RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 12 مرداد 1394 - 13:02   
  تازه ترین اخبار:سخنگوی دولت: 2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادند      حامیان توافق اتمی با ایران در کنگره: آراء لازم را داریم     بیانیه “مجمع تقریب مذاهب اسلامی” درباره تخریب نمازخانه اهل‌سنت در تهران      وزیر دفاع عربستان: کویت را اشغال می‌کنیم!     دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومانی مدارس دولتی!     اعلام آخرین آمار مرگ نوزادان در کشور      کمترین پرداختی دولت، به فرهنگیان است     کارت قرمز برای ۲۰ مدرسه متخلف غیردولتی     ماجرای ۳۱ دکل نفتی از زبان وزیر نفت     از تلاش شبانه روزی یک دانش آموز تا داوطلبی که برای کنکور اصلا درس نخواند     ماموریت دیوان محاسبات برای تعیین رقم دارایی های بلوکه شده      ۴۰ میلیون دلاری را برای تبلیغ در ۴۰ ایالت آمریکا      رهبر جدید طالبان: راه ملا عمر را ادامه می دهم     فرصتهای_شغلی     دستور به احمدی‌نژادی‌ها/ فرمان حمله تشکیلاتی به دیپلماسی دولت روحانی صادر شد      جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای     سهم معلمان هنرستان از آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تعداد است؟      درخشش کمانداران دانش آموز ایران در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ      جزئیات آزمون استخدامی معلمان منتشر شد     گرایش دانش‌آموزان به تست‌زنی، جای مطالعه کتاب‌های اعتقادی را گرفته است       
   آخرین مطالب  

  سخنگوی دولت: 2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادند


  حامیان توافق اتمی با ایران در کنگره: آراء لازم را داریم


  بیانیه “مجمع تقریب مذاهب اسلامی” درباره تخریب نمازخانه اهل‌سنت در تهران


  وزیر دفاع عربستان: کویت را اشغال می‌کنیم!


  دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومانی مدارس دولتی!


  اعلام آخرین آمار مرگ نوزادان در کشور


  کمترین پرداختی دولت، به فرهنگیان است


  کارت قرمز برای ۲۰ مدرسه متخلف غیردولتی


  ماجرای ۳۱ دکل نفتی از زبان وزیر نفت


  از تلاش شبانه روزی یک دانش آموز تا داوطلبی که برای کنکور اصلا درس نخواند


- اندازه متن: + -  کد خبر: 10703دوشنبه، 11 شهریور 1392 - 18:23
ارتباط با مسوولین آموزش و پرورش
  

با سلام احترام همکاران محترم می توانند نظراتی که به نظرشان مفید می دانند که وزیر یا دیگر مسوولین آموزش و پرورش در جریان باشند به صورت خلاصه، اعلام کرده و این پایگاه بدون دخل و تصرف نسبت به انتشار آن اقدام خواهد کرد.

با پوزش برخی از نظرات مطرح شده به دلیل نکاتی که در ان درج می گردد از نشر آن معذوریم ولی اطمینان می دهیم بی کم و کاست به ارتباط مردمی وزارت آموزش پرورش منعکس می گردد. با تجدید احترام پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان نیوز

تعداد بازدید: 172370 ، امتیاز کاربران: 9.8 (240 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 292 نظر (فعال: 257 ، در صف انتشار: 31، غیر قابل انتشار: 4)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرهنگی از سلماس
|    | 1394/5/10 - 21:45 |     0     2     |
با سلام خدمت وزیر محترم آموزش وپرورش من از اولیا دانش آموزان دبستان شاهد ابتدایی دخترانه سلماس هستم در مدرسه مذکور خانم معاونی مشغول خدمت می باشد که لیاقت خدمت در آن مدرسه را ندارد وی اصلا رفتار خوبی با دانش آموزان واولیاء دانش آموزان نداشته حتی طبق شنیده ها با کادر آن آموزشگاه هم ندارد خواهشمندیم به این امر رسیدگی کنید خوب نیست روزی اولیا این خانم را در مدرسه کتک کاری کنند

ناشناس
|    | 1394/5/10 - 19:54 |     0     0     |
سلام خدمت وزیر محترم من قبلا فکر میکردم حقوق یکسری مدیران 300 هزار تومان بیشتر از بقیه است اما بعینه دیدم مدیرانی صد ودویست وسیصد میلیون به بالا سالیانه درامد دارند لطفا پیگیری کنید.منطقه 5 تهران

صادق
|    | 1394/5/10 - 19:09 |     0     0     |
سلام ,من لیسانس شیمی گرایش دبیری دارم دو سال هم به عنوان سرباز معلم در آموزش وبرورش خدمت کردم درحال حاضر دانشجوی ترم سه ارشد هستم من 31 سال سن دارم با توجه به شرایط سنی آیا می توانم درآزمون استخدامی شرکت کنم . با تشکر

محمدزاده
|    | 1394/5/10 - 18:44 |     0     0     |
با سلام و عرض ادب خدمت جناب وزیر اموزش وپرورش اینجانب نسل سوخته دهه 40 میباشم که به دلیل دگرگونی در کشور انقلاب و جنگ و نهایتا ایجاد تحریمها با هزاران ارزو حسرت استخدامی را دارم بگور میبرم . گفتیم اینشاالله بچه ها،بعد از سالها انتظار استخدامی و شرایط خاص کشور که استخدامی نبوده و اکنون که به یاری خدا پا گرفته ایا انصاف است حالا دهه 60 ها که با هزار ان امید درس خوانده ا ند قربانی شرایط سنی شوند ؟ توی یک خانواده دو نسل سوخته بخدا ظلمه تا فرصت ثبت نام باقیست لطفا توی شرایط سنی تجدید نظر کنید حد اقل برای کارشناسی 35 سال بگذارید تو را بخدا این وضعیت را درک کنید ،جوانترها فرصت دارند ،دهه 60 ها را بیشتر قربانی نکنید

ناشناس
|    | 1394/5/10 - 17:37 |     1     0     |
سلام
وزیر محترم شما را به حضرت عباس کاری کنید رتبه بندی شامل بازنشسته های مهر 94 هم بشه

نرجس ترنجی نژاد
|    | 1394/5/10 - 13:21 |     0     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم آموزش و پرورش جناب وزیر این همه فرنگیان تحصن می کنند تا حقوق و مزایایشان افزایش یابد با این که حقشان است ولی من اعتراضی ندارم تازه می خواخم اضافه کار کنم و دستمزد نگیرم تا مدرسه دانش اموزم منحل نگردد و از تحصیل محروم نگردد لذا از شما وزیر محترم تقاضا دارم در خصوص منحل شدن مدرسه سعادت کاشان پیگیری های لازم را در اسرع وقت انجام دهید زیرا زمان سازمانبندی دبیران نزدیک شده است و هنوز آموزش و پرورش کاشان پاسخگوی والدین دانش آموزان نیست با تشکر

نیرو های شرکتی
|    | 1394/5/9 - 23:51 |     0     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم
وزیر محترم قبلی حق کشی کردند و ما را به دلیل مدیریت نادرست آزمون سال 90 با وجود اینکه قبول شده بودیم اخراج کردند. دولت محترم همدل و همزبان تدبیر و امید هم سن استخدام رو برای کارشناسی از 35 رسونده به 30 سال، بعد از خدا امید و پناه ما جوانان شما مسئولین هستید با این اوصاف به نظر شما امیدی به آینده برای ما می مونه؟؟!!
با تشکر:
جمعی از نیروهای شرکتی قبولی صبح - اخراجی عصر

فریاد
|    | 1394/5/9 - 22:05 |     0     0     |
لطفا نظرات خوزستانی هاراهم بیان نمایید



احمد
|    | 1394/5/9 - 20:11 |     5     0     |
خواهشمنم رتبه بندی را برای بازنشسته های امسال هم اجرا کنید.

نرجس ترنجی نژاد
|    | 1394/5/9 - 19:18 |     0     0     |
با عرض سلام نمیدانم آیا پیامها را می خوانید این دومین پیامی است که برایتان میفرستم ولی جوابی از جانب شما ارسال نشده حداقل اگر کاری هم نمی کنید یک جوابی را برای ایمیلم ارسال نمایید درخواست من در مورد خودم نمی باشد در خصوص منحل شدن مدرسه سعادت کوهدشت واقع در روستای برز اباد کاشان می باشد لطفا ایمیل قبلی بنده را مطالعه فرمایید تا من دوباره همه مطالب را ننویسم فقط می خواهم اگر واقعا حق هر دانش اموزی ادامه تحصیل است دستور فرمایید مدرسه این منطقه دوباره دایر گرددچرا که ما دبیران حاضریم اضافه کاربدون دریافت دستمزد انجام دهیم تا این محرومین واقعی از ادامه تحصیل باز نمانند خواهش می کنم در حد توانتان شما هم قدم خیری برای این دانش اموزان بردارید چرا که اگر خدمتی برای این روستاییان وامانده از همه امکانات کاری انجام دهیم در نزد خداوند ارزش و منزلت دارد نه آن دانش اموزی که در مدرسه تیزهوشان و...که همه امکانات تحصیلی داردو هم در خانواده همه امکانات رفاهی.شما را قسم می دهم به داد این مردم برسید.

دبیر
|    | 1394/5/8 - 21:32 |     1     0     |
باسلام،لطفابه اطلاع مسئولین مربوطه برسانید،چرادرآموزش وپرورش دره شهرازتوابع استان ایلام،عده ای ازبدواستخدام یافقط بعدازیکی دوسال تدریس،یامدیرمدرسه ودبیرستان شدن،یامعاون ویادیگرپستهارافقط به اون عده ی خاص میدن،وکسانی هم انتخاب میکنن که محیطهای آموزشی روبه قهقراکشوندن وراندمان وکیفیت آموزشی روبه حداقل رسوندن،لطفاپیگیری فرمایید،جهت اثبات این ادعامیتونیدتشربف بیاریدوتحقیق کنید.بااحترام

فرهنگی بیجاره
|    | 1394/5/8 - 20:43 |     1     0     |
باسلام جرا به فکر کسانی که اول مهر بازنشست میشوند نیستیدوتکلیف آنها رامشخص نمیکنید حتی اظهار نظر هم نمی کنید خیلی بی انصافی است که به زور کسی را باز نشست کنید ومحروم از مزایای رتبه بندی ؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشمند است هر چه زود تر تکلیف راروشن کنید.

محمد
|    | 1394/5/8 - 17:20 |     1     0     |
آیا متولدمهر 1358 میتواند در آزمون استخدامی سال 94 آمزش وپرورش شرکت کند؟

معلم بازنشسته
|    | 1394/5/8 - 13:11 |     2     0     |
حقوق معلمین بازنشسته خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ......................................پایین است حساب کنید انچه در دوران اشتغال بعنوان بازنشستگی کسر شده ماهانه به خودمان باز گردانید .فوق لیسانسم 1200000تومان حقوق میگیرم همانطوریکه مدیر عامل بازنشستگی به هیئت محترم عراقی گزارش فرمودند باز نشستگان ما از 10میلیون تا 14 میلیون حقوق میگیرند و هرچه فکر میکنم به جایی نمیرسم غیر از اینکه من هم به هیئت معظم عراقی عرض نمایم فوق لیسانس هستم 1200000تومان میگیرم !!!

ناشناس
|    | 1394/5/8 - 07:52 |     0     0     |
اگه معلم بیچاره ای به هر دلیلی در کارش قصور کنه مسئولین ادارات و وزارت خونه جد طرف رو میارن جلو چشماش که چرا کم کاری کردی ! اما حالا که قرار بوده نتیجه انتقالی برون استانی رو 94/5/5 اعلان کنند هنوز خبری نیست و همین مسئولین که معلوم نیست بابت چه چیزی پشت اون میزها نشستن و حقوق چند میلیونی میگیرن طی هر تماس با ما بد رفتاری می کنند یا ما رو دست به سر می کنند .اصلا هم به این مساله فکر نمی کنند که ما برای زندگیمون برنامه ریزی کردیم .اگه قراره نهایتش مخالفت شه بگید تا بار و بندیلمون رو ببندیم و اسباب کشیمون رو بکنیم بریم استان دیگه .به جهنم که انتقالی ندادید.بی نظمی و بی برنامگی وزارت خونه شما تا به کی و کجا باید دامنگیر ما و زندگی ما باشه ؟

به بچه های مردم یاد میدین منظم باشید .تکلیف داده شده رو به موقع انجام بدید ! دریغ از اینکه مسئوله خودش بی نظم ترین فرد روی زمینه .خیر سرتون به همون جدولی که در انتهای بخشنامه برون استانی ارسال کرده بودید پایبند نبودید و عرضه نداشتین طبق برنامه از پیش تعیین شده جلو برید و نتایج رو برای یک بار ، فقط یک بار هم شده طبق تاریخ مشخص شده به متقاضیان اعلان کنید .

عنایتی
|    | 1394/5/7 - 17:36 |     0     0     |
لطفا سن استخدام لیسانسه ها رابیشتر کنید تا متولدین 1359 هم شرکت کنند

یک جوان بیکار
|    | 1394/5/7 - 11:36 |     2     0     |
سلام لطفا بعداز چند سال که ازمون استخدامی اموزش وپرورش برگزار نشده حالا که قرار ازمون برگزار بشه شرط سنی را مانند دفعات قبل قرار بدهید یا حداقل برای مناطق محروم استثنا قایل بشوید در این مناطق کار کم هست مخصوصا برای بانوان حالا ما که بومی این مناطق هستیم باید بیکار باشیم و کس دیگری صرفا به خاطر اینکه زیر 35 سال سن دارد باید سرکار برود

خوزستان
|    | 1394/5/7 - 02:36 |     0     0     |
خواهشمند است به وضعیت نقل انتقالات سروسامان دهید
امید من فقط قانونی است چراکه پارتی ندارم تعهد من به روستا تمام شد
چون حق التدریس بوده ام چندسال هم بیشتر خدمت نموده ام
بهتر است اداره اموزش پروش شهرستان اندیکا دست از خودسری وندانم کاری بردارند چراکه محرومیت را با محروم کردن
دیگران از حق طبیعی نمی توان پنهان کرد .


بیگدلی
|    | 1394/5/6 - 15:26 |     1     2     |
سلام آقایان مسئولین محترم خبردارین قیمت اسکان فرهنگیان در کشور از بعضی هتلها هم بالازده هدف از اسکان فرهنگیان در مدارس بااون وضع افتضاح بدون هیچ امکاناتی چه بود کمک به فرهنگیان برای رفاه اونم تبدیل کردین به درآمدزایی هر ستادی تو مشهد متوسط پرسیدم ششصد میلیون در آمد دارن که کمتر هتلی این در امدو داره اگه درد دل فرهنگیانو میشنوید وگوش میکنید واز قماش ما هستید مثل وزیر قبلی یکاری بکنید قیمتها را بیارید پایین خدارا خوش نمیادا فردا برای کارامون باید جواب بدیما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا مقدم
|    | 1394/5/6 - 13:40 |     1     0     |
باسلام جناب فانی ترا خدا به وضع اسفناک معیشت معلمان برس چرا حق تدریس فروردین اردیبهشت خرداد نود چهار پرداخت نشده اقای وزیر ماکه برای مرگمان کار نمیکنیم این درست نیست شرمنده زن وفرزند باشیم این اقدامات دولت درحق معلمان سبب میشود که راحت بگویم جلوی زن وفرزند وفامیل شرمنده باشیم چرا کارمندان بانک ها با مدرک دیپلم ماهیانه دو ونیم برابر معلمان حقوق بگیرندهر شش ماه بین پنج تا شش میلون اهدایی هیات مدیره بگیرند یا شرکت نفت وگاز یا وزارت نیرو مدارک حقوقی وفیش های حقوقیشان گواه این مطلب است به داد معلمان برسید حق تدریس ها را زود تر پرداخت کنید


معلم بازنشسته
|    | 1394/5/6 - 12:41 |     3     0     |
از وزیر محترم بهداشت ودرمان عاجزانه خواهش میکنم از حق معلمین باز نشسته دفاع کند و طرحی بدهد که این قشر از لحاظ شرایط سنی و جسمی و روحی زیر حوزه سلامت قرار گیرد والا با این وزیر آموزش و پرورش این قشر فلک زده زنده زنده جان میدهند کدام انسان اقتصادی در این شرایط تورم میتواند با داشتن نوه و نتیجه با 1200000تومان گذران کند فوق لیسانس هستم این پول فقط برای تعمیر سمعک عینک عصا وبیماریهای کهنسالی خرج میشود .

vsport
|    | 1394/5/6 - 12:01 |     2     0     |
باسلام خدمت وزیرمحترم آموزش وپرورش باتوجه به اینکه درطول چندسال گذشته آزمون استخدامی برگزارنشده است وما چندین سال در نتظارآزمون استخدامی هستیم وحال که شرایط محیاشده است شرایط سنی کارشناسی ۳۰ سال میبالطفاشرایط سنی را از ۳۰ سال به۳۵ سال برای کارشناسی تعقیردهید .باتشکر

ناشناس
|    | 1394/5/10 - 22:06 |     0     0    
پاسخ: خواهش میکنیم ما هم حق زندگی داریم

ناشناس
|    | 1394/5/5 - 15:45 |     2     0     |
پس نتایج انتقالی برون استانی چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه وزارت خونه تا این حدبی در و پیکر ؟!!!!!! بخشنامه کرده بودین امروز 5 مرداد نتایج رو میزنید اون وقت الان ساعت از وقت اداری هم گذشته و ما جز استرس چیزی عایدمون نشده . شما که تا این حد بی نظم هستید اسم وزارت خونتون رو به چیز دیگه تغییر بدید.واقعا اونجا نشستین چکار می کنید ؟ نه به معیشت معلمان رسیدگی می کنید نه به بدبختی و گرفتاریهاشون .واسه یه انتقالی هم اونقدر خون به دلمون می کنید که مجبوریم هی مرخصی بدون حقوق یک ساله رد کنیم بشینیم گوشه خونه و افسوس بخوریم چرا در ایران زاده شدیم ؟ چرا رشته کاریمون با آموزش پرورش مرتبطه که بخوایم به جرم معلم بودن تا این حد شکنجه روحی شیم :

مریم احمدی
|    | 1394/5/5 - 09:30 |     1     0     |
سلام خدمت وزیر محترم اموزش وپرورش با طرحی که سال های گذشته اقای حاج بابایی برای تشکیل کلاس کنکور در مدارس دادند باعث بی نظمی فراوان در مدارس شدند وهم وغم مدیران تنها کلاسهای کنکور شد برای درامد میلیونی که برای انها داشت بدون توجه به مدارس ودانش اموزان بعد از ان مدیران با تجمیع مدارس مخفیانه به فروش دانش اموزان به غیر انتفاعی ها کرده اند با سودی دو برابر قبل و عده ای با تشکیل کلاس در خارج مدرسه به این کار دامن زده اند
وشرط ثبت نام دانش اموزان را ثبت نام در کنکور می دانند لطفا برای رضای خدا ودانش اموزان جلوی اینگونه کارها را بگیرید. یکی از دبیران منطقه 5 تهران

ناشناس
|    | 1394/5/5 - 08:49 |     0     0     |
چرا برخلاف تاریخی که برای نتیجه نقل و انتقالات برون استانی اعلان شده هنوز تا این ساعت هیچ خبری از نتایج نیست 94/5/5 . مردیم بسکه استرس بهمون وارد شد . مثلا شما وزارت خونه ای هستین که رشد دهنده آموزش و پرورش هستید !! بی نظمی تا چه حد آخه

جمشید
|    | 1394/5/3 - 23:48 |     0     0     |
سلام.بسیاری از همکاران فرهنگی در 31 شهریورماه 94 بازنشسته می شوند خواهش دارم ترتیبی اتخاذ شود تا رتبه بندی شامل این قشر زحمتکش نیز بشود .با تشکر

حسین از ملایر
|    | 1394/5/3 - 16:57 |     0     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم جناب اقای فانی .
رتبه بندی که از اول مهر قرار است اجرا شود حق ما فرهنگیان که در 31/6/1394 باز نشسته میشویم ضایع میشود چرا باید حق ما که 30 سال درخدمت اموزش وپرورش بوده وبه فرزندان این مرزو بوم اموزش داده ایم ضایع شود تنها با تفاوت حدوده یک ربع یا نیم ساعت .تا ساعت 12 شب تاریخ 1394/6/31 وبعد از ان که حدود یک ربع یا نیم ساعت میگذرد 1394/7/1 حساب میشود واین واقعا بی عدالتیست که حدود 38 هزار فرهنگی که باز نشسته میشوند از این حق محروم شوند بهتر است که تاریخ رتبه بندی را جلو تر انداخته یا این که شامل ماهم که در تاریخ 1394/6/31 بازنشسته میشویم هم بشود یا این که فرهنگیان را ازاد بگذارید که با هر سابقه خدمتی امسال هم اگر دلشان خواست بمانند. چطور است که همه ارگان ها تلاش میکنند که حقوق کارکنان خود را زیاد کنند ولی شما میخواهید این 38هزار کارمند را بازنشسته کنید بعد رتبه بندی را اجراع کنید و بعد اعلام میدارید که هرچقدر کارکنان اموزش وپرورش کمتر باشد وعض حقوقی انها که سر کار هستند بهتر میشود پس ان کارمندی که باز نشسته شده با حقوق کم انسان نیست پس شما به داد کسی میرسید که فریاد بزند و کارمندی که باز نشسته شده است و دستش به جایی نمیرسد از افزایش برای او خبری نیست فقط به فکر معلمانی هستید که ممکن است اول مهر برای شما مشگل ایجاد کنند وپست شمارا مجددا به خطر بیندازند خواهشمند است فکری به حال این 38 هزار بازنشسته کنید و اگر باز نشستگی خوب است خوب خودتان هم بازنشسته شوید تا از این جوان ها سر کار آیند خواهشمند است این مطالب را سانسور نکنید و انرا چاپ کنید

ناشناس
|    | 1394/5/3 - 14:56 |     0     0     |
سلام میخواستم بگویم در اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجد سلیمان هیچ چیزی سر جای خودش نیست مثلا خانم هنر آموز برایش اضافه کار در مدرسه شبانه روزی پسرانه زده شده است بررسی کنید آیا این خانم یک روز در این مدرسه بوده است که اضافه کار تا 31 شهریور برایش زده شده است خانم هنرآموز فعلا در هنرستان فردوس میباشد و محل اضافه کاری در دبیرستان باقرالعلوم پسرانه

دبیر
|    | 1394/5/2 - 23:55 |     1     0     |
با سلام.بقول ارسطو در سریال پایتخت ایا بنظر شما این کار شایسته ایست که دبیری از همان سالهای اول تدریسش بیش از دو سه هزار پیامک ونامه به رسانه های جمعی بفرستد وانها را واسطه قرار دهد که خواهشا این پیامک رو به گوش مسولین مربوطه برسانید. درخواست چیست؟رسیدگی به اوضاع فرهنگیانی که بصورت نیروی ازاد درمدارس غیردولتی تدریس میکنند. چگونه؟بدون بیمه وسابقه محسوب شدن سنوات تدریسشان وحقوق ناچیز بخور ونمیرکه برخی موسسان در پرداخت همونم بامشکلات فراوان روبرو هستندچه رسد به بیمه کردن.برخی موسسان قدرت حمایت ندارند.پس کی باید بدرد این قشرازفرهنگیان مظلوم برسد.فرهنگیان نیوز شما چی؟ایا حاضری از وضع این نیروها بیشتر بنویسی؟تابستان روزهای مرگ این نیروهاست چونکه ازحقوق خبری نیست.چرا کسی مارو نمیبینه؟قریب به ده ساله درس میدم ولی دریغ از یک جواب سلام به خواهشها ودرخواستها.دیگه با چه زبانی بگم.این نیروها دارن له میشن.خواهشا فکری وتدبیری شود

حسن الهامی
|    | 1394/5/2 - 15:40 |     1     0     |
باسلام،اخیراازسوی وزارت آموزش وپرورش بخشنامه ای به مناطق ارسال شدمبنی برافزودن مبلغ هشتادهزارتومان به فوق العاده شغل فرهنگیان،که این موضوع قبلا برای مقطع ابتدایی وراهنمایی اعمال شده بود،وقراربودبه مقطع متوسطه هم داده شود،ولی آموزش وپرورش استان ایلام تبصره هایی روبه این قانون اضافه کردوکسانی که ساعات تدریسشون کامل نبودمشمول این قانون نشدند،ازجمله بنده،که چندساعت کم داشتم،حال وقتی ساعت درسی نیست آیامامقصریم؟وقتی کلاسهای چهل نفره تشکیل میشه آیادبیرمفصره؟خواستم مسئولین محترم وزارت آموزش وپرورش دراین خصوص پیگیری فرمایند.

اولیاء دانش اموز
|    | 1394/5/1 - 15:44 |     1     0     |
سلام.تا کی قراراست این بی عدالتی بین دانش اموزان مدارس عادی با مدارس استعدادهای درخشان باشه.وقتی بهترین دبیران مربوط به مدارس تیزهوشان هستندالبته که باید المپیادیها-رتبه های برترکنکور و...ازین مدارس باشند.پس حق بقیه دانش اموزانی که نتوانستند وارد این مدارس شوند ولی خیلی هم با استعدادند چه می شود؟

پروین
|    | 1394/5/1 - 13:30 |     0     0     |
من میخوام وزیر راببینم میخوام ازبدبختی هایی که توی این چند سال بین دواستان رفت وآمد میکردم براش بگم میخوام بگم چطوری یک زن تنها ساعت سه نصف شب بچه کوچیکش راپیش شوهرش تنها میذاشت تاسر وقت برس سرکارش توی یک روستای دور از یک استان دیگه میخوام زار بزنم شاید دلشون به رحم اومد وبه من انتقالی دادن تادیگه مجورنشم بین خانواده وکارم که هردورا بابدبختی به دست آوردم یکی راانتخاب کنم توراخداپیگیری کنید

یک معلم زن بدبخت
|    | 1394/5/1 - 13:14 |     1     0     |
من یک معلم زن هستم که ازسال 88به طوری رسمی وارد آموزش وپرورش شدم یک سال ازتعهدم باقی مانده رشته ام ریاضی ولی ابلاغم هنروپرورشی یعنی نیروی مازادم ازمحل زندگیم اصفهان تا محل کارم دربازفت استان چهارمحال 5ساعت راه است بچه ام کوچیک شوهرم میگه دیگه نمیتونم بچه داری کنم تاشما 4روزبری سرکار وخونه نباشی ولی هیچ کس درک نمیکنه انتقالی نمیدن من باید چیکارکنم ؟کجابرم ؟خانواده ام راانتخاب کنم یا کارم را؟چراهیچ کس جواب نمیده چرااینقدر سخت میگیریدچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

م
|    | 1394/5/6 - 13:45 |     0     0    
پاسخ: فقط کار با رابطه و واسطه حل میشه یکسال تعهدت هم تمام بشه میگن امتیازت کمه و حداقل ده سالی معطل میکنند بهتره هرچه زودتر به طور موقت هم که شده منتقل بشی بهترین راهش هم از طریق سفارش یه نماینده مجلس هست و بس !
انتقال موقت که بگیری بعد میتونی تمدید کنی و بالاخره انتقال دائمش کنی فقط همین راه داره .

یک معلم خور با بخت
|    | 1394/5/5 - 14:22 |     1     0    
پاسخ: واقعا متاسفم هم معلم می زنی هم ناله می کنی .ایا معلم زنی کار خوبیست؟مگه میشه ،مگه داریم

دانشجو معلم
|    | 1394/5/1 - 10:58 |     2     0     |
با سلام اقای وزیر استخدام دانشجو معلمان ورودی سال ۹۳ چیشد ؟؟ چرا سال پیش دانشجو معلمان در اردیبهشت ماه استخدام شده اند اما از استخدام ما هنوز هیچ خبری نشده ؟؟؟ لطفا تاریخ درستی را به دانشجو معلمان بگویید

یک معلم بازنشسته
|    | 1394/5/1 - 08:28 |     2     1     |
در حق باز نشستگان آموزش وپرورش بسیار ناحقی شده فاصله حقوقیشان با شاغلین بسیار زیاد است .حقوق ناچیز ما کفاف زندگی را نمی دهد .
لطفا خیلی جدی پیگیری کنید

یک معلم با نشسته
|    | 1394/5/5 - 14:24 |     0     0    
پاسخ: چرا باز نشستی؟ایا نشستن کار خوبیست ؟مگه میشه مگه داریم؟ حتما حقوقم میخاهی.کف ک اف نمیکند دهان اف میزند حتما به صورت جدی پیگیری میکنیم


جواد ع
|    | 1394/4/30 - 16:17 |     5     1     |
با سلام خدمت مسئولین محترم آموزش وپرورش ازوزیر محترم خواهشمنداست نسبت به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته نیمه دوم 93 عنایت ویژه ای داشته باشند ضمن آنکه خودشون ومعاونشون قول پرداخت آنرادرسه ماهه اول سال 94 راداده بودند با تشکر ازهمکاران مشمول این پاداش خواهشمنداست نظر مثبت دهند باتشکر

فرهنگی
|    | 1394/4/30 - 14:58 |     3     0     |
با سلام
آقای وزیر این جانب دانشجوی دکتری شیمی حدود 20 سال سابقه تدریس شیمی در دبیرستان های استان همدان را دارم امسال ازم خواستند در مقطع ابتدایی تدریس کنم سوال من از شما این است که چرا با توجه به تخصصم در ضمینه ا-شینی 2- کامپیوتر 3- فناوری نانو ، باید ابتدایی که هیچ تخصصی ندارم کار کنم به کا گفتند شما مستقیما ابلاغ های ما را می زنید آقای فانی این کجای انصاف که دانشجوی دکتری شیمی بره مقطع ابتدایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم پاسخ بدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1394/5/1 - 23:55 |     1     0    
پاسخ: تعجب نداره .چون شیمی به درد نمی خوره.تازه برای خودت بهتره کار با بچه های کم سن وسال که راحت تره میری دبیرستان مثل مرحوم خشخاشی می زننت حقوقت هم تغییری نمی کنه حقوق بیشتر می خوای بگو بی سوادی همان مدرسه آبدارچی می شی

ناشناس
|    | 1394/4/30 - 14:05 |     0     4     |
با سلام حذف مجتمع های آموزشی وپرورشی کاملا اشتباه بود چرا باین کار باز هم بی عدالتی آموزشی ازنوع شروع میشود

یا ردبستانی
|    | 1394/5/7 - 11:02 |     1     0    
پاسخ: اصولا مدیریت و مجتمع بسیار خوب و شیرین است مخصوصا در طارم زنجان-اگر بخشنامه ای نون و اب دارباشه به معلم ها نشان نمی دهند مثل با سواد کردن بی سواد-زدن اضافه کاری به نام دیگران وگرفتن ان از ایشان به کام خود چون چاره نیست طفل معصوم درابلاغ جا نداره سیستم که تعارف ندارد ولی سرش میشه کلاه گذاشت و تازه طرف ابلاغش در تربت بدنی و تدریس در روستا است در شهر یا سالن ورزشی شهر جولان میده حالا نمونه های زیادی وجودداره می ترسم بگم وزیر ناراحت بشه شاد باشیم و با شادی زنذگی کنیم و در زندگی دیگران سرک نکشیم اخه به ما چه مربوط

سعید
|    | 1394/4/30 - 06:35 |     0     0     |
باسلام خدمت وزیرمحترم خواهشمندم یک بازنگری نسبت به انتخاب مسولان انجمن رشته های ورزشی مدارس کشور بنمایید سالهای سال است که بازنشسته شده اند وهنوز هم دست برنمی دارند مثلا رشته تنیس روی میز .از شاغلین استفاده نمایید تا جلوی باند بازی گرفته شود

علی
|    | 1394/4/29 - 23:44 |     0     0     |
من در شهرستان ملایر واقع در استان همدان است امروز دو شنبه برای انتخاب رشته به دبیرستان اقدام کردم با معدل 17.59 در رشته های نظری پذیرشم نکردن حالا میگن تنها راهم اینه که وارد هنرستان بشم گفتن هفته اینده بیا تا ببینم چیکار میتوان برات کرد.از مسولین خواهش میکنم کاری برام انجام بدن یا غیر این صورت ترک تحصیل میکنم؟


خدیجه اشرفی
|    | 1394/4/26 - 12:46 |     3     1     |
سلام. من دانش آموز مدرسه نونه دولتی دخترانه 13 آبان شهر تبریز هستم که به دلیل درخواست کمک به مدرسه زیاد قادر به دثبت نام نشده ام. لطفا رسیدگی کنید.

چکی
|    | 1394/5/5 - 14:27 |     0     0    
پاسخ: چک میدادی حداقل تا نصف سال میخوندی .بقیه اش ام خدا کریمه


فرهنگی
|    | 1394/4/26 - 00:07 |     5     0     |
با سلام چند روز پیش در تلتکست آمده بود مشاور اجرایی معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش آقای مجاوری از واریز یک میلیون ریال بحسات هر فرهنگی برای کمک به معیشت آنها خبر داد اولاَ چه قدر فرهنگیان را بدبخت فرض میکنند که با این مبلغ مشکل معیشتش حل می شود . دوما به هر حال از بذل توجه وبخشش آنها سپاسگزارم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی

معیشت
|    | 1394/5/5 - 14:29 |     1     0    
پاسخ: اولا معلم ها بدبخت نیستند دوما:معلم ها در مقرره ی ماه اول چهارصد هزار تومن به دولت میدهند و در عوض دولت سالی صد هزار تومن به انها برمیگرداند
خودت قضاوت کن اگر درس قضاوت خونده باشی


اولیاء دانش آموز
|    | 1394/4/24 - 23:50 |     2     0     |
جدیدا بخشنامه ای به ادارات فرستاده شده که در اون قید شده کسانی که مدیر و معاون مدارس هستند علاوه بر کار سنگین مدیریتی که خود نیازمند وقت آزاد برای هر چه بهتر انجام دادن کارها و برنامه های آموزشی می باشد مجبورند حتی تا سقف 20 ساعت تدریس نمایند آیا این کیفیت بخشی به وضعیت علمی مدارس است. مدیرانی که با مشغله کاری زیاد مجبور به تدریس اند، آیا با بکارگیری این شیوه اونوقت توقع دارند دانش آموز نخبه تحویل اجتماع بدهند مگر گناه این بچه های معصوم چیست چرا باید چوب بی برنامه گی برنامه ریزان کلان آموزش و پرورش را بخورند چه کسی باید پاسخگو باشد.

ناشناس
|    | 1394/4/25 - 04:49 |     3     0    
پاسخ: برای راحتی کار مدیران محترم تدریس را انتخاب نمایند چرا 30 ساعت هم به شما بدهند باز هم مدیریت را انتخاب می کنید

مجید
|    | 1394/4/24 - 15:35 |     2     0     |

بنا به دستورالعمل اداره کل مشاوره وزارت آموزش و پرورش در ساماندهی امسال مشاوران باسابقه و با امتیاز بالا باید مدارس متوسطه اول را انتخاب کنند و سپس کم سابقه ها مدارس متوسطه دوم . کسانی که تا دیروز مدارس متوسطه اول یا همان راهنمایی سابق حیاط خلوتشان بود امروز متوسطه دوم را حیاط خلوت خود کنند . ایا این افراد کم سابقه نباید کار یاد بگیرند ؟ در ثانی از جاها ی مختلف خبر از نارضایتی مشاوران با سابقه نسبت به اینگونه ساماندهی به گوش می رسد . پس چرا فرم ارزشیابی پر کرده ایم مگر نه اینکه بر اساس امتیازمان هر مدرسه ایی را که دوست داریم انتخاب کنیم ؟ امروز در جلسات مختلف مشاوران مدارس به عینه شاهد هستیم که مشاوران کم سابقه به مشاورانی که دارای امتیاز بالا هستند توهین کرده و می گویند یا به فکر امتیاز جمع کردن نباشید یا امتیاز خود را مثل ما بیاورید پایین . از مسئولین امر خواهشمندیم تا دیر نشده ساماندهی مشاوران را به روال قبل برگردانند و اجازه دهند افراد کم سابقه نیز کار یاد بگیرند چه بسا پس از بازنشستگی ما انان خواهند ماند. نگذارید عظمت و ابهت مشاوران با این شیوه ساماندهی در مدارس شکسته شود.



مقداد
|    | 1394/4/24 - 14:12 |     1     0     |
سلام
لطفا انتقالی های موقت را دایم کنید اگر خود فرهنگی مایل باشد
همین
چی بگم دیگه
مرسی

دایی انتقالی
|    | 1394/5/5 - 14:30 |     0     0    
پاسخ: هنوز کار دارم دایی جان

یک مظلوم که هروقت نوبت به او می رسد آسمان متپد
|    | 1394/4/24 - 12:16 |     2     0     |
خواهشمند است هرچه زودتر تکلیف کسانی که اول مهر بازنشسته می شوند راازنظر رتبه بندی مشخص کنید چون بی عدالتی است که بااختلاف یک روز در بازنشستگی شامل این افراد نشود بااینکه مراتب بارها حتی در جلسات باآقای نوبخت هم مطرح شده هیچ عکس العملی دیده نمیشود.

بازنشسته
|    | 1394/5/1 - 16:48 |     0     0    
پاسخ: دوست عزیز هر کاری برای بقیه بازنشسته ها انجام دادند برای شما نیز انجام می دهند انشا اله کار از اساس درست شود و حقوق همه ترمیم شود .

ناشناس
|    | 1394/4/23 - 18:52 |     4     1     |
آقای فانی وزیر محترم حال که توافق نامه ایران و1 5 به سر انجام رسید جهت دلخوشی و انگیزه بیشتر مدیران این 6 ساعت تدریس مدیران را لغو کنید به جای آن نیروی جدید از جوانان عاشق شغل معلمی استخدام کنید هم آنها به آرزویشان برسند هم ما کارهای آموزشی را بهتر انجام دهیم با تشکر

آذرکریمی
|    | 1394/4/25 - 00:45 |     1     0    
پاسخ: درودبرشمااحسنت
واقعااگراینکارانجام بشه همه به آرزوشون میرسن

محسن
|    | 1394/4/24 - 13:53 |     0     0    
پاسخ: اقای وزیر به انتصابات غیر قانونی رسیدگی نکردی حداقل این قانون را تصویب کنید و در اختیار اداره طارم بگذارید تا بدون دغدغه فامیلهای خودرا سازماندهی نمایند و انتصابات فامیلی را انجام دهند

ناشناس
|    | 1394/4/23 - 18:42 |     0     0     |
آقای وزیر در طرح رتبه بندی حق همکاران با مدرک فوق دیپلم و سابقه بالای 25 که دیگر فرصت ادامه تحصیل را ندارند برای زحمات چندین ساله به این مرز و بوم بیشتر مد نظرتان باشد ممنون

یک دبیر از کرج
|    | 1394/4/23 - 08:06 |     0     0     |
سلام با قبولی ظاعات به خدمتان عرض میکنم که در کرج ناحیه یک برای سامادهی دبیران متاسفانه باند بازی شدیدی است مدیران و خود مسول مربوطه هر که را مایل باشند در مدارس ساماندهی میکند و این امر باعث شده که دبیران با امتیاز بالا انگیزه ا ی جهت کار را از دست بدهند لطفا بازرسی شود امتیاز بالا را به مدارس دور میدهند وامتیاز پایین را به حهت دوستی با مدیر به هر جایی که دلشان بخواهد میدهند

دبیرخسته ولی پایدار
|    | 1394/4/23 - 02:07 |     0     0     |
باسلام.هشت ساله که مینویسم خواهشا بفکرفرهنگیانی باشید که بصورت نیروی ازاد درمدارس غیرانتفاعی بارتعلیم وتربیت رابدوش میکشند.بدون بیمه وسابقه محسوب شدن سنوات تدریس وباحقوق ناچیز.برخی ازموسسان قدرت حمایتی جزهمان پرداخت حقوق راندارند.واقعا این نیروها دارن تحقیر میشن.هستندنیروهایی که بعد ازپانزده شانزده سال بخاطر فشارهای اقتصادی وعدم امید به اینده شغلی کلاس درس ومدرسه را رها کردند.بنظرمیرسدماحکم فرزندان ناتنی اموزش وپرورش را داریم که حتی ازداشتن یک کارت شناسایی هم محرومیم!!بیاییم باورکنیم که این قشرازفرهنگیان هم فرهنگی هستند وقطعا نام نیروی ازاد شایسته ایشان نیست. هرسال وعده هایی درحمایت ازاین نیروها داده میشود ولی درعمل کاری صورت نمیپذیرد.ریاست سازمان ومدیرکل مدارس غیرانتفاعی بهتراست باپیگیریهای جدیترومصرانه تر دررفع مشکلات این نیروها گام بردارندوقطعا مجلس ودولت محترم دراین زمینه ازهیچ کوششی دریغ نخواهد کرد چراکه بخشی ازفرزندان این سرزمین بدست همین نیروها تعلیم وتربیت می یابند.باتشکر.منتظر خبرهای خوشی هستیم ان شا الله


آموزگار دو پایه
|    | 1394/4/23 - 00:05 |     0     0     |
آقای وزیر فرمودید از امسال پایه پنجم و ششم دو معلمی می شوند این جانب پارسال پایه پنجم و ششم را داشتم امسال آیا مشکل چند پایه بودن مدارس حداقل در این دو پایه حل می شود

خدمتگذار
|    | 1394/4/22 - 20:03 |     0     0     |
باسلام ای کاش مدیران مدرسه ها وقتی دم از قانون میزنند چقدر خوبه که خودشون قانون رارعایت کنند میخواستم دخترم رو دریک مدرسه دولتی ثبت نام کنم چون راست گفتم ودر محدوده نبودم واجاره نامه جعلی هم نداشتم مدیر مدرسه از ثبت نام دخترم جلوگیری کرد وگفت چون در محدوده نیستید ثبت نام نمیکنم ولی باخبر شدم دونفر از همسایگان من درهمان مدرسه ثبت نام کرد ند شما بگین من به این مدیر چی بگم وکجا شکایت کنم

ناشناس
|    | 1394/4/21 - 23:45 |     0     0     |
آقای وزیر به جای این که مشکلات مدیرانی که نه معاون آموزشی نه معاون پرورشی نه معاون اجرایی و نه مستخدم و مشاور و مستخدم یا سرایدار دارند با کلی بحشنامه ها و طرح ها و انتظارات گفته اید مدیران باید شش ساعت هم تدریس داشته باشند با با مردیم از این همه تو جه

جمالی اصل دبیر
|    | 1394/4/20 - 15:54 |     3     2     |
با سلام؛ مسئولان آموزش و پرورش چرا به جای در اولویت استخدام بودن همسران فرهنگی واجد شرایط، فرزندان آنها را در اولویت استخدام قرار میدن؟! چند درصد از فرزندان فرهنگی حاضر به استخدام در آموزش و پرورش هستند؟ آقایون خود می دانند که فرزندان فرهنگیان که مصیبت پدر رو به چشم دیده اند هرگز دنبال معلم شدن نیستند. البته درصد بسیار اندکی که مشکل مالی ندارند مستثنا هستند.
مسئولان اگر به فکر بهبود تعلیم و تربیت هستند باید استخدام همسران فرهنگی واجد الشرایط را در اولویت قرار بدهند تا کمکی به اقتصاد خانواده فرهنگی شود و تعلیم و تربیت نیز بهبود نسبی یابد.

دبیرخسته ولی پایدار
|    | 1394/4/20 - 14:34 |     1     0     |
باسلام وقبولی طاعات وعبادات.خواهشا صدای فرهنگیانی که بصورت نیروی ازاد درمدارس غیرانتفاعی باحقوق اندک وبدون هرگونه امید به اینده شغلی ،تدریس میکنند رابه سمع ونظر وزیر اموزش وپرورش ومدیر کل وریاست سازمان مدارس غیرانتفاعی ،اقای زینیوند وخانم گرد برسانید.پس ان شاالله بیمه شدن این نیروها چه زمانی اجرایی میشود؟خانم گرددرمصاحبه خرداد سالهای ۹۳،۹۴وبعضا پیشتر صراحتا عنوان کردند که این نیروها بیمه خواهند شدونظام هماهنگ حقوق برای ایشان برقرار خواهد شد.ولی هنوز هیچ خبری نیست.این نیروها دارند له میشوندچرا که اسم نیروی ازاد برپیشانی ایشان حک شده است.باورکنیم که ایشان هم معلمند وتربیت بخشی ازنسل فردای کشور بدست ایشان است.خواهشا رسیدگی،رسیدگی، رسیدگی

شرکتی ایلام
|    | 1394/4/20 - 13:00 |     1     0     |
با عرض سلام خدمت وزیر محترم
آقای وزیر ما جمعی از نیروهای شرکتی استان ایلام هستیم که در آزمون سال 90 صبح روز اعلام نتایج قبول شدیم و عصر اون روز با اعلام نمراتی لب مرزی با بی عدالتی ما رو رد کردند آقای وزیر از شما خواهشمندم به خاطر خدا هم که شده و به حق این ماه عزیز حق پایمال شده ی ما رو بهمون برگردونید و نمایندگان مجلس رو در تصویب طرح دوفوریتی حق التدریسی معلمان شرکتی و مربیان پیش دبستانی همراهی کنید

الله
|    | 1394/4/18 - 00:50 |     2     0     |
پاداش فرهنگیان سال93 راچراپرداخت نمی کنید چ.ن قدرت وزور ودلبخواه چون مسول وحرف اول وآخررامی زنم هرکه باید به فکرخودباشد من وزیرالان برای خود وفرزندان خودجمع نکنم دیگرنمی توانم هرکسی باید به فکرخودباشد مثل حضرت علی ع عمل کنی شکست درراه است ومرگ نصیبت می شود

عزراییل
|    | 1394/4/17 - 16:09 |     1     0     |
با صر تومان کارت هدیه مشکل معلم جل شد با یک میلیون حقوق لباس بخرم اجاره بدم تفریح برو و........

ناشناس
|    | 1394/4/20 - 14:00 |     1     0    
پاسخ: اسخ: با سلام خدمت وزیر محترم شما را قسم میدیم به این شبهای عزیز به مولایمان علی که مشکل بیچاره ها و بدبختها را حل میکرد یه نظری هم به مشکل ما بکنید اولا قرار نیست که دانش اموزان دختر هر سال تغییر مکان دهند چرا زورشان به مدارس پسرانه نمی رسد دختران ما حدود سه سال است که مدرسه شون را عوض میکنن و مسئولین تصمیم گرفتن که دبیرستان کارو دانش با فاطمیه ادغام بشوند این یعنی فاجعه ایا یک دانش اموز کارو دانش با دانش اموز نظری در یک فضا می توانن درس بخوانند چرا اینکار را با مدارس ابتدایی انجام نمی دهن که با هم در یکجا جمع شوند و فضای کافی هم وجود دارد چرا دست روی دبیرستان فاطمیه گذاشته اند که تنها دبیرستان شهر اببر است و ما باید با این وضعیت مالی پول سرویس باید بپردازیم چون جایی که میخواهن دو مدرسه را باهم ادغام کنند دور از شهر است و مدرسه فعلی وسط شهر و ما از این بابت مشکلی نداشتیم


ایرانی
|    | 1394/4/17 - 14:35 |     3     1     |
دیروز تو این ماه مبارک 1معلم بهم گفت پول عیدی بچه شو ازش گرفته رفته دکتر!! هلسینکی خوش بگذره،

علی
|    | 1394/4/17 - 10:53 |     2     0     |
آقای وزیر توراخدا این تبعیض این بی عدالتی در بند تفاوت تطبیق بردارید

ناشناس
|    | 1394/4/17 - 02:54 |     7     0     |
چرا مدیران مدارس توسط اداره انتخاب میشن البته هر کس بانفوذتر باشد شانس بیشتری دارد مدیران باید با آرای معلمان انتخاب شوند تابهتر بتوانند با هم کار کنند چرا اونا نباید فرم سازمان دهی پرکنن والا ریاست جمهوری هم 4 ساله ست ولی مدیران باید خودشون استعفا بدن والاااا عجیبه به خدا

ناشناس
|    | 1394/4/19 - 12:57 |     0     0    
پاسخ: با سلام خدمت وزیر محترم شما را قسم میدیم به این شبهای عزیز به مولایمان علی که مشکل بیچاره ها و بدبختها را حل میکرد یه نظری هم به مشکل ما بکنید اولا قرار نیست که دانش اموزان دختر هر سال تغییر مکان دهند چرا زورشان به مدارس پسرانه نمی رسد دختران ما حدود سه سال است که مدرسه شون را عوض میکنن و مسئولین تصمیم گرفتن که دبیرستان کارو دانش با فاطمیه ادغام بشوند این یعنی فاجعه ایا یک دانش اموز کارو دانش با دانش اموز نظری در یک فضا می توانن درس بخوانند چرا اینکار را با مدارس ابتدایی انجام نمی دهن که با هم در یکجا جمع شوند و فضای کافی هم وجود دارد چرا دست روی دبیرستان فاطمیه گذاشته اند که تنها دبیرستان شهر اببر است و ما باید با این وضعیت مالی پول سرویس باید بپردازیم چون جایی که میخواهن دو مدرسه را باهم ادغام کنند دور از شهر است و مدرسه فعلی وسط شهر و ما از این بابت مشکلی نداشتیم

ناشناس
|    | 1394/4/17 - 10:02 |     1     0    
پاسخ: شنیدیم 12مدیر متخلف از کار برکنارشدند آقای وزیر فقط و فقط برکار مدیران پایتخت نظارت می کنی بس به مناطق و استانها کی نظارت می کنی مناطقی چون شهرستان طارم شده انتصابات فامیلی هیچکسم نظارت نمی کند و برخورد نمی نماید ما باید شکایت خودرا به چه کسی بگوییم تو را به این روزهای لیالی قدر به این ناعدالتی ها و بی قانونی ها رسیدگی فرمایید

عبدالحسین
|    | 1394/4/16 - 23:01 |     1     0     |
چرا پاداش باز نشستگان فرهنگی پرداخت نمی شود
چرا شما آقای وزیر در این خصوص سکوت کردهاید وضع مالی این دولت بهتراز دولت قبل بود که حاج بابایی در دفاع از فرهنگیان امان ندالشت

اقای نوبخت که در هر کاری نظر می دهد چرا به پرداخت پاداش در اوایل 94 امروز جواب نمی دهد

معلم
|    | 1394/4/16 - 17:41 |     0     0     |
با سلام به مدیر اداره بویین میاندشت بگویید با معلمان با مهربانی رفتار کنید. تقسیمات همه ی آموزگاران یکسان باشد بر اساس فرم آموز یک طبق امتیاز ماحقوق نمی خواهیم یکسان دیده شدن می خواهیم. قوم گرایی زمان قدیم بوده فکر کنم عصر تمدن اسلامی می باشد. رتبه بندی پیش کش به حرف دلم ما هم گوش دهید.و.........

آموزگار ناحیه یک اردبیل
|    | 1394/4/16 - 16:47 |     4     1     |
بنده آموزگار ناحیه یک اردبیل هستم. امروز امتیازات سازماندهی را زدند ولی اسم یک عده تو لیست نبود. پرس و جو کردم و دیدم که آنها قبل از همه سازماندهی شدند. آقای قبله آیا این انصاف است که مدارس هیات امنایی و مدارس داخل شهر را به فامیلات و آشناهات واگذار کنی در حالی که امتیاز بنده از انها خیلی بیشتر است . اگر آنها فرم سازماندهی پر می کردند نفر 400 هم نمی شدند. ولی با کمترین امتیاز در بهترین مدارس استان مثل شاهد تدریس می کنند ولی من بدبخت با امتیاز بیشتر از انها باید به روستا یا حاشیه شهر برم. از خدا می خواهم به برکت این شبهای قدر حق مظلوم هایی مثل من را از شما بگیرد . و شما را در زندگی و اخرت سعادتنمند نکند.
جناب وزیر خواهشمند است در انتخاب روسا و معاونین دقت لازم را بنمایید تا همه به حق خود برسند نه یک عده خاص .

ناشناس
|    | 1394/5/2 - 00:03 |     0     0    
پاسخ: این بحث دورر زدن قانون به لحاظ سوء استفاده تمامی ندارذ در همه ی ارکان وهمه دولتها
آموزگار
|    | 1394/4/17 - 13:16 |     1     0    
پاسخ: قانون ناحیه یک اردبیل همینطوری است. روز سازماندهی هم تمام مدارس را در لیست قرار نمی دهند و برای کسانی که بعدا به ناحیه از جاهای دیگر منتقل می شوند و جز آدمهای آنها هستند نگه می دارند.آخر سر می بینی که کسانی که در شهریور ماه در انتقال اضطراری می آیند در بهترین مدارس تدریس می کنند. مدیران و معاونان هیچ وقت عوض نمی شوند. هر کس پستی گرفت در پستش ماندگار می شود اگر چه لیاقت نداشته باشد.

بی پارتی
|    | 1394/4/16 - 15:09 |     0     0     |
سلام به وزیر اموزش وپرورش بنده یکی از طرفداران تعصبی شخص حسن روحانی ودولت تدبیر وامید بودم که در خرداد 92 از تبلیغ خدا شاهد است که کم نگذاشتم البته در حد واندازه خودم که بیش از 10 سال در اموزش وپرورش کار کرده ام در سال 91 نتنها استخدام نشدم بلکه یکسال بدون حقوق و بیمه کارکردم هم اکنون که از مهر 92 بعنوان نیروی قراردادی میباشم بارها با استناد به ماده 56 قانون کار مبنی بر پرداخت حق شیفت نگهبانی پیگیری کرده ام اما امروز کاملا اب پاکی روی دستم ریختند که نمیدهیم .اقای وزیر محترم بنده چون دانشجوی حقوق هستم بدلیل شهریه ام نیاز به این حق شیفت که حق قانونی است دارم . اقای وزیر خواهش میکنم امید کسانی را که به شما ودولت تدبیر وامید بوده را نا امید نکنید .باتشکر وسپاس

محمد
|    | 1394/4/16 - 14:48 |     0     0     |
اینجانب از اول مهر 92 نگهبان اموزش پرورش میباشم اما کوچکترین توجهی به پرداخت حق شیفت من که طبق ماده 56 قانون کار به همه کسانی که موقت یا تمام وقت شیفت میدهند تعلق میگیرد . کوچکترین اشاره ای به اینکه حکم کارگزینی نگهبان باشد و ردیف وپست نگهبانی داشته باشد نشده اما بنده جز خدا کسی را ندارم.

منصور اسماعیلی
|    | 1394/4/16 - 11:45 |     1     0     |
سلام.لطفا شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی برای کسانی راکه دارای سابقه بیمه تامین اجتماعی هستنددر نظر بگیرید ما نسلی هستیم که به دلیل سن کم در جبهه نبودیم وپدرمان نیز نرفت جبهه تاشهید یا جانباز بشه تابتونیم از سهمیه استفاده کنیم وهر موقع در این مملکت در آزمون استخدامی شرکت کردیم بر خلاف داشتن رتبه علمی ونداشتن سهمیه در ذخیره استخدام ماندیم وحالا هم شرایط سنی گریبانگیرمان شده

معلم
|    | 1394/4/16 - 04:09 |     1     0     |
تکلیف کسانی که سال 84 استخدام شدن وهیچ گونه سابقه ای برای آنها محاسبه نشد چیست آخه این عدالته که ما 7 سال تدریس داشتیم ولی حتی یک ماه هم حساب نشد جوانی خود را از دست دادیم تحملش خیلی سخته که 17 سال درس دادی ولی حکمت فقط 10 سال باشه

اولیا دانش اموزان
|    | 1394/4/15 - 18:23 |     1     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم شما را قسم میدیم به این شبهای عزیز به مولایمان علی که مشکل بیچاره ها و بدبختها را حل میکرد یه نظری هم به مشکل ما بکنید اولا قرار نیست که دانش اموزان دختر هر سال تغییر مکان دهند چرا زورشان به مدارس پسرانه نمی رسد دختران ما حدود سه سال است که مدرسه شون را عوض میکنن و مسئولین تصمیم گرفتن که دبیرستان کارو دانش با فاطمیه ادغام بشوند این یعنی فاجعه ایا یک دانش اموز کارو دانش با دانش اموز نظری در یک فضا می توانن درس بخوانند چرا اینکار را با مدارس ابتدایی انجام نمی دهن که با هم در یکجا جمع شوند و فضای کافی هم وجود دارد چرا دست روی دبیرستان فاطمیه گذاشته اند که تنها دبیرستان شهر اببر است و ما باید با این وضعیت مالی پول سرویس باید بپردازیم چون جایی که میخواهن دو مدرسه را باهم ادغام کنند دور از شهر است و مدرسه فعلی وسط شهر و ما از این بابت مشکلی نداشتیم

سعدی
|    | 1394/4/14 - 10:39 |     0     0     |
بسمه تعالی
با سلام و خسته نباشید
اینجانب دارای مدرک دبیری علوم تجربی_کاردانی می باشم باتوجه به مدرک دبیری میتوانم در این ازمون استخدامی شرکت کنم؟ و یا از تبصره خانواده شهید استفاده کنم؟
لطفا جواب بدهید و راهنمایی بفرمایید
با تشکر

دانشجو
|    | 1394/4/12 - 15:59 |     1     1     |
باعرض سلام .ببخشیدصدوراحکام دانشجوییان ورودی 93 کی هستش پارسال خرداد ماه حکماروزدن اما واسه ماتاالان هیج خبری نیست تکلیف جیه

دبیر
|    | 1394/4/12 - 14:36 |     0     0     |
باسلام.اگرواقعا تعلیم وتربیت بالاترین وظیفه یک معلم است ایا دانش اموزانی که درمدارس غیرانتفاعی تحصیل میکنندوتعداد انها قریب به یک ونیم میلیون نفر است،تعلیم وتربیت ایشان اهمیتی ندارد؟اگر واقعا اهمیت دارد که دارد پس چه خوب است که به فکر معلمان این دانش اموزان باشیم که باحقوقی اندک وبدون هرگونه امید به اینده کاری سرکلاس درس حاضر میشوند.برخی ازموسسین هم قدرت حمایت ندارند جز پرداخت حقوقی اندک.پس امسال امیدواریم از اول مهر وعده های خانم گردمبنی بر بیمه شدن این نیروها اجرایی گردد.

محمدی
|    | 1394/4/12 - 13:20 |     0     0     |
با سلام خدمت مسئولین وزارت اموزش و پرورش خواهشمند است برقراری قانون ایثارگری برای همنسران شهدا نیز همانند فرزندان شهدا اعمال گرد

علی
|    | 1394/4/11 - 18:48 |     0     0     |
سلام .چرا گرفتن تعهد خدمت از ورودی های93دانشگاه فرهنگیان اینقدر طول کشید؟خواهش می کنم پیگیر باشید.

سعید
|    | 1394/4/10 - 15:43 |     1     0     |
باسلام
چرا هیچ خبری از صدور احکام دانشجو معلمان نیست لطفا پیگیری نمایید

حق مظلوم
|    | 1394/4/10 - 15:07 |     2     0     |
دفاع بعضی از نمایندگان از فرهنگیان و فرزندان این مملکت جانانه بود ولی ای کاش تو اون جلسه اسمی از تعیین تکلیف نیروهای شرکتی زده می شد که سال 1389 ناعادلانه اخراج شدند و تاکنون با وجود مصوبه مجلس، وزیر محترم عملا هیچ کاری برای این نیروها انجام نداده و به جای بکارگیری این نیروها به صورت حق التدریس از بازنشسته ها، سرباز معلم بی تجربه و جدیداً از نیروهای مدارس غیر انتفاعی استفاده کردند. 90 درصد اقوام و خویشاوندان بنده از جمله مادرم به آقای روحانی رای دادند به این امید که حق پایمال شده به ما برگردانده بشه اما متاسفانه کو گوش شنوا هرچه حقمان را فریاد می زنیم اصلا بهش توجه نمی شه.

حسینقلی شعبانزاده
|    | 1394/4/11 - 13:10 |     2     1    
پاسخ: آقای فانی بخدا ما از کمی حقوق نمی نالیم بلکه از اجرا ی قانون نانوشته زوج فرهنگی توسط اداره شهرستان طارم ناراحتیم مسئولین اداره آ پ طارم بجای اجرای بخشنامه های ساماندهی نیروی انسانی و غیره قانون زوج فرهنگی را اجرا کردن که مضمون آن این بود که زوجین فرهنگی هردو نمی توانند مدیر یا معاون آموزگار یا معاون دبیر و.... غیره باشند و باید یکی از انها حذف شود و خیلی زود استثناهایی زیادی اضافه کردن یعنی رئیس اداره و معاون پرورشی اداره و انهاییکه در مرکز شهرستان هستند اگر زوج باشند می توانند هردو حق مسئولیت بگیرند حتی پارا فراتر گذاشتن و اعلام کردن خانمهای مسئولین ادارات هم جز استثناها هستند و فقط این قانون را برای جاهای دور برای معلمین زحمتکش بی غرض و معرض و سر به زیر اجرا کردن برای افراد زیادی حق ایجاد کردن حق همکاران را ضایع نمودند و هیچکس هم برخورد نکرد و برکار انان نظارت ننمود و این شد یک بدعت و بدعت جای قانون را گرفته و خواهد گرفت عده ای از همکاران و خیلی با ادب طارمی بعلت ترس از حق خود گذشتن حرف نزدند بااین کار کنار امدن خواهشمند است به این موضوع رسیدگی فرمایید

آقای فانی سازماندهی فضای آموزشی در شهرستان طارم شده گزینشی و اولویت بندی نمی شود و هدف از سازماندهی در شهرستان طارم در مقطع دبیرستان دخترانه آببر حذف مدیران توانمند و جایگزین کردن نیروهای خودی .در حالیکه می خواهند سازماندهی فضا در شهرستان طارم انجام شود باید اولویت بندی شود و پیشنهاد می گردد سازماندهی فضا به باتوجه موردهای پایین ساماندهی گردد
1- اول ادغام مدارس ابتدایی دخترانه در شهر آببر و متمرکز شدن دانش اموزان و نیروها
2-حذف خوابگاههای مرکزی دخترانه و پسرانه آببر که با قحطی دانش آموز خوابگاهی روبرو می باشد و شرایط خوابگاه شدن را ندارد و حتی تعداد دانش آموزان دخترانه شاید 20الی 30نفرباشد
3- ضمیمه نمودن خوابگاههای مرکزی دخترانه و پسرانه به دبیرستانههای همجو ارو ساماندهی مجدد نیروها و سازماندهی انها
4- ادغام دبیرستان پسرانه آببر و هنرستان پسرانه آببر که تعداد دانش آموزان دبیرستانهای پسرانه کمتر از دبیرستانهای دخترانه می باشد و فضای کافی نیر در دبیرستان امام جعفر صادق آببر به اندازه کافی به وفور یافت می شود ولی از ادغام دبیرستان و هنرستان پسرانه خبری نیست و فقط و فقط ادغام در دبیرستان دخترانه و هنرستان دخترانه که تعداد دناش آموزان آن زیادتر از بقیه می باشد و به نظر می رسد این ادغام منطقی نیست و فقط احساسی و حذف نیروهای توانمند و کاری می باشد و هیچکس هم جوابگو نیست از شما وزیر محترم می خواهیم دست بکار شوید


یک معلم که قراراست اول مهر بازنشست شود
|    | 1394/4/10 - 14:44 |     3     0     |
باسلم خواهشمنداست تکلیف کسانی که اول مهر بازنشسته میشوند راازنظر رتبه بندی مشخص کنید چون حیف است که بااختلاف یک روز شامل ما نشود باتشکر

محمد اهواز فرهنگی بازنشسته اهواز93
|    | 1394/4/10 - 12:12 |     2     0     |
چرا پاداش پایان خدمت بازنشستگان 93را پرداخت نمیکنید شکایت شما را پیش حدا میکنم زن وبچه چشم بح راه هستند مسلمان

میثم
|    | 1394/4/9 - 09:52 |     1     0     |
آقای فانی لطفا هرچی سریعتر تکلیف ازمون استخدامی رو که گفتم بودید مشخص کنید آخه شما قدر ضعیف هستند که دو سأله نمیتونید ازمون برگزار کنید

معلم نستوه
|    | 1394/4/9 - 08:46 |     1     0     |
باسلام واحترام خدمت وزیر محترم جناب آقای دکتر فانی

باعنایت به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در مرکز آموزش بازرگانی تبریز در رشته مدیریت اجرایی مدر ک معادل ارائه کردند . ما تعداد کثیری از همکاران فرهنگی که داین مرکز ادامه تحصیل دادیم نتوانستیم از مزایای این مدر ک با هزینه 6 میلیون تومان و2 سال وقت گرانبهای خود در این مرکز استفاده کنیم مسئولین کارگزینی مدارک مارا قبول نمی کنند . حال جای سوال این است که 1 - چرا سایر نهادها ودستگاه ها این مدرک را قبول می کنند. و هزینه تحصیل آنها را پر داخت می کنند . 2 - چرا آموزش وپرورش این مدر ک قبول نمی کند ما هزینه را نخواسیم . 3 - چرا آموزش عالی به این مراکز مجوز تاسیس داده است ؟ ما فرهنگیان خواستار حمایت ورسیدگی به مشکل مدرک معادل از طرف دولت تدبی امید به خصوص وزیر دانشمند وتوانمند آموزش وپرورش جناب آقای دکتر فانی هستیم

اکبری
|    | 1394/4/8 - 20:18 |     0     0     |
خسته نباشید مردم اینقدر گفتن مدرسه پول می گیره دیقه مدرسه هم اوستا شد هنرستان کاردانش امام علی ع 2اسلامشهر به گفته ی دبیرخود مدرسه آقای کجوری:مدیر ومعاونان به دبیرها گفتن به دانش آموزها خرداد تااونجا که ممکن هس نمره ندین واونا رامجبور کنیدتادرکلاس های تقویتی تابستان شرکت کنن درغیر این صورت نمره نخواهند گرفت می گفت زحمت تدریس را ما می کشیم مدیر معاون درصدمفتی ورمی دارن به طور غیرمستقیم حالی می کنن اگه درکلاس شرکت نکنه می افته ازماگلایه نکنیداگه شرکت کنند ما هم به دبیر سفارش می کنیم

همیشه منتظر
|    | 1394/4/8 - 19:01 |     1     0     |
پس این کارت رفاهی چه شد ؟؟؟ وزیر به سلامتی رای آورد ؟؟؟ دوباره همه چیز یادتان رفت ؟؟؟

معلم بازنشسته
|    | 1394/4/8 - 18:44 |     5     0     |
دولت مردان نباید دست روی دست بگذارند و به امید رتبه بندی معلمان بنشینند با رتبه بندی خط فقر پایین نمی آید با رتبه بندی مسکن معلم ساخته نمیشود با رتبه بندی آبروی معلم برنمیگردد با رتبه بندی مشکل بیکاری فرزندان فرهنگیان حل نمیشود درست است یک مقدار انسجام فرهنگیان از بین میرود و شروع میکنند به همدیگر اعتراض کردن و شکایت کردن که تو صاحب رتبه شدی من نشدم و آنهم بگوید حقم بود و بقیه ماجرا .که اصلا رتبه بندی برای همین منظور مطرح شده است چون جمعیت فرهنگیان زیاد است و باید چاره ای می اندیشیدند تا آنها را باهم درگیر کنند . اما این هم راه چاره نخواهد بود بازهم داستان فقر و فرق و بی عدالتی و اعتراض و بی انگیزگی ادامه خواهد یافت چند پیشنهاد :
1 - یکی از فرزندان فرهنگیان استخدام شود
2 - تعاونی مسکن و مصرف فرهنگیان تقویت شوند و بخوبی برآنها نظارت شود
3- بانک فرهنگیان به شکل درست تاسیس شود نه به شیوه گذشته مثل بانک ملت بانک سرمایه بانک رسالت که با بودجه و نام فرهنگیان آغاز شد وبه کام دیگران ادامه یافت
4 - صندوق عظیم ذخیره فرهنگان از انحصار یک عده بیرون بیاید
5 - ارزش کار معلمان به جامعه معرفی شود
6 - فعالیت معلمان به درستی ارزیابی شود
7 - مدارس غیر دولتی ضابطه مند شوند
8 - استخدام ستادی سوای از آموزشی شود
9 - امتحانات نهائی به شکل قبلی خود باز گردد
10 - روش نمره دهی احیا گردد
11 - آزمایشگاه مدارس از رکود خارج گردد
12 - موازی کاری در آموزش بکلی برطرف شود
13 - آموزشگاههای علمی آزاد نظارت شود
14 - اهمیت کتب درسی باز گردانده شود
15 - انجمنهای اولیا و مربیان به شکل رسمی و با شیوه علمی احیا شود
16 - جلسات آموزش و پرورش از موضوعات محض اقتصادی خارج شده و به موضوعات اصلی یعنی تعلیم و تربیت تبدیل شود
17 - امورتربیتی ار حالت کلیشه ای خارج شده و اهداف واقعی تعیین شده را دنبال کند.
البته موضوعات خیلی زیاد است متاسفانه رفته رفته آموزش و پرورش ما از مسیر خارج شده و باز گرداندن آن به مسیر اصلی و هدف اصلیش همت مسئولان را میطلبد

ناشناس
|    | 1394/4/11 - 00:01 |     0     0    
پاسخ: جدا خسته نشدید.بنویسیدوبنویسید تا سال2040 بعدش که دیگه ما نیستیم.عزیز من عمل کنید نسرین ستوده ده روز درب کانون وکلا تحصن کرد پروانه اش رو برگردوندن هی بشین تز بده

مینا
|    | 1394/4/8 - 11:43 |     1     1     |
باسلام:
این روزها قراره استخدام آموزش پرورش برگذار بشه. ولی اونطور که از دفترچه ی سال 89 معلومه، مثل بقیه استخدامی ها این بار هم ففط رشته های خاصی رو در نظر گرفتن. در خواستم از وزیر اموزش پرورش اینه که لطفا به علوم پایه ای ها هم اعتماد کنین. الان منی که ارشد ریاضی دارم به عشق تدریس اومدیم بالا. یعنی رشته مون بیشتر اموزش پرورش رو ایجاب میکنه. حالا اینم نباشه شما بگین به کجا پناه ببریم؟
بخدا ما هم زحمت کشیدیم واسه این رشته ها. رشته های به این سختی رو ما میخونیم، ولی هیچ بهایی تو مملکتمون به علوم پایه مخصوصا ریاضی داده نمیشه. امیدوارم روزی برسه که ما هم به رشته مون دل گرم باشیم. با تشکر

معصومه رخ فروز l
|    | 1394/4/6 - 18:38 |     0     0     |
با سلام من معصومه رخ فرور از قرچک ورامین داری مدرک کاردانی با 9 سال سابقه کار در پیش دبستان می باشم به ما قول های داده شد اما هیچکدام اجرا نشد ما هم مثل معلمان کار می کنیم با بچه های 6 سال کار کردن بسیار سخت است اما ما عاشق کار مان هستیم و با جون ودل تلاش می کنیم چرا به کار ما بها نمی دن چرا مارا جزو خودشان نمی دانند ما هم خانواده داریم خرج خانواده بر دوش ماست با 300 تومان ما چکار می توانیم انجام بدیم الان هم که گفتن با مدرک کاردانی حق ازمون ندارید اخه چرا شما را به این روزهای عزیز قسم می دم کمی هم به یاد ما باشید ماهم انسانیم از خود شمایم پس چرا انقدر غفلت؟

ولی دانش آموز
|    | 1394/4/5 - 20:19 |     5     0     |
ببین فاصله فرهنگ جامعه از کجا تا کجاست مثلا در ژاپن اولیا همه تلاش میکنند که دولت به معلمان بیشتر رسیدگی کند تا آنها با آرامش خاطر به بچه هایشان علم و تربیت بیاموزند اما در کشور جهان سوم مثل ایران اصرار دارند که معلمها بایددر فلاکت باشند نمیدانم چه نفعی از این کار میبرند من که متوجه نمیشوم شاید یکی از شاخصهای جهان سومی این باشد !!!!!!!

معلم
|    | 1394/4/5 - 14:14 |     3     0     |
باسلام،آیا خبرحذف مجتمع های روستایی صحت دارد؟

رحیمی
|    | 1394/4/16 - 16:12 |     0     0    
پاسخ: بله صحت دارد
مسعود
|    | 1394/4/8 - 13:01 |     0     0    
پاسخ: درخراسان رضوی در حال جمع شدن است به ادارات ابلاغ شده
رضایی
|    | 1394/4/7 - 20:24 |     0     0    
پاسخ: اگه هم صحت نداشته باشد بهتر است وزیر این کار را بکند تا مدارس روستایی هم به آرامش برسد

معلم
|    | 1394/4/5 - 14:13 |     1     0     |
باسلام،شنیده ها حاکیست مجتمع های روستایی هم حذف میشوند.

بازنشسته فرهنگی
|    | 1394/4/4 - 17:18 |     6     0     |
جناب وزیر ! بازنشستگان سال 1387 و قبل از آنرا دریابید اوضاعشان خیلی خراب است چون حقوقشان خیلی فاصله پیدا کرده و شدیدا در مضیقه هستند از نفرین مظلوم وخشم خدا بترسید البته صندوق باز نشستگی به آنها بادیده دیگری مینگرد !!!!!!!!!!!!!!

حسینقلی
|    | 1394/4/6 - 23:36 |     0     0    
پاسخ: آقای فانی یک سئوال دارم چرا علی رغم نیاز دونفری سرپرست بخش در هنرستان ولایت آب بر شهرستان طارم 5یا 4 نفر سرپرست بخش در نظر گرفته اند آیا بخشنامه ساماندهی در این شهرستان اجرایی نشده است شما می توانید از طریق بکفای وزارت خانه این موضوع را در عرض 5 دقیقه بررسی کنید

معلم
|    | 1394/4/4 - 16:45 |     4     0     |
آنهایی که میگویند ساعات کار معلمان و تعطیی آنها چطور و چگونه است بدانند هرمعلم با 40 دانش آموز در روز 240نفر ساعت ارباب رجوع دارد یعنی در طول روز شش ساعت باید با مسئولیت حاد به 40نفر دانش آموز جواب بگوید در طول ماه این عدد را در 20ضرب کنید هرهفته را 5 روز در نظر بگیرید که 4800نفر ساعت میشود که کارکنان هیچ اداراه ای حتی در طول یک سال کامل این همه ارباب رجوع ندارند آگاهی چیز بسیار پسندیده ای است که متاسفانه بعضی ها ندارند !!!!!!!!!!!!

جوادع
|    | 1394/4/4 - 09:47 |     2     0     |
باسلام وخسته نباشیدوباعرض تبریک به وزیرمحترم به علت کسب مجدد رای اعتماد نمایدگان ملت ازجنابعالی خواهشمندیم پاداش پایان خدمت مابازنشستگان نیمه دوم سال 93را زودترپرداخت کنیدتادعای ما وزن بچه هایمان شامل حال شما وزیر مومن ومتعهد ودلسوزباشد وخوشحالی ما ازابقا شمادروزارت باخوشحالی دریافت پاداشمان توام باشدازمسئول این سایت خواهشمندم به خاطر خدا این پیام را به سمع وزیر ومعاونش برساند با تشکرفراوان

معلم
|    | 1394/4/2 - 23:41 |     8     0     |
فکر نکنم با استیضاح و سیاسی بازی مشکل زندگی فرهنگیان حل شود . چون معلمان در طول تاریخ ابزار خوبی برای سیاستمداران بوده است . همان نماینده ای که برای استیضاح دست و پا میشکند در اوج قیمت نفت در دولت گذشته اصلا معلم را نمیشناخت و به فکر مادام العمر کردن حقوق خود بود . و یا به وزیر کاردان پیشنهادی دولت رای ندادند .ولی حالا برای انتخابات پیشرو از معلمان بعنوان نردبان موفقیت خوداستفاده میکند همه دروغ میگویند و معلمان هم باور میکنند چون خیلی صادق هستند شغلشان انهارا اینطوری بار اورده . میدانم که این نوشته هم منتشر نخواهد شد مثل بقیه نوشته ها . چون هرکس فرمان را به نفع خود میچرخاند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

موسی
|    | 1394/4/2 - 18:21 |     0     0     |
با سلام خدمت اقای وزیر شما را قسم میدیم سریع مشکل مدارس شهر آب بر را حل کنین هر سال ما تو شهر اببر بابت مدارس جابجایی دارم یعنی دانش اموز من سال اول را تو یک مدرسه دوم را مدرسه دیگر الان که سومه بازم میخوان ببرن یه مدرسه دیگه و بهانشون هم این است که جا کم داریم در حالیکه با یک مدیریت ساده میشه این مشکل را حل کرد و جایی که الان میخوان ببرن هم دوره و برای خانواده ها هزینه بره و هم برا دخترا مکان مناسبی نیست

فتاحی
|    | 1394/4/1 - 16:52 |     0     0     |
سلام علیکم بند۵۱ جامع قانون ایثارگری برای شاغلا شاهد در آموزش وپرورش اجرا نمی شود

رسول
|    | 1394/4/1 - 09:04 |     0     0     |
با عرض سلام خدمت وزیر آموزش وپرورش نمی دانم نوشته ها یم خوانده می شود یا نمی دانم تر تیب اثر داده خواهد شد یا نه وزیر بزرگوار فقط با حر ف زدن کشور به جلو پیش نمی رود با عمل چندی است هر فرصتی که پیدا می کنیم می گوییم ما این چنین می کنیم برای مدارس غیر دولتی نمی دانم ... حال من می گوییم چه خبر است در مجمو عه زیر نظر شما چند سالی است که به مدارس غیر دولتی نیروی رسمی آموزش وپرورش واگذار می شد امسال می گویند نیر وکم داریم باید همه برگردند مساوی است با جمع شدن خیلی از مدارس غیر دولتی می گو یم اشتغال زای بکنیم به هر قیمتی بعد مسئولین مدارس غیر دولنی نیرو های را که معر فی می کنند گزینش منطقه می گو یید من فقط از هر مدر سه یک نیرو را قبل می کنم مساوی است با جمع شدن مدارس غیر دو لتی و اگر بخواهم ادامه دهم ... آیا گفته های ما با عمل ما یکی است این است درد ما

رسول
|    | 1394/4/1 - 09:03 |     0     0     |
با عرض سلام خدمت وزیر آموزش وپرورش نمی دانم نوشته ها یم خوانده می شود یا نمی دانم تر تیب اثر داده خواهد شد یا نه وزیر بزرگوار فقط با حر ف زدن کشور به جلو پیش نمی رود با عمل چندی است هر فرصتی که پیدا می کنیم می گوییم ما این چنین می کنیم برای مدارس غیر دولتی نمی دانم ... حال من می گوییم چه خبر است در مجمو عه زیر نظر شما چند سالی است که به مدارس غیر دولتی نیروی رسمی آموزش وپرورش واگذار می شد امسال می گویند نیر وکم داریم باید همه برگردند مساوی است با جمع شدن خیلی از مدارس غیر دولتی می گو یم اشتغال زای بکنیم به هر قیمتی بعد مسئولین مدارس غیر دولنی نیرو های را که معر فی می کنند گزینش منطقه می گو یید من فقط از هر مدر سه یک نیرو را قبل می کنم مساوی است با جمع شدن مدارس غیر دو لتی و اگر بخواهم ادامه دهم ... آیا گفته های ما با عمل ما یکی است این است درد ما

احسان
|    | 1394/3/31 - 23:42 |     0     0     |
با ارض سلام یک سوال دارم ایا انهایی که تجدید شدند دردروس اول متوسط اگردر شهریور دوباره در درس ریاضی تجدید شود باید دوباره اول راهنمایی را بخواند یا ارتقا پیدا میکند جواب این سوال را به Ehsanziaee120@gmail.com بفرستید لطفا سریع خواهشمندیم

عباس
|    | 1394/3/30 - 14:44 |     1     0     |
منتظردریافت یارانه خردادبودم تاپانزدهم که حقوق تمام می شوددوسه روزی کفاف خرجی رابنمایداما باکمال تعجب وتاسف جزوحذف شدگان قرارگرفته ایم وزیرمحترم فرهنگی هستم باهشتصدهزاردریافتی وداشتن دانشجوشنیده بودیم که فرهنگیان حذف نخواهندشدخداگواه است که قبل ازحذف هم کم می آوردیم حالا حمایت شما رابه عنوان مقام دلسوز ومسو ل می طلبیم ومن الله توفیقکم

محمود
|    | 1394/3/29 - 15:43 |     5     0     |
آقای وزیر تکلیف فرهنگیان با مدرک معادل کی مشخص می شود ما هم دوست داریم ادامه تحصیل بذهیم

ازقول وزیر
|    | 1394/4/9 - 11:18 |     0     0    
پاسخ: مشکل ادامه تحصیل همه فرهنگیان دارای مدرک معادل حل شده است7

محمدی آموزگار چند پایه
|    | 1394/3/25 - 19:05 |     1     5     |
باسلام وارزوی توفیق .جناب آقای وزیر مجتمع های آموزشی وپرورشی براساس سندتحول بنیادین در آموزش وپرورش جهت برقراری عدالت آموزشی وکیفیت بخشیدن به آموزش تشکیل گردیده والحق والانصاف در مناطق محروم وروستایی خیلی خوب جواب داده است حال جنابعالی تصمیماتی که در سند تحول آمده به نظر خواهی از چند کادر بی تجربه ی اداری واکذار نموده اید .این یعنی زیر پا گذاشتن سند تحول و عقب گرد آموزش وپرورش به 20سا ل پیش.

شهریار
|    | 1394/3/28 - 12:59 |     0     0    
پاسخ: از نظر بسیاری از همکاران با بوجود آمدن مجتمع ها هیچ کار خاصی صورت نگرفته امار مدارس روستایی کم هستش و با یک مدیر میشه کل کارهای مدرسه رو انجام داد به شرطی که آدم توانمندی رو انتخاب کنند نه این که چون ریس شورا هستش یا کد خدا باید افراد توانمنند رو انتخاب کنند و با این مجتمع ها الکی کلی نیرو رو بی کار کردند و سازماندهی درستی هم ندارند ریس مجتمع و معاوناش خودشون نمی دونند اوقات بی کاری رو چه کار کنند ریس یا همون معاون مدرسه هم کار خاصی نداره دیگه باید این مجتمع ها سریعتر جمع بشند
میثم
|    | 1394/3/27 - 00:45 |     2     0    
پاسخ: جناب محمدی ما که حالمان از مجتمع به هم می خوره قلدری مدیر مجتمع و بی اختیاری معا و نین بیچاره چه مزیتی داره که خواهان آن هستید نکنه مدیر مجتمع هستی سنگش را به سینه می زنی

دبیر خسته ولی پایدار
|    | 1394/3/18 - 23:32 |     0     0     |
باسلام.اقای فانی خواهشا بفکر فرهنگیانی که بصورت نیروی ازاددرمدارس غیردولتی تدریس میکنند باشید.باوربفرماییداین قشرهم فرهنگی هستندونیازبه حمایت وتوجه دارند.سرکارخانم مرضیه گرد خرداد پارسال وامسال وعده هایی برای حمایت از این نیروها داده اند که متن سخنان ایشان از طریق هفته نامه بازار کار انتشار یافته است.امید میرودکه این قولها به منصه بروز وظهور برسد.باتشکر

دبیر خسته ولی پایدار
|    | 1394/3/18 - 18:43 |     0     0     |
باسلام جناب اقای وزیر خواهشا به فکر فرهنگیانی که بصورت نیروی ازاد در مدارس غیر انتفاعی درس میدن باشید.متاسفانه تدریسشان سابقه محسوب نمیشود.دون شان بنده است که بگویم دانش اموزی به همکار بنده گفته،اقا اگه کت ندارین براتون بخریم این حرف سنگین یعنی اوضاع اقتصادی ایندسته از همکاران ولو اینکه نیروی ازاد هستند بسیار اسفناک است.

فرهنگی پرسنل اداری
|    | 1394/3/18 - 12:06 |     0     0     |
آقای وزیر محترم ،مدتهاست تمام دستگاهها ، برای پرسنل اداری خود ، فوق العاده ویژه بند 10 ماده 68 قانون خدمات کشوری را اعمال و احکام شان صادر گردیده ولی از آموزش و پرورش خبری نیست پس کسانی که سالها در اداره زحمت کشیده ودر این روزها بازنشسته میشوند تکلیفشان چه خواهد شد مگر پسنل اداری آموزش و پرورش ، از کارکنان اداری دولت محسوب نمیشود مگر آن فوق العاده حق مسلم ما نمیباشد پس باید محروم ودر نهایت مظلومیت بازنشسته شویم .استدعا داریم تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ گردد .

معلم سراوان
|    | 1394/3/16 - 22:43 |     5     1     |
با عرض سلام یک سوال داشتم برای عزل یک مدیر مدرسه هیت امنای که در اون مدرسه با عمر دو ساله که امسال تمام رتبه های اول سطح شهر رو در جابر در الگوهایی تدریس و همچنین درس پژوهی و ... و از نظر آموزشی بهترین وضعیت رو داره و همچنین از نظر تعامل با اولیا و معلمین مدرسه بهترین شرایط رو فراهم کرده البته به گفته خود اداره و شهادت همه همکاران و در حالی که امسال هم 9 تشویقی از رییس اداره و مدیر کل و معاون مدیر کل هم دریافت نموده و همچنین سرگروه مدیران در مقطع ابتدایی شهرستان هم هستش آیا میشه فقط به بهانه جواب ندادن چند نامه و یا دیر جواب دادن نامه ها که تا کنون هیچ تذکری هم دریافت نکرده فقط به دلیل خوش نیامدن معاون اموزش ابتدایی اداره اون مدیر رو به همین راحتی عزل کرد بنده یکی از معلمین این مدرسه هستم و بسیار ناراحت از اقدام اداره و نه تنها یک معلم بلکه همه ی کادر آموزشی مدرسه از این بابت ناراحتند ایا کسی هست یا اقدامی میشه کرد تا جلوی این ظلم گرفته بشه واقعا دیگر نیرو ها به چه امیدی خدمت کنند لطفا راهنمایی کنید با تشکر

غربانی
|    | 1394/3/25 - 14:43 |     0     0    
پاسخ: لزوم و اولویت ساماندهی در خوابگاه مرکزی دخترانه آببر بجهت نبود دانش آموز کافی و پرت شدن نیروها در این مکان طارم
ناشناس
|    | 1394/3/20 - 07:59 |     0     0    
پاسخ: آقای فانی یک سئوال دارم چرا علی رغم نیاز دونفری سرپرست بخش در هنرستان ولایت آب بر شهرستان طارم 5یا 4 نفر سرپرست بخش در نظر گرفته اند آیا بخشنامه ساماندهی در این شهرستان اجرایی نشده است شما می توانید از طریق بکفای وزارت خانه این موضوع را در عرض 5 دقیقه بررسی کنید
ناشناس
|    | 1394/3/20 - 07:59 |     0     0    
پاسخ: آقای فانی یک سئوال دارم چرا علی رغم نیاز دونفری سرپرست بخش در هنرستان ولایت آب بر شهرستان طارم 5یا 4 نفر سرپرست بخش در نظر گرفته اند آیا بخشنامه ساماندهی در این شهرستان اجرایی نشده است شما می توانید از طریق بکفای وزارت خانه این موضوع را در عرض 5 دقیقه بررسی کنید

سوسن
|    | 1394/3/12 - 11:51 |     10     0     |
باعرض سلام خواهشمنداست طرح رتب بندی را برای بازنشستگان امسال همک اجرا کنید.

ناشناس
|    | 1394/3/16 - 11:50 |     9     0    
پاسخ: آقای وزیر ما انتظارداریم با افرادی که فقط شعار تخصص گرایی می زنند ولی در عمل آن را وارونه جلوه می دهند برخورد جدی نمایید به طوریکه اعلام می کنند نیروها باید تخصصی باشند ولی در عمل مربی پرورشی را که مجرد می باشد بعنوان معاون آموزشی منصوب می نمایند فامیل خودشان معلم ابتدایی می باشد و در ابتدایی هم نیاز شدید دارند بعنوان معاون دبیرستان بر می گزینند یا فوق دیپلم آموزش ابتدایی را چون فامیل خودشان هست ابقا می کنند و می گویند سال اینده سازماندهی می کنیم و یا اعلام می کنند که لیاقت دارند سئوال من اینجاست ایا دیگران لیاقت ندارند چرا بررسی نمی کنید حق ما معلمان ضایع شده است تا کی می خواهید سکوت کنید

موسی گرگیج
|    | 1394/3/11 - 22:44 |     4     0     |
با سلام خدمت وزیر محترم اموزش و پرورش بنده جمعی اموزش و پرورش شهرستان خاش هستم که اول مهر ماه ۹۴ اگر قسمت شود باز نشست می شوم در خصوص طر ح رتبه بندی می خواستم از حضرت عالی سوال کنم ایا به کسانی که در این تاریخ با اموزش و پرورش وداع می کنند و چند سال است که بعد از اجرای سند تحول چشم به راه اجرای ان هستند به انها تعلق می گیرد یا دست خالی با ید بار سفر ببند ند اگر لطف کنید و سوال ما را جواب بد هید بینها یت ممنون می شویم


حسن
|    | 1394/3/11 - 11:07 |     0     0     |
سلام چهار ماه است شرکت لیزینگ فرهنگیان پول ماشین را گرفته ولی این ماه وآن ماه می کند هیچ کس هم جوابگو نیست تا کی می خواهید با فرهنگیان وروان انها بازی کنید شما را به خدا بس کنید نهادهای نظارتی نظام کچا هستند که ببینند اموزش وپرورش امروز کارش با دشمن یکی شده وان ایجاد نارضایتی ودلسردی است تا کی پول بیت المال را می خواهید بگیرید ولی کار نکنید از خدا وشهدا بترسید که روز وعده خداوندنزدیک است

فاطمه
|    | 1394/3/10 - 14:37 |     0     0     |
باعرض سلام خواهشمنم توضیح دهید چرا فارغ اتحصیلان مراکز مدیریت دولتی که حتی درآزمون جامع شرکت کرده اندوموفق شده اند باید قبل از پایان 35سال به شکل اجباری بازنشست شوند واز مزایای طرح رتبه بندی استفاده نکنند به نظر شما این بی عدالتی نیست؟؟؟؟؟؟/

کرمانی
|    | 1394/3/10 - 09:10 |     3     0     |
باسلام ضمن تشکر از شما خواهشمند است این رتبه بندی رابرای افرادی هم که مهر امسال بازنشسته میشوند اجرا کنیدحیف نیست با اختلاف یکروز شامل اینها نشود؟؟؟؟؟

بازنشسته
|    | 1394/3/9 - 12:58 |     21     0     |
در تاریخ نهم خرداد 1394 آقای زاغفر رسما اعلام نمودند خط فقر 2700000تومان دو میلیون و هفتصد هزار تومان است . حالا من معلم بازنشسته با مدرک کارشناسی ارشد که یک میلیون و دویست تومان میگیرم به کی بگم . از آن گذشته بعلت نداشتن پارتی بچه هایم یک پسر لیسانس و یک دختر فوق لیسانسم بیکارند و نمیتوانند زندگی تشکیل بدهند . آخه من چند بار بدنیا میایم که دفعات بعدی جبران کنم . چرا باید در این جامعه که به خاطر اجرای عدالت انقلاب شد پسر 17 ساله فلانی بدون گواهینامه ماشین میلیاردی سوار میشود من 60ساله پس از سی سال خدمت صادقانه توان تهیه تنها نان شب را نداشته باشم . چراااااااااااااااااااااااااااا؟

یوسف
|    | 1394/3/8 - 12:31 |     5     0     |
محضر گرامی وزیر محترم آموزش وپرورش جناب دکتر فانی
باسلام وادب به استحضار میرساند اینجانب یک فرهنگی معلم چند پایه روستا که 24سال سال سابقه تدریس در مدارس روستا های محروم به شیوه چند پایه را دارم . دارای 4فرزند هستم آلان مدت قریب به سه سال است که سه تا از فرزندانم نامزد دارند به خدا قسم قدرت هیچ کاری را برای تهیه جهیزیه و عروسی آنها را ندارم نمی دانم چه کار کنم فقط به امید فضل خدا نشسته ام . لطفآ تقاضای استمداد دارم ...؟! تلفن 09112231955

فرهنگی
|    | 1394/3/9 - 13:06 |     0     0    
پاسخ: خط فقر ٢میلیون و ‌٧٠٠ هزارتومان شد

سحر
|    | 1394/3/7 - 19:49 |     0     0     |
سلام. آیا امکان گرفتن انتقالی برای معلمان زن ابتدایی در پنج سال اول خدمت وجود داره؟ازدواج کردم .در حال حاضر دانشجوی دانشگاه فرهنگیانم.تکلیف من چیه؟ شنیدم پنج سال اول انتقالی نمیدن.

آموزگار از استان فارس
|    | 1394/3/9 - 07:24 |     0     0    
پاسخ: خیر سحر جان
برای مسئولین محترم رفع کمبود نیرو خیلی مهم تر از زندگی مشترک من و تو هست ! مهم نیست ما با خانواده و همسر خود به دلیل عدم انتقال و جابجایی و سخت گیری مسئولین محترم ،دچار اختلاف بشیم و در به در دادگاه خانواده .
من 5 سال هست که عقد کردم . و سه سال هست که استخدام شدم . هنوز که هنوزه موفق نشدم انتقالیم رو حتی به شکل موقت بگیرم .
امسال خواستم از بند 3-2 نقل و انتقالات برون استانی استفاده کنم مسئولین محترم باز با سنگ اندازی مانع میشن ! در این بند قید شده اگر متقاضی انتقال یا فرزند و یا همسرش دارای بیماری حاد باشند و برای درمان نیاز داشته باشند به جای دیگر انتقال یابند با تایید کمیسیون پزشکی استان این امر صورت گیرد !
من 20 ساله دچار یک بیماری هستم که دو بار جراحی در شهر شیراز نیز نتونسته جوابگوی رفع مشکلم باشه . میخواستم به شهر همسرم نقل مکان کنم تا از طریق بستگان ایشون که پزشک حاذقی هستند درمان شم و این پروسه درمان خودش چند ماه طول می کشه امـــــــــــــــــــا مسئولین محترم استان فارس لطف فرمودن و عنوان کردند امسال کمیسیون پزشکی نداریم !
از طرفی مسئول کارگزینی به بنده میگه تاییدیه کمیسیون پزشکی رو بیار در غیر اینصورت درخواستت رد میشه !

من نمیدونم فرهنگیان نیوز چه پدر کشتگی با کامنت های من داره که تاییدشون نمی کنه . و اصلا نمیدونم مسئولی اینجا رو میخونه یا نه ؟ امیدوارم برای وقتی که گذاشتم ارزش قائل باشید و نظرم رو تایید کنید بلکه مسئولی اینجا رو بخونه و راه حلی برای مشکل من و امثال من ارائه بده


مجید
|    | 1394/3/6 - 18:40 |     4     0     |
هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند . دیواری کوتاهتر از دیوار مشاوران مدارس نیست و پیدا نمی شود . با انهمه پاس کردن واحدهای تخصصی دانشگاهی دوباره ازمون گرفتند تا ما را توانمند کنند و امروز در ساماندهی نیر می گوین با سابقه ها بروند متوسطه اول چون تا دیروز در متوسطه دوم پدرشان در می امد و پایینی ها توی راهنمایی بودند و امروز پایینی ها بروند دبیرستان و راحت بمانند . باز این باز بر سر باسابقه ها بنشیند . پس چرا فرم ارزشیابی پر میکنیم مگر نه اینکه بر اساس امتیاز هر مدرسه ایی دوست داریم انتخاب کنیم این توهین اشکار به مشاوران باسابقه مدارس است که انها به راهنمایی بروند و بقیه هم به ریش ما بخندند مگر نه اینکه در جلسه مشاوران مدیر کل محتر م مشاوره وزارت گفتند گوشی برای شنیدن حرفهای مشاوران ندارند پس تورو خدا با سابقه ها شما دست به دست هم دهید و ما را از این مهلکه برهانید. منتظر همت شماییم

جواب حسن
|    | 1394/3/8 - 16:56 |     1     0    
پاسخ: در شهرستان ما انتخاب معلم نمونه دقیقا طبق بخشنامه اجرا گردیده و هیچ تخلفی صورت نگرفته است فقط .......شرایط سه سال را در نظر نگرفته اند یادشون رفته است
جواب در جواب ناشناس
|    | 1394/3/8 - 07:25 |     1     0    
پاسخ: موقعی که خود مسئولین اداره ط...در جایگزین کردن بستگان خود رقابت می کنند دیگه چه انتظاری از دیگران بود
ناشناس
|    | 1394/3/7 - 16:28 |     1     0    
پاسخ: افرادی که میایند غلط املایی می نویسند چرا با آیرویی معلمان بازی می کنید فردا میگن معلمان بی سوادند

ناشناس
|    | 1394/3/6 - 16:57 |     0     0     |
تا کی کار مردم پول دادن باشد تا بچه ای درس بخواند مگر قانون اساسی را خودتان نوشته اید یا مردم ؟ شرمتان باد ای ازخدا بی خبرها

مریم
|    | 1394/3/6 - 10:49 |     0     0     |
ایا ندادن هرینه سرویس موجب میشود که بچه هنرستانی از 2امتحان بمونه البته هرینه 900تومان بوده ومدیراونو از بچه ها جدا کرده وگفته نمی تونی امتحان بدی ایا اموزش وپروزش همچین قانونی دارد

حسن
|    | 1394/3/5 - 22:54 |     1     0     |
آقای وزیر معیار انتخاب معلم نمونه چیست در شهرستان ما که بدون بخشنامه معلمین نمونه معرفی شدند که همگی خزیز دردانه ها بودند طبق معمول

رضا
|    | 1394/3/8 - 00:45 |     1     0    
پاسخ: آقا حسن در شهرستان هندیجان هم به این صورت است با این تفاوت که تقریبا همه بدون آمدن اسامی اسم ها را می دانند

امین
|    | 1394/3/3 - 00:40 |     0     0     |
اقای وزیر احکام مشمولین رتبه عالی با تاخیر فراوان اجرا شد ولی معوقات ان از تاریخ 92/4/1تا93/10/1پردخت نشد.ماکه مطالباتی هم دریافت نکردیم.پس کی.....

احمدی
|    | 1394/3/2 - 19:29 |     5     0     |
تکلیف کسانی که مهر بازنشسته میشوند از نظر رتبه بندی چیست؟؟؟/////

جواب ناشناس
|    | 1394/3/6 - 00:52 |     0     0    
پاسخ: اقای ناشناس در همه جا باید تخصص گرایی بشه هم گفته های شما و هم ادبیات که معاون فنی شده همچنین علوم اشتباهی یا اجتماعی که سذپرست کارگاه هیچی از عدالت بدش نمیاد
ناشناس
|    | 1394/3/5 - 18:54 |     1     1    
پاسخ: آقای وزیر ما انتظارداریم با افرادی که فقط شعار تخصص گرایی می زنند ولی در عمل آن را وارونه جلوه می دهند برخورد جدی نمایید به طوریکه اعلام می کنند نیروها باید تخصصی باشند ولی در عمل مربی پرورشی را که مجرد می باشد بعنوان معاون آموزشی منصوب می نمایند فامیل خودشان معلم ابتدایی می باشد و در ابتدایی هم نیاز شدید دارند بعنوان معاون دبیرستان بر می گزینند یا فوق دیپلم آموزش ابتدایی را چون فامیل خودشان هست ابقا می کنند و می گویند سال اینده سازماندهی می کنیم و یا اعلام می کنند که لیاقت دارند سئوال من اینجاست ایا دیگران لیاقت ندارند چرا بررسی نمی کنید حق ما معلمان ضایع شده است تا کی می خواهید سکوت کنید

ناشناس
|    | 1394/3/1 - 22:54 |     5     0     |
بهتره در سایتتون رو گل بگیرید وقتی اونقدر انعطاف پذیر نیستید که نظر انتقادی کارمندان رو به مافوقشون تایید نمی کنید . حیف از وقتی که برای تایپ نظراتم گذاشتم . بالاخره اینجا ایرانه و امثال شما باید نون به نرخ روز بخورند .و آزادی بیان و عقیده و انتقاد = 0
واقعا براتون متاسفم

بنده ی خدا
|    | 1394/2/28 - 10:45 |     16     0     |
با سلام و احترام
جناب وزیر محترم بفرمایید فرق بین شاغلین و باز نشستگان در چیست مگر نه این که بازنشستگان تمامی سنواتی را که همکاران شاغل در حال حاضر مشغول طی کردنش هستند طی کرده اند؟ پس چرا فکر میکنید که اضافه کردن فوق العاده شغل و حق شغل فقط باید برای شاغلین اجرا شود ؟ البته اینکه فوق العاده شغل را اضافه کرده اید و از مهر ماه هم میخواهید حق شغل را اضافه کنید کاریست بسیار نیکو اما بهتر نیست که جانب عدالت را هم رعایت نمایید؟
و بازنشستگان را هم در نظر بگیرید ؟
و به قول شاعر : پادشاهی که یار درویش است ... پاسبان ممالک خویش است
همه در یک کشور زندگی میکنیم و حق و حقوقی مساوی باید داشته باشیم.
نان را شاغل و باز نشسته به یک قیمت میخریم .
اجرکم عند الله

محمد
|    | 1394/2/28 - 10:28 |     3     1     |
با سلام .آقای وزیر مطالبات کی پرداخت می شود؟

معلمان شرکتی
|    | 1394/3/3 - 00:40 |     1     0    
پاسخ: آقای وزیر چرا همه سایتهای معلمان شرکتی و مربیان پیش دبستانی از کار افتادند؟نکنه این معلمان هم از گروه داعش هستن که شما میترسید؟

علی
|    | 1394/2/24 - 15:24 |     6     1     |
آقای بطحایی فرمودند رتبه بندی شامل حال کسانی که قبل از مهر بازنشسته می شوند نمی شود این یعنی ظلم مضاعف مرزبین شاغل وبازنشسته فقط با یک روز اختلاف زیاد حقوق یعنی بی توجهی به پیشکسوتان تعلیم وتربیت لطفا تجد ید نظر فرماید

ناشناس
|    | 1394/2/28 - 07:47 |     14     2    
پاسخ: آقای وزیر به انتصابات فامیلی شهرستان طارم رسیدگی نکردی عدم رسیدگی جنابعالی نتیجه اش این خواهد شد مسئولین خیزی بلندی برای سال جدید بردارند و به بقیه فامیلهای خود پستهای مدیریتی در مدارس و اداره واگذار نمایند در حالیکه بیش از هزار نفر نیرو در این شهرستان وجود دارد و همه در این اداره حق قانونی و مساوی دارند خواهشمندم به این معضل رسیدگی فرمایید و برای اینکه به شما ثابت شود ایا انتصابات خودمانی وجود داشته یانه لیست اسامی انتصابات سال گذشته را از مدیریتهاو معاونتهای مدارس گرفته تا سرپرستی هاو مدیران کانون و مدیران آزمایشگاه مرکزی و پستهای اداره و غیره بخواهید تا ببینید انتصابات فامیلی انجام گرفته یانه با تشکر معلمی از شهرستان طارم

دانشجو معلم
|    | 1394/2/22 - 18:09 |     3     0     |
لطفا پی گیری کنید چرا احکام ورودیهای بهمن 93 دانشگاه فرهنگیان تا به امروز صادر نشده..؟؟؟؟؟سال قبل فروردین صادر شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا یکی از آقایان مسئول به اینهمه سوال کمی نظر کند بد نیست بخدا....

تجربه
|    | 1394/2/17 - 21:29 |     7     2     |
چر انسبت به معلمان بی مهری میکنی پست وزارت بهترین زمان برای خدمت یه مردم است پس این فرصت را از دست نده مثل حاج بابایی که همه وقتی رفت گفتند بهتر که رفت فکر می کرد ارث باباشه

همکار
|    | 1394/3/5 - 20:17 |     0     0    
پاسخ: باسلام خدمت شما فرهنگی گرامی
از اطلاع رسانی شما ممنون
می شه لطفا درخصوص این حق ایاب وذهاب وحق غذای روزانه بیشتر توضیح بدید چون ما هیچوقت این بند رو نداشتیم.

فرهنگی
|    | 1394/2/20 - 15:20 |     7     0    
پاسخ: خبرمهم خبر مهم

چرا حقوق فرهنگیان از سال ۸۷ متناسب با نرخ تورم افزایش نیافته ؟

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ،اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اجرانشدن ماده ۱۲۵ قانون مدیریت خدمات کشوری برای فرهنگیان، اظهار داشت: این ماده بر این موضوع صراحت دارد که ضرایب حقوق فرهنگیانی که مشمول این قانون هستند، باید حداقل به اندازه نرخ تورم که هر ساله از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود، افزایش پیدا کند.

وی افزود: همچنین ماده ۱۲۵ قانون برنامه چهارم توسعه بر این موضوع صحت گذاشته و بند ۲۴ قانون بودجه در سال 87 بر این صراحت دارد که برای تمامی شاغلان و بازنشستگان افزایش سنواتی به همین ترتیب در نظر گرفته شود.

دبیرکل کانون صنفی معلمان با اشاره به اینکه از سال‌های ۸۷ به بعد حقوق فرهنگیان متناسب با نرخ تورم افزایش نیافته است، گفت: به طور مثال در سال ۹۱، ‌۱۱ درصد حقوق فرهنگیان افزایش یافت؛ در حالی در‌‌ همان سال بانک مرکزی نرخ تورم را ۳۰ درصد اعلام کرد. این مابه التفاوت رقم قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: در سوم خرداد سال ۸۸ رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری با شماره ۲۰۶۳۳۸۸ صادر شد که براساس آن، افزایش حقوق کارکنان دولت را به اندازه شاخص تورم اعلام کرد.

عبدی در ادامه تصریح کرد: این قانون اگر ضمانت اجرایی پیدا کند، هم کارمندان شاغل و هم بازنشستگان محترم که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری می‌شوند، از این موضوع منتفع می‌شوند.

وی اضافه کرد: براساس محاسبه انجام شده، با اجرای این قانون بین ۱۸ تا ۳۰ میلیون تومان به هر فرهنگی تعلق میگیرد.

دبیرکل کانون صنفی معلمان ادامه داد: حالا اگر دولت مبلغ مابه التفاوت را ندارد، می‌تواند در دیون قرار دهد و در زمان بازنشستگی آن را بپردازد.

عبدی با بیان اینکه فرهنگیان اولین گروهی در کشور بودند که نسبت به اجرا نشدن قانون نظام هماهنگ اعتراض کردند، گفت: توقع فرهنگیان این است، وقتی که نسبت به اجرانشدن قانون نظام هماهنگ اعتراض می‌کنند؛ این قانون اجرا شود.

وی با اعلام اینکه مصادیقی داریم که قانون مدیریت خدمات کشوری برای سایر کارمندان دولت اجرا شده، گفت: حق ایاب و
ذهاب و حق غذای روزانه که دارای مصوبه هیات وزیران است و براساس آن فرهنگیان در کلان شهر‌ها ماهی ۹۶ هزار
تومان و آن‌هایی که در شهرستان‌ها هستند، نصف این مقدار را از دولت طلبکارند. حق ایاب و ذهاب و حق غذای روزانه در سال ۹۲ و ۹۳ پرداخت نشده است.
عبدی با اشاره به شکایت فرهنگیان به دیوان عدالت اداری در خصوص عدم افزایش حقوق براساس نرخ تورم، گفت: اخیرا فرهنگیان در ارتباط با حق ایاب و ذهاب، حق غذای روزانه، مقرری ماه اول و موضوع عدم افزایش براساس نرخ تورم از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر شده‌اند و همچنین کانون صنفی معلمان ، مشاوره و وکیل رایگان در اختیار همکاران قرار داده تا شکایات تنظیم شود. چرا که فرهنگیان حق خودشان می‌دانند؛ قانون نظام هماهنگ برای آن‌ها اجرا شود.


آموزگارتبریز
|    | 1394/2/17 - 16:34 |     4     1     |
سلام آقای بطحایی عزیزباانشااله وماشااله مشکلات ماحل نمیشه یه کمی تدبیرازوزیربهداشت یادبگیریدشاید..................................

آموزگارتبریز
|    | 1394/2/17 - 16:29 |     0     0     |
سلام آقای وزیر27سال سابقه دارم.همیشه وعده ووعیدداده اید آیاوقت ان نرسیده یه تکانی به خودتان بدیدعمل کنیدبخداازبس شرمنده خانواده ام هستم باوجوداینکه سوزشدیدی به معلمی داشتم ودارم امابدلیل مشکلات فراوان فقط می تونم بگم متاسفم وشرمنده ام که معلم شدم دیگه توکلاس هیچ کس نمی خواد معلم بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ساندویج فروشی رابرمعلمی ترجیح می دهد؟؟؟؟؟؟؟فقط می تونم بگم وااسفا..............................

دبیر
|    | 1394/2/27 - 15:16 |     0     0    
پاسخ: واقعا که با حقوق معلمی نمی توان زندگی کرد . در دبیرستان ما از دانش آموزان درباره پوشش دبیران نظرخواهی کردند که آیا مایلید دبیرانتان همگی یونیفرم واحد داشته باشند . همه ی دانش آموزان گفتند نه خیر ما نمی خواهیم دبیرانمان تکراری بپوشند دوست داریم هر روز یک مدل و یک رنگ بپوشد پوشش او برای ما متنوع باشد حالا با این حقوق چگونه می توان متنوع پوشید؟؟؟؟

فرزند فرهنگی
|    | 1394/2/17 - 14:03 |     1     0     |
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت وزیر محترم جناب آقای فانی همه سازمانها و ارگانها سهمیه برای فرزندان کارمندان خود دارند ولی کسی چیزی نمی گوید اما با رسانه ای کردن دادن اولویت به فرزندان فرهنگی تنها باعث شده اید سایر افراد عادی واکنش های تندی نسبت به ما داشته باشند شما می توانید هنگام جذب این مسئله را در نظر بگیرید و اصلا اطلاع رسانی عمومی نکنید. این آزمون شاید در شرایط اختصاصی شامل حال من که ارشد فلسفه تعلیم و تربیت با 9 سال سابقه تدریس پیش دبستانی در مدارس دولتی هستم یا برادرم که دانشجوی دکتری و یا برادر دیگرم که لیسانس است نشود اما دادن امتیاز شما به فرزندان فرهنگی به صورت علنی تنها باعث برداشتهای بد و حرف های گزنده افراد عادی شده که شما حق دیگران را در آزمون می گیرید به ما شده.می دانم که همیشه در هر کاری گروهی ناراضی هستند اما به عنوان نماینده فرزندان فرهنگی از شما تقاضا دارم با وجود این همه نامهربانی اطرافیان با ما حداقل به ما توجهی خاص شود من و خیلی های دیگر با وجود اینکه پدر و مادرمان 30 سال در آموزش و پرورش کار کردند امیدواریم حالا که آنان بازنشسته شده اند به ما اجازه ورود به جای آنان را بدهید آزمون ملاک جالبی برای ورود ما نیست ما را بر حسب نیاز و شایستگی علمی و اخلاقیمان گزینش کنید آزمون 5000 نفری مطمئنا ناحقی هایی دارد مخصوصا در گزینش سلیقه ای استانی همانطور که ما در آزمون قبلی شاهدش بودیم . به امید برقراری حق

ناشناس
|    | 1394/2/16 - 11:43 |     1     0     |
جناب اقای فانی وزیر محترم اموزش وپرورش رتبه بندی کسانی که قبل از مهر بازنشست میشوند چه میشود

نجواگر
|    | 1394/2/14 - 22:28 |     8     1     |
می خواستم چند کلامی در گوش بعضیها نجوا کنم که : آقای رئیس جمهور می فرمایند: در سال 94 نسبت به سال 90 که بودجه آموزش و پرورش در آن زمان 12 هزار میلیارد تومان بوده به 24 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.این در حالیست که میزان دانش‌آموز تغییری نکرده است و در همان 11 میلیون نفر باقی مانده است. خوب زندگی و معیشت فرهنگیان چه تغییری کرد ؟؟؟وضع واوضاع آنها نسبت به سال 90 چگونه است ؟
مردم خوبمان فکر می کنند با این حساب حقوق معلمان حتما ...
رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما مدیون آموزش و معلمان هستیم. این را هم می‌دانیم که دغدغه زندگی بر کلاس‌های درس تاثیر می‌گذارد و هر چقدر معلمان آسوده خاطر باشند تاثیر خوبی در کلاس‌های درس خواهد داشت. خوب اگر نمی دانستید چه بر سر فرهنگیان می آوردید ؟ در جای دیگری می فرمایند : شرایط ما مطلوب نیست اما مردم ما الحمدالله امیدوارند و بانشاط. دولت در برخی مشکلات بر مشکلات فائق آمده یا در حال فائق آمدن است اما این را نیز بدانیم که هنوز تحریم‌ها باقی مانده‌اند، مذاکراتمان به پایان نرسیده است و قیمت نفت را با قیمت غیرقابل قبول می‌فروشیم اما در عین حال مردم ما آنقدر خوب و باصفا هستند که به شرایط و ویژگی‌های کشور و منطقه آشنا هستند که انشاءالله در این شرایط دست به دست هم خواهیم داد و بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد. کاش رئیس جمهور محترم این حرف تکراری را بیان نمی داشت .آقا به عرض می رساند در این مملکت که وصفش را اینگونه می گویید
بین دریافتی ما وسایر دستگاهها فرق وتبعیض است . چرا برای حقوق ومزایای آنها مملکت .... نیست . اما وقتی اسم معلم و فرهنگی می آید ..... .
فراموش نکنید افزایش حقوق و مزایای سایرین را با فرهنگیان وظلمی که به این قشر بزرگ ونجیب و مظلوم و خانواده های آنها روا می دارید. اما بدانید همیشه اینگونه نمی ماند . یکدفعه همین الان یکی گفت این چیزا و حرفها راحالا دیگه همه از مسولیییین تا مردم می دانندو نجوا نمی خواد .

محمد پیرزهى
|    | 1394/2/14 - 22:02 |     0     0     |
سلام جناب وزیر من کارشناسى زبان وادبیات فارسى هستم الان هم به عنوان سرباز معلم درآموزش پرورش مشغول به خدمتم ى سال دگه تموم میشه مىخواستم بگم ما که داخل آموزش پرورش خدمت میکنیم چرا دراین استخدامى 94جایگاهى نداریم لطفا خواهشا ى شرایطى براى ما که کارت سربازى نداریم اما درحال خدمت درهمین اورگان هستیم محیا کنید تا بتونیم ثبت نام کنیم و استخدام شیم

طنزپرداز
|    | 1394/2/17 - 23:34 |     0     0    
پاسخ: چون که ارگان را دوبار غلط و به صورت اورگان و دیگه را دگه نوشتی استخدام نمیشی

عدالت یاوری
|    | 1394/2/14 - 18:27 |     4     0     |
مگر آموزش و پرورش مسول دارد ، که لینک ارتباط هم داشته باشد .

احمد
|    | 1394/2/13 - 16:14 |     2     0     |
جناب وزیر محترم باید توجه داشته باشند که اموزش مجانی است طبق قانون اساسی.چرا به بهانه گرفتن پول بی حساب وکتاب از مردم هر از گاهی تز جدید صادر میشود اصلا معنای هیات امنایی کردن مدارس دولتی چیست .جز این است که بهانه ای میشود برای گرفتن پول بیشتر از دانش اموزان .ان از وضع معیشتی معلمان . ان از بیمه طلایی که نابود کردند . بجای اینکه راههای برای افرادی خاص باز کنند که پول به جیب بزنند به فکر اساسی برای کیفیت بخشی به اموزش باشند

علی
|    | 1394/2/12 - 22:32 |     8     0     |
بی عدالتی است رتبه بندی شامل حال باز نشستگان خصوصا معلمانی که در اول مهر بازنشسته می شوند نشود آقایان مسئولین به داد بازنشستگان برسید بجای ستاد رادیدن بیچارگان را دریابید

فرهنگی
|    | 1394/2/18 - 00:15 |     0     0    
پاسخ: با توجه به ابلاغ بخشنامه رتبه بندی توسط آقای جهانگیری و با توجه به ماده ۶۵ قانون خدمات کشوری و جدول حق شغل و تبصره ۳ این ماده سقف امتیاز حق شغل برای معلمان نیروهای آموزشی ۷۷۰۰ امتیاز است بنابراین جزئیات رتبه بندی معلمان به شرح زیر است.

رتبه پایه: ۷۷۰۰ ضربدر ۱۵ درصد برابر ۱۱۵۵ امتیاز می شود که ضربدر ضریب ریالی ۱۳۷۶ برابر ۱۵۸۹۲۸۰ریال می شود که با کسر ۱۰ در صد مالیات و ۹ درصد باز نشستنگی خالص در یافتی مربوط به رتبه پایه برابر ۱۲۸۷۳۱۷ ریال است.

رتبه ارشد : ۷۷۰۰ امتیاز ضربدر ۲۵ درصد ۱۹۲۵ امتیاز میشود ضربدر ۱۳۷۶برابر ۲۶۴۸۸۰۰ریال میشود که با کسر مالیات و بازنشستگی خالص در یافتی در رتبه ارشد ۲۱۴۵۵۲۸ ریال است.

رتبه خبره: ۷۷۰۰ امتیاز ضربدر ۳۵ درصد ۲۶۹۵ امتیاز می شود ضربدر ۱۳۷۶ برابر ۳۷۰۸۳۲۰ ریال می شود که با کسر مالیات و بازنشستگی خالص دریافتی در رتبه خبره برابر ۳۰۰۳۷۳۹ریال است

رتبه عالی : ۷۷۰۰امتیاز ضربدر ۵۰ درصد ۳۸۵۰ امتیاز می شود ضربدر ۱۳۷۶ برابر ۵۲۹۷۶۰۰ ریال میشود که با کسر مالیات و بازنشستگی خالص دریافتی ۴۲۹۱۰۵۶ ریال است


علیزاده
|    | 1394/2/12 - 09:49 |     4     0     |
باسلام .شما فقط نظرات خوب را انتشار میکنید نظرات واقعی که درمورد مشکلات اداره است وروش استخدام غیر عادلانه پیامی را انتشار نمیکنید خودم شخصا بالای 100 پیام انتقاد داشتم که تاحالا دیده نشده است .ممنون از بی توجه بودنتان تلفن 09364640564

ناشناس
|    | 1394/2/12 - 01:46 |     6     0     |
ن شا الله نظام رتبه بندی در مورد بازنشستگان آموزش وپرورش هم همانند شاغلین اجرایی گردد تا شاید اندکی شاید اندکی فاصله حقوق بازنشستگان آموزش وپرورش با حقوق بازنشستگان سایر ادارات کم شود .لطقا قدری هم به فکر پیشکسوتان خود باشید .که در این را ه زخمات زیادی کشیده وسختی های زیادی داشته اند ودارند .

ناشناس
|    | 1394/2/11 - 23:57 |     4     0     |
بسمه تعالی
سوال . آموزش و پرورش محل آموزش و تدریس است یا کانون و حوزه انتخابیه برای وکلای مردم ؟
هر روز که می گذرد چاپلوسان در آموزش و پرورش جایگاه بهتری می یابند . هر کس که از راه می رسد خود را کارشناس مسایل آموزشی می داند . هنوز گرد الفبای دبستان را از خود تمیز نکرده با داد و فریاد نعره می زند من کسی هستم که باید معاون آموزشی اداره شوم . یکی از مدیر اداره قهر می کند مسئول آموزش اداره میشود . یکی از طرفداران نماینده بوده به پست مدیریت اداره می رسد و پشت سر خود همه خدم و حشم را به خاطر سر به زیر بودن به همراه خود به اداره می برد . یکی شورای محلی است و از دوستان مسئول ارشد شهر .به هیچ شرطی حاضر نیست پست خود را رها کند . مار خوردهو به اژدها کله قنده بدل گشته . می ترسد مثل گذشته از خدماتی که بدون اطلاع رسانی و پنهانی سر به زیر میکشد دستش کوتاه شود . چقدر فاکتورهای بی نام نشان امضا شده که هیچ چیزی برای آن خریده نشده . چقدر رشوه های پنهانی و شبانه برای گرفتن یک پست مدیریتی . چقدر کاسناسان بی برنامه در کارشناسیهای آموزش و پرورش . چقدر شاخ و شونه کشیدنهای خشونت آمیز و تهدید گونه برای اخراج معلم بینوا . چقدر تحریک برای خوار نمودن دبیر در برابر دانش آموز . چقدر برادر کشی به خاطر یک پست مدیریتی . چقدر مدیران و معاونان مفت خور و که تنها سیگار کشیدن را بلدند . چقدر مخبر ذلیل و خوار در سیستم اموزش و پرورش که تنها وظیفه خبر دهی دارد . چقدر ..........


اشنا با مشکلات
|    | 1394/2/11 - 20:15 |     4     0     |
سلام کسی پاسخ دهد تکلیف کسی که روز اول مهر بازنشست می شود با این رتبه بندی چیست ؟

معلم
|    | 1394/2/14 - 14:27 |     1     0    
پاسخ: شاملش نمیشود. عمدا اجرای طرح را به اول مهر انداختند تا تعداد زیادی از همکاران بازنشسته شوند.
در ضمن با این طرح من درآوردی که فانی دنبال میکند مبلغ زیادی به حقوق اضافه نخواهد شد و وضع مثل قبل خواهد بود.
مگر این که همکاران با وحدت وهمدلی اعتصاب یا تحصن کنند تا طرح قبلی اصلاح واجرا شود.


رضا
|    | 1394/2/11 - 11:36 |     1     0     |
سلام تا زمانی که همگی با هم نباشیم هیچ خبری از معشیت نیست17 اردیبهشت 94 همه میاییم

فرشید
|    | 1394/2/7 - 22:10 |     13     0     |
آقای وزیر قبل از رتبه بندی معلمان حقوق آنها را همانند سایر کارکنان دولت بالا ببرید بعد بقیه اقدامات

خدماتی بی چیز و فقیر
|    | 1394/2/6 - 14:02 |     2     0     |
اقای وزیر لطفا یه مقدار هم به فکر ما باشید وقتی معلمبا حقوق 150000زندگیش نمی چرخه ما با700000چطور زندگی کنیم

آموزگارتبریز
|    | 1394/2/6 - 12:54 |     2     0     |
سلام.اقای وزیر لطفادرمورداجرای برنامه پرداخت حقوق معلمان توسط مدیران تجدیدنظرفرماییدچون اینکاربه نظرمن واکثرمعلمان باعث تحقیر شان ومنزلت معلمان وخانواده آنهاشده وانگیزه کارراازآنان می گیرد.لطفاپیگیری کنید.باسپاس

هادی
|    | 1394/2/4 - 10:04 |     13     0     |
نقدی بر عملکرد روزنامه همشهری
باید تاسف خورد بر سردبیری که اجازه انتشار همچین کاریکاتوری را می دهد شما با این اقدامتان به جز اینکه انگیزه دلسوزی را از معلم بگیرد کار دیگری نکرده اید. متاسفم برای روزنامه ای که سردبیرش شما باشید اگر در هرجای دنیا این توهین به معلم می شد اون روزنامه رو باید توقیف می کردن. این کافی شد که از این به بعد به روزنامه شما هم نگاهی نیندازیم چون مطالبتان برای ما کاغذ باطله ای بیش نیس. و بیشتر از همه باید تاسف خورد بر وزیری که همچون سیب زمینی بیش نیست .

سخنی با وزیر محترم
|    | 1394/2/7 - 14:52 |     1     0    
پاسخ: جناب اقای فانی درخواست ما مربیان و معلمان تربیت بدنی از جنابعالی سازماندهی کامل نیروهای پرورشی و تخصص گرایی واقعی درشهرستان طارم و برقراری عدالت جلو گیری از تبعیض و ناعدالتی هستیم نه تخصص گرایی ظاهری که در آن مربی پرورشی که مجرد می باشد بعنوان معاون آموزشی و یا فوق دیپلم ابتدایی در معاون پرورشی و و یا مربی پرورشی در معاون هنرستان دبیرستان منصوب و یا ابقا شده اندو در اخر ما یک خواهش دیگری براین سازماندهی نظارت کنید
سخنی با وزیر محترم
|    | 1394/2/7 - 09:50 |     1     0    
پاسخ: جناب اقای فانی درخواست ما مربیان و معلمان تربیت بدنی از جنابعالی سازماندهی کامل نیروهای پرورشی و تخصص گرایی واقعی درشهرستان طارم و برقراری عدالت جلو گیری از تبعیض و ناعدالتی هستیم نه تخصص گرایی ظاهری که در آن مربی پرورشی که مجرد می باشد بعنوان معاون آموزشی و یا فوق دیپلم ابتدایی در معاون پرورشی و و یا مربی پرورشی در معاون هنرستان دبیرستان منصوب و یا ابقا شده اندو در اخر ما یک خواهش دیگری براین سازماندهی نظارت کنید
ناشناس
|    | 1394/2/7 - 08:14 |     0     0    
پاسخ: آیا امسال پروژه انتصابات فامیلی و همکلاسی و افراد نزدیک در شهرستان طارم ادامه خواهد داشت یا شایسته سالاری جای آن را خواهد گرفت آقای وزیر نظر به برنامه ریزی برای اجرای رتبه بندی سر شما را مشغول نکند موارد دیگر را فراموش نکن
ناشناس
|    | 1394/2/6 - 22:54 |     0     0    
پاسخ: آقای وزیر درخواست مافرهنگیان شهرستان طارم سازماندهی کامل و بدون تبعیض کلیه فرهنگیان حتی فامیلها و افراد نزدیک مسئولین این شهرستان می باشد بطوریکه فوق دیپلم ابتدایی چندین سال می باشد در متوسطه مشغول بوده و طعم تدریس در ابتدایی را نچشیده است ما از وزیر یک خواهشی داریم به این ناعدالتی ها توجه ، نظارت و رسیدگی نمایید

معلم زیادی
|    | 1394/1/31 - 00:06 |     10     1     |
با سلام آقای زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس پس ماهها فقط حرف زدن بالاخره می فرمایند میانگین دریافتی معلمان استان‌های کشور بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ماهانه حدود 18 میلیون ریال بوده که این مبلغ در سایر دستگاه‌ها 20 میلیون ریال است. خدمت این آگاه به ... عرض می کنم میانگین حکم اکثریت قریب به اتفاق معلمان 18میلیون ریال نیست که دیگر چه برسد به دریافتیشان . ما را باش که فکر می کردیم شما یه مشکلات و دردما و جامعه آگاهید ولی غافل ....
اینگونه که شما ومسولین محترم می گویید به نظر میرسد که سرانجام همه مردم عزیزمان پی خواند برد که معلمان بالاترین حقوق را می گیرند - بیشترین مزایای شغلی را دارند آنچنان که هر لحظه ممکن است از خوشی ... - امکانات رفاهی و پاداشهای انچنانی می گیرند . حقوق و مزایای انها حتی از انچه در قوانین پیش بینی شده به مراتب بالاتر است . بن ها وکارتهای خرید از آن انهاست . با بیمه طططلایی همه امکانات پزشکی مملکت بلکه جهان از آن آنهاست . با سرویسهای رایگان اداری به محل کار رفته وبر می گردند ! در مدارس وکلاسها خود و دانش آموزانشان بهترین دستگاههای حرارتی و برودتی و میز و صندلیها را دارند. در تعطیلات فراوانی که دارندوبا جیبهای پر از پولی که دیگر گنجایش ندارند از امکانات بی حد و حصر فراوان مثل هتلها وپلاژهای آموزش و پرورش استفاده وخوش می گذرانند . نه تنها سالهای کار آنها را شکسته و فرتوت نکرده بلکه روز به روز شادابتر و... شده اند . اینقدر خوشند که آرزو می کنند در سایه الطاف این آقایان نه تنها 30 سال بلکه 300 سال کار می کردند . معلمان اصلا قدر دان نیستند . که اگر بودند برای حقوقی که الان می گیرند ببخشید به خاطر همه چیز هایی که نیست وندارند اما روزی صد بار از وجود انها سخن به میان می اید بجای اعتراض و زیاده خواهی از دولتمردا ن و مجلسیان دلسوز ! تقدیر وتشکر می کردند .


منطقه جلگه
|    | 1394/2/6 - 21:27 |     1     0    
پاسخ: با سلام خدمت همکاران گرامی
می خواستم تشکر صمیمانه ای از وزیر بهداشن بکنم به خاطر اینقدر پشتکار که حاضر است تا دقیقه 90 سال 93 تو دولت بمونه و بودجه بگیره وباز هم خسته نباشی به وزیر نه چندان تلاشگر فانی که فکر کنم چند روز مونده به عید به فکر رتبه بندی معلمان در سال بعد یعنی مهر ماه افتا
عزیزان همه این قولها سر خرمن است و می خواند 7 تا 8 ماهی شمار روسرگرم کنند بعد قول انتخاباتی سال بعد وبعد بازهم ادامه داره
بهتون پیشنهاد می کنم البته کسانی که مثل خودم 89 ای هستند به فکر ادامه تحصیل نباشید وپول ووقتتون رو هدر ندید ما نهایتا بعداز 20 سال معلم خواهیم ماند اگر آموزش وپرورش خصوصی نشود واگرررررررررررررررررر...
دنبال یه شغل دوم یا اول باشند هنوز دیر نشده برای یادگیری کار فنی
عزیزان همکاران گلم از 30 سال کار همکاران قبلی درس بگیرید مشکل فرهنگی در ایران حل نمی شود چون اصلا به حساب نمی آید وکسی کارش نداره کارتون را برای رضای خدا انجام بدید وتمام


نیروی قراردادی
|    | 1394/1/29 - 21:47 |     3     1     |
با سلام و احترام
جناب وزیر خداقوت. جناب ترا به خدا قبل از هر گونه استخدام جدیدی تکلیف ما قراردادی ها را مشخص کنید . تعداد بسیار زیادی از نیروهای قراردادی با مدرک تحصیلی بالا و سابقه کار بالا همچنان بصورت قراردادی مشغول بکار هستند و بلاتکلیف . هر چند سال یکبار بدون در نظر گرفتن وضعیت ما قراردادی ها نیروی جدید استخدام میکنید و اصلا ما را نمی بینید . بابا به کی دردمان را بگوییم با 16 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس به صورت قراردادی مشغول به تدریس هستم.با نصف حقوق یک نیروی رسمی و بدون هیچ مزایایی.با یک سرشماری ساده خواهید دید که کم نیستند نیروهای کارآمد قراردادی با سابقه و مدرک بالا.برسید به دادمان .

ناشناس
|    | 1394/2/2 - 10:36 |     4     0    
پاسخ: چرا اینقدر از کمی حقوق حرف می زنید تو شهرستان ما مسئولین اداره از صدور تشویقی برای معلمان جلو گیری می کنند و درتوجیه خود اعلام می نمایند که امضای ماارزش دارد و نباید برای هر چیزی تشویقی نوشت ولی اقایون شماها با بودن معلم ارزش پیدا کرده اید نه چیز دیگر ..................
سخنی با وزیر
|    | 1394/1/31 - 22:35 |     0     0    
پاسخ: آقای وزیر لطفا قانون زوج فرهنگی را که آئین نامه اجرایی و وجود خارجی ندارد لغو فرمایید

ناشناس
|    | 1394/1/29 - 18:11 |     5     0     |
طرح رتبه بندی یعنی اختلاف بیشتر بین معلمان وگرنه مثل سایر کار کنان می اومدند مثلا همان 600 هزار تومان را به همه اضافه می کردند تو را خدا 600 هزار چه ارزشی داره این همه براش تبصره می آورند در حالی که بقیه کارمندان بی دردسر بیشتر از این به آنها اضافه می شود

فرهنگی
|    | 1394/2/18 - 00:52 |     1     0    
پاسخ: البته حداکثر 600 هستش حداقل 160 هزار ه انهم با داشتن شرایط عبور از هفت خان رستم
سخنی با وزیر
|    | 1394/1/31 - 15:39 |     1     1    
پاسخ: جناب اقای فانی درخواست ما مربیان و معلمان تربیت بدنی از جنابعالی سازماندهی کامل نیروهای پرورشی و تخصص گرایی واقعی درشهرستان طارم و برقراری عدالت جلو گیری از تبعیض و ناعدالتی هستیم نه تخصص گرایی ظاهری که در آن مربی پرورشی که مجرد می باشد بعنوان معاون آموزشی و یا فوق دیپلم ابتدایی در معاون پرورشی و و یا مربی پرورشی در معاون هنرستان دبیرستان منصوب و یا ابقا شده اندو در اخر ما یک خواهش دیگری براین سازماندهی نظارت کنید

1
|    | 1394/1/27 - 21:06 |     5     0     |
با سلام در باره رتبه بندی معلمان به جای تالیف شما سنوات خدمتی و مدرک و خدمت در روستا و ضمن خدمت و تشویقی حساب کنید

ناشناس
|    | 1394/1/29 - 18:07 |     1     1    
پاسخ: درست فرمودیدید اما مسئله این است که با شرایط این طرح عد ه ای قلیل از مزایا بهر ه مند می شود و باز اختلاف بین معلم ها

ناشناس
|    | 1394/1/19 - 21:58 |     6     0     |
باسلام چرا در احکام سال 94ضریب فوق العاده شغل!!! دبیران به 1500 تبدیل نشده و فقط معلمان ابتدایی 1500 است ؟

ناشناس
|    | 1394/1/16 - 21:32 |     14     2     |
آقای وزیر من معلم فوق لیسانس با 28 سال سابقه هستم. در این مدت چیزی که فهمیدم بود و نبود وزارت ـموزش و پرورش و خصوصا وزیرش زیاد به حال معلمان تفاوتی نمی کند!!! حالا هم که وزیری ناتوان مثل شما در راس وزارتخانه است وضعیت بدتر!!!! بخدا دیگر چاره مان بریده است!!! من برادرم در وزارت کشور است سابقه بسیار کمتر از من دو برابر من حقوق و مزایا می گیرد!! علاوه بر آن رفاهی و اضاه کار و در هر مناسبتی هم کارت هدیه می گیرند!!! هیچ کدام از اینا در آموزش و پرورش خبری نیست!!! مگه ما کارمند نیستیم؟؟!!!! ما با هزاران امید در آموزش و پرورش استخدام شدیم اما حالا شرمنده خانواده هستیم!!! شما که عرضه دفاع از حقوق معلمان را نداشتید چرا وزیر شدید؟؟!!!! پس چرا وزیر بهداشت از همه لحاظ اعتبار و حقوق وزارت خانه اش را افزایش می دهد؟؟!!! شما چرا در خواب غفلت هستید؟؟!!! واقعا متاسفم برای شما!!!

ناشناس
|    | 1394/1/24 - 19:10 |     1     0    
پاسخ: پاسخ: همکار گرامی در قسمت انتصاب مدیران خیلی انشای خوبی نوشته مگه معلم تاریخ هم سرپرست بخش می شه سرپرست بخش باید در بین نیروهای تخصصی هنرستان باشد فکر نکنم درست باشد چرا تهمت می زنی می تونی ثابت کنی یا نه .واقعا تعجب کردم چنین چیزی غیر ممکن است امیدوارم گفته همکار درست نباشد چون مسئولین هیچوقت کارغیر قانونی انجام نمی دهند چون اعضای ستاد انتصابات در اداره وجود دارد و تمام انها به قانون و مقررات اگاه هست مگر اینکه از همکلاسی های رئیس اداره باشد
مهدی
|    | 1394/1/17 - 22:26 |     6     1    
پاسخ: همکار گرامی چرا به حقوق مدیر و معاونی که در طول سال در مدرسه هستند گیر میدهی 200 الی 300 نهایت فریاد اعتراضت را به ارگانه هایی بکن که حقوق چند میلیونی و هزاران مزایا دارند بدون کاری مفید

ناشناس
|    | 1394/1/16 - 19:54 |     2     0     |
متاسفانه آموزش وپرورش با بی عدالتی بس عجیب روبرو است،چه بخواهیم آموزش وپرورش را باسایر ارگانها مقایسه کنیم از نظر تناسب بین میزان واهمیت کارشان ومیزان دریافتیشان!!چه تبعیض وبی عدالتی دربین دریافتی های بین مدیر ومعاونین ومعلمین!!کسی نیست بگوید آقا اگرمدیری حق مسولیت باید بگیرد درست،ولی این معلم بدبخت هستش که باید درکلاس متحمل این دانش آموزان باشد وآقا یا خانم مدیر ومعاون تو دفترراحت پشت سیستم دارن کاراشون رو بی دردسرردیف وبی قیل وغال دانش آموزان انجام می دهند! ...
چه بسا این دریافتی ها سبب اقدام به آنواع حربه ها از سوی بعضی افراد برای رسیدن به پستهای مدیریتی ومعاونتی جهت دریافت حق مدیریت ومعاونت مثل طارم زنجان شده است،ای کاش تدبیری دردولت تدبیر امید اندیشیده می شد تا تمام دریافتی ها به یک شکل باشد تا کسی زیرآب کسی دیگررا نزند وقداست معلمی به خاطردریافت دویست سیصد تومان جهت چوقلی برای رئیس اداره لکه دارنشود!!!!!!!

ناشناس
|    | 1394/1/19 - 22:46 |     0     0    
پاسخ: همکار عزیز قانون زوج فرهنگی یک اختراع است و تازه کشف شده و تابحال در هیچ جای کشور ثبت نگردیده من به نوبه خود این کاررا تبریک می گویم و امیدوارم در ثبت اختراعات جای بگیرد و من به نوبه خود خوشحالم

ناشناس
|    | 1394/1/18 - 20:46 |     0     0    
پاسخ: آقای عزیز قانون زوج فرهنگی یک شعار و قانون خودمندراوردی است امسال نه تنها اجرایی نمی کنند بلکه بقیه فامیلهای رئیس و معاون پ و ... در سازماندهی جدید ترمیم و تمام آنهاپست خواهند گرفت

نوروز
|    | 1394/1/14 - 19:08 |     4     0     |
آقای وزیر جهت بهر ه مندی از مزایای طرح رتبه بندی سابقه،مدرک، تالیف در یک رتبه قرار گیرند تا همه راضی باشند نه یک عده خاص

ناشناس
|    | 1394/1/17 - 18:42 |     3     0    
پاسخ: اگه آموزش و پرورش راست میگه چرا رتبه بندی را از نیمه دوم سال شروع می کنه؟ پیشنهاد من اینه از فروردین تا شهریور اجراکنه
وفا
|    | 1394/1/15 - 17:40 |     3     0    
پاسخ: همکار گرامی درست فرمودی مثلا من فوق دیپلم با 29 سال سابقه کی وقت دارم تالیف ارائه یا ادامه تحصیل دهم در صورتی که آن زمان فوق دیپلم من در حد ارشد امروز بود پس در این طرح ضربه می خورم وزیر محترم ما را هم دریاب که حالا که آخر خدمتمان است ضربه نبینیم

معلم جمهوری اسلامی ایزان!!!
|    | 1394/1/9 - 13:59 |     14     0     |
مقایسه جدول افزایش ضریب حقوق فرهنگیان با چند وزارتخانه
آموزش وپرورش 1207
مجلس 21000
وزارت نفت 17000
قوه قضائیه 19000
وزارت نیرو17000
علوم پزشکی 16000
سپاه پاسداران 17000
این است عدالت !!!!!!!!!

مسلم استواری
|    | 1394/1/19 - 00:14 |     2     0    
پاسخ: اینها همه جمع می شود و یک زمانی شکوفه می دهد نگران نباشد این نیز بگذرد
بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر روزگار چون شکر آید

ناشناس
|    | 1394/1/12 - 23:13 |     3     1    
پاسخ: پس معنی عدالت می شود عداوت

ناشناس
|    | 1394/1/8 - 12:25 |     6     0     |
با سلام خدمت دست اندرکاران ایران اسلامی بنده با مدرک کارشناسی و با سابقه بالغ بر 24 سال خدمت در آموزش و پرورش ، آقایانی که در قانون نظام رتبه بندی فیلتر های غیر قابل فیلتر پیش بینی و درج کردید وعملا کاری شده که معلمان با سابقه بیش از 26 سال مجال ندارند به غیر از رتبه اول را کسب کنند ، اگر سایر ادارات تالیفات ومقالات تئوری و اجرایی برای افزایش حقوق خود داده باشند که اینچنین نبوده ، ولی همکاران بنده در کل کشور بالاتر واولاتر از مقاله و تالیفات به جامعه تحویل داده اند اگر باور ندارید این همه پزشک ومهندس و استاد و... حاصل ونتیجه کدام صنف می باشد که به جامعه خدمت می کنندیعنی تحصیل کردگان ودر حال تحصیلان به یک مقاله ویا یک کتاب نمی ارزدخواهش دارم از مسئولان ارشد مملکت اسلامی این فیلتر ها را مبنا قرار ندهند .

علی
|    | 1394/1/19 - 20:28 |     1     0    
پاسخ: درست است من هم که امسال بازنشسته میشوم نکران این هستم که شامل من نشه
نوری
|    | 1394/1/14 - 19:27 |     2     0    
پاسخ: همکار گرامی کاملا درست می فرمایی من هم با 27 سال سابقه نگران این هستم که در طرح رتبه بندی در رتبه اول قرار گیرم در حالی که ما عمری است به فرزندان این مرزو بوم چون فرزندان خود خدمت کر د ه ایم و چه بسا از فرزندان خود غافل و به فکر دانش آموزان خود بو د ه ایم این انصاف نیست که با این طرح بدترین رتبه را بگیریم

ناشناس
|    | 1394/1/8 - 12:20 |     2     0     |
آقای وزیر آیا در این طرح که می فرمایید تحول عظیمی در معیشت فرهنگیان ایجاد می کند فکری به حال معلمینی که با مدارک پایین مثلا فوق دیپلم که 25 سال است پایه ی اول ابتدایی تدریس می کنند شده است .؟ و آیا بندی در این طرح وجود دارد که در فکر معلمین روستایی مناطق محروم که امکان گرفتن مدرک را نداشته اند شده است ؟


زهره
|    | 1394/1/13 - 22:55 |     1     0    
پاسخ: اگر می خواهید عدالت رعایت شود باید برای رتبه بندی هر فرهنگی با توجه به امتیازی که می تواند کسب کند امتیاز داده شود مثلا مدرک یا سابقه ملاک رتبه بندی فرهنگی باشد تا همه از مزایا استفاده کنند

جمعی از بازنشستگان 1388
|    | 1394/1/2 - 09:13 |     3     0     |
با سلام به وزیر فراموش شدگان:

مطالبات ما فرهنگیان از سال 1388 به بعد به دیون تبدیل شده و شاید زمانی پرداخت شود که دیگر در این دنیا نباشیم.
از جمله این دیون افزایش ناشی از صدور احکام عالی فرهنگیان از ابتدای سال 1388 است که در آستانه ورود به ششمین سال خود می باشد که اندک تاثیری هم در پاداش آخر خدمت ما داشته است.
امیدواریم تا قبل از سفر به دیار باقی این مقدار مابه التفاوت ناچیز که به دیون تبدیل شده است دست لرزان ما را پر کند تا از خجالت اهل و عیال در آییم.
به امید احساس مسئولیت مسئولین آموزش و پرورش و لطف جناب آقای محمد باقر نوبخت تا برای رضای خدا دستور پرداخت مطالبات به دیون تبدیل شده ما را بدهند.


زمانی
|    | 1394/3/18 - 11:15 |     0     0    
پاسخ: آقای نوبخت لطفا اقدام نمایید.این مبلغ را نیازمندیم.خواهشا این را هم مثل بیمه طلایی بازنشستگان به ورطه فراموشی مسپارید.

حسن
|    | 1394/1/1 - 19:40 |     3     1     |
در طرح رتبه بندی معیار چیزی نباشه که فقط شامل یک عده خاص که با توجه به مدرکشان اوضاعشان بد نیست بر خوردار شوند ضعیفان را دریابید

ناشناس
|    | 1393/12/21 - 12:39 |     7     1     |
آقای وزیر آیا در این طرح که می فرمایید تحول عظیمی در معیشت فرهنگیان ایجاد می کند فکری به حال معلمینی که با مدارک پایین مثلا فوق دیپلم که 25 سال است پایه ی اول ابتدایی تدریس می کنند شده است .؟ و آیا بندی در این طرح وجود دارد که در فکر معلمین روستایی مناطق محروم که امکان گرفتن مدرک را نداشته اند شده است ؟

ناشناس
|    | 1393/12/26 - 18:58 |     3     0    
پاسخ: بهترین تحول عظیمی که در وزارت آقای فانی روی داد ه است کم کردن مقرری ماه اول فرهنگیان است که حقوق آنها از حقوق قبل از افزایش کمتر می شود روحانی مچکریم
شجاعی
|    | 1393/12/26 - 13:03 |     1     1    
پاسخ: تجربه و سابقه فرهنگی در این طرح باید حرف اول را بزند نه مدرک و تالیف
ناشناس
|    | 1393/12/26 - 00:01 |     1     0    
پاسخ: همکار گرامی در قسمت انتصاب مدیران خیلی انشای خوبی نوشته مگه معلم تاریخ هم سرپرست بخش می شه سرپرست بخش باید در بین نیروهای تخصصی هنرستان باشد فکر نکنم درست باشد چرا تهمت می زنی می تونی ثابت کنی یا نه .واقعا تعجب کردم چنین چیزی غیر ممکن است امیدوارم گفته همکار درست نباشد چون مسئولین هیچوقت کارغیر قانونی انجام نمی دهند چون اعضای ستاد انتصابات در اداره وجود دارد و تمام انها به قانون و مقررات اگاه هست

شرفی
|    | 1393/12/20 - 13:17 |     6     1     |
یکی از اولویت های مهم فرهنگیان تحصیل رایگان فرزندانشان در مدارس نمونه دولتی و هئیت امنایی و خاص است . همه دستگاه ها امکانات رفاهی و تسهیلات ویژه ای دراختیار کارمندانشان می گذارند چرا ما برای استفاده از دست رنج خودمان باید هزینه هم بپردازیم . از همه همکاران می خواهم این مطالبه مهم را در همه جا . . . مطرح کنند .

ناشناس
|    | 1394/1/1 - 23:22 |     1     0    
پاسخ: همکار گرامی ناراحت نباش ازاینکه دبیر تاریخ شده سرپرست بخش. در شهرستان ما دبیر ادبیات شده سرپرست بخش خودش هم در هنرستان نیست ودر اداره بعنوان کارشناس مشغول به کاره حداقل در شهرستان شما دبیر تاریخ در خود مدرسه است ولی در شهرستان مانه. کسی هم نیست رسیدگی کند بس خودتتو بزن به بی خیالی
ناشناس
|    | 1394/1/1 - 11:23 |     1     0    
پاسخ: فرهنگی عزیز قانون خود من دراوردی زوج فرهنگی چیه مگه مانمی دونیم می تونید توضیح بدید
ناشناس
|    | 1394/1/1 - 11:23 |     0     0    
پاسخ: فرهنگی عزیز قانون خود من دراوردی زوج فرهنگی چیه مگه مانمی دونیم می تونید توضیح بدید
ناشناس
|    | 1394/1/1 - 11:23 |     0     0    
پاسخ: فرهنگی عزیز قانون خود من دراوردی زوج فرهنگی چیه مگه مانمی دونیم می تونید توضیح بدید
ناشناس
|    | 1393/12/26 - 00:15 |     0     0    
پاسخ: همکار گرامی چرا از کمی حقوق ناله می کنی .در حالیکه مسئولی از صدور تشویقی امتناع می کند و به ان افتخار می می نماید .شما فرهنگی عزیز چه انتظاری از دیگران دارید

شرفی
|    | 1393/12/20 - 13:11 |     1     0     |
در مدارس تهران طرح بالندگی از طرف اداره کل اجراء شد . که متأسفانه جزء صرف وقت و هزینه و غفلت از آموزش و پرورش و مشکلات دانش آموزان . . . همه تبدیل به ماشین های کوکی شده اند . روند و اجرای این طرح از نظر روش و هدف کاملاً شعاری و تبلیغاتی است . از این مدیر محترم سایت درخواست می کنم از مدیران مدارس در این زمینه نظرخواهی کنند و نتایج آنرا به اطلاع همکاران برسانند . این طرح نه براساس نیاز مدارس طراحی شده و نه کمکی به حل مشکلات خواهد کرد . فقط برای مدتی همه سرکاریم .

ناشناس
|    | 1393/12/20 - 13:10 |     1     0     |
در مدارس تهران طرح بالندگی از طرف اداره کل اجراء شد . که متأسفانه جزء صرف وقت و هزینه و غفلت از آموزش و پرورش و مشکلات دانش آموزان . . . همه تبدیل به ماشین های کوکی شده اند . روند و اجرای این طرح از نظر روش و هدف کاملاً شعاری و تبلیغاتی است . از این مدیر محترم سایت درخواست می کنم از مدیران مدارس در این زمینه نظرخواهی کنند و نتایج آنرا به اطلاع همکاران برسانند . این طرح نه براساس نیاز مدارس طراحی شده و نه کمکی به حل مشکلات خواهد کرد . فقط برای مدتی همه سرکاریم .

سالاری
|    | 1393/12/19 - 19:39 |     8     0     |
بنده که با اعمال رتبه عالی یک ریال هم به حقوقم اضافه نشده است. متاسفم. اینقدر در بوق و کرنا کردند ولی در عمل چیزی اضافه نشد. تازه مسئولش گفت اصلا این احکام سال گذشته صادر شده و به ودویست نفر از فرهنگیان دریغ از یک ریال. این رتبه عالی را الان کجای دلمان بگذاریم کمتر بسوزد!

معلم
|    | 1393/12/17 - 21:15 |     4     1     |
اقا وزیر خودتون بهتر میدونید نه تنها فرهنگیان بلکه تمام ملت شماهارا قبول ندارند مگر امثال خودتون چه مطالبات را بدهید یا حقوق معلمین را به دلار ویورو بپردازید کسی سر سوزن به حرفهای شما وامثال شما ارزش واهمیت نمیده .تا شما هستید اختلاس ورانت خواری و چپاول هست اینو بدانید.

طا
|    | 1393/12/18 - 00:23 |     2     1    
پاسخ: اقای وزیر قانون خود من دراوردی زوج فرهنگی را لغو فرمایید این قانون به ضررمعلمان و به نفع رئیس و معاون پ می باشد ما منتظر واکنش حضرت عالی می باشیم تورا خدا به این ناعدالتی رسیدگی بفرمایید
طا
|    | 1393/12/18 - 00:23 |     2     0    
پاسخ: اقای وزیر قانون خود من دراوردی زوج فرهنگی را لغو فرمایید این قانون به ضررمعلمان و به نفع رئیس و معاون پ می باشد ما منتظر واکنش حضرت عالی می باشیم تورا خدا به این ناعدالتی رسیدگی بفرمایید

معاون آمزگار
|    | 1393/12/16 - 23:04 |     3     0     |
چرابه معاون آموزگار20درصدفوق العاده شغل تعلق نمی گیرددرصورتی 6پایه تدریس می کندبازهم تبعیض

دبیر فوق لیسانس
|    | 1393/12/25 - 22:38 |     0     0    
پاسخ: سلام حق مارا هم به معاونین بدهید انصاف هم خوب چیری است

معلم
|    | 1393/12/16 - 21:42 |     3     0     |
من یک سئوال از مسئولین مربوط به خانه های معلم داشتم نمی دانم این سایت می تواند این سئوال را از کسی بپرسد وجواب بگیرد یا نه به هر حال.مالک خانه های معلم چه نهاد یا افرادی هستند ونحوه فعالیت آنها چگونه است وآیا این خانه ها به سیستم رزرو اینترنتی متصلند یا خیر واستفاده کننده های این خانه ها را چه طیفی تشکیل می دهند ؟البته مطمئنم معلم از این خانه ها استفاده نمی کند.اگر پاسخی بگیرید ومنتشر کنید خیلی از معلمان از شما تشکر می کنند

زمانی
|    | 1393/12/16 - 18:11 |     2     1     |
باسلام:خواهشا مسئولین جواب دهند مبنی براینکه چرا معوقات افزایش ناشی ارتقاء رتبه عالی را پس از گذشت مدت 5سال برای بازنشستگان 88پرداخت نمی کنند.چرا مبلغی را که از جیب شخصی خودمان بابت 5سال مدت ارفاقی در حق صندوق بازنشستگی پرداخت نموده ایم را برایمان نمیدهند!مگر ما چه گناهی را مرتکب شده ایم.دولت وقت اجازه داد ما هم بازنشسته شدیم.بنده مبلغ 1800000تومان نقدا پرداخت کردم.لطفا رسیدگی شود.امثال بنده هم وجود دارد

ناشناس
|    | 1393/12/18 - 01:42 |     0     0    
پاسخ: اشتباه کردی پرداخت کردی این مبلغ را طبق قانون آموزش وپرورش به صندوق باید بدهد

ابوالفضل
|    | 1393/12/15 - 22:19 |     0     0     |
سلام من در استان فارس شهر نی ریز زندگی می کنم من دانش آموز مدرسه فرهمندی هستم
من ازطرف معلم وبقیه دانش آموزان هم کلاسی از شما خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی
کنید همه مادوست داریم کلاس تقویتی که توسط معلم خود درمحل آموزشگاه برگزار میگردد شرکت کنیم به گفته معلم کلاس ها برگزار شدوهمه راضی بودن اما به دستور مدیر آموزش وپرورش شهر نی ریز کلاس لغو شد من خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنیدتا کلاس ها دوباره برگزار شود

حسین
|    | 1393/12/14 - 19:22 |     11     0     |
سلام
اقای معاون وزیرچرا دروغ میگید که فرهنگیان فقط به خاطر مطالبات جاوی مجلس جمع شده بودند؟صداو سیما چرا وقتی تو یک کشور عقب مانده یکی وقتی میمیره اعلام کنید ولی با این حال اعتراض فرهنگیان را تو اخبار پخش نکردید؟تبعیض کارکنان سایر نهادها با فرهنگیان چقدر باید باشد؟چرا هفته گذشته حقوق کارکنان بانک 800 هزار تومان افزایش یافت ولی ما فرهنگیان چی؟وای بر شماها؟ایا از لحاظ عدالتی این درست است؟ایا به نظرتون این تبعیض ترویج ضد اسلام نیست؟به خدا مسئولین محترم نمیتونید جواب خدا را تو اون دنیا بدید؟توبه کنید مسئولین-وزیر محترم اگر کاری از دستت بر نمی اید یک کلام استعفا بدهید

آموزگارتبریز
|    | 1393/12/19 - 23:58 |     2     0    
پاسخ: افزایش حقوق کارمندان بانک همچون طبله ی عطاراست خاموش وهنرنمای وافزایش حقوق فرهنگیان همچون طبل غازی بلندآوازومیان تهی ..........

ناشناس
|    | 1393/12/8 - 19:44 |     11     0     |
حق لباس - حق مسکن - حق سفر - بن غیر نقدی - پاداش - ماموریت و.... همه کارمندان دارند به غیر فرهنگیان. به معلم 3 هزارتومان روزمعلم میدهند ولی به پرستار 300هزارتومان روزپرستار میدهند.

معلم
|    | 1393/12/16 - 22:08 |     5     0    
پاسخ: سلام به کدام معلم به مناسبت روز معلم یک ریال داده اند که شما سه هزار تومانش کرده اید ؟
ناشناس
|    | 1393/12/12 - 22:46 |     1     1    
پاسخ: آقای وزیر قبل از اینکه به فکر افزایش حقوق کارمندان باشید به بی قانونی ها و تبعیضها و فامیل بازیها ی سببی و نسبی رئیس و معاو ن پرورشی شهرستان طا رسیدگی فرموده و در اولویت اول قراردهید . و ما منتظر توجه حضرت عالی دراین خصوص می باشیم

امیر
|    | 1393/12/7 - 21:58 |     10     0     |
باسلام خدمت مقام عالی وزارت.احتراما گلایه ای چندازآن مقام عالی دارم.ازمیزان حقوق پایین فرهنگیان که اطلاع دارید.بنده با25 سال سابقه کارومدرک کارشناسی ارشدکه درروستاخدمت می کنم 1700000میگیرم که درمقایسه بادیگرکارمندان ومخارج زندگی کفاف نمی دهد.
واما حرف اصلی بنده،شما دربهمن دررسانه ها اعلام کردیدکه تا آخربهمن مطالبات فرهنگیان پرداخت میشودالان 7اسفندشدهیچ خبری ازحق التدریس نیست.هنوزدراستان خراسان رضوی ابلاغها نهایی نشده وبامشکل مواجه هست.سوال این است آیاشماازمسایل مالی وامورآموزش وپرورش اطلاعی نداریدکه مسایل مالی رارسانه ای می کنیددرصورتی که به آن جامه عمل پوشانده نمی شود؟ آیااطلاع داریدبااین خلف وعده های شماچقدروجهه شمادربین فرهنگیان خدشه دارشده؟

دبیر
|    | 1393/12/9 - 17:46 |     9     0    
پاسخ: ارزش نیروی انسانی .......!!!!!

چینی های قدیم برای اینکه از شر حمله ی دشمنان در امان باشند دیوار بزرگ چین را ساختند؛ اما در صد سال اول ساخت دیوار ، سه بار دشمنانشان بدان نفوذ کرده و با چینی ها جنگیدند.
دشمنان از دیوار بالا نرفتند بلکه به دربانها رشوه داده و از آنها گذشتند.
چینی ها به ساخت بنای سد استوار پرداختند اما برای ساخت نگهبانهایش کاری نکردند غافل از اینکه نیروی انسانی مهمترین مسئله است.
یکی از شرق شناسان می گوید:
برای انهدام یک تمدن ، سه چیز را باید منهدم کرد:
اول خانواده
دوم نظام آموزشی
سوم الگوها و اسوه ها
برای اولی منزلت مادر به عنوان مربی کودکان را متزلزل کن تا مادر از اینکه مربی کودکان خویش باشد خجالت بکشد.
برای دومی از منزلت معلم بکاه و در جامعه او را بی ارزش کن.
برای سومی منزلت نخبگان و دانشمندان را هدف قرار ده تا کسی آنها را الگوی خویش قرار ندهد.

و چه روزگاریست امروز کشورم که ازهرسه رنج میبرد و کس نمیداند!!!


امیر
|    | 1393/12/7 - 21:57 |     3     0     |
باسلام خدمت مقام عالی وزارت.احتراما گلایه ای چندازآن مقام عالی دارم.ازمیزان حقوق پایین فرهنگیان که اطلاع دارید.بنده با25 سال سابقه کارومدرک کارشناسی ارشدکه درروستاخدمت می کنم 1700000میگیرم که درمقایسه بادیگرکارمندان ومخارج زندگی کفاف نمی دهد.
واما حرف اصلی بنده،شما دربهمن دررسانه ها اعلام کردیدکه تا آخربهمن مطالبات فرهنگیان پرداخت میشودالان 7اسفندشدهیچ خبری ازحق التدریس نیست.هنوزدراستان خراسان رضوی ابلاغها نهایی نشده وبامشکل مواجه هست.سوال این است آیاشماازمسایل مالی وامورآموزش وپرورش اطلاعی نداریدکه مسایل مالی رارسانه ای می کنیددرصورتی که به آن جامه عمل پوشانده نمی شود؟ آیااطلاع داریدبااین خلف وعده های شماچقدروجهه شمادربین فرهنگیان خدشه دارشده؟

احمد
|    | 1394/1/10 - 00:08 |     0     2    
پاسخ: کاش هفت اسفند بود الان دهم فروردین است .چرا به سایر کار کنان بدون هیچ بوغ و کرنا همه چیز میدن اما نوبت به دروغ گفتن که برا معلم می رسد به رسانه کشیده می شود .آقای وزیر از بیست سال پیش دیون طلب کارم نمی خواهم اما ترا خدا وعده نده تو اون دنیا جواب این همه دروغ را چه طور میدید .واقعا که


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر: کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  از تلاش شبانه روزی یک دانش آموز تا داوطلبی که برای کنکور اصلا درس نخواند


  کمترین پرداختی دولت، به فرهنگیان است


  دستور به احمدی‌نژادی‌ها/ فرمان حمله تشکیلاتی به دیپلماسی دولت روحانی صادر شد


  بیانیه “مجمع تقریب مذاهب اسلامی” درباره تخریب نمازخانه اهل‌سنت در تهران


  دریافت هزینه‌های ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزارتومانی مدارس دولتی!


  ماموریت دیوان محاسبات برای تعیین رقم دارایی های بلوکه شده


  کارت قرمز برای ۲۰ مدرسه متخلف غیردولتی


  وزیر دفاع عربستان: کویت را اشغال می‌کنیم!


  رهبر جدید طالبان: راه ملا عمر را ادامه می دهم


  ۴۰ میلیون دلاری را برای تبلیغ در ۴۰ ایالت آمریکا


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس