RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:11   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21350صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 3 شهریور 1393 - 13:56
اجرای برنامه‌های آیفون روی اندروید ممکن شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

با عرضه یک برنامه همراه منحصر به فرد از این پس می‌توان برنامه‌هایی که به طور خاص برای گوشی‌های آیفون طراحی شده‌اند را بر روی گوشی‌های اندروید هم اجرا کرد.

 
به نقل از آندروید کامیونیتی، اگر چه بسیاری از برنامه های محبوب برای هر دو پلاتفورم عرضه می شوند، اما برخی از این برنامه ها تنها برای آیفون یا آندروید طراحی شده و موجب نارضایتی کاربران پلاتفورم دیگر می شوند.
 اجرای برنامه‌های آیفون روی اندروید ممکن شد حال گروهی از محققان دانشگاه کلمبیا محیط خاصی با معماری خاص با نام Cycada ابداع کرده اند که اجرای برنامه های سازگار با سیستم عامل iOS را بر روی گوشی های آندرویدی امکان پذیر می سازد. حسن Cycada این است که برای اجرای آن نیازی به ایجاد لایه های سازگارکننده یا اجرای برنامه های جانبی کندکننده و ... وجود ندارد.
Cycada از روشی موسوم به compile-time code adaptation استفاده می کند که در قالب آن  کدهایی برای اجرا بر روی دیگر سیستم عامل ها بر روی یک پلاتفورم لینوکس تولید می شوند. با توجه به اینکه آندروید مبتنی بر لینوکس است مشکلات کار کمتر می گردد.
 البته این طرح هنوز در مرحله آزمایشی است و برخی مشکلات آن مشخص نشده و همچنین مشخص نیست اپل و گوگل در برابر آن چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

 

تعداد بازدید: 721 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING