چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:23   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21251صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 29 مرداد 1393 - 10:44
شایسته نیست دانش آموزان خوزستانی در کانکس درس بخوانند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

اهواز - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استانداری خوزستان خواستار استفاده از ظرفیت دستگاه های عمده استان برای رسیدگی به دانش آموزان شد و گفت: شایسته نیست دانش آموزان خوزستانی در شهرهای جدیدالتاسیس در کانکس درس بخوانند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سیاحی عصر امروز در نشست مشترک شورا و حامیان آموزش و پرورش که در سالن شهید هاشمی برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکلات مربوط به آموزش و پرورش از عهده یک سازمان برنمی آید و دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش لیست بلند بالایی است که هرکدام وظایفی بر عهده دارند.

وی با طرح این سئوال که چرا خوزستان از نظر آموزش و پرورش در این جایگاه قرار دارد؟ ادامه داد: خوزستان دچار ضعف آموزشی و مشکلات زیر ساختی است و هجوم فرهنگ بیگانه در خوزستان بیش از سایر استانهای کشور است و رتبه پایین خوزستان نتیجه این دلایل است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه با تفکیک و احساء مشکلات می توان علت افت تحصیلی دانش آموزان در استان را بررسی کرد، تصریح کرد: خوزستان، استانی است که داشته های زیادی دارد و فقیر نیست، می توانیم با تقسیم کار و برطرف کردن مشکلات درون سازمانی این رتبه را نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه هر دستگاه اجرایی در ارتقای رتبه آموزش و پرورش باید مشخص شود، اذعان کرد: در شهری از خوزستان که زیر پای مردم آن نفت است دانش آموزان در کانکس درس می خوانند و درخواست آنها از ما تنها یک پنکه است.

سیاحی افزود: صلاح نیست در کنار مرکز استان و شهرستان جدیدالتاسیس دانش آموزان در کانکس درس بخوانند و در تابستان و زمستان، سرما و گرما آنها را آزار بدهد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت دستگاه ها برای رسیدگی به دانش آموزان استفاده کنیم، عنوان کرد: یک ماه به آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده و باید تلاش کنیم در کنار آموزش و پرورش استان مشکلات این بخش رفع شود.
 

 

تعداد بازدید: 689 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی