جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:02   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21229صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیسه شنبه، 28 مرداد 1393 - 15:12
جلوگیری از ورود مردی با «ظاهر غیرمعمول» به امارات
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

یک مرد آلمانی، که سراسر بدن خود را خالکوبی کرده و صورتش با ده‌ها زیورآلات فلزی پوشیده شده است، روز یکشنبه ادعا کرد که امارات عربی متحده، بدون «هیچ دلیلی» از ورود او به آن کشور جلوگیری به عمل آورده و او را وادار کردند که از سفر به دوبی و اجرای نمایش در یک کلوب شبانه صرف نظر کند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رولف بوکهولتس ۵۵ ساله قصد داشت هفته گذشته برای نخستین بار به این قطب تجاری خاور میانه سفر کند و در یک نمایش سیرک مانند شرکت کند؛ نمایشی که قرار بود شرکت‌کنندگان در آن هنرهای خود، از قبیل فرو کردن شمشیر در دهان و رقص‌های عجیب و غریب با بدن‌های نیمه برهنه و همینطور جذابیت‌های ظاهری خود را در معرض دید تماشاگران قرار دهند.

به گفته آقای بوکهولتس، ماموران فرودگاه ابتدا با زدن مهر ورود در گذرنامه او، به وی اجازه ورود دادند، اما پیش از آن که از گمرک عبور کند و وارد امارات شود، او را متوقف کردند و به اتاق مخصوص مسافرانی افرادی که باید اخراج (دیپورت) شوند منتقل کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، کلوب شبانه میزبان آن نمایش، در توضیحی کتبی که برای آن خبرگزاری ارسال کرده، می‌گوید مقام‌های فرودگاه علت جلوگیری از ورود او را «دلایل امنیتی» اعلام کرده اند.

با این وجود ظاهر این مرد آلمانی که بدنش را پر از خالکوبی کرده و به صورتش هم حدود ۱۰۰ قطعه فلزی آرایشی دوخته، شاید برای این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس که از آزادترین کشورهای آن حوزه به شمار می‌آید هم، چندان معمول به نظر نرسیده است.

خود آقای بوکهولتس به آسوشیتدپرس گفته است که کارمندان فرودگاه به او گفته‌اند که مقامات از آن بیم دارند که او در کار «سحر و جادو» است، هرچند که خود مقامات اماراتی چنین موضوعی را بطور مستقیم بیان نکردند.

به گفته او مقام‌های فرودگاه دوبی رفتاری «دوستانه» با او داشتند، اما هیچکس جوابی قانع‌کننده‌ای به او نداد و وی نتوانست «هیچ پاسخ رسمی» برای توضیح دلیل جلوگیری از ورود او به امارات دریافت کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، نام رولف بوکهولتس آلمانی – به خاطر داشتن رکورد ۴۵۳ مورد سوراخ‌کاری در بدن برای نصب زیورآلات فلزی که بیشتر آنها هم در صورت او انجام گرفته، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

تعداد بازدید: 1185 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING