چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:27   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20673صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 4 مرداد 1393 - 12:37
فرصتی دوباره برای دانش آموزان بازمانده از ثبت نام
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان فرصت ثبت‌نام در مدارس گفت: دانش‌آموزانی که از ثبت‌نام بازمانده‌اند می‌توانند به ستادهای ثبت‌نام در ادارات آموزش و پرورش مناطق مراجعه کنند.

محسن حسینی ارسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این پرسش"موضوع ثبت نام امسال زیرمجموعه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است براین اساس روند ثبت‌نام دانش‌آموزان تاکنون به چه صورت بوده است و دانش‌آموزانی که تا به امروز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند چگونه باید اقدام کنند؟" اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس تا پایان تیر بود اما برخی از دانش‌آموزان بنا به دلایلی هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

وی افزود: برخی از دانش‌آموزان به دلیل پس نکردن واحدهای درسی خود و برخی دیگر به دلیل جابه‌جایی منزل هنوز ثبت‌نام خود را در مدارس قطعی نکرده‌اند بنابراین خانواده‌هایی که هنوز ثبت‌نام فرزندانشان را در مدارس قطعی نکرده‌اند لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام فرزندشان به ستادهای ثبت‌نام در ادارات آموزش و پرورش مناطق مراجعه کنند همچنین دانش‌آموزانی که برخی از واحدهای درسی خود را پاس نکرده‌اند پس از کسب نمره قبولی در شهریور ثبت آن‌ها امکان‌پذیر است.

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در حقیقت ثبت‌نام‌ها در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست انجام شده است و مرحله دوم شامل کلاس‌بندی مدارس و اعلام آن به سیستم بکفا است که این موضوع در حال انجام است.

حسینی ارسنجانی با اشاره به اینکه 560 هزار کلاس درس باید در مدارس کشور ساماندهی شوند گفت: مدیران مدارس کلاس‌بندی‌ها را آغاز کرده‌اند و تا کنون بیش از 300 هزار کلاس در سیستم بکفا ثبت شده است و این کلاس بندی‌ها ادامه می‌یابد تا سامانه بکفا گزارش تراز نیروی انسانی را ارائه داده و براساس آن سامانه تخصیص و کنترل منابع انسانی فعالیت خود را دنبال خواهد کرد.

وی عنوان کرد:  بیش از 10 هزار بازدید از مدارس سراسر کشور صورت گرفت که مشخص شد خانواده‌ها در زمینه ثبت‌نام نسبت به موضوعاتی همچون دریافت کمک‌های مردمی و هزینه فعالیت‌های فوق برنامه هنگام ثبت‌نام بیش‌ترین شکایات را دارند همچنین مشکل ثبت‌نام در محدوده محل زندگی از جمله موارد دیگری بود که خانواده‌ها نسبت به آن اعتراض داشتند.

مشاور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: دانش‌آموزان عشایر به دلیل شرایط خاص زندگی از جمله کوچ تا مهر‌ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

تعداد بازدید: 690 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی