RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:49   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20786صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیپنجشنبه، 9 مرداد 1393 - 08:47
استخدام بردگان جنسی توسط داعش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

تروریست‌های تکفیری داعش مراکزی ویژه برای سازمان‌دهی اعزام زنان به جبهه جنگ ایجاد کرده‌اند تا از آن‌ها به عنوان بردگان جنسی استفاده شود.
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین به نقل از پرس تی وی، بر اساس گزارشی که روز دوشنبه (۶ مرداد، ۲۸ ژوئیه) منتشر شد تروریست‌های تکفیری یک «دفتر ازدواج» راه‌اندازی کرده‌اند تا بین زنان و شبه‌نظامیان داعش که در عراق و سوریه در حال جنگ هستند به اصطلاح پیوند ازدواج ایجاد کنند.

گروه به اصطلاح ناظر حقوق بشر سوریه گزارش داد دفتر ازدواج شبه‌نظامیان تکفیری در شهر الباب استان حلب سوریه قرار دارد.

به گزارش این گروه، شبه‌نظامیان داعش از دختران مجرد و زنان بیوه خواسته‌اند تا نام و نشانی خود را در اختیار آنان قرار دهند.

شبه‌نظامیان داعش در عراق ماه ژوئیه از ساکنان شهر موصل خواستند زنان خود را برای بهره‌جویی جنسی در اختیار آنان قرار دهند و نسبت به عواقب سرپیچی از این فرمان نیز به آن‌ها هشدار دادند.

این در حالی است که شبه‌نظامیان داعش به نقض آشکار حقوق بشر و ارتکاب جنایات جنگی همچون تجاوز، اعدام‌ها خودسرانه، آدم‌ربایی گسترده و قتل عام در سوریه و عراق متهم هستند.

همچنین، از زمان شکل‌‎گیری ناآرامی‌های در سوریه که از مارس ۲۰۱۱ آغاز شد، چند ویدئو از جنایات هولناک شبه‌نظامیان داعش علیه مردم بی‌گناه در سوریه منتشر شده است.

گروه‌های وابسته به القاعده همچون داعش در بیش از سه سال گذشته عامل بسیاری از بمب‌گذاری‌های خونین علیه غیرنظامیان و نهادهای دولتی در سوریه بوده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، بیش از ۱۷۰ هزار نفر در جریان خشونت‌های سوریه کشته و میلیون‌ها نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

خشونت‌های داعش در سوریه به عراق نیز گسترش یافته است. خشونت‌ها در این کشور پس از آن شدت گرفت که شبه‌نظامیان تکفیری داعش ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) موصل، مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق و نیز شهر تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین را تصرف کردند. تکریت پس از چندی دوباره تحت کنترل ارتش عراق قرار گرفت.

داعش و گروه‌های شبه‌نظامی وابسته به آن عامل شماری از اقدامات هولناک شناخته ‌می‌شوند. بر پایه گزارش‌ها، این گروه‌های تروریستی با سازمان اطلاعات عربستان سعودی ارتباط دارند و بسیاری بر این باورند که رژیم اسرائیل نیز به طور غیرمستقیم از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

تعداد بازدید: 1766 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING