RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21295صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 31 مرداد 1393 - 14:13
قیمت لبنیات ۱۵درصد افزایش می‌یابد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

روزنامه دنیای اقتصاد - شماره
گروه بازرگانی: کارخانه‌های لبنی بر مبنای هزینه بسته‌بندی، ‌دستمزد،‌ مالیات و افزایش قیمت شیرخام درخواست افزایش ۳۴ درصدی قیمت‌ها را داشتند اما در نهایت بر سر ۱۵ درصد توافق شد.

علیرضا رفیعی، معاون کالاهای مصرفی و خدمات توزیعی سازمان حمایت از مصرف‌کننده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد نظارت سازمان حمایت بر قیمت برخی محصولات لبنی که افزایش بی‌رویه داشتند، گفت: با توجه به افزایش هزینه دامداران برای تولید شیر خام از ابتدای امسال قرار بود تا این درخواست بررسی شود که با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و توقف قیمت‌ها تا پایان خرداد مواجه شد.به گفته وی، در نهایت با توافق رئیس انجمن صنایع لبنی قرار شد تا 15 درصد افزایش قیمت اعمال شود. رفیعی درباره اینکه برخی برندهای لبنی افزایشی بیش از این رقم داشته‌اند و حتی شیر کم‌‌چرب را به قیمت شیر پرچرب می‌فروشند، گفت: با کارخانه‌های متخلف جلسه داشته‌ایم و تذکرات لازم داده شده و برخی تولیدکنندگان متخلف که قیمتی بالاتر از قیمت مصوب را روی محصولات درج کرده‌اند، تعهد داده‌اند تا هفته آینده قیمت‌ها را کاهش دهند و مردم باید هفته آینده کاهش قیمت را در بازار احساس کنند. در این میان مدیر اجرایی کانون صنایع غذایی نیز از برگزاری جلسه‌ای برای تعیین قیمت جدید محصولات لبنی پرچرب طی روز گذشته خبر داد و گفت: برخی تولیدکنندگان لبنی با سوء ‌استفاده از این جلسه، پیش از برگزاری آن قیمت تولیداتشان را افزایش دادند.

مسعود سیف در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که اخیرا قیمت برخی محصولات لبنی به‌ویژه محصولات لبنی پرچرب افزایش یافته است، آیا مصوبه‌ای در این مورد صادر شده یا خیر، اظهار کرد: هنوز مصوبه‌ای برای افزایش قیمت محصولات لبنی صادر نشده است.

تعداد بازدید: 613 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING