چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:39   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21244صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 13:23
اسامی بورسیه‌های اعلام شده مورد تأیید نیست/ تکذیب خروج اطلاعات از سازمان امور دانشجویان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان به خارج سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: اسامی افراد استفاده‌کننده از بورسیه بطور غیرقانونی که در فضای مجازی منتشر شده است مورد تایید وزارت علوم نیست و این مساله پیگیری قضایی می شود.

احمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: لیست‌هایی که تحت عنوان اسامی افراد استفاده‌کننده از بورسیه غیرقانونی در فضای مجازی منتشر شده است، مورد تایید وزارت علوم نیست و این مساله پیگیری قضایی می شود.

وی ادامه داد: عنوان شده بود اسامی که تحت عنوان افراد استفاده‌کننده از بورسیه خلاف روال قانون در فضای مجازی منتشر شده از کارشناسان سازمان دریافت شده است، ما این مساله بررسی کردیم و اعلام می کنیم که چنین چیزی کذب محض است.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان به خارج سازمان امور دانشجویان افزود: این مساله به حراست وزارت علوم اعلام و پیگیری‌های حقوقی وزارت علوم آغاز شده است، همزمان پیگیری‌های امنیتی نیز انجام می شود.

وی در خصوص اینکه آیا دانشجویان بورسیه ای که نام آنها در فضای مجازی منتشر شده است می توانند پیگیری و شکایت کنند، گفت: من دراین مورد نمی توانم اظهار نظری کنم ولی این مساله درحال پیگیری است.

 

تعداد بازدید: 847 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی