جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:46   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


  بخشنامه تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش یک درصد ارزش افزوده


  بخشنامه 1000/1403/115 مورخ 1403/01/08 دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403


  کارجو یان جویای کار در رده های مدیریتی و تخصصی


  اگهی های استخدامی کارفرما یان رده های مدیریتی وتخصصی تهران کرج قم مشهد


  مجموعه صنعتی تولیدی مشهد استخدام معاون اداری و منابع انسانی


  جدول حقوق و دستمزد سال 1403


  کتاب کسب و کار خانوادگی بایدها و نبایدها به زبان هاروارد


  استخدام هلدینگ گروه‌ ساختمانی : ۱. مدیر مالی ۲. مدیرمنابع انسانی ۳. مدیر املاک و اموال


  کارجو خانم مجرد کارشناسی زیست شناسی


- اندازه متن: + -  کد خبر: 20646صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 2 مرداد 1393 - 23:04
دانش آموزان خراسانی مدال آور در المپیادهای جهانی زیست شناسی و فیزیک
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 دانش آموزان خراسانی مدال آور در المپیادهای جهانی زیست شناسی و فیزیک وارد مشهد شدند
مشهد - ایرنا - ˈندا کمندیˈ و ˈعلی مدیر شانه چیˈ دو دانش آموز خراسان رضوی که در المپیاد جهانی زیست شناسی و فیزیک موفق به کسب مدال شده اند، ساعتی پیش طی مراسمی با استقبال گرم مردم وارد مشهد شدند.
[دانش آموزان خراسانی مدال آور در المپیادهای جهانی زیست شناسی و فیزیک وارد مشهد شدند]

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه

حمایت از نخبگان از اولویت های اصلی ماست، گفت: راه اندازی پایگاه استعدادهای درخشان استان برای توسعه فعالیت های دانش آموزان نخبه و برترین های علمی کشور در دستور کار قرار دارد.

سید جواد حسینی اظهار کرد: توان علمی دانش آموزان این استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و باید برای بهره گیری هرچه بیشتر از این توانمندی ها برنامه ریزی ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه سخت افزاری و امکانات مربوط به حمایت از دانش آموزان برتر علمی هرآنچه در توانمان بوده است را انجام دادیم ولی باید پذیرفت در این بخش با کمبودهایی مواجهیم که امیدواریم بتوانیم آن ها را در سریعترین زمان ممکن رفع کنیم.

دارنده مدال برنز المپیاد جهانی زیست شناسی در این مراسم با بیان اینکه انتظار کسب مدال بهتری را داشتم ، گفت: با تجهیز آزمایشگاه های زیست شناسی در مدارس و دانشگاه های استان می توان این مدال آوری ها را تداوم بخشید.

ندا کمندی ،دانش آموز مشهدی اظهار کرد: شرایط میزبانی کشور اندونزی به هیچ عنوان در سطح رقابت های این رده نبود و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین نمره دهی دچار مشکلات فراوان شدیم.

وی افزود: دانش آموزان ایرانی از استعداد بسیار خوب در این رشته برخوردار هستند و با توجه به تلاش های اساتید و استفاده از تجربیات دانش آموزانی که سال های قبل در المپیاد جهانی شرکت داشتند با آمادگی بسیار خوب راهی این المپیاد شدیم ولی شرایط نامطلوب رقابتها اجازه نداد نتیجه مورد انتظار را به دست آوریم.

کمندی تصریح کرد : انتظاری که از خودم داشتم کسب مدال طلا و یا حداقل نقره بود ولی شرایط برگزاری این رقابت علمی دستیابی به این مدال را برایم ممکن نکرد.

این دانش آموز نخبه خراسانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتظاری که از مسئولان استانی برای تداوم حمایت از نخبگان دارد گفت : مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستیم امکانات سخت افزاری و آزمایشگاهی است و اعتقاد دارم مسئولان آموزش و پرورش استان و بنیاد نخبگان خراسان رضوی با تجهیز آزمایشگاه های زیست شناسی در مدارس و دانشگاه های استان می توانند این مدال آوری ها را تداوم بخشند.

دارنده مدال نقره المپیاد جهانی فیزیک نیز در ادامه این آیین با بیان اینکه مشهد توان تبدیل شدن به قطب فیزیک کشور را دارد، گفت:در صورتی که با برنامه ریزی پیش رفته و از نظر سخت افزاری آزمایشگاه های فیزیک استان را تجهیز کنیم می توان موفقیت های بیشتری کسب کرد.

علیرضا مدیر شانه چی اظهار کرد: امسال یکی از سخت ترین دوره های این رقابت ها را پشت سر گذاشتیم و به رغم این که شرکت کنندگان تیم ایران امتیازات و نمرات خوبی را کسب کردند و حتی نزدیک به کسب مدال طلا بودیم ولی در نهایت با پنج مدال نقره کار را به پایان بردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران مدرسه استعدادهای درخشان مشهد و اساتید رشته فیزیک در استان با کمک افرادی که پیش از این در المپیاد جهانی شرکت کرده بودند، نقش بسیار مهمی در کسب این افتخارات داشتند افزود: در حالی که ما در باشگاه دانش پژوهان جوان از بهترین و کارآزموده ترین اساتید بهره می بریم ولی در زمینه سخت افزار و امکانات آزمایشگاهی با مشکل مواجهیم که امیدواریم با کمک مسئولان این موضوع حل شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از تشکیل کانون نخبگان در خراسان رضوی به عنوان یک گام مثبت برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان برتر علمی یاد کرد و گفت: در صورتی که امکانات لازم فراهم شود و بتوانیم برنامه ریزی خوبی را در زمینه حمایت از استعدادهای علمی خود داشته باشیم می توان به کسب افتخارات بیشتر امیدوار بود.

المپیاد جهانی زیست شناسی در کشور اندونزی و المپیاد جهانی فیزیک در کشور قزاقستان برگزار شد./2

 

تعداد بازدید: 1106 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  بخشنامه 1000/1403/115 مورخ 1403/01/08 دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 1403


  بخشنامه تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش یک درصد ارزش افزوده


  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING