RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:44   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20732صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 6 مرداد 1393 - 12:49
واریز 520 میلیارد ریال سود به حساب اعضای بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در آستانه عید سعید فطر حدود 520 میلیارد ریال به حساب فرهنگیان اعضای این صندوق که تا اسفند 1392 بازنشسته شده اند، واریز کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، پس از نهایی شدن روند محاسبه سود اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان، در سال مالی منتهی به 31/6/1392 بیش از 9 هزار و 516 میلیارد ریال سود شناسایی و به حساب اعضای موسسه منظور شد.  

در این میان، روز پنج شنبه دوم مرداد 1393 بخشی از این سود معادل 520 میلیارد ریال به عنوان سود دوره نوزدهم موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بیش از 46 هزار نفر از فرهنگیان عضو صندوق که تا پایان اسفند 1392 بازنشسته شده اند، واریز گردید.

لازم به ذکر است که این فرهنگیان در هنگام خروج از موسسه اصل سپرده خود و سهم واریزی دولت و سود هر دو واریزی مذکور را دریافت می کنند که در این دوره نیز به حسابشان واریز شد.

برای نوزدهمین بار در طول دوره فعالیت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که سود سپرده های اعضا به حساب آنها واریز می شود.

میزان سود تعلق گرفته به سپرده های فرهنگیان در موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دوره نوزدهم بیش از 46 درصد بوده که در قیاس با سود پرداختی دوره هجدهم (از مهر 1390 تا شهریور 1391) رشد بیش از 2 برابری نشان می دهد.

در دوره هجدهم کل سودی که برای اعضا موسسه محاسبه شده بود 3 هزار و 467 میلیارد ریال بود که از این میزان 231 میلیارد ریال به حساب بیش از 48 هزار فرهنگی که تا شهریور 1391 بازنشسته شدند، واریز شد.

موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در سال 1374 و با هدف ارتقای معیشت فرهنگیان تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن بیش از 22 شرکت به عنوان یک بنگاه تجاری و هولدینگ موفق در حوزه اقتصادی کشور فعال بوده و در کنار سودآوری قابل توجه برای اعضاء فرهنگی، خدمات متعددی نیز شامل خودرو لیزینگی، بیمه و خدمات فروشگاهی، گردشگری و رفاهی و ... به اعضاء خود ارائه می کند.

روند سودآوری چشمگیر موسسه باعث شده تا هر ساله فرهنگیان بیشتری به عضویت آن درآمده به طوری که در حال حاضر نزدیک به 800 هزار نفر (بیش از 77 درصد از فرهنگیان کشور) عضو این موسسه هستند.

چشم انداز موسسه، عضویت 100 درصدی فرهنگیان کشور و قرار گرفتن در میان پنج صندوق برتر سرمایه گذاری کشور است.

تعداد بازدید: 750 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING