RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:09   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21325صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 1 شهریور 1393 - 11:50
دولت تلاش می کند وضعیت اقتصادی و اشتغال را سرو سامان دهد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت تلاش می کند وضعیت اقتصادی و اشتغال را سرو سامان دهد.
 

دولت تلاش می کند وضعیت اقتصادی و اشتغال را سرو سامان دهدبه گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان اردبیل، علی اصغر فانی در جریان سفر به منطقه گرمی پس از ادای احترام به شهدای گمنام در جمع مردم غیور و شهید پرور شهرستان گرمی در مسجد جامع این شهر حضور یافت و به تشریح برنامه ها و اهداف سفر به شهرستان گرمی پرداخت.

وی در ابتدا به سه اولویت کاری دولت تدبیر و امید در بحث اصلاح اقتصاد، و احیای اخلاق و تعامل منطقی و سازنده با مردم جهان از طریق سیاست خارجی پرداخت و گفت: تلاش خواهیم کرد وضعیت اقتصادی و در رأس آن اشتغال را در کشور سرو سامان دهیم .

وزیرآموزش و پرورش به مطالبه امام جمعه، نماینده، فرماندار و مردم منطقه گرمی در خصوص الحاق شهرستان گرمی به منطقه آزاد تجاری صنعتی(ارس) اشاره کرد و افزود: این مطالبه مسئولان و مردم منطقه گرمی را در جلسه شورای اداری استان به دولت تدبیر و امید منتقل خواهم کرد.

فانی تصریح کرد: دولت از همان روزی که کارش را شروع کرد از حمایت های رهبر معظم انقلاب و مردم بهره مند گردید و این اعتماد و حمایت از دولت، امید به آینده را در بین مردم دو چندان کرده است.

وی در راستای تحقق سند تحول بنیادین در نظام آموزشی در سال 94-93 گفت: تلاش خواهیم کرد که با قوت و کیفیت بالا سال تحصیلی جدید را آغاز نماییم.

وزیر آموزش و پرورش به مطالبه به حق فرهنگیان منطقه که توسط فرماندار در خصوص برخورداری فرهنگیان از مزایای مناطق کمتر توسعه یافته اشاره کرد و افزود: این مطالبه و خواسته عزیزان فرهنگی و زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت را که در صف مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند به جد در وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهم کرد .

تعداد بازدید: 593 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی