    | 1393/9/28 - 18:09 |     5     0     |
سلام - سقف مدرسه فرسوده مجتمع غدیر عمان قروه درجزین بالاخره ریزش کرد 160 نفر دانش آموز ازروز سه شنبه آواره اند.

معلم ابتدایی
|    | 1393/10/7 - 17:20 |     8     0    
پاسخ: درست فرمودی همکار گرامی واقعا در حق چنین دانش آموزانی ظلم به معنای و اقعی شده کاش وزیر توجه می کرد که این چند پایه بودن در واقع تیشه به ریشه دانش آموز میزنه و او ضعیف بالا می آید خشت اول چو معمار نهد کج تا ثریا دیوار می رود کج
ناشناس
|    | 1393/10/4 - 20:04 |     8     0    
پاسخ: کلاس های دو پایه و بالاتر ظلمی است که دارد تیشه به ریشه مدارس ابتدایی می زند تا کی باید شاهد این بی عدالتی ها باشیم

رستم خانی
|    | 1393/9/27 - 15:55 |     34     0     |
چرا باید حقوق یه فرهنگی کم باشه ولی اما حقوق پرستار ها زیاد باشه.مشکل از وزیره آیا؟بله همه میگن بله

ناشناس
|    | 1393/10/16 - 00:29 |     2     0    
پاسخ: همکار عزیز فقط پرستاران نیستند بلکه جناب ضرغامی قبل از ترک صدا و سیما حقوق کارکنان را تا 70 درصد افزایش دادند خوب دقت کنید 70 در صد یعنی مامعلمان حتی در رویا هم نخواهیم دید!
ناشناس
|    | 1393/10/1 - 21:28 |     5     1    
پاسخ: اسلام وادب حضوروزیر محترم احتراما به استحضارعالی میرسانیم که در بخش تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان عده ای ازهمکاران بعنوان امپراطور پابرجایند وهیچ نوع تغییروتحولی بوجود نیامده وچه بساطی برای خود فراهم کرده اند حتی در دوره قبل چه استخدام های دراین قسمت داشتند وچه افراد لایقی که حقشان پامال شدوچه کارها که نکردند ازشما وزیر محترم که میدانم بخوبی از اوضاع نابسامان دوره ی گذشته اطلاع دارید ولی سکوت پرمعناکردهایدولی ای کاش شماهم همانندوزیرعلوم استخدام های دوره گذشته را برملا میکردید تا سیه روی شود هرکه دراوغش باشد و استدعا داریم دستور فرمایید تا تحولی در بخش تربیت بدنی اداره کل اموزش وپرورش استان زنجان انجام گیرد .با تشکر

ناشناس
|    | 1393/9/27 - 10:37 |     5     0     |
با سلام با توجه به تحویلدادن مداراک هزینه های پزشک به بیمه اتیه سازان حافظ حدودشش ماه میگزرد هنوز هیچ مبلغی پرداخت نکرده اند هر ماه مبلغی از حقوق مابابت بیمه کسر می شود ولی جواب نمدهند لطفا پیگیری نمایید متشکرم استان خراسان رضوی

عامری
|    | 1393/9/28 - 18:54 |     12     0    
پاسخ: با سلام
میشه بفرمایید چرا آموزش و پرورش پول بیمه ای رو که از معلمای بدبخت کسر کردن رو هنوز هم که هنوزه به حساب بیمه ایران نریخته تا بیمه پول اردیبهشت و خرداد ما رو بده؟
می دونید منی که اون موقع بستری بودم چقدر خرج رو دستم مونده ؟ دلم خوش بود بیمه هستم اونم توزرد از آب درومد ، وزارتمون که به فکر نیست، بیمه ایرانم میگه طبق تصمیمات اخذ شده باید آموزش و پرورش با ما تسویه کنه بعد ما با شما تسویه کنیم..
یکی نیس جواب بده این پولای بی زبونی که از ما کسر کردن واسه بیمه تو جیب کدوم آقایی رفته که الان موندن تو گل و نمی تونن پرداخت کنن...
خدا ازتون نگذره...


اولیای شاگردان
|    | 1393/9/27 - 03:52 |     2     11     |
وزیر گرامی لطفاً به دبیرستان هایی توجه نمایید که دبیران آنها سر کلاس کم کاری می کنند و شاگردان نمره زیر 10 می آورند . وبه بهانه نمره زیر 10 به اجبار باید در کلاس های تقویتی خارج از ساعت آموزش شرکت کنند و در آنجا دبیر مربوطه با گرفتن نفری 70 هزار تومان از هر دانش آموز انگیزه تدریس پیدا می کند و 15 نمره امتحان را هم از مسئله های کلاس تقویتی در نظری می گیرد تا درسی باشد همه در کلاس تقویتی شرکت نمایند . نمونه این دبیرستانهای با شرف دبیرستان خوارزمی منطقه 8

معلم
|    | 1393/9/26 - 23:05 |     24     0     |
باسلام این نامه را هر عزیزی میخواهد بخواند .دوباره موقع بودجه نویسی شد و نداشتنهای دولت . پارسال که کمتر از تورم به ما معلمها دادند .ودر طول سال برای همه جا به تدریج حداقل 5 در صد دیگر اضافه کردند . در این ماههای پایانی سال دوباره همین دولت ندار به لطف وزیر بهداشت قرار است مجددا حقوق این وزارتخانه را اضافه کنند البته بکنند زیرا آنها هم به نسبت کاری که می کردند دستمزد ی نمی گرفتند اما نوبت ما فرهنگیان که می شود بی پولیها و زیادی تعداد معلمان و زیادی خواهیهای ما آه از نهاد دولت ومجلس در می آورد . نمی خواهند باور کنند ما هم کار می کنیم . هم بچه داری می کنیم هم درس میدهیم آن هم در کلاسهای بدون امکانات و با بیش از 30 نفردانش آموز. از طرفی با نامهریانیهای مدیر و وزیر و مجلس و دانش آموز و بعضا والدین وتهدید های لفظی ووجسمی روبرو می شویم . شرمندگی زن و بچه وانواع بیماریهای روحی و جسمی که حاصل کار طاقت فرسای درس دادن است همه ما را فرا گرفته .هیچ جای دنیا این قدر به معلم بی مهری نمی کنند . به خدا ما هم کا ر کرده و می کنیم 18 سال درس خواندیم سپس به همه شما بدون استثنا درس دادیم. این قدر ناسپاس نباشید . الان که این سطور را مینویسم بیاد می آوررم روزهای را که ما هم به لطف سابقه جبهه هر جا و کار دیگری میتوانستیم برویم اما لذت یاد دادن وعلاقه به درس دادن ما را به اینجا کشاند. هنوز هم برای رضای خدا و اینکه مدیون بچه های مردم نباشیم با زور انواع و اقسام داروهای رنگارنگ کار می کنیم و کم نمی گذاریم . این حق و حقوق نیست که به ما میدهید به نسبت جاهای دیگر این صدقه است تا حقوق .برای اصلاح زندگی وحقوق هر سال وعده سال بعد ندهید . اینقد مار را در جامعه بی ارزش نکنید . زن و فرزندان ما را هم درک ورحم کنید . و باز در آخر ما را هم در یابید . با تشکر

زمانی
|    | 1393/9/26 - 15:32 |     5     0     |
سلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقاء رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیکنند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.آن وقت اجازه دادند ما هم بازنشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت نموده ام.لطفا رسیدگی شود.امثال بنده هم وجود دارند.پرداخت این مبلغ بر عهده آموزش و پرورش است.خواستم این مسئله را هم جویا شوم که از هر مسئولی می پرسی که آقا چرا پولهای ما را نمیدهید؟میگند ما از هیچی خبر نداریم.آقایان مسئول لطفا رسیدگی نمایند.هی به فکر خود نباشید ودیگران را هم فکر نمایید.

محمد
|    | 1393/9/26 - 12:02 |     40     0     |
سلام بر بدترین وزیر آموزش و پرورش واقعاً گند زدی به این ارگان مقدس که معلمانشان فقیر و دانش آموزان زیر دستشان بی سواد

ناشناس
|    | 1393/10/10 - 04:46 |     0     1    
پاسخ: وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام
با مروری اجمالی ناخودآگاه این نوشته به ذهن میرسد .
که کفش کودکی را دریا برد کودک روی ساحل نوشت : دریای دزد.... آنطرف تر مردی که صید خوبی داشت روی ماسه ها نوشت : دریای سخاوتمند.... جوانی غرق شد مادرش نوشت : دریای قاتل.... پیرمردی مرواریدی صید کرد نوشت : دریای بخشنده.... موجی نوشته ها را شست. دریا آرام گفت : به قضاوت دیگران اعتنا نکن اگر میخواهی دریا باشی .
نرنجید از اینکه دوستان فراموش کردند شما یک نفر هستید و بنابر نیازشان قضاوت میکنند. حق نگهدارتان.


ناشناس
|    | 1393/9/25 - 18:31 |     5     5     |
خدمت همکارگلم علی کوشکی دهدشت سلام؛همکارعزیزوقتی سایت آموزش وپرورش راهکاری درحل وفصل مسائل جزئی وپیش پا افتاده ای مثل برخورد ومقابله با رانت وفساد درمنطقه وشهرستانی کوچک مثل شهرستان ما روندارد چگونه می توان دراین سایت به طرح کلی وحل شدن آنها امیدواربود،مسائل کلی را امیدواریم با ظهورآقا فرجی درحلشان فرجی حاصل گردد،پس اجازه دهید ما به انتشارهمین مسائل جزئی بسنده کنیم وامیدواربه حل آنها باشیم....

ناشناس
|    | 1393/9/24 - 22:38 |     7     3     |
با سلام خدمت معاون محترم آموزش ابتدایی وزیر؛ضمن تقدیراز حضورگرم حضرتعالی دراستان زنجان سوالی از خدمت عالی داشتیم مبنی براینکه درزمان حضورحضرتعالی وهمراهان دراستان چگونه است بجای دعوت از مدیران ومعاون آموزگاران وآموزگاران جهت شرکت در برنامه وبیان مسائل ومشکلات موجود،ازطارم زنجان معاونین پرورشی دیرستانهای حجاب،فاطمیه ویک سری افراد دیگربه عنوان شرکت کننده دربرنامه آورده شده بودند!!!!!؟؟؟فکرمی کنید دلیل این کارچیست؟

حسین
|    | 1393/10/8 - 19:38 |     2     0    
پاسخ: سلام دوست عزیز لطفا کمی تحقیق کنید بعد نظر بدهید اولا معاون پرورشی بودن نه معاون آموزشی پس کمی فکر کنید بعد نظر بنویس
حسین
|    | 1393/9/25 - 16:27 |     7     5    
پاسخ: همکار عزیز حرف حق تلخه و کسی هم رسیدگی نمی کنه چرا خودتو ناراحت می کنی این افراد در تمام دورانها هستند

ام البنین سحاب فیض
|    | 1393/9/23 - 17:53 |     3     2     |
باسلام :
من ام البنین سحاب فیض فرزند عباسعلی سحاب فیض بازنشسته ی نیروی خدماتی آموزش وپرورش البته درقیدحیات نیستند با یه بدبختی درس خوندم لیسانس علوم تربیتی گرفتم با مدرک دانشگاه پیام نور مرکز اسداباد همسرم کارگر هستند وقتی که موقع پرداخت شهریه میشد با یک بدبختی به این در و اون درزدن جور میشد شهریه رو پرداخت میکردم مادرم با بی سرپرستی زحمت کشید مارو بزرگ کرد به این امید گفت ادامه تحصیل بده انشاالله معلم بشی خستگی سالهای زحمتم رو در بیاری ولی الان که لیسانس گرفتم آقای فانی اعلام کردند که استخدامی فقط از بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان صورت میگیره امسال برای کارشناسی ارشد شرکت کردم ولی باپیام آقای فانی امید درس خوندن ومعلم شدن رو از دست دادم مگه فقط دانشجویان فرهنگی و فرزندان فرهنگی حق معلم شدن دارن پس تکلیف ما چی میشه برای ما هم تصمیماتی بگیرین از شما خواهش میکنم آقای وزیر باعدالت برخورد کنید یه کاری بکنید که ما هم ضرر نکنیم ما جلوتر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان وارد دانشگاه شدیم منتظر تصمیمات شما هستم درسته دانشگاه فرهنگیان دانشگاه معتبریه ولی ما با مشکلات روحی سالهای پیش نتونستیم رتبه بیاریم و وارد این دانشگاه معتبر بشیم ولی خب عزممون رو جزم کردیم ودرس رو درهر شرایطی ادامه دادیم لطفا درحق ما لطف کنید

?
|    | 1393/9/25 - 00:26 |     5     1    
پاسخ: دانشگاه فرهنگیان کجاش معتبره ؟

ناشناس
|    | 1393/9/22 - 11:19 |     15     8     |
با سلام یکی از راهکارهای مبارزه با مفاسد اداری برخورد با رانت بازی درانتصابات می باشد- درهمایش مبارزه با مفاسد اداری وتحول درنظام اداری آذرماه 93-،حال این سوال مطرح است چرا این برخورد بارانت درانتصابات دراداره آموزش وپرورش طارم دراولویت کاری مسولین چه استانی وچه وزارتی قرار نمی گیرد جالب است بدانید هم خود آقای مدیر وهم معاونین ایشان وهمه تمامی مدیرومعاونین مدارس،سرپرستان خوابگاههای دانش آموزی و...در دوره جدید براساس رانت وپارتی برسرکارآمده اند وزیرمحترم شاید وقت آن رسیده که اقدامی درجهت نیل به عدالت صورت پذیرد،این که دیگه بارمالی نیاز نداره،فقط یه همت ویه یا علی می خواهد!

علی
|    | 1393/9/21 - 19:01 |     3     2     |
با سلام آقای وزیر لطفا به معلمانی که در دولت قبلی درمورد استخدامشون اجحافی صورت گرفته کمکشون کنید

ناشناس
|    | 1393/9/21 - 16:02 |     13     7     |
توروبه خدااگه مسولی هست ورسیدگی کننده ای یه تشریفی به طارم زنجان بیارین؛
بررسی بکنین نیروهای منصوب درمدیریت مدارس،سالنهای ورزشی،سرپرست خوابگاههای دانش آموزی،منصوبین دراعضای سرگروههای آموزشی مقاطع مختلف ونیروهای نشست درمدارس ونیروهایی که به عنوان مربی بهداشت مشغول هستند وحضراتی را که اضافه کاری حتی آموزش رو دارند!!!!!به قول آقای ....چه می کنه این رانت وپارتی درطارم.....

علی کوشکی دهدشت
|    | 1393/9/24 - 01:31 |     4     5    
پاسخ: دوست خوبم، اگر حرفی داری برو با مسئولین اداره شهرستان خودتون رودررو حرف بزن و بزار که مسائل کلان معیشتی معلمان را در این سایت مطرح کنیم.

دانشجوی بیکار
|    | 1393/9/20 - 20:36 |     0     3     |
ضمن عرض سلام دراموزش وپرورش باغبهادران استان اصفهان به دستور اداره نیروها بصورت ازاد و با پارتی بازی در مدرسه ها بکارگیری می شوند تو را به خدا لااقل قانونی وگزینشی کنید استخدامتان را
یه سری به دبیرستانهای شهری و ابتدایی روستاها در این منطقه بزنید وامارشان را بگیرید واقعا فاجعه است

امجد پشت تپی
|    | 1393/9/19 - 23:35 |     0     0     |
با سلام و احترام
در بهار89 بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده ام اما در تیر 90 و مهر 93 دوبار دچار بیماری صعب العلاج لنفوم مغزی شده ام و درحال درمان میباشم
پیشنهاد میشود بخشنامه ای صادر شود که:
با بیماران صعب العلاج که تاکنون مقام معلم کشوری را کسب کرده اند خارج از سهمیه در استان به ستاد مرکزی معرفی گردند. و امتیاز بالایی در نظر بگیرید.

همکاری از زنجان
|    | 1393/9/21 - 08:27 |     3     5    
پاسخ: تو را خدا به مدیر کل دستور بده بره تحقیق کنه ببینه واقعا اتفاقهای که افتاده مثل استفاده فامیلها و دوستان مسئولین اداره در پستهای اداره و مدارس و سرپست ها در شهرستان طارم درسته یا غلط من خواهش می کنم برن بپرسن و بررسی کنند من تا انجا که می دونم سرپرستان آببر دو نفر و خانم هستن و خودشان هم زنجانی

علی
|    | 1393/9/19 - 17:35 |     0     0     |
پاسخ: با سلام بنده علیخانی دبیر منطقه خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری و شوهرم کارمند رسمی پالایشگاه اصفهان و دارای یک فرزند یک ساله با توجه به فاصله نزدیک ۴۰۰ کیلومتری محل سکونتم در اصفهان و محل کارم وعدم پیش بینی شرایط بنده برای انتقالی وضعیت زندگیم به سمت جدایی پیش میرود، شمارا به تمام مقدسات عالم قسم برای رفع مشکل بنده راه حل و مساعدتی بفرمایید از آن طرف هم وزارت نفت به شوهرم انتقالی نمیدهد


آموزگارتبریز
|    | 1393/9/19 - 16:14 |     15     0     |
سلام .آقای وزیرشایدشمانیازمالی نداریدکی می خواهیدازمعلمانی که آرزودارندحقوقشان رامطالبه کنیدلااقل قدمی بردارید.باسپاس

مرتضی
|    | 1393/9/19 - 14:29 |     10     0     |
جناب اقای روحانی سلام
حضرت اقای وزیر سلام
من یک معلمم ، که فرزندم دانش اموز دبیرستان هاشمی نژاد 1 مشهد تیزهوشان دوره متوسطه اول می باشد . امسال حسب دستور حضرتعالی و معاونین محترمتان از بنده برای شهریه سالیانه 500000 تومان بابت شهریه کلاسهای فوق العاده وتکمیلی 504000 تومان و بابت سرویس 1200000 تا کنون پرداخت کرده ام و این مبلغ برای هریک از فرزندان پرداخت شده است یعنی معادل مبالغ فوق الذکر و کمی بیشتر را برای دخترم که در دبیرستان فرزانگان مشهد دانش اموز هست مجبور به پرداخت شده ام.
جناب وزیر
وقتی سیاستهای کلان اموزش و پرورش و شخص شما چنین هزینه ای را بر همکارتان تحمیل میکنید که هم اکنون بیش ازشش ماه حقوق ودستمزد اضافه کار معوق خدمت شما دارد و هنوز حق التدریس کلاسهای فروردین واردیبهشت او را پرداخت نکرده اید . و شخص بنده هم اکنون مبلغی حدود 5 میلیون تومان با همین حقوق ناجیز معلمی از اموزش و پرورش طلب دارم و بازای هر روز تاخیر دیر کرد اقساط وامم 28 درصد سود به بانکهای جمهوری اسلامی پرداخت میکنم . ایا این سیاست منصفانه است که فرزند نخبه معلم این مملکت برای مسایل مالی از تحصیل انهم در مدارس تیزهوشان باز بماند ؟
در دولت قبل اقای حاج بابایی ودولت خدمتگزار شهریه مدارس تیزهوشان برای معلمین را حذف کرده بودند شما چه کردید ؟
جناب وزیر عملکرد شخص شما بعنوان ضعیفترین وزیرکابینه و از قصه وزیری که بیشترین سطح ارتباط مردم با شماست و بیش از یک میلیون فرهنگی ناراضی به وجود اورده اید باعث شکست اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو خواهد شد از ما گفتن از شما هم نشنیدن وسیاست بازی

کیوان اقراری
|    | 1393/9/18 - 21:39 |     1     0     |
با سلام وخسته نباشید خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش
ما جمعی از فرهنگیان مناطق مرزی شهرستان پارس آباد مغان بخش تازه کند روستای اسماعیل کندی مجتمع رازی هستیم طی بخشنامه جدیدی که به آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد ارشال شده است قرار است از حکم ما بند های مربوط به مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب وهوا کسر شود در صورتی که ما در یک منطقه عشایری ایفای وظیفه می نماییم . از وزیر محترم خواهشمندیم پیگیری فرمایند.


مدیر مدرسه
|    | 1393/9/18 - 20:31 |     15     0     |
سلام وزیر.
حقوق ما رو نمی دید که هیچ تازه از حقوقمونم کم می کنید.
من دوست دارم فرهنگی نباشم و بیکار باشم توی خونم.
خوش به حال پرستارها حقوقشون ما رو کاشته تو گلدون اقای وزیر وزیر بهداشت یه الگویی برای شماست.

فرهنگی
|    | 1393/9/18 - 11:33 |     3     0     |
حق التدریس اردیبهشت و خرداد ماه 93 چه شد ؟

مرتضی نظری
|    | 1393/9/18 - 08:56 |     20     0     |
وزیر باید از خواب بیدار شود و از وزیر بهداشت یاد بگیرد. منزلت معلمان بر باد شده و معیشت آنها افتضاح است . وزیر در خواب غفلت است ما معلمان غیرت نداریم چرا هیچ اعتراضی نیست ؟ ما می گوییم نان نداریم وزیر می گوید کیفیت را درست می کنم. ما را فقط برای برگزاری انتخاباتها می خواهند. ما بدبختیم در یک کلام .

حسین
|    | 1393/9/17 - 22:03 |     18     0     |
با عرض سلام خدمت آقای وزیر
اقای وزیر شما هم وزیر هستید -وزیر بهداشت هم وزیر هس-اون هم فعالیت میکنه-شما هم فعالیت میکنید-این هم وضع حقوق ماست-شما خودتون با این یک میلیون میتونید زندگی کنید؟واقعا برا خودم متاسفم که معلم شدم -تو رو خدا اگر نمی توانید حقوقمان را افزایش دهید لاقل استعفا بدهید

زمانی بازنشسته 88
|    | 1393/9/17 - 19:45 |     3     0     |
سلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقاء رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیکنند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم با زن نشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود.امثال بنده وجود دارد.پرداخت این مبلغ بر عهده آموزش و پرورش است

ناشناس
|    | 1393/9/17 - 15:01 |     16     0     |
اقای وزیر شما رسما اموزش و پرورش رو نابود کردید !!!در استان البرز ساوجبلاغ ساعتهای مدارس اضافه شده که به جز خستگی برای بچه ها چیزی نداره حالا فکر کردید پنج شنبه ها بریم مدرسه اوضاع بهتر میشه؟ما به شما اعتراض داریم .شما ذره ای به فکر معلم نیستید باز صد رحمت به اقای حاجی بابایی

ناشناس
|    | 1393/10/7 - 10:22 |     0     0    
پاسخ: چرا زمان بازنشستگی رتبه عالی ازاحکام کارگزینی حذف می گردد

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 20:10 |     27     0     |
با سلام
قابل توجه ی وزیر
حقوق کادر بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت اضافه شد .
راستی وعده هایت چی شد وزیر محترم 20 درصدت کجا ؟ و...

مهدی
|    | 1393/9/18 - 23:54 |     4     8    
پاسخ: با سلام خدمت وزیر محترم ببخشید نامه نگاری بلد نیستم میرم سر اصل مطلب یامدم میاد اون قدیما مدرسه ما شنبه باز بود تا پنج شنبه و گاهی هم جمعه ها حتی تقویتی میرفتیم اما قربون این دولت این وزارت پنج شنبه رو که تعطیل کردین یه روز در هفته هم که نمیدونم معلمهای بالای 25 سال خدمت تشویقی دارن نمیان و هر دو هفته ای یه بار هم بچه هارو زورکی میبرن اردو البته رایگان نه پولی ینی هر دو هفته بچه های ما کلا 7 روز سر کلاس میرن حقا خداوکیلی تو رو ابولفضل این انصافه؟؟؟ ماکه در هفته 6 روز میرفتیم مدرسه هیچی نشدیم اونوقت بچه های ما هر دو هفته کلا 7 روز میرن مدرسه خوب یهو بگین مدرسه نیاین راحت تره به خدا به خدا که اینجوری هم ماها و هم بچه های ما بدبخت میشیم نه تنها من بلکه شمایی که داری این متن و میخونی ممنون میشم مسئولان دقیق پاسخ بدن

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 18:32 |     40     1     |
حیف به آرایی که به روحانی دادیم. آقای روحانی وضعیت حقوق معلمان در پایین ترین سطح قرار دارد. ضمناً همه معلمان با سوادتر از آنهایی هستند که مملکت را اداره می کنند. شما در سخنان اخیرتان با واگذاری مدارس به مردم می خواهید معلمان با سواد، مدارس را اداره کنند!!! مگر دانشگاه هایتان چنین است؟ مگر آموزش و پرورش نباید رایگان باشد؟ توهین شما به معلمان هدف اصلی نظام بوده و هست که شما از آن به صراحت سخن گفته ایید.

امید
|    | 1393/9/16 - 16:22 |     17     0     |
باسلام وخسته نباشید - قابل توجه مسئولین محترم وزحمت کش - تا سال 90-91 کمک هزینه ای به نام کمک هزینه ازدواج فرهنکیان یا فرزندان آنها وجود داشت نکنه آن هم مثل حق مسکن- حق سفر- فروشگاه فرهنگیان - پاداش ومرخصی - کارانه و.... در حال حذف شدنه ؟- درحالی که هروز به حقوق ومزایای سایر کارکنان اضافه میشه برعکس ان در آموزش وپرورش اتفاق می افتد چرا همه زورشان آموزش وپرورش می رسه؟ جناب وزیر محترم تورا به خدا یه حرکتی کن مثل وزیر بهدشت - این قدر ساکت وآرام ننشین در جلسات هیئت دولت - دیدی که اکثر وزارتخانه بجز آن 20درصد در طول سال چند 20درصد دیگر به حقوق کارمندانشان اضافه کردند اما شما هیچ کاری نکردید وهی وعده دادید از زمان رسیدن به وزارت در مورد 20درصد ابتدائیها ورتبه بندی وباز نشستگی پیش از موعد سخن می گوئید ولی به هیچ کدام عمل نکردید منتظر اقدامات عملی جنابعالی هستیم با تشکر

آموزگارتبریز
|    | 1393/9/16 - 10:07 |     12     0     |
باسلام آقای وزیرلطفابه وضعیت بیمه طلایی رسیدگی کنید.آیایکشعبه برای 5ناحیه آموزش وپرورش تبریزمی تواندمثمرثمرباشد.لطفارسیدگی کنید.باسپاس

آموزگارتبریز
|    | 1393/9/16 - 09:59 |     21     0     |
باسلام یاددارم ازدبستان درکتاب...درس اول صحبت نان بودوآب آنچه رادرخردسالی خوانده ایم ...همچنان درجستجویش مانده ایم.آقای وزیر

معلم تبریز
|    | 1393/9/15 - 21:27 |     22     0     |
با سلام، جناب وزیر چرا حق الزحمه اوراق تصحیح امتحانات نهایی خرداد و دی ماه سال تحصیلی92 به صورت کامل واریز نشد؟ چرا مسئولین حوزه تصحیح در پایان تصحیح گواهی پایان کار و تعداد اوراق تصحیح شده را صادر نکردند؟ چرا فیش حق الزحمات معوقات یا فیش حق الزحمه واریزی اوراق تصحیح شده به همکار داده نمی شود؟ من از کجا بدانم حق الزحمه دی ماه92 پرداخت شده است؟ مبلغی ناچیز پول واریز شده است آن را هم اخیراً از طریق صورتحساب بانک ملی متوجه شده ام .مسئولین امتحانات ناحیه5 تبریز می گویند تمامی اطلاعات کامپیوتر حذف شده است؟!!! آیا عدم شفافیت پرداختی و دریافتی در آموزش و پرورش به معنای اختلاس در سطح اداره کل یا وزارتخانه ها می تواند باشد؟
آیا آموزش و پرورش برای معلمان تا به حال از نظر خدمت رسانی و ادای وظایف اداری به طور شفاف عمل کرده است؟


سعید
|    | 1393/9/14 - 12:18 |     27     0     |
ووزیر بهداشت در مورد اجرای مرحله سوم طرح تحول و تلاش‌های خود برای اجرای آن گفت: به همراه ربیعی جلوی در ایستادیم تا رئیس جمهور از جلسه هیئت دولت خارج نشود و طرح تحول نظام سلامت را امضا کند.
یادبگیر آقای وزیر آموزش وپرورش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نشستی تو ساختمان وزارت انتظار داری همه چی درست شه .زردآلو بیا گلو که نیست.!!!!

گودینی
|    | 1393/9/14 - 02:13 |     2     3     |
با سلام وعرض خسته نباشید. مؤسسه جامعة القرآن یکی از معتبرترین مؤسسات قرآنی سطح کشور است که بانی آن ،فرزند گرامی علامه طباطبایی و مدیرآن نوه آن بزرگوار محمدحسین طباطبایی می باشد.نحوه تربیت مربی بسیار تخصصی دارد وقرآن آموزان این مؤسسه به درستی و فنی قرآن را یاد می گیرند. واحد خردسالان کنگاوراز توابع استان کرمانشاه از اداره آموزش و پرورش کنگاور تقاضای صدور مجوز نمود جهت نشرواشاعه فرهنگ قرآنی و تبلیغ بین دانش آموزان ابتدایی برای کسب معارف بیشتر دانش آموزان از قرآن کریم که با ممانعت حراست مواجه شده و با تعجب اجازه تبلیغ داده نشد. سؤال: گزینه 2 برای برگزاری کلاسها و آزمونهایش از ایشان نه تنها مجوز گرفته بلکه مدرسه های جهت تبلیغ بعداز ظهرها در اختیار دارد. اما تبلیغ آموزش قرآن ...!!! ما را چه شده است؟

مصطفی
|    | 1393/9/13 - 22:48 |     12     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم

اینجانب کارمند نیروگاه برق ئر استان گلستان هستم و خانم بنده فرهنگی در منطقه دشتیاری چابهار در استان سیستان و بلوچستان فاصله بین ما از هم 2200 کیلومتر می باشد. من ماهی دو روز بیشتر مرخصی ندارم در تمام ظول سال تحصیلی یک بار بیشتر نمی تونم همسر و دختر کوچیکم رو ببینم خواش می کنم برای یک لحظه هم که شده به فاصله بسیار زیاد ما فکر کنید صمیمانه ازتون خواهش می کنم به خاطر رضای خدا هم که شده شرایطی رو فراهم کنید تا همسرم انتقالی بگیره و بیاد پیشم .خواهش می کنم

عبدی
|    | 1393/9/13 - 23:44 |     5     3    
پاسخ: تخصصی کردن نیروهای تربیت بدنی و پرورشی یا تخصصی گرایی نوین را توضییح دهید فرهنگی از طا

ناشناس
|    | 1393/9/13 - 18:59 |     8     1     |
چرا به وضعیت بعضی از غیر انتفاعی ها رسیدگی نم کنید هنرستان فنی نیم رخ در منطقه 3سری بزنید ببینید چه خبر است بی بندباری وفقط مدیر وموسس به فکر پول است وآموزش وادب اسلامی صفر است ورفتار خیلی زننده ی با همکاران فرهنگی دارد

لرستانی
|    | 1393/9/13 - 12:41 |     33     0     |
آقای بیدار شو از وزیر بهداشت یاد بگیر طرح رتبه بندی چی شد؟ اگر در بودجه 94 نیاید ما چه خاکی بر سر کنیم ما تا کی باید شرمنده زن و بچه ی خویش باشیم

ارش
|    | 1393/9/13 - 00:55 |     19     0     |
بزرگترین سرمایه ی موردنیاز در شکل گیری و تداوم مناسبات و روابط سازنده بین انسان ها ،اعتماد متقابل است و در مجموعه ای که دارای اهداف مشخص است و قرار بر این است که همه ی اعضای مجموعه در جهت آن اهداف نقش خاص خود را ایفا کنند ،اگر عضوی از مجموعه به هر دلیل نتواند به کارگردانان اصلی اعتماد نماید و یا احساس کند که به نوعی نادیده انگاشته شده است و کسی قادر یا مایل به درک او و پاسخگوی پرسش های او نیست ،بدون شک سرخورده شده و به تدریج از ایفای نقش صحیح خود باز خواهد ماند.
واقعیت این است که متاسفانه در جامعه ی معلمان کشور بی اعتمادی به مسئولان به شدت احساس می شود واین حکایت تازه ای نیست و مربوط به این دولت و آن دولت نیز نمی شود. واقعیتی است که محصول اشتباهات مدیرانی از سال های دور تا امروز می باشد و کتمان آن نیز دیگر سودی نخواهد داشت.
با اندکی تامل در خصوص عوامل این بی اعتمادی ،به موارد بسیاری خواهیم رسید و در این نوشتار قصد داریم نمونه هایی از آن را بیان نماییم که هریک مصداق روشنی در تایید مدعای ماست:
۱- در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد که شرایط بیمه ی طلایی فرهنگیان تغییر نموده و مبلغ پرداختی فرهنگیان نیز افزایش می یابد ،به دنبال آن نیز تعدادی از فرهنگیان انصراف خود را به ادارات اعلام نمودند اما چند روز بعد مسئولان ارشد وزارت از طریق صداو سیما اعلام نمودند که خدمات بیمه طلایی به غیر از یک مورد تغییر دیگری ندارد و نیمی از حق بیمه نیز توسط آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد ،در دو ماه اول نیز به همین صورت عمل گردید پس از آن گفته شد که از این پس حق بیمه بطور کامل از حقوق کسر می شود و چند روز بعد نصف مبلغ به حساب مشمولین واریز خواهد شد و تا دو ما ه نیز این وعده عملی شد ولی این روند نیز دوام نیافت و پس از آن حق بیمه بطور کامل بر دوش بیمه شدگان قرار گرفت وظاهرا مسئولین نیز موظف نیستند در این رابطه توضیحی ارائه نمایند!
۲- در سال ۹۳ افزایش حقوقی که اعلام شد مانند سال های قبل از آن بسیار کمتر از نرخ تورم بود اما فرهنگیان با در نظرگرفتن شرایط مالی و اقتصادی دولت و در جهت همکاری و همراهی با دولت ،بنا را بر تحمل شرایط و بردباری گذاشتند اما به تدریج متوجه شدند که گویا تنگناهای ناشی از کمبود اعتبارفقط متوجه فرهنگیان است وگرنه کارکنان برخی ارگان ها و سازمان ها همانند سنوات قبل از افزایش حقوقی به مراتب بالاتر برخوردار شده اند.
۳- به دنبال اعتراضاتی که در دهه ی هشتاد نسبت به تبعیض در پرداخت ها و بی توجهی به مشکلات معلمان انجام شد ،رفع تمامی مشکلات و تبعیض ها به زمان اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری حواله گردید اما وقتی با کش و قوس های مختلف و تاخیرات متوالی بالاخره در سال ۸۸ در ظاهر اجرا گردید ،شیوه ی اجرای آن آنقدر نامناسب بود و با روح قانون و فلسفه ی اولیه آن فاصله داشت که نه تنها وعده های داده شده عملی نشد بلکه باعث تبعیضاتی ناروا بین کارکنان آموزش و پرورش نیز گردید که تا قبل از آن بی سابقه بود.
۴- در دولت قبلی برخی دستور العمل های کارشناسی نشده و بدعت گونه مانند افزایش پلکانی معکوس،تفاوت تطبیق و بند سایر باعث تبعیض های بیشتری گردید که امید می رفت در دولت فعلی اقدامات شایسته ای در جهت اصلاح آنها صورت گیرد اما متاسفانه بر خلاف تمامی انتظارات هیچ قدمی در این خصوص برداشته نشد.
۵- در آموزش و پرورش هیچ کانال مطمئنی برای پاسخگویی به پرسش های متعدد فرهنگیان و رفع ابهامات آنان طراحی نگردیده است به عنوان مثال یکی از فرهنگیان با سامانه ی تلفنی اعلام شده تماس گرفته و پرسشی را مطرح می نماید و به مدت سه ماه مرتب ارتباط برقرار نموده و با وارد نمودن شماره پیگیری منتظر جواب می ماند اما پاسخی دریافت نمی نماید بالاخره خسته شده و پس از تماس تلفنی با دبیرخانه متوجه می شود که به دلیل کاهش نیروهای دبیرخانه چندماهی است که به سوالات تلفنی پاسخ داده نمی شود!بگذریم از اینکه سامانه ی پاسخگویی اینترنتی نیز سالهاست با کمبود نیرو مواجه است! و امکان ملاقات حضوری با وزیر محترم و معاونین نیز محال به نظر می رسد.
۶- حق التدریس معلمان برخی تعهدات دیگر با تاخیرات چندین ماهه و گاهی بیشتر از یک سال تاخیر و در زمانی پرداخت می گردد که ارزش آن بسیار کمتر از زمان انجام کار است و تاکنون یک بار نیز کسی بابت آن از معلمان عذرخواهی ننموده است.البته فرهنگیان مطالبات چندین و چند ساله ی دیگری از قبیل یارانه وام مسکن ،هزینه ی سفر،هزینه ی مهدکودک فرزندان و…..غیره نیز دارند که حتی اگر به فرض محال هم اکنون نیز پرداخت گردد حتی یک بیستم ارزش اولیه ی خود را نخواهد داشت .
۷- سالهاست با پرداخت های ماهانه ی فرهنگیان موسسه ای مالی به نام صندوق ذخیره فرهنگیان با سرمایه ای هنگفت تاسیس شده که فرهنگیان با وجود مالکیت آن هیچ نظارتی بر عملکرد آن ندارند و با وجود برخورداری از بنیه مالی مناسب تاکنون هیچ گامی در جهت بهبود معیشت اعضا برنداشته است.
۸-در زمینه ی رسالت اصلی آموزش و پرورش یعنی برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی نیز که دغدغه ی اصلی معلمان نیز می باشد متاسفانه سالهاست شاهد اجرای طرح های نسنجیده و با تغییرات پی در پی می باشیم و هیچ گاه به نظرات مجریان اصلی آنها یعنی معلمان آنچنان که لازم است توجه نشده است.
۹- با روی کار آمدن دولت جدید حداقل انتطار معلمان پاسخگو بودن مسئولین به پرسش هایشان بود اما متاسفانه این حداقل انتظارشان نیز هنوز برآورده نشده است.
با وجود این موارد و موارد دیگری که مجال طرح آن نیست آیا جایی برای اعتماد باقی مانده است؟
امیدوارم با این نوشتار گام کوچکی در جهت ترویج روحیه ی پرسشگری و پاسخگویی در بین معلمان عزیز و مسئولین بزرگوار برداشته باشم و بابت نواقص احتمالی از همه ی عزیزان و بزرگواران پوزش می طلبم.

ازاد
|    | 1393/10/2 - 12:46 |     2     0    
پاسخ: ایا کسی عرضه و لیاقت پاسخ به سوال معلم را دارد ؟

ارشد حیدری
|    | 1393/9/12 - 12:29 |     23     10     |
با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین دلسوز نظام آموزش و پرورش کشور نظرات و درد و دلهای بسیاری از عزیزان رامطالعه کردم و بیشتر درد و دلهای موردی و مقطی و شخصی مطرح گردیده بود و هر کدام د رجای خود قابل توجه و دقت امّا آنچه مهم و ضروری است و قابل توجه، نگاه و دیدگاه تصمیم گیران کشور است نسبت به آموزش و پرورش است مگر نه اینست که پایه و اساس علم آموزی و دانش کشور برخاسته از آموزش و پرورش است ! مگرنه این است که تمامی نیروهای کاری و اجرای وزارت خانه های و سازمانهای دیگر را آموزش و پرورش و آموزش عالی پرورانده و در اختیارشان قرار داده است؟! نقش آموزش و پرورش و آموزش عالی در جامعه کلیدی است اما سهمشان در استفاده از درآمد کشور چقدر است؟؟ آیا تمامی وزارت خانه ها بدهکار آموزش پوروش و عالی نیستند؟ این بدیهی ترین مسئله براحتی مورد غفلت قرار گرفته است به طوریکه یکی از مسئولین کشور می گفت تعداد آموزش و پرورشیان زیاد است و آموزش و پرورش در آمد زا نیست. این مسئول آنقدر کوته فکراست که در آمد را فقط در پول می بیند نه درعلم و دانش که زمینه تمامی پیشرفت ها است و می گفت به همین علت امکان افزایش حقوق و مزایا یشان وجود ندارد. مایه تاسف است!!! اگه تعدادشان زیاد است نقششان هم کلیدی است اگه نباشند شماهها هیچکدام نیستید!! اقای وزیر آیا شما نمی توانید طرحی را به مجلس ارائه دهید که از درآمد وزارت خانه های پر آمد همچون نفت، امور دارایی،نیرو و ... سهمی هم به آموزش و پرورش تزریق شود؟؟ در جامعه ای که با شعار عدالت و ایجاد مدینه فاضله اسلامی قیام کردیم و شهید دادیم و سالها جبهه رفتیم و خون دل خوردیم و همیشه در مبارزه با استعمار خارجی و داخلی بودیم دردناک و گریه آور است ببینیم مدرک معادلی در وزارت خانه ای دیگر دو و گاهی سه برابر کارمندان آموزش و پرورش حقوق و مزایا می گیرند. معلم امروز ما سر کلاس و سرکار خود دغدغه اش کرایه منزل و وامهای معوق شده و چکهای برگشتی است و آن وقت انتظار داریم معلمم محقق باشد، باعلم روز و با نیرو و شعف فراوان سر کلاس برود و همیشه علمش بروز باشد!!! آیا چشم نمی نهید به کشورهای حتی همسایه بنگریم که نگاهشان به معلم چگونه است؟؟؟ در بسیاری از کشورهای پیشرفته حتی پزشکان غبطه می خورند که چرا معلم نشده اند!! وقتی نگاه دولتمردان به معلم و آموزش و پرورش اینگونه باشد که می بینیم و ارزش اجتماعی اش اینقدر نزول میکند نباید انتظاری بهتر از اتفاق شهر بروجرد داشته باشیم. بیاییم همه با هم تلاش وافر کنیم تا نگاه تصمیم گیران را به بخش علم آموزی کشور عوض کنیم در آن موقع است که بقیه مشکلات معلم و بخش آموزش و درکنار آن مشکلات اقتصادی این بخش مظلوم جامعه نیز به مرور حل خواهد شد. از اطاله کلام عذر خواهی میکنم. خدانگهدار تا بعد... اگر بودیم

فرهنگی
|    | 1393/10/17 - 17:51 |     0     1    
پاسخ: ارشدجان مگر اینها خودشان نمی دانند ؟این حرفها چندین سال هست که زده می شود ولی کو گوش شنوا
لالایی
|    | 1393/10/2 - 12:48 |     2     0    
پاسخ: اونهایی که منفی دادین چرا منفیدادین دلیلی دارین یا علافین و می خوایین علافها زیاد شن با رسیدگی نشدن به وضع معلم .
جماعت اگه به معلم برسن و شما بخیل نباشین و حمایت کنین بیشتر از معلم شما و بچت و جامعه رشد میکنه .

معلم
|    | 1393/9/12 - 23:54 |     40     0    
پاسخ: همه ما صبر کردیم. به اشتباه از روز اول استخدام در این خرابه فرهنگی، به خود اطمینان می دادیم این رئیس جمهور حتماً گشایشی در معیشت، حقوق، سیاحت و آموزش کشور انجام خواهد داد. در آستانه بازنشتگی هستیم می بینیم اینها به هیچ چیزی که ما در ذهن و فکر می پرورانیم اعتقادی ندارند. جناب حیدری شما از امیدی حرف می زنید که دیده نمی شود!!!

ناهید خانم
|    | 1393/9/11 - 21:54 |     23     0     |
ببخشید
اقای محترم اداراتی دیگه کمبودنیرو ندارندیک معلم ابتدایی6پایه ومعاونت نداره شماحتمامدیرمجتمع هستی که صدات ازجای گرم در میادمابا ادارات دیگه چکار داریم بهتره فکرخودمون ودانش آموزان باشیم شماتشریف داری دفترمجتمع با4تامعاون که چپ وراستت قرارگرفتن بعدبخاطر کمبودنیرو یک معلم30تادانش آموزداره اونم6پایه کجای کاری؟فقط فکرپست ومقام خودت نباش مثل مابروکلاس وحرف زور نزن

علی
|    | 1393/9/19 - 18:17 |     3     4    
پاسخ: سلام آقای نادری عزیز یادت نبود من کفتم12 سال معلم راهنمای روستایی بودم خیلی از معلمان ما نه بخاطر مدیر مجتمع بلکه به خاطر خدا کار می کنند مدیر هر کس می خواهد باشد ولی این را بدانیم که به ابتدایی خیلی ظلم می شود خیلی از معلمان 28 سال به دنبال کار خودشان بودند این 2 سال آخر زمین و زمان را به هم می دوزند تا مدیر یا معاون شوند اگر موفق نشدند حداقل معاون آموزگار می شوند به خاطر پاداش و بازنشستگی تورا به خدا از مدیریت و کلاس چند پایه می دانند فقط می خواهند پاداش را بگیرند حداقل یکی نمی خواهد کار اینها را راست و ریست کند بخدا سنگ کسی را به سینه نمی زنم و کل خدمتم در ابتدایی به عنوان آموزگار - مدیر - و معلم راهنمای روستایی انجام وظیفه کردم حلا که دارند مدارس را نمونه دولتی ،سمپاد ، هیئت امنایی و و و... یه جوری شهریه ای می کنند نگذاریم بیش از حد به مدارس روستایی خسارت برسد معاون آموزگار همان مدیر آموزگار است گیرم که مدیر مجتمع نباشد به معاون آموزگار چه می رسد غیر از این است که باید به دنبال امور اداری و ده سامانه و نرم افزار باشد آیا این در وقت کلاس و به معاون آموزگار کمک نیست آیا همه ی مدارس ما حداقل 2 دستگاه رایانه و خط اینترنت را دارند وقتی که کار ما میزان است مدیر مجتمع نه آقا بالا سر است نه مشکل بلکه در بسیاری از کار ها و اجرای طرح ها به مدرسه ابتدایی کمک می کند و باعث صرفه جویی در وقت و نیرو می شود . مدیر مجتمع ما در آوردن بخشنامه ها جواب نامه ها ثبت نام دانش آموزان تهیه دفاتر آمار امتحانات ثبت نمرات کارنامه خریدها تهیه تجهیزات و تعمیرات و کلاس بدون معلم به ما کمک می کند . حرف من این است اگر نباشد به مدارس ما چه خدمتی می شود غیر از این است که اوقت کلاس گرفته نمی شود هی از بالا سری نگوییم این کار ها را که گفتم برای ما انجام می دهد من به معلم هایی که می گویند مدیر مجتمع بالا سری است در حرفشان شک دارم وقتی کار ما درست باشد نباید از بالاسری بترسیم خدا بر همه کار ما ناظر است و بالای سر ماست چرا از کسی بترسیم
نادری
|    | 1393/9/17 - 23:01 |     4     7    
پاسخ: سلام علی آقاواقعابرات متاسفم که قبلا از خدا نمی ترسیدی وبه قول خودت9میرفتی و11برمیگشتی حالادست زور مدیرمجتمع بالای سرت است وازترس به موقع میری ومی آیی خدابهت رحم کنه چه نون حلالی داشتی تو؟بعدم دلت برای پول بنزین وموبایل مدیرمجتمعت نسوزه اگه ضرب المثل معروف رابگم شایدتوهین بشه پس توفکرخودت باش علی آقا سایه ی خدا را احساس کن نه سایه ی مدیرمجتمع
ALI
|    | 1393/9/15 - 23:26 |     1     10    
پاسخ: سلام من یک آموزگارم که سال آخرین خدمتم را می گذرانم و به عنوان معاون آموزگار در یک کلاس سه پایه مشغول بکارم عزیزان من بیاییم کمی انصاف داشته باشیم همه خوب به یاد داریم که خیلی از مدیر آموزگاران روستایی به بهانه انجام امور اداری قبل از تشکیل مجتمع ها معروف بودند به 911 یعنی ساعت 9 سر کا ر می رفتند و ساعت 11 بر می گشتند زیرا ناظری نبود یک معلم راهنمای روستایی که حداقل در 15 روز یکبتار از مدارس بازدید می کرد ولی حالا همه کار ها خود به خود انجام می گیرد و بهانه ای برای سر کار نرفتن نداریم و مجبوریم منظم باشیم به خدا بنده 12 سال معلم راهنما روستایی بودم حداقل هر 15 روز یکبار ما از مدارس بازدید می کردیم کاری هم با انجام امور اداری نداشتیم فقط مشکلات را می نوشتیم و به اداره گزارش می کردیم بعضی وقتها هم این گزارش ها حتی خوانده نمی شد فقط کارشناس آموزش به دنبال غیبت از میان آنها می گشت و اگر غیبتی نبود آنها را برای همیشه بایگانی می کرد حالا مشکلات لیست نمی شود و به جایی گزارش نمی شوند بلکه مدیر و عوامل اجرایی به دنبال حل آنها هستند حرف حق بزنیم موارد اشکال ممکن است در بعضی مناطق باشد کلی تعمیم ندهید مدیر مجتمع ما بخدا در طول شب و روز وقت نمی شناسد و کار می کند و نمی رسد حق مدیریتش به هزینه موبایلش که با سایر مدارس در ارتباط است نمی رسد مدارس ما تلفن و اینترنت ندارند . پول بنزین و هزینه ماشین پیشکش. و از این همکاران می پرسم چرا دروغ می گویییم در چند سال اخیر یک ریال اضافه کار به عوامل اجرایی پرداخت نشده است حداقل خود مسئولین از این موضوع خبر دارند . در یک مجتمع تا349 دانش فقط یک نیروی آموزشی به عنوان مدیر انجام وظیفه می کند نفر دوم نیروی پرورشی است و سومین نفر نیروی دفتری است . با حذف مجتمع یک نیروی آموزشی که به عنوان مدیر مجتمع است . در مدرسه مرکز مجتمع که معاون آموزشی ندارد به عنوان مدیر باقی می ماند و معاون اجرایی و پرورشی نیز در یکی از این مدارس سازماندهی می شوند و نیروی مازادی باقی نمی ماند. حالا بعد از حذف مجتمع معاون آموزگار مدیر آموزگار می شود و به دنبال انجام امور اداری هر روز راهی اداره می گردد. هر مدرسه نیاز به حداقل دو دستگاه کامپیوتر و خط اینترنت دارد برای انجام امور ثبت نمرات توصیفی یا دانا و سامانه سناد و بکفا و.... 9 و بازار کافی نت ها گرم می شود . مجتمع شهری وظیفه ای نداشت زیرا مدارس مستقل خود انجام وظیفه می کردند ولی در روستا ها معاون آموزگار حداقل دیگر با امور اداری کاری ندارد و می تواند بیشتر به کلاس برسد . در یک مدرسه نمونه دولتی با 300 دانش برید نگاه کنید حداقل 12 نفر عوامل اجرایی دارد و همه کار می کنند چرا ما معلمان ابتدایی این همه بزرگنمایی می کنیم ممکن است در بعضی از مناطق اصلا درست عمل نکرده باشند من نمی دانم ولی در منطقه ما اینطور نیست این معاون آموزگار است که هر روز صبح دستور می دهد و انجام کار ها را از مدیر مجتمع طلب می کند . من با شناختی که از معلم راهنمای روستایی دارم خوب می دانم که دوران آن در دنیای پیشرفته با پایان رسیده و با لوازم و تکنولوژی امروزی کنترل و ارزشیابی مدارس یک کار پیش پا افتاده است بیایید کاری را که شروع کردیم کامل کنیم نه صورت مسئله را پاک کنیم .
ناشناس
|    | 1393/9/12 - 09:34 |     30     0    
پاسخ: اقای فانی بهتره وزیر بهداشت را الگوی خودت قرار بدی

ناشناس
|    | 1393/9/11 - 14:26 |     14     7     |
خدمت وزیر محترم سلام
کسی که در یک مقطع بیش از 5سال مدیر یا معاون است چه لزومی دارد به مقطع خودش برگردد و تدریس کند.هیچ بازدهی ندارد چند سال از دروس جدید و تدریس جدید دور بوده است

ناشناس
|    | 1393/9/11 - 14:21 |     8     37     |
مجتمع های روستایی خوب عمل می کنند

ناشناس
|    | 1393/9/16 - 12:19 |     1     7    
پاسخ: من مدیر یکی از مدارس تحت پوشش مجتمع هستم .مدیر مجتمع نیستم
ناشناس
|    | 1393/9/14 - 13:38 |     18     1    
پاسخ: برای تو که مدیر و معاون مجتمع هستی و کاری نداری و فقط دستور میدی و حقوق خوبی میگیری آره خوب عمل کرده

حسنوند
|    | 1393/9/11 - 04:04 |     3     3     |
باسلام وزیر محترم به استحضار می رسانم که آموزش و پرورش شهرستان سلسله لرستان حدود 9ماه است که با سرپرست اداره می شود:
1- نامبرده بنام آقای جواد اسلام دوست دانشجو هستند وهفته ای سه روز - روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه درتهران هستند ودر محل کار حضور ندارند وسزاوار نیست که آموزش و ÷رورش این شهرستاناینطور وضعیتی داشته باشد مگر قحط رجال شده .2- طی 9ماهگذشته حتی سطل آشغال را هم عوض کرده آیا مگر کودتاه شده , مگر چه حادثه ای پیش آمده که اینطوری همهنیروهای قبلی این اداره را عزل نموده ایا دربین اینها هیچ نیرویارزشی وجود نداشت
3- شعار دولت اعتدال و تدبیر وامید است که نامبرده فضای آموزشی و تعلیم و تربیت را ناامن کرده , از بس که مشغول عزل و نصب است ودرمحل کار خیلی کم حضور دارد داد همه فرهنگیان این منطقه و حتی همفکران خودش بلند شده . متاسفانه این موارد را به آقای کریمی فرد مدیر کل استان منعکس شده ولی رسیدگی نکردند .امیوارم که حضرتعالی در اینخصوص رسیدگی فرمائید باتشکر

یوسفوند
|    | 1393/10/18 - 14:42 |     3     1    
پاسخ: برادر عزیز چرا دروغ می گویی
تغیرات آموزش وپروش شامل عده ای نیروی بازنشسته می باشد
احتمالاآ اطلاعات دقیقی نداری ثبات در مدیریت حاکم می باشد وروند آموزشی در این منطقه روبه رشد می باشد
آقای اسلام دوست نیروی بسیجی-متدین وبا درایت می باشد من که یک بار به ایشان مراجعه نمودم با سعه صدر مشکلم را بررسی ودر جهت حل آن کمک نمود
بنا براین مسلمان بودن ایجاب می کند مطالبی که می نویسیم درست ودقیق باشد نه کذب محض

علی یوسفوند
|    | 1393/10/18 - 03:03 |     2     0    
پاسخ: من بعنوان یکی از فرهنگیان شهرستان الشتر چنین مطلبی را کذب محض می دانم.آقای حسنوند از خدا بترس

علی
|    | 1393/9/10 - 10:14 |     24     0     |
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی
می خواستم نکاتی جهت یادآوری بیان کنم.
اکنون که هئیت دولت بودجه 94را تصویب می کند شایسته است که بودجه ی آموزش و پرورش را نیز توجه ویژه ای داشته باشند. همانطور که وزیر بهداشت طرح سلامت را در دولت و مجلس پیگیری می کنند جنابعالی نیز طرح آموزش را در دستور کار قرار دهید.

جناب آقای وزیر به جای این که طرح رتبه بندی را درهیئت دولت مطرح فرمایید. همان چیزی که در قانون خدمات کشوری هست برای فرهنگیان مانند ادارت دیگر درست اجرا کنید. نمونه ای را برای شما می گویم . در سال 92 حقوق بنده با مدرک فوق لیسانس سابقه ی 21 با کارمند قوه قضاییه سنوات خدمت 10 مدرک لیسانس 400هزار تومان اختلاف داشت یعنی حقوق بنده بیشتر از کارمند قوه قضاییه بود اما امروز همان کارمند یک ملیون تومان فوق العاده ویژه دریافت می کند. و اختلاف حقوق من نسبت به او 1200 هزار تومان است . یعنی امسال ایشان 1200 هزار تومان بیشتر می گیرد. اما امروز بنده از سال 92 باید منتظر 100 هزار تومان رتبه عالی باشم که هنوز متاسفانه اعمال نشده است . باید منتظر اضافه کاری از اول سال باشم که هنوز پرداخت نشده . اقای وزیر خواهشی که داریم قانون خدمات کشوری را درست اجرا کنید و اکر مشکل مالی وزارت خانه دارد .مانند وزیر بهداشت که دیروز درصدی از مالیات را در مجلس به سلامت اختصاص دادند شما هم ردیفی در بودجه به تصویب برسانید که به طور ثابت به آموزش کشور اختصاص داده شود. جناب آقای وزیر در دولت تدبیر امید می باشیم شایسته است تا تدبیری برای ما فرهنگیان داشته باشید. الفرصه تمرّ السحاب


علی
|    | 1393/9/10 - 10:13 |     7     1     |
باعرض سلام و خسته نباشیدخدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی
می خواستم نکاتی جهت یادآوری بیان کنم.
اکنون که هئیت دولت بودجه 94را تصویب می کند شایسته است که بودجه ی آموزش و پرورش را نیز توجه ویژه ای داشته باشند. همانطور که وزیر بهداشت طرح سلامت را در دولت و مجلس پیگیری می کنند جنابعالی نیز طرح آموزش را در دستور کار قرار دهید.

جناب آقای وزیر به جای این که طرح رتبه بندی را درهیئت دولت مطرح فرمایید. همان چیزی که در قانون خدمات کشوری هست برای فرهنگیان مانند ادارت دیگر درست اجرا کنید. نمونه ای را برای شما می گویم . در سال 92 حقوق بنده با مدرک فوق لیسانس سابقه ی 21 با کارمند قوه قضاییه سنوات خدمت 10 مدرک لیسانس 400هزار تومان اختلاف داشت یعنی حقوق بنده بیشتر از کارمند قوه قضاییه بود اما امروز همان کارمند یک ملیون تومان فوق العاده ویژه دریافت می کند. و اختلاف حقوق من نسبت به او 1200 هزار تومان است . یعنی امسال ایشان 1200 هزار تومان بیشتر می گیرد. اما امروز بنده از سال 92 باید منتظر 100 هزار تومان رتبه عالی باشم که هنوز متاسفانه اعمال نشده است . باید منتظر اضافه کاری از اول سال باشم که هنوز پرداخت نشده . اقای وزیر خواشی که داریم قانون خدمات کشوری را درست اجرا کنید و اکر مشکل مالی وزارت خانه دارد .مانند وزیر بهداشت که دیروز درصدی از مالیات را در مجلس به سلامت اختصاص دادند شما هم ردیفی در بودجه به تصویب برسانید که به طور ثابت به آموزش کشور اختصاص داده شود. جناب آقای وزیر در دولت تدبیر امید می باشیم شایسته است تا تدبیری برای ما فرهنگیان داشته باشید. الفرصه تمرّ السحاب


معلم
|    | 1393/9/9 - 20:47 |     42     0     |
با سلام خدمت وزیر پر تلاش!!!!!!!!!!!
جهت استحضار برای تشویق هنرمندان بی بضاعت صدا و سیما، همچنین تشویق وزیر بهداشت اعلام می گردد:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نظام پرداخت به همه گروه های غیرپزشکی از جمله پرستاران از اول آبان ماه تغییر کرده و حقوق آنان افزایش یافته است.

ناشناس
|    | 1393/9/8 - 23:32 |     15     0     |
علت نابرابری مبلغ تفاوت تطبیق را توضیح دهید؟؟؟؟؟

فاطمه سادات
|    | 1393/9/6 - 22:58 |     28     1     |
سلام واقعاخوش به حال کارمندان بهداشت عجب وزیر خوبی دارندشمافقط حرف میزنی پس عملت کو؟حداقل سال بعداین مجتمع ها راجمع کنید چقدربایدازدست مدیران بیکار مجتمع ها دق بخوریم خدایی خاصیتشون چیه؟چرافکرکمبودنیروهاکه اکثراستانهارادرگیرکرده رانمی کنید؟درصورتی که هرمجتمع چندنفر آدم بیکار نشستند سیگار می کشند وچای میل می کنندواضافه کار میگیرندکلاسهای 30نفری 6پایه ابتدایی بایک معلم که فقط معلم بایدمبصری کنه انصاف کجاست؟هزینه فوت وازدواج3سال پیش هم هنوز پرداخت نشده

سعید
|    | 1393/9/12 - 14:14 |     3     4    
پاسخ: در جواب ناهید خانم :اول من مدیر نیستم دوم بازهم اعتقادم این است که معلم نباید پشت همکار خود را خالی کند.همینه که دیگران سو استفاده میکنند .سوم جایی که من تدریس میکنم همین الان هم منطقه جنگیه!!! .ولی اعتقاد دارم اونهایی هم که دارن تو وزارت کارمی کنند مثل شماها فکر می کنند که وضع معلمان اینجوری افتضاحه. یعنی تنگ نظرند به عبارتی
ناهید خانم
|    | 1393/9/11 - 22:04 |     14     1    
پاسخ: آقای مدیرمجتمع صدات از جای گرم در میادنشستی توی مجتمع4تامعاون نشستن چپ وراستت خبرنداری معلم باکلاس6پایه ی30نفری چه کارمیکنه ضمناتوباادارات دیگه چیکارداری آموزش وپرورش نیرو کم داره اوناکه ندارندنترس پست شماحفظ میشه شمابشینیدتوی مجتمع سرمانخوریدخدای ماهم بزرگه
سعید
|    | 1393/9/10 - 15:48 |     5     4    
پاسخ: خانم محترم شما که معلم هستی اینجوری در مورد همکارانتان جبهه گیری میکنی ودر موردشان حرف میزنی .وای به حال دیگران کارمندای دیگه مگه چه گلی به سر این مملکت زدن که معلما نزدن هراداره ایی که میری دو سه نفر نشسته اند دارند به قول شما چای وسیگار نوش جان می کنند .پایان ماه هم نفری حداقل 100 ساعت اضافه کاری دارند بدون اینکه 1ساعت اضافه وایسند.شما ازچی خبر داری!!!!؟؟؟ واقعا که از ماست که بر ماست.

پ.آ
|    | 1393/9/5 - 09:57 |     12     0     |
باسلام جناب وزیر من مادر 4فرزندم بخاطر مستاجری ومشکل مالی چند بار بهتون ایمیل زدم اما خبری نشد من احتیاج به کمک فوری دارم بعدبصورت وام برمیگردونم بخاطر حضور طلبکار هرروز تو مدرسه آبروم درخطره بفاطمه زهرا متشکرم

یوسف مشگین شهر
|    | 1393/9/4 - 21:21 |     18     0     |
سلام ، وزیرمحترم لطفا درمورد معیشت و مسکن فرهنگیان یک فکر اساسی بکنید چرا که پویایی وبالندگی جامعه در گروه تعدات آموزش وپرورش است واین میسر نمی شود مگر ...... خواهشمندم درمورد احیای دانشگاه فرهنگیان وجذب دانشجو از طریق کنکور مبادرت بفرمایید .... باز عاجزانه تقا ضا دارم کاری کنید که آموزش و پرورش جولانگاه سیاسیون ونمایندگان محترم نباشنند حتی در عزل ونصب مدیر یت ها و....

بیچاره معلم ابتدایی
|    | 1393/9/7 - 11:20 |     30     1    
پاسخ: امسال به دلیل انتقالی به مقطع ابتدایی فرستادنم به اجبار.
دو ماه از سال تحصیلی میگذره و من شاهد رنج بسیار معلمان ابتدایی هستم اما نمیدونم چرا اعتراض نمیکنند چرا تحصن نمی کنند چرا تن به این همه مشقت وسختی میدهند.
از یک طرف خرده فرمایش های مدیر پر مدعا و مغرور که فقط به خاطر ارتقا خودش معلم ابتدایی را مجبور به هر کاری میکند. از طرف دیگر طرح نظام ارزشیابی توصیفی که میتواند بسیار مطلوب باشد اما از آنجایی که کارشناسان بی تدبیر آن را هدایت میکنند چون باری بر دوش معلم سنگینی میکند.
بازرسان آموزش وپرورش و کارشناس گروههای آموزشی برای راحتی کار خود وبه جای آن که مبنای ارزشیابی خود را حضور در کلاس درس و پرسش از دانش آموز فقرار دهند به پوشه کاری بسنده کرده اند که اکثر نقاشی ها وکاردستی هایش را مادران می کشند ودرست می کنند.
برای هر پوشه چهار برگه خودارزیابی ومعلم ارزیابی و اولی ارزیابی و... قرار داده اند که باید پر شود. معلم بیچاره مجبور است 35 الی 40 پوشه کار را بی جهت بررسی کند در حالی که نه درفرایند آموزش ویادگیری تاثیر دادرن ونه درپروش کودک.
معلم ابتدایی در هفته دوبار باید تکلیف درسی ببیند هر بار40 دفتر مشق و اولیا ومدیر انتظار دارند غلطها نیز بررسی شود.
معلم ابتدایی باید 40 کتاب پیک آدینه را بررسی کند و امضا کند.
معلم ابتدایی بادید 40 دفتر رابط را بررسی و امضا کند.
معلم ابتدایی هر هفته باید دو الی سه املای کلاسی یا پایتخته ای بگوید و هربار چهل دفتر تصیحی کند.
معلم ابتدایی باید هربار 40 کتاب نوشتاری را بررسی وامضا کند.
معلم ابتدایی باید هر هفته به دلیل خرده فرمایش ها وطرح های احمقانه مدیر 40 برگه پشت وروی ریاضی و 40 برگه نوشتاری را به بچه ها بدهد و بعد در کلاس آنها را بررسی کند وامضا نماید.
معلم ابتدایی بادید هر ماه امتحان از درو مختلف برگزار کند. هربار 40 برگه دو یا سه صفحه ای تصحیح کند.
درس ریاضی، املا، نوشتاری، مطالعات اجتماعی، علوم، هدیه های زندگی،
معلم ابتدایی باید هربار امتحان شفاهی بگیرد از 40 دانش آموز
معلم ابتدایی باید هفت هشت کتاب را درس بدهد. و به بودجه بندی برساند.
به لطف مولفان کارنابلد دفتر تالیف این قدر تمرین در کتابها گنجانده شده که فرصت کار گروهی و مشارکتی برای دانش آموز نمی ماند ومعلم تنها می خواد به بودجه بندی برسد.
معلم ابتدایی یک معلم نیست که آموزش دهد و پرورش دهد وتربیت کند. معلم ابتدایی یک میرزا بنویس است که دایم درحال صحیح کردن وامضا کردن است.
از یک طرف باید پاسخگوی فرمایشات غیر منطقی مدیر باشد واز سوی دیگر منتظر پاسخگوی اولیا که از شرایط سخت حاکم بر کلاس بی اطلاعند و فقط انتظار از معلم دارند.
از سوی دیگر معلم ابتدایی باید جوابگوی خرده فرمایشات ادارات و گروههای آموزشی باشد که پشت سرهم طرح کرامت وجابربن حیان و ... را مطالبه می کنند.
بیچاره معلم ابتدایی که باید چهل دانش آموز سروکله بزند واز آن بدتر با چهل پدر وچهل مادر و مدیر و اداره ....
بیچاره معلم ابتدایی که آرام و بیصدا مشغول کارش است و حتی جرات اعتراض به این وضعیت اسفبار را ندارد چرا که هیچ وقت در مقطع راهنمایی و دبیرستان نبوده تا متوجه تفاوت شرایط خود با دیگر معلمان مقاطع بالا شود.
بیچاره معلم ابتدایی که کسی به دادش نمیرسد.
همکاری که مدیر میشود شروع به ظلم کردن به معلم میکند درحالی که تا دیروز خود اسیر این فشلر روحی وجسمی بوده اما انگار انتاقم تمام آن سالهای پر ازکار واسترس را میخواد امروز از معلمش بگیرد.
معلمی که سرگروه آموزشی میشود یا معلمی که کارشناس مقطع ابتدایی میشود به جای آن که راهی برای کم کردن مشکلات همکارانش بیابد خودش مشکلی بر مشکلات او می افزاید. با تبیعض ، بی توجهی و توهین با معلمان برخورد میکند. به جای تلاش برای کم کردن حجم کار معلم ، طرحهای غیرکارشناسانه خود را برمعلمان تحمیل می کند تا از رهگذر این طرح ها ارتقا مقام یافته یا تقدیر نامه ای بگیرد.
وا اسفا به حال مدیران مقطع ابتدایی .
وااسفا به حال مولفان کتابهای درسی مقطع ابتدایی که حتی یک لحظه خود را به جای معلم ابتدایی نمیگذارند.
وااسفا به حال مسئولانی که بی تدبیرانه وغیر کارشناسانه طرح ارزشیابی توصیفی را اجرا کرده اند و هر بار می خواهند عیب و کاستی کار را با اضافه کردن یک برگه جدید ارزشیابی و یک پوشه کار اشکالات طرحشان را رفعکنند و در این میان به تنها کسی که فکر نمیکنند معلمان ابتدایی است که باید این فشار کار ا تحمل کنند.
وای به حال مردمی که می گویند معلم ابتدایی چرا سه ماه تابستان تعطیل است وای به حال مردمی که می گویند چرا معلمان تعطیلات تابستان و نوروز را دارند.
درحالی که استادان دانشگاه همین تعطیلات را با چها برابر بیشتر حقوق و نصف این حجم کاری دارند. و کسی صدایش در نمیاید که چرا آنها تعطیلند اما همه به معلم میتازند.
وای به حال مسئولان که به داد معلمان ابتدایی نمیرسند.
من از دیدن مظلومیت همکاران این چند خط را نوشتم . من نهایت امسال در ابتدایی بمانم اما وای به حال معلمی که باید سی سال در این مقطع بماند.


ذاکر علمی
|    | 1393/9/4 - 11:30 |     7     3     |
باسلام واحترام خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش جناب آقای دکتر فانی

باعنایت به مشکل 12ساله ادامه تحصیل مدرک معادل فرهنگیان کارشناسی وارشد مستدعی است جنابعالی با هما هنگی رئیس جمهور محترم محبوب و همکاری دکتر نجفی سرپرست وزارت علوم خودتان در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت فرموده مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان یکباره تمام کنید . - انتظار تا کی جناب دکتر فانی



معلم
|    | 1393/9/7 - 11:31 |     5     0    
پاسخ: چرا اینقدر تبیعض و پارتی بازی.
معلمان دارای مدرک دکتری را در آموزش وپرروش نگه داشته اند به اجبار نیروهای فوق لیسانس دانشگاه فرهنگیان را گرفته اند و درهای آن را به روی غیر بسته اند.
چرا باید مدیر گروه دانشگاه فرهنگان یک فوقلیسانس تاریخ باشد درحالی که کلی دکترای تاریخ در اموزش وپرورش داریم.
چقدر بی عدالتی
چقدر سوءنیت
چقدر بی کفایتی

فرهنگی
|    | 1393/9/5 - 09:25 |     6     4    
پاسخ: آقای که می نویسی فامیل بازی و خانوادگی مگه خانم فاملیه یا برادر و یا خانم برادر فامیله و یا فامیل خانم فامیله نه بابا هیچکدوم فامیل نیست خودتو خسته نکن ط

ناشناس
|    | 1393/9/4 - 10:22 |     11     0     |
پس چرا وزارتخانه های دیگر بدون رتبه بندی حقوق کارمندانشان را افزایش می دهند مثل وزارت بهداشت ولی آ.پ باید با رتبه بندی اینکار را بکنه که شامل همه هم نشود ومشکل پابرجا بمونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ناشناس
|    | 1393/9/3 - 22:51 |     9     5     |
به نام الله عادل وعدالت گستر
با سلام وادب خدمت وزیر محترم ومسولین متعهد،خدوم ودارای تفکر تدبیروامید
متاسفانه درآموزش وپرورش شهرستان طارم زنجان بجای اینکه بابرقراری عدالت وپرهیز از رانت وفامیل بازی و... واستفاده از نظرات منصف وبجای منتقدین - که می توان تمامی موراد منتشرشده درسایت ارتباطی فرهنگیان را یک به یک در حضورکارشناسان منصف وقانونمندوزارتخانه ثابت کرد - دراقدامی عجیب با ارعاب وتهدید همکاران خواستارپایان دادن به انتشارمسائل می گردند.امید است با بررسی موضوع هم با بی عدالتی وهم قانون گریزی وهم اقدامات نسنجیده مسولین منطقه برخورد قانونی وعملی گردد. با تشکر

نظری
|    | 1393/9/2 - 12:52 |     1     3     |
باسلام من دارای مدرک لیسانس برنامه ریزی روستایی هستم و به دنبال کار میگردم خواهشا کمک کنید

سعید
|    | 1393/9/16 - 00:05 |     0     0    
پاسخ: saiedzare1358@gmail
حتما ایمل بزن برسی کنیم

حق گو
|    | 1393/9/13 - 23:59 |     6     0    
پاسخ: یک بچه هم اگه به بچه دیگه بگه احمق براش متاسف میشیم که تربیت خانوادگی نداری برات متاسفم فکر نکنم معلم باشی
ناشناس
|    | 1393/9/9 - 21:01 |     4     9    
پاسخ: به درک لیسانس برنامه ریزی داری. احمق جان برو استانداری، وزارت کار و... آموزش و پرورش را مورد مضحکه قرار داده ایی؟
محمدی از تبریز
|    | 1393/9/7 - 01:29 |     8     1    
پاسخ: لطفا هر چرت و پرت را بدون سند و مدرک در این سایت منتشر نکنید

فردین نامی هومان
|    | 1393/9/1 - 14:55 |     2     0     |
با سلام
سرپرست محترم آموزش وپرورش ، بنده در حال گرفتن نمایندگی موسسه زبان هستم اما فعلا بدلیل کمبود وضع مالی نتوانستم جای مناسبی را بگیرم و بدنبال یک شریک میگردم خواهشمندم دستور بفرمایید این موضوع را نادیده بگیرند و با مجوز اینجانب موافقت فرمایند و بنده نیز تعهد میدهم تا یک سال آینده یک مکان خوب اجاره کنم باتشکر

محمد
|    | 1393/9/3 - 23:25 |     13     8    
پاسخ: من از متانت جناب آقای رحمانی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان طارم تشکر و قدردانی می کنم و همیشه اطاقش برروی معلمان باز بوده و هست خدا همیشه حفظش کنه
ایوب
|    | 1393/9/2 - 18:21 |     7     0    
پاسخ: باسلام چرا به بهانه اجرای طرح رتبه بندی حدود 7ماه هست که از ارتقاءگروه خبره به عالی ممانعت میکنین ؟ وزارتخانه خانه های دیگه بدون هیچ گونه هیاهو وسر وصدا حقوق کارمندان خود راافزایش داده اند بهداشت و.... شما برای اخر سال از الان هیاهو راه انداختین واز 6-7 ماه قبل حق قانونی مارااجرا نمیکنین که میخواهیم تا عید چنین وچنان کنیم ...... واقعا که جای تقدیر داره کارتون ..
ناشناس
|    | 1393/9/2 - 15:47 |     2     9    
پاسخ: معاونت پرورشی طارم پرتحرک است کمی به معاونت آموزشی برسید آموزش هم فراموش می شود

ناشناس
|    | 1393/8/29 - 22:07 |     0     0     |
اینجانب به دلیل مشکلات مالی در آستانه دادگاه رفتن وزندانی شدن هستم نیاز به کمک مالی دارم مرا راهنمایی کنید.
پست الکترونیکی: davary894@yahoo.com

آقای فرهنگی
|    | 1393/9/5 - 13:32 |     9     1    
پاسخ: معاون پرورشی از چه نظر فعاله می تونید توضیح بدید
ناشناس
|    | 1393/9/1 - 14:42 |     4     0    
پاسخ: فقط کمیته امداد می تونه مشکل شما راحل کنه.

ناشناس
|    | 1393/8/26 - 23:59 |     15     7     |
مدیرکل محترم زنجان سلام؛به هندوستان ایران طارم سفرکردی ورفتی ولی ما منتظر انداختن طرح نواز سوی شمائیم،آخه واقعیتش طارم دوتا چیزش به هندوستان شبیه!یکی طبیعت زیباش ودیگری بی عدالتی در آموزش وپرورشش برای ما معلمان!

حسن
|    | 1393/9/1 - 08:15 |     5     0    
پاسخ: سلام همکا گرامی لطفا مبلغ بدهی و شماره حساب را مرقوم فرمایید تا هر کس خواست هر مبلغی که در حد توانش بود به حسابتان واریز کند
ناشناس
|    | 1393/8/29 - 19:02 |     12     1    
پاسخ: باورکنین خود مسولین وزارتی واستانی هم موندن با این سینک های طارم چه کنند!

غ ل
|    | 1393/8/26 - 20:02 |     4     0     |
ضمن عرض سلام و ادب خدمت خدمت جناب آقای دکتر فانی

احتراما چند سالی است که در تدوین کتابهای درسی روابط بین جمع آوری کنند گان مطالب و موضوعات دروس ماده درسی خصوصا ریاضی ، شکر آب می شود و دوگانگی بسیار زیادی در تهیه مطالب بو جود می آید باور کنید این جانب سنگ کسی را به سینه نمی زنم ، فرزندم متاسفانه فدای این نظام گسیخته گی شده وفقط دلهایمان برای آنها می سوزد و بس . از گفتن اینکه این نسل باید فدا شود هیچ باکی نداریم و خودمانیم و خودمان و اصطلاحا باید گفت که کی به کیه . واقعا در کجای دنیا در مدت زمان کمتر از 8 الی 9 ماه یک کتاب درسی تدوین و فورا برای کل کشور چاپ و عملیاتی شود-البته باید این سد ناتوانی شکسته شود- . خدا می داند که پس پرده چه می گذرد . جناب آقای دکتر ما مسئولیم و تک تک ما باید جوابگوی اعمالمان باشیم ودا می داند که چه در انتظارمان است . وقتی ما اصلا نمی دانیم چه پیش خواهد آمد و ... چگونه برنامه ریزی کنیم و ازانتظارات اهداف مراحل برنامه سخن گفته و حتم نماییم . کتابی که تدوین می شود تا آنجایی که تجربیات و سوادما اقتضا می کند باید در چند شهرستان برای اولین تدوین سال اول و سپس در چند استان برای سال دوم باید تدریس و عملیاتی گردد و پس از اعتبار سنجی مناسب کاری شسته و رفته تدوین و به کل کشور تعمیم دهیم .به هر حال گردن تمام آنهایی که می دانستید و نکردند و... . اکنون در کار انجام شده قرار گرفتیم و کاسه چه کنیم چه کنیم دست گرفتن خطایی است بزرگتر . باور کنید با توجه به سخن بزرگان تدوینی - خصوصا در سال جاری – که بی باکانه واقعا سنگ خود را به سینه می زدند - شاید به جرات بتوان گفت در تمام جلسات و در هر گیر و گرفتی ، بیان می شد – و تمام هم و غمشان این بود که من بیشتر کارها را انجام دادم ولی اسمم نیست کل عوامل اثر گذار بر تغییرات و تحولات بوده است . از حضرت عالی سوالی دارم مگر کتاب کار و تیز هوشان و ... که در بازار به وفور یافت می شود و هر کی هر کیه ، اینجا هم این جوره ؟ جناب آقای دکتر ، کتابی که توسط سازمان پژوهش و بر نامه ریزی درسی تهیه و تدوین می گردد و یک سند ملی درسی است چرا باید نام چند نفر حتما بر سر در آن بنویسیم ؟ لذا خواهشمندم این رویه بی مورد و نا بجا را از اسناد ملی آموزش و پرورش بر دارید . – متاسفانه این در خون ماست که در تمام کارها ، مجالس و ... باید لیستی از اسامی آورده شود و آنچه دیده نمی شود اصل کاری است .- شما را به خدا این پیشنهاد را تحلیل کنید . چیزی جز شایستگی در آن نیست . – یکی مسجد می ساخت در پایان کار دیگری آمد و تابلوی اسم خود را بر سر در آن گذاشت ، مرد خدایی آمد و غضبناک شد تابلو به زمین زد و دشنام گویان ،که من کار کرده ام و اسم تو باید آنجا باشد . عاقبت معلوم شد که همه برای خودم است و دیگر هیچ . – ببخشید

حقیقت گو
|    | 1393/8/26 - 07:53 |     2     0     |
با سلام و احترام و خسته نباشید
جناب وزیر سوال بنده از شما این هست چرا در شهرستان کازرون استان فارس کارشناس آموزش ابتدایی را فردی بدون تجربه و تخصص لازم انتخاب کرده اند . جناب با.... با داشتن 5سال سابقه که 4 سال آن شامل تدریس و یک سال مدیریت یکی از مدارس بوده و دارای مدرک حقوق می باشد به عنوان کارشناس آموزش ابتدایی !!!!! تعیین شده است !!! آیا فردی که هنوز تجربه کافی در امر تدریس ندارد و شناخت کافی نسبت به مسائل پیدا نکرده و حتی تخصصی در این امر نداشته و ندارد باید به سمت اداری برسد ؟!!!!!! جالب اینجاست ایشان سال گذشته مدیر یکی از مدارس انتخاب شدند و بسیاری از والدین از عملکرد ایشان ناراضی بودند . لطفا دستور فرمایید فردی با تجربه بالاتر و متخصص با رشته آموزش ابتدایی جایگزین گردد.تا به کی باید شاهد زد و بندهای اداری و نسبت های فامیلی باشیم و چوب عملکرد غلط مسئولین شهرستان را بخوریم

معلم عسلویه، پایتخت اقتصاد ایران
|    | 1393/8/26 - 00:10 |     8     1     |
با سلام. من معلم عسلویه هستم. خدا به داد ما برسه... و به داد همه ی معلمان ایران زمین... این چه آموزش و پرورشی داریم...گداخونه هست...دولتمردان نکنید ایتقدر ظلم به معلمای صبور و بی زبون.... ما هم خدایی داریما.... عسلویه آلایندگیش بیداد می کنه.... گرماش گورخرکشه... محرومیت وحشتناکه در این پایتخت اقتصادی.... معام بی انگیزه... دانش اموز سرگردان... به ابوالفضل کاری کنید...آموزش و پرورش ما داره به کما میره......

حسنی
|    | 1393/8/25 - 18:32 |     15     0     |
سلام آقای وزیر میشه روزی تبعیض ها تمام بشه ؟ اگر نمی تونی کاری کنی برو خانه بنشین تو را به خدا به اداره جوکار توجه کنید

صمد
|    | 1393/8/27 - 17:47 |     4     0    
پاسخ: اینکه فوق لیسانس عربی داشته باشی ودرسازماندهی گروه درسی عربی بعد ازلیسانس فرهنگ ومعارف اسلامی سازماندهی شوی چطور تبعضیه ؟ لطفا نظردهید .
ناشناس
|    | 1393/8/26 - 18:50 |     7     0    
پاسخ: آقای وزیری که دم از کمبود بودجه اموزش وپرورش میزنی این اردوی راهیان نور از آذربایجان شرقی دانش آموزان را به بازدید از مهاباد که میبره وکل هزینه غذاوبین راهی با آموزش وپرورش وتمام مسئولیت با مدیر مکمدرسه هست چه معنی داره در حالی که دم از کمبود بودجه داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|    | 1393/8/26 - 18:49 |     5     0    
پاسخ: آقای وزیری که دم از کمبود بودجه اموزش وپرورش میزنی این اردوی راهیان نور از آذربایجان شرقی دانش آموزان را به بازدید از مهاباد که میبره وکل هزینه غذاوبین راهی با آموزش وپرورش وتمام مسئولیت با مدیر مکمدرسه هست چه معنی داره در حالی که دم از کمبود بودجه داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلسوخته تبیعض
|    | 1393/8/25 - 23:58 |     16     0    
پاسخ: آن قدر تبیعض در آموزش و پرورش هست که فقط امام زمان می تواند آن را از بین ببرد دلتان به هیچ وزیری خوش نباشد

ناشناس
|    | 1393/8/24 - 11:38 |     6     0     |
طرح تغییر ساعت متوسطه دوم دیگه چه صیغه ای است؟ بعد از دو ماه گذشت از سال تحصیلی امکان اجرا نداره - این مدرسه محوریه ؟ مدیر متوسطه اول هستم با 20 سال سابقه کار این طرح خیلی مزخرفه . ببخشید ها وسط سال نمی شه این طرح های من داروردی را اجرا کرد . سری که درد نمی کنه دستمال نمی بندند. الان ما چه مشکلی داریم که با این طرح برطرف بشه؟ این کارا رو نکنید آقا.

معلم
|    | 1393/9/7 - 11:28 |     4     0    
پاسخ: آقای وزیر مشکل آموزش وپرورش فقط تعطیلی روز پنجشنبه است؟!!
کلاس های چهل نفره وبیشتر مشکل نیست؟
کتاب هایی که دفتر تالیف تدوین میکند بدون آن که به کارایی آن ونیاز سنجی و ...توجه کند مشکل نیست؟
تبیعض وپارتی بازی حاکم بر ادارات آموزش وپروش و وزارت خانه مشکل نیست؟
ارزیابی عملکرد هر اداره حامی سرسخت رئیس وککارمندان اداره است نه طرفدار معلمی مورد ظلم واجحاف قرار گرفته است.
چرا نباید ارزیابی عمکلکرد بیرون از فضلی هر اداره و درمکانی مستق باشد تا بتواند مستقل و به دور از فشار روابط وپارتی بازی و ... به داد معلمان برسد....
چرا نظارتی بر ادارات نیست چرا هرکس هرطور میخواد با معلمان برخورد میکند تا زبان به اعتراض میگشایم با تحقیر و توهین مواجه میشویم؟
چرا کسی شا معلم را رعایت نمی کند حتی همکاری که خود فرهنگی است و در اداره نشسته /
وقتی نیروهای ادارات نه وجدان دارند و نه پابند ارزشها و اصول هستند حداقل ناظرین درست وجدی برایشان بگذارید؟
چرا به داد ما نمیرسید.

مخالف طرح های بی فایده
|    | 1393/8/26 - 00:01 |     20     0    
پاسخ: هر روز یک طرح شده کار آموزش و پرورش خسته شدیم از این همه طرح کاش به جای آن حقوق یا سایر مزایا به نفع فرهنگی و دانش آموز تغییر می کرد

ناشناس
|    | 1393/8/23 - 09:50 |     19     0     |
با سلام وعرض ادب محضر وزیر محترم
یک سوال از حضرت عالی دارم امید است زحمت بکشید جواب دهید تاکنون کدام قول جناب عالی به عمل تبدیل شده است؟
1- زنگ کتاب خوانی2- روز شاد وبانشاط3- 20 درصد حق ابتدایی 4- سرانه مدارس5- حل معضل گرمایشی مدارس6- توجه به معلمان با کلاس های چند پایه7- فرهنگ کارت
ضمنا جهت یاد آوری به محضر مبارک حضرت عالی عرض کنم که اگر تمام دنیا را به یک پدر ومادر بدهند آن هم با قباله منگوله دار ارزش نوک ناخن فرزندش را ندارد که بسوزد تا چه رسد به بیمه نمودن دانش آموزان

معلمان بیچاره
|    | 1393/8/25 - 15:38 |     21     0    
پاسخ: قابل توجه معلمان عزیز حقوق کارمندان وزارت بهداشت 20درصد افزایش پیدا کرد حکمشان را زده اتد .بیچاره معلمان !!!!!!!!!

معلم
|    | 1393/8/22 - 13:59 |     8     0     |
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به اعلام جزئیات حذف دفترچه‌های بیمه افراد تحت پوشش سازمان متبوعش پرداخت.

وی افزود: اکنون چهار میلیون و هشتصد هزار دفترچه در دست مردم داریم و امسال به طور جدی به سمت حذف این دفترچه‌ها حرکت می‌کنیم.کارت هوشمند در شهر کاشان انجام شد و نتایج آن موفقیت آمیز بود . در حال حاضر با تنها مشکلی که روبرو هستیم نبود شبکه در کشور است که بتواند امنیت تبادل اطلاعات را برقرار کند.

--------------
اینا بیمه دارند آموزش وپرورش هم بیمه داره ؟؟؟!!! آمار افراد تحت پوشش و نوع خدمات را ببینید ! تعدادشون با آموزش وپرورش برابر نباشه کمتر نیست .

بهارستان یک
|    | 1393/8/21 - 11:53 |     4     0     |
با سلام جمعی از فرهنگیان بهارستان یک جاده ساوه هنوز پول اضافه کاری اردیبهشت و خرداد سال گذشته را دریافت نکرده ایم و امسال نیز همان طور که بوش میاد با این وزیر خبری از دریافتی نباشد کمی از پولی که خرج اضافه در جاهای دیگری می شود کم کنید و به فکر ما باشید جالب این جاست که هیچ کس پاسخ گو نیست اصلا ما وزیر داریم ؟

ناشناس
|    | 1393/8/23 - 15:14 |     1     0    
پاسخ: این مشکل دراستان آذربایجانغربی هم است

ناشناس
|    | 1393/8/21 - 00:27 |     9     7     |
با سلام ،ادب وخسته نباشیدخدمت دست اندکاران سایت وهمچنین مسولین محترم وزارت آموزش وپرورش؛با نگاهی گذرا به مجموعه مدیران ومعاونین مدارس،سرپرستان خوابگاهها ومربیان بهداشت و.... ملاحظه می گردد که درصد بالای از این نیروها درشهرستان کوچک طارم از وابستگان واطرافیان مدیر ومعاونین اداره - بویژه بستگان معاونین پرورشی وآموزشی- یا سایر افراد وکارشناسان شاغل در اداره می باشند...
خدایا ماکه کسی را دراداره نداریم آیا روزی می شود ماهم بجای تحمل سختی ها ومشقتهای حضور درکلاس پست مدیر،معاونت یا ...بگیریم.
شود آیا به برم آن بت جانانه من!

معلم
|    | 1393/10/12 - 00:27 |     1     0    
پاسخ: دوستم توکه لایق این کار نیستی چون جدیدا تو را از مدیریت مجتمع بخاطر بی کفایتیت برکنار کردن جوگیر جوسازی نکن
درویش
|    | 1393/8/26 - 19:55 |     3     3    
پاسخ: اینا چیه می گید ، اگه هنر و هنرمندی در مدیریت و پسر خاله ها میخواید بیاد بیجار استان کردستان ، هرکه به فکر خویشه ...
رضایی از بندر گناوه
|    | 1393/8/22 - 23:47 |     6     0    
پاسخ: دوست عزیز امروزه با این خشکسالی مالی حاکم بر کشور مدیریت کردن هنره، اینقدر حرص و جوش دنیا را نخور بهترین کار تدریسه
خانم فرهنگی
|    | 1393/8/22 - 00:00 |     4     5    
پاسخ: گل گفتی گل گفتی مثل یه بلبل گفتی جواب عالی می دن غنچه بودی شکفتی

ناشناس
|    | 1393/8/20 - 20:52 |     22     0     |
با سلام
با توجه به عزیمت وزیر محترم به ژاپن لذا از دولت آن کشور ژاپن می خواهیم از نظرات و پیشنهادات آقای فانی کمال استفاده را خصوصا در جهت کیفیت بخشی به آموزش بدون بودجه توجه به معیشت فرهنگیان با وعده های سرخرمنی بنمایند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!با تشکر دوست داران آموزش مجانی

ناشناس
|    | 1393/8/19 - 18:58 |     12     0     |
پس رتبه خبره را کی می زنن ؟دیگه مردیم

بیغرض
|    | 1393/8/19 - 14:07 |     4     0     |
جناب آقای وزیر سلام علیکم
همانطور که اطلاع دارید تعدادی از نیروهای قراردادی خدمتگزار در سالهای گذشته برابر بخشنامه مهرآفرین به شرط خدمت در مناطق محروم به پیمانی تبدیل شدند. در استان ما ودر شهر ایلام تعدادی از این افراد که وابسته به مسئولین و کارشناسان دراداره کل و.. بودند بدون حتی یک روز خدمت در مناطق محروم همه آنها یا در اداره کل ویا در اداره شهرستان با ابلاغ مدرسه! کار اداری انجام میدهند! وبدتر اینکه تمام آنها به ایلام انتقال دائم شدند در حالیکه طبق قانون باید تا 10 سال در منطقه محروم کارمی کردند.
اما تعدادی از مانیروهای رسمی که تقاضای انتقال داریم به دلیل نبودن نیرو در مناطق نمیتوانیم منتقل بشویم.
خواهش میکنیم که به این تخلف قانونی یعنی انتقال این نیروهای پیمانی بدون انجام تعهد خدمت در مناطق محروم استان رسیدگی کنید.
اگر بازرسی به استان فرستاده شود درستی این موضوع مشخص میگردد.

مهدی
|    | 1393/8/22 - 14:02 |     3     0    
پاسخ: کدوم بازرس ؟ خود اداره کل مجوزه انتقال را میده !

فرهنگی ایلامی
|    | 1393/8/19 - 13:55 |     0     0     |
معاون پشتیبانی وزیر. سلام علیکم
اوضاع در معاونت پشتیبانی آموزش وپرورش استان ایلام آقای م.ج مناسب نیست. این بنده خدا هیچ اطلاعات وتخصصی در این حوزه ندارد و روزانه با مشکلاتی درتوجیه مسائل بودجه و اداری .. مواجه هستیم. لطفا تجدید نظر شود.

ایلام
|    | 1393/8/19 - 13:52 |     4     0     |
معاونت پشتیبانی وزیر- باسلام
چرا حق الزحمه امتحانات نهایی سال گذشته پرداخت نمیشود؟

مدیران و معاونان هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرهای استان آذربایجان شرقی
|    | 1393/8/18 - 22:07 |     2     1     |
الان ما مدیران و معاونان هنرستانهای فنی و حرفه ای شهرهای استان آذربایجان شرقی مدت بیش از دوسال است با وجود ماندن در مدرسه بمدت 44 ساعت در هفته و دوساعت بیش از موظفیمان دو سال است ریالی اضافه کار نگرفته ایم ! آیا این کاهش حقوق بحق ما نیست ؟

آقایی
|    | 1393/8/16 - 19:45 |     2     0     |
با سلام چرا هدیه ازدواج در استان فارس پرداخت نمی شود؟

محمد
|    | 1393/8/19 - 16:30 |     2     0    
پاسخ: هرینه فوت که پرداخت می شود
ایلام
|    | 1393/8/19 - 14:13 |     1     0    
پاسخ: دراستان ایلام ما هم هیچ کدام ازاین کمک هزینه ها پرداخت نمیشود!
یک معاون پشتیبانی هم داریم م.ج که اصلا از این چیزها سردر نمیارد.

سعید
|    | 1393/8/17 - 22:48 |     1     0    
پاسخ: اخه پسر خوب مجبور بودی زن بگیری تا این همه درد سر بکشی
ف میم
|    | 1393/8/16 - 22:20 |     2     0    
پاسخ: جناب آقایی عزیز من 2 ساله عقد کردم وقتی مساله هدیه ازدواج رو مطرح کردم مسئول کارگزینی لبخند ژکوندی تحویلم داد و گفت تقریبا 2 سالی میشه قطع شده ! حالا از شانس بیسااااااااااااار خوبم تا زمانی که مجرد بودم اون 100 تومن که به خانم های مجرد میدن شامل حالم نمی شد ! فکر نکنم قلنبه شانس تر از من معلمی وجود داشته باشه !
حالا همه اینها به کنار 2 ساله در به در انتقالی به استان دیگر هستم تا زندگی مشترکم رو شروع کنم انتقالی بهم نمیدن و این مساله تدریس و زندگی و همه چیزم رو تحت الشعاع خودش قرار داده !
بخدا موندم این همه تلاش کردم که چی بشه ! آخرش از شغلم دست بکشم و مضحکه دیگران شم ؟


رضا
|    | 1393/8/15 - 12:52 |     9     5     |
خانم معلم ها خیلی از شوهراتون دور نشید
اینو جدی می گم به عنوان یه همکار


حسین
|    | 1393/9/12 - 20:42 |     1     0    
پاسخ: خانم معلمان از نهضت به آموزش و پرورش سرازیر شدند همه لیسانس غیر مرتبط چون نمی دونستند معلم می شن با شوهر غیر فرهنگی
همکار خواهر
|    | 1393/8/21 - 09:29 |     10     1    
پاسخ: سلام برادر بزرگوار اونقدر بدبختی داریم که شوهر بدبختمون فراموش کردیم با دوشیفت کارکردن و گرفتن کار در منزل فکر میکنید کی بفکر شوهرش میمونه و در ضمن این شوهر های امروزی همون بهتر فراموش بشن

آموزگار
|    | 1393/8/14 - 23:15 |     13     0     |
سلام آقای وزیراز20درصدخبری نشدکه هیچ اضافه تدریس معلمان 20سال به بالا حذف شد.27سال سابقه دارم تاحالا ازهیچ تعاونی مسکن نگرفتم ازوام مسکن هم تاالان استفاده نکرده ام لطفا درددل مارابخونیددردماراهم درمان کنید..باسپاس

فرهنگی هوشیار
|    | 1393/8/23 - 21:20 |     10     6    
پاسخ: معلمان ابتدایی دو تایم می گیر ند و بعد تصحیح و پرسش را به دانش آموزان محول می کنند آخه این هم شد کار بچه ها با هم همکاری می کنند و به هم نمره خیلی خوب یا همان بیست خودمان می دهند افت تحصیلی یعنی این و بیسواد بار آمدن دانش آموزان بعد هم 20 درصد اضافه می خواهند رو را برم
سعید
|    | 1393/8/19 - 00:20 |     7     12    
پاسخ: شما معلمای ابتدایی هم شورشو در اوردین هی میگین 20 درصد چی شد اول به اندازه 5درصد بیشتر از سایر معلمین کار کنین بعد ادعای 20 درصد داشته باشین
سلام
|    | 1393/8/17 - 17:41 |     5     5    
پاسخ: خوب 20درصد ابتدایی را حکماشونو زدند دیگه ،فردا پس فردا میاد می رسه به دستتون خوش بحالتون
omid
|    | 1393/8/15 - 18:30 |     8     0    
پاسخ: پس کو این 20 درصد فوق العاده شغل؟؟؟ از پس اضافه کردن همین 70 هشتادهزارتومنی که شیش ماهه توی بوق و کرنا کرده اید هم بر نیامدید؟؟؟
پس می رسیم به این سکانس فیلم که شما اقا جان جیب مارو نزن افزایش حقوق پیشکش...
به اذعان تمام معلمان این دوران دوران افول اموزش و پرورش هست... قبلنا همچین گل و بلبل نبوده ولی در دوره ی جدید کلا سقوط آزاد اتفاق افتاده...


علیرضا
|    | 1393/8/13 - 15:32 |     34     2     |
حذف نکردن مجتمع ها یعنی حمایت از ظلم و ستم مدیر مجتمع و نابود شدن مدارس صدرصد فرهنگیان مخالفند وزیر اقدام کن

ناشناس
|    | 1393/8/21 - 21:55 |     0     18    
پاسخ: سلام خدمت وزیر
اگر اقایانی که به مجتمع ها پیله کرده اند کمی به خود زحمت بدن و به روستاهای صعب العبور بیان به اهمیت مجتمع ها پی می برند.مدرسه من زیر پوشش مجتمع روستایی است . تما نیازهای خودمان با همکاری و مشورت برطرف می کنیم. بعضی ها خوششان نمیاد کم کاری کنندو کسی به آنها چیزی بگه مجتمع ها تو روستاها خوبند.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:03 |     23     2    
پاسخ: همت کنید محتمع های روستایی هم جمع بشه
شهرام د
|    | 1393/8/17 - 19:41 |     22     2    
پاسخ: امروز به ما گفتند مجتمع مان حذف شده از شادی همکاران در پوست خود نمی گنجیدند وزیر متشکریم به امید نابودی همه آنها و شادی همه ستم کشید گان از ظلم مدیران مجتمع
رسولی
|    | 1393/8/15 - 19:24 |     23     1    
پاسخ: اگر گوش شنوایی بود تا حالا مجتمع ای نبود
معاون مدرسه
|    | 1393/8/14 - 20:43 |     11     0    
پاسخ: چی شد ظلم وستم ظلم ستم در حق معلمین عدم توازن در پرداخت ها است
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 15:35 |     22     2    
پاسخ: ما هم امید وار هستیم هر چه سریع وزیر جهت انحلال مجتمع ها اقدام فرمایند

ناشناس
|    | 1393/8/12 - 15:48 |     25     1     |
خدا را شکر امسال بازنشسته می شوم و از شر مجتمع راحت این یک سال هم روش اما دلم برای بقیه همکاران می سوزد که باید این جنایت تاریخی حاج بابایی را باید تحمل کنند

علیرضا
|    | 1393/9/12 - 20:47 |     2     9    
پاسخ: من آخرین سال خدمتم است و معاون آموزگارم کمی انصاف داشته باشیم خیلی از معلمان روستایی به بهانه انجام امور اداری قبل از تشکیل مجتمع ها معروف بودند به 911 یعنی ساعت 9 سر کا ر می رفتند و ساعت 11 بر می گشتند زیرا ناظری نبود حالا همه کار ها خود به خود انجام می گیرد و بهانه ای برای سر کار نرفتن ندارند مجبورند منظم باشند به خدا بنده 12 سال معلم راهنما روستایی بودم هر 15 روز یکبار ما از مدارس بازدید می کردیم کاری هم با انجام امور اداری نداشتیم فقط مشکلات را می نوشتیم حالا مشکلات لیست نمی شود بلکه حل می شود حرف حق بزنید موارد اشکال ممکن است در بعضی مناطق باشد کلی تعمیم ندهید ما مدیر مجتمعی داریم بخدا در 24 ساعت 10 ساعت کار می کند و نمی رسد حق مدیریتش هزینه موبایلش است پول بنزین و هزینه ماشین پیشکش .
عارف
|    | 1393/8/23 - 21:23 |     16     2    
پاسخ: موافق مجتمع یعنی مدیر مجتمع با با حمع کنید این دیکتاتوری رو به افول است این قدر نگید در روستا اهمیت دارند اتفاقا بنیاد آموزش و پرورش در شهر و روستا را از بیخ و بن کند ه اند
مهران ابهر
|    | 1393/8/18 - 16:36 |     1     21    
پاسخ: حقوق معلمین از تمام کارمندان دولت زیاده چی می خواهید مگه
فرزاد
|    | 1393/8/15 - 19:27 |     19     2    
پاسخ: خوش به حال شما که باز شسته می شوید ما باید امپراتوری مدیران مجتمع را تحمل کنیم
ناشناس
|    | 1393/8/14 - 15:34 |     20     1    
پاسخ: اگر خدا بخواهد با توجه به زیان های مجتمع وزیر آن را منحل می کند

ناشناس
|    | 1393/8/7 - 23:46 |     8     0     |
با سلام و درود فراوان.جناب آقای وزیر محبت فرمایید پس از تحقیق و بررسی منصفانه به اطلاع مسولان آموزش و پرورش استان فارس ناحیه 4 شیراز برسانید برخی همکاران که سالیان متمادی کارمند اداره بوده اند و سه چهار سال آخر خدمت خود را می گذرانند به دلیل برخورداری از حق مدیریت به عنوان مدیر یا معاون مدارس ابتدایی این ناحیه انتخاب می کنند که این امر موجبات دلسردی دیگر همکاران شده است چرا که هم تجربه کافی مدیریتی را ندارند و هم تجربه کار در این مقطع را، که با برخورد و رفتار نا آگاهانه خود موجبات نارضایتی همکاران، و برخی دانش آموزان و اولیاء آنان را فراهم می آورند.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:07 |     1     0    
پاسخ: تو منطقه ی ما خراسان حنوبی هم همین طوره تازه آقایون ادعا میکنن که حقمونه که مدیر بشیم
امیر
|    | 1393/8/15 - 02:12 |     9     0    
پاسخ: سلام این درد همه استانهاست که کادر اداری سالها در پشت شوفاژو زیر کولر سالها فرمان و دستور می دهدسنوات آخر بی تجربه گی خودرا مدیر یا معاون مدرسه می شودو چون کادر اداری بوده باید حتما معاونت ومدیریت را بدون دردسر به او واگذار نمایند این کجاش حق است بخدا ناحقی است جناب وزیر به داداین بی عدالتی ها باشید در شهرستان بوکان استان آذربایجان غربی این ناحقی دادو بیداد میکند و هر کادر اداری جابرایش رزرو شده است بیشتریت بی عدالتی در شهرستان بوکان در حق فرهنگیان انجام می گیرد
یک همدرد و هم استانی شما
|    | 1393/8/12 - 17:47 |     8     0    
پاسخ: همکار عزیز این مساله در شهرستان کازرون نیز به وفور اتفاق می افتد و جالب اینجاست دیروز بعد از یک ماه و اندی که از آغاز بازگشایی مدارس می گذرد حکم کارگزینی من به دستم داده شد و متوجه شدم 72420 ریال از حقوق من در قسمت فوق العاده سختی کار کسر شده !
من سه سال هست در مدارس داخل شهر تدریس می کنم و امسال شمار دانش آموزانم که نیازمند آموزش ویژه و خاص هستند بیشتر از سالهای قبل می باشد اما از حقوقم کسر شده و عنوان شده حکم فوق العاده سختی کار شما کاهش می یابد .دست مسئولین محترم اداری درد نکند ! در طول سالها خدمتم می بینم که مسئولین اداری با نزدیک شدن زمان بازنشستگیشان از اداره کناره گیری می کنند و پست معاونت و مدیریت میگیرند تا با افزایش حقوق چشمگیری روبرو شوند .
آن وقت ما که ساعت ها حنجره زخم می کنیم باید با کاهش حقوق روبرو شویم . واقعا عدالتشان پیرو عدالت علی ع است ؟!

مهدی از زاهدان
|    | 1393/8/10 - 10:05 |     6     0    
پاسخ: سلام . فرهنگی عزیز دیرگفتی ولی گل گفتی .
ناشناس
|    | 1393/8/9 - 19:53 |     10     0    
پاسخ: همکارمحترم سلام؛متاسفانه وضعیت درسراسر کشوربه این منوال هستش واین از زرنگی نیروهای اداری است وظلمی نابخشودنی است تا زمان بازنشستگی آقایان تواداره کیف می کنند اضافه کاری وفلان،ودوسه سال آخر هم میان پیک نیک وبلاخره بازن نشستگی خودشون!


ناشناس
|    | 1393/8/7 - 14:08 |     8     1     |
با سلام وزیر محترم
با همه مشکلات مالی و غیره مدیر و معاون آموزشگاه تما فکر شان آموزش و فراهم کردن منابع مالی و دراز کردن پیش اولیا چرا باید 6ساعت تدریس کنند

جعفرطالبی
|    | 1393/8/7 - 02:09 |     0     0     |
ماده ی 51 قانون ایثارگری درخواست من هست و با وجود سئوال پاسخی دریافت نکردم . با توجه به اینکه وزارت جهاد کشاورزی 3 ماه است دارد 20 درصد حداقل حقوق را اجرا میکند


خمری
|    | 1393/8/7 - 01:45 |     3     1     |
باسلام : راجع به مرخصی زایمان برای بجه چهارم ،چرا در بقیه دستگاهها 6 ماه هست ولی در آموزش و پرورش 2 ماه ، آیا امکانش نیست بیشتر بشه من الان برام مشکله با بچه 2 ماهه برگردم سر کار . لطفا اقدامی انجام دهید با تشکر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان

حسن
|    | 1393/8/7 - 21:29 |     7     0    
پاسخ: سلام
همکار گرامی نیده اید که می گویند جواب هر سوالی اگر دقت کنید در خود ان سوال نهفته است خوب جانم خود شما دارید سوال می کنید چرا جهاد کشاورزی دران پرداخت می کنند خوب جوابش همینه دیگه :جهاد کشاورزیه عزیزم اینجا اموزش وپرورشه اونجا قراره درخت و سبزی و صیفی جات وخلاصه خوراک ملت رو پرورش بده شما دارید چیکار می کنید هان هیچ کاری اموزش میدی وپرورش میدی بچه ای ملت رو خیلی با هم فرق میکنه همکار گرامی


ناشناس
|    | 1393/8/5 - 09:57 |     4     2     |
سلام
میدونم اینارو نمیخونید ولی مینویسم ،چگونه یک مدیر یک کلاس درس داشته باشه نود دانش آموز و ده نیرو زیر دستش روهم هدایت کنه تجهیزات وارباب رجوع رو بیخیال ،جلسات روهم ولش !!عجیبه !!ازشما انتظاربیشتر نبود-راستی تفاوت مدیریت دبستان بادبیرستان چیه ؟دبستان120 دبیرستان 40 نورم استقلال مدیریت مدارس

ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:42 |     8     0    
پاسخ: عزیز !کی فکر آموزشه فقط فکر کم کردن بودجه هستن آن هم از نوع فرهنگیش !!!!!!!!! اگه راست می گن از حقوق ومزایای خودش کم کنند نه ساعت حق التدریس معلم بینوا که همیشه تو سری خور دولت ها بوده و هست و خواهد بود البته ما قشر معلم جماعت هر چی سرمون بیاد حقمونه از ماست که بر ماست!!!!!!!!!!

آموزگار بازنشسته مهر 93
|    | 1393/8/4 - 12:54 |     12     1     |
با سلام جناب وزیر ما آموزگاران بازنشسته مهر 93 که تا زمان بازنشستگی در شرایط سخت ومناطق صعب العبور مشغول تدریس کلاسهای 5و6 پایه بوده ایم چرا نباید از افزایش 20درصدی برخوردار شویم لطفا به فکر ما باشید

علی زمانی
|    | 1393/8/2 - 11:44 |     7     1     |
باسلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقا رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمیککند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم با زن نشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود

جعفرطالبی
|    | 1393/8/1 - 15:43 |     2     0     |
با سلام و آرزو ی سلامتی و عرصض تسلیت سوگواری سالار شهیدان . اینجانب جعفرطالبی دبیر ساکن چابکسر که آزاده و جانباز می باشم میخواستم بدانم آیا در خصوص عملی شدن ماده ی 51 قانون جامع ایثارگری اقدامی را انجام داده اید یا نه و اگر نه چرا بعضی از وزارتخانه ها انجام داده اند . آیا کرامت معلمی این است که آخر همه به این قشر توجه شود ؟


به نمایندگی ازجمعی ازبازنشستگان
|    | 1393/7/29 - 09:46 |     17     0     |
با سلام خدمت مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش
با توجه به اعلام حداقل دستمزد یک کارگز به مبلغ دومیلیون و دویست هزار تومان در ماه ، آیا نگاهی به احکام بازنشستگان فرهنگی انداخته اید ؟ آیا می توان با این مبلغ حقوق زندگی کرد ؟

یک دل سو خته
|    | 1393/8/1 - 15:23 |     12     0    
پاسخ: نه تنها بازنشستگان که شاغلین آموزش و پرورش هم در سختر ین شرایط زندگی با حقوق نا چیز دست به گریبان هستند فقط هفته معلم بود که از معلم در حد حرف یادی می شد که آن هم دارد سال به سال کم رنگ تر می شود کی وضعیت معلم بهبود پیدا می کند خدا می داند

ناشناس
|    | 1393/7/28 - 22:29 |     10     17     |
باسلام خدمت مسولین محترم آ. پ شهرستان طارم؛چرا برنحوه شروع وپایان مدارس نظارتی وجود ندارد متاسفانه هرمدرسه ای ورود وخروجش به صورت سلیقه ای است،لطفا بیشتر کنترل کنید.

اسرا
|    | 1393/7/30 - 23:38 |     6     17    
پاسخ: چه کسی نظارت کنه مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به غیر از معاون پشتیبانی به فکر خودشان هستند تا برای فامیلهاشون پست ایجاد کنن مدیر معاون سر پرست سالن سرپرست شبانه روزی و غیره ..........
ناشناس
|    | 1393/7/30 - 13:21 |     6     13    
پاسخ: نه مدیرجان مدرسه روبیخیال،پست وبچسب وبه اطرافیانتان فیض برسون،از یکی دوسال فرصت مدیریتت خوب استفاده کن،مبادا گمراه بشی!

ناشناس
|    | 1393/7/28 - 13:13 |     11     17     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه اینکه مانند مدیر آموزش وپرورش طارم استقلال رای نداشته ودهنبین دیگران باشند!

ناشناس
|    | 1393/8/7 - 22:37 |     5     1    
پاسخ: خوش به حال آقا .... که حامی مثل تو داره،اگه بیل زنی باغچه خودت روبیل بزن بهت پست بدن!البته عزیزم زدی به جاده خاکی طرفت رو اشتباه گرفتی!
ناشناش
|    | 1393/8/7 - 00:36 |     7     5    
پاسخ: عزیزم اشتباه میکنی این القاب و عناوین مال ریس قبلی اداره بود نه برای آقای عمارلو ایشان فردی مستقل قاطع و آزاد اندیش هستند

احمد
|    | 1393/7/28 - 01:54 |     5     0     |
آقای وزیر شما که می گوید تمام معوقه ها پرداخت شده چرا دروغ هنوز معوقه بیمه طلایی دوسال پیش پرداخت نشده وحقوق مهرماه را نداده اند یکبار روز 24 یا 27 وبعضی وقتها آخر ماه اگر نمی توانی برو تا یکی دیگر بیاید تا مشکلات فرهنگیان را بر طرف کند

پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:58 |     0     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.

سعید
|    | 1393/8/17 - 23:20 |     1     0    
پاسخ: سلام اقا پیمان چه فرقی میکنه کجا باشه دلالیل خودت رو بگو تا ما هم روشن شیم تا حمایتت کنیم این که من در رنج و عذابم که نشد دلیل

پیمان
|    | 1393/7/26 - 18:57 |     1     2     |
باسلام بنده میخواستم تاکیدی کنم بر پیشنهادم که کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار شود خواهشا به پشنهادم فکر کنید وبا مشورت و برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید چون من ازاین بابت به شدت و به طور غیر قابل توصیف در رنج و عذاب شدید هستم.
خواهشا حرف هایم را جدی بگرید وبه آن فکر کنید.

منصور
|    | 1393/8/5 - 20:08 |     3     0    
پاسخ: آقا پیمان چرا این قدر زندگی را بر خودت سخت کر د ه ای کلاس نهم در مکتوسطه اول کارایی بهتری داره اگر تلاش کنی در هر مقطع ای باشی موفقی گلم

یک معلم
|    | 1393/7/26 - 13:52 |     0     4     |
سلام جناب وزیر آغازایام محرم تسلیت .

ر خ
|    | 1393/8/19 - 19:06 |     1     0    
پاسخ: حالا اگه پاچه خواری کنی چیزی گیرت می اومد خوب بود بپا چه به سرت بیاره این وزیر که بگویی یادت به خیر حاج بابایی
ناشناس
|    | 1393/8/6 - 14:38 |     2     0    
پاسخ: یاد سریال مهران مدیری به خیر پاچه خوار .....................

پیمان
|    | 1393/7/25 - 21:51 |     0     3     |
باسلام مجدد میخواستم بازهم تاکیدی بر روی پیشنهادم کنم از مسولیین محترم اموزش و پرورش خواهشمندم باایجاد برنامه ریزی مناسب کلاس نهم را درمدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزارکنند چون بنده از این بابت رنج بسیار زیادی میبرم حتی در خوشی ها هم بسیار زیاد زیاد زیاد و به شدت ناراحت هستم پس امیدوارم که به پیشنهادم فکر کنید

پیمان
|    | 1393/7/23 - 16:20 |     0     4     |
باسلام بنده بازهم تاکید میکنم لطفا چاره ای دریابید یا به طور ازمایش فقط یک سال فقط یک سال کلاس نهم را در مدارس دوره ی دم دبیرستان برگزار کنید خواهشا.
خواهشا به پشنهادم فکر کنید

ناشناس
|    | 1393/7/27 - 22:44 |     4     0    
پاسخ: عزیزم چقدر تو عجولی،فعلا اصلا اجازه بده یک سال اصلا طرح اجرا بشه ببینین نتیجه چطور میشه!نکنه تو عزیز هم از مخالفان طرح 6.3.3 هستی؟
اگه میشه خواهش کن تا تعطیلی پنج شنبه هم کنسل نشه!


ناشناس
|    | 1393/7/22 - 21:14 |     13     14     |
باسلام: بنده ولی یکی از دانش اموزان دبیرستان فاطمیه شهرآببر طارم هستم.دوسال قبل مدرسه ای را تحت عنوان دبیرستان فاطمیه در مجتمع ادارت شهرآببر به بهره برداری رساندند درسال قبل دانش آموزان دخترما در این مکان به تحصیل مشغول شدند،ولی متاسفانه درسالتحصیلی جدید به دلایل نامعلوم این مدرسه را به دبیرستان پسرانه واگذارکردند وبچه های ما را به یک ساختمان چند ساله منتقل کردند.سوال این است اگر این ساختمان به نام دبیرستان دخترانه ساخته وتحویل شده بود چرا امسال به کام دیگران شد؟اگر مسائل ایاب وذهاب دانش آموزان بود،که همه بچه ها از سرویس استفاده می کنند؟اگر مسئله امنیتی بود،ساختمان که در کنارسپاه منطقه طارم واقع شده بود؟ لطفا رسیدگی فرمائید.

فرهنگی
|    | 1393/8/4 - 16:39 |     13     9    
پاسخ: وقتی که سرپرست سبانه روزی ولی عصر آببر از طریق تلفن با تهدید مدیر خوابگاه برکنار می شود و خانم معاون پرورشی طارم جایگزین می گردد برادرش و خانم برادرش سرپرست می شود وقتی دختر عموش معاون دبیرستان می شود وقتی فامیلهای خانم معاون پرورشی شهرستان طارم علی رغم تخصص گرای و غیر تخصص بودن ابقا می شود خوب این روز روشن است همه می بینند و می شنوند خوب بسم الله بازرسان را دعوت کنید بیایینددیگه خوب بازهم بگم
ناشناس
|    | 1393/7/25 - 22:40 |     7     9    
پاسخ: با سلام
از وقتی که به سایت فرهنگیان نیوز مراجعه میکنم همیشه در مورد شهرستان طارم مطالبی میبینم،عزیزان ،دوستان و همکاران محترم بیایید یکبار هم که شده از نوشتن مطالب انتقادی همراه با کینه و عداوت بر علیه رئیس اداره و معاونینش خوداری کنیم کلا بیش از شش ماه نشده که معاونین آموزش و پرورش انتصاب شده اند وقضاوت در مورد عملکردشان خیلی زود هست باید فرصت داده شود تا یک معاون در حیطه کاری خودش اقداماتی انجام دهد و بیلان کاری ارائه نماید،طبیعی است افرادی که در زمان مدیریت قبلی دارای پست و مقام بودند و هم اکنون بنا به دلایلی که قطعا با ادله میباشد برکنار شده اند ناراحت شده و برایشان قابل هضم نمیباشد،اما بنده به عنوان یک معلم نسبت به عملکرد مدیریت اموزش و پرورش طارم خیلی خوشبینم ،چرا که در طول مدت مدیریتشان با سعه صدر و تحمل انتقادات فضای لازم را برای معلمان شهرستان طارم ایجاد کرده اند ،عاجزانه خواهش میکنم از جو سازی و نوشتن مطالب خلاف واقعیت در سایت فرهنگیان نیوز خوداری کرده افرادی که به این سایت مراجعه میکنند برایشان حتما این سئوال پیش آمده است که طارم کجاست که همه روزه مطالبش مختص شهرستان طارم میباشد و این کار زیبنده فرهنگیان طارمی نمیباشد و هر گونه مشکل،انتقاد و پیشنهاد خود را شخصا به مدیر اموزش و پرورش انتقال داده واز پاسخ مدیر اداره قانع شوید چرا که شخصیت اقای عمارلو در ان حدی نیست که به انتقادات یک معلم بی تفاوت باشد،و هر گونه تصمیم ایشان بر اساس شایسته سالاری و به دور از حب و بغض میباشد،اگر همکاران محترم تحمل داشته باشند در پایان دوره مدیریت ایشان حقایق روشن خواهد شد.چرا که مدیران قبلی با واسطه و سفارش انتخاب شده اند و مجبور بودند به سفارشات مقامات مافوق عمل کنند اما نکته مثبت اقای عمارلو در این است که ایشان شخصا دنبال پست مدیریت اموزش و پرورش طارم نبودند و بخاطر خواسته کلیه فرهنگیان این سمت را قبول کرده اند و وامدار هیچ کس نمیباشند

ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:41 |     8     7    
پاسخ: این خانم فرهنگی چه کسی هست در گذشته در روزنامه های زنجان مطلب می نوشت ولی خیلی زرنگه هیچکس نمی شناسه
ناشناس
|    | 1393/7/25 - 21:17 |     9     7    
پاسخ: دانش آموزان فاطمیه بد شانس هستند معاون پرورش دبیرستان هم غیر تخصصی و از نیروهای ابتدایی هست
خانم فرهنگی
|    | 1393/7/25 - 20:28 |     11     9    
پاسخ: منم موافقم نویسنده محترم هستم واقعا حق دانش اموزان خوردن
نجفی
|    | 1393/7/25 - 01:10 |     14     7    
پاسخ: من از اولیا دانش آموزان فاطمیه هستم، مدرسه قبلی خیلی دور بود و برای بچه های ما که دختر بودند مشکلات زیادی پیش می اومد، از مسئولینی که اقدام به جابجایی مدرسه دخترانه به مرکز شهر آب بر نمودند از صمیم قلب سپاسگزارم.
معلم بی پاسخ
|    | 1393/7/23 - 14:08 |     8     9    
پاسخ: همشهری عزیز سلام:اگر دانش آموز شما وفرزندتان از مدرسه تازه ساخت به آموزشگاه قدیم ساختی منتقل شده هیچ وجه نگران نباش وپیگیر نشو،چون رسیدگی کننده ای نمی یابی! یافت می نشود گشته ایم ما

حسین فیروزی
|    | 1393/7/22 - 19:13 |     1     0     |
سلام چرانظرات وپیشنهادها راگزینش می کنید حیف این سایت نیست که وارد سیاستش میکنی.درمورد عدم تغییرات درمنطقه آموزش وپرورش بخش امامزاده بادرود استان اصفهان سوال کرده بودم ازآقای فانی وآقای قائدی ها نمی دونم کجایش ایرادداشت که آن ارتایید نکردید بازهم ممنونم




ناشناس
|    | 1393/7/22 - 17:46 |     14     0     |
همکاران عزیز این قدر غصه نخورید و زجه نزنید چراکه گوش شنوایی برای شما نیست !!!!!!!!!!
برای فرج آقا دعا کنید که گشایش کارها به دست اوست !
اللهم عجل لولیک الفرج

ناشناس
|    | 1393/8/2 - 12:05 |     4     0    
پاسخ: اقای وزیر یک سال بیشتر شد این چهار ماه شما تمام نشد ! البته ببخشید شما فرمودید بعد چهار ماه تفاوت و تغییر را احساس خواهند کرد و ما احساس تفاوت میکنیم اما به سمت وضعیت اسفناک !
ما خوب متوجه نشدیم شما درست فرمودید تا کی باید این احساس را داشته باشیم ؟


شیرین
|    | 1393/7/22 - 16:46 |     2     0     |
عالیه

پیمان
|    | 1393/7/22 - 16:03 |     0     2     |
باسلام بنده قبلا بازهم نظردادم و برای تاکید کردن وثابت کردن اینکه بنده ازاینکه کلاس نهم در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار میشود سعی میکنم هروز بران تاکید کنم
از مسولین محترم خواهشمندم که با مشورت وبرنامه ریزی مناسب کلاس نهم را در مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید

چون بنده ازاین وضعیت بسیارزیاد نارحت و ازرده خاطر هستم طوری که حتی در مدرسه هم ناراحتی شدیدپیدامیکنم فقط به طور ازمایشی 1 بار کلاس نهم رادر مدارس دوره ی دوم دبیرستان برگزار کنید تا نتیجه ان را ببینید فقط خواهشا هرچه سریع به فکر چاره باشید لطفا خواهش میکنم

پیمان
|    | 1393/7/21 - 20:37 |     4     3     |
باسلام
بنده یک دانش اموزکلاس هشتمی هستم نظر من درمود بهبود نظام اموزش جدید این است که کلاس نهم باید درمدارس دوره ی دوم دبیرستان بر گزار شود چون معلمان راحت تر هستند دوم اینکه از هرنظر منتقی است
بنده از این بابت هم خیلی ناراضی هستم امیدوارم به پیشنهادم فکر کنید چون من از این بابت رنج زیادی میبرم


لیلا
|    | 1393/8/23 - 15:20 |     1     1    
پاسخ: همکاران عزیز این مطلب زیاد مهم نبود ندانسته و نخوانده منفی دادین مطالب مهم را بخوانید بعدا به درد سر نیفتین .این اقا پیمان دانش اموز است و میخواد هر طور شده بره به دوره ی دوم دبیرستان حتی شده با تغییر قوانین بنده هم گفتم پسرم املات رو درست کن و زیاد ناراحت نباش بنده معلم هستم و بیخیال هم نیستم پسرم هر چیزی راهی داره و علتی عجله هم چاره ساز نیست تا چشم به هم بزنی رفتی دوره ی دوم و برای همکاران خودم هم متاسفم با این ادراکات بسیار ............!
منم
|    | 1393/7/24 - 10:58 |     7     3    
پاسخ: تا وقتی افراد بی خیالی مثل سرکار باشند فقط دنبال غلط املایی می گردند. مشکلات هم که هیچ
لیلا
|    | 1393/7/22 - 17:42 |     2     4    
پاسخ: فرزندم زیاد رنج نبر ارام باش و غلط املایی خود را تصحیح کن منطقی با ط دسته دار نوشته میشود .

آموزگار
|    | 1393/7/20 - 09:48 |     20     1     |
باسلام.آقای وزیرمعلمان ابتدایی راامروزدریابیدکه فرداخیلی دیراست.متشکرم

علی
|    | 1393/7/20 - 00:27 |     18     1     |
باسمه تعالی
درد دل یک معلم
با سلام و عرض ادب محضر وزیر محترم اموزش و پرورش
مرقومه ذیل درد دلی است و یا شاید شکوایه ای از تعداد کثیری از فرهنگیان عزیز که امید وارم به سمع و نظر مبارک برسد

قال الامام السجاد - علیه السّلام - : حقُّ سائِسِکَ بالعِلمِ التَّعظیمُ لَهُ و التوفیرُ لمجلسِهِ وَ حسنُ الاستماعِ اِلیهِ
حق استاد تو این است که بزرگش داری و محضرش را محترم شماری و با دقت به سخنانش گوش دهی

انَّ اللهَ وَ مَلائِکَتَهُ حَتَّی النَّمْلَةِ فی حُجْرِها وَ حَتّی الْحُوتِ فِی البَحْرِ یُصَلُّونَ عَلی مُعَلِّمِ النّاس الْخَیْرَ»؛ کنز العمال، حدیث 28736
در روایات اسلامی، مقام معلم آنقدر والاست که خدا و فرشتگان و همة موجودات ـ حتی مورچه در لانة خود و ماهیان در دریاها ـ بر کسی که به مردم تعلیم خیر کند درود می‏فرستند،

با توجه به اطلاعاتی که بنده از سایتها کسب نمودم اقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش از شغل شریف معلمی دور نبوده اند و از تذریس در کلاس های درس تا عالیترین مقام وزارت در منصب های متفاوتی خدمت نموده اند که خود حاکی از این است که از درد دل معلمان عزیز تا حدودی واقفند. اینک می خواهم درد دل معلمانی را بشنود که از نظر وجهه اجتماعی و رفاه و ممعیشت کمترین جایگاه را در میان اقشار جامعه دارند.
بدون شک رضایت شغلی و تامین مخارج زندگی ،دغدغه ای است که خواه ناخواه بر روند تدریس معلم اثر می گذارد .اگر شخص وزیر ندیده که معلمی بعد از اتمام درس برای پرداخت اجاره خونه اش به سراغ شغل دوم و یا حتی سوم برود اینجانب شاهد و ناظر بوده ام که معلم بعد از اتمام درس شبها تا پاسی از شب مسافر کشی کرده درسته متناسب با شان معلم نیست اما صاحب خونه کرایه خونه را می خواهد و شاهد بوده ام که بر حسب اتفاق شاگردش را سوار کرده و دانش اموز هنگام پیاده شدن می دونید چی گفته اقا اجازه بفرما 200تومان کرایت دلا بسوز
اقای وزیر درد دل معلمان ،که وزرا شاگرد انها بوده اند و پزشکان متخصص از وجود انها کسب علم نموده اند مهندسین عزیز زیر بنای علم خویش را از وجود انها بنا نهاده اند گوش کن .
من ندیده ام یعنی بعد از 25سال سابقه کاری نتوانسته ام که حتی به جاهای دینی کشور خودم هم بروم تا چه رسد به کشور خارجی اما شنیدم از زبان امثالهم که جایگاه معلم در دیگر کشورها چگونه است .
ایا وقت ان نرسیده است که شان و منزلت معلم را نیز همانند سایر قیاسهایی که با دیگر کشورها انجام می گیرد مقایسه کنید ؟ و یا حتی با دیگر ادارات و ارگانها در داخل کشور که بلا استثنا همه ی کارمندانشان علم ودانش خود را مدیون معلم هستند.
شک نکنید نیازهای مادی و اقتصادی معلمان تاثیر فراوانی بر حالات رو حی روانی آنها دارد که به تبع در روش تدریس نیز بی تاثیر نخواهد بود. بیشتر افسردگی ها ،خشونت ها،و تند خوییها ریشه در بعد اقتصادی دارد که با کمترین توچهی از ناحیه دولت مردان قابل جبران می باشد .
همکلاسیهای ما معلمان در ادارات دیگر هنگام سفر از بهترین امکانات تفریحی و رفاهی برخوردار هستند اما ما معلمان همچنان در همان کلاسها که میز و نیمکت هایش را جمع کرده اند اسکان می ابیم .
کاش این فقر و تنگدستی فقط متوجه شخص معلم میشد . چرا بودجه مدارس نیز تقلیل یافته است؟ بنده در مدرسه ای در یکی از روستاهای شهرستان کوهدشت لرستان هستم که مدیر مجتمع و خود م نیز هنوز بدیهای سنوات گذشته را که به صورت قرضی از مغازه داران خریداری نموده ایم پرداخت ننموده ایم که سال جدید شروع می شود و بدهی هایی جدید.
در مدرسه ای که بنده به عنوان معاون دبیر مشغول خدمت می باشم به هر کدام از دانش اموزان دعوت نامه ای دادم که در فلان روز جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان هست اما روز موعود از 120ولی دانش اموز5نفر تشریف نیاوردند این در حالی است که اکثر اولیا دانش اموزان کوچ نشین هستند و حتی بعضی از دانش اموزان نیز همراه انها می باشند و تا نزدیکای ابان از درس و مدرسه محروم میباشند . وقتی هم بعد مدتی تازه تشریف فرما می شوند اگر رعایت مقررات را از انها بخواهی که از اداره نامه بیاورند باید مدیون محرومیت دائم فرزندان انها از تحصیل باشی چرا که اکثردانش اموزان کمک کار خانواده ها هستند .
طبق بخشنامه های متعدد و مکرر گرفتن هر گونه وجه خلاف مقررات است از طرف دیگر مدارس بودجه ندارند و از راه مشارکت اولیا و خییرین اقدام کنید در حالی که دانش اموزان این منطقه از دادن پول بیمه هم اجتناب می کنند تا چه رسد به کمکهای مردی برای مدرسه !
حال با این اوصاف حال ما معلمان زحمت کش و مدیران بدون بودجه را درک کنید اقای وزیر
به امید شنیدن و دیدن این گونه نامه ها و دستورات لازم از ناحیه وزیر محترم


مسافرکویر
|    | 1393/8/29 - 01:52 |     2     0    
پاسخ: ناله راهرچندمیخواهم که پنهان در کشم
سینه میگویدکه من تنگ آمدم فریادکن


ناشناس
|    | 1393/7/19 - 22:35 |     15     1     |
خوبه حداقل یه فضایی برای خالی کردن عقده های دل مان داریم وگرنه دق می کردیم
الغرض ، جناب وزیر محترم قول افزایش حقوق معلمان ابتدایی را دادید و ما هم برایش چاله کندیم ولی از افزایش خبری که نشد هیچ ،بلکه با حذف حق تقلیل معلمان بالای بیست سال هم مواجه شدیم چطور کاهش زود اجرا می شود وبدون سرو صدا ولی افزایش را در بوق وکرنا می کنید و آخرش هم خبری نیست
شمارو به خدا کمی محتاط تر طرح هایتان را اجرایی کنید آخر مدیر چگونه می تواند کلاس معلمان بالای بیست سال را در نبود آنها اداره کند که یه جای پرداخت 4ساعت حق التدریس به معلم بینوا راضی به خانه نشینی او شدید تکلیف آموزش بچه های بی گناه چه می شود که باید یک روز خود را به بطالت طی کنند ؟ واقعا مدیر چگونه می تواند جایگزین مناسبی برای معلم کلاس اول ابتدایی باشد در مدارسی که چند معلم بالای بیست سال دارد چگونه قابل اجراست یعنی کمر دولت با پرداخت این یک روز اضافه کاری می شکست؟!!!!!!!!!!!!!!!!

م ب
|    | 1393/7/19 - 11:07 |     3     0     |
سلام : فقط در یک ناحیه آ پ در زاهدان معلم ورزش به تعداد 26 نفر کمبود نیرو روبرو است. آیا نباید پرسید شهری که ایاب و ذهاب دانش آموزان با ماشین صورت می گیرد و ورزش و نرمش درحد یک صبحگاه است و تفریح دانش آموزان تلویزیون و اینترنت و لب تاب و پی اس پی و انواع کلاسهای تقویت ذهن و زبان انگلیسی و ... است ضروری تر به نظرمی آید یا دانش آموزان در روستاها و شهرهای کوچک که کیلومترها راه پیاده روی می کنند و از تن و بدن سالمتری برخوردارهستند و بعضی موقعها به معلم ورزش می گویند اجازه دهید ورزش نکنیم چون بدنمان تحلیل نرود تا بتوانیم خود رابه منزل برسانیم. خدایا چرا دنیا وارونه شده . درعجبم اصل ، فرع شده و فرع ،‌اصل شده است .

ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 23:10 |     1     0     |
با سلام جناب آقای فانی تا حالا کدام استان یاشهر یاشهرستان دیده اید سرایداری با مدرک سیکل هم سرایدار وخدمت گزارباشد ، انبار دار باشد،ماشین نویس با شد، راننده داخل شهر باشد،سرویس کا ر وسایل سرمایشی وگرمایشی باشد برق کار باشد بعد وقتی که به مرخصی احتیاج دارم 100 بهانه سر راهم وجود دارد وبا دریافت مبلغ 150/000هزار تومان اضافه کار باید امورات را بدون قید وشرطی انجام دهم این اتفاقات در استان کرمانشاه شهرستانهای مرزی اتفاق می افتد لطفاًرسیدگی کنید وهم جانباز هستم وهم فرزند شهید

ناشناش 1
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     2     1     |
با سلام جناب آقای فانی خواهش مندیم به مدیران کل استانها ابلاغ بفرمایید که مدیران آموزش و پرورش شهرستانها را مدیرانی رامدیر کنند که نترس وخودشان تصمیم گیری کنند نه معاون پرورشی که در همه مسائل دخالت می کند ورئیس از ترس هیچ تصمیمی نگیرد مخصوصاً کرمانشاه معاون پروزشی که هنوز طرز استفاده از رایانه را یاد نگرفته است

اسدپور سرپل ذهاب
|    | 1393/7/18 - 20:15 |     2     0     |
چرا پیامهای منو سانسور میکنید؟ چرا پخش نمیکنید؟ چرا معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان سرپل ذهاب رفتار بسیار زشت ونژاد پرستانه ای با همکاران دارد

فرهنگی
|    | 1393/7/28 - 00:11 |     0     0    
پاسخ: آقای اسد پور حق با شماست . این آقادر عصر بوق زندگی می کند و او خودش را حاکم آموزش و پرورش می داند.افکارش را به زور بردیگران تحمیل می کند. پارتی بازیهایش برای فرهنگیان اقوام خانمش برهیچکس پوشیده نیست.
صادق ادیب سرپل ذهاب
|    | 1393/7/22 - 13:26 |     1     0    
پاسخ: آقای اسدپور راست میگه. کسی نیست با این آقای به اصطلاح فرهنگی برخورد کند؟کارش از رفتارنژاد پرستانه گذشته.افکارش هنوز تو 40سال پیش به سر میبره. افسوس برایش.............

آذربایجان غربی
|    | 1393/7/17 - 22:41 |     8     8     |
ایده بسیار جالب و به جایی است که زوجین فرهنگی که هر دو مدیر هستند به یکی حق مدیریت تعلق نگیرد کاش در استان ما هم اجرا شود

ناشناس
|    | 1393/7/19 - 20:29 |     5     4    
پاسخ: راست میگه الان دوستان و اقوام رئیس همگی چند ساعت تدریس دارند از معلمان تشنه تدریس و نون حلال طارم
ناشناس
|    | 1393/7/19 - 19:33 |     6     7    
پاسخ: نه من و نه همسرم، هیچ کدام مدیر نیستیم ولی با این طرح مزخرف مخالفم. مدیری که حق مدیریت نگیرد نمی تواند بهینه کار کند. مگر در سایر ارگانها چنین طرح احمقانه انچام می گیرد؟ هر مدرسه باید یک مدیر داشته باشد. بعضا سه مدرسه را یک مدیر بی کفایت اداره می کند. اینها غیر سازنده است. اینها بد است . ولی کسی که مدیر است به دلیل اینکه همسرش مدیر است نباید حق مدیریت بگیرد واقعا خنده دار و بی معنی است. تبریز
ناشناس
|    | 1393/7/19 - 10:11 |     5     0    
پاسخ: آیا شما لیاقت نیروها را با زوج فرهنگی بودن می سنجید یا صلاحت و لیلقت حرفه ای نیروها. اگراینطور باشد باید انگیزه چهل درصد نیروها از بین برود. این شامل خود قانونگذاران نیز می شود
ناشناس
|    | 1393/7/18 - 19:59 |     9     4    
پاسخ: عزیزم آرزو نکن؛چون 1-این طرح را در منطقه طارم زنجان برای کسانی که در اداره فامیلی نداشتند اجرا کردند وخودشون را استثنا قرار دادند.2- بااین اوصاف خانمهایی که آقاهاشون در سایر ادارات مشغولند وفقط پول پاداششون به اندازه پول ودریافتی یک ساله یک معلم است باید در اولویبت حذف از مدیریت قرار بگیرند.

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:27 |     12     8     |
راحت ترین سازماندهی برای کمترین وپایین ترین دارنده امتیاز در رشته تربیت بدنی دبیران رشته تربیت بدنی شهرستان طارم- 8 ساعت نشست درکانون،6ساعت فعالیت پرورشی،4ساعت مربی بهداشت و6 ساعت تدریس تربیت بدنی-

حسن
|    | 1393/7/18 - 22:51 |     12     4    
پاسخ:
به راستی بر اساس چه منطقی می گویید طرح خوبی است
ایا دو کارمند بانک که زنو شوهر هستند اگر در دو شعبه مختلف رییس شدند قابل قبول است که فقط یکی از انها حق ریاست دریافت کند
واگر یک مرد فرهنگی که مدیر استو مجرد ویک زن فرهنگی که او هم مجرد استو در یک مدرسه دیگر مدیر است وهرد و هم دارند حق مدیریت می گیرند بعد که این دو با هم ازدواج کردند باید یکیشان از حق مدیریت محروم شود اگر حق مدیریت قانونی است وحق مدیر چه اتفاقی افتاده که در صورت ازدواج دو فرهنگی یکی از ان ها باید از حق مدیریت محروم شود
ببینید در دیگر ارگان ها همچین قانونی وجود دارد والله این قانون اگه جایی مطرح بشه بیشتر اسباب خنده اس نمید ونم چرا این همکار عزیزو گرامی فرمود ه اند که قانون به جایی است در ضمن بنده نه خودم مدیرم نه همسرم

لیلا
|    | 1393/7/18 - 16:08 |     7     2    
پاسخ: این خیلی کار میکنه مازادهای ما گاهی به مدرسه و یا اداره سر میزنن تا یادشون بمونه هنوز معلمن اخه بیچاره ها چندین ساله مازاد میمونن!
در اداره ی ما یه ورال طنز مانند در حال وقوع است با وجود کلاس و درس مربوطه همکارای زرنگ و اشنا دار ما میگن میخواهیم مازاد بمانیم و بعد از یک یا دو هفته که نشست خونش میگن باشه بیا برو بیکاری بشین دفتر فلان مدرسه ی نزدیک . این راسته به خدا
و انکس که جز خدا کسی را ندارد با سابقه ی بیست سال میرود به روستا ان هم 24 ساعت کامل .جالب و بسیار تلخ و واقعی .
این سازماندهی است که از اول سال تحصیلی سنگش را به سینه میزنید .اگر بگوییم سازمان ندهی بهتر است .حق کشی که بهتر تر است .

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 23:57 |     7     2    
پاسخ: با سلام
فکر نمی کنم این لایحه هم به جایی برسد ، چون تنها گروهی که به فراموشی سپرده شده در این جامعه، فقط معلمانند چون نه در مجموعه کارمند طبقه بندی می شوند و نه در مجموعه کارگران.و در این مملکت هر کس به فکر خودش هست ؛حالا معلمان با یک میلیون دریافتی چه بکند ، چه بخورد ،کسی مسئول نیست ، نه وزیری ، نه وکیلی و نه رییسی به فکر هست با آن که وزیر و وکیل و مهندس همه از معلمند، و همچنین نماینده در صدر مجلس. اما تا از معیشت معلم سخن به میان می آید همه به فکر بار مالی می افتند،ما معلمین حرف مان این است که اگر بار مالی مد نظر تان هست که چرا سایر کارمندان دو سه برابر معلمین می گیرند ،آخر چرا تبعیض. ایران که فقط مال آن ها نیست ،مگر آن شرکت نفتی یا بانکی ها ،منابع نفتی و بانکی مال خودشان هست که باید بیشتر بگیرند یا ارثیه پدری شان. تا حرف می زنی می گویند شماتعطیلات زیاد دارید ،پس چرا به آموزش عالی گیر نمی دهید ،آنجا که هفته ای هیجده ساعت تدریس می کنند و تعطیلات شان هم بیشتر است.آقای وزیر خودتان می دانید که تا معیشت معلمان درست نشود آموزش و پرورش ما خوب نمی شود وهر سال بدتر از سال قبل میشود وتا آموزش و پرورش اصلاح نشود جامعه اصلاح نخواهد شد، حالا خودتان می دانید و سایرین ،نمایندگان که چه می خواهید بکنید با آن که می دانم ای ها همه شعار است و ره به جایی نخواهد برد، وتنها یک کلام که خیلی متاسفم.


بچه فامیل.
|    | 1393/7/16 - 20:49 |     2     0     |
درود بر شما.
اداره آموزش و پرورش آذرشهر استان آذربایجان شرقی نیاز جدی به رسیدگی و ساماندهی دارد. خواهشمند است پیگیری نمایید.
یا علی.

بیچاره
|    | 1393/8/13 - 18:39 |     1     0    
پاسخ: باشه چشم پس فردا می ام برای رسیدگی !!!!!!!!!!
میگم بهتره دیگه به مسئولین چیزی نگیم و از اونا چیزی نخواهیم طفلی مسئولین چی کار کنن مگه بیکارن .خوب یه میلیون معلم شاغل و نیم میلیون باز نشسته هستیم دیگه مگه ما مهمیم یا مثلا کار شاقی انجام میدیم .


ابراهیمی
|    | 1393/7/16 - 20:43 |     2     0     |
با سلام،مسئولی که این پیام مارو میخونی و به وزیر هم نمیگی.ما حقوق شیفت دوم را از پارسال طلبکاریم ودریافت نکردیم.یا زن و بچه دار نیستی مفهوم خرج و مخارج زندگی را درک کنی و یا دریافتی شما به قدری هست که مثل ما به فکر اجاره خونه و هزینه های دیگه نباشی.اما اگه وجدان داشته باشید از اکثر سازمان ها کمتر میگیریم تازه به موقع هم نمیگیریم یا میشه مطالبات که هرسال چند بار در رسانه ها اعلام میشه که مطالبات فرهنگیان را دادیم که این هم دروغه . من از سال 76 طلبکارم پس کو؟آدرس ایمیلم که دادم اگه فکر میکنید اشتباه میگم بگید براتون مدرک بیارم معلم اگه قراره صداقت داشته باشه باید باهاش صادق باشید.
ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی


ناشناس
|    | 1393/7/16 - 13:52 |     11     1     |
وزیر محترم سال جدید شروع شد قول کمک به ابتدایی کجا؟

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:18 |     2     28     |
با سلام خدمت وزیر محترم
از مجتمع روستایی که زیر نظر آن هستیم راضی و کمال تشکر دارم
مدیر یکی از مدارس روستایی

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:47 |     22     2    
پاسخ: فقط تو یه نفر راضی هستی چون مدیر مجتمع هستی
کم توقع
|    | 1393/7/17 - 12:24 |     10     0    
پاسخ: واقعا راست میگی
مدیر مدرسه روستایی
|    | 1393/7/17 - 11:06 |     15     1    
پاسخ: همکار گرامی خودت مستقل باشی که هم مزایای حقوقی ات بالاتر است و هم بهتر می توانی مشکلات را حل کنی ما که راضی از مجتمع روستایی نیستم سودش چیست که راضی هستی بگو ما هم بدانیم چون ضرر آنها که تاکنون کمر مرا شکسته در تعجب هستم از رضایت شما

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:17 |     2     23     |
با سلام خدمت وزیر محترم
یکی از مدیران مدارس روستایی هستم از مجتمع اموزشی که زیر نظر آن هستم تشکر می کنم چون روستای ما از مناطق محروم هرمزگان است دسترسی به اداره و شهر برای انجام کارهای مدرسه که به اینترنت نیاز دارد مشکله تمام کارهای مدرسه ما را مجتمع انجام داده است .مجتمع های روستایی لازم و مفیدند

مدیر مدرسه روستا
|    | 1393/7/17 - 11:19 |     14     3    
پاسخ: همکار گرامی مگر وقتی مجتمع ها نبودند کارها را چطور انجام می گرفت دسترسی به اینترنت که آسان است به خودت سخت نگیر با ما شعار انحلال مجتمع ها چه شهری چه روستایی را بده چون این غد ه های سر طانی جز نابودی درمانی ندارند
اکبر
|    | 1393/7/17 - 11:09 |     13     0    
پاسخ: همکار گرامی دسترسی به اینترنت که آب خوردن شده چرا این قدر کار را برای خود مشکل کرد ه ای که زیر ستم مجتمع روستایی باشی با ما هم صدا شو این غده سرطانی را از بین ببریم
محمد
|    | 1393/7/15 - 22:59 |     22     1    
پاسخ: برادرخودت کامپیوتر یاد بگیر تا به مرکز وابسته نباشی هیچ مزایایی جز دردسر ودخالت ندارند زودتر حذف شود اقای وزیر این کار بی خود

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:19 |     19     0     |
وزیر محترم آموزش و پرورش
با سلام و احترام ابدی

عیدتان مبارک و به امید روزی که جهت میز و مقام و قدرت قربانی انسانی نداشته باشیم.

ناشناس
|    | 1393/7/15 - 15:57 |     12     10    
پاسخ: آرزویی دست نیافتنی،وقتی برای مدیر ومعاون شدن دراداره ائتلافی ازمبلغین دردوره انتخابات با هم لابیگری می کنند.........وبه تعدادی هم پست مدیر ومعاون آموزشگاهها را می دهند این آرزو دست نیافتنی است در منطقه ما طارم که اینگونه است!
ناشناس
|    | 1393/7/13 - 21:50 |     11     12    
پاسخ: آرزو برجوانان عیب نیست،ولی همکارمحترم این آرزو را ماباید به گور ببریم.در منطقه ماطارم برای انتخاب مدیر ومعاونین اداره اعتلافی مابین اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی تشکیل شد واعضای این اعتلاف مثل گوشت قربانی تمام پستها ی اداری وحتی مدیریتی را بسین خود تقسیم کردند.انگار که فقط باید اعضای ستاد حق دارند ودولت برای ایشان است دیگران چه کسانی که پای صندوق رای رفتند و حتی به رئیس جمهور منتخب رای دادند هیچ حقی ندارند!

معلم
|    | 1393/7/12 - 17:25 |     12     0     |
یک سوال دارم: در ایام خاصی مثلا قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی در مدارس شبانه روزی دانش آموزان در مدارس حاضر نمی شوند و مسئولان معلمها را به موجب بخشنامه های ارسال شده از بالا موظف می کنند در مدرسه بمانند و حتی در این ایام از مدارس خالی بازدید می کنند . وظیفه معلم تدریس است و در مدرسه بدون دانش آموز و با اوضاع کتابخانه مدرسه معلم نه می تواند تدریس کند نه مطالعه. هر معلم نیز حساب تعطیلیهای احتمالی رادر برنامه کلی خود دارد تا از برنامه عقب نیفتد و در صورت نیاز داوطلبانه و مخلصانه کلاس فوق العاده برگزار می کند. تا جایی که میدانم این وزارت وزارت آموزش و پرورش است نه وزارت مچگیری هر چندشما رییس هستید و ما زیردست و هرچه امر کنید ملزم به اطاعتیم اما میخواهم بدانم که این کار مسئولین اداره در راستای کدام هدف آموزشی یا پرورشی است؟

شهلا
|    | 1393/7/16 - 14:49 |     12     0    
پاسخ: این که قبل از عید نوروز یا بین التعطیلی بازرس ها چهت بازدیدذ می آیند دل ما مدیر و معاون ها هم خون شده تا قبل از تحویل سال باید در مدرسه بمانیم تا آنها بیایند و بعد هم با توبیخی ما را زیر سوال ببرند دانش آموز نمی آید ما ضربه می خوریم اگه به خانه ما بیایید گویی جنگ جهانی سوم است همه به استقبال عید و خانه تکانی و ما در مدرسه به اجبار ما ند ه ایم و داستان همچنان ادامه دارد باور بفرمایید ما هم دل داریم و بگذارید قبل از شروع سال تحصیلی به اوضاع خانه خود سر و سامانی بدهیم

مظفری
|    | 1393/7/11 - 16:39 |     3     0     |
با سلام
من آموزگاری از استان فارس با 10سال سابقه تدریس هستم !!!
حدود 3 سال هست استخدام پیمانی آموزش پرورش شدم و ازمن تعهد 5 ساله خدمت گرفتند . 4 ساله با همسرم که ساکن مشهد مقدس می باشد عقد کردم و هر چه تلاش می کنم با انتقالی ام به شهر مشهد موافقت شود مسئولین اون رو خلاف قوانین ذکر می کنند این در حالی هست که دو نفر از همکارانم با سوابق و امتیازات کمتر از من در مهرماه سال جاری انتقالی گرفتند و به شهر شیراز رفتند ...واقعا انصاف هست 4 سال زندگی من زمین در هوا معلق بماند تا بالاخره روزی روزگاری مسئولی دل به حال من و امثال من بسوزاند و با انتقالی داده شده موافقت کند؟
متاسفانه همسرم شرایط شغلیش به گونه ای نیست که بتونه به اینجا نقل مکان کنه و اخیرا بابت این مساله دچار اختلاف شدیم . مسئول کارگزینی شهرستان در برابر درخواست انتقالیم برگشت گفت :مگه روز اول همسرتون اطلاع نداشت زنش کارمنده ؟!!!!میخوام بدونم کجای دنیا این استدلال می تونه باعث شه تا دو نفر یکدیگر رو برای ازدواج انتخاب یا رد کنند؟ خواهش می کنم رسیدگی کنید تا مشکل من و امثال من حل شه .
سپاسگذارم

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 15:17 |     5     2    
پاسخ: بیخودی بحث نندازین همه فرهنگیان مرکز استان ها مثل تهرانی ها حقوق می گیرن مگه یه معلمی که در اصفهان .تبریز و....حقوق می گیره کدوم بندش با تهرانی ها فرق میکنه دریافتی همه فرهنگیان به ویزه معلمین در تهران ومراکز استان ها یکی است مال تهران بیشتر نباشه مطمئنا کمتر نیست .

ناشناس
|    | 1393/7/11 - 00:14 |     10     16     |
مدیرکل محترم استان زنجان ومدیر محترم آموزش و پرورش طارم؛چرا باوجود اینکه قرار بود هیچ زوج فرهنگی همزمان حق مدیریت دریافت نکنند روستاهای قلات ودهنه و ... استثنا شدند وآقا و خانم .... را دوباره مدیر ومعاون دادید!!!؟؟

معلم عصبانی بیطرف
|    | 1393/7/13 - 09:18 |     16     11    
پاسخ: همکار عقده ای
تو چه جوری اسمتو گذاشتی معلم،و ادعا میکنی که به روز هسنی،تو که از اتفاقات کوچکترین شهر کشور که همه همدیگه رو میشناسن خبری نداری میخوای به دانش آموزانت چی یاد بدی،اصلا روستای قلات که مدرسه اش با ابتدایی ادغام شده و مدیرش هم رفته تدریس،بی انصاف خجالت نمیکشی میای تو سایت فرافکنی میکنی،افراد زیادی هم میان عجولانه قضاوت میکنن،بابا یه بار برو پیش رییس اداره و بگو که داری اشتباه میکنی و یه روز تو جای رییس اداره بشین اگه تا ظهر دوام آوردی من شغل معلمی رو میذارم کنار.....تو اون دنیا باید جوابگو باشی از خدا بی خبر

ناشناس
|    | 1393/7/13 - 01:50 |     13     10    
پاسخ: چرا مگه زوج فرهنگی گناه کردند. هر کسی به جای خود. هیچ جای ایران این بحث ها نیست به جز طارم.

علی علوی
|    | 1393/7/10 - 11:53 |     18     6     |
هرچه بودجه اموزش وپرورش بیش تر شود به معلم چیزی نمی رسد اما به مدیران ومعاونین از آن بالا به به پایین سیر می شوند

نا شناس
|    | 1393/7/8 - 23:26 |     18     0     |
سلام . عرض کردید پنج شنبه ها رفتن به مدرسه اجباری نیست چرا ما را مجبور می کنند درقیدار مدرسه بریم من خیلی ناراحتم چون ابتدایی هستم

ناشناس
|    | 1393/7/17 - 12:23 |     7     6    
پاسخ: اگه تو هم فامیل رئیس یا مسولین اداررتون مثل اداره طارم بودی،مطمئن باش این طرح در مدرسه شما اجرا نمی شد!
ناشناس
|    | 1393/7/11 - 17:51 |     12     0    
پاسخ: عزیزم تا تو روز پنج شنبه مدرسه نری،وزیر سال بعد چطوری بتونه بگه عدم تعطیلی پنج شنبه طرح موفقی بوده،تو ناراحت نباش تو برو آقایان هم همین الان دارن نظرات کارشناسی مربوط به موفقیت طرح رو آماده می کنن!

مربی
|    | 1393/7/5 - 15:30 |     5     1     |
آقای وزیر که طرح استخدام فرزندان فرهنگی را دنبال می کنید کاش کمی هم به فکر مربیانی بودید که 10 سال با کمترین حقوق ومزایا کارکردن به امید استخدام شدن آنها به گردن همه حق دارند اما مربیانی که با مشکلات فراوانی که هرگز شما توجهی به آنها نمی کنید حقی ندارند . دراین چند سال هرگز وزیری که پشتیبان مربیان باشد وکمی زحمات آنان را ببیند نداشته ایم حتی کلمه ای تشکر آمیز از زبان وزیری نشنیده ایم وهرگز ارزشی برای کارما قائل نشده اید ولی ما همچنان امید به خداوندی داریم که شاهد وناظر کار ما بوده است.

ناشناس
|    | 1393/7/8 - 14:30 |     13     16    
پاسخ: دیروز خبر انتصاب کارشناس تعاون طارم ما و بسیاری از دوستان ضرر کرده را خوشحال کرد از آقای جعفری می خواهیم بدون توجه به نزدیکان و دوستان و لابیان خود نسبت به شفاف سازی وام ها ، لیزینگ فرهنگیان و. . . به صورت درج بخشنامه و اطلاع رسانی از سایت اداره حق حقوق هیچ کس را به دیگری ندهند تا رضایت خدا و بندگان زحمت کش در روستاهای بدون امکانات اطلاع رسانی از ایشان راضی شوند
ایرانی
|    | 1393/7/8 - 14:02 |     7     0    
پاسخ: با سلام

من در عجبم چند هفته پیش آموزش و پرورش اعلام کمبود 7000 معلم کرده بود

بعد یک مرتبه بین جمعیت هلال احمر و مدیران ارشد آموزش و پرورش صحبت هایی شد جهت جذب نیرو از این سازمان بدون اینکه تقی بفهمه یا نقی لیست رو پر کردن فرستادن مراکز استانها

در عجب من بماند .... وزیر عزیز و محترم شما که نیرو نیاز داشتید چرا این مربیان بخت برگشته رو جذب نکردید

حالا این دوستان زحمت کش رو قبول نداشتید چرا جذب رو بین خودتان در دیگر سازمانها خصوصی کرد ید مگه مدارک یا آدم بیکار خارج از هلال احمر یا ادارات دیگر قطی بوده یا ما آدم نیستیم یا ایرانی نیستیم من به نوبه خودم دوست داشتم شرکت کنم آنهم با آزمون من نه اداری هستم نه چیز دیگر یک فرد بیکار که چند سالی هستش با مدرک کارشناسی خودم برای استخدام همه جا سر میزنم ولی کجا بود استخدامی بخدا فردایی هم هست


ناشناس
|    | 1393/7/4 - 18:05 |     3     2     |
باسلام:مسولین محترم ببخشیدا دختر من توی مدرسه ی استعدادها ی درخشان درس می خواند ،همین جوریش درسها دو سه برابر سایر مدرسه ها است ساعت حضور در مدرسه از ساعت هفت صبح تا دو وچهل و پنج دقیه عصر است ایا به نظر شما کیفیت اموزش در ساعات اخر روز پایین نمی اید بنظر من کمیت جای کیفیت اموزش را اشغال کرده لطفا در این مورد تجدید نظر کنید درس خواندن با اعمال شاقه

همکار
|    | 1393/7/7 - 16:37 |     8     3    
پاسخ: باسلام خدمت تمامی همکاران ارجمند
یکی ازکارهای نادرست درآموزش وپرورش که ظلمی درحق عوامل اجرائی مدارس ودبیران ومعلمان ودانش آموزان عزیز می شود ، این است که کادر اداری را که درآستانه بازنشستگی هستند به مدارس انتقال میدهند ودرپستهای مدیریت ومعاونت مدارس برای آنها ابلاغ صادرمی کنندتااین عزیزان نیزبا مزایای مدیریت مدرسه بازنشسته شوند.امیداست که روزی این رویه غلط ازآموزش وپرورش کل کشور خصوصا ناحیه4تبریز برچیده شود و شاهد این بداخلاقی ها نباشیم.


بنی اسدی
|    | 1393/7/4 - 11:48 |     5     0     |
با سلام اینجانب فوق لیسانس کارافرینی از استان س و ب هستم 8 سال سابقه تدریس در اموزش وپرورش را دارم وهمچنین رسمی می باشم،بعد از 4 سال انتقال موقت از بلوچستان به زاهدان وعلی رغم اینکه تنها نیروی کارافرینی در کل استان می باشم بدلایل واهی مریض بودن همکار فرهنگی ملاک نیست با انتقال حقیر موافقت نکردند در صورتی که رای کمیسیون پزشکی به بیماری من مثبت بود.ودر حال حاضر در منزل بسر می برم.بعد از این همه تاکید مقام معظم رهبری به کارافرینی،ایا اینگونه رفتار مسیولین درست است ؟چرا هیچ کس به فریاد ما نمیرسد؟

فرهنگی
|    | 1393/7/3 - 17:07 |     2     1     |
سلام اقای دکتر فانی
روز یک شنبه 6 مهر ماه روز سرنوشت برای ما همکاران معادلی است. شما رو به خدا سوگند می دهیم با تعامل و همکاری با وزارت علوم و آقای میلی منفرد مشکل ادامه تحصیلمان رو حل کنید.آقای فانی مجوز ادامه تحصیل برای فرهنگیان هدیه ای گران بها از سوی شما خواهد بود و یادگاری ماندنی . خواهش می کنیم از این فرصت به گونه ای استفاده شود که حق ما ار بین نرود. با سپاس

محمد
|    | 1393/7/15 - 18:21 |     2     2    
پاسخ: می خواهی ادامه تحصیل بدی که چی بشه. مگه آخر و عاقبت کسانی را که ادامه تحصیل دادند نمی بینی؟

ایرانی
|    | 1393/7/3 - 17:03 |     3     0     |
عرض سلام وخدا قوت جناب آقای دکتر فانی وزیر محترم دولت تدبیر وامید
باعنایت به مشکل چندساله ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدر ک معادل که با مجوز سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و برگزاری آزمون مدرک گرفتند باتوجه به شعار دولت تدبیر وامید دستور فرمایید این مشکل را بطور کامل بدون بند و تبصره باهماهنگی جناب آقای دکتر نجفی سرپرست محترم وزارت علوم درد آشنای فرهنگیان محترم حل شود تا باتوجه به شعار دولت کریمه بارقه امید در دل فرهنگیان محترم ایجاد شود . حالا که وزارت علوم در مقاطع مختلف بدون آزمون دانشجو می پذیرد.انتظار می رود دولت محترم تدبیر وامید باعمل به شعار خودش این مشکل ادامه تحصیل فرهنگیان محترم بعداز سال های 77 تا 82 به یکباره حل کرده تا این گره کور بدست شما عزیزان باز شود .
آقای دکتر فانی اکنون وقت نتیجه گیری در این کشمکش 12 ساله است. فرصتی پیش آمده تا حق فرهنگیان را بگیرید و یادگاری ارزشمندی از خود به جای بگذارید. منتظر خبرهای خوب از جلسه کمیسیون مشورتی در روز شنبه 6 مهر ماه هستیم. خداوند یاورتان باد

مشاور
|    | 1393/7/3 - 00:24 |