پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:00   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20516صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 30 تیر 1393 - 14:37
دانش آموزان خراسانی در المپیاد جهانی زیست‌شناسی با کسب دو مدال درخشیدند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مشهد – خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دو مدال در المپیاد جهانی زیست‌شناسی از سوی دانش آموزان خراسان رضوی کسب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حسینی، ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: ندا کمندی و محمدحسین سرافراز خباز دو دانش‌آموزان مشهدی عضو تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران هستند که توانستند دو مدال دراین دوره از رقابت ها کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان خراسان رضوی در بیست و پنجمین المپیاد جهانی زیست‌شناسی مدال کسب کردند، تصریح کرد: دانش آموزان خراسان رضوی در المپیاد زیست شناسی درخشیدند و توانستند برگ زرین دیگری بر افتخارات دانش‌آموزان این استان بیافزایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی بیان کرد: این المپیاد از 15 تا 22 تیرماه جاری در شهر بالی اندونزی برگزار شد و نداکمندی و محمدحسین سرافراز خباز دو دانش‌آموزان مشهدی عضو تیم المپیاد زیست‌شناسی ایران بودند که توانستند دو مدال دراین دوره از رقابت ها کسب کنند.

حسینی با اعلام اینکه در شانزدهمین دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی دانش‌آموزان ایرانی موفق به کسب مدال از این رویداد علمی شدند؛ تاکید کرد: اعضای تیم دانش‌آموزی المپیاد زیست‌شناسی ایران در این دوره یک مدال طلا و سه مدال برنز را بدست آوردند.

 

تعداد بازدید: 696 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی